Mazda plāno krasi palielināt pārdošanu Eiropā 2

10.novembris 2003 14:56

Japānas autobūvētājs "Mazda" plāno tuvāko triju gadu laikā palielināt pārdošanas apjomu Eiropā aptuveni par 50 procentiem - līdz 30 tūkstošiem automobiļu gadā, informē japāņu biznesa avīze "Nihon Keizai Shimbun".

Pārdošanu kompānija plāno kāpināt, paplašinot meitas uzņēmumu tīklu Eiropā, norāda laikraksts. "Mazda", kurā 33,3 procenti akciju pieder ASV autogigantam "Ford", gatavojas nākamā gada sākumā pabeigt projektu, kurš paredz pārveidot "Mazda" dīlerfirmas Eiropas valstīs par japāņu autobūvētājam pilnībā piederošām pārdošanas struktūrām, ziņo avīze. Sagaidāms, ka jaunā tirdzniecības sistēma ļaus "Mazda" uzlabot sava brenda atpazīstamību Eiropā un īstenot integrētāku pārdošanas stratēģiju šajā pasaules reģionā, norāda "Nihon Keizai Shimbun". Septembrī "Mazda" ieviesa Eiropas tirgū vidēja izmēra automobili "Mazda-3". Novembrī japāņu autobūvētājs iecerējis laist klajā RX-8 sporta auto, bet 2005.gadā - jaunu minivenu. Šajā biznesa gadā, kas beigsies 2004.gada martā, "Mazda" plāno realizācijas apjomu Eiropā palielināt par 21,8 procentiem - līdz 245 tūkstošiem automobiļu. "Mazda", kas ir piektais lielākais japāņu autobūvētājs, pagājušajā nedēļā paziņoja, ka tā grupas tīrā peļņa biznesa gada pirmajā pusē bijusi 11,15 miljardi jenu (aptuveni 60 miljoni latu), divreiz pārsniedzot peļņas rādītāju šajā pašā periodā pirms gada. Peļņas kāpumu kompānija saista ar spēcīgajiem pārdošanas rādītājiem Eiropā un Ķīnā un tēriņu samazināšanu. TOKIJA, NOV 10, BNS/AFP
 
Visi komentāri
 
104199. viesis 11.novembris 2003 10:45
0 0 Atbildēt

tak palasot ko visi tie tirgonji plano un saliekot ciparus kopa sanak ka driz katram individam bus pa 3 mashinam (zidainjus ieskaitot).

112047. viesis 21.janvāris 2004 17:02
0 0 Atbildēt

///aizmirsu piebilst - par to Mazdu6: tur taču ir vēl viens labs knifs, nav jau daudzi to pamanījuši, vajag ieskatīties!:četras durvis!, bet kā tas kopā izskatās, nav taču MX6, jo tur ir pagrūti sēdēt arī maziem cilvēkbērniem, M6 - risinājums, kā jau visiem ormāliem auto - 4 duvis+redzēt to nevar(nav acīs krītošas), + sēdēt var droši bez galvas segas(1,85cm garš jauneklis, dāmas ar garām kājām labāk tomēr priekšā), laba perspektīva subv.pastipr.filtru,skaļruņu ierīkošanai - nemaisa nekādas tur bagāžas nodalījuma vāka atsperes un tml. verķi, viss ir reāli, ja neesi kaut kāds aptracis lauku vecis ar noslieci uz kartupeļu un citu lauku labumu pārvadāšanu, var iekraut daudz-teltis(2-vismaz), grilu(vienu), kokogles(maisu-25), rokassomu un ceļasomu standarts!, ko vairāk vajag, brauc tik uz priekšu, dzinējs - jāsaka - vēl ilgi labāku neizdomās!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

45 km/h un 12 Zs: Opel piedāvājums ugunsdzēsējiem (+ FOTO) 7

Savu kompakto gabarītu un ekoloģiskās izcelsmes dēļ transportlīdzeklis piemērots darbam rūpnīcas teritorijā. Lasīt vairāk

 

Elektriskie Audi Davosas forumam (+ FOTO) 7

Šveices kalnu kūrortā Davosā sācies Pasaules ekonomikas forums, kura dalībnieku mobilitāti šoreiz nodrošina Audi elektriskā flote. Lasīt vairāk

 

Tālis Linkaits: pilsētas gaisa mobilitāte ir ar nākotnes potenciālu 3

Satiksmes ministrija sadarbībā ar Latvijas Aviācijas Asociāciju aicināja Latvijas un starptautiskos uzņēmējus uz Aviācijas domnīcas sanāksmi par pilsētas gaisa mobilitātes inovācijām. Satiksmes ministrs Tālis Linkaits uzsvēra, ka šīm tehnoloģijām un mobilitātes virzienam ir liels nākotnes potenciāls. Lasīt vairāk

 

Skaties tālāk, ģērbies droši. Padomi veiksmīgai moto sezonai (+VIDEO)

Lai gan oficiālā motosezonas atklāšana Rīgā veiksmīgi notika jau 30. aprīlī, reālā motociklu sezona vēsā laika dēļ sākas gausi. Drošas Braukšanas Skolas direktors Jānis Vanks, kurš arī pats ir motobraucējs, mierina: viss vēl priekšā, galvenais nesasteigt! Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti