«Seat Ibiza FR» iekaro šoseju 11

 
13.decembris 2003 0:05

Pēc Cupra GT prezentācijas spāņi sāk iejusties sporta auto ražotāja lomā. Skaidrs ir tikai viens – VW Golf GTI, kurš pie dīleriem varētu nonākt 2004. gada rudenī, var rēķināties ar vēl vienu konkurentu.

ibiza.jpg

Ženēvas autosalonā Seat jau rādīja Ibiza Cupra R – automobili, kuram piemīt īstena sportista gars. Par cik 180 Zs jaudīgais Ibiza Cupra R pie dīleriem tik ātri nenonāks, auto ražotājs nolēmis apgrozībā laist „pagaidu” sporta auto – Ibiza FR.

ibiza2.jpg

„FR” ir saīsinājums nosaukumam „Formula Racing”. Ibiza FR saņems 1,8 litru 20V dzinēju, kura jauda sasniegs 150 Zs. Sportiskas pārmaiņas gaidāmas arī piekarē, salonā un ārējā izskatā. Seat Ibiza FR spēs ieskrieties līdz 216 km/h. Ar dzinēja jaudu pietiks, lai automobilis 100 km/h lielu ātrumu sasniegtu 8,4 sekundēs. Nevarētu teikt, ka šis skaitlis sportiskas braukšanas piekritēja sejā liktu atplaukt platam smaidam - drīzāk gan otrādi. Lai nu kā, tomēr Seat apgalvo - vidējais degvielas patēriņš (6,1 litrs uz 100 km) liks pasmaidīt tādam, kurš grib baudīt ātruma priekus un degvielas uzpildes stacijā nav gatavs atstāt krietnu „žūksni”

Kā jau iepriekš minēts – cietākas piekare, labāka vadāmība un no tā izrietošās sekas šim auto „nāks sērijveidā”. Piedevām vēl 16 collu alumīnija „Titan-Look” diski un cita atribūtika piešķirs automobilim sportiskāku izskatu. Eiropā Seat Ibiza FR varēs iegādāties jau 2004. gada martā. Aptuvenā automobiļa cena – 18360 eiro. Daudz vai maz – vērtējiet paši.

Shearer, speciāli iauto

 
Visi komentāri
 
108477. viesis 13.decembris 2003 1:38
0 0 Atbildēt

psc, Sportisks auto. :D:D:D:D:D:D:D:D:D Reeka naak!!!!!

108478. viesis 13.decembris 2003 1:44
0 0 Atbildēt

kur ta ir??????

108479. viesis 13.decembris 2003 9:57
0 0 Atbildēt

A kas jums viesiem nepatiik? Jums noteikti ir auto kursh uznjem aatrumu aatraak par 8 sek un kuram seezh iekshaa vairaak par 150 zs...

108481. viesis 13.decembris 2003 11:39
0 0 Atbildēt

Nu nezinu gan, 150 zirgiem šādam kroplītim būtu jāļauj iekustēties līdz simtam ātrāk.

108486. viesis 13.decembris 2003 15:52
0 0 Atbildēt

Smuks autiņš! Starp citu. viena no nedaudzajām markām, kam piestāv spilgti sarkanā krāsa. Bez jokiem, patiešām.

Un domāju, ka 150 zs šādam aparātam ir vairāk kā pietiekami, lai brauktu agresīvi un sportiski.

108490. viesis 13.decembris 2003 20:58
0 0 Atbildēt

Daudz. Prieksh iesaceju markas - daudz prasa. AlfaRoemo var par 7000 Eiro dabut jaunu.

108502. viesis 14.decembris 2003 15:51
0 0 Atbildēt

kuru un kur jaunu AR par 7000 Eu var dabūt, un pasaki braukšu pirkt

108532. viesis 15.decembris 2003 9:25
0 0 Atbildēt

Jaunu Alfu pat par 7000 latu nevar nopirkt!Seko bazaram!

108557. viesis 15.decembris 2003 12:07
0 0 Atbildēt

Citēju: "Kā jau iepriekš minēts – cietākas piekare, labāka vadāmība un no tā izrietošās sekas šim auto „nāks sērijveidā”"... Vai iepriekšējiem modeļiem "labāka vadāmība" bija ekstra, ko sērijveidā neražoja? :) Kādas ir sekas "Labākai vadāmībai"...? :) :) :)

108639. viesis 15.decembris 2003 22:32
0 0 Atbildēt

Arsmen: Tas pirmais ir mans koments!! Nu ir man auto ar vairaak nekaa 150. Nu un. Celjas atraak nekaa 8,1 un stipri aatraak.

108657. viesis 16.decembris 2003 9:06
0 0 Atbildēt

Nu lētucis galīgais, ko var gribēt.

PS. Man arī krietni virs 150 Zs. Nu un?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti