Sākoties jaunajam mācību gadam, autovadītājus galvaspilsētā aicina rēķināties ar lielāku satiksmes intensitāti 8

1.septembris 2012 8:23

Rīgas domes Satiksmes departaments vērš transportlīdzekļu vadītāju uzmanību, ka saskaņā ar satiksmes plūsmas intensitātes datiem, ik septembri sākoties jaunajam mācību gadam, par 15-20% pieaug transportlīdzekļu intensitāte Rīgas ielās, kas būtiski var palielināt līdz šim ceļā pavadīto laiku.

Satiksmes departamenta pārstāvji aicina autovadītājus savlaicīgi doties plānotajās dienas gaitās, būt piesardzīgiem skolu tuvumā, kā arī ievērot iecietību un sapratni vienam pret otru. 

 

Lai paātrinātu transportlīdzekļu kustību, Satiksmes departaments ir uzdevis vairākos objektos veikt satiksmes organizācijas izmaiņas:
  • Vienības gatves remontdarbu posmā no Kaplavas ielas līdz Ozolciema ielai satiksmi organizēt ar satiksmes regulētāju palīdzību un tiks atļauts labais pagrieziens no Vienības gatves uz Ozolciema ielu;
  • Pērnavas ielā no Aleksandra Čaka ielas līdz Rūdolfa ielai pirmajā mācību dienā pārtraukt remontdarbus, un transportlīdzekļu kustību organizēt pa četrām braukšanas joslām;
  • Tilta ielā no Tvaika ielas līdz dzelzceļa pārbrauktuvei pabeigt būvdarbus uz braucamās daļas.
 
Ielās, kur arī septembrī turpināsies ielu remonta un rekonstrukcijas darbi, transportlīdzekļu vadītājiem jārēķinās ar ilgāku laika posmu, kas jāpavada ceļā.  Apgrūtināta satiksme tiek prognozēta: 
  • Krišjāņa Valdemāra un Daugavgrīvas ielas satiksmes mezgla rekonstrukcijas remontdarbu posmā;
  • Kārļa Ulmaņa gatvē pie Liepājas ielas un Tēriņu ielā starp Codes un Bramberģes ielām, kur tiek veikti lietus ūdens kanalizācijas kolektoru remontdarbi;
  • Krustpils ielā – Katlakalna un Rencēnu ielu krustojumā, Dienvidu tilta II kārtas papilddarbu ietvaros;
  • Brīvības ielas posmā no Indrānu ielas līdz ēkai Nr. 179., kur tiek veikti siltumtrases izbūves darbi aizņemot vienu braukšanas joslu centra virzienā;
  • Brīvības gatves vietējā joslā, kur AS „Rīgas satiksme” īsteno tramvaja sliežu ceļa rekonstrukcijas darbus;
  • Rekonstrukcijas darbi turpināsies uz Tilta pār Mīlgrāvi, kur notiek deformācijas šuvju rekonstrukcijas darbi;
  • Ziepniekkalna ielā, kur satiksme tiek organizēta pa vienu braukšanas joslu katrā virzienā, Dienvidu tilta III kārtas remontdarbu ietvaros;
  • Ziemeļblāzmas ielā no Baltāsbaznīcas ielas līdz Kāvu ielai.
 
Rīgas domes Satiksmes departaments atgādina, ka no 30.augusta pie 26 Rīgas izglītības iestādēm atpakaļ tiks uzstādītas ātrumu ierobežojošās ceļa zīmēs -30 km/h. Kā arī iebraucot Rīgas pašvaldības teritorijā, transportlīdzekļu vadītāji tiks informēti, ka no 31.augusta līdz 9.septembrim Rīgas pilsētā ieteicamais braukšanas ātrums ir 30 km/h. 
 
Satiksmes departaments ir lūdzis Valsts policijai nodrošināt pastiprinātu braukšanas ātruma kontroli Rīgas pašvaldības teritorijā līdz septembra beigām.
 
