Ceļu policists: «Nu un Tu mani tagad sodīsi?» 126

 
11.februāris 2004 7:28

Mūsu lasītājs Toms atsūtījis diezgan garu un pamatīgu stāstu, kā viņam gāja 4.februāra naktī. Protams, ka viņu apturēja Ceļu policija un tad sākās...

Braucu es ap 12:40 naktī no darba Rumbulā uz mājām, uz Ziepniekkalnu. Reiz mani pa šo pašu maršrutu jau bija apturējuši četri posteņi pēc kārtas un visi bez īpašām ceremonijām novēlēja laimīgu ceļu. Es vēl toreiz nodomāju pie sevis, ka mans ceļš būtu bijis daudz laimīgāks, ja tikai viņu būtu bijis mazāk.

Tā nu arī tajā naktī es braucu un pie sevis domāju, ka tā taču nevar būt, ka šonakt pa ceļam neviena nebūs. Visu ceļu es braucu līdz riebumam godīgi – kur 50 km/h, tur uz 50 km/h un kur 70 km/h, tur uz 70 km/h, taču policistus nekur nemanīja. Biju mazliet samiegojies, jo biju strādājis jau no 9:00 rītā. Kā tad! Uz Ulmaņa Gatves, Vaiņodes, Valdeķu un Garozes ielu krustojuma stāvēja Ceļu policijas dienesta automašīna (no jaunajām, ja nemaldos, Renault, ko, kā biju dzirdējis, CP bija tikko iegādājusies) ar valsts numuru FA-5683 (skatīt zīmējumu). Pie mašīnas dežurēja trīs policisti, taču tikai diviem no viņiem bija dzeltenās vestes.

polic_sa.jpg

Palabojiet, ja kļūdos, bet manuprāt dežurējot tumšajā diennakts laikā, šīs vestes viņiem bija obligātas. Man kļuva interesanti, jo visam pa virsu viņi bija novietojuši savu automašīnu tur, kur nu galīgi to nedrīkstētu novietot (skatīt zīmējumu). Par cik es pāris dienas iepriekš biju pastudējis CP un autovadītāju tiesības un pienākumus, kā arī pirms kāda mēneša biju noskaidrojis precīzi visas nianses par to, kā izbraukt šo divdomīgo krustojumu es nolēmu turpināt braukt korekti un nogriezos no Ulmaņa Gatves uz Valdeķu ielu tā kā redzams zīmējumā, kur ar sarkano bultu esmu apzīmējis savu kustības maršrutu. Pievērsiet uzmanību arī melnajām raustītajām līnijām zīmējumā, ar kurām esmu apzīmējis  ceļa marķējumus uz asfalta joslai, pa kuru pārvietojos, lai nogrieztos.

Kā jau tiku gaidījis, CP darbinieks visai naski metās mani turēt nost, un, mādams ar zizli, centās man ierādīt vietu, kur apstāties (skatīt zīmējumu). Kad biju apstājies, CP pienāca pie manas a/m.

Es mazliet pavēru logu, un CP teica „Labvakar! Ceļu Policija, Inspektors *** ***. Lūdzu Jūsu dokumentus.”

Kad es uz viņu paskatījos kā brīnumu ieraudzījis un nelikos īpaši traucēts, CP pielaboja savu teikto, piemetinot „Autovadītāja apliecību un tehnisko pasi.”

Tad es atsprādzējos, ieslēdzu gaismu, sameklēju maku, lai sameklētu prasītos dokumentus. Pa to laiku, CP jau bija aizgājis a/m gandrīz apkārt un ieraudzījis, ka logā nav apdrošināšanas uzlīmes. Nekavējoties CP pienāca atpakaļ pie vadītāja puses loga un piebilda „Un apdrošināšanu arī.”
Es sameklēju un iedevu CP visu prasītos dokumentus, taču, pat īsti tos neapskatoties, CP jautāja „Vai alkoholu šovakar esat lietojis.”

Kad es uz viņu paskatījos ar nelielu izbrīnu, CP jautāja vēlreiz „Nu šovakar... kaut ko alkoholisku... esat lietojis?”
„Da nē” es atbildēju.
„Nemaz, nemaz???” ar manāmu izbrīnu pārjautāja CP.
„Nu, nē tak,” es saku.
„A kur Jūs tik vēlu braucat?” CP jautāja.
Es pat aiz pārsteiguma gandrīz aizrijos, taču atbildēju: „No darba tikko braucu!”
„Kas tad Jums tas par tādu darbu, ka tik vēlu jābraukā?” CP jautāja.
Es biju šokā par šādu jautājumu un teicu: „Atvainojiet, bet tā nav īsti jūsu darīšana... Administrators esmu...” Es aprāvos, jo aiz pārsteiguma pat nezināju, ko vēl viņam pateikt.
CP atdeva man apdrošināšanas lapu un noburkšķējis: „Uzgaidiet, pārbaudīsim.” Devās uz savu a/m.
Es pie sevis nesaprašanā nodomāju – ko pārbaudīsim? To vai esmu administrators vai???
Pēc mirkļa CP atgriezās ar maniem dokumentiem un alkohola mērāmo aparātu. Pienācis pie manas automašīnas, CP izpakoja trubiņu, uzlika to uz alkohola mērierīces un teica: „Nu... atveriet vairāk logu! Pārbaudīsim... būs jāiepūš trubiņā!”
Es labi zinot šī pasākuma kārtību, nevēru vairāk logu vaļā, bet gan pajautāju: „Atvainojiet, bet kur tad protokols?”
„Kāds protokols?” mazliet izbrīnītā tonī jautāja CP.
„Protokols!” es saku, „Vispirms sastādīsim protokolu, es piekritīšu un parakstīšos un tad arī pūtīsim trubiņā!”
„No kura plaukta tad Jūs esat nokritis?” CP jautāja.
„Ko?” es pārjautāju.
„Mēs jau divus gadus kā protokolus nerakstam!” atcirta CP.
„Pagaidiet,” es saku, „bet kādā sakarībā? Jūs ko, likumus nemaz vairs neievērojat?”
„Kādus likumus? Jūs pūšat trubiņā. Ja Jums ir 0 promiles, tad Jūs braucat tālāk. Ja Jums ir 0.3 promiles, tad Jūs arī braucat tālāk, bet ja Jums ir 0.58 promiles, tad mēs pēc 15 minūtēm pūšam vēlreiz un, ja tad vēl arī ir 0.58 promiles, tad mēs rakstam protokolu un...”
„Pagaidiet, pagaidiet!” es viņu pātraucu. „Jūs no kurienes šo visu izzīdāt? Pēc kā Jūs lūdzu vadāties? Pēc CP instrukcijas vai?”
„Protams!” atbildēja policists.
„Bet vai Jūs zināt, ka CP instrukcija nav autovadītājam saistošs dokuments, bet gan valsts likums?” es saku.
„Paveriet to logu vairāk vaļā! Es neko nedzirdu!” samērā uzbudinātā balsī atcirta policists un, kad biju pavēris logu, piebāza savu galvu pie loga tā, ka gandrīz puse viņa galvas atradās jau mašīnas salonā.
„C-E-Ļ-U  P-O-L-I-C-I-J-A-S  I-N-S-T-R-U-K-C-I-J-A  N-A-V  A-U-T-O-V-A-D-Ī-T-Ā-J-A-M        S-A-I-S-T-O-Š-S D-O-K-U-M-E-N-T-S,  B-E-T  G-A-N  V-A-L-S-T-S  L-I-K-U-M-S!” bez maz pa burtiem viņam skaļā balsī nodiktēju šo teikumu.
CP atliecās nostāk no loga, iztaisnojās un smīnēdams teica: ”Izskatās, ka Jūs ļoti labi pārzinat likumus.”
„Jā, ziniet,” es teicu, „pārzinu gan. Pāris dienas atpakaļ rūpīgi izlasīju gan savas gan Jūsu tiesības un pienākumus!”
CP pasmējās un teica: „Nu, kas Tev grūti iepūst tajā trubiņā?”
Es arī sāku smieties tikai aiz sašutuma: „Nē, ziniet, nav grūti, taču mani besī ārā tas fakts, ka Jūs, policists būdams, tīšuprāt pārkāpjat likumu!”
CP mazliet apjuka un sāka kaut ko bezsakarīgi murmināt.
„Pag,” es saku, „sāksim ar to, vispār uz kāda punkta pamata Jūs mani apturējāt?”
„Uz kāda punkta pamata...” CP aizdomājās uz mirkli. „...Uz kāda punkta pamata?... A Jūs aizdomīgi braucāt!” pēc nelielas pauzītes varonīgi paziņoja CP.
„Aizdomīgi braucu???” es pārjautāju. „Un tas tad ko vēl nozīmē? Kā tas ir – aizdomīgi braucu?”
„A Jūs tur nogriezāties, tur tālāk nevis gar mūsu mašīnu!” ar baigo entuziasmu paskaidroja CP.
„Pagaidiet,” es saku, „es nogriezos tieši tā, kā ir pareizi pēc ceļu satiksmes noteikumiem nevis tā, kā vairumam te ienāk prātā pa taisno braukāt! Un ko, tas tagad skaitās aizdomīga braukšana???”
„A es domāju, ka Jūs tur zem ķieģeļa brauksiet!” atteica CP, norādīdams uz Vaiņodes ielas galu.
„Stop,” es saku, „Mazums ko Jūs DOMĀJĀT! Tās atvainojiet ir Jūsu problēmas! Es vai tad kaut ko pārkāpu? Es tur iebraucu??? NĒ!!!”
„Nū...” domīgi novilka policists.
„Ko nūūū?” es atcirtu, „Tad paskaidrojiet man beidzot uz kāda punkta pamata Jūs mani apturējāt un kāpēc Jūs man pēc apturēšanas uzreiz nepaskaidrojāt apturēšanas iemeslu?”
„Da nu mazums te visādi vienos naktī šmigā vazājas,” noburkšķēja CP.
Es sāku smieties, jo man vienkārši aptrūkās vārdu!
Tad es teicu: „Un vispār! Sāksim ar to, ka Jūs ar savu ekipāžu paši pārkāpjat ceļu satiksmes noteikumus! Tur kur Jūs stāvat, apstāties un stāvēt ir aizliegts. Ne bākuguņu... nekā!”
Policists pasmējās un noteica: „Un ko? Jūs mani tagad par to sodīsiet, vai?”
Būdams šokā no šādas atbildes es atteicu: „*****, a vajadzētu!”
Man piegriezās viss šitais pasākums, un es teicu:  „Labi! Dodiet šurp to savu sasodīto trubiņu, lai varu beidzot braukt!”

