Sods vai tomēr glābējriņķis? 67

 
26.septembris 2012 19:40

Fotoradari... fotoradari... daudz un dikti par šo tēmu ir runāts un rakstīts. Beidzot it kā ir redzama gaisma nelaimīgā tuneļa galā. Bet vai tiešām tā ir gaisma? Varbūt tomēr kravas vilciena gaisma?

Lūk, ko šajā sakarā raksta kāds iAuto lasītājs. Trīs gadus nostrādāju par vadītāju vienā tehnikas nomas uzņēmumā, tehnika diezgan specifiska, līdzīgi kā „Vitronic” piegādātie fotoradari savā nozarē. Mans uzņēmums nodarbojās ar tehnikas nomu (gan ar visu personālu, gan arī ar vienkāršu iekārtu nomu no noliktavas). Uzņēmums visu laiku mocījās finansiālajās grūtībās un netika līdzi attīstībai modernajā tehnikā, knapi velkot galus kopā, balansējot uz maksātspējas robežas. Analizējot izdevumu un ienākumu pozīcijas, secināju, ka noma pēc definīcijas Latvijas tirgū vispār nav izdevīga, jo iegādātā tehnika atpelnās labākajā gadījumā 3-5 gados, taču pa to laiku jau ir uzražota cita daudz modernāka un daudz labāka tehnika... kas attiecīgi tehniku, kas beidzot ir atpelnījusies, padara praktiski par neizmantojamu... apburtais loks kaut kāds...

Pētot citu valstu tirgus, sameklēju veidu, kā tehnikas nomai kļūt par ienesīgu biznesu – Krievijā uzņēmums iegādājās tehniku, iznomāja to dažus mēnešus, tad tehniku pārdeva par rūpnīcas cenu, bez uzcenojumiem. Tāds biznesa piegājiens sevi pierādīja kā visnotaļ naudīgu. Attiecīgi kāpinot apgrozījumu, tika iegūtas vēl labākas tehnikas cenas rūpnīcā, un tas savukārt palielināja pieprasījumu.

Kamdēļ visu šo stāstu? Salīdzinām iepriekš minēto nomas uzņēmumu ar fotoradaru ieviesēju «V-Traffic» (iepriekš «Vitronic Baltica un partneri»). Uzņēmumam bija jāiegulda nauda, lai iegādātos dārgu tehniku, to piegādātu, to uzstādītu un apkalpotu un tikai tad, lēnām un vairākos gados šie izdevumi atpelnītos... taču ne jau pie mums Latvijā, un ne ar mūsu amatpersonu gādību.
Diemžēl izskatās, ka skaudro patiesību par lēno peļņas tirgu «V-Traffic» vadība apzinājās jau no paša projekta pirmsākuma, un apzināti veicināja līguma neizpildi. Ja peļņu nevarētu iegūt viena gada laikā, tad ir jāmeklē citi pelnošāki risinājumi (starp citu, informācija, ka «V-Traffic» plānoja gūt peļņu viena gada laikā, ir atrodama kādā no uzņēmuma pārstāvju sniegtajām intervijām). Un šādu piegājienu apstiprina arī «V-Traffic» darbi, skaidri nodemonstrējot, ka vispār neplāno sākt būvēt stacionāros radarus, un tikai sabiedrības saceltās ažiotāžas dēļ daži stacionārie korpusi tomēr tika uzstādīti. Kā arī bažas par to ka fotoradaru ieviesējam interesēs tikai finansiāls ieguvums, nevis sabiedrības drošības ieguvums, tika pierādītas visā «V-Traffic» darbības laikā. Tādējādi nonākot situācijā, kas ir izdevīga «V-Traffic» - Iekšlietu ministrijai it kā jāsāk domāt par fotoradaru atpirkumu.

Bet... ir lielum lielais BET - jebkāds atpirkums, par lielāku vai pat par rūpnīcas cenu nostādīs «V-Traffic» daudz, daudz labākā finansiālajā situācijā, un nauda, ko «V-Traffic» šajos mēnešos negausīgi rausuši sodos no Latvijas autobraucējiem, «V-Traffic» kontos kļūs par reālu peļņu.
Tad jautājums: - Iekšlietu ministrijai (IeM) divu mēnešu laikā vērtējot iespēju atpirkt no Vācijas fotoradaru ražotāja ne vairāk kā 57 fotoradarus, kas patlaban jau darbojas uz Latvijas ceļiem, mērķis ir glābt «V-Traffic» no pilnīga finansiāla kraha, jebkādā veidā atpērkot šos radarus? Vai tomēr vajag sodīt šo neprofesionālo un nekompetento uzņēmumu par to, ka tas nespēj izpildīt savas uzņemtās saistības - vienkārši laužot līgumu?

Ar cieņu, Vasilijspetrovičs.

 

 
Visi komentāri
 
287262. viesis 26.septembris 2012 20:50
0 0 Atbildēt

Uzsvars uz vārdiem ''Diemžēl izskatās..'' Ja kaut kas ''izskatās'', varbūt vajag pie ārstiņa? Ja tava firmele shēmoja, tu uzreiz pieņem, ka visi tā dara?

287263. viesis 26.septembris 2012 22:22
0 0 Atbildēt

Vispirms apbižotie autovadītāji kauc par necilvēcīgo attieksmi no radaru puses, jo tie nevērtējot pārkāpuma smagumu, bet tikai " sodīt, sodīt, sodīt" ...

Un tagad, kad V-Tronic ir iegrābies, paši uzvedas tieši tāpat - skaļi brēc "sodīt, sodīt, sodīt .."

287264. viesis 27.septembris 2012 8:39
0 0 Atbildēt

v-traffikam ir jāsaņem tas, ko pelnījis, un pēc pilnas programmas, bez jebkādas tolerances; ar tādu komersantu nu nevienam vairs nav jāsadarbojas un nekādā veidā, tam ir jānogrimst bez jebkāda glābējriņķa, tieši tāpat, kā tas tikai gremdēja un gremdēja, aplaupot visus pēc kārtas, un tāpēc, ko pats sējis, tas tagad arī jāpļauj, lai veiksmīgi un ātri vien noietu pa burbuli

287265. viesis 27.septembris 2012 8:49
0 0 Atbildēt

no otras puses - visi tak zinam CSN, zinam uz cik atbilstoši zīmēm drīkst.

viss kas ir pāri - ir pārkāpums.

kad lielam eksāmenu tiesdībām - ievērojam, kā plastmasiņā kabatā - tā CSN pie kājas un ir nepilnīgi?

Nu davai atceļam CSN kā šķiru! Tikai pēc tam nebrēcam, nesūdzamies un nesākam izgudtot velospidētu - tos atkal sākot ieviest...

287266. viesis 27.septembris 2012 8:58
0 0 Atbildēt

Klau džeki. Atkal jūs neizlasījāt rakstu (vai nesapratāt tā jēgu) un sākat savu demagoģiju. Šajā rakstā neiet runa par ātruma pārkāpumiem un to fiksēšanu, ja kas :) Kādēļ jūs tik aizrautīgi aizstāvat kantori, kurš cenšas apkrāpt valsti??

287267. viesis 27.septembris 2012 9:03
0 0 Atbildēt

Redzi - to kantori aizrāva ciet daļēji arī dēļ sabiedrības spiediena.

Nebūtu cīņas par tiesībām pārkāpt, stulbeņi, kas kauc - es jau nepārkāpu, a pierādiet, a bilde apstrīdama utt, īdēšana par to, ka kāds ar tik blīvu pārklājumu (atšķirībā no cp ekipāžu tehniskajām iespējām) kontrolē ātrumu un izraksta sodus - tie radari vēljoprojām būtu uz ielas un lēnu garu 3-5 gados tam kantorim tas apmaksātos.

Šajā valstī daudzas lieliskas idejas dēļ vairāku vietējo īpatnību sakritības tiek saknē deformētas un ar īdētāju palīdzību noraktas pēc definīcijas.

Tas ka piespieda likt stacionāros utt - ir tikai pieņēmums, jo līgums to sšā vai tā paredzēja.

287268. viesis 27.septembris 2012 9:09
0 0 Atbildēt

vēl kāds no variantiem, ja jau figtronics tik slikts ir - nopirkt no ražotāja JAUNUS radarus par vairumcenu.

vai arī nopirkt cita ražotāja radarus, tikai tad atkal būš ķīviņš par valsts iepirkumu stacionāro būru pārbūvei - atkal korupcija, kukuļi, sadārdzinātas tāmes...

287269. viesis 27.septembris 2012 9:40
0 0 Atbildēt

paldies v-trafikam par daudzsološo sadarbību, bet fotoradaru eksperiments ir izbeidzams kā neizdevies, jo nav sevi pilnīgi nekādā veidā attaisnojis, fotoradarus v-trafiks var paturēt sev kā balvu par izrādīto aktivitāti un turpināt savu veiksmīgo biznesu ārpus Latvijas robežām, novēlu veiksmi un izdošanos

287270. viesis 27.septembris 2012 9:48
0 0 Atbildēt

Vitroniks, ja kas, atpelnīja visu to projektu. Labi atpelnīja...

287273. viesis 27.septembris 2012 11:02
0 0 Atbildēt

Tagad, visticamāk, visas tās pariktes nodos valsts CP darboņu rīcībā. Tāds bazārs jau notiek CP darboņu rindās-šie jau cer atkal uz lielo piķi. Diez vai tas arī būs labākais risinājums. Tie fruktiņi jau zinās kā 5reiz vairāk apkāst autovadītājus nekā pašreizējais VITRONIKS.

287274. viesis 27.septembris 2012 11:05
0 0 Atbildēt

CP nav tik daudz lieku tačku un cilvēku, lai vadātu un sargātu pārvietojamos FR. Ja CP pārņems FR, tas nozīmē, ka jānem darbā cilvēki un jāpērk jauni auto, to jesķ, mēs (ne es, bet citi), maksās no saviem nodoklīšiem.

287275. viesis 27.septembris 2012 11:09
0 0 Atbildēt

kozlovskis laikam solīja, ka CP kāsīs vēl pastiprinātākā režīmā, jo jāatgūst neiegūtais?

287277. viesis 27.septembris 2012 11:14
0 0 Atbildēt

atkal sāks darboties cilvēciskais un nevis cilvēcīgais faktors, jo būs jāpilda gan protokolu plāns, gan arī personīgo ieņēmumu plāns

287278. viesis 27.septembris 2012 11:19
0 0 Atbildēt

toties zivtelei, kozlovskim un ķuzim vairs nebūs jāmaksā par ātrumpārkāpumiem vispār

287280. viesis 27.septembris 2012 11:59
0 0 Atbildēt

Lai tik maksā! Nemāki ievērot noteikumus - maksā!