 
Visi komentāri
 
286847. viesis 1.septembris 2012 10:40
0 0 Atbildēt

aaaa! pesec ir klāt! mājsaimnieces ar džipiem okupēs rīgas ielas, lai aizvestu savus acuraugus uz skolu :)

286850. viesis 2.septembris 2012 2:30
0 0 Atbildēt

fuflo, sasēdinās bezmaksas Rīgas Satiksmē.

286851. viesis 2.septembris 2012 10:25
0 0 Atbildēt

Es jau pārsēdos uz "sezonas" auto. Ar lielāku tomēr drošāk un vairāk dod ceļu.

286855. viesis 4.septembris 2012 12:02
0 0 Atbildēt

Jā, satiksmes intensitāte no rītiem pēdējās dienās aktivizējusies. |Skola sākusies, atvaļinājumi beigušies. Vienīgā "bremze" vēl lielākai autobraukšanai ir augošās degvielas cenas. Bet bērņuku vešana uz skolu kļūst arvien populārāka. Kad es mācijos skolā vēl 70-tajos gados, ar auto uz skolu kādu bērņuku atveda tikai pa retam. Tie bija citi laiki - auto bija reti kurā ģimenē. Tad vēl tās bija Pobedas,Moskviči 407... Lai gan lauku rajonos daudzviet vēl šodien daudzi bērni uz skolu iet kājām vairākus kilometrus, neviens viņus ar auto nevadā. Ja nu vienīgi kāda "poputka" . Bet tas atkal ir risks skolēna drošibai. (IV)

286894. viesis 6.septembris 2012 14:24
0 0 Atbildēt

70-tajos gados pļavās ganījās govis, nevis piesmieti letiņi.... Līdz skolai tuvāk un ātrāk bija kājām.

286928. viesis 10.septembris 2012 11:33
0 0 Atbildēt

..un laukos tolaik mazās skoliņās bija teju katrā otrajā miestā. Nevienam nekur īpaši tālu nebija jāiet. TAGAD, labi ja viena skola 30km perimetrā...

286929. viesis 10.septembris 2012 11:33
0 0 Atbildēt

..un laukos tolaik mazās skoliņās bija teju katrā otrajā miestā. Nevienam nekur īpaši tālu nebija jāiet. TAGAD, labi ja viena skola 30km perimetrā...

287062. viesis 13.septembris 2012 20:29
0 0 Atbildēt

domāju gan ka ved un vedīs skolniekus, jo skolas ne visiem ir tuvu mājām, un ar sabiedrisko parasti jābrauc ilgāk, nekā ar auto caur sastrēgumiem. Ma npiemēram sabtrans līdz centram brauc apm 40 minūtes, un tad nākošais līdz galamērķim vēl jāgaida un arī brauc savas minūtes 15-20, tātad vairāk par stundu. Pa šo pašu laiku pat stāvot sastrēgumos ar auto paspēju aizvest gan sīko, gan pats vēl uz darbu paspēju. Satiksmes organizāciju gan vajag uzlabot, būtu mazāk sastrēgumu...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā VID izturas pret Latvijas uzņēmējiem, jo uzskata, ka BMW maksā dārgāk ( + VIDEO) 29

Vai VID atkal mēģina aizbiedēt nodokļu maksātājus no Latvijas, kā tas bija ar ss.lv? Notikumi risinājās aprīļa sākumā, bet par gala lēmumiem ziņu mums nav. Lasīt vairāk

 

Sadursme ar autobusu (+ VIDEO) 13

Video autors raksta, ka autobuss parādījies burtiski "no nekurienes" Lasīt vairāk

 

Nāvējošās izklaides uz dzelzceļa (+ VIDEO) 1

Arī 14 gadus vecā pusaudža nāve uz elektrovilciena jumta gūtā strāvas trieciena dēļ neattur citus zēnus no nāvējošās izklaides – vizināšanās, pieķeroties vilcienam no ārpuses. Lasīt vairāk

 

Vācijā aizliedz vidējā ātruma kontroles kameras, bet Latvijā uzstāda pirmo un būs vēl 134

Dažās Eiropas Savienības valstīs tās darbojas, Vācijā pastāv bažas par ietekmi uz privātumu. Lasīt vairāk