No maija iznāks jauns auto žurnāls 80

 
7.aprīlis 2004 9:47

Jaunu žurnālu "Forsāža" no 5. maija izdos izdevniecība "Forele". Sadarbībā ar Latvijas vadošajām tūninga kompānijām žurnālā tiks veidoti raksti par auto un moto tūningu, dragreisa sacensībām, tūninga entuziastu dzīvesveidu, kā arī tiks veikti tūnētu automašīnu salīdzināšanas testi.

Auto tūnings - biznesa nozare un izklaides joma, kas Latvijā attīstās ļoti strauji. Ja vēl pirms dažiem gadiem skaistas, tehniski un vizuāli uzlabotas automašīnas bija izņēmums, un tās uz ielas ieraudzīt bija liels notikums, tad šobrīd skaistu auto kļūst aizvien vairāk, jo auto fani savam hobijam atvēl arvien lielākas naudas summas. Arī tūninga izstādes, strītreisa un dragreisa sacīkstes tiek apmeklētas daudz aktīvāk nekā pirms pāris gadiem.

Tas viss parāda, ka Latvijā nepieciešams jauns produkts - žurnāls par auto un moto tūningu, dragreisa sacensībām un tūninga entuziastu sabiedrisko dzīvi un aktivitātēm. Žurnāls saturiski un vizuāli tiks veidots tā, lai to pircējam būtu interesanti pilnībā izlasīt gan tūlīt pēc iegādāšanās, gan arī izpētīt un pāršķirstīt vairākus mēnešus un pat gadus pēc pirkšanas brīža.

"Forsāžas" prezentācija paredzēta sporta kompleksā "333", kā arī žurnāls piedalīsies izstādē "Auto Exotica". Paredzēts, ka nākotnē ar žurnāla līdzdalību tiks organizētas arī dragreisa sacīkstes.

Savu atbalstu jaunajam žurnālam ir izteikuši visi Latvijas TV auto raidījumi, kā arī vadošās tūninga kompānijas.

Izdevniecība "Forele" lasītājiem jau piedāvā ikmēneša žurnālu kinomīļiem "KINO pauze", kas veiksmīgi tiek izdots un pilnveidots kopš pagājušā gada septembra.

Informāciju sagatavoja
izdevniecības "Forele" mārketinga direktore
Solvita Seikste
T.: 7817247; 9496449

 
Visi komentāri
 
122298. viesis 7.aprīlis 2004 9:56
0 0 Atbildēt

neslikta ideja :)

122300. viesis 7.aprīlis 2004 10:01
0 0 Atbildēt

SUPER! mees jau sen to bijaa mpelniijushu ...

122301. viesis 7.aprīlis 2004 10:03
0 0 Atbildēt

Nu iznaaks paaris nummuri un aplauziisies taapat kaa Daamu auto. Bija taads zhurnaals, neatceros divi vai triis nummuri iznaaca. Var padomaat ka baigi daudz to tuuneetaaju ir, un uz vinjiem varees izdziivot. Pat Auto zhurnaals knapi velk dziiviibu, pilns ar visaadu sviestu. Neba taas muusu mega tuuninga firmas dikti sponsorees sho zhurnaalu. Visaadi tirgotaaji, servisi un citi ar auto saistiiti biznesi nebuut taa nealkst ievietot savas reklaamas shaados zhurnaalos.

Bet savaadaak es protams arii atbalstu shaadu izdevumu (vaardos) :)

122302. viesis 7.aprīlis 2004 10:04
0 0 Atbildēt

nu, par ko tad tur rakstiis? par paaris tuneetiem golfiem un bembjiem? paariitis reklaamas rakstu no "tuninga kompaanijaam" Latvija??? Paaris tulkotu rakstu vajaaa liimeniii??? sviests

122305. viesis 7.aprīlis 2004 10:07
0 0 Atbildēt

Domaju uzspiediisu un izlasisu par AutoBilde pirmo nummuru, bet nee... :)))

122306. viesis 7.aprīlis 2004 10:08
0 0 Atbildēt

Neesu redzējis ka narvesenā būtu liels pieprasījums pēc tāda tipa izdevumiem.

Pirmo numuru droši vien nopirks daudzi vienkārši intereses pēc. Tad piefiksēs ka kraps vien ir un ar to arī viss beigsies.

122311. viesis 7.aprīlis 2004 10:18
0 0 Atbildēt

Nu juus esat Taadi Pesimisti! Vairaak gaishas domas galvaa, kaa nekaa pavasaris :)

Katraa zinjaa es noveelu ilgu muuzhu zhurnaalam un lai izdodas!!!

122320. viesis 7.aprīlis 2004 10:36
0 0 Atbildēt

RSTurbo

Ne pesimists es esmu, bet reaalists. Vai Tu regulaari peerc Auto zhurnaalu? Es kaadus 2 gadus atpakalj pirku, bet palika vinjsh aizvien trulaaks. Taapat kaa savaa laikaa TV raidiijums Garaazha. Raksta par visu, kas tikai gatavs maksaat.

Kad peec 3 nummuriem buus izsmelts viss stiklaplasta spoileru Latvijaa apskats, un izmeeriiti visi spiidiigie glushaku gali, tad vinju paarstaas pirkt. Un ja nebuus pirceeju, nebuus tiraazhas. Ja nebuus tiraazhas, nebuus reklaamdeveeju. Un logjiski nebuus par ko apmaksaat zhurnaala izdoshanu. Jo principaa izdevumi drukaashanai neko daudz neatskjiraas vai izdod 300 vai 3000 eksemplaaru.

Un vai daudz buus gatavi izdot vismaz 1.50 par zhurnaalu lai izlasiitu reklaamas un tulkojumus no aarzemju zhurnaaliem. Leetaak nesanaaks lai buutu daudz maz jeedziiga kvalitaate.