287281. viesis 27.septembris 2012 12:34
0 0 Atbildēt

Palaidniecībai.

Un kādā veidā braucēji ir vainīgi pie tā ka tavs sūdtroniks nespēja laikā uzstādīt savus fotozagļus.

Un protams, ka tavs teksts par to ka visiem lielā pateicībā, neprotestējot, jāsteidz maksāt visus nepamatoti uzliktos sodus ir vienkārši ģeniāls.

287282. viesis 27.septembris 2012 12:38
0 0 Atbildēt

Tas nav sabiedrības spiediens, tas ir lielāko bļāvēju viedoklis, kuri izmanto pārējās sabiedrības inertumu. Viens piemērs- Mārupē viens ļetraks neļāva ievilkt kabeli uz stacionāro FR. Tā vieta ir Liliju-Daugavas krustojums, kur reāli daudzi ļerļaki ''atvelk'' , izraisot avārijas, vairākas pa gadu. Vairākas reizes esmu tur novērojis situāciju, kur mašīnas brauc uz 50-60, bet pa vidu kāds āzis tās visas apdzen uz 90-110. Kāds tajā mirklī izgriežas no krustojuma un apdzinējs ir sānos. Tāpēc tur bija nepieciešams FR.

Bet ļerļaks, kādu ir daudz, to nogrāva. Bet brēcējo pēc taisnības tie ir pirmie, kad kaut kas notiek. Tāpat par to kretīneli, kurš safilmējis FR atspārdīšanu- baigais tautas varonis.. visi ļanarhijas fani to aizstāv, bet kad tāds nonesīs citu cilvēku, tad brēks pēc taisnības, kāpēc tādi atsaldeņi netiek noņemti no trases.

Viss ir vienkārši. "letraki ir sajaukuši demokrātiju ar anarhiju.

Kā pareizi saka Palaidniex- nepārkāp un neviens FR nesūtīs soda kvīti.

287283. viesis 27.septembris 2012 12:41
0 0 Atbildēt

287281. viesis pirms 6 minūtēm

Redzi, tas ir fakts, ka agri vai vēlu tādus ākstus kā tu valsts tik un tā pie vietas noliks. Un maksāsi par saviem pārkāpumiem smilkstēdams.

287284. viesis 27.septembris 2012 12:42
0 0 Atbildēt

Nekļūdās tie,kas neko nedara. Likumsakarīgi.

287285. viesis 27.septembris 2012 12:46
0 0 Atbildēt

Baigie fotozagļi... Un daudz ir tie reāli un pamatoti pārsūdzāmie FR protokoli??? Un cik no reāli pārsūdzamajiem nav atcelti un ir palikuši spēkā?

Izklausies pēc tāda tipiņa, kurš brīdī, kad sieva ienāk guļamistabā, bet pats tur stum savai sekretārei līdz mantelēm stumjano - sāc ar vārdiem - tas nav tas, ko Tu domāji, un nekas taču nav noticis... :D

Interesantio gan - kā tieši ir jānofiksē pārkāpums, lai būtu neapgāžami fakti no kuriem debesbraucēji nemēģinātu izlocīies. Jāpiekrīt, ka nu jau iet vaļā pārprastā demokrātija, kura jau labui laiku robežojas ar anarhiju...

287286. viesis 27.septembris 2012 12:48
0 0 Atbildēt

Es arī neļāvu uz savas zemes uzstādīt FR. Pie patreizējās limkumdošanas, nav nekādas jēgas kautko ļaut darīt savā zemē valstij. Zemes nodoklis tik un tā būs jāmaksā, bet apgrūtinājums ir pamatīgs.

287287. viesis 27.septembris 2012 13:14
0 0 Atbildēt

Jebkurš apgrūtinājums samazina zemes vērtību, bet nepadara to par bezvērtīgu vai neatceļ kadastrālā nodokļa maksāšanu.

Kāda starpība - tavā zemē ir gāzes vads tavi mājai vai telefons - neviens, ne otrs nepieder Tev, uzliek apgrūtinājumu un samazina zemes vērtību no kuras jāmaksā nodoklis.

Ar privāto- figtronioc varēji vienoties par viņa vai viņam nepieciešamu iekārtu vai citu organizāciju piedāvāto nepieciešamo komunikāciju izvietošanu savā zemē par īres maksu.

Nodoklis samazinās, + īres nauda... Kur problēma?

287288. viesis 27.septembris 2012 13:19
0 0 Atbildēt

vadonc kā parasti jauc mušas ar kotletēm....

interesanti, kā rīkojums traucēja tajā ūberbīstamajā mārupes posmā izvietot IU "ceļu policists ar rokas radaru"

vai arī AS "ar rācijām aprīkoti ceļu policists ar rokas radaru un kolēģis ar zebrasdaiktu"

bet nē :D:D:D tā taču nedrīkst.... jo fotoradaru biznesam ir monopols :D:D:D

287289. viesis 27.septembris 2012 13:27
0 0 Atbildēt

kad uzlika FR - tad iu CP inspektoram Gaidim Kukulim atņēma rokas radaru, lai čals iemācās jaunus punktus no APK cenrāža...

287290. viesis 27.septembris 2012 13:31
0 0 Atbildēt

Uzlika apslēptu FR.

Naudiņas varbūt sapelnīja, bet ceļa posms kā bija bīstams, tā palika.

Labāk uzliktu 500 tukšas kastes bīstamajās vietās, saliktu zīmes - drošība uzlabotos.