CP tobrīd skatījās kaut kur prom un laikam nemaz nedzirdēja, ko es viņam saku un par cik viņa roka, kurā bija aparāts, bija atbalstīta pret manas mašīnas pavērtā loga malu, es tvēru pēc aparāta pats. CP bija mazliet pārsteigts, jo laikam padomāja, ka aparāts krīt viņam no rokām, taču kad pamanīja, ka es to jau esmu paņēmis, tad pieliecās pie loga un sāka mani instruēt par trubiņā pūšanu.
„Tā... un tagad spēcīgi pūtīsim trubiņā piecas sekundes...” viņš teica.
„Zinu, zinu...” es viņu pārtraucu.
Pūtu no visa spēka kādas astoņas sekundes, un kad tūlīt jau pūšamie spēki sāka izsīkt, CP mani pārtrauca: „Labi, labi, pietiks jau pietiks!”
Es paskatījos uz aparāta displeju, kur bija skaidras un skaistas trīs nullītes (0,00), un tad atdevu to policistam. CP to paņēma, paskatījās, ka ir nulle, tad paskatījās uz mani, un, kad ieraudzīja, ka es uz viņu skatos kā uz pasaules brīnumu, viņš demonstratīvi pavērsa aparāta displeju pret mani, lai parādītu man rezultātus, kurus es jau viņa acu priekšā biju paguvis aplūkot pirms tam.
Pēc tam CP atdeva man trubiņu un caur zobiem ar pārspīlētu un mākslīgu smaidu novilka: „Laimīgu ceļu! Brauciet uzmanīgi!”
„Paldies,” es atteicu, sakārtoju dokumentus, piesprādzējos un aizbraucu mājās.

Lūk tāds gadījums ar mani atgadījās. Kaut arī samērā garš šis stāsts ir sanācis, taču bez cenzūras un patiess fakts!

Ko Jūs par šo domājat?

Ar cieņu, Toms, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
114397. viesis 11.februāris 2004 7:39
0 0 Atbildēt

CP vienmeer taisniiba :) pat arii tad, ja vinjiem nav taisniiba ... a to saveejo taisniibu ar mazaam izredzeem var pieraadiit tikai tiesu instancees :)

114398. viesis 11.februāris 2004 7:56
0 0 Atbildēt

buutu uzreiz iepuutis nebuutu taa usstundu ilgaa chakare.. ;)

114400. viesis 11.februāris 2004 8:19
0 0 Atbildēt

vo vo ... priecaajies ka nepiekasiijaas pie veel kaut kaa cita - like narkotikas .. td tu visu nakti buutu notupeejis mediciiniskajaa paarbaudee un uz darbu vareetu braukt neguleejis :)

114404. viesis 11.februāris 2004 8:34
0 0 Atbildēt

Bija nu gan veerts puuleeties drukaat tik garu veestuli un nekaa nepateikt. Ljoti ikdienisks pasaakums. Raksta autors laikam reti brauc pa naktiim.

114405. viesis 11.februāris 2004 8:34
0 0 Atbildēt

Kaarteejais sviestainais raksts kaa viens mega likumu zinaataajs pats sev laiku izchakaree :)

114406. viesis 11.februāris 2004 8:46
0 0 Atbildēt

Ja daudz kasisis , iemetiss ments mašīnā maisiņu un piesiesies ... . Man vienreiz menti autiņā ieraudzīja mazus maisiņus (Skrūvīšu maisiņi no datoru korpusiem , biju 10 datorus saskrūvējis) Tak visu mašīnu izrakāja. Tas aizņēma min 40 un es nokavēju pasākumu.

114407. viesis 11.februāris 2004 8:46
0 0 Atbildēt

Jā, stulbi sanāca, pat protokolu neuzrakstīja, kas ir saldais ēdiens šādās situācijās. Kāda jēga tad bija kačāt pravas.

Tiešām nesaprotu...

Tete

114408. viesis 11.februāris 2004 8:50
0 0 Atbildēt

Tom Tu taa vareetu aarzemees parunaat ar kaadu mentu tad redzeetu, kur veezi ziemo:D

Bet jeb kuraa gadiijumaa smiekliigi, ka Tu Tom visu to tik smalki esi protokoleejis? Diktafonu lietoji? Vai arii Tev kaa administratoram ir perfekta atmina? Bet ko Tu veeleejies Tom ar sho paraadiit? Jeb izteikt? Uzskasti, ka varondarbu veicis? Manos uzskatos pacana lekshenaas un viss:D

Jebkuraa gadiijumaa patiikami, ka policista kongs ir uzvedies toleranti un naf meeginaajis izraadiit savas varas iespeejas.

Bet rodaas jautaajums vai to ir jaaraksta zinaas? Tas liecina tikai par vienu IAUTO tieksmi uz CP :D

114410. viesis 11.februāris 2004 8:57
0 0 Atbildēt

Njaa, komentari "graujosi".

CP vienkarsi klaji uzdirs visiem likumiem, un mes vel vinju aizstavam. Vins rij musu maizi, nodoklus maksajam.

Zeel, bet ta ir ikdiena un nekads tur Pukites k-gs nespes mainit CP prestizu un telu.

Secinajums, dzivojam bananu republika.

Te kaut kur tika pieminets arzemju CP. Arzemju CP nekad nav klaji dirsis virsu savas valsts likumiem un ari pilsonim, bet musu CP ka sunji reij un liek virsu likumiem.

Tadus CP nah.... ara no Iem un lai iet laukus art.

114411. viesis 11.februāris 2004 8:57
0 0 Atbildēt

vairāk tādu likumu zinaataaju kas izchakaree likumu nezinaataajus, jo savadak visi galigi izlaidisies.

kura frakcija esi tu kvatra 11.02.2004 08:34

Kaarteejais sviestainais raksts kaa viens mega likumu zinaataajs pats sev laiku izchakaree

114412. viesis 11.februāris 2004 9:00
0 0 Atbildēt

Raksta autoram, malacis, ka zini savas tiesibas un megini tas aizstavet. Tik ar nozelu jaatdzist, ka CP ir, bija un bus neaptestie darbonji, kam smadzenes nespej uzsukt tadu lietu, ka likumi, normativie akti u.c. vinjiem saistosos dokumentus.

Vini vadas pec ta, ka prieksa panem prieksnieks.

114413. viesis 11.februāris 2004 9:05
0 0 Atbildēt

o blee....shitais ir labais :)

114414. viesis 11.februāris 2004 9:07
0 0 Atbildēt

Malacis, taa turpini, ir jaacinas!

114417. viesis 11.februāris 2004 9:14
0 0 Atbildēt

1.janvaaris, mani aptur 4 reizes no riita, kur 2 no taam tikta veikta alkohola parbaude. NEVIENAA no taam nebija pat mazaakas ciiksteshanas, ka nevajadzeetu stadiit protokolu. Viss tika stastadiits, parakstiits un iepuusts.

Tikai velaak no Redaktora uzzinaaju, ka janvara saakuma no Gulbja bija riikojums, ka protokolu sakara ar svetkiem un pastiprinato parbauzu rezultata nevajag sastadiit.

114421. viesis 11.februāris 2004 9:25
0 0 Atbildēt

Ja šo pašu vētuli noformētu kā iesniegumu un aizsūtītu uz prokuratūru - Personu un valsts tiesību aizsardzības (vai kā nu tur viņiem tas saucas) būtu lielāka jēga!

114422. viesis 11.februāris 2004 9:25
0 0 Atbildēt

Imho, stulbs atgadījums - šitā noņemties un beigās tāpat izdarīt visu pretēji tam, par ko pats kačā savas tiesības. Bet nu, ir jau cilvēki, kuriem nedod ēst, dod tikai sabraukt kādam augumā vai "piekasīties"...

114425. viesis 11.februāris 2004 9:34
0 0 Atbildēt

Varoņi, varoņi!!! Nesaprotu, kam tev tas protokols Tom, ja tu biji skaidrā? Toaletē uz nagliņas uzliktu? Tas ir labi, ka cilvēks zina savas tiesības un arī Cp, bet šajā gadījumā tikai zaudēji savu laiku.

114426. viesis 11.februāris 2004 9:34
0 0 Atbildēt

Tā ļoti mīļa vieta CP auto stāvēšanai. It kā lai viņi nebūtu slēpušies, kad aptur pa Ulmaņa gatvi braucošos...

114428. viesis 11.februāris 2004 9:36
0 0 Atbildēt

Autors malacis, ka nesavtīgi pieprasīja likumu ievērošanu. Visu cieņu.

Pašam policistam man negribētos pārmest, jo viņš savu iespēju robežās rīkojās saprātīgi.

Bet Gulbi vai kas nu būs viņa vietā, par šito vajadzētu drāzt, drāzt un vēlreiz drāzt. Tik stipri un ilgi, kamēr viņš t pašu izdara ap policijas šefatūru, un viņi, savukārt, lai nones ziņu saviem padotajiem.

