Pēc Cupra GT prezentācijas spāņi sāk iejusties sporta auto ražotāja lomā. Skaidrs ir tikai viens – VW Golf GTI, kurš pie dīleriem varētu nonākt 2004. gada rudenī, var rēķināties ar vēl vienu konkurentu.
Ženēvas autosalonā Seat jau rādīja Ibiza Cupra R – automobili, kuram piemīt īstena sportista gars. Par cik 180 Zs jaudīgais Ibiza Cupra R pie dīleriem tik ātri nenonāks, auto ražotājs nolēmis apgrozībā laist „pagaidu” sporta auto – Ibiza FR.
„FR” ir saīsinājums nosaukumam „Formula Racing”. Ibiza FR saņems 1,8 litru 20V dzinēju, kura jauda sasniegs 150 Zs. Sportiskas pārmaiņas gaidāmas arī piekarē, salonā un ārējā izskatā. Seat Ibiza FR spēs ieskrieties līdz 216 km/h. Ar dzinēja jaudu pietiks, lai automobilis 100 km/h lielu ātrumu sasniegtu 8,4 sekundēs. Nevarētu teikt, ka šis skaitlis sportiskas braukšanas piekritēja sejā liktu atplaukt platam smaidam - drīzāk gan otrādi. Lai nu kā, tomēr Seat apgalvo - vidējais degvielas patēriņš (6,1 litrs uz 100 km) liks pasmaidīt tādam, kurš grib baudīt ātruma priekus un degvielas uzpildes stacijā nav gatavs atstāt krietnu „žūksni”
Kā jau iepriekš minēts – cietākas piekare, labāka vadāmība un no tā izrietošās sekas šim auto „nāks sērijveidā”. Piedevām vēl 16 collu alumīnija „Titan-Look” diski un cita atribūtika piešķirs automobilim sportiskāku izskatu. Eiropā Seat Ibiza FR varēs iegādāties jau 2004. gada martā. Aptuvenā automobiļa cena – 18360 eiro. Daudz vai maz – vērtējiet paši.
Shearer, speciāli iauto
psc, Sportisks auto. :D:D:D:D:D:D:D:D:D Reeka naak!!!!!