Reāli pietiktu ar kādiem 10 radariem, ko tajās kastēs šad tad ielikt...

287291. viesis 27.septembris 2012 13:35
0 0 Atbildēt

Pēdējo viedokli daļēji sadalu, jo tukšs laibi redzams būris bīstamā vietā samazinās ātrumu tajā konkrētajā vietā, bet labi nomaskēts, pilnīgi JEBKUR pēkšņi uzstādijies bariņš ar FR samazinās vēlmi skriet starp tiem bīštamajiem punktiem ar stacionārajiem ledusskapjiem...

287292. viesis 27.septembris 2012 13:43
0 0 Atbildēt

P.S.

bet tajā bīstamajā vietā kāds privātīpsašniecisks tiepša jau tāpat nedeva iespēju uzlikt kasti, kurā ievietot FR...

287294. viesis 27.septembris 2012 13:56
0 0 Atbildēt

Un vispār, pēc būtības dekstera piedāvātais risinājums uzstādīt FR ir nederīgs. Jo, to jau tagad zina gandrīz visi, ka, ja bildē ir redzami 2 un vairāk auto, sods ir nelikumīgs. Līdz ar to, pret apdzinējiem šitas variants vispār nestrādā. Principā, nestrādā nekas, kas nācis no dekstera baškas...

287295. viesis 27.septembris 2012 14:01
0 0 Atbildēt

klau gudriniek - bildē vai bildes mērījuma rāmī?

287296. viesis 27.septembris 2012 14:03
0 0 Atbildēt

294. viesi,parādi man normatīvo aktu, kurš nosaka to, ka, ja bildē ir 2 auto, nepiemēro sodu.

287297. viesis 27.septembris 2012 14:07
0 0 Atbildēt

Liels daudzums infantilu auto vadītāju, kuriem nepatīk tas, ka no viņiem prasa ievērot likumu. Kā jau teicu-tādu indivīdu dēļ esam 1. vietā Eiropā pēc bojā gājušo skaita.

Bet sodīt nedrīkst, ļaujiet tik pārkāpt . Un tāpēc pareizs iz uzskats ,ka valsts smird, jo valsts ir tās pilsoņi. Ja istabā ir 100 ķirbji, bet tikai 2 no tiem ir sapuvuši, tad smird , neskatoties uz to,ka citi veseli. Tāda ir mūsu sabiedrība,smaku izplata daļa smirdekļu.

287298. viesis 27.septembris 2012 14:12
0 0 Atbildēt

''Ja ja,kārtību mums vajag. Ja, vajag gan. Bardaks mums ir, ja ja.

Bet mani gan neaiztieciet, pa manu zemi nekādus kabeļus nevilksiet un man atļaujiet braukt ātri.''

Aptuveni tāds izskatās ļerļaka-anarhista viedoklis.

287299. viesis 27.septembris 2012 14:15
0 0 Atbildēt

Ir atcelti jau vairāki sodi, kur bildēs ir redzami divi auto. Ir pierādīts, ka pie mums lietotie fotoradari nespēj uzrādīt konkrētā auto ātrumu, ja plus mīnus blakus brauc vairāki auto dažādos ātrumos. Nemaz nerunājot par pretējā joslā braucošajiem. Spilgts piemērs ir FR uz Dienvidnieka. Tie ļoti bieži zibsnī uz pretējā virzienā braucošajiem, bet ātrumu "piešuj" radara virzienā braucošajiem (ja tādi tajā brīdī ir), jo vienkārši neredz pārkāpēja numuru dēļ sadalošajām barjerām.

287300. viesis 27.septembris 2012 14:20
0 0 Atbildēt

Klau - anonīmā caureja - parādi tos protokolus un tās fočenes, kurus atcēla? Nu tā, lai nav tukša fļūtīšana...

Un kāpēc nesen dažas Vācijas pašvaldības vērienīgi iepirks šos te pašus "mēslus". Un kur ir tas sertifikāts tas neatkarīgais mērījums kurā šie radari ir atzīti par nespējīgiem vai nespējīgākiem par kādiem citiem - markas un modļus - studijā!

Un vēl - kuri ir tie paši labākie un neapstrīdamākie fotoradari, kuru mērījumus nevar apstrīdēt neviens? Nu derēs, ja norādīsi marku, modeli un neatkarīgas iestādes sertifikātu par neapstrīdamību... :D

Lai zinātu, kādi gaudotājiem ir jāuzstāda, ja reiz šie ir slikti!

287301. viesis 27.septembris 2012 14:21
0 0 Atbildēt

287299. viesis -vari ielikt pierādīšanu apstiprinošu dokumentu, linku utt ?

Vai ir pierādīts, ka FR ''piesien'' nepareizu ātrumu no pretējā joslā braukušā? Konkrētus faktus,lūdzu.

Un ko nozīmē ''vairāki'' ?? Cik ? Ir atcelti, tas taču ir nosmāls process, ar CP taču arī tā bija, visi mēdzkļūdīties. Bet tas nav 100%, ka viss ir kļūda, nevajag stumt fufeli.

Nezkāpēc ne man, ne citiem man zināmiem cilvēkiem nav pamats apšaubīt FR sodu. Varbūt tāpēc, ka es varu atbildēt par sevis paveikto, bet ir t'di cilvēki, kuri jebkurā gadījumā centīsies atmāzēties un noliegs jebko ?

287302. viesis 27.septembris 2012 14:31
0 0 Atbildēt

Nu bet stulbums jau ir - jūras krasta erozijas dēļ valsts par savu naudu platību pārrēķināt negrib, bet man uz sava rēķina jāuztur FR!!!!!