122321. viesis 7.aprīlis 2004 10:41
0 0 Atbildēt

būs vieta presē kur tusēt autopidariem kas apkarina savus auto ar bezgaumīgām un nejēdzīgām muiņām...

122322. viesis 7.aprīlis 2004 10:44
0 0 Atbildēt

Ja tajaa zhurnaalaa araadiisies kaut viens autinjsh ar zilajam gaisminjaam un liimeetaam gaisa atvereem uz kapota, tad tas zhurnaals sev paraksta naaves spriedumu!

122323. viesis 7.aprīlis 2004 10:48
0 0 Atbildēt

Reālus testus uz jaudas stendiem tāpat šie diez vai gribēs un varēs apmaksāt.

122330. viesis 7.aprīlis 2004 11:13
0 0 Atbildēt

Ja par temu neko nevar pateikt, tapeec uzreiz ir jaanosunii?

122331. viesis 7.aprīlis 2004 11:14
0 0 Atbildēt

vo vo - to zhurnaalu cenjnjiki ir baigi augtie :)

es pa 50 santjikiem pirktu taadu :)

122333. viesis 7.aprīlis 2004 11:18
0 0 Atbildēt

Kopš Neatkarības atjaunošanas Latvijā to auto žurnālu bijis daudz - Auto Placis, Auto Markets, AutoMoto šurnāls, u.c. Uz "ūdens" noturējies tikai vecais labais "Auto", kuram pēdējo trīs gadu laikā ar to rakstu saturu nopietni pieklibo. Vienas vienīgas reklāmas. Bet, vismaz DZĪVO ! Nesen jau bija runas par vācu Auto Bild latviešu varianta izdošanu. Bet, apklusa. Jauns žurnāls, protams ir vajadzīgs, bet vēl vairāk ir vajadzīgi labi raksti.

Nevis krāsainas reklāmas, kurām uzmanību nepievērš pat tīņi. Žurnāla redaktoram perfekti ir jāizprot lasītāju pieprasījums. Diez vai daudzi lasītāji ilgstoši izrādīs interesi par žurnālu, kurš ilgstoši reklamētu spoilerus - "dvieļu žāvējamos"...? Manuprāt, Latvijas autocienītājus joprojām visvairāk interesē lietoto auto tirgus, tagad jau 90-to gadu sākuma izlaidumu auto VISAS tehniskās nianses, testi, apraksti,rekomendācijas, cenas, līzingu nosacījumi.

Ne viens vien opis šodien drudžaini pērk un lasa krievu Za ruļom veidotos ideālos aprakstus par lietotajiem auto, ar mērķi nomainīt savu žiguli pret 91.gada passatu vai dīzeļ - mondeo. Pagaidām 80% Latvijas iedzīvotāju diez vai lasa materiālus par Ženēvas izstādes jaunumiem un pēdējo Landkruisera vai kreislera modeli, kas sastopami pašreizējā Auto žurnālā. Latvijas šodienas ĪSTENAJAM autovadītājam daudz ,daudz aktuālāk uzzināt, vai labāks braucamais ir 96.gada mondeo jeb 95.gada galants ? Arī dāmām autovadītājām , pie auto iegādes ir virkne problēmjautājumu ( kā to apliecina daudzas iauto diskusijas) , kurus varētu veiksmīgi risināt jauns Latvijas autožurnāls . Galvenais, laižurnāla veidotāji reizi pa reizēm saprastu, ka būtība ir nevis reklāmās, bet SAKARĪGI VEIDOTOS izsmeļošos rakstos. Novēlu veidotajiem veiksmi un izdošanos !

122334. viesis 7.aprīlis 2004 11:19
0 0 Atbildēt

It ka forsi. Lai jau veicas. pirmo nr varbut nopirksu ja bus laba cena. Bet vai es varešu nopirkt ari 10 un 100 nr?

122336. viesis 7.aprīlis 2004 11:25
0 0 Atbildēt

Vai tad Latvijā vispār IR normāli tehniski izdevumi????? Es labāk Za Ruļom lasu, daudz vērtīgāks... NEXT arī sūkā utt...

122338. viesis 7.aprīlis 2004 11:25
0 0 Atbildēt

Domaajams, ka taa lieta vareetu aiziet! Jaagaida pirmais nummurs un ta jau redzees!

122339. viesis 7.aprīlis 2004 11:29
0 0 Atbildēt

Latvijas tirgus ir tik mazs, ka tajā pat normāls auto žurnāls profesionālā līmenī nevar pastāvēt, kur nu vēl specializēts tūninga žurnāls. Žurnāla, kas patiešām ir labā līmenī, izdošana maksā milzu naudu. Jebkurā gadījumā līdz tādam līmenim, kā, piemēram krievu "Avto revju", mūsu pusē, diemžēl neviens nebūs spējīgs izaugt:(

122340. viesis 7.aprīlis 2004 11:34
0 0 Atbildēt

nu buus pumpainajiem tiinjiem - striitreiseriem savs zhurnaals :) bmw hero buus prieciigi ;)

2RSTurbo: zhurnaals protams ir labi,bet imho poleznaak buutu xotj kaadu uzmaniibu pieveerst savai mashiinai,nevis apspriest tuning zhurnaaljus...a to tavs pepelacs,kad to peedeejoreiz redzeeju,atstaaja ljoti druumu iespaidu...

122342. viesis 7.aprīlis 2004 11:41
0 0 Atbildēt

Labaak rakstiit par kaut kaadu vienu konkreetu teemu, kas vismaz kaadu interesee, nekaa par visu un neko, kaa to dara taa saucamie Latvijas auto un tehnikas zurnaali. Buus labais!

122343. viesis 7.aprīlis 2004 11:42
0 0 Atbildēt

Varbut jaizdod ari zunalu ŠŠrootSS tiem kas brauc ar schrotwagen.

raksti varetu but :

labāko auto kapsētu piedāvājums

vai var braukt bez ...

labakas riepas pa 1 Ls. ar sekojošu dalīšanos pieredzē kā es braucu ... - tā ka beigās sievu vedu rādīt riepas lai saprot kādai jābūt gludai ādai.

manuprāt izvērstos tāds neliels beztolkšovs.

122345. viesis 7.aprīlis 2004 11:46
0 0 Atbildēt

par galveno redaktoru iecelt tengizu :)))

122348. viesis 7.aprīlis 2004 12:12
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu IkdienasViesim. Arī es joprojām gaidu šāda satura žurnāla izdošanu mūsu jaukajā valstī!

122350. viesis 7.aprīlis 2004 12:20
0 0 Atbildēt

draco 07.04.2004 11:34

nu buus pumpainajiem tiinjiem - striitreiseriem savs zhurnaals bmw hero buus prieciigi ;)

------------------------------

Tu smirdiigais lielaako srotu iipasniek labaak butu patureejis savu smirdiigo muti ciet!

122351. viesis 7.aprīlis 2004 12:21
0 0 Atbildēt

IkdienasViesim piekrītu...

122355. viesis 7.aprīlis 2004 12:40
0 0 Atbildēt

ezuli,nu bet protams,tavam megarulzim 75 gada izlaiduma tak neviens jaguaars nestaav liidz! teikshu veel vairaak - saliidzinaajumaa ar tavu ruulzi pat visu sugu rolls roisi ir kaa zaporozecs pret mersi ;))))

par smirdiigo muti - nespried peec sevis,es saprotu,ka peec pirkstu plivinaashanas pret mentiem bez atsuukaashanas neiztiki,bet navaig jau peec sevis spriest par citiem ;)

122356. viesis 7.aprīlis 2004 12:41
0 0 Atbildēt

buus, buus labs. protams, sagaidaams, ka pirmie numuri vareetu buut kaa kuceeni, kas jaasliicina, tachu ambiicijas vinjiem ir lielas. par satura kvalitaati nevajadzeetu shaubiities, jo tur, cik zinu, liidzdarbosies daudzi shiis jomas labaakie speciaalisti lv. tulkotu rakstu, man taa domaat, arii nebuus.

122357. viesis 7.aprīlis 2004 12:41
0 0 Atbildēt

IkdienasViesi - Za Rubļom lasa cilvēki, kuri nezin par AvtoRevju esmību. Tas imho ir sakarīgāks, ir arī vecu auto īpašnieku pieredzes apkopojumi, sūkā tikai numuru kas veltīti visādām izstādēm - tās bildes var redzēt arī inetā.

Lasīt za rubļom - kā ar kaprona zeķi salabot 10. žiguļa karburatoru vai nosiltināt ševiņivas zemkapota telpu - nu i nafig :)

122358. viesis 7.aprīlis 2004 12:51
0 0 Atbildēt

Reduktors

IkdienasViesis nesaka, ka visiem jālasa za ruļom, bet to ka LR nav žurnāla "masām"...

122359. viesis 7.aprīlis 2004 12:55
0 0 Atbildēt

Interesanti, kāpēc te neviens nepiemin to, ka jau drīz iznāks pirmais AutoBild nummurs latviešu valodā?

122360. viesis 7.aprīlis 2004 12:56
0 0 Atbildēt

Nosaukums jau gan vareeja buut savaadaaks, nav tak nekaads makskereeshanas zjurnaals :)

122362. viesis 7.aprīlis 2004 12:58
0 0 Atbildēt

edzulis

kad iznāks, tad arī pieminēs...

122363. viesis 7.aprīlis 2004 13:22
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, vai tiesam kads izdevejs nevar nemt par pamatu un radoso domu smelties no krievu preses - AvtoRevju, AvtoMir, Avtomobili? Nu nav automobilistu masam interesanti lasit marazma kritusa Jansona aprakstus par vina gastranomiskajam izvirtibam Spanija vai atreferejumu par kaut kadu raliju Mazpi.zdanos. Par cenu es vispar nerunaju: salidziniet krievu autopreses un vietejo lapelu cenas...

Luk ppar to, ka AuioBild iznaks (cerams) es gan priecatos...

122365. viesis 7.aprīlis 2004 13:30
0 0 Atbildēt

Romiqe, shitais buus TUUNINGA zhurnaals. un autosports tur nav nevienaa acee. taas ir 2 dazhaadas lietas, kas nu nekaadi neiet roku rokaa.

par cenu runaajot.. par kuru lapeli tu te runaa? par pseidozhurnaalu rallijs, kas maksaa latu un kur ir 6 lapas, 3 ar reklaamaam, 2 ar karteem un 1 kautkaads rakstinjsh..

122369. viesis 7.aprīlis 2004 13:37
0 0 Atbildēt

Es runaju par par Jansona murgaino "Auto", kura saturs - nezinu prieks kadas auditorijas domats, bet cena ir tik cik 2,5 krievu "AvtoRevju"...

122371. viesis 7.aprīlis 2004 13:50
0 0 Atbildēt

nu, lab, piekaast par auto un jansonu. bet nu viena lieta gan ir skaidra - lv nekad nebuus taadu zhurnaalu kaa avtorevju u.c. pirmkaart, mums tirgus ir par mazu, lai kaut kas taads reaali atmaksaatos, ja negribam vnk taisiit tulkotu versiju ar 2 muusu rakstiem. otrkaart, lv mediju tirguu ir savas iipatniibas, taapeec taa formula, kas straadaa citur, biezhi vien nestraadaas sheit.

manupraat, tas ir tikai apsveicami, ka ir muusu pashu cilveeki, kas ir sasparojushies un noteikti straadaas ar pilnu atdevi pie shii izdevuma. shii nozare pie mums attiistaas diezgan strauji, un ir svariigi netureet sveci zem puura. nav tachu taa, ka tuunee tikai krievijaa, anglijaa vai hvz kur veel, ka dragreisi un striitreisi notiek visur citur, tikai ne pie mums. tas viss ir, un atsevishkjs izdevums, veltiits shiim teemaam, protams, ir ambiciozs projekts (pirmais galu galaa), tachu ne neiespeejams.

122372. viesis 7.aprīlis 2004 13:58
0 0 Atbildēt

veel jau ir AutoMoto peectecis Tehnika Mums, tur par lietotajiem ir regulaari un neslikti ne

122373. viesis 7.aprīlis 2004 14:04
0 0 Atbildēt

Pilniibaa piekriitu IkdienasViesim - nu nav tadam zhurnaalam naakotnes Latvijaa. Paskatieties kaut vai burnout.lv apmekleejuma statistiku - nu neinteresee cilveeku kaut kaada Meksikas Maikla tjuningotais Mustangs! Par Latvijas tuninga dampjiem rakstiis? CIk tad tadu mums ir - paaris, pietiks 2-3 zhurnaaliem. Paareejie taadi kaa tas Rezeknes Ferrari par ko delfos bija raksts. Smird Latvijaa tjuunings! Kas tajaa zhurnaalaa rakstiis? Tiinji, studenti kaut kaadi?

"Savu atbalstu jaunajam žurnālam ir izteikuši visi Latvijas TV auto raidījumi, kā arī vadošās tūninga kompānijas" - kas tie taadi? Savu sveetiibu deva apdaavinaatie A.Kundzinsh un A.Blondons (vai kaa tur), kas pashi suudu rubii no auto? Kuras tad taas vadoshaas tuuninga kompaanijas?

Nospraags tas zhurnaals. tas jau tagad skaidrs. umniki te visi, bet no biznesa suudu rubii.

122388. viesis 7.aprīlis 2004 14:45
0 0 Atbildēt

Yakuza ko tu gaanies? Dikti shaubos, ka pats vari atshkjirt audi no opelja. Pasham bashka vispaar nerubii un zini tikai kaa citus aplikt. Uztaisi pats zjurnaalu un tad virinies te.

Un tavai zinaashanai mashiinu pietiks vismaz 20 zjurnaaliem.

Starp citu, ar ko tu ikdienaa brauc, ar tramvaju, vai troleibusu?

Zjurnaals buus taads, ka tev zjoklis atkaarsies. Pats buusi pirmais, kas nopirks.

122390. viesis 7.aprīlis 2004 14:49
0 0 Atbildēt

Piekriitu viesim, lai arii kas tas buutu. Aplikt jau visi maakam. Bet atbalstiit? Tev zjeel atdot to naudinju, lai pie mums buutu vismaz kaut kaads zjurnaals, kaut arii mazinjsh. Labaak es atdodo to pikjiiti par informaaciju, kur kas un par ko notiek, nekaa apeedu bulcinjaas vai notriecu automaatos.

122392. viesis 7.aprīlis 2004 14:54
0 0 Atbildēt

yakuza ej aarsteeties. ar steigu, kameer akcija 2 par 1 cenu. panjem veel kaadu taadu pashu liidzi. gudrinieks te atradies..

122393. viesis 7.aprīlis 2004 15:04
0 0 Atbildēt

piekrītu Ikdienasviesim un tam rakstītājam par žurnālu tipa "šrots". Tagadējo žurnālu AUTO es 3minūtēs lielveikalā izlasu, jo tur nav daudz informācijas, kas mani saistītu un izraisītu vēlmi to iegādāties. Ja žurnālā nav sakarīga texta tad, visādas bildes es no interneta varu nokačāt, nav nekāds žurnāls jāpērk.

Bet dzīvosim redzēsim.

122397. viesis 7.aprīlis 2004 15:16
0 0 Atbildēt

mega tuning zhurnalz ir "Fast Ford"

from too taal eengland....

bet nu pie mums mees taada liimenja zhurnaali imho nesagaidiisim...un cena uz shamo ar kodiiga,it seviskji narvasenos :(

122398. viesis 7.aprīlis 2004 15:16
0 0 Atbildēt

"Auto tūnings - biznesa nozare un izklaides joma, kas Latvijā attīstās ļoti strauji. Ja vēl pirms dažiem gadiem skaistas, tehniski un vizuāli uzlabotas automašīnas bija izņēmums, un tās uz ielas ieraudzīt bija liels notikums, tad šobrīd skaistu auto kļūst aizvien vairāk, jo auto fani savam hobijam atvēl arvien lielākas naudas summas. Arī tūninga izstādes, strītreisa un dragreisa sacīkstes tiek apmeklētas daudz aktīvāk nekā pirms pāris gadiem.

Tas viss parāda, ka Latvijā nepieciešams jauns produkts - žurnāls par auto un moto tūningu, dragreisa sacensībām un tūninga entuziastu sabiedrisko dzīvi un aktivitātēm. "

Ja tik vien ir pamatojums tam jaunajam zhurnaalam, un nav nopietns tirgus peetiijums tad nekas iipashs tur nesanaaks. Vispaar jau Latvijaa ir paaraak mazs tas tirgus prieksh specifiskiem zhurnaaliem, nu bet ja izdeveeji gatavi straadaat bez pelnjas (ar zaudeejumiem) kaadus paaris gadus - kaapeec ne?

122403. viesis 7.aprīlis 2004 15:25
0 0 Atbildēt

nejaushi uzzinaaju sho to par sho zjurnaalu un materiaaliem, kas tajaa tiks drukaati. varu apgalvot, ka informaacija buus interesanta pat taadiem labu tjuuninga pirmssaakumu ienaidniekiem kaa Yakuza. Un es kaut kaa nevaru iebraukt visaa tajaa murmuleeshanaa par to vai izdosies, vai nee. Protams, ka zjurnaals buus labaa kvalitaatee. Un nebuus tur ne par kaadiem shrotiem.

P.S. Viena piebilde, sakaraa ar Latvijas tjuuninga kompaanijaam. Latvijas meerogiem vinju ir pietiekoshi. Un ir daudz vieteejo interesentu, kas buus ieintereseeti lasiit vieteeja rakstura informaaciju. Pashi buusiet paarsteigti par to cik daudz ir to, kuri veelas redzeet tieshi tjuuninga zjurnaalu. Arii tiinji, kuri intereseejas pec gadiem paaris buus tie, kuri noteiks tjuuninga modi Latvijaa.

122408. viesis 7.aprīlis 2004 15:37
0 0 Atbildēt

Nu no zhurnaala atbalstiitaajiem var saprast, ka vinji paarstaav taa zhurnaala redakciju vai tml. Nu ja juus pie tuningotajiem iekljaavaat TEIA tuuninga atlejee, tad laikam taalaak diskuteet nav veerts. pieminiet manus vaardus - tas zhurnaals piedziivos tikai paaris numurus (ja velesies stradat ar peljnu). to saka cilvis, kas rubii no biznesa un it sevshki auto sfeeras latvijaa, jo tajaa pats darbojos (tiesa ne zhurnalistikaa, kaut gan arii to vidi daudz maz zinu). nevaru iedomaaties, kas tam zhurnaalam tos raxtus taisiis. arii izdevnieciiba kuat kaada mistiska. karoche- shrotu padariishana ja jau reiz saka ka auto pietikshot 20 numuriem... Es zinu kruti tunetus auto latvijaa, kas pietikut max 2-3 zhurnala numuriem, ja taa biezums nepaarsniegs 20 lapeles un puse no taa buus lazha...

122410. viesis 7.aprīlis 2004 16:08
0 0 Atbildēt

yakuza, ko lai tev saka.. konservatiivs, pashapmierinaats iiblis tu esi. ceru, ka tu peec paaris shitaa zhurnaala numuriem aplauziisies, jo ja shitaads zhurnaals vispaar izdosies jamiem, tad tas vareetu nest jaunas veesmas, kas buutu deriigi visiem tiem, kas kaadu laicinju jau kaa iesuunojushi.

122411. viesis 7.aprīlis 2004 16:14
0 0 Atbildēt

Viesi, paskaties burnout.lv kaa jau teicu. Vai nav skaidrs, ka cilveekus neinteresee meksikanja tuuningotais Mustangs? Par latvieshu tuningotajiem dampjiem es jau teicu - aptruuksies ar laiku, naaksies tjerties pie TEIA, kas var teikt - buus pashnaaviiba. Shaubos vai kaads tajaa zhurnaalaa kompetenti spees izskaidrot, kas ir kruta un kas nav kruta tuuningaa. Varu dereet, ka jau pirmajaa numuraa bus antisparnu (dvielju zhavetaju) reklaamas... Domaaju, ka no bezgaumiibas neizbeegt tur. Latvijaa neviens tuuninga chipus pa 200 ls nepirks, visi peerk krievu suudus pa 20-30 ls. tapat neviens nepirks original alpina diskus pa $1000, bet gan kaut kaadus japaanju suudus, kas imitee vaacieshus. Tas attiecas uz veel daudzaam lietaam. latvietis nav maksaatspeejiigs veel tuninga jomaa un ar to zhurnaalam buus jaarekjinaas, taapeec domaaju, ka tur neizbeegt no bezgaumiigajiem spoileriem, antispaarniem ,zilajaam lampinjaam utt.

122413. viesis 7.aprīlis 2004 16:24
0 0 Atbildēt

pirmie raksti jaunajaa zhurnaalaa:

" divas sporta striipas uz auto 15 minuutees"

" kaa no finiera un skaarda uztaisiit speeciigu antispaarnu" :))

ps besii aaraa tie lauku tjuuneri ;) arii riigaa to loshu netruukst,kas striipas sev saziimee,a laukos katram pirmajam! nesen pirmo zhiguli noruuseejushu,nojaatu redzeeju....bet ar divaam gareniskaam striipaam paari! tipa ford mustang 5.0 :)

122415. viesis 7.aprīlis 2004 16:27
0 0 Atbildēt

draco - labs!

ja veel taja zhurnaalaa bus kadeti, eskorti, sieras utt. sporta auto, tad tas buus kronis visam! taa teikt - tuvinaashanas latvieshu sirdij

Aizies uz urraa ka Latvijas radio 2 :)))

122416. viesis 7.aprīlis 2004 16:35
0 0 Atbildēt

Draco un yakuza, jūs abi esat p ilnīgi lohi un lūzeri!

Draco pašam viss auto vienās sūda nakļenēs nolīmēts, bet citus viņš apdriš. Muļķis tu esi!

122421. viesis 7.aprīlis 2004 17:31
0 0 Atbildēt

2yakuza:

nu par eskortiem tu taa zrja, palasi kaut to pashu "fast ford" - uzkjiileets eskorts rs turbo / rs cosworth diezgan nikni iet....ar piekjiileetaam sierra cosworth piemeeram tauta meedz 3.08 sekundees 0 - 96 kmh iekljauties,taa ka...

ezuli: zb tu jau.

nakljenes man ir pa delu nekaadu shedevru a la "nu kas i ko?" un m3 man nau,un jebkuraa gadiijumaa tas man netraucees kritizeet visaadas shaizes. un lai es vareetu pateikt,ka zhigulis ir suuds nevis auto,man nav jaatver sava ruupniica,un jaasaak razhot auto. taa ka ej labaak pamaacies,mosh kautkaads praatinsh paraadiisies,vai uzliimee savam beemuu striipas uz kapota...

122422. viesis 7.aprīlis 2004 17:38
0 0 Atbildēt

Gaidiisim ljoti!

122423. viesis 7.aprīlis 2004 17:39
0 0 Atbildēt

Visaadi viesi un Edzulji

Juusu komentaaros jau paraadaas juusu IQ. Taa vietaa lai argumenteti atspeekotu piemeeram Ikdienas viesa un Yakuzas argumentus, juus meetaajaties ar plikiem un ne ar ko neapstiprinaatiem vaardiem.

