Dažas nedēļas atpakaļ nolēmu nomazgāt savu auto, jo nākošajā dienā biju iecerējis iziet TA. Kā jau tas pienākas pirms TA, nolēmu nomazgāt arī mašīnas motoru. Un ne jau tikai tādēļ, ka braukšu uz TA. Vienkārši ziema garām un tos sāļus arī kaut kā jādabū nost.
Tā nu mana izvēle krita uz EURO STOP Valdeķu ielā 33, jo viņi piedāvāja arī motora mazgāšanu no apakšas. Ap 18:00 iebraucu EURO STOP mazgātuvē un izteicu savas vēlmes: nomazgāt motoru no augšas un apakšas; nomazgāt mašīnas virsbūvi. Pirmais šoka vilnis mani sagrāba, kad, lēnām malkojot kafiju un skatoties mazgāšanas procesu, ieraudzīju, kā tiek aizvērts manas mašīnas BMW 318 motora pārsegs. Tas vienkārši tika vieglītēm pastumts un palaists brīvam kritienam. Nogāzās ar lielu blīkšķi tā, ka visa mazgātuve noskanēja. Kad aizrādīju par šo faktu maiņas meistaram Uldim, viņš uz mani paskatījās ar tādu sejas izteksmi, ka varētu padomāt nezin ko. Nu nekas, nodomāju. Ne jau visi mazgātuves darbinieki ir tik tehnoloģiski izglītoti, lai iemācītos pareizi aiztaisīt mašīnu motoru pārsegus. Mierīgi sagaidīju mazgāšanas beigas un ap 18:50 devos pie savas mašīnītes. Iekāpu, iedarbināju (bez jebkādām problēmām), pateicu paldies un devos mājās, lai vēl pieliktu pēdējos punktus uz “i” pirms TA. Taču īss bija mans prieks. Knapi biju aizbraucis līdz Bauskas ielai, kad mašīna sāka raustīties, rīstīties, kamēr, pārbraucot pāri tramvaja sliedēm, motors noslāpa pavisam un neatgriezeniski. Liels bija mans pārsteigums brīdī, kad atvēru motora pārsegu. Labi, ka bija kur pieturēties. Sadalītāja vāciņš neatradās sev paredzētajā vietā, bet gan gulēja blakus motoram. Acīmredzot, pēc tā susināšanas ar gaisu, tas tika vienkārši uzlikts atpakaļ, bet netika nostiprināts, kā rezultātā tam nekas cits neatlika, kā tikai nokrist. Apskatot to tuvāk ieraudzīju pamatīgas rievas gan vāciņa iekšpusē, gan uz rotora. Nu nekas, nodomāju un uzliku to paredzētajā vietā. Kad iedarbināju mašīnu, bija jūtams, ka kaut kas nav kārtībā. Skaņa tāda, it kā nestrādātu viens cilindrs. Aizdudināju lēnām atpakaļ ar domu, ka gan jau palīdzēs meistari man šo kaiti novērst, jo turpat taču ir šīs firmas serviss. Aizbraucis parādīju vāciņu meistaram Uldim un viņš piekrita, ka tā ir viņu vaina. Viņa klātbūtnē iedarbināju motoru un pievērsu uzmanību tā darbības traucējumiem. Vienīgais ko man Uldis varēja piedāvāt bija: “Atbrauciet rīt no rīta”. “Normāla” pieeja. Turpat taču ir serviss, bet neviens no meistariem tā arī nebija ar mieru apskatīties, kas varētu būt par problēmu un mēģināt to novērst. Tā nu es devos prom. Pa ceļam iebraucu SIA “RAISER” servisā K. Ulmaņa gatvē 3, kur meistaru atsaucība bija tiešām kolosāla. Kad biju izstāstījis savu bēdu stāstu, meistari ķērās pie darba. Daudz gan tā nebija. Tika iztīrītas piemestās sveces un mašīna ar prieku ierūcās sev ierastajā ritmā un toņkārtās. Paldies viņiem par to. Nākošajā dienā aizbraucot uz EURO STOP, lai pajautātu par iespējamo konflikta atrisināšanu, atnāca pie manis kāds gara auguma kungs un nestādoties priekšā ar augstprātīgu sejas izteiksmi prasīja: “Nu un ko tad Jūs tagad gribat?”. Es teicu, ka gribu atpakaļ savus Ls 3,54 par dzinēja remontu, kas tika sabojāts viņu kompānijas dēļ. Vienīgais ko man varēja piedāvāt šis kungs bija TESTA mazgāšana ar vaskošanu Ls 4,00 vērtībā, bet naudu jau nu protams viņi neatmaksāšot. Tā nu es to paņēmu gan, bet varu droši teikt, ka es to savai mašīnai neizmantošu. Ja nu varbūt kādam nedraugam iedāvināšu. Nu neriskēšu es tur vairāk mazgāt mašīnu, par motoru nemaz nerunājot. Star citu, pēc mazgāšanas no signalizācijas taures nebija novākts arī celofāna maiss, ar kuru šī taure tika apsegta mazgāšanas laikā. Man gan tika stāstīts, ka to maisu nemaz uzreiz nost neņemot, jo kamēr motors mitrs, tam tur esot jāpaliek...... . Bet vai mani tādā gadījumā par to nav jāinformē? Protams, ka tās ir muļķības, bet skumji par šādu attieksmi. Nu nepalikšu es nabags to Ls 3,54 dēļ, bet kaut vai cilvēcīgu atvainošanos gan gribējās sagaidīt. Bet nesagaidīju. Nesagaidīju pat “Atvainojiet, ka tā sanāca”. Nobeigumā: pirms doties uz EURO STOP mazgātuvi, labi padomājiet. Bet ja nu tomēr izšķiraties braukt un mazgāt tur savas mašīnas dzinēju, pirms izbraukšanas atveriet motora pārsegu un pārliecinieties, vai vis atrodas savās vietās un ir pienācīgi nostiprināts. P.S. Pirms motora mazgāšanas meistari lūdz parakstīt lapeli, ka neatbild par dzinēja un elektronisko iekārtu darbību pēc motora mazgāšanas. Bet vai viņiem gadījumā nebūtu jāatbild par savu darbinieku nolaidību? iAuto lasītājs, Tusis- Ziņas
- Sludinājumi
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Varētu izveidot jaunu diskusiju par automazgātuvēm, kurā neapmierinatiea autovadītāji varētu izteikt savu rūgto pieredzi. Tad būtu vieglāk izvēlēties kvalitatīvāko un lētāko. Es piem. nekad vairs nebraukšu uz Pernavas - gandrīz Čaka krustojumā kantori!