*******s...

287303. viesis 27.septembris 2012 14:34
0 0 Atbildēt

:D:D:D nez kāpēc valstij ( arī man) būtu jāsedz kaut kāda jenota zemes zaudējums dabiskā ceļā ? Tas nerada nekādas neērtības citiem, izņemot tevi. Taču tava vēlme pārkāpt nesodīti ātrumu gan apdraud daudzus cilvēkus tev apkārt.

Lasi 10x.

287304. viesis 27.septembris 2012 14:36
0 0 Atbildēt

???

dumjš vai izliecies?

Kāpēc valstij būtu jātērē nauda savas platības mērījumiem, ja ir daudz svarīgākas lietas, kur naudu iztērēt...

Un pagaidām neredzu kā uz sava rēķina ievērojot CSN Tieši tu uzturi tos FR?

Ja brauc ātrāk nekā ļauts - tā ir tava brīva izvēle - fočēties un maksāt. Drīkst braukt lēnāk, tā lai nav jāfočējas...

Nepatīk figtronics? Nu - par nodokļu naudu valsts iepirktu FR, nevis darbotos privātās partnerības ietvaros. Un tad? Tad jau tāpat nepatiktu, ka valsts par saviem līdzekļiem mēģina izkontrolēt CSN ievērošanu... :D

287305. viesis 27.septembris 2012 14:36
0 0 Atbildēt

Man arī atcēla sodu, jo viņiem tā arī neizdevās pierādīt, ka tas ātrums bija mans. Ja nemaldos, tad arī slavenais jurists Džeriņš šito bija atkodis un par nelielu samaksu piedāvāja risināt šādas problēmas.

287306. viesis 27.septembris 2012 14:39
0 0 Atbildēt

klau viesi - ...305.FR protokolu studijā... Tiesas lēmumu utt studijā...

287307. viesis 27.septembris 2012 14:41
0 0 Atbildēt

Nu bet ko tu nesaprati, Aigariņ! Atkārtošu vēlreiz - ja valsts nenāk pretī man, tad kāda kuja pēc man būtu jāiet pretī viņai, atļaujot uz mana rēķina uzstādīt FR? Lai iet nakuj... uz mani tāpat nenopelnīs sodos...

Es izteicu piedāvājumu - 10% no ienākošās summas man un lieciet kaut 10 FR. Bet aplikās, nespēja pavilkt tādu piedāvājumu.

287309. viesis 27.septembris 2012 14:45
0 0 Atbildēt

Kā tas ir uz Tava rēķina? :D

Tu maksāsi ekskavatoru, zemes robežplānu, apgrūinājumu reģistrāciju utt? No tavas elektrības tas darbosies?

Palielināsies kadastrālā vērtība, kāpēc būš lielāks nodoklis? :D

Un 10% no apmkasātā soda vai 10% no figtronic daļas?

Bet nākamreiz nesauc policistus, kad tev ko zog, ugunsdzēsējus kad deg, vai mediķus, kad slikti... ;)

287311. viesis 27.septembris 2012 14:48
0 0 Atbildēt

Bet viņi jau negrib neko dzirdēt par apgrūtinājumiem, robežplāniem. Tikai uzlikt to kasti, pievilkt elektrību un viss. Man viss paliek pa vecam, tikai kaste uz zemes un kabelis zem zemes. :) Un priekškam?

287312. viesis 27.septembris 2012 14:52
0 0 Atbildēt

Smuks tu neesi, bet dumjš gan! :D

Viņi NEKO nevar izdarīt bez topogrāfijas, robežplāna un apgrūtinājumu reģistrēšanas, bez Tava zemes īpašuma kadastra vērtības samazinājuma reģistrācijas utt...

Jo vienkārši NEDRĪKST bez saskaņojuma ne pievilkt kabeli neko - Latvenergo bez projekta tiem pat AAA pirkstiņa jaudas elektrību nepievadīs!

Ja nav viss iepriekšējais saskaņots, vari rakt savā zemē bedri koka stādīšanai un nesatraucoties pārrakt kabeli. Ja nāks ar prtetenzijma, tad saki - plānos nav, apgrūtinājumos nav, topenēs nav - jūsu kabelim te nav jāatrodas.

287313. viesis 27.septembris 2012 14:55
0 0 Atbildēt

Šitais anonīmais skribents kaut ko fleitē.

287314. viesis 27.septembris 2012 14:58
0 0 Atbildēt

izklausās pēc skolnieka, kam laiks pabarot kāmi, bet stāstu par zemi un kasti uz nesaskaņojamu kabeli zem tās izzīdis no pirksta!

vienkārši čals ar bagātu fantāziju pagadījies...

:D

287332. viesis 27.septembris 2012 20:30
0 0 Atbildēt

jūs te cepaties ne pa tēmu - vajadzīgi/nevajadzīgi FR... bet runa ir par pilnīgi kko citu... negodīgs uzņēmējs, kas nevar pilnībā izdarīt savu darbu, par nodokļu maksātāju naudu tiek stimulēts...KĀPĒC? Kāpēc jātpērk radari no uzņēmuma, kas strādā nekvalitatīvi, kāpēc nerīko konkursu, kur var piedalīties citi, un izvēlēties labāko piedāvājumu?

Par ievērot/neievērot cepaties cik gribat... tas katra paša ziņā, bet nakujam man jāsponsorē ******* ar labiem sakariem?

287333. viesis 27.septembris 2012 21:09
0 0 Atbildēt

[c]Šajā valstī daudzas lieliskas idejas dēļ vairāku vietējo īpatnību sakritības tiek saknē deformētas un ar īdētāju palīdzību noraktas pēc definīcijas.[/c]

Nesmīdini, tu šito parodiju un korupcijas paraugu sludini kā lielisku ideju? Pašā sākumā jau tā ideja bija garām. Tagad ideja "lieliskā" pārvēršas par ideju "parasto" ja nesanāca uzvārīties, tad vismaz lai valsts atmaksā ieplānoto peļņu. Tādu "biznesu" mums pa pilnam, kā sāk neiet tā valstij esot jāpalīdz, bet kad strādā ar peļņu tad nodokļus valstij ni ni.

Fotoradari kā tādi ir vajadzīgi, bet vienādības zīme starp fotoradaru un Vitronic(V-traffic) jau tāpēc nav jāliek.

287337. viesis 27.septembris 2012 21:33
0 0 Atbildēt

Vēl tāda lieta- cilvēkam savu samaitāto uztveri un aplamo domāšanu, ka visi ir tādi shēmotāji kā viņš, nevajag adresēt uz visiem. Acīm redzami vasilijspetrovičs pats ir shēmotājs un domā, ka visi visur dara tieši tāpat. Kā daži citi aktīvie FR pretinieki, piemēram taaneko-pats pārkāpj par 70 km/h ātrumu, bet FR ir sliktie redz.

287338. viesis 27.septembris 2012 22:15
0 0 Atbildēt

Kanibāl un vasilijpetrovič...

Sakiet - kā jūs faktiski, nevis teorētiski rīkotos, ko darītu, ja jūs būtu vinnējuši privātās partnerības konkursa ietvaros radaru pakalpojumu sniegšanu?

Kā jūsu rīcība no jūsu skatu punkta šķistu pareiza un kāda tā šķistu no citas puses.

Kā jūs rīkotos, nogarantējot stacionāro iekārtu uzstādīšanas grafiku, kad privātais jūš sūta ratā ar iespēju CP norādītajā punktā uzstādīt reģistratoru?

Nu, tīri interesanti palika...

Es neaizstāvu figtronic, es vienkārši gribu dzirdēt to pareizo rīcības plānu, kādu jūs faktiski mēģinātu realizēt, bez liekulības un skaistiem vārdiem...

Principā jau ir cepiens par to, ka ierastā kārtība jāmaina un jāsāk ievērot tie noteikumi, citādi baigi dārgi sāk maksāt nihilisms...

287339. viesis 27.septembris 2012 23:52
0 0 Atbildēt

petrovičam taisnība - pa tie fiderasiem nebūtu labu sakaru, tad menti ar (svaigi iepirktajiem) rokas radariem nebūtu norauti no trases..... un tajā variantā varētu runāt par kautkādiem kompromisiem..... nu nedomāju, ka ppp līgumā bija tāds punkts - tā visticamāk ir kautkāda papildus nerakstīta vienošanās.....

un ja jau ir noslēgts līgums, pēc kura radaru uzstādītājam ir pašam jāpievelk elektrība (nevis kā vairumā citu valstu, kur kā figtroniks saka, jamie uzstutē kasti jau pie gatava vada gala) tad kāpēc tāda cepšanās par līguma izpildi?????

vadonc pac vēl nesen cepās par tiem, kas parāvuši krītā dajebko (mobilu, ķerru, vai šķībbūdu) un tagad tikai sāk lasīt līgumu, pēc kura izrādās ir jāmaksā arī tajā gadījumā, ja banka tev rotaļlietu atņem.....

kāpēc šajā variantā nav soda sankciju? bet tā vietā valsts izpērk neveiksmīgu biznesu? līgums tak bija par to, ka piderasu kantoris uzstutēs XXX kastes (par savu kāpostu) operēs tās un valsks kasēs kāpostu un atskaitīs doļu.....

projekts sākumā tika "pārdots" sabiedrībai ar saukli - "tas valstij neko neizmaksās"

es neesmu redzējis pašu līgumu, bet tur tak nopietni juristi no abām pusēm strādāja - sadaļai par sankcijām ir jābūt....

iedomājos variantu, kur sēne paraksta līgumu ar vadoni, ka 1. oktobrī paraus 1000000 fūres ar kūdru.... tak ir iespējams, ka vadons to kūdru nesaraks laikā - a sēnem tas tak neinteresē, jo jamā plāni ir balstīti uz to, ka kūdra būs...

tāpat vadons varētu lekt uz ecēšām ja sēne nespētu kāpostu saraust, bet par to jau bazara nav - valsts no savas puses maksājumus tak nekavē.....

ja līguma kautkādi punkti (uzstādīt līdz YYY datumam XXX kastes) nav izpildīti, tad iestājās līgumā paredzētās sankcijas - arī līguma pārtraukšana.....

un visss....

ja valsts vēlas tomēr tos fotoradarus, tad ir jātaisa jauns konkurss, kura rezultātā tiek noslāgts jauns PPP līgums vai iepirkti fotoradari (varbūt pat jau esošie, bet par atbilstošu kāpostu, jo formāli jamie ir jānojauc par komersanta naudu)

287340. viesis 27.septembris 2012 23:56
0 0 Atbildēt

un ja valsts (policija) ir tā, kas nosaka, ka radaram ir jābūt tieši te un ne par metru tālāk, tad tam noteicējam ir jānodrošina tas, ka drātis būs - kautvai līdz pat īpašuma atsavināšanai

287341. viesis 28.septembris 2012 1:27
0 0 Atbildēt

Dekster tu taču esi debīls! :D Pilnīgs idiots. Es cepos par to, ka no idejas nevar paņemt tik daudz cik tā ir vērta un par to ka pietiek uzlikt svešas valsts nummurzīmes lai varētu vizināties apkārt pilnībā nesodīts kaut gar visiem fotoradariem pēc kārtas! Lasīt iemācies ībli. Un- tu joprojām neesi parakstijies zem tā idiņa savārstojuma par sodu+1. Kauns ka mamma sabārs?