Tas vien liecina par shii zhurnaala augsto "potenciaalu".

Lampinjas un spoileri no stiklaplasta, divas sviitras!

122424. viesis 7.aprīlis 2004 17:43
0 0 Atbildēt

Robcik. Tev ir ļoti šaurs redzes loks. Pirmajā brīdī var sķist, ka maz to tūnēto auto utt., bet patiesībā ir diezgan daudz un rakstīt ir par ko! Pie tam kaimiņos ir tāda lieta kā automoderna. Ja katram nummuram vajadzētu vienu featured car, tad pāris gadiem pietiktu toč. Veiksmi visiem un plašāku redzes loku. Tie, kas piemin lampiņas un strīpas ir sekli cilvēki

122425. viesis 7.aprīlis 2004 17:50
0 0 Atbildēt

Skorpis - par tēmu. Lielā mērā piekrītu Ikdienas viesim. Pašam ir bijusi īslaicīga sadarbība ar Auto, kas pārtrūka ne jau manas vainas pēc. Ļoti augstu vērtēju Ati Jansonu kā temata pasniedzēju-žurnālistu (ar tik sulīgu valodu mūsu mazajā Latvijā cilvīšu tiešām maz), taču žurnāla virzība īsto pamatceļu pamazām pazaudējusi, un tur nelīdzēs pat sirsnīgi reklamētie satelītnavigācijas brīnumi, kuri Latvijā varbūt ir aktuāli 1 no katriem 1000 autobraucējiem. Tas pats lielā mērā attiecas uz Auto ekskluzīvajiem gargabaliem-apskatiem. Līdz jauniem auto ar ādas saloniem lielai daļai mūsu publikas vēl tāls ceļš ejams t.i. domionante autotirgū joprojām second hand, kam arī vajadzētu pievērst maksimāli lielu vērību, piemēram, dažādus salīdzinošus testbraucienus, arī lietotiem džipiem utt. Jaunā žurnāla specifika diemžēl atkal sola darbošanos diezgan ierobežotā lauciņā, kas nav aktuāls lielākai daļai publikas. Gala beigās viss reducēsies uz vāji slēptu apmaksāto reklāmu kādai konkrētai ražotāj- vai izpildītājfirmai... Pagaidām tas ir viss, ko gribu pateikt. Paldies par uzmanību.

122426. viesis 7.aprīlis 2004 18:17
0 0 Atbildēt

edzulis

Gribi saciit ka kaut vai aprakstot divus tuuneetus auto no A liidz Z, ar bildeem un diagrammaam, procesa aprakstu utt zhurnaala auditorija ieguus patstaaviigus ap 2000 pirceejus un aboneetaajus? Taa laikam ir minimaalaa tiraazha lai zhurnaals buutu daudz maz rentabls. Protams ja vinja cenu neuzliks ap 5 ls, bet tad savukaart nebuus pirceeju.

Kaa jau mineeju ieprieksh, lai vareetu normaali darboties, ir jaasabalansee cena, tiraazha, ienjeemumi no reklaamas, tipograafijas izdevumi, izplatiishana utt. Ceru ka izdeveeji ir visu sho njeemushi veeraa. Protams ka veelu veiksmi, bet sajuutas man diemzheel ir pesimistiskas.

122427. viesis 7.aprīlis 2004 18:31
0 0 Atbildēt

Kā šrota īpašnieks ar stāžu, atļaušos atzīmēt, ka diezgan bezatbildīga ir vīsdegunīgā attieksme pret šrotu faniem. Varu paskaidrot, ka man nav ne mazākā interese par nez kādu tur tjūningu, tāpat uzspļauju uz rallija rezultātiem, Šūmahera piedzīvojumiem un PILNĪGI VISIEM jaunizlaistajiem modeļiem. Man interesē kāpēc pēkšņi kaut kas nestrādā mašīnā, kā to salabot un kura gada šrotvāgens ir labāks :) Jā, jā, baismīgi :))) Taču smieklīgākais ir tas, ka tādi, Kā es ir vairākums autointeresentu, tāpēc neizbēgam bankrots gaida visus žurnāliņus, kas gāž iekšā pārpublicētus raksteļus, un F1 rezultātus :) kā arī, protams, pārāk specializētus tjūninga žurnālus :)

122429. viesis 7.aprīlis 2004 18:33
0 0 Atbildēt

(piebilde) "šrotvāgena īpašnieks", ne šrota :)

122431. viesis 7.aprīlis 2004 18:48
0 0 Atbildēt

pilnīgi piekrītu pēdējam viesim. Paskataties paši, kuros žurnālos vēl neraksta par mašīnām, jaunumiem auto tirgū, autoizstādēm, tuningu utt. da visos pēc kārtas sākot ar Klubu un beidzot ar FHM varbūt vēl Mans Mazais ir izņēmums. Lasītājiem TIEŠĀM interesē auto ar kuriem viņi brauc vai brauks, to īpatnības, salīdzinājums ar citām, citu pieredze un ieteikumi. Interesē labākie servisi, izcenojumi, detaļu cenas, dažādi šoferu piedzīvojumi par šo tēmu. Arī intervijas no lietotājiem, auto plačiem, jaunu auto tirgotājiem un citiem. šaura specializācija ir bīstama ierobežota interesentu daudzuma dēļ. vajadzētu vairāk profiņu padomu ko kā kur un kāpēc darī vai nedarīt . Tā manuprāt