Pofigisms valda ne tikai CP, bet arī pie ekspertīžu veicējiem un citās nodaļās. Ka tik vienkāršāk, ka tik neņemt gluharus. Labāk, lai noziedznieks paliek nesodīts, nekā sabojājas statistika.

Prioritātes policijā, spriežot pēc tā, ko esmu dzirdējis no pašiem policistiem un secinājis no personīgās pieredzes, ir:

1. Statistika

2. Noziedznieku ķeršana

3. Likumam paklausīgo iedzīvotāju tiesību ievērošana

114432. viesis 11.februāris 2004 9:39
0 0 Atbildēt

man gan patika. katru miilju briidi likaas ka ies valjaa, viens otram bietee dos :)

----------------------------------------------

"MIERU TIKAI MIERU!" teica Karlasons

114433. viesis 11.februāris 2004 9:40
0 0 Atbildēt

Nu bet kur jēga no šitās vēstules vai raksta? Pēc minētā gadījuma ir izdarīts apvērsums CP darbībā? Nav! Toms panāca savu? Nē! Toms pakačāja pravas, tad sa_īzās un izdarīja to, ko CP pieprasīja un tagad drukā savu "varoņdarbu" iekš iauto:D

Jēgas nekādas! Viens mutesbajārs izķeskāja savu laiku un atreferēja puspasaulei to, kas visiem sen jau zināms.

114434. viesis 11.februāris 2004 9:44
0 0 Atbildēt

Lielākajai daļai tas nav zināms, un vēl lielākai daļai biksiņas trīc vispār kaut ko pajautāt "bargajiem" policistiem. Tāpēc jau arī viņi (policisti) atļaujas pārkāpt likumus, "ņemt uz muļķi", ņemt kukuļus utt.

Šis, pirmkārt, ir lasītāja raksts. Otrkārt, arī man gribētos, lai visi zinātu, ka ar policistu drīkst sarunāties un viņi nav kingi uz ceļa - viņi strādā (pēc idejas), lai mums būtu drošāka braukšana.

Šajā gadījumā policists tomēr uzvedās dīvaini.

114435. viesis 11.februāris 2004 9:48
0 0 Atbildēt

Rakstiņš gandrīz kā no manas ikdienas, tikai ar vienu atšķirību - es trubiņās nepūšu. Arī autoram gandarījums būtu lielāks. :)

114437. viesis 11.februāris 2004 9:54
0 0 Atbildēt

*******i jobnatie, šitie menti, kuri nezin, ko īsti dara. sist viņus ar sūdainu mietu, atlaist no darba un ko tik vēl ne. Tāda sajūta, ka viņi strādā intuitīvi. Tāpat kā tie autovadītāji, kuri braukā bez tiesībām vai tās ir nopirktas. "šķiet, ka tā ir jādara, es tā arī darīšu. nekādi likumi uz mani neattiecas, jo tos jau tāpat neviens neievēro"

izdrāzt viņus. *******!

p.s. parasti tā nedusmojos. bet šoreiz raksta autoram var ticēt, jo viņš zin likumus, kā arī savas un mentu tiesības/pienākumus. diez cik vārdi manā postā būs ***? ;-)

114438. viesis 11.februāris 2004 9:56
0 0 Atbildēt

viesis 9:44

Nu nevajag. Es, piemēram, cienu savu un policista laiku - tādēļ arī neņemos piekasīties par apturēšanas iemeslu vai protokola sastādīšanu (man gan nav gadījies pūst trubiņā). Kam tas viss? Saki, tāpēc policisti atļaujas ņemt kukuļus? Sorry, tur nu liela vaina ir pašu autovadītāju pusē: vajag prasīt kvīti vai arī būt atbildīgiem par savu rīcību uz ceļa (runa ir par piecīti smagāka soda vietā).

vzinis atgriezies :)

114439. viesis 11.februāris 2004 9:57
0 0 Atbildēt

Liekas, ka Toms nedaudz paarspiilee un ir piepushkjojis savu staastu :)))

114440. viesis 11.februāris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

qued pats sevi neciena,nesodiet vinju paaraak bargi :)

114443. viesis 11.februāris 2004 10:04
0 0 Atbildēt

draco

nu, kādēļ? Kādēļ man kasīties ar policistu, viņš man neko sliktu nav izdarījis :) Ja es mazāk ar viņu kasīšos, viņam paliks vairāk laika pārbaudīt tos, kas aiz manis brauc :)

114445. viesis 11.februāris 2004 10:06
0 0 Atbildēt

Taa ka apeedeejaa laikaa kaut kaa sanacis braukaat pa naktiim apkaart un ir sanaacis naktii pat triis reizes puust trubinjaa, tad iipashi nepiekasos pie protokoliem. paskatos tikai lai iznjem trubinju jaunu no iepakojuma.

Ko tur daudz njemties gari iepuut un viss, brauc taalaak. A kaa protokols, taa minuutes 10-15 aiziet. Kam tas viss vajadziigs???

114453. viesis 11.februāris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

to viesis 11.02.2004 10:06:

Kam tas vajadziigs?? Tas vajadziigs lai vinji visiem bez prasiishanas to dariitu, lai tad ja kaads ir shmigaa nevareetu panjemt kjepaa no vinja jo kameer nav protokola tikmeer visu var sarunaat....

Es gan nedomaaju ka tavs priekshnieks vai klients tev vienmeer atgaadina tavus tieshos darba pienaakumus...

Ja tu pienjemsim paardeveejs buudams panjemsi naudu bet nedosi preci pirceejs buus neapmierinaats vai ne taa?? Un ja tu paardeveejs buudams ar pirceeju sarunaasi ka vinjsh jaku no tevis nopirks pa 20 Ls tev kjepinjaa nevis pa 40 Ls oficiaaali ar cheku nedomaaju ka tevs priekshnieks par to buus sajuusmaa...

Vai ne taa???

114454. viesis 11.februāris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

viesis 11.02.2004 10:06

Ko tur daudz njemties gari iepuut un viss, brauc taalaak. A kaa protokols, taa minuutes 10-15 aiziet. Kam tas viss vajadziigs???

Tas ir vajadziigs taadeelj ka tas ir rakstiic likumaa. Ja grib vienkaarshot puushanu trubinja, tad lai pienjem likumu par to. A taa likums visiem viens, gan policistiem, gan autobrauceejiem.

114457. viesis 11.februāris 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Ja es zinu, ka viss kārtībā, kāda jēga tā čakarēt sevi un citus??? :)

114458. viesis 11.februāris 2004 10:21
0 0 Atbildēt

Qued, sveiks.

Ar policistu nevajag kasīties, bet ........... ja policists nav dzēris alko, tad viņam nav problēmu secināt, vai vadītājs ir vai nav lietojis alko, un tikai tad, ja ir pamats aizdomām - smaka, uzvedība, , tikai tad tērēt kārtējo iemuti.

114461. viesis 11.februāris 2004 10:23
0 0 Atbildēt

un vēl - šajā valstī visi ir pieraduši pie policejiskas kārtības - visu izmērīt, noteikt ar kaut kādu precizītāti un tā tālāk. Būtu laiks izbeigt mest muļķi un tiem pašiem poličiem pamērīt ātrumu Kargina auto uz Jūrmalas šosejas un uzlikt nevis dažu latu sodu, bet proporcionāli ienākumiem (kā Somijā)

114462. viesis 11.februāris 2004 10:28
0 0 Atbildēt

vzinis 10:23

Es kā reiz šorīt noklausījos par proporcionālajiem sodiem Somijā un nospriedu, ka Latvijā tas būtu labi - bet tikai tad, kad būs sakārtota likumdošana un nodokļu štelles. Tagad biesais nr var saņemt tūkstošus uz rokas, bet papīros uzrādīt kapeikas, ne? Kas zinās, cik viņam ir reālie ienākumi?

114463. viesis 11.februāris 2004 10:36
0 0 Atbildēt

malacis raksta autors! Ja tml rīkotos VISI autovadītāji, tad CP darbinieki sāktu lasīt Latvijas Republikas likumus un Valdības moteikumus, un ievērot tos. Piebildīšu, ka pat IeM Gulbis nav tiesīgs dot nelikumīgus rīkojumus policijas darbiniekiem. Pagaidām CP darbinieki likumus nelasa, daudzi pat nezina - kas ir NAIS sistēma. Autoram ieteiktu šo rakstu aizsūtīt Ģenerālprokuratūrai, personu tiesību aizsardzības prokuroriem - izvērtēšanai. Jebkurā gadījumā raksta saturs ir apliecinājums faktam, ka CP šefam Puķītem, līdz šim nekādas reformas CP darbā paveikt nav izdevies. Vienīgais, manuprāt, autoram tomēr tajā trubā nevajadzēja pūst, kamēr protokols nebija uzrakstīts. Pieļauju, ka pēc ģenerālprokuratūras pārbaudes, vainīgais policists varētu saņemt disciplināru sodu, kas būtu brīdinājums pārējiem. Vērosiµ, kā tuvā perspektīvā izveidosies Administratīvo tiesu prakse, kuras kompetencē ietilpst līdzīgu gadījumu izskate. Esmu pārliecināts, ka dažu mēnešu laikā, Administratīvo tiesu spriedumi būs bieds CP struktūrai, ja tā neuzlabos savu darba kvalitāti.

114464. viesis 11.februāris 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Labs raksts! Pagarš, bet man patika! Vienīgi mana morāle gan izpaliek, jo soore, nu jau vismaz gadus 3īs es regulāri braucu ierāvis... Atvainojiet, bet cenšos braukt labi, zolīdi, ievēroju visu ātrumus, distaneces priekšā, pakaļā. Bet uz priekšu apsolos, labošos!

114465. viesis 11.februāris 2004 10:43
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis - un tu ņemsies sūdzēt tiesā policistu par to, ka tevi apturēja nenosaucot iemeslu vai lika pūst trubiņā bez protokola? :)

114467. viesis 11.februāris 2004 10:46
0 0 Atbildēt

bet dalja no vinjiem pat lasiit nemaak, ko nu lai dara? :)

114470. viesis 11.februāris 2004 10:57
0 0 Atbildēt

Qued: Un kāpēc gan NE ? Kad 55 CP darbinieki tiks sodīti par saistošo normatīvo aktu prasību neievērošanu , 56-tais jau dosies pie vadītāja vienā rokā turot planšeti ar protokola veidlapu ,bet otrā rokā - alkometru + vēl vadītājam NOPIETNI paskaidros auto apturēšanas iemeslu, nevis "peldēs" skolnieciska līmeņa pasaciņās, kā konkrētajā gadījumā rakstā. Man arī vairākkārt no CP darbiniekiem ir gadījies dzirdēt idi-otiski formulētus jautājumus: kāpēc es braucot nakts laikā ? ....

114477. viesis 11.februāris 2004 11:14
0 0 Atbildēt

Eu jus visi, kas dirš uz autoru: jo vairaak buus shaadi gadiijumi, jo aatraak mees vareetu sagaidiit izmainjas CP darbaa. Nezinu vai taas buus, bet tomeer...

114480. viesis 11.februāris 2004 11:23
0 0 Atbildēt

Ja kādam šis rakstiņš nepatīk piedodiet.rakstiņs ir pamācos visiem auto vadītājiem nevis mīzējiem( atvainojos) kurs knapi auto skolā dabujis b kat. vad. apl. un baidās par savām tiesībām.CP darbiniekam jābūt vispirmrs korektam pret sevi, nu tomēr tie likumiņi ir jāzin.ja kādam patīk ka viņu nepārtraukti aptur CP ,tā ir patoloģija-jāgriežas pie psihoterapeita. sado vai mazahistu pazīmes.

par OCTA uzlīmēm logā tas ir murgs.Piemērs:es apdr. OCTA uz gadu. Paņemu uzlīmi ielīmēju. pēc mēneša polisi anulēju, bet uzlīme logā paliek. Un es tik braucu, CP paskatās o uzlīme ir tā tad vis kārtībā. Uzlīmītes ir arī čipšu pakās utt. OCTA polise ir dokumets nevis uzlīme.

114483. viesis 11.februāris 2004 11:30
0 0 Atbildēt

zetons raksta autoram!

114484. viesis 11.februāris 2004 11:35
0 0 Atbildēt

Rakstiņš ir labais.

Centīšos īsi pastāstit par kādrei savu darbu CP.Notiek ceļu remonts zīme 40. Mēs stāvam un drāžamlohus kuri baidās atvērt muti. Te viens pajolis saka, bet kur tā zime 40. Es šim lecīgi aizbrauc paskaties. Vīņs man zolīdi es gatavs arī jūs aizvest un apskatīsīm šo zīmi kopā. Es šim ko vēl ne. Palienu uz ceļu skatotos he zīmes vairs nav.Te apstājs ceļu remonta veči un prasa naudu pelnāt, es saku jā baigi labi iet. Viņš saka veči zīmi mēs jau no rīta noņēmam, bet tagad jau 13.00. Narmāli savācām mantiņas un braucām prom . Lohu kuri nekō nevarēja iebilst bija daudz. tā mēs pāris stundās izpildijām mēneša normu. Jo vairāk lohu, jo labāk nopelnām.

114485. viesis 11.februāris 2004 11:36
0 0 Atbildēt

Raksts jau neko, bet ments gan tev totaals lohs traapijaas, taadam par traktoristu jaastraadaa. Kauns par CP. :(((

114489. viesis 11.februāris 2004 12:00
0 0 Atbildēt

Stulbums apvienojumā ar bezkaunību ir visai šokējoša kombinācija, bet diemžēl ļoti polulāra CP darbinieku vidū - pilnā mērā izpaudās arī raksta 'varonim'. Satiekot tādus cilvēkus liekas gandrīz neticami, kā var būt TĀDS trulums.

Tomam visu cieņu, tikai diez vai tas policists ko saprata...visticamāk nospļāvās un turpināja gaidīt nākamo 'aizdomīgo'.

114490. viesis 11.februāris 2004 12:08
0 0 Atbildēt

Izlasot viesa 11:35 komentu, atcerējos Qued-a komentu 9:56... un domās pieļauju, ka Qued NOTEIKTI būtu CP smaksājis soda naudu, un fiksi aizbraucis, pat īsti nepārliecinoties - kāpēc ,un par ko sodīts. Droši vien nodomātu, ka zīmi "40" nav pamanījis, un CP VIENMĒR ir taisnība. Piedod, Qued, bet tāda nu ir mana - bij. izmeklētāja, loģika.

114493. viesis 11.februāris 2004 12:23
0 0 Atbildēt

Vadoties pēc APK (administratīvo pārkāpumu kodeksa) CP darbinieks ir tiesīgs uzdot jautājumus, kas attiecas uz pārkāpumu, var noskaidrot vainu mīkstinošus/pastiprinoshus aspektus un viss. Pārējiem jautājumiem "NAV procesuālas nozīmes". Ja jau CPistiem būtu tiesības prasīt da jebko - varbūt nākamreiz man pavaicās cik man ir mīļākās, vai kādā veidā mana sieviete gūst īpašu baudījumu sexa laikā...?

Tieši tā arī atbildu, kad kārtējais intelekta nesakropļotās sejas valkātājs CP formā man uzplijās ar jautājumiem "Kur tad braucat...? " - "Šim jautājumam nav procesuālas nozīmes gadījumā, ja vēlaties mani sodīt administratīvā kārtībā un - man NAV saistoši uz to atbildēt."

A noriet raksta autoru... vīri, beigtam lauvam pat ēzelis sper ;-) Cilvēks saņēmās noprotestēt pret sistēmas stulbumu un paust savu viedokli, savukārt dauzu komentētaju argumentācija nesniedzas virs "pats muļķis" līmeņa....

PS - Piedodiet, pagari sanāca, labošos ;-)

114495. viesis 11.februāris 2004 12:33
0 0 Atbildēt

TO: augsheejais

Super, naglai uz galvas:):)

114499. viesis 11.februāris 2004 12:40
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis - nepareiza loģika. Es nekad nemaksātu, ja nebūtu pārliecināts, ka esmu vainīgs. Līdz šim gan nav gadījies, ka mani kāds cp nepamatoti gribētu sodīt.

Skaidrs, kādēļ tu esi "bij." izmeklētājs :)

viesis 12:23 - cīnīšanās pret sistēmas stulbumu būtu slavējama, ja tā notiktu visās frontēs. Bet rāli jau cīnās tikai tur, kur lielāks bars līdzi rējēju - kā CP gadījumā, kur vai katrs otrais ir nabaga "apbižotais", no kā policists paņēmis kukuli vai nav gana pieklājīgi pasveicinājis. Jūs gribat līdz perfektai kārtībai izkopt vienu atsevišķu jomu - CP un autovadītāju attiecības, kamēr citās (saistītās) jomās ir un paliek bardaks. Tas nav reāli.

Ko no raksta var mācīties? Tikai to, ka brūķēt muti nav ne mazākās jēgas. Ja nu vienīgi policists kavēsies apturēt nākamo "aizdomīgi braucošo", kurš varbūt tiešām sēž pie stūres šmigā.

114500. viesis 11.februāris 2004 12:41
0 0 Atbildēt

Tu tachu esi viens kaartiigs muljkjis,visa shitaa garaa pentere....

buutu iepuutis un braucis,kaadas probleemas.Likumzinaataajs atradies,ta mums te puse likumu ir vieni ar otriem pretrunaa.Man liekas apsurdi,ka pie puushanas ir jaaaraksta protokols,lai tikai paarbaudiitu.Shausmiigi aizskartais pilsonja pashlepnums,nez vai pats esi taads likumu paklausiigs kaa raksti,bet tas lai paliek uz tavas sirdsabzinjas....paraudaajis jau esi i-auto

114502. viesis 11.februāris 2004 12:44
0 0 Atbildēt

Laba diena viesiem!

Daži te komentos pieminēja - a kur tad bija jēga?

Ļoti vienkārši! Tas bija mans pirmais mēģinājums protestēt un man galu galā pēc 16 stundu darba dienas visnotaļ pieklājīgi nāca miegs un tāpēc piegriezās ar viņu cīnīties. Galvenais un būtiskākais ko es vismaz pats sev pierādīju ir tas, ka nav jābaidās pa tēmu runāt pretī CP! Es arī agrāk baidījos, kaut gan nekad nav bijis par ko, tāpat kā liela daļa komentētāju, kas raksta - būtu labāk iepūtis un nečakarējies. OK, es beigās iepūtu, bet tas tikai šoreiz, jo nākamreiz es apbruņošos ar pacietību, jo tagad zinu, ka tam ir jēga!

Vairums cilvēku nekad nedomā par to, kāpēc jāmaksā varbūt pēdējie savi 10 Ls par izdegušu numura apgaismojuma lampiņu (kā manu paziņu pirms laika noštrāfēja), ja likumā ir rakstīts, ka par to "var izteikt brīdinājumu vai piemērot sodu LĪDZ 10 latiem"!

Vairums mēģina "sarunāt" cenu, vai vispār maksā bez ierunām, jo ir nobijušies, ka viņus citādi par aptieciņu, ugunsdzēšamo, vai netīru numuru paņems priekšā. Nevajag pārkāpt likumus, bet ja gadās, nu ko darīt, tad samaksās sodu, taču atbilstošu, nevis kā CP iepatiksies, vai cik pietrūks pusdienām vai polšam.

Kāpēc ASV var izmest policistu no darba, ja viņš aizurot cilvēku nenosauc cilvēkam viņa tiesības? Tāpēc, ka cilvēki zin savas tiesības! Šeit CP mūs visus ķer uz muļķi un nekā savādāk, jo mēs baidāmies TIKAI SAVAS NEZINĀŠANAS PĒC!

Ar cieņu,

Autors.

114504. viesis 11.februāris 2004 12:55
0 0 Atbildēt

Vot bled nav ko cilveekiem dariit.... kaada no taa visa jeega?

114505. viesis 11.februāris 2004 12:56
0 0 Atbildēt

viesis 12:44 jeb autors

Kas ir "atbilstošs sods"? Gan policista, gan autovadītāja viedoklis par soda atbilstību pārkāpumam ir subjektīvs.

Neaizmirsti, ka ASV, tāpat kā daudzas citas valstis, tiesību jomā ir daudz attīstītākas. Jā, varbūt tas ir paraugs, bet diez vai reāls tuvākajā laikā sasniedzams mērķis. Jāaug ir visai sabiedrībai.

114508. viesis 11.februāris 2004 13:10
0 0 Atbildēt

Tieši tā, Qued, jāaug ir visai sabiedrībai!

Tāpēc jau kaut kas arī ir jādara, lai kaut kas kādreiz mainītos, nevis dzīvot pēc principa - ko tad es... es jau neko... pēc manis kaut vai ūdensplūdi.

Es divas reizes mūžā esmu samaksājis pa tēmu un tikai sava stulbuma pēc, par nepareizu apstāšanos un ātruma pārsniegšanu apdzenot trolejbusu uz 66 km/h. Tad es nemaz nespurojos, jo zināju, ka esmu vainīgs un godīgi pēc kvīts samaksāju savus piecus latus un policisti man visu laipni paskaidroja un viss bija lieliski, taču tas bija divi gadi atpakaļ. Pa pēdējiem pāris gadiem cik mani ir apturējuši un ir mēģinājuši kaut ko piesiet ne pa tēmu vai vienkārši laiku pakavēt, esmu secinājis, ka CP ir kļuvuši daudz bravūrīgāki un riebīgāki. Laikam jau viņiem vienkārši mazāk maksā.

Es vēl neesmu dzirdējis, ka specvienības būtu kādu čakarējušas ne pa tēmu. Cik dzirdēts viņi arī pieklājīgāk pelna.

Viss ir loģiski un ir savstarpēji saistīts, taču tas nenozīmē, ka katrs kam ienāks prātā drīkst nospļauties uz likumu.

Kāpēc CP uzskata, ka priekš vadītājiem ir likumi, bet viņiem ir tikai mistiskās CP instrukcijas un viņiem likumi nav rakstīti?

Katrs var kļūt par daļiņu un palīdzēt sākt sakārtot mūsu valsti, taču kā jau minēju - vairums vienkārši baidās...

Autors.

114512. viesis 11.februāris 2004 13:21
0 0 Atbildēt

Sabiedrības augšana attiecas arī uz autovadītājiem. Kāda ir autovadītāja reakcija, kad viņu aptur un mēģina sodīt? Vienmēr tiek meklēti attaisnojumi - lampiņa izdega tikko, ātrumu pārsniedzu tāpēc, ka steidzos, gaismas ieslēgt aizmirsu ... bieži taisnošanās ir melīga, jo neviens jau negrib brīvprātīgi atdot naudiņu. Policists to redz un, dabiski, viņa attieksme pret autovadītājiem kopumā pasliktinās. Ko var gribēt - alga maza, "klienti" policistu atklāti ienīst utt. Tavs piemērs labi ilustrē šo attiecību kvalitāti - "Kad es uz viņu paskatījos kā brīnumu ieraudzījis un nelikos īpaši traucēts". Tas ir kā tajā stāstā par diviem bucīšiem, kas stāvēja uz tiltiņa un nedomāja dot otram ceļu.

Šāda policistu/autovadītāju attiecību korespondence šobrīd ir stipri vienpusēja. Policisti nepublicē iauto rakstus par autovadītājiem, kuri pēc acīmredzamas CSN pārkāpšanas noliedz savu vainu un sūta policistu kārtot dabiskās vajadzības.

114513. viesis 11.februāris 2004 13:26
0 0 Atbildēt

Autor!!!

Labs raxc - interesanti. Man ar neskaidrības ar to krustojumu un tā kā tu teci, ka nesen esi viņu izstudējis, tad vari palīdzēt:

Veicot to pašu manevru ko tu

1)vai tad nevar ātrāk griezties, jo raustītā līnija taču ir...?

2)kam ir priekšroka? Tev vai tiem kas nāk ārā no vaiņodes ielas (ķieģeļa). Sen, sen autoskolā man stāstija, ka tev tjipa ir priekšroka,. bet var jau būt, ka ko jaucu...

114514. viesis 11.februāris 2004 13:28
0 0 Atbildēt

Atvainojos par spelingu... :)

114515. viesis 11.februāris 2004 13:30
0 0 Atbildēt

Nu jā... filozofēt jau mēs varam bez jēgas, bet ideja jau paliek viena un tā pati! Var jau būt, ka esmu pārāk liels optimists, bet es tomēr uzskatu, ka, ja katrs mazliet piedomātu pie elementārās savstarpējās cieņas un netēlotu supermenus kam likumi nav rakstīti, ieguvēji būtu gan autovadītāji, gan CP.

Muļķu tāpat netrūks un CP būs ko darīt, bet parastos normālos cilvēciņus vismaz mazāk čakarēs.

Autors.

114516. viesis 11.februāris 2004 13:38
0 0 Atbildēt

hallo!

114518. viesis 11.februāris 2004 13:43
0 0 Atbildēt

Sveiks, Kauss!

Lieta tur ir pavisam vienkārša. Griezties drīkst gan ātrāk gan vēlāk, taču tur var sanākt domstarpības, ja nogriezīsies uzreiz, kur sākas raustītā līnija. Ja ceļš ir pavisam tīrs, tad griezies kur gribi, bet, ja satiksme ir visos virzienos intensīva, tad labāk braukt līdz galam un tad nogriezties. Tas viss tikai tāpēc, ka tie, kas izbrauc no Vaiņodes ielas, ja Tu griezies ātrāk, jau sanāk uz Ulmaņa Gatves un tur arī rodas tas jautājums - a kāpēc? Man taču tipa galvenais. Ja šādā situācijā Tev tas tur no Vaiņodes ielas iemauks sānos un protokolā ierakstīs, ka viņš brauca no Jūrmalas, 90%, ka samasāsi sodu Tu un apdrošināšanas nebūs! Turpretī, ja brauksi līdz galam un tad radīsies "konflikts" uz ceļa, tad tur vairs domstarpību nebūs, jo Tevi nebūs palaiduši. Vienīgā bēda ir, ka vakaros, kad mašīnu daudz, tur trolejbusi mauc pa taisno uz to tālāko galu un tad protams ir pagrūti, bet nu... Nevajag saspringt un izbraukt var normāli.

Kopš pats braucu pa tālāko galu, secināju, ka efekts ir, jo tiem no Vaiņodes ielas vairs nav izvēles un ir jāpalaiž. Vienīgais vajag stiprus nervus, lai stātos pretī dzeltenajam ikarusam, kurš ir nolēmis pat tad Tevi nelaist :)

Autors.

114522. viesis 11.februāris 2004 13:58
0 0 Atbildēt

Tas ir tikai tāpēc, ka maz ir tādu, kas cīnās un iet cauri tiesām.

Es nevienu nevēlos par kaut ko pārliecināt. Kas būs gudrāki paši sapratīs un izlems - cīnīties, vai nē!A pārējie tā arī maksās savus 10 Ls dažreiz pat neparko.

Manu draugu nesen aiz Olaines apturēja, kad viņš brauca uz 80 km/h, kur atļautais bija 90 km/h ar tekstu "Labvakar, ceļu policija. Jūs pārsniedzāt ātrumu... 106 km/h...". Kad mans draugs izbrīnīts pārjautāja "Ko lūdzu?", CP pateica "laimīgu ceļu", apgriezās un aizgāja.

Nezinu vai ir gudri uzrauties uz šādiem policistiem un vēl samaksāt, jo esi nobijies - a varbūt tomēr kaut ko izdarīju...

Neviens nav vainīgs, kāmēr viņa vaina nav pierādīta!

Lūk!

Veiksmīgu Jums visiem atlikušo darba/atpūtas dienu :)

Ar cieņu,

Autors.

114523. viesis 11.februāris 2004 13:58
0 0 Atbildēt

nu ja! Tur visi (99%) nemaz līdz galam neaizbrauc un tapēc rodas tāda domstarpība... Pašu galu izmanto tikai sabiedriskais, kurš brauc uz Vaiņodes ielu un laikam arī Tu! :)

Vispār stubls krustojums, kuru vieglāk ir apbraukt pa daudziem citiem veidiem!

114524. viesis 11.februāris 2004 13:59
0 0 Atbildēt

Sorry, aizmirsu piebilst, ka tā ir atbilde uz komentāru par to, ka CP vienmēr ir taisnība, pat tad, ja viņiem nav taisnība.

Autors.

114526. viesis 11.februāris 2004 14:02
0 0 Atbildēt

Zini, Kauss, esmu pats jau diezgan daudzus redzējis, kas griežas tur galā, tā ka es nemaz neesmu vienīgais. Protams, ka, ja esi nostāvejis tur korķī, tad pacietība mēdz izsīkt un tā vien gribas raut pa kreisi ātrāk, bet visbiežāk ir tā, ka pacietības izsīkums var dārgi maksāt un es parasti izvēlos pagaidīt tās pāris min ilgāk. :)

Autors.

114527. viesis 11.februāris 2004 14:07
0 0 Atbildēt

Cik var rakstīt vienu un to pašu mainot datumus, vitas un parakstus.

114532. viesis 11.februāris 2004 14:18
0 0 Atbildēt

es nesapratu ko nozīmē valsts likums, nevis autobraucējiem saistoša instrukcija, vai kā tur

114533. viesis 11.februāris 2004 14:24
0 0 Atbildēt

Nu neko ipasu jau autors nav paveicis - nedaudz pakaskejies ar policistu un nodemonstrejis, ka kaut ko ir lasijis no likumdosanas un spej atmineties. :-)

Protams var diskutet cik tas likumigi vai nelikumigi, bet man nekad nav piedavats vispirms rakstit protokolu un tad pust. Pats nekad ari neesmu iebildis pret sadu ricibu, jo mani intrese pec iespejas mazak stavet un, lai policists apstadina pec iespejas vairak masinu, ta palielinot iespeju nokert iereibuso soferiti.

Ideja jau pamata nav slikta, ka, lai noverstu iespejamo atpirksanos, pirms pusanas raksta protokolu. Bet vai vienkarsak nebutu sadrukat standarta protokolus par pusanu un CP pirms pusanas iedotu to parakstit apstadinatajam, tas prasitu tikai par paris sekundem vairak ka plika pusana un ta ka sie protokoli butu ar nummuriem un stingri uzskaititi - tiktu panakta ari ieprieks mineta ideja.

114534. viesis 11.februāris 2004 14:25
0 0 Atbildēt

Kad CP jautaaja«Nu un Tu mani tagad sodīsi?» vajadzeja atbildeet "Sods no 5 - 10 vai 5 Ls uz vietas"

114536. viesis 11.februāris 2004 14:28
0 0 Atbildēt

Malacis, veci! Policistam aciimredzot ir bijis labs gariigais. Parasti vinji kljuust dikti nikni ja sitaa runaa pretim... :)

114537. viesis 11.februāris 2004 14:28
0 0 Atbildēt

Nabaga Meganes FA-...!

114538. viesis 11.februāris 2004 14:40
0 0 Atbildēt

Raksta autoru izbrina tika daudz visadas lietas, kas tu kaut kads babietis esi, pirmo rezi menti apstadinaja vai, tur tacu skaidrs, ka tikai pa labam un čau!

114542. viesis 11.februāris 2004 14:55
0 0 Atbildēt

Es : Tom, ti gnus. U tebja chego zeni(sievas) net, neuzeli tak tjazelo dunut v trubku i spokoino ehat, zachem tak mnogo gnushenija, i pochemu ti togda ne sprosil ih nomera zetonov i dokomentov, imog ese domashnie adresa, poka vse tak budut gnusit i oni tak ze budut otnasitsa k voditeljam, ti dumaesh im legko rabotat?, ja domaju ne ochen, i nam nuzno uvazat doroznikov i oni budut uvazt nas ved' bez nih po nashim ielam voobshe ezdit bilo bi nevozmozno, i nenado tak nervnichat esli prosjat v vosmoi raz dokumenti i dunut i nenado im poloskat mozgi, tam est rebjata poumnee tebja i menja vmeste vzjatih, zaparjat tebe mozg pravami i bez nih. Nado uvazenie projavljat. :)))

114543. viesis 11.februāris 2004 14:56
0 0 Atbildēt

da autovadītāji brīžiem ir tik pat stulbi un neaptēsti, cik cp. mans viedoklis šinī gadījumā - autovadītājs toms ne mata tiesu nav labāks auns par tp cp spīdekli. nah kasīties dēļ kaut kāda sūda. iepūst nav ne grūti, ne sarežģīti.

īsāk - superpilsoņi paši sev sagādā neērtības. tā kā nav, ko čīkstēt.

114545. viesis 11.februāris 2004 14:59
0 0 Atbildēt

Kārtējais raksts, kur pats vadītājs meklēja kašķi un to dabūja:))) Ja godīgi policists bija ļoti neprofesionāls:(((, es būtu ātri, bet ļoti akurāti:))) uzrakstījis protokolu, iedevis iepūst un viss..., nebūtu nekāda konflikta, vai ne Autor?

Ikdienas Viesi, nevajag jau nu tēlot Gudro, tie retie CP inspektori, kuri mācās LPA, zina likumus un arī zina, kas ir NAIS:)))) ,vot tā ''bijušais izmeklētāj''':)))

114549. viesis 11.februāris 2004 15:14
0 0 Atbildēt

TOM' RESTEPA prieks par godiigiem pilsonjiem.

Un policijai buutu laiks piedomaat ka tautieshi nav muljkji un tieshaam pacensties buut pieklaajiigaakiem. "Viens likums, viena taisniiba visiem."

114550. viesis 11.februāris 2004 15:26
0 0 Atbildēt

Autoram uz si notikuma pamata ir sanacis lielisks satiras rakstinsh:)) Es smejos lasot so stastu!

Parsteidzosi, ka CP bija absoluti mierigs, pieklajigs un smaidigs pec sitada dialoga. Galu, gala stasts ar happy end, skiras ka draugi un CP vel noveleja laimigu celju:) Vins tacu varbut tur staveja jau vairakas stundas, gribejas vienkarsi parunaties ar kadu...vaditajs to uztvera sapigi. Butu priecajies, ka braucot no darba nakts vidu bija kads piedzivojums. Pats biezi nakti braucu, garlaicigi... A te peksni iznirst zala vestite nakts vidu. Varbut pat Toms butu paldies pateicis, ka CP vinam izglaba dzivibu, jo cilveks brauc nakts vidu neizgulejies, parstradajies, varbut jau miegs naca pie stures, bet te tads notikums:)

114551. viesis 11.februāris 2004 15:31
0 0 Atbildēt

Man liekas ka raksts bija ne jau par 1000 x pārspriesto trubā pūšanas/nepūšanas/protokolēšanas tēmu. Bet gan par to, ka policists 1) aptur tāpat vien (acīmredzot aiz tīrās garlaicības); 2) nespēj nosaukt nevienu jēdzīgu un pamatotu apturēšanas iemeslu; 3) lai tomēr kaut kā parādītu savu diženumu izdomā ka nu liks iepūst trubā (cerībā, ka tur parādīsies vismaz 0.49). Un ko, izrādās ka te ir daudzi lasītāji kam tas liekas pat uzslavas vērts. Varbūt ja CPolicists jums pateiktu - nu un tagad nospodrini fiksi manus zābakus - labāk nospodrinātu, tā sacīt mīļā miera labad, lai tik nesakaitinātu polici?

Nav nekādas jēgas izturēties naidīgi pret CP vai ka citādi traucēt viņu darbu, bet CP arī nedrīkst rīkoties pēc shēmas - apstādinājām, un tagad mēģināsim kaut ko 'piešūt'.

114554. viesis 11.februāris 2004 15:45
0 0 Atbildēt

Viss jau ir skaisti par tam vaditaja tiesibam, bet pasakiet kads ka tad var nokert alkoholikus vai narkomanus pie stures, ja vini brauc normali (nelikumo, neparsniedz atrumu vai citus notiekumus), kad nav it ka CP iemesla apturet??

114555. viesis 11.februāris 2004 15:48
0 0 Atbildēt

Visiem raksta nievātājiem!

Kleinam liels paldies par uz***sienu!

viesis 11.02.2004 14:24 jau izvirzīja ideju par standartizētiem un sagatavotiem protokoliem, lūk arī manam darbam jēga izpaužas. Lai kā Jūs to nievātu uz ap***stu mani, redzu, ka visus, kam ir šada attieksme interesē tikai maksimāli ātri atkratītes no CP, tieši tāpat, kā CP interesē maksimāli ātri no Jums nokāst sodiņu. Neviens no Jums pat nepadomā, ka varētu būt arī tā, ka Jūs nemaz neaptur, ja jau neesat ne pie kā vainīgi un tad laika patēriņš būtu vēl mazāks un garastāvoklis labāks.

Es esmu lasījis un mācījies likumus un turpināšu to darīt vēl rūpīgāk, jo cenšos ievērot tos pats un nepacietīšu, ja tie, kam likums ir jāsargā, paši to nievā un neievēro.

viesis 11.02.2004 14:55 puslatviskais/puskrieviskais arī no tās pašas sērijas kā tas CP "neuzeli tak tjazelo dunut v trubku". Tad man uzreiz jautājums - vai tad tāpēc ir CP, lai stopētu vadītājus ar tekstu "Nu esi čoms, iepūt, vai tad Tev grūti?". Un tieši par savstarpējo cieņu ir runa. Autovadītāji necieš policistus, jo viņi ir kretīni, bet tikai tāpēc viņi ir kretīni, ka necieš mūs par to, ka neciešam viņus. Viss ir pēc principa "cilvēks cilvēkam - vilks"

Saatanam paldies par ideju :) tobrīd neiešāvās prātā par tie 5 Ls. Nākamreiz noteikti izmantošu! :)

Ar cieņu,

Autors.

114557. viesis 11.februāris 2004 15:53
0 0 Atbildēt

Visu cieņu Jasminei! :)

Vienīgais cilvēciņš, kurš šodien līdz galam saprata manu domu un ideju šim visam.

Sirsnīgs paldies par atbalstu! :)

Autors.

114562. viesis 11.februāris 2004 16:28
0 0 Atbildēt

jasmine - kāpēc tu uzreiz domā, ka policists grib parādīt diženumu? Dīvaina braukšana ir labs iemesls apturēšanai - pieļauju, ka tanī vietā retais brauc tā, kā raksta autors (sevišķi, ja iela tukša). Nereti ļautiņi šmigā cenšas braukt pēc iespējas pareizāk un skaistāk.

Imho, ja raksta autors nebūtu spēlējis teātri ar aizturēm uzmanībā (tas pats "nelikos īpaši traucēts"), neviens viņam neuzdotu jautājumus par alkohola lietošanu un trubiņā neliktu pūst. Viss būtu beidzies ar dokumentu apskatīšanos un visi būtu priecīgi. Bet šeit - policists apskatījās, ka džeks neizskatās riktīgs (nostrādājies cilvēks šad un tad neizskatās skaidrs), uz jautājumiem atbild tikai otrajā piegājienā... Ja ir aizdomas, prasīt iepūst ir policista pienākums.

114563. viesis 11.februāris 2004 16:47
0 0 Atbildēt

Viss jau ir jauki, likumi ir jaaieveero, bet nu kaukaa liekas paarspiileeta taa likumu baashana cp sejaa. no taa jau vinjiem arii tas naids...

114565. viesis 11.februāris 2004 16:56
0 0 Atbildēt

Hmm... teātri gan es nespēlēju vis, bet gan gaidīju, kad CP pateiks to, kas viņam ir jāpasaka. Pietiekoši daudz policistu tēlo kingus (kā te viens viesis izteicās). Labs piemērs ir mana darba kolēģa nogriešanās uz autostāvvietu pie mirgojoša zaļā pie Origo, kad policists šo apturēja un sāka gruzīt par braukšanu uz sarkano. Pēc zināmas spurošanās, ka tā vis gluži nebija, lika CP noprast, ka tad nu nāksies šur un tur piezvanīt, ja jau CP tik ļoti uzstāj uz to, kā patiesībā nebija, un pēc "zvana draugam" šamais atdeva tiesības. Kad aizdevās pēc savām tiesībām, tad knapi tās izpirka par 25Ls caur savu "draugu", jo izrādījās, ka priekšā jau stāvēja TRIJU (itkā klāt bijušo) CP iesniegumi, ka viņš, tāds un šitāds, nacionālists, draudējis viņu bērnus galināt un sievas izdrāzt un vēl nez ko tur ļaunu darīt. Kur tad te ir loģika??? Vai tad tā nav varas izrādīšana, pie kam manāmi pārspīlēta!!!

Autors.

114567. viesis 11.februāris 2004 17:00
0 0 Atbildēt

Ziniet, Latvijā ir taisnības aizstāvji. "Pret valsts amatpersonu nelikumīgo patvaļu, nepatiesām apsūdzībām..." šajā stilā.

www.dacapo.lv

Solutions

114569. viesis 11.februāris 2004 17:09
0 0 Atbildēt

Nav jau nu viņiem par ko naidoties - būtībā ierindas CP darbiniekam (kurš dežūrē uz ielām) kaut reizi mūžā būtu jāizlasa Latvijas Satversme, CSN, Satiksmes likums, AP likums, Operatīvās darbības likums,likums Par tiesu varu,Prokuratūras likums,likums Par policiju un MK noteikumi par alkohola testu veikšanas kārtību. Šobrīd var rasties nepieciešamība arī pēc administratīvā procesa likuma zināšanām. Saviem studentiem - CP darbiniekiem, esmu ieteicis izlasīt minētos normatīvos aktus. Cik saprotu, Kauguru policijas skolā tos nemāca. Vadošajiem un specrotas policistiem zināšanām jābūt plašākām.

Būs vairāk zināšanu, būs vairāk INTELEKTA, un izpaliks tml. kā rakstā un komentos minētās problēmas.

114575. viesis 11.februāris 2004 18:15
0 0 Atbildēt

phe! un tie skaitās ceļu policisti?Un kāds tad man,kā jaunajam autovadītājam,radīsies priekšstats par šiem valsts darbiniekiem,ja pirmajā reizē apturēs tādi exemplāri?

Just nothin' but hate!

Tiešām būs jāizpēta CP un vadītāju tiesības un pienākumus tā pamatīgi,lai atšūtu tādus maza f****,kas pat īsti nezina iemeslu,kāpēc apturējis nabaga vadītāju.

114576. viesis 11.februāris 2004 18:22
0 0 Atbildēt

Toms riktīgs administrators:)

114583. viesis 11.februāris 2004 19:25
0 0 Atbildēt

interesants, aizraujoshs staasts. Arii likaas vislaik, ka nu tik buus, ies valjaa, bet nu...

Jaa, dereetu uzzinaat savas un mentu tiesiibas, buutu interesanti pachakareet vinjus...

114584. viesis 11.februāris 2004 19:29
0 0 Atbildēt

Labi...

Apsolu nākamreiz novest visu līdz galam! :)))

Arlabvakar,

Autors.

114592. viesis 11.februāris 2004 22:41
0 0 Atbildēt

Mjā, katru vakaru vajag pārlasīt CSN...

114593. viesis 11.februāris 2004 23:13
0 0 Atbildēt

>Qued 11.02.2004 13:21

Kur ir problema iauto e-pasts ir piejams ari policistiem.

Ludzu cienitie CP rakstiet uz redakcijas e-pastu.

un tas tiks publicets.

iauto trachu nevar skriet pakal CP un vaicat kurs un kur jums

par kautko taisnojas.

nemiet piemeru kautvai no shi raksta autora

un cinja bus divpuseji lidzveriga.

114594. viesis 11.februāris 2004 23:16
0 0 Atbildēt

Es: par izdegushu numura apgaismojuma lampinu sods ir NO 10 LIDZ 15 vai 3 MENESHI. Po4itai zakon umnik i gnusi doma s mamoi. AR cienu. AUTORAM.

114595. viesis 11.februāris 2004 23:27
0 0 Atbildēt

Super interesants stāsts!:))) Autoram- veiksmi!

114596. viesis 11.februāris 2004 23:28
0 0 Atbildēt

Queds spīd cauri kā baigais CP advokāts. Tas nu točna krīt acīs. Bet šaja rakstā CP darbinieks ir zaudētājs visās pozīcijās. Ja viss mūsu valstī būtu pēc gostiem, tādam policmenim jau vēlākais parīt būtu jāšancē skurbulī. Kā savulaik patizlajam jūrmalniekam bozem,kurš sava stulbuma dēl izveda no pacietības pašu ministru. Bet, nedomāju ,ka jaunais iek;slitu ministrs un turpmākie pieci sp šafi kaut ko spēs mainīt CP darba kvalitātē. Varbūt, tikai, eirosojuza ietvaros, apstākļi spiedīs CP darbiniekiem mainīties. Autovadītājs tiešām nav vainojams pie tā, ka viena reisa laikā viņu nepamatoti aptur 3-4 reizes, un uzskata par alkoholiķi. Par to arī bija šis raksts.

114597. viesis 12.februāris 2004 0:27
0 0 Atbildēt

Zrja tu rakstiji sho rakstu. Tipiska situaacija:

nakts, aptur, dokumenti, iepuusham, pasakam "zrja tu mani apstaadinaaji", :D :D... un braicam prom.

bratva m/

114598. viesis 12.februāris 2004 0:28
0 0 Atbildēt

Nepatiik CP... nestaajies :D

114601. viesis 12.februāris 2004 2:46
0 0 Atbildēt

viesis 12.02.2004 00:27 es zinu kas tu esi :DDDDDDDDDDDD zrja tu taa rakstiiji:DDDD

114603. viesis 12.februāris 2004 5:38
0 0 Atbildēt

To-,IkdienasViesi, es Jūs atmaskoju:)). esat pasniedzējs LPA, super :))), tad re kādi policisti nāk no akadēmijas, :))) SVIESTS, sorry, sagatavojiet savus studentus darbam,citādi uz ielas visādi ''pumpaiņi'' tos apēdīs bez sāls:))), jo pats gatavojiet tos ''saldajā ēdienā'' visādiem likumpārkāpējiem, kuri ar iauto svētību taisa ''dragreisu''(Redaktors, man personīgi to teica rudenī pie Gaisa tilta:)))) ), tākā turpiniet vien tālāk.... Jūs , kā pedagopgs esat vienreizējs:))) Vispār , Jums , kā , vecam ''Kadram ''ir piedodams:)))tomēr Milicijas augstskola, laikam Minska:)))

114606. viesis 12.februāris 2004 8:59
0 0 Atbildēt

Ļoti aizraujošs stāsts!!! A tie skatieni! "Es uz viņu tā paskatījos, viņš uz manīm šitā". Tā kā romānā "Nakts randiņš."

114607. viesis 12.februāris 2004 9:09
0 0 Atbildēt

nomalas - jums pasniegta nepareiza informācija. Policijas akadēmijā gan NEKAD strādājis neesmu un arī perspektīvā tas neietilpst manos plānos. Tiesa, personiski pazīstu vairākus turienes pasniedzējus. "Minskas" skolu, iespējams, esat pabeidzis pats, jo pretējā gadījumā tik stulbu komentu nebūtu uzrakstījis. Ja cilvēks raksta komentu, tomēr iepriekš vajag padomāt AR GALVU ! Dezinformēt lasītājus ir bīstami.

Redaktors 12.februāris 2004 9:20
0 0 Atbildēt

jā, nomalas ir tiešām "ments", jo kārtējo reizi neko nav sapratis. iauto un es personīgi nekad neesmu atbalstījis nelegālos dragreisus - nekad! jā, mēs arī tur parasti bijām, bet tas bija tikai tāpēc, lai redzētu, kas tur notiek un lai būtu pareiza informācija par to. žurnālisti, kas raksta par slepkavībām, nav slepkavas! un "toreiz pie Gaisa tilta" runa bija par citu tēmu - cik lielā mērā policija iejaucas dragreisu norisē.

114617. viesis 12.februāris 2004 10:10
0 0 Atbildēt

kartibas sargi ibio, viniem vel 5 gadus skolaa macities un attistities... un tadi "gudrinieki" redz ruupejaas par musu nodoklu maksataju droshibu un kartibu, kad vienreiz tas beigsies, vai kada augstak stavosha amatpersona tiesam nevar dot NORADIJUMUS tiem aunu pierem kuri uz ielaam dzeltenaas vestites staav, lai vismaz izlasa beidzot savus pienakumus!!!

114629. viesis 12.februāris 2004 10:29
0 0 Atbildēt

Kad beidzot uzradiisies kads cilveeks kurs iesudzes tos meerglus tiesaa,laikam jau nekad

114641. viesis 12.februāris 2004 11:09
0 0 Atbildēt

Rashns - nu bet tu pats? Slabo? Rokas par līku, kājas par īsām? Par ko tad tu viņus iesūdzēsi? :)

114646. viesis 12.februāris 2004 11:18
0 0 Atbildēt

A tie CP ir pilniigi seenes, ar savu m3 nevareeja mani nokjert, kad gaseeju ar savu esiiti uz 315kg/st

114701. viesis 12.februāris 2004 13:30
0 0 Atbildēt

viesi 11-18, kas tu stulbs esi?

114753. viesis 12.februāris 2004 17:31
0 0 Atbildēt

Mans esiitis velk 315, reaali tjuuneets. Ir kaadam kas velk aatraak?? Uzaicinu uz dragu! Mafiozo_boy

114760. viesis 12.februāris 2004 18:24
0 0 Atbildēt

Es ar kādreiz šitā ar viņiem lecos. Bet tagad izturops mierīgi, un viņi ar tāpat. Tā ka - zināmā mērā jau autors pats ar provocēja situāciju. Protams, CP darbiniekiem likumi un noteikumi ir jāievēro, bet no tās vietas, kur autors atstāsta sarunu... es ar viņu sastapties negribētu. Kašķīgs:))

114768. viesis 12.februāris 2004 20:35
0 0 Atbildēt

Mafiozo_boy tu losis

114772. viesis 12.februāris 2004 20:47
0 0 Atbildēt

to MAD_DOG

par to runaasanu ar policistiem aarzemees taada tonii - varu teikt,ka esmu to dariijis un nebija nu gluzi taa,ka uzzinaaju,kur "veezi ziemo"

Ir sanaacis dauz braukaat naktiis skandinaavijaa un tur protams redzot austrumeiropas nummurziimes masiinaam, ir 99% iespeeja,ka tiksi apstaadinaats

Un patiesiibaa tas notiek bez jebkaada iemesla un lielaako dalu paarkaapjot daznedzaaadus likumus no CP puses.

Arii vinji pelna naudu un ir speejiigi atrast simtiem paarkaapumu.

Bet situaacija ir pavisam citaadaaka, ja tu pats paarzini likumus labi. Tad atri vien var panaakt izliigumu un ir gadiijies,pat sanemt paaaris atvainosanaas no policistu puses (taa laikam tad nu ir taa lielaaka atskiriiba no latvijas CP)

114780. viesis 12.februāris 2004 23:10
0 0 Atbildēt

Qued - pēc jaunā administratīvā procesa likuma, CP mentu iesūdzēt ir vairāk nekā elementāri. Nepiekrīti sodam, raksta protokolu, to negroza CP galvenie šefi....un tālākais ceļš uz jauno administratīvo tiesu. Tur 10 lati valsts paja, iesniegums, papīri, un lieta uz galda jaunam un godīgam tiesnesim. 90% gadījumu, CP mentam par jebkādu pārkāpumu faktisku perādījumu nav - tikai raports . Kā saka, var būt visai interesanti.

Dopāju, ka nākamajā budžeta gadā par visu naudu, CP menti pirks videokameras, un fiksēs katru pārkāpumu. Jūrmalnieki jau tagad to praktizē - esmu majoros bieži redzējis , kā rulzētājiem zem sarkanās gaismas, parāda pārkāpumu ar visiem pulkstenlaikiem. Kā saka - pārkāpējam nav kur sprukt. A, ja video nav - pierādi nu mentiņ, zem kāda uguna ir īsti braukts ??

Latvju autorulzētāji gan vēl nav pieraduši pa tiesām skraidīt, gan jau rieradīs. Lustīgāk būs CP mentiem - tie pusi maiņas varēs tiesā tupēt un liecināt , nebūs jāsēž mitrā krūmā ceļmalā.

114795. viesis 13.februāris 2004 9:00
0 0 Atbildēt

riktīgi izrēcos.........:):):):):)

114850. viesis 13.februāris 2004 14:35
0 0 Atbildēt

Atbalsts Tomam.

114857. viesis 13.februāris 2004 15:35
0 0 Atbildēt

es domaaju ka autors ir losis, pret cpistiem taksh var iztureeties kaa pret cilveekiem, ne? a vinsh izturas kaa pret kautkaadiem, vergiem, vai, kas to vien meklee kur piekasiities.. pac buutu kauneejies.

114886. viesis 13.februāris 2004 19:48
0 0 Atbildēt

100% autoram taisnība ! CP džeki ar savu naudas kāri visu cilvēcisko ir jau zaudējuši. Dažš labs vispār nevar vakarā gulēt aiziet, kamēr kādu šoferi nav "iz-drāzis", un piecīti belašam(iem)

izspiedis... eh, ko nu par par tiem nabagiem tik daudz ko spriest.

114891. viesis 13.februāris 2004 21:03
0 0 Atbildēt

:)

114924. viesis 14.februāris 2004 16:00
0 0 Atbildēt

a iisteniibaa baigi interesanti...mosh polichi toch shitaa kjer...zin kaa naktii noguris tu brauc uz maaju un nogurums un viss paareejais...un vinji taa uzbaaziigi dazhreiz varbuut ir un ja nu tu pasaki kautko TAADU... :) bet vispaar vajag tomeer drosmi lai shitaa parunaatos ar polici :)

115023. viesis 16.februāris 2004 0:07
0 0 Atbildēt

pats gudrakais atradies ,nav ko blatot uz celiem un lekt acis CP darbiniekam ja pats esi mudaks un gnusis

115111. viesis 16.februāris 2004 13:13
0 0 Atbildēt

Sukulhi tie celhinieki ir!!! :)

115140. viesis 16.februāris 2004 15:41
0 0 Atbildēt

latviesi vienmer ir izcelusies ar savu idiotizmu,seit tas paradas abpueji:))

115226. viesis 16.februāris 2004 23:52
0 0 Atbildēt

Tad jau Tu (viesis 16.02.2004 15:41) pats neesi latvietis, jo pretējā gadījumā arī Tu pats esi idiots!

115796. viesis 19.februāris 2004 21:47
0 0 Atbildēt

gnusam gnusa laime

116301. viesis 25.februāris 2004 19:46
0 0 Atbildēt

man ari bijusi lidziga situacija paris gadus atpakalj, ne par trubinju, bet par itka atruma parkapshanu.... saku strideties visados tur veidos, sarakstiju 2 lapas paskaidrojumus, pieprasiju radara sertifikacijas lapu & tad vel aizbraukt paris 100 metrus atpakalj lai parliecinatos ka tas otrs policists ar raciju & radaru ir tiesham izmantojis to pashu radaru kas sertifikata (nummuru salidzinat gribeju). tas viss gaja kadas 40minutes. rezultata pie priekshnieka man pateica taa ka es esot gudrinieks un rupji parkapu likumu & trucejot policijai pildit darbu ar savam izrunam utt. pateica ka ja kas nepatik varot parsdzet tiesaa & atnema man tiesibas uz 6 meneshiem ja nemaldos... taka izdarat secinajumus (ja neesat gatavi 100% iet uz tiesu un chakaret laiku vel vairak, tad pastav liela iespeja ka naksies tiesibas zaudet uz kadu laiku :) = protams ka atrumu es nebiju parkapis, jo mashina bija 4 cilveki & pagazhnieka 2 kartupelmaisi. pie tam man bija radara detektors kursh logiski pat neiepikstejas. da vinji ar tiem 65km tur sezh nebud visu dienu. es starpcitu teicu lai tas policijas priekshnieks izverte vai nav sagadishanas ka pirms manis vel 2 mashinas ir parkapushas atrumu ar divaini lidzigu skaitli 65., par ko man atbildeja ka es jau nu nenoradishu ko vinjam darit un ko nee!

119608. viesis 18.marts 2004 11:50
0 0 Atbildēt

Visu cieņu Tomam! Es gan arī neesmu nekāds superpareizs braucējs, bet arī ir gadījies, ka bieži vien CP aptur mani bpilnīgi bez jebkāda pamatojuma. Man tieši tā pat kā Tomam pāris reizes tas piegriezās un arī sāku skaidroties par savām un viņa tiesībām un pienākumiem. Man šī skaidrošanās beidzās ar to, ka CP kungs pateica:"paklausies, daudz leksies, es atradīšu par ko Tev protokolu sastādīt. Tāpat mums vienmēr būs taisnība." Dažās Latvijas pilsētās es jau esmu nokļuvis CP melnajā sarakstā, tikai tāpēc, ka centos pierādīt savu taisnību pamatotu iemeslu dēļ. Un cik es zinu tad tā notiek katru dienu ar ļoti daudziem autovadītājiem. Jautājums Tomam: Kur var apskatīties CP un autovadītāja tiesības un pienākumus? Ja vari tad atsūti uz e-mailu:suv@tvnet.lv

200098. viesis 2.maijs 2006 17:31
0 0 Atbildēt

zini ko es domaju ka tu esi pilnigs LOHS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti