Kam jāuzņemas fotoradaru apsaimniekošana? - iAuto

Kam jāuzņemas fotoradaru apsaimniekošana? 9

 
3.oktobris 2012 16:03

Puse (48%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem nepiekrīt apgalvojumam, ka fotoradaru izmantošana ir labāks ceļu satiksmes kontroles līdzeklis nekā Ceļu policijas patruļas (17% - noteikti nē; 31% - drīzāk nē).

 To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, septembra beigās veiktais pētījums.

 
Savukārt 44% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem piekrīt apgalvojumam, ka fotoradaru izmantošana ir labāks ceļu satiksmes kontroles līdzeklis nekā Ceļu policijas patruļas (10% - noteikti jā; 34% - drīzāk jā).
 
 
8% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
 
Visbiežāk Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka, viņuprāt, fotoradaru apsaimniekošana būtu jāuzņemas Ceļu satiksmes drošības direkcijai (40%) vai Valsts policijai (38%).
 
 
Salīdzinoši retāk Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka, viņuprāt, fotoradaru apsaimniekošana būtu jāuzņemas īpaši izveidotai valsts kapitālsabiedrībai (9%), kādai privātai kompānijai (4%) vai citai institūcijai (1%).
 
8% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
 
 
Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2012.gada 25. līdz 27. septembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 550 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
 
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
 
Visi komentāri
 
287414. viesis 3.oktobris 2012 16:52
0 0 Atbildēt

Blā blā blā. Atraduši tagad populāru lietu, kuru malt visās malās. Anarhijas piekritējiem protams ka negribas,ka jāmaksā par pārkāpumiem.

287415. viesis 3.oktobris 2012 17:52
0 0 Atbildēt

Deksteram atkal probleema ar raksta izlasīšanu... Kur šeit ir kaut mazākā noraade uz skrējējiem, anarhistiem un soda nemaksātājiem? tik šauru uztveri esmu redzējis tikai vienā iestādē.... kur taisnība ir tikai tajā pusē, kurā ir zilā forma :D ;)

287416. viesis 3.oktobris 2012 19:23
0 0 Atbildēt

Palasi vēlreiz pašu raksta sākumu, šaurumu spečuk.

287417. viesis 4.oktobris 2012 9:48
0 0 Atbildēt

Dekster, tava līšana svešās biksēs nav anarhija???

287424. viesis 4.oktobris 2012 14:02
0 0 Atbildēt

Interesanta aptauja, kad Vitronic pasuutija aptauju, tad rezultaats bija pilniigi cits, ka vairums atbalstot fotoradarus un Vitronic izsecinaaja, ka "nas vsjo taki ljubit" a sheit nieka 4%. Tici vien tadam aptaujaam.

287472. viesis 8.oktobris 2012 11:22
0 0 Atbildēt

Lai jau nu tas kantoris turpina darboties valsts policijas kontrolē - privātajam biznesam labāk tādā virzienā vairs neiesaistīties. Būs labāk priekš visiem.(IV)

287483. viesis 9.oktobris 2012 7:47
0 0 Atbildēt

287472.

Lai jau nu tas kantoris turpina darboties valsts policijas kontrolē - privātajam biznesam labāk tādā virzienā vairs neiesaistīties. Būs labāk priekš visiem. (IV)

--------------------------------------

Acīmredzot pie mums tā arī būs jādara, kaut nedara tā praktiski NEKUR! :-)

287489. viesis 9.oktobris 2012 19:41
0 0 Atbildēt

Tā kā dara Latvijā, kad daļu soda iegūst privātais arī nedara praktiski nekur. Apkalpot nav tas pats kas dalīt kāpostu.

287498. viesis 10.oktobris 2012 19:31
0 0 Atbildēt

287489

Tā kā dara Latvijā, kad daļu soda iegūst privātais arī nedara praktiski nekur. Apkalpot nav tas pats kas dalīt kāpostu.

===================

Tieši tā! FR īpašnieki un apkalpotāji VISUR ir privātfirmas vai pašvaldības, bet

saņem tās fiksētas summas "pēc cenrāža"! Ar iekasēto soda naudu (ko savukārt dara policija vai valsts autorizēta iestāde, kā, piemēram, Vācijā) FR īpašniekiem / apkalpotājiem nav NEKĀDA sakara! Viņi sniedz pakalpojumu, valsts to pērk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testā jaunie “Audi A5 un S5” - liela jauda ar 367 Zs, bet bez liekas drāmas (+ VIDEO) 1

Pēc nesenās "Audi" modeļu nosaukumu rokādes, "S5" ir kļuvis par augstas veiktspējas ģimenes sedanu, nevis elegantu kupeju kā iepriekš. Toties tas ir kļuvis vēl jaudīgāks. Lasīt vairāk

 

Citroen Parīzē prezentējis jauno C5 Aircross (+ VIDEO) 3

Citroen kompaktais krosovers C5 bija gandrīz pēdējais Stellantis grupā, kam vēl nebija iznācis jauns modelis. TV Autoziņas apmeklēja pilnīgi jaunā modeļa prezentāciju Parīzē. Lasīt vairāk

 

Tagad ar King Crab režīmu - GMC uzlabojis Hummer EV

ASV autoražotājs GMC veicis uzlabojumus 2026. gada modelim, lai elektriskā un nebūt ne mazā un vieglā apvidnieka īpašnieki varētu justies pārliecinošāk manevrējot šaurās vietās. Lasīt vairāk

 

DS4 gaida modernizāciju, lai pārtaptu par DS Nr`4, motoru piedāvājumā arī dīzelis (+ FOTO) 7

Septembra vidū Stellantis luksusa zīmola DS Automobiles laidīs klajā DS 4 modernizēto variantu, kas iegūs jaunu vārdu – tas kļūs par DS Nr. 4, pievienojoties zīmola jaunajai modeļu nomenklatūrai, kuru aizsāka DS Nr. 8. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti