Sākoties ielu būvniecības darbu sezonai, Rīgas domes Satiksmes departaments šogad ielu seguma periodiskās atjaunošanas darbus veiks piecpadsmit objektos Pārdaugavas, Austrumu un Ziemeļu rajonos.
Segumu plānots atjaunot arī trim satiksmes pārvadiem.
Prognozējošās segumu atjaunošanas izmaksas sastāda aptuveni 2,5 miljonus latu, precīzas izmaksas būs zināmas noslēdzoties iepirkuma konkursiem.
Transportlīdzekļu vadītājiem jārēķinās, ka šī gada būvdarbu sezonā būs palēnināta satiksme uz vairākiem pārvadiem Rīgā. Segums tiks atjaunots Augusta Deglava satiksmes pārvadam pār dzelzceļu centra virziena brauktuvei, satiksmes pārvadam pie Zemitānu stacijas un satiksmes pārvadam pār Bieķengrāvi.
Pārdaugavas rajonā seguma atjaunošana plānota – Paula Lejiņa ielai no Anniņmuižas ielas līdz Rostokas ielai, Progresa ielai no ēkas Nr. 6 līdz ēkai Nr.20, Ozolciema ielai no Valdeķu ielas līdz Mežkalna ielai un Fridriha Candera ielai.
Austrumu rajonā segumu atjaunos Pavasara gatvei, Aviācijas ielai no Rasas ielas līdz Ikšķiles ielai, Rūjienas ielai, Akadēmiķa Mstislava Keldiša ielai no Andreja Saharova ielas līdz Ilūkstes ielai.
Ziemeļu rajonā - Senču ielai no Brīvības ielas līdz Hospitāļu ielai, Pūces iela no Gunāra Astras ielas līdz Stirnu ielai, Kurmju ielai, Emmas ielai no Augusta Dombrovska ielas līdz Rūpnīcas ielai.
Ielu seguma periodiskās atjaunošanas laikā ielas brauktuvei tiek uzklāts jauns asfaltbetona segums, atjaunotas vai uzlabotas brauktuves apmales, komunikāciju aku lūkas, uzklāts jauns ceļa horizontālais apzīmējums, saglabājot līdzšinējo ielas ģeometriju.
Rīgas ielu seguma periodiskās atjaunošana 2013.gadā tiks veikta ielām, ielu posmiem un satiksmes pārvadiem, kuru brauktuvju un ietvju segums sasniedzis nolietojuma pakāpi, pie kuras veikt ikdienas uzturēšanas darbus vairs nav iespējams.
Informāciju sagatavoja:
Una Ahuna-Ozola
Rīgas domes Satiksmes departamenta komunikācijas speciāliste
Kreisais krasts
Labais krasts
Deglava satiksmes pārvadu vajadzēja jau laikus saremontierēt par tā remontējušo organizāciju naudu, nevis par nodokļu maksātāju piķi
Toreiz, kad to remontēja vienu vasaru vispirms centra virzienā un pēc tam nākamajā vasarā pļavnieku virzienā, nezkāpēc uz pļavniekiem mācēja deformācijas šuves sataisīt, bet uz centru vēl nemācēja.
Tad bija "garantijas remontts" - nu tā parodija kas tur padara tiltu par zemiem auto bīstamu tuk-tuk bāni, skaitījās garantijas remonts...
Nu piedodiet - normālās valstīs remontdaru veicējs taisa kamēr sataisa un kādu brīdi nepiedalās valsts un pašvaldību konkursos...