Šodien uz Brīvības un Bruņinieku ielas krustojuma tika mainīts luksofors. Šajā laikā satiksmi regulēja mūsu jau pieminēta DN4887 ekipāža. Viens regulē krustojumu, bet otrs strādā uz Brīvības ielas.
Ko nozīmē strādā? Tieši to arī nozīmē...
Apturētas tika pat vairākas mašīnas vienlaicīgi.
Kapēc tas tā? Izrādās, ka daudzi autovadītāji vēl nav pamanījuši, ka Bruņinieku iela ir kļuvusi par 100% vienvirziena ielu. To norāda arī ceļazīmes iepriekšējā posma sākumā.
Mazda 323f vadītājs tūlīt tiks sodīts...
Bet policisti, tā vietā, lai par to brīdinātu vadītājus, pieļauj šo neuzmanības pārkāpumu un soda tos par nogriešanos pa kreisi no vidējās joslas. Tas tā bija jādara kādreiz, kad kreisā josla bija paredzēta pretējā virziena sabiedriskajam transportam. Tagad vairs tas nav.
Policists mierīgi pieļauj mašīnas nepareizu manevru.
Žēl, ka "plāns" paņem savu un ceļu policists nepilda savu primāro pienākumu - organizēt satiksmi. Sods ir tikai nākošais solis.
Un tagad paskatīsimies, kas bija redzams iepriekšējā krustojumā. Cik ceļazīmes drīkst uzstādīt uz viena staba? Neierobežoti daudz? Un cik lielai jābūt vadītāja reakcijai, lai tās visas uztvertu?
Droši vien nebrīnīsieties, ja teikšu, ka policists, sapratis, ka drīz kļūs par fotozvaigzni, ar svilpes un žestu palīdzību sāka brīdināt nepareizo manevru veicošos vadītājus. Bet kas notiek, kad neviens viņus nevēro?
Esiet uzmanīgi - izskatās, ka kāds vienmēr gaida jūsu neuzmanības kļūdiņas, lai iekasētu naudiņu.
Domas: iAuto redaktors,
Foto no notikuma vietas: Andris, autonets
Nu bljeee, suudi taadi