287342. viesis 28.septembris 2012 1:31
0 0 Atbildēt

Un iegaumējiet jūs trīs pajoliņi- ātrums nenogalina- nogalina pārgalvība un nerēķināšanās. Kā arī nespēja prognozēt situāciju.

287343. viesis 28.septembris 2012 7:32
0 0 Atbildēt

taaneko - statistika liecina, ka nogalina gan

ja paņemot uz izbrīnu bojāgājēju, tad līdz 50 km/h tam ir cerība izdzīvot, pēc 50 km/h - cerības dramatiski sarūk...

Kaimiņam ļotinegaidīi uz ielas labu gabalu pēc gājēju pārbrauktuves izskrēja sareibis čalis... būu jams pēc tālaika ieraduma vēl braucis 70 - čalim būtu pipec, tākā bija sadzēsies līdz 50 un vēl paguva kārtīgi uzbremzēt nācās vēl šo alkolidoni ķert tokā, lai nepamūk līdz miliču atbraukšanai

Un šajā gadījumā CSN nebija nekāda sakara ar vadīāja pārgalvību... Tādu idiotismu ir kavaibiezs...

287344. viesis 28.septembris 2012 8:58
0 0 Atbildēt

Palaidniex - es arī piekrītu viedoklim, ka normāli būtu, ja Tronikam-Trafikam būtu jāuzstāda kastes jau uz pievilktiem vadiem un saskaņotiem plāniem. Betonu pamatam Troniks varētu ieliet, bet tam būtu jābūt jau uz gatavu plānu vai kā viņus tur sauc pamata. Ir nedaudz dīvaini, ka valsts pieprasa uzstādīt tieši uz šī stūra, bet stūra īpašnieks neļauj. Lai valsts sakārto savas attiecības ar privāto un tad prasa uzstādītājam uzlikt kasti. Tas uz tavu jautājumu par priekšlikumiem.

287346. viesis 28.septembris 2012 10:10
0 0 Atbildēt

Te jau mēs saskaramies ar to uz kādiem nosacījumiem valsts sagrib priv. partnerību.

Es nenoliedzu, ka ir savtīga interese (tesa kurā privātbiznesā tās nau?), ka noticis kā noticis...

Var situāciju tulkot dažādi - jau no sākta gala tas tā bij plānots, no otras puses - ja viss bija domāts kā nākās - tad bankas bankrots, privāto spītīb un citu instanču gumija - - hren pierādīsi ka neesi žirafe.

Patiesība ir kaut kur pa vidu...

Var jau sludināt jaunu konkursu uz privāto partnerību

var sludināt jaunu iepirkumu

var lēti iepirkt gadu lietotu ekipējumu par ZEMU cenu un izmantot jau sabūvēto infrastruktūru - neforši, bet tā ir lētāk...

Var arī visu atstāt privātajam un blakus celt jaunu infrastruktūru...

287347. viesis 28.septembris 2012 10:29
0 0 Atbildēt

Eiemzeel izsktataas ;} ka palidniex ir ments... bet deksters no vitronika... vai otraadi... vinji vienalga vienaa kaudzee metami :D

287348. viesis 28.septembris 2012 10:45
0 0 Atbildēt

347. tev nebija jāiet barot kāmis?

ja es būtu ments - tad man ļoti nepatiktu figtronics pēc definīcijas, jo tas man atņēma vistiņu, kas dēja zelta oliņas - rokas fēnu, kā arī man pienāktu ierakstītas vēstules par braukšanu ierastajā stilā un savāda pārkāpumu aktivitāte iepriekš vispār bez sodiem braukušam tr. līdzeklim...

Kā arī līdz figtornic darbomim man kā līdz mēnesim, nesen te dirsināju vienu viņējo intelekta nesabojātas sejas īpašnieku, kurš parkingā mašīnu prot noparkot tikai sākoties darba laikam... :D

287349. viesis 28.septembris 2012 10:51
0 0 Atbildēt

Vispār tā valsts ir galīgi stulba. Nolikvidēja policistu palīgu institūciju, kas bija reāls pilsoniskā atbalsta ierocis. Es piedāvāju CP pilnīgi par velti vadāt savā auto viņu videoradaru un dienas beidās nodot ierakstu. Neatbalstīja. Valsts dara visu, lai apzinīgie pilsoņi tai nekādi nevarētu palīdzēt...

287361. viesis 28.septembris 2012 14:14
0 0 Atbildēt

nu ko... DeksterFF un Palaidniex, žel ka tā arī nespējāt izlasīt to kas rakstīts... es nebūt neesmu pret radariem kā tādiem... Igaunijā to ir tiešām daudz, bet iespaids ka tie tur domāti satiksmes drošībai nevis kabatu pildīšanai kā tas ir pie mums... un kārtēja shēma lai Vitroņiku pestītu aiz kārtējā aizsega...

Es strādāju un turpinu strādāt ar valsts/pašvaldības pasūtījumiem, taču mani sakari nav tik dzīļi lai es varētu atļauties neizpildīt pasūtījumu... :( bet Latvijā ir izredzētie un pietuvinātie... shēmo ko gribi... viss ir acīmredzams :0

287368. viesis 28.septembris 2012 16:17
0 0 Atbildēt

Vasil, igaunijā igauņi un latvieši māk braukt, bet tiklīdz šķērso latvijas robežu tā ne vienim, ne otri vairs nemāk braukt...

Mums kultūra uz ceļa dēļ korupcijas tāpat ir bijusi daudz dziļākā pakaļā...

Es piekrītu, ka derētu uzmest to konkrēto kantori, bet, ja ir faktiski labāki piedāvājumi, kā nodrošināt foropakalpojuma nepārteauktīvbu un būtiski labāku realizāciju - uz priekšu! Es tikai atbalstīšu!

Bet apgalvojums, ka kaut kur drīkst braukt ātrāk un ir nelietīgi likt radaru, kas atļaujas ar reāli viemaz +5-8 km/h slieksni bildēt CSN neievērotājus nosaukt par tautas slaukšanu - nu piedodiet...

287372. viesis 28.septembris 2012 19:56
0 0 Atbildēt

[c]Sakiet - kā jūs faktiski, nevis teorētiski rīkotos, ko darītu, ja jūs būtu vinnējuši privātās partnerības konkursa ietvaros radaru pakalpojumu sniegšanu?[/c]

Nesapratu ko ar šo ačgārno jautājumu gribi pateikt. Nav tur ko izplūst gari, tas nav nekāds noslēpums, ka sludinot da jebkādus konkursus uz da jebkādiem noteikumiem vienmēr atradīsies dalībnieki/firmas kas gatavi par to summu darboties un pēc tam vinnējot konkursu mēģinot noslēgt papildus vienošanās par papildus summām. Tas nekas ka sākotnēji zināja, ka nevar pavilkt uz šādiem noteikumiem, galvenais ir nodempingot cenu un vinnēt pēc tam jau sablatos. Tā kā tas nav nekāds pārsteigums.

Un redzi nostrādāja atkal pārbaudītā shēma, tulīt slēgšot papildus vienošanos.

287378. viesis 28.septembris 2012 21:09
0 0 Atbildēt

Es vēlreiz prasu - kā tu rīkotos uzvarot konkursā par FR privāto partnerību.

Tev atlec 30% no iekasētajiem sodiem un ir uzdevums nodrošināt zināmu pakalpojuma "blīvumu"

Kā tu izvietotu radarus, kas nav gluži par brīvu, kā tu pirktu/nomātu automašīnas uzraugiem/pieskatītājiem, degvielu, algas utt.

Kā būtu pareizi rīkoties uzņēmējam nodrošinot šādu pakalpojumu?

Nu tā - pastāsti. Vienkārši interesanti palika...

287379. viesis 28.septembris 2012 23:34
0 0 Atbildēt

Domā uztversi? Ja jau vidējā ātruma definīcija tev sagādā problēmu- esi pārliecināts, ka muguras smadzenes spēs tikt galā ar paskaidrojuma apstrādi?

Stacionārajiem radariem nevajag ne uzraudzītājus, ne auto. Cik izmaksā viena stacionārā radara izbūve un cik īrēt auto, maksāt algas darbiniekiem? Teiksim gada laikā?

Ir cits aspekts- no katra apgrozītā lata var dabūt ārā x procentus peļņas- pat neko it kā nepelnot. Vairāk apgrozīto latu lielāka summa tajā x % pat ja tie ir 0,5-2% tad jo lielāka naudas aprite, jo lielāka peļņa, kurai pat it kā nevajadzētu būt, jo nekas nenotiek.

Nemīz- neteoretizēju. saku kā direktors, kam bijusi pastarpināta saistība ar būvniecību. Tāmē bankai vienas summas- dzīvē citas... Baltais un melnais biznesa plāns. To visu jau taisa cilvēki, kas biznesā gluži nav pamatskolu-( kā deksters) beiguši.

287384. viesis 29.septembris 2012 19:43
0 0 Atbildēt

deksters neko veel nav beidzis... tas veel tikai priekshaa :D

287397. viesis 2.oktobris 2012 9:04
0 0 Atbildēt

taaneko 325 [?] pirms 3 dienām

Domā uztversi? Ja jau vidējā ātruma definīcija tev sagādā problēmu- esi pārliecināts, ka muguras smadzenes spēs tikt galā ar paskaidrojuma apstrādi?

=====================

Klau, pakasi savu sakaltušo švammi un atklāsi, ka vidējais ātrums NEKO nesaka par brauciena dinamiku! Viens un tas pats maršruts viens un tas pats brauciena laiks, tikai viens pārvietosies pāātrinoties līdz 50 un pieripinot pie krustojuma, kur iespējams pat neapstājoties turpinās braukt, jo iededzies zaļais signāls, cits savukārt atvilks teju līdz 80-90, bet pēc tam ilgi stāvēs pie zarkanā gaidot zaļo.

Ceļā pavadītāis laiks vienāds, nobrauktais maršruts vienāds, vidējais ātrums vienāds, bet degvielas patēriņš pilnīgi atšķirīgs un maksimālais ātrums arī...

Būvnieks ibio... :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti