Piektdienas nakts - 200 km 103

 
7.aprīlis 2003 0:13

Piektdienas vakarā, pēc AutoGSM kluba sanāksmes, nolēmām ieskatīties Rīgas auto naktsdzīvē. Un mums tas izdevās...

Plkst. 11. "Spice". Līņā lietus, mašīnu ir mazāk kā pagājušajā reizē. (Kā atceraties, par pagājušās piektdienas "dragreisu" pie Spices kāds DIENAs žurnālists bija sarakstījis "suņa murgus"). Šoreiz policistiem ir izsniegti arī 3-4 radari, kas smieklīgā kārtā arī tiek izmantoti. Daži arī "uzraujas" – īpaši tie, kuriem spidometrs sākas ar 20 km/h. Kārtības policijas buss un policijas defenders stāv nomaļus un reizēm apmet kādu apli ap tusētājiem. Nekas nelegāls nenotiek. Cilvēki sapulcējušies – nekādas riepu svilināšanas, nekādu dragu. Braucot ārā katrs auto rūpīgi tiek pārbaudīts. Dokumenti, kārtīgs skatiens acīs un tad... arī trīs lietiņas - ugunsdzēšamais, avārijas trijstūris un aptieciņa. Arī mūsu sarkanais BMW tiek apturēts un policisti, kuriem pat prātā neienāca nosaukt savus uzvārdus (DN4886, DL6318, DL6317, EJ168) mēģina pieprasīt uzrādīt 3 lietiņas. Mūsu BMW vadītājs ir "noturīgs", tiek atvērta CSN grāmatiņa un policistiem parādīts 25. punkts - kas jāuzrāda policistam. Izrādās, ka mūsu likumsargi nemaz šādas grāmatiņas nav redzējuši un viņi ar lielu interesi metās lasīt likuma punktus. Un smieklīgākais ir tas, ka viņi mēģināja atrast vietu, kur rakstīts, ka vadītājam policistam jāuzrāda aptieciņa. Apkārt jau sarodas daudz interesentu, kas uzmundrina abas puses un gaida - vai tiešām mēs nerādīsim to, ko pilnīgi visi (pēc pieprasījuma) ir rādījuši. Policistu arī kļūs vairāk. Tad viņi izdomā, ka viņiem ir tiesības veikt auto apskati, jo tāds sarkans BMW esot meklēšanā. Mēs piekrītam, bet ... tikai pēc dokumentu sastādīšanas. Policisti pārdomā un atsakās no sava cēlā nodoma un liek mums braukt prom. Skatītāji uzgavilē. Dodamies tālāk. Kapi pie Dzintara. Dažas mašīnas tusējas, bet nekāda "braukšana" nav gaidāma. Pie Scania mašīnas savākušās un jau dodas atpakaļ, jo uz laukuma ar ieslēgtām bākugunīm "tusē" ceļu policija. Pēc mūsu ziņām arī pie CocaCola nekas īpašs nenotiek, jo CP auto ir tuvumā. Bet var tikai apskaust to vadošo CP darbinieku prāta spējas, piektdienas sapulcē lika izklīdināt visus tusētājus no laukumiem, bet pēc tam ... uz Ziepniekkalna ielas (A7) pie Statoila viss notiek. Satiksme tiek apturēta un vīri sacenšas. Nezinu, cik ilgi, bet vismaz stundu vīri sacentās ar saviem zirgiem pa šoseju, it kā tie būtu 100% legāli braucieni Biķerniekos. Policiju nemanīja. Reizēm šķiet, ka vajadzētu izvēlēties mazāko ļaunumu - lai čaļi pavizinās pa tādu CocaCola ceļu vai pie Ziepniekkalna kapiem... Tas tomēr ir mazākais ļaunums. Priekšnieki! Padomājiet - šo kustību tik vienkārši apturēt nevar, varbūt vismaz nedzeniet cilvēkus uz ceļiem? Pat paši ceļu policisti atzina, ka pie CocaCola viss būtu normāli. Tad kāpēc dzīt prom? Vēl dzirdējām, ka uz apvedceļa arī kaut kas notiekot..., bet nebraucām - lietus un tālu. Pēc visu "streetrace" apmeklējumiem nolēmām paskatīties, kas notiek pašā Rīgā. iAuto rīcībā bija informācija, ka CP aktīvi pārbaudīs alkoholu. Policisti to sauc par "reidu", lai izklausās legālāk. Jā, tā arī notika. Katra mūsu BMW apturēšana beidzās ar samērā apvainojošā formā uzdotu jautājumu, "vai alkoholu neesam lietojuši?" Uz šo jautājumu vienmēr var atbildēt nē, jo mēs ar policistiem nedzeram... (joks) Gribas izteikt uzslavu CP ekipāžai, kas strādāja pie VEF tilta - Rover ar numuru CB7931. Tāpat kā citus, viņi mūsu BMW apturēja un pārbaudīja dokumentus. Ja būtu labāka dzirde, tad mēs būtu dzirdējuši arī policista uzvārdu - tas pat tika nosaukts. Pēc jautājuma par alkohola lietošanu, vadītājam tika piedāvāts "iepūst". Jau pēc pirmā atgādinājuma, ka tomēr būtu jāsastāda protokols, policists devās uz savu auto un BEZ IERUNĀM aizpildīja protokolu, paskaidroja vadītājam, kur un par ko ir jāparakstās. UN TIKAI PĒC TAM bija jāpūš pie sīkā datora pieslēgtā aparātā, kurš uzrādīja: 0,00 °%. Jāatzīmē, kas tas viss notika pareizi un likumīgi, policistiem pat nenojaušot, kāpēc šis sarkanais BMW atrodas uz ielas un kas ir pārējie pasažieri. (Bieži policisti, redzot "iAuto trafarētu" auto paši atceras par visiem likumiem, pienākumiem un tiesībām utt., bet šis mūsu sarkanais BMW nebija "trafarēts" – drīzāk maskēts.) Pēc nelielas un pat patīkamas sarunas mēs šķīrāmies un devāmies tālāk. Braucot pa Rīgu manījām vairākus, bet sīkus CP ekipāžu CSN pārkāpumus, bet par to šoreiz nerunāsim. Ja CP alkohola pārbaudes sauc par reidiem, tad mēs savas vizināšanās piektdienu naktīs arī sauksim par reidiem. Zināms, ka mūsu reidu atskaites lasa gan tā saucamie KP priekšnieki, gan arī CP priekšnieki un reizēm uz mūsu "ziņojumiem" pat reaģē. Tikai saspringušos policistus, kam ir par ko baidīties, vēlamies nomierināt - nākošreiz auto būs ne tikai citā krāsā, bet pat citā svara klasē :) Ap 4:30 bija nobraukti 200 km. Devāmies mājās. iAuto redaktors ar Tusi un sarkano BMW
 
Visi komentāri
 
73676. viesis 7.aprīlis 2003 3:44
0 0 Atbildēt

Apsveicami!

73681. viesis 7.aprīlis 2003 8:52
0 0 Atbildēt

Visumaa interesants nakts apraksts.....

..."vai alkoholu neesam lietojuši?" - to laikam prasiija CP, lai zinaatu, kaa no malas izskataas:)

73683. viesis 7.aprīlis 2003 9:01
0 0 Atbildēt

valsts policija, kas ar Ford tranziitiem braukaa, vienmeer beigaas prasa: " Nu, un kaa ar alkaholu?" Atbilde: "Nee, paldies, es pie stuures." tad pasmaida un palaiz parasti.

73686. viesis 7.aprīlis 2003 9:08
0 0 Atbildēt

.Filmaa Spiitnieka savaldiishana Chelentaano malku skalda, maaciitaajs zvanus rausta,bet te Reds pa riigu gaazee apkaart. Vai tieshaam viss tik slikti?????

73693. viesis 7.aprīlis 2003 9:18
0 0 Atbildēt

atbildei jaabuut : normaali :) tikko sotacinju iepleesu ...

73696. viesis 7.aprīlis 2003 9:21
0 0 Atbildēt

Da Vefa tilta tamaa galaa tieshaam 5d naktii viens normaals policis gadiijaas- pastaastiiju, ka tur un tur pirms 10 min mani jau aptureejushi, vinjs paarprasiija, vai viss bijis kaartiibaa un noveeleeja laimiigu celju!

73700. viesis 7.aprīlis 2003 9:36
0 0 Atbildēt

Pilnīgs SVIESTS:(

73703. viesis 7.aprīlis 2003 9:38
0 0 Atbildēt

Malači, mūsu sabiedrības brašo sargu nakts patruļa atkal ir ceļā!

CP drebiet!!

73715. viesis 7.aprīlis 2003 10:02
0 0 Atbildēt

Pēc loģikas - CP preses šefam M.Vabulim tagad būtu jāreaģē uz |CP brigāžu DN - 4886, DL - 6318, DL - 6317 neprofesionālo rīcību , t.i. - CP darbinieka pilnvaru pārsniegšanu. VAI TIEŠĀM CP augstākā vadība nevar policistiem iemācīt CSN normas ? Liela gaļs CP darbinieku vispār nezina, ka dabā pastāv tāds Ceļu satiksmes likums, kurā arī ietipst daudz tiesību normas, kas būtu jāzin CP darbiniekam. Lai nu kā, bet cerēsim ieraudzīt iAuto lapās M.Vabuļa atbildi vai komentāru.

73720. viesis 7.aprīlis 2003 10:13
0 0 Atbildēt

he he:) labs, nu jau kaadu laiku man ir veelme pajautaat pasham CPistam, vai vinjsh naf lietojis alkoholu, ja man liek iepuust trubinjaa un skaidri zinu, ka vairaak par 0.00 promileem tur nebuus:))

73735. viesis 7.aprīlis 2003 10:53
0 0 Atbildēt

iauto trafarēts :)))))

73739. viesis 7.aprīlis 2003 11:06
0 0 Atbildēt

cien. i-auto apgaitnieki lietu par dragreisu atļaušanu skata šauri no vienas puses. Piekrītu, ka tam nebūtu nekādas vainas, bet tikai līdz brīdim, kamēr nenotiek negadījums. Tiklīdz dragreisa laikā tiktu nogalināts (sabraukts) vai sakropļots cilvēks, tā lieta pavērstos pavisam citā gaismā - rastos jautājums, kas atbildīgs par to, ka bez saskaņošanas ir noticis pasākums, kā rezultātā gājis bojā cilvēks. Kas pie tā vainīgs - protams, atkal policija, jo ļāvusi tam notikt. Gribētos jau dzirdēt i-auto redakcijas domas par šādiem iespējamiem starpgadījumiem, bet uz to atbildēt ir daudz grūtāk nekā kritizēt policiju tāpēc jautājums "dragreiss un drošība" diez vai šeit tiks jebkad apskatīts.

73758. viesis 7.aprīlis 2003 12:14
0 0 Atbildēt

Malači, labs rādītājs. Prieks, ka arī mūsējiem ir naudiņa un laiks ko tā vienkāršī šķiest naktī vizinoties apkārt un kontrolējot dragreisus un CP.

Gan jau kādus 20 litrus nosvilinājāt un līdz ar to arī apmēram 8 latus ar santīmiem.

Malači, gribu tādiem benzīnu tirgot.

Lukoils

73761. viesis 7.aprīlis 2003 12:17
0 0 Atbildēt

Tā arī nesapratu - aptieciņa ir jāuzrāda CP vai tomēr nav?...

73769. viesis 7.aprīlis 2003 12:49
0 0 Atbildēt

CPisti, kas strādāja piektdienas naktī uz Brīvības Bruņinieku stūra gan nekādus protokolus neaizpildīja un bija visai neapmierināti ar dzīvi. Nu var jau viņus saprast, bet ir jau arī citas profesijas, kur nav nakts maiņas, bet varbūt vaina ir citur...?

73770. viesis 7.aprīlis 2003 12:51
0 0 Atbildēt

Viesim

Ja ir, tad labāk uzrādīt, bet pēc likuma tas nav jādara. Tā jau ir kratīšana, kurai vajag sankciju.

73771. viesis 7.aprīlis 2003 12:55
0 0 Atbildēt

Normaali,izbraucaam paluukojaam kaa brauc jaunieshi (street race) un pashi nemaz nepiedalijaaamies,pie reizes paarbaudiijaam kaa straadaa CP,vai izpilda visu ko prasa likuma burts.Taa diivaini,esam tik taisni un pareizi...varbuut naakoshreiz,paarbaudiet kaa straadaa piem.taksometra vadiitaaji.Jociigs taads hobijs jums ir..

73774. viesis 7.aprīlis 2003 13:09
0 0 Atbildēt

Man prieks

73780. viesis 7.aprīlis 2003 13:55
0 0 Atbildēt

Nedomāju, ka lasītājiem korekti būtu kaut ko pārmest iauto par tml. "nakts" reidiem. Galu galā, kādam tās pārbaudes ir jāveic un rezultāti masu medijos jāpublicē. Lidz 1995 .gadam CP darbinieku rīcību varēja pārbaudīt arī prokuratūras iestāžu darbinieki, veicot pārbaudes "vispārējās uzraudzības kārtībā".

Nav dzirdēts, ka CP darbības kvalitāti reidos pārbaudītu IeM augstākā vadība. Masu mediji - prese un TV par CP aktivitātēm interesi izrāda tikai skandāliņu reizēs. Stratēģiski un taktiski PAREIZA diez vai bija sabiedrības un iauto lielas daļas lasītāju uzbraukšana M.Gulbim , sakarā ar to konfliktu Jūrmalā. Šobrīd ļoti daudzas CP aktivitātes izceļas ar īpašu bezkaunību, kuru jūt daudzi autovadītāji. Dažķārt šķiet, ka CP "atriebj" pāridarījumu savam kolēģim. TĀPĒC, lai nu iauto savu iespēju robežās, arī turpmāk pilda šo kādreizējo PROKURORU funkciju, un veic CP darbības "pārbaudes", un informē par tām sabiedrību. Vēl labāk būtu, ja TIEŠI iauto redakcija savās aktivitātēs iesaistītu presi TV raidījumu.

73794. viesis 7.aprīlis 2003 15:22
0 0 Atbildēt

to schwartz 07.04.2003 11:06

Cik cilveeku tiek sabraukts (nogalinaats, sakropljots) ar auto ikdienaa uz ielaam, celjiem? Bet "streetreisos" nu jau gada laikaa, tik ilgi vinji ir taa teikt sameeraa populaari sabiedriibaa, nav noticis neviens starpgadiijums, kuraa buutu cietis kaads cilveeks....

Tad jau lielaaks risks ir braukt pa ielu ar mashiinu, vai veel trakaak paarvietoties ar kaajaam pa Riigas ielaam, nekaa piedaliities streetreisos...

Vai ne taa?

j.

73797. viesis 7.aprīlis 2003 15:24
0 0 Atbildēt

P.S. un kaa jau teikts rakstaa, kur ir logjika, ka izdzenaa no pusliidz tormeer droshaam vietaam (manaa uztveree), un cilveeki saak riikot tos pashus dragus uz ielaam, shosejaam?

73799. viesis 7.aprīlis 2003 15:41
0 0 Atbildēt

to viesis - jautājums bija par atbildību - nevis par to cik bieži kas notiek vai nenotiek, jūs acīmredzot neizpratāt jautājuma būtību.

73800. viesis 7.aprīlis 2003 15:57
0 0 Atbildēt

Labais raxts! Par to aptiecinju un auto paarmekleeshanu labi sanaaca :) Zinaashu vismaz, ka nav jaauzraada neesoshs ugunsdzeeshamais :) Bet nu vajag jau tomeer nopirkt!

73803. viesis 7.aprīlis 2003 16:11
0 0 Atbildēt

73807. viesis 7.aprīlis 2003 16:17
0 0 Atbildēt

Visi kas lasa sho raxtu, ATCERIETIES, CP auto ar valsts no. ziimi DN 4886 ( CP-isti ar uzvaardiem B(N)abajeva (taa arii iisti nesapratu, kad vinja vairaakas reizes savu uzvaardu sauca) un Taube (shis CP-ists pat lika iegaumeet un atcereeties vinja uzvaardu), ticiet man, (ir bijusi dariishana ar sho ekipaazhu), patiikami mirklji izzudiis veel nemaz nesaakushies, tiekoties ar shiem kaartiibas sargiem uz Latvijas autoceljiem!!!

73808. viesis 7.aprīlis 2003 16:28
0 0 Atbildēt

Ko ta, viņi piecīti neņem? :-)

73813. viesis 7.aprīlis 2003 16:43
0 0 Atbildēt

Kad bobim naf ko darīt viņš laiza ....., kad redam nepig darīt viņš savukārt brauc reidā. Kā vienmēr police pārkāpj, bet draiveri visu dara OK.

73815. viesis 7.aprīlis 2003 17:17
0 0 Atbildēt

Hmm, tad labāk neskatīties uz policistu pārkāpumiem?

73816. viesis 7.aprīlis 2003 17:23
0 0 Atbildēt

Taubes uzvards ari manas pagaidu tiesibas rotā!!!!

Taube rulzz!

Istaniba normals vecis ! Pat divdesmit latus nepaņema!!!

Tada kartika CP iespaidu atstaja! Vecis ar humoru!!!

Maita! :-)

73817. viesis 7.aprīlis 2003 17:26
0 0 Atbildēt

Nav jau nav vinsh maita ! Tas bij JOKS ! :-)

Katrs dara savu darbu !

Ka Hitlers teica : Katram savs !~!

73818. viesis 7.aprīlis 2003 17:29
0 0 Atbildēt

to: viesis 07.04.2003 16:43

Kā šajā raxtā minētā pasākuma dalībnieks, varu apgalvot ka JĀ! Draiveri visu dara pēc CSN un veselā saprāta, atšķirībā no CP pārstāvjiem. Diemžēl daži no policistiem atļaujas "ieraudzīt" neesošus pārkāpumus un draudēt ar nopietniem sodiem nākotnē. Žēl man viņu, būtu labāk iespēruši pa savas mašīnas riteni lai noņemtu stresu, nevis visiem spēkiem mēģinājuši pierādīt savu visvarenību.

73821. viesis 7.aprīlis 2003 17:48
0 0 Atbildēt

Principā viss raksts ar tādu bērnudārza audzēkņa pieskaņu. Aukle slikta, smiltis čībās bērt neļauj. Mans viedoklis par dragreisu - nodarbe jauniešiem ar ieilgušu pusaudžu krīzi. To nosaukt par sportu ir vienkārši smieklīgi. Tad jau sports ir arī sena jūrnieku spēle - "Rieksti". Iesaku redam uzspēlēt un dalīties ar rezultātiem.

P.S. Ja nu kāds nezin, kas ir "Rieksti". Spēlē divi dalībnieki (līdzīgi dragam). Katrs sakampj zobos 100$ un kreisajā rokā sagrābj pretinieka olas. Pēc komandas sākas "riekstu" šķaidīšana. Kas pirmais neiztur un iebļaujas, izlaižot no mutes zaļos, ir zaudējis un nauda pienākas vinnētājam. Tā lūk ir nopietna nodarbe!

73824. viesis 7.aprīlis 2003 18:23
0 0 Atbildēt

Goša lieliskais.FunFan malacis,super atbilde!Ja nopietni piekrītu schwartz ja kas notiks būs jau par vēlu.Vainīga būs CP .

73827. viesis 7.aprīlis 2003 19:44
0 0 Atbildēt

FunFan: a pasham kaut kads hobijs ir? pastasti, tad es ari izteikshu savu viedokli par tavu hobby :D:D Ka arii par tavu personibu :D:D

/Jaunieties ar ieilgušu pusaudžu krīzi. :D/

73828. viesis 7.aprīlis 2003 19:45
0 0 Atbildēt

Labs nosaukums - "Piektdienas nakts - 200 km"

Es gan veicu tikai 200m, toties vairakas reizes :)

73833. viesis 7.aprīlis 2003 21:52
0 0 Atbildēt

Neklausies komentos, turpini raxtiit, varen interesanti palasiit!

73838. viesis 7.aprīlis 2003 23:30
0 0 Atbildēt

Labais raksts, tādus reidus vajadžetu taisīt biežāk.

Es nenosodu to ika notiek CP reidi, drīzāk atbalstu, tomēr ja viņi kautko tādu dara, tad vismaz attiecīgie likumi, kuri norāda kādas ir viņu pilnvaras būtu jāiemācās.

To varētu salīdzināt ar mehāniķi, kurš liek kopā motoru, bet tā īsti nemaz nezina, kātas jādara. Kopā varbūt jau saliks, bet vai viss strādās. Tāpat ir ar mūsu CP kautko viņi jua dara, tikai vai tas ir pareizi kā viņi to dara :D

73840. viesis 8.aprīlis 2003 8:12
0 0 Atbildēt

paldies red. tagad mums miers nebus. pie a7 arii savaaksies cp. nafig tas bija vajadziigs? vareeji nemineet vietu. nu nekas. es ar tai patruljai kas pie dailes staaveja paraadiju vinju vietu. jamie bija sashutushi ka es par juristu nemaacos.

73841. viesis 8.aprīlis 2003 8:22
0 0 Atbildēt

SteelRat, nu ja savas tiesiibas ir jaazin ;)

73844. viesis 8.aprīlis 2003 9:38
0 0 Atbildēt

Varētu ieteikt pavasara depresijas noņemšanai pārbaudīt, kā ugunsdzēsēji mājas dzēš:) Kā nekā arī IeM struktūra:))

73847. viesis 8.aprīlis 2003 10:15
0 0 Atbildēt

FunFan- izcils komentaars, nav pat ko piebilst.

Un dizhajiem tiinjem -dragotaajiem, ar kaadaam taadaam dizhaam tiesiibaam varat blokjeet satiksmi? Ha man gan ir labu labaa receptiite pret Jums - taadiem kaa vetals:)

73851. viesis 8.aprīlis 2003 11:00
0 0 Atbildēt

Tiešām nesaprotama ir i-auto sajūsma par dragreisotaajiem/streetreisotaajiem. Interesanti ko juus rakstiisiet kad buus kaads negadiijums un ja juus ar veesu praatu padomaatu - tad saprastu, ka ar to arii beigsies shiis dragaashanas pa naksniigajaam ielaam. Kas tad buus cietushais, kuram nebuus iespeeju sniegt tuuliiteeju med. paliidziibu? Visticamaak cieniijammais i-auto rakstiis, ka tas redz bija luuzeris! Njeema un nositaas muusu jaukajaa tusinjaa. :) Interesanti cik daliibnieku paliktu pie cietushaa liidz atbrauktu aatrie? Un kaa peec juusu domaam ir korekti braukt pa ielaam? Shito piespiediisim (tas taksh vecs grabulis. ja vecis leksies sasitiisim pa seju) Shitam nogrieziisim celju (autinjsh jauns, bukteeties jau neies) Unte redz mudaki sastaajushies pie sarkanaas gaismas a es pa preteejo joslu vinjus visus apbraukshu un nostaashos pirmais. :)))

Skumji, ka atbalstat shaadas NELEGAALAS sacensiibas....

Par CP - njirgaaties ir viens bet paliidzeet jau neiesim. Vai ne? Protams katram jaazin savas tiesiibas un tas arii vinjiem degunaa ir jaabaazh. Katram vadiitaajam vajadzeetu sho graamatinju tureet rokaas kad vinju aptur un vilkt ar pirkstu pa lapaam veershoties pie CPista ar jaut. =Peec kura punkta te mees diskuteejam?= :))))

73852. viesis 8.aprīlis 2003 11:04
0 0 Atbildēt

Laba lieta tas reids.Ja CP vadība pievērsīs uzmanību un pareizi

rīkosies,tad tādu reidu rezultātā noteikti paaugstināsiesCP

kultūra.Nu vajag 1reiz kvartālā profesionālās atbilstības eksāmenu tiem CP!

73856. viesis 8.aprīlis 2003 12:23
0 0 Atbildēt

viesi, kā Tu varēji izlasīt, Tusis un Redaktors devās pārbaudīt CP no AutoGSM sapulces, kurā tērēja savu dārgo laiku (un naudu) un piedalījās cilvēki, kas reāli vēlas palīdzēt policijai un par to vēl piemaksāt. Un, visdrīzāk, tuvākajā laikā arī to darīs. Nekorekti ir uzbraukt viņiem par nepalīdzēšanu, kā Tev šķiet?

No raksta nevarēju izlobīt nekādu atbalstu dragreisam. Drīzāk otrādi, jo mūsu statūti aizliedz biedriem ļaunprātīgi pārkāpt CSN. "Reids" tika veikts, lai pārbaudītu CP, nevis paskrietos. Un šajā darbībā es neko nosodāmu nesaskatu. Vai Tu domā savādāk?

Prātvēderam, kas ieteica pārbaudīt ugunsdzēsējus, varu atbildēt, ka tā nav viņa darīšana, ko katrs pārbauda. Pret VUGD pagaidām nav pretenziju, bet neviens neaizliedz pārbaudīt arī viņus.

Ceru sagaidīt arī atbildes uz saviem jautājumiem.

73861. viesis 8.aprīlis 2003 13:28
0 0 Atbildēt

Sveiki tauta!

Vēlos nedaudz pakomentēt šo rakstu un komentārus. Kā jau Cartman_626 08.04.2003 12:23 minēja, tad reidā devāmies no AutoGSM pilnsapulces. Un nebūt nebija mūsu mērķis atbalstīt nelegālas sacīkstes (pretējā gadījumā šajā rakstā nebūtu norādīta šo sacensību norises vieta). Šādi reidi no mūsu puses tiek veikti tikai ar vienu mērķi-ja CP prasa no autovadītājiem striktu likumu ievērošanu, tad mēs prasām to pašu arī no viņiem. Kādēļ viena CP brigāde var izpildīt CSN prasības un strādāt korekti, bet cita par katru cenu cenšas piekasīties, bet ja nav kur piesieties, tad seko: aptieciņa....? Man tas liek justies kā noziedzniekam. OK, autovadītājus pārbaudīt vajag un dokumentus arī. Bet nav nepieciešamības klaji izrādīt savu varu un meklēt pārkāpumus, kuru nav. To var izdarīt arī korekti.

Ar cieņu, Tusis.

73867. viesis 8.aprīlis 2003 13:56
0 0 Atbildēt

labi, bet kāpēc iAuto komanda nepaņēma rokās tel.aparātiņu neuzgrieza visiem labi zināmu numuriņu un nepateica vietu un dalībnieku mašīnu nr., lai CP atbrauc un savāc drrrrreisistus? Būtu tā izdaījuši cepuri nost, šī pilnīgā sabiedrības vispārēja nevarība besī ārā. Tusi - atbildi lūdzu!

73869. viesis 8.aprīlis 2003 14:08
0 0 Atbildēt

poga2, Tu jau varēji no sākuma atbildēt uz maniem jautājumiem.

Tu vēl būtu ierosinājis, lai viņi dragreiserus aiz austiņas pie policistiem aizvestu? Un protokoliņu uzrakstītu? Vai tas kā reizi ir darbiņš policijai pa plecam? Neviens te netaisās pildīt visas policijas, it sevišķi CP, funkcijas. Lai policisti strādā, un prese fotografē.

73871. viesis 8.aprīlis 2003 14:14
0 0 Atbildēt

Un manas privātās domas ir, ka tie, kas skrienas, paši uz to parakstās un par viņiem nevienam nav jābūt atbildīgam. Arī skatītāji paši atvelkas, un, ja paši uz trases uzkritīs, arī neviens cits nebūs vainīgs. Vai jums te bieži pa naktīm, nelabi rēkdams uz pusotra simta pretī pa Rīgu nesas nevaldāms dragreisera autiņš? Nē? Man arī - nē, kaut arī pa naktīm ir sanācis braukt. Varu pateikt - kāpēc. Jo tur, kur skrienas, nevar nokļūt netīšām. Tās ir nomaļas vietas, kuras uz skriešanās laiku ierobežo ar mašīnām. Nevienu tur ar varu nevelk.

73872. viesis 8.aprīlis 2003 14:20
0 0 Atbildēt

policisti nevar būt visur, un uzskatu ka mana atbilde jau ir manā jautājumā vai jūs reāli palīdzējāt CP - jeb tikai visgudri bakstijāt ar pirkstu norādot uz viņu kļūdām. mācīt ta mākam, bet darīt?. Un Tev kā pilsonim ir pienākums ziņot par bardaku kas notiek, nevis tākā tagad esam dadzīvojušies līdz tam, ka tālāk vairs nav kur.

73873. viesis 8.aprīlis 2003 14:24
0 0 Atbildēt

un par tām nomaļajām vietām, mierīgu sirdi braucot no tusiņa, pilnīgi negaidot nokļuvu pašā karstumā un kāda velna pēc man vajadzēja būt tik tolerantam un saprast, ka redz puišeļi skrienas. nezin kāds murmulis nāk un stopē manu mašīnu - es to uztveru kā uzbrukumu un nepakļaujos prasībai un zljurkt manā autiņa ienesas mēli izkārušais reisists un kurš vainīgs???

73875. viesis 8.aprīlis 2003 14:38
0 0 Atbildēt

Es tur nebiju, tāpēc par Tusa motīviem maybe viņš pats atbildēs, bet es nesauku CP, jo mans pienākums ir ziņot, ja notiek noziegums, bet ja notiek likuma pārkāpums, kas manā uztverē nav noziegums, es netaisos ziņot.

73876. viesis 8.aprīlis 2003 14:39
0 0 Atbildēt

Nu, tiki dragreisa vietā, no problems, Tevi apturēja, paskaidroja situāciju, pagaidīji vienu startu un brauci tālāk. Viss ok, kur problēma? Starts aizņem mazāk laiku, kā sarkanais luksafors.

73878. viesis 8.aprīlis 2003 15:03
0 0 Atbildēt

uz ceļa pa kuru braucu vispār nav luksafora, bet apkārt mežs un nav paredzeets niikt nakts viduu uz shosejas, ja manos plaanos ir peec iespeejas ātrāk tikt mājās, noguldīt bērnus un vīru, nevis skaidrot vēl bērniem, kas tie par onkām un ko viņi grib - un man pie kājas viņu paskaidrojumi.

73881. viesis 8.aprīlis 2003 15:14
0 0 Atbildēt

Rodas tada sajuta kad shini diskusija kads kaut ko nav izlasijis lidz galam! Liels lugums "viesim", komentatajam ,kursh itka ir sapratis sava dumaja pauri kad iauto atbalsta dragus un to dalibniekus , lai vinsh kartigi vispirms izlasa redaktora rakstu !!! Nevis komentus!!! Un tad tikai sak piedalitities diskusijaas!!!

Tieshi ta ka teica cartmens - iauto nevis atbalsta dragu ,bet pieprasa lai policija izturetos tikpat korekti cik vini to prasa no mums auto vaditajiem.Tieshi shi iemesla pec tiek rikoti shadi reidi! Un tiesham tas viss notika pec AutoGSM kluba sapulces kura piedalijas cilveki kuri ne tikai prot komentet un nosodit citu ricibu ,bet ari reali censhas palidzet sabiedribas laba!

73882. viesis 8.aprīlis 2003 15:35
0 0 Atbildēt

To Markopolo:

Noņemu cepuri tavā priekšā par tevis izdarīto AutoGSM sakarā, bet, neņem ļaunā, ap mūsu iauto reda galvu ir skaidri redzams (kre) tīnisko pasākumu un pārgalvīgas braukāšanās (par braukšanu to negribās nosaukt) atbalstītāja un iedvesmotāja nimbs. Ja tu nemāki lasīt starp rindām (gan šajā, gan A. kunga aizstāvības rakstā), tad palūdz - izskaidrošu.

Cita starpā tas nemaz nenoliedz mūsu reda pozitīvās īpašības... Tāda jau ir šī f@kinā dzīve - neviens nav svēts...

73883. viesis 8.aprīlis 2003 15:40
0 0 Atbildēt

To FunFan>Izskaidro !

73884. viesis 8.aprīlis 2003 15:43
0 0 Atbildēt

poga2

Dzīve vispār nav taisnīga un gadās pat meža vidū nīkt 2 minūtes. Ja tā ir Tava tā vakara lielākā problēma, es varētu sagribēt mainiīties ar Tevi vietām :-)

Noguldīt vīru? :-) Ja vīrs nebūtu jau izbaudījis piektdienas vakaru, varētu pats sēdēt pie ruļļiem un pamācīt tīņiem, kā jāmauc. :-D

73885. viesis 8.aprīlis 2003 15:43
0 0 Atbildēt

FunFan, izslaidro, lūdzu!

73886. viesis 8.aprīlis 2003 15:47
0 0 Atbildēt

funfan> Es varbut tiesham neprotu lasit starp rindinam,bet to ko tu mineji par redu..... Es to saucu par subjektivu nostaju kura vairak vai mazaak sakrit ar lielas dalas sabiedribas viedokli un lidz ar to veidojas objektivs viedoklis! :-)

73888. viesis 8.aprīlis 2003 15:54
0 0 Atbildēt

Cartman_626 - :) labi jau labi, man vienkārši bija tādas dusmas toreiz un arī tagad, jo katram savas tiesības un taisnības un pati arī dažam tīnim varu iestādīt asumu:)

vienkārši nesaprotu nu kāpēc nevar skrieties pa lauku ceļiem vai takām vai pa mežu, kāpēc jātusē pa koplietošanas ceļiem? man kad uznāk cemme braucu mežā dushu atveztji:)

73895. viesis 8.aprīlis 2003 16:38
0 0 Atbildēt

Skrienoties pa lauku ceļiem:

1. Pastāv daudz lielāks risks kaut kur iemaukt.

2. Vajag to mācēt darīt.

3. Saskrāpējas/sasmērējas pulētie rulzi.

4. Ar spoileriem vispār tur nav ko darīt.

Tās ir galvenās lietas, kuru dēļ cilvēki izvēlas dragreisu. Tās nav sacīkstes, bet tusiņš, kurš ir daudz foršāks, jo aizliegts. Es neesmu šīs izklaides fanāts, bet saprast šos cilvēkus varu, un aicinu arī citus būt saprotošākiem, jo ja tas tusiņš būtu tik bīstams, sen jau būtu kaudze līķu, bet tagad, cik noprotu, Rīgā gada laikā reisā nav cietis neviens braucējs vai skatītājs.

73896. viesis 8.aprīlis 2003 16:39
0 0 Atbildēt

Ja kads man nepiekrit tad sakiet !!!

73899. viesis 8.aprīlis 2003 16:48
0 0 Atbildēt

Laba ideja ! Kā būtu, ja ar laiku AutoGSM klubam - kā sabiedriskai organizācijai, ar likuma deleģējumu tiktu uzdota funkcija sabiedriskā kārtā uzraudzīt, kā CP struktūras veic tai uzticētos pienākumus. Tas nav nekas neiespējams, jo ne viens vien Valdības pārstāvis un deputāti uzskata, ka CP dienesti ne pārāk profesionāli pilda savus amata pienākumus. Nav noslēpums, ka valsts struktūras nespēj pietiekoši kvalificēti sagatavot CP dienestu darbiniekus, organizēt tiem kvalifikācijas celšanu. Perspektīvā, iespējams, autoklubs varēs nodrošināt lekciju kursus gan autovadītājiem, gan CP darbiniekiem. Loģiski, par atsevišķām tēmām lektori būtu jāaicina no ES valstīm. Ja kaut 15 Latvijas CP ierindas darbiniekiem tiktu dota iespēja vienu mēnesi pastažēties Vācijā, uzlabotos CP darbības kvalitāte par 25%. Ieguvums būtu gan autovadītājiem, gan policistiem. Pirms gadiem 20 Latvijā ,īsu laika sprīdi, itin SPĒCĪGA bija Auto-Moto biedrība, kuru respektēja gan autovadītāji, gan toreizējie autoinspektori. Tolaik tur organizētie semināri par satiksmes problēmām , bija vietiņa, kur savā starpā varēja diskutēt braucēji ar autoinspektoriem. Bez naida.

Neuzskatīsim šis idejas par utopiju. Demokrātiskā valstī viss ir iespējams.

73901. viesis 8.aprīlis 2003 16:53
0 0 Atbildēt

Citāts:

Policiju nemanīja. Reizēm šķiet, ka vajadzētu izvēlēties mazāko ļaunumu - lai čaļi pavizinās pa tādu CocaCola ceļu vai pie Ziepniekkalna kapiem... Tas tomēr ir mazākais ļaunums.

Šī citāta analīze liecina: atļaujiet taču dragot, lai arī tas ir nelikumīgi. "Esiet prātīgi"- citādi puņķainie pušeļi sāks pa ielām skrieties, tad gan redzēsiet. Lieliski redzama dubultmorāle, jo visā rakstā tiek iztirzāta CP rīcība, par normālu uzskatot dragotāju uzvedību.

Tā es varētu turpināt, bet šobrīd nav laika pasauli lāpīt... To be continued...

73904. viesis 8.aprīlis 2003 17:14
0 0 Atbildēt

kaa vienmeer viena cilveeku dalja vienliidziigaaka, pieveersim acis, piecietiisiem puishelju gaajienus, lai jau cilveeki tusee, bet ir taadi likuma panti, kuri paredz sodus par kaartiibas paarkaapshanu un citu miera trauceeshanu, par aardiishanos uz celjiem. kaadeelj jaapiekaapjas nemaakulju priekshaa, jo sanaak ka jeedziigi braukt jau vinji nemaak...

izklaideejas tik ...,

l

73905. viesis 8.aprīlis 2003 17:43
0 0 Atbildēt

Dažus no viņiem pazīstu, un varu teikt, ka viņi brauc pat ļoti jēdzīgi. Vismaz jēdzīgāk par mani noteikti. :-) Mētāties ar apvainojumiem nav labs stils.

Labi, saspringsim par katru sīkumu. Tā ka lai televizoru pēc 11:00 izslēgtu, citādi atbraukšu, piespiedīšu ausi pie Tavām durvīm un ja kaut ko dzirdēšu, Tubūsi traucējusi manu mieru. Rīgā joslas nemainīsim vispār, jo intensīvas satiksmes apstākļos tas ir atļauts tikai lai bla bla bla. Ieraudzīsim tantiņu ar 2kilogramīgu suni bez uzpurņa un sauksim pašvaldības policiju. Apturēsim visas mašīnas un, ja tur būs kaste alus, liksim uzrādīt pavadzīmi vai sauksim ekonomikas policiju. Pants katram atradīsies. Vai tomēr dzīvosim mierīgi un saspringsim uz nopietniem noziegumiem un to novēršanu?

73907. viesis 8.aprīlis 2003 17:58
0 0 Atbildēt

Baigais cirks!!! :)

Lasot šos komentārus var riktīgi apņirgites.

Ja kādam nepatīk dragreis tad nebrauciet uz turieni. bet tie kam patiks tie arī tur brauks kaut vai tusiņa pēc.

73908. viesis 8.aprīlis 2003 18:09
0 0 Atbildēt

To Cartman:

Nu tu jau sāc jaukt māti ar meitu. Godīgi sakot, mani dragisti nav traucējuši, bet ne jau par personālijām iet runa. Sūdīgs ir pats princips, kad personīgās intereses tiek paceltas augstāk par vispārpieņemtām normām, tai skaitā CSN. Un man ir vienalga vai tu pārkāp suņu turēšanas noteikumus, vai CSN. Šobrīd mēs dzīvojam valstī, kur valsts institūcijas nevar vai nemāk piespiest ievērot likumus, bet ceru, ka tas mainīsies.

Ja uzskati, ka personīgi tev Cartman, ir atļauts ālēties pa ielām, bloķēt satiksmi da jebkur tikai tāpēc, ka ir jānotiek kaut kādam "startam", tad nebrīnies, ka atrodas indivīds, kurš uzskata, ka viņam ir pilnas tiesības no tevis pieprasīt ~20% auto vērtības tikai tāpēc, ka viņš bijis tik "veikls" nakts laikā aizdzīt tavu auto.

Tādi nu mēs esam...

73909. viesis 8.aprīlis 2003 18:18
0 0 Atbildēt

Vēl viena piebilde - pret sabiedrības normām uzstājas vai nu nenobrieduši cilvēki, vai revolucionāri. Vai dragisti ir revolucionāri?

Secinājumi uzprasās paši.

Arī mani neapmierina daudzas sabiedrības normas, bet pilnīgi droši ir tas, ka anarhija ir vēl sliktāka. Plašāks izklāsts sekos pēc pāris aliem... he he

73915. viesis 8.aprīlis 2003 22:10
0 0 Atbildēt

Ka jau teicu, mes esam brivi cilveki. Policistiem viss ir jadara pec likuma burta. tas ir vinju darbs. Mums ir tiesibas to visu traktet nedaudz brivak. Vismaz, iejauksanos un neiejauksanos. es izvelos iejaukties smagu nodarijumu noversana, nevis skaitit sunju sudus parka. Tam noder PP intelekts.

73919. viesis 9.aprīlis 2003 0:11
0 0 Atbildēt

Cartman: Mums ir tiesibas to visu traktet nedaudz brivak.

Tu izklausies pēc anarhista-pohui$ta. Tieši tāpēc, ka vidējais Latvijas pilsonis visu cenšas traktēt "brīvāk", arī vidējais CP jūtas gana brīvs likuma atvēlētajos ietvaros (tjipa, nafig slēgt bākugunis stāvot neatļautā vietā, jo tāpat jau visi redz, ka trafarēts auto - tātad "pa djelom"stāv). Cik zinu, CP darbiniekus vēl neieved no Āfrikas vai Marsa, arī tu Cartman par tādu vari kļūt, ja slikti mācīsies :)

Man galīgi riebjas amerikāņi, bet viena no viņu prezidenta J.F.K. runām kļuva leģendāra kādas frāzes dēļ un es tai pievienojos pilnībā. "Neprasiet valstij, ko tā var darīt Jūsu labā, prasiet sev - ko es varu darīt valsts labā". Tāpēc principiāli ir atbalstāma arī reda izvērstā kampaņa pret CP patvaļu un ignoranci, bet prasītos blakus nolikt arī street, drag utt raceru bezatbildību. Dzīve tā ir iekārtota, ka viss ir "štokos", līdz pirmajai reizei, kad kautkas aiziet greizi. Panākumiem ir daudz tēvu, tikai neveiksme ir sērdienīte...

73925. viesis 9.aprīlis 2003 8:58
0 0 Atbildēt

Polichi - OK, dazhi no vienjiem mums ir probleema....

Bet arii Redaktors ir murmulis - tiesiskais nihilisms, kas pauzhas shajaa raxtaa ir absoluuts. Ja jau vinsh uzskata, ka vinjam ir tiesiibas piedaliities nelegaalaa pasaakumaa, ko sauc par neorganizeetu dragreisu un to plashi post-reklameet, kaapeec, tad policim nav tiesiibas paarbaudiit, kas vinjam bagaazhniekaa?!

Puishelji, nekas vairaak... domaa ar vienu vietu... Ja taa skrienoshaa mashiina izies no trases un saaks mest kuulenjus, veel nevar zinaat cik buus upuru. Un tad buus vainiigi polichi - kur vinji skatiijaas...

Mums ir taadi polichi, kaadi mums ir Redaktori un Redaktori, taadi kaa polichi... Nekas vairaak.

HC

73929. viesis 9.aprīlis 2003 9:41
0 0 Atbildēt

bardaks vienmeer rodas no siikumiem, viens nomests papiiriitis otrs un kaudze ar s...

kas ir siikums - puishelis aiz neko dariit novelk shviiku pa visu auto; tiinji aiz neko dariit nomontee mashiinai visas paziishanaas ziimes, aizdomaajies shoferiitis piemirst raadiit pagriezienu, kaadam divas joslas pa iisu vajag braukt veel pa preteejo, tas tachu viss ir siikums ...

tas ka pa centru braucot vairs nekaadi noteikumi netiek ieveeroti, kaadas tur labaas rokas, galvenie celji, - mulkjiibas acis uz kapota un mauc. Diendienaa taa pierodi, ka nenjem galvaa, bet ir cilveeli, kas Riigaa iebrauc reti un ko vinjiem dariit. Cilveekam ir jaasaak no sevis apkaartnes sakaartoshana. nevis taa tantinja, tas tiinis, bet es. Es shajaa gadiijumaa savu protestu pret pashpaarliecinaatu puishelju aaleeshanos izraadu zinjojot CP un taalaakais ir vinju zinjaa. Jo lielos noziegumus - slepkaviibas nav manaa varaa aptureet, es saakshu no siikumiem.

Lai Jums laba diena un sava paarlieciiba par dziivi kaa taadu.

73951. viesis 9.aprīlis 2003 13:28
0 0 Atbildēt

viesi, es vēlētos lai Tu izrādi cieņu pārējiem diskusijas dalībniekiem un piereģistrējies. Bet tā jau ir inteliģences lieta, sorry, ka piesējos aizņemtam ierēdnim :-(

Tu arī labi izlasi to, kas nemaz nav rakstīts. Vai tad atrašanos laukumā pie Spices var uzskatīt par piedalīšanos nelegālā dragreisā? Vai cilvēkam nav tiesību braukt vakarā uz Spices laukuma (nepārsniedzot ātrumu) un vērot apkārt notiekošo?

Braukšana Rīgā ir samērā ekstremāla. Mani no sākuma tas biedēja, bet tagad esmu aptuveni piešāvies un viss normāli. Ir pat nedaudz patīkami sevi pieskaitīt Latvijas draiveru "elitei", tas ir, Rīgas braucējiem.

No laukiem arī te nav ko darīt, jo vairāk tādēļ, ka viņi tur brauc kā atsaldēti, vispār neskatoties apkārt, ko vairākkārt esmu aprakstījis.

Ziņot vai neziņot, tā ir Tava pārliecība, un, rīkojoties saskaņā ar to, Tu dari pareizi. Tāpat kā citi, rīkojoties saskaņā ar savējo. Tikai policisti tā nedrīkst, jo viņi ir devuši zvērestu un saņem par arī par likumu ievērošanu naudu.

73952. viesis 9.aprīlis 2003 13:29
0 0 Atbildēt

Par eliti drusku tā kā joks :-)

73966. viesis 9.aprīlis 2003 21:27
0 0 Atbildēt

Ja REDAKTORS nostajas arpus likuma, piedalas un reklame nelegalus pasakumus, meģina kontrolet un iejaukties valsts amatpersonu darba un kontrolet to, tad kadu attieksmi viņš gaida no CP??? Tads tadu atrod! NOŽELOJAMI!

73969. viesis 9.aprīlis 2003 23:33
0 0 Atbildēt

crazycat, neesmu Redaktora fans, bet vai Tu par savu bazaru atbildi?

>REDAKTORS nostajas arpus likuma

Kura vieta? Iebraucot Spices laukuma?

>piedalas nelegalus pasakumus

Tikai atrodoties tuvuma? Tad policisti un garamgajeji ari piedalijas nelegala pasakuma.

>meģina kontrolet

Kas tur nosodams?

iejaukties valsts amatpersonu darba

>Kad Tev valsts amatpersona liks uz cela atsukat necenties iejaukties, saprati?

73973. viesis 10.aprīlis 2003 11:10
0 0 Atbildēt

crazycat> Lai taptu shada veida raksti redam ir jabut tur kur ir policija un jainforme par notiekosho sabiedriba.Otrs ir tas kad ari policijas visatlautiba ir nedaudz pierimusi. Izverte, kapec tas ta ir?? Tapec kad viniem pieversh pastiprinatu uzmanibu.Un ari dragistiem pieversh pastiprinatu uzmanibu.Tas ir likumsakarigi.Ta ir visa pasaule! Dragreisisti ir un bus,vinus nevar iznidet .Vinus var censties ierobezot. Notiks kas slikts tada tusina un vainigi bus policisti! Ta ir visa pasaule.Vienmer kads bus vainigs!Vienkarshi ir ta ja kads visu laiku pieversh pastiprinatu uzmanibu CP un dragreisistiem ,tad viss shis pasakums vairak vai mazak tiek kontrolets un uzmanits.Cepure nost tiem CP kuri tur tuse pie spices un skatas lai reiseri viens otru nenobrauc.Jo gada laika nav nekas noticis! Tpfu,tpfu! Un mans subjektivais viedoklis ir tads kad tas ir CP nopelns.varbut ari ta nav,jo musu dragi ir loti kartigi un organizeti??? Meibe!! CP dara savu darbu,dragreisisti dara savu darbu un redaktors dara savu darbu! Viss ir likumsakarigi!!

73974. viesis 10.aprīlis 2003 11:22
0 0 Atbildēt

Tikai Markopolo neko nedara :)

Joks, bet vakar saņēmu pirmo message par nozagto auto. Kandavair tik taalu, bet domaas biju tur :)

73976. viesis 10.aprīlis 2003 11:27
0 0 Atbildēt

:-)

73979. viesis 10.aprīlis 2003 12:03
0 0 Atbildēt

Man liekas kad vairums savas domas bija tur ! Un tas jau ir progress! mazinsh ,bet progress!:-)

73986. viesis 10.aprīlis 2003 14:42
0 0 Atbildēt

Sveiki

Neatbalstu streetrace/dragrace vai kaa nu kursh to sauc uz koplietoshanas celjiem. Nu nav šie ceļi piemēroti tādām atrakcijām

Pilsētas domei buutu leetaak to pashu spilves lidostu vai kaadu citu piemeerotu vietu iezhogot un laist iekshaa skrieties gribeetaajus.

Novietot tur vienu pazharku un aatros un uz priekshu Kaadu laiku atpakalj shaads pakalpojumus maksaaja 80Ls/h

74008. viesis 11.aprīlis 2003 13:16
0 0 Atbildēt

*******, strītreiseri! Man uz jums i zobs, jo dēļ jums un arī (nenoliegšu) dēļ savas neuzmanības iekritu uz 15Ls sodu pie Spices pagājušā gada rudenī, kādā vēlā vakarā ~23:30, kad pārrodoties no Ventspils bija vēlme nopirkt paiku, jo domājām, ka pārtika strādā līdz 24:00, braucu stajankā, skatos pills ar tautu, arī menti, a man ta viss OK, lampas deg, jostas ir, pat aizmugurē sēdošiem, papīri kārtībā, veicim lielās durvis ciet - skaidrs līdz 22:00 rukā, braucu prom, a CP mani aptur un paaicina pie sevis un rāda 40km/h, uz ko es pajautāju nu un? Še tev, te ir 10km/h ... tātad +30km/h, un nelīdzēja tas, ka man mašīnā zīdainis (kāds brauc uz strīreisa pasākumiem ar zīdaiņiem salonā???), ka sieva un pasažieris apstiprina, ka nav nekāda sakara ar jums un jūsu nodomiem - viņiem pofig, redz tikai to, kas jāredz (Audi kupeja, rallija uzlīmes (rallijs NAV strītreiss, ielāgojiet CP kungi!!!)) un sods rokā ...

Vismaz vieglāk palika, bet aizmirst grūti :)

Uldis G.,

www.4rati.lv

74012. viesis 11.aprīlis 2003 14:26
0 0 Atbildēt

Gi gi :-) Tad jau Tev jābūt zobam uz policiju.

74013. viesis 11.aprīlis 2003 14:30
0 0 Atbildēt

Vo,vo ! Prichom te stritreiseri ?

74018. viesis 11.aprīlis 2003 16:10
0 0 Atbildēt

Nu, nebūtu strītreiseru tur, nekādu problēmu nebūtu bijis, arī pie šī ātruma (likās, ka CP ir ziņojums un attiecīgi arī jo vairāk sasoda, jo krutāka ekipāža). Btw, pamēģiniet pabraukt ar ātrumu līdz 10km/h :))) Es ikdienā braucu pa veikalu stāvvietām vismaz ar 20km/h, ja ne vairāk, jo parasti stāvvietās neskatos spidometrā, bet braucu pēc izjūtas (pēctam speciāli skatījos spido, cik ta es parasti braucu :) )

Uldis.

74021. viesis 11.aprīlis 2003 16:46
0 0 Atbildēt

bet kur ir problēma ? džeki grib skrieties, uz visiem noīrē trasi un mauc vaļā. Tikai nedariet to uz koplietošanas ceļa....zemessargs ar smago chevy pārbrauktu pāri tādam reiserim, kurš ibio izdomājis kaut ko tur bloķēt...

74022. viesis 11.aprīlis 2003 16:49
0 0 Atbildēt

Ahā, ši rallisti pieraduši močīt uz nebēdu, neskatoties spidometrā un braucot "pēc izjūtas". Dzīvojamās zonās droši vien arī pārkāp atļauto vismaz dubultā? Aizliegt ralliju! :-)

74023. viesis 11.aprīlis 2003 16:50
0 0 Atbildēt

Reflektor, trase neder, ir nepieciešana taisna, gluda, asfaltēta josla, kurā neliek maksāt drūmu piķi, algot ātros, ugunsdzēsējus utt. Un kur atbrauc jāņtārpiņi patusēt :-)

74024. viesis 11.aprīlis 2003 16:57
0 0 Atbildēt

...piebildīšu - nav naudas trasei vai principiāli gribas to neļeģaļščinas piegaršu ? nu tad nevaidiet ka CP jūs ņem aiz olām. Nevaidiet ja kādi baņģugāni sašautu jūsu rulziem riepas pie kārtējās ceļa bloķēšanas. Nevaidiet ka kāds jūs nostums no ceļa. Nu cil ilgi var šito var ņemties ????

74025. viesis 11.aprīlis 2003 17:07
0 0 Atbildēt

Cartman, iebrauc tu kāda lielveikala stāvvietā un uzmet acis spidometram un pēc tam runāsim tālāk :) simt'punktu, ka brauc ātrāk kā 10km/h, turklāt pie Spices tas centrālais gabals ir taisns un naktī arī tukšs (tusētāji bij vienā no laukumiem), pamēģini uz 10km/h to gabalu noripināt - aizmigsi, un tas jau būs bīstami satiksmei : arī kādam žogam ceļa galā vai vēl nez kam :)

Uldis.

74027. viesis 11.aprīlis 2003 17:50
0 0 Atbildēt

Da es ņirgājos tikai :-)

Arnolds vairs nebrauc?

74028. viesis 11.aprīlis 2003 18:53
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka kādu laiku nebrauks.

Uldis.

74032. viesis 12.aprīlis 2003 0:55
0 0 Atbildēt

Zeel, vinam loti neslikti sanaca.

Redaktors 12.aprīlis 2003 12:54
0 0 Atbildēt

Tikko atgriezos no Vaczemes un ar lielu interesi izlasiju, ko esat sakomentejusi... Paldies visiem, kas saprata manu viedokli, bet tiem, kas nesaprata atgadinu: iAuto NEATBALSTA streetrace, bet lai redzetu un informetu mums nākas būt ari tur. Diez' vai žurnālistus var nosaukt par atbalstītājiem vai neatbalstītājiem...

74067. viesis 13.aprīlis 2003 0:15
0 0 Atbildēt

Man tas visnotal patika.

74068. viesis 13.aprīlis 2003 0:18
0 0 Atbildēt

l

74069. viesis 13.aprīlis 2003 0:18
0 0 Atbildēt

nfff

74073. viesis 13.aprīlis 2003 12:44
0 0 Atbildēt

Atvainojiet , bet tie cilvēki , kas var tik aizrautigi spriest par ceļu policiju un kritizēt viņu darbibu man škiet mazliet degradēti. Pašiem vispirms vajag iepazīties ar saviem pilsona pienākumiem. Nepārkapt likumus , un tad nevajadzēs diskutēt par ceļu policijas darbību.

74077. viesis 13.aprīlis 2003 16:39
0 0 Atbildēt

Smelters tik un ta neko nesaprata ! ŅET SEMJA BEZ ........ ! :-)

74078. viesis 13.aprīlis 2003 17:16
0 0 Atbildēt

palasiijos te juusu komentaarus - nu tie viesi tieshaam ir smiekliigi. tas jau arii ir skaidrs - vinji ir "viesi" - nav laika pieregjistreeties, taatad nav arii laika kaa naakas izlasiit rakstu.

jau esmu teikusi - iauto streetrace neatbalsta, bet atspoguljo pasaakumu. varu galvu likt kjiilaa, ka iauto redakcijas auto nekad nav piedaliijies nevienaa streetrace. un, ja mees tur nebuutu un par to visu nerakstiitu - kur gan jums buutu iespeeja izgaazt savu sashutumu par sho paraadiibu???

vien gribas cereet, ka sabiedriiba ir pietiekami pieaugusi un inteligjenta, lai speetu atskjirt redakcijas viedokli no publikaacijas materiaala...

/kiska/

74134. viesis 14.aprīlis 2003 10:36
0 0 Atbildēt

To Kiska:

Vai tikai ne dēļ šī iemesla Reds grib savu lācīgo Scorpio nomainīt pret kādu no BMW (moš jau nomainījis, kā nekā no Vācijas)

:) he he

Un tikai nesakiet, ka Redam negribas ar pincīšiem pastiepties :)

154712. viesis 15.janvāris 2005 12:53
0 0 Atbildēt

suds

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti