Japānas autobūvētājs "Mazda" plāno tuvāko triju gadu laikā palielināt pārdošanas apjomu Eiropā aptuveni par 50 procentiem - līdz 30 tūkstošiem automobiļu gadā, informē japāņu biznesa avīze "Nihon Keizai Shimbun".
Pārdošanu kompānija plāno kāpināt, paplašinot meitas uzņēmumu tīklu Eiropā, norāda laikraksts. "Mazda", kurā 33,3 procenti akciju pieder ASV autogigantam "Ford", gatavojas nākamā gada sākumā pabeigt projektu, kurš paredz pārveidot "Mazda" dīlerfirmas Eiropas valstīs par japāņu autobūvētājam pilnībā piederošām pārdošanas struktūrām, ziņo avīze. Sagaidāms, ka jaunā tirdzniecības sistēma ļaus "Mazda" uzlabot sava brenda atpazīstamību Eiropā un īstenot integrētāku pārdošanas stratēģiju šajā pasaules reģionā, norāda "Nihon Keizai Shimbun". Septembrī "Mazda" ieviesa Eiropas tirgū vidēja izmēra automobili "Mazda-3". Novembrī japāņu autobūvētājs iecerējis laist klajā RX-8 sporta auto, bet 2005.gadā - jaunu minivenu. Šajā biznesa gadā, kas beigsies 2004.gada martā, "Mazda" plāno realizācijas apjomu Eiropā palielināt par 21,8 procentiem - līdz 245 tūkstošiem automobiļu. "Mazda", kas ir piektais lielākais japāņu autobūvētājs, pagājušajā nedēļā paziņoja, ka tā grupas tīrā peļņa biznesa gada pirmajā pusē bijusi 11,15 miljardi jenu (aptuveni 60 miljoni latu), divreiz pārsniedzot peļņas rādītāju šajā pašā periodā pirms gada. Peļņas kāpumu kompānija saista ar spēcīgajiem pārdošanas rādītājiem Eiropā un Ķīnā un tēriņu samazināšanu. TOKIJA, NOV 10, BNS/AFP- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tak palasot ko visi tie tirgonji plano un saliekot ciparus kopa sanak ka driz katram individam bus pa 3 mashinam (zidainjus ieskaitot).