122439. viesis 7.aprīlis 2004 21:18
0 0 Atbildēt

Visu izlasīju. Padomāju. Secināju,ka tjunings kā tāds takš pie mums nav vairs modē ! Nu, labākajā gadījumā parastais spoileris pie pakaļējā vāka. Nu, varbūt, kādam tīnim arī t.s. "apakšbikšu žāvējamais", kā daudzi sauc augstos spoiļus. Nu,tas arī viss. nav vairāk kā deviņdesmitajos, visādas novelcenes, hromēti diski, uzraksti, redeles, izpūtēju uzgaļi.... Um tie paši vairāk pēc "lauku tjuninga"- no finiera vai second handa. Pat skūtie un biezie labprātāk brauc standarta mašīnās, bez visādiem loriņiem. Pat tonētie stikli vairs nav topā ! Cik zinu dažus džekus - spoiļu tirgoņus, šie cieš ßaigos zaudējumus, jo pieprasījums salīdzinoši mazs. neviens vairāk kadetu vai bembi par superrulzu pārtaisīt vairs netaisās. labāk to naudu ieliek gados jaunāka auto iegādei. Jāpiekrīt ikdienas vieša teorijai, ka šodienas žurnāla pircēju vairāk kaut kas interesē par 91-97 gada auto, un šo auto labumiem -sliktumiem, kāarī iespējām šos auto nopirkt. Simtiem džeku šobrīd štuko, kō darīt ar 84-88 gada bembjiem, turbo auģikiem, kadetiem -kā tikt pie jaunākiem auto, kurā lizingā ņemt piķi, kur ir labāk. Tieši tehniskas lietiņas - a, kāpēc 80-to gadu passati rūsē, kāpēc 90-to gadu mazdas tā bojājas, cik dārgas ir 90-to gadu bembju ritošās remonti, kā darbojās "automāti" , vēlas zināt šodienas autožurnāla potenciālais pircējs. Arī es šo pircēju vidū.

122442. viesis 7.aprīlis 2004 23:59
0 0 Atbildēt

tie, kas veelas braukt ar "tuuneetiem" shrotiem, lai taa arii dara. un tie, kas grib zinaat, kaapeec pasaac ruusee, lai njemas pa garaazhu cik tiik. bet taa nav naakotne, johaidii.. man kaut kaa neticas ka videejais pirmaa golfa vai 86.g asconas iipashnieks buutu centiigs auto zhurnaalu lasiitaajs, peetiitaajs un vispaar lietprateejs. protams, tuunings lv veel nav tik augstaa liimenii, bet tieshi taadeelj cilveeki ir jaaaudzina. un ir cilveekiem interese par to. ir.. nevienu normaalu, straadaajoshu, jaunu cilveeku neinteresee, kaadas hroniskas kaites vareetu peekshnji paraadiities vinja 15g vecajam golfinjam. shaadu cilveeku interesee jaunaakas, skaistaakas mashiinas, lielaaka nauda utt. shaads cilveeks steigsies uzlabot savas dziives kvalitaati kameer vinja golfinju veel var paardot. piedoshanu, vecie, bet naakotne ir jaunajiem. jaunajiem patiik skaistas mashiinas. un tuunings kljuust par pieejamu lietu visiem. (neiet runa par lauku tuuningu)

122456. viesis 8.aprīlis 2004 9:02
0 0 Atbildēt

draco ko tik slaabani ... ar sierra coswort 3.08 sekundees 0 - 96 kmh iekljauties , a ko 3,10 sotaka nevari tadi apalaki cipari butu ar ko zimeties.

122481. viesis 8.aprīlis 2004 9:46
0 0 Atbildēt

1. Šrotžurnāls - pilnīgākās muļķības! Murgs. Vienīgais variants šādai tematikai ir lietoto auto sludinājumu žurnālos (EuroAuto, AutoFoto utt) ieviest lasāmvielai kādas lappuses. Tam veltīt visu žurnālu galīgi nelogiski! Ja Tev ir BMW, Tu pirksi žurnālu kur aprakstīts kā nomainīt karburātoru Opelim? Ne takš.

2. Auto jāremontē servisos. Negribu pat iedomāties, ka aiz manis brauc auto, kuram bremzes taisījis īpašnieks pēc grāmatas, un tas bija viņa pirmais remonts mūžā! Murgs.

3. Jauniem auto ir nākotne. BET Latvija ir pārāk maza lai izveidotu LABU žurnālu par šo tematiku. Pietrūks līdzekļu.

Par pierādījumu var kalpot F2 autosporta žurnāls. Žēl ka izbeidzās...

4. Larvijā nākotne ir internetā. Izmaksas daudz zemākas, apmeklējums - iAuto un Delfiem jau pārsniedz 3000 dienā (kāds te minēja, ka žurnāla tirāžai jābūt vismaz 2000 eks.)

p.s. dzīvosim redzēsim

122491. viesis 8.aprīlis 2004 10:02
0 0 Atbildēt

un kas tad ir tie apmeklētāji i-netā, lielākoties reģistrētie apmeklētāji un ievērojami mazāks skaits viesu. Reģistrētie varētu būt klerki un firmās strādājošie, ko labi var redzēt pēc to daudzuma reģistrācijas sadaļā atsevišķās darba dienas un diennakts stundās. Brīvdienās un vakaros kā izmiris. Tie kas regulāri apmeklē iauto ir pamatā viena un tā pati publika..tā ka nezinu, nezinu

122536. viesis 8.aprīlis 2004 11:32
0 0 Atbildēt

Gt99, tu kļūdies. Dienaa ir 6000

122542. viesis 8.aprīlis 2004 11:44
0 0 Atbildēt

gt99

Izmaksas zemaakas tas tiesa, bet kaa ir ar ienaakumiem???

122546. viesis 8.aprīlis 2004 11:55
0 0 Atbildēt

Saveejam no Vea:

Tas atkariigs no tavaam speejaam.

122548. viesis 8.aprīlis 2004 11:56
0 0 Atbildēt

viesis (VeA) 08.04.2004 11:44: ja ir labs produkts, tad $$$ neizpaliks.

122629. viesis 8.aprīlis 2004 17:05
0 0 Atbildēt

jaa, i-neta lapaam izdevumi ir mazaaki, tachu ienaakumi - kaa kuram. piem te var redzeet ka lielaakaa dalja baneru ir uz exchange laikam ,jo neredzu iemeslu kadelj kaut kadai telia vai deac sevi reklameetu auto lapaa par naudu. laikam redakcijai i-neta pieslegumu suprotee vai serveri - hvz, nav mana dalja. nu bet delfi un tvnet ir cita kategorija - tur jau maksaa par vaardu vien, protams arii kvalitaate neizpaliek ar to vinji sevi arii paceelushi tik augstu. bet pashadarbniekiem (vienalga vai vinji taisa i-lapas vai zhurnaalus) nav naakotnes...

122653. viesis 8.aprīlis 2004 23:58
0 0 Atbildēt

iisteniibaa tuunings vairs nerullee. Tie auto, kam ir jau kaut kas sacakareets ar t.s. tuningu, zaudee veertiibu. vinus nevienam vairs nevajag. Daudzus zinu, kas meklee atpakal originaalos bamperus, lampas utt. jo tauta izaug.

122658. viesis 9.aprīlis 2004 9:33
0 0 Atbildēt

GT99 - nākotne ir daudz kam ,tikai stipri tāla :))))

122688. viesis 10.aprīlis 2004 12:27
0 0 Atbildēt

>Pat skūtie un biezie labprātāk brauc standarta mašīnās, bez

>visādiem loriņiem. ..

>iisteniibaa tuunings vairs nerullee.

rullē un ar lielu spēku. paskatieties uz ielām - arvien biežak var redzēt nevis prastu mb vai bmw, bet redzam karlsson, lorinser, m-sēriju. Un tas ir tjūnings, lai arī veikts rūpnīcās, nevis garāžas kur džeki trenuškās ar spīdošām acīm pulē izpūtēja uzgali.

Lohovozkas ar nejēdzīgiem bamperiem un megaspārniem + degvielas mafnetozatoru zem haubes - tas ir primitīvi.

P.S. šrotu īpašnieki (man arī ir tipa tāds :) ) nez kāpēc domā ka visu to vajag publicēt drukātā veidā. Patiesībā ja kāds savu šrotu grib nomainīt pret citu, tad nedēļa internetā un praktiski visu vajadzīgo par savu sapņu dampi tu zini. Nu ja kāda omīte laukos vai desu papus tup bez ineta, tad nevajag domāt ka viņi pērkot žurnālu spēs nodrošināt tā iznākšanu.

122709. viesis 11.aprīlis 2004 12:35
0 0 Atbildēt

Diemzheel arii man audo meediju veteraanam ir jaapiekriit kopeeja viedoklim- shim izdevumam buus aatra naave. Diemzheel tas ir fakts.

Jau pa riigu sataigaa apkaart cilveeki un piedaavaa izvietot reklaamu Forsaazhee, bet vai vinji ir kaadu dabuujushi? Diemzheel Latvija ar nepilniem 2 milj., iedziivotaajiem un 100 000 a/m nav speejiiga uztureet tuniga zhurnaalu. Ja cilveeks, kursh sajeedz no ekanomikas panjemtu un apreekjinaatu kaada maarzha paliek no realizeetaa pasaakuma tad nevienam to nepiedaavaatu.

Diemzheel uz doto briidi tirguu ir

1. Latvieshu auto zhurnaals, kuram veel nav iznaacis Marta nummurs un aresteets konts bankaa.

2. Tirguu ir 2 tehnikas zhurnaali ar shauru tehnikas specializaaciju.

3.Tirguu ir 5 žurnaali, kuri nosuuc auto reklaamas un taadeejadi iztuksho auto izdevumiem finanseejumu.

4. Tirguu ir viena bezmaksas auto aviize.

5. Televiizijas raidiijumi-3.

6.Raadio raidiijumi-4.

7. Interneta portali, vortaali- 3.

Taatad vai visiem pietiks, ja iespeejamie reklamas devēji ir knapi virs 100???

Pirms interneta laikiem viss buutu O.K, bet tagad lai izsistos ir vajadziigs liels starta kapitaals, kursh ljautu gada garumaa notueeties virs uudens, bez reklaamas un realizaacijas ienaakumiem.

Par AutoBild Latvija.

Igaunijaa jau otrais zhurchiks ir ieraudziijis dienas gaismu, bet shokeeja maniitas , ka vinji publicee w2 gadus vecus rakstus. 5% Igaunju pashu raksti un tikai 10 reklaamas!!!! Faktiski dotajaa briidii vinsh straadaa ar -.

Ko var gribeet no izdevuma, kuru tulko un taisa 2 cilveeki.Pilniigi pieljauju, ka pie mums buus liidziiga situaacija.

Mans ieteikums- Forsaazhai aizmirst par plaaniem, bet AutoBild LV piedomaat vairaak pie LV apskatiem.

122710. viesis 11.aprīlis 2004 13:34
0 0 Atbildēt

O4en' horosho.

122720. viesis 11.aprīlis 2004 23:14
0 0 Atbildēt

Kruto...

122740. viesis 13.aprīlis 2004 7:44
0 0 Atbildēt

Varu pachuksteet, ka 1. ajaa nummuraa buus Valeerijas Subars un Micuks iekshaa. Taa kaa buus labs, vismaz pirmais nummurs. :)

124267. viesis 22.aprīlis 2004 20:01
0 0 Atbildēt

sen jau vajadzeeja...

125251. viesis 5.maijs 2004 14:18
0 0 Atbildēt

Datums klāt a žurnāla ta nav ;((((

125293. viesis 5.maijs 2004 22:39
0 0 Atbildēt

Nu tas zurnaals ir iznaacis vai nav??? Es jau vispaar to LOTI gaidiiju, interese liela, bet nekur nemanu :( Kur vinju var nopirkt, ja vispaar ir iznaacis???

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 2

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti