Uzmanību, notiek autovadītāju apmācība... 55

 
18.maijs 2004 0:22

Piektdien, braucot pāri Liepājas ielas dzelzceļa pārbrauktuvei, K.Ulmaņa gatves virzienā, biju liecinieks kārtējam absurdam uz ceļa. Kā jau zināms, šīs dzelzceļa pārbrauktuves caurlaidība ir visai maza, jo vilcieni kursē visai bieži un luksofors uz K. Ulmaņa gatves deg īsu brīdi.

Visu šo apstākļu rezultātā veidojas gara rinda uz Liepājas ielas un vadītāji sāk stresot, veicot dažādas nesaprotamas lietas, kā uzbraukšana un palikšana uz sliežu ceļa barjeras darbības zonā.

Mācību automašīna no autoskolas „Mustangs” ar valsts numurzīmi EU3935, notikuma laiks 17:54, kuru vadīja kursants, rupji pārkāpa CSN uzbraucot uz sliedēm un paliekot gaidot, līdz aizbrauc priekšā stāvošās automašīnas. Mācību auto atradās uz dzelzceļa sliedēm aptuveni  1,5-2 minūtes.

Jautājums, vai instruktors rīkojas „pareizi”,  ļaujot topošajam autovadītājam pārkāpt CSN mācību procesā un  kāds būs [mācību] gala rezultāts – satiksmes dalībnieks?

Viss nāk un aiziet tālumā...

 
Visi komentāri
 
126708. viesis 18.maijs 2004 0:51
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka lielaako dalju no "M"(muljkkiishiem-muljaam) vajadzeetu: a) pakaart; b)regulaari dauziit; c) suutiit uz laukiem

126711. viesis 18.maijs 2004 1:07
0 0 Atbildēt

XZB

...

pac neesi braucis ar "M"

es atkal varu pateikt ka lielako dalju cilvkeu kuriem nick ir XZB cvaidzetu pakart nosaut slicinat palikt zem vilceina iemest aizaa parbraukt tiem pari ar cla rulli (man ir laba iztele ja vaidzes vel kau ko tev izdomasu)

varbut vispar ejam izsaujam visus musu bernus ?

sorr tad jau naxies tevi izsaut jo pac neesi ipasi vecs...

kur tadi l rodas?

naidz pret "M"tev tapec ka piedzimi zem viena vai kaa?

126712. viesis 18.maijs 2004 2:28
0 0 Atbildēt

Ko var ******* uz M. Visi autovaditaji kadreiz ir bijushi M.

Mosh instruktors shoka terapiju piekopa. Noslaapeeja uz sliediiteem.

126716. viesis 18.maijs 2004 7:59
0 0 Atbildēt

who cares, tik un taa 90% vadiitaaju, kas ir nolikushi braukshanas eksaamenu paarkaapj noteikumus. Taa tikai uz eksaamenu visi censhas izlikties par pareizajiem brauceejiem

126717. viesis 18.maijs 2004 8:04
0 0 Atbildēt

a man vakar viens priekshaa braucoshais, paarkaartojoties pagriezienu neparaadiija... ko man tagad dariit?

126718. viesis 18.maijs 2004 8:14
0 0 Atbildēt

Instruktoram protams nevajadzeja pielaut ka apmacamais stav uz sliedem bet ari saprotiet tos cilvekus kuri macas braukt pats nesen liku tiesibas un lielakas kludas izdariju tiesi tad kad kads no aizmugures steidzinaja toist "piipinaja"

126721. viesis 18.maijs 2004 8:40
0 0 Atbildēt

2 raksta autors: lohs !

pie taas paarbrauktuves staaveet un nebraukt virsuu liidz nebuus briiva vieta aiz taas , nav iespeejams, jo visaadi naglas tik lien priekshaa un tu ar savu mashiinu vareetu staaveet 5 stundas un nekusteeties :)

bet man arii vakar bija baigais gadiijums! Braucu pa salinieku. Pa priekshu brauc maaciibnieks. Es skatos spidometraa - man 75 km/h - a maaciibnieks brauc taapat kaa es. blin - kur ir instruktors, ka ljauj maaciibniekam paarkaapt aatrumu !!!

126723. viesis 18.maijs 2004 8:45
0 0 Atbildēt

Vakar braucu pa Salaspils ielu (vai arī tā ir Lokomotīves?) virzienā uz Slāvu tiltu no Ķengaraga puses. Apstājos pie luksofora - gājējiem zaļais.

Pretībraucošie arī sabremzējas. Aiziet daži cilvēki. Pirmais startē riteņbraucējs. Tāds "kruts" - pat atpakaļskata spogulītis pieskrūvēts pie raga...

Tad startē divas mašīnas. Tad, neapstājoties un apkārtni nefiltrējot, sarkanā Ford Fiest ~ 1983 gada modelī spogulī pētot sevi un vienlaikus runājot pa telefonu aizbrauc dāmīte...

Es (lohs) pagaidu vēl ap 15 sec līdz iedegas zaļais un arī aizbraucu...

A jūs te - M uz sliedēm palika.

126728. viesis 18.maijs 2004 9:00
0 0 Atbildēt

Nu vispaar tie "M" peedeejaa laikaa brauc tieshaam stulbi. Tachu te nevar vainot pashus brauceejus, bet gan instruktorus. Tajos laikos, kad es liku tiesiibas, uz ielas nelaida, kameer nemaaceeji daudz maz normaali uzsaakt braukt un notureet stuuri taisni. tagad izskataas, ka pirmaas apmaaciibu stundas jau notiek uz ielaam ar dziivu satiksmi.

Domaaju, ka vajadzeetu vairaak kontroleet istruktorus un sodiit par paarkaapumiem.

126744. viesis 18.maijs 2004 9:38
0 0 Atbildēt

2 Subaru

Par tiem 75 km/h uz salinieka... Es domāju, ka tieši tas arī ir labs instruktors, ka māca braukt mazliet virs atļautā, jo tieši tā arī notiek ikdienas satiksmē. Otrkārt, nav jau teikts, ka tavam auto spidometrs ir tik precīzs, ka toč zini, ka ātrums bija tieši 75 km/h un ne mazāk. Treškārt, kā zināms, radara kļūda arī ir iespējama, līdz ar to 75 km/h nav krimināls!!!

126745. viesis 18.maijs 2004 9:39
0 0 Atbildēt

Pēdējā laikā parāk daudz sarudušies "M-eistari". Un no desmit mašīnām deviņās sēž bābieši pie stūres. Redzēju pat variantu,

kad vecene māca veceni. Jautri.

126749. viesis 18.maijs 2004 9:43
0 0 Atbildēt

Jā un kad iauto pievērsīs uzmanību tam, ka pašvaldības policijas auto regulāri brauc pa ietvi pierms Sarkandaugavas pārbrauktuves (virziens uz centru). Tiesa, to dara visi, kam nav slinkums ;))). Varbūt vajadzētu piespiest RDSD tur irīkot ielu vai izbrauktuvi un apzīmēt to vietu ar attiecīgām ceļazīmēm citādi stulbi sanāk - noteikumi ir, bet neviens neievēro. Un beidzas tas ar to ka vispār visi liek mīksto visiem noteikumiem un tad mēs brīnamies, ka ceļu satiksmes negadījumu ziņā esam pirmie Eiropā.

126755. viesis 18.maijs 2004 10:01
0 0 Atbildēt

Instruktorus vajag ar sūdainu mietu dauzīt! Kad pats mācījos braukt, instruktos vienā laidā runāja - neuztraucies, citi pagaidīs. Tā arī rodas tie po*ujisti uz ceļa, kas ne ar vienu nerēķinās.

126760. viesis 18.maijs 2004 10:17
0 0 Atbildēt

Ir jaizveido celja ziime Taada apalja ar sarkanu malinju un iekshaa liels melns M un jasaliek pa visiem viaduktiem tiltiem un dzelzcelja paarbrauktuveem!

Katru dienu vairaaki desmiti maacibnieku uz zakusalas viadukta trennejaas uzsaakt braukshanu kalnaa :OOOO - un tas nekas ka tur ir nepaartrauktaa baltaa liinija un tas jau skaitaas tilts un tas ka tas notiek visai nepaaredzamaa vietaa . tur ir regulaaras avarijas situaacijas katru dienu!

Variet mani sist slicinaat un dariit ko gribat bet tas ka cilveeks tiek izdziits uz ielas ja vinjsh pat nemaa stuureet tas ir apsurds!

NO RESPECT PRET "M"

126761. viesis 18.maijs 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Jāmācās tiem cilvēkiem kautkā ir, vdītji neciena tos kas mācās otrie sāk vēl vairāk satraukties un pieļaut kļūdas visa pamatā ir necieņa. Pie mums katrs kas dabūja tiesības uzreiz sevi uzskata par kingu kaut gan uz tiesībām vēl līme nav nožuvusi. Ko mēs darītu ja vadīt vieglo varētu kā ASV no 16g., kur vadītāja tiesības var nokārtot ar vārdnīcas palīdzību neejot nekādos kursos? Būtu pilnā d****. Tur ir kultura, pieklājība, izpalīdzība uz ceļa un katrs bērsn vada mašīnu līdz ko var sasniegt pedāļus ar kājām.

126764. viesis 18.maijs 2004 10:21
0 0 Atbildēt

a varbuut, ka "mustanga" maaciibu mashiinaa joprojaam turpina maaciities Ozols? :)

126766. viesis 18.maijs 2004 10:25
0 0 Atbildēt

Vai vai vai, cik shausmas.

126768. viesis 18.maijs 2004 10:25
0 0 Atbildēt

2 nomiks ... es to visu rakstiiju ar ironiju :)

parodeeju raksta autoru :)

karoche - nav tachu jaasatraucas par katru nejeedziibu, kas notiek uz ielaam ... 1 dienas laikaa taadas ir tuukstoshiem ...

Nu un, ka tas maaciibnieks uz sliedeem staaveeja ... dabuus tiesiibas, staavees veel, vilciens to noshkjuurees nafig - pats vainiigs - noteikumus ta zinaaja, ka nedriikst palikt uz sliedeem ...

126774. viesis 18.maijs 2004 10:47
0 0 Atbildēt

Vispaar man gandriiz katru riitu sanaak braukt pa to rajonu, kur shameejie maacaas. Nu besij araa, ja uz cela izlaiz maacaamo, kas veel pat jeegaa braukt nemaak:/ Nu bli*n pabraukaajiet tak no saakuma pa laukumu un iemaacieties normaali uzsaakt kustiibu. Shodien arii vien aapsis staav pie uzvaras parka apstaajas, lai nogrieztos pa kreisi, bet nevis no tramvaja sliedeem, bet brauktuves labaas malas. Pilniigi prasijaas kaapt aaraa un dot tam instruktoram bietee. Protams, ka tie kas maacaas jau nav vainiigi, bet nu skiet, ka vairums instruktoru gan ir pilniigi jefini!

126775. viesis 18.maijs 2004 10:49
0 0 Atbildēt

Un taadeelj raxts jaacep, laikam buus atraucejis pasham tur uzliist un pastaaveet.

Taa ir vinju dziiviiba lai dara kaa grib - vilciens taapat shitos siikaljas tikpat kaa nepamaniis. Mani principaa nesatrauc tie kas paarkaapj noteikumus iznjemot visaadus aizmaarshas/aklos kas nepamana sarkano luksafora signaalu. Jo arii es meedzu paarkaapt piemeeram aatruma ierobezjojumus. Un arii ne vienmeer tie kurus saucam par paarkaapeejiem patieshaam taadi ir , nereti esam dusmiigi par "kretinu" kas izdariijis nepareizu manevru, lai gan patiesiibaa shaadu reakciju esam izraisiijushi pashi.

126776. viesis 18.maijs 2004 10:49
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 18.05.2004 10:19

Jāmācās tiem cilvēkiem kautkā ir, vdītji neciena tos kas mācās otrie sāk vēl vairāk satraukties un pieļaut kļūdas visa pamatā ir necieņa

============

Varbūt tomēr instruktoram jādomā ar galvu, nevis.... Jebkurā gadījumā CSN ir jāievēro arī mācību mašīnām un instruktoram 100% jāatbild par to. Vai tad visi paarējie braucēji (kam stresa tāpat netrūkst) ir vainiigi pie tā, ka instruktors nodarbojas ar naudas pelnīšanu klaji ignorējot visu pārējo braucēju intereses. Protams, ka tagad visas autoskolas reklamējas ar mazākām cenām (atbilstoša kvalitāte). Lai varētu ietaupīt, arī braukšanas apmācības notiek "pa lēto" saīsinātos termiņos. Apmācāmie, kas vēl nav iemācījušies pedāļus sataustīt, tiek dzīti intensīvā satiksmē. Normāli pirmajām nodarbībām būtu jānotiek "uz plača". Tikai tad kad apmācāmais jau droši prot uzsākt braukšanu, apstāties, pārslēgt ātrumus un nobraukt taisni, drīkstētu izbraukt nomales ielās bez intensīvas satiksmes. Kategoriski nedrīkst būt situācijas, kad instruktors pieļauj rupjus CSN pārkāpumus un avārijas situācijas...

126781. viesis 18.maijs 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Vispaar instruktors nepieljauj CSN paarkaapumus, tos pieljauj apmaacaamais.

Un apmaaciibas process tieshi no taa arii sastaav, ka 1 -2 rezies tiek braukts ar instruktora instrukcijaaam, tur taa jaaabrauc un tur shitaa, peec tam apmaacaamajam jau ir pasham jaabrauc peec savas izjuutas, instruktors tikai seko liidz lai nenotiek crash, bet nu arii ne jau vienmeer tas izdodas. Taadaa veidaa tiek ieguuta informacija par to cik labi apmaacaamais izrpot katru konkreeto celja situaaciju, un ir iespeejas izlabot kljuudas domaashanaa, vai mulkjiigus ieradumus. Vismaz shaada veida es tiku maaciits, un shaads apmaaciibas veids man arii vislabaak patiik. Tiesa gan pirms tam biju jau kaadus gadus 7 braucis pa laukiem ar teeva auto, tur sienu vedis ar piekabi utt.

126785. viesis 18.maijs 2004 11:13
0 0 Atbildēt

To wala: Jaa protams, ka tas ir vislabaakais veids kaa likt izprast situaacijas uz cela. tachu to var saakt dariit tad, kad apmaacaamais ir vismaz elementaaro braukt prasmi apguvis!

126787. viesis 18.maijs 2004 11:18
0 0 Atbildēt

Piekrītu ka pēdējā laikā uz ielām izlaiž M-us kuri pat nav iemācīti pedāļus atšķirt. Var redzēt - nu mokās cilvēks tak! Vai tiešām instruktors nevar (nav laika?) daudzmaz cilvēkam iemācīt pedāļus atšķirt un auto no vietas izkustināt un TIKAI TAD dzīt to nabadziņu uz ielas?! Agrāk tā darija, izskatās ka tagad tāds konveijers panesies ka vairs gandrīz neko mācīt nav laika...

126798. viesis 18.maijs 2004 11:38
0 0 Atbildēt

WALA 18.05.2004 11:01

Vispaar instruktors nepieljauj CSN paarkaapumus, tos pieljauj apmaacaamais.

==========

1.41. transportlīdzekļa vadītājs — fiziska persona, kas vada transportlīdzekli vai māca vadīt transportlīdzekli personai, kurai nav atbilstošas kategorijas transportlīdzekļa vadīšanas tiesību.

158. Sākotnējai mācību braukšanai jānotiek norobežotos laukumos (autodromos).

159. Mācību braucieni pa ceļiem drīkst notikt tikai apmācītāja (transportlīdzekļa vadītāja) klātbūtnē un tikai tad, kad mācāmā persona ir pietiekami labi apguvusi braukšanas iemaņas. Mācāmajai personai jāzina un jāievēro šo noteikumu prasības.

126835. viesis 18.maijs 2004 14:27
0 0 Atbildēt

>raimondo

transportlīdzekļa vadītājs — fiziska persona, kas vada transportlīdzekli vai MĀCA VADĪT (instruktors) transportlīdzekli personai, kurai nav atbilstošas kategorijas transportlīdzekļa vadīšanas tiesību.

126840. viesis 18.maijs 2004 15:09
0 0 Atbildēt

kaads instruktors = taads maacaamais.

i vsjo.

pret "M" gan vajadzeetu buur RESPECTam un iecietiibai.

tie kam sevishkji traucee "M" ir vienkaarshi paaraak emocionaali, neliidzsvaroti, agresiivi, dziives apdaliitie, kompleksainie tipi...

bet konkreeti shajaa gadiijumaa kad "M" palicis staaveet uz sliedeem pirmkaart vainiigs SUUDIIGS INSTRUKTORS, no kura rokaam, visdriizaak, iznaaks arii SUUDIIGS brauceejs, ja vien nedomaas pats ar savu cherepu.

126841. viesis 18.maijs 2004 15:20
0 0 Atbildēt

To DeaDMorozzz: Protams, ka vajag buut iecietiigiem pret M, un vienmeer censhos taads buut. Bet instruktoriem arii vajag buut kaut kaadai meera sajuutai, un reaali apzinaaties situaaciju. Nu nav normaali, ka no riita pa shauru ielu, kura ir paarslogota viens M velkaas ar 30 km/h.

126843. viesis 18.maijs 2004 15:28
0 0 Atbildēt

Tante_teica_ka 18.05.2004 15:20

sorry, kaa lai savaadaak parastais mirstiigais (nu ne visi tachu piedzimst pad taadiem dzhigitiem kaa tu vai kaads cits, kas no beerna kaajas prot ar auto iekljauties kopeejaa pluusmaa) iemaacaas braukt pa pilseetu ??? manis peec, labaak lai tas "M" instruktora pavadiibaa paaris stundas pavelkas pa ielaam Riigas centra apkaimee, nekaa peec tiesiibu dabuushanas gadiem ilgi veel taisiis pigorus, jo instruktors shim nebuusi eimaacijis braukt !!!

man deelj taam liekaam max. 30-40 sekndeem, ko naaksies "pavilkties" aiz "M", gabals nenokritiis, un sdelka par 10 ljimoniem tugriku arii nebuus apdraudeeta, un sieva mana auto salonaa arii nedzemdees beernu, deelj kaa man buutu arhi-svariigi ieguut taas 30-40 sekundes, ko es uz celja zaudeeju kaut kaada tur "M" deelj :)

relax and peace ! atslaabinies un dziivo, un pasaule liksies skaistaka !!! :)

gh gh gh

126845. viesis 18.maijs 2004 15:48
0 0 Atbildēt

nezinu kaa tagad, bet astonndesmitajos bija jaaiebrauc atpakallgaitaa garaazzaa, jaaapgriezzas ierobezotaa laukumaa un jaaapstaajas/jaauzsaak braukssana uz nogaazes. Kad nesannemu vairs aizraadiijumus (laikam peec instruktora ieskatiem), saakaam braukt pa ielaam ar mazaaku intensitaati. Kursu nobeigumaa (3 meenessi) jau braucaam pa vissdziivaako satiksmi. Tolaik jau vinna bija krietni mazaaka. Bet nu tomeer. Autoskola luudza audzeeknnus, kam ar braukssanu nebija probleemu, ziedot savas braukssanai paredzeetaas stundas citiem kursantiem.

126848. viesis 18.maijs 2004 16:10
0 0 Atbildēt

Es kad mācījos uz ielas dabūju jau izlīst pēc mašīnā pavadītas 1h (tb. 2.nodarbība). Māte nesen mācījās - uzreiz sāka uz ielas. Godīgsakot tiešām nezinu, ar kuru galu domā daži instruktori...

Ar moci mācoties arī tikai 2.nodarbībā tiku uz ielas, lai gan mašīnas tiesības bij man gandrīz rokā un 1x gluži uz moča nesēdos. Laikam jau tomēr bail bija, jo mocim jau pie pedāļiem un gāzes ručkas tomēr instruktors netiek ;)

126851. viesis 18.maijs 2004 17:08
0 0 Atbildēt

Būs jāuzcep raksts, kā es redzēju, ka viena tante iet pāri ielai pie luksofora sarkanās gaismas. Varētu sanāk varen interesants un, galvenais, noderīgs raksts!

Nepacietīgi gaidot tā publicēšanu,

Students

126852. viesis 18.maijs 2004 17:11
0 0 Atbildēt

aizmirsti :)

126859. viesis 18.maijs 2004 17:48
0 0 Atbildēt

Tāpat visi kas tiko nokārtojuši tiesības Sat.Not. zin labāk par tādiem kas tiesības ieguvuši pirms vairākiem gadiem, jo CSDD eksāmenos atkrīt visi neprašas. Pats ar to saskāros pirms kāda pusgada mācoties uz D kategoriju.

126862. viesis 18.maijs 2004 18:13
0 0 Atbildēt

Saprotu arī tos instruktorus, kas 1.nodarbībā liek jau braukt pa ielu. Man bija tā, ka instruktors aizveda uz Zaķusalu, parādīja, kur pedālis, kur spoguļi un davai ved mani atpakaļ pāri Salu tiltam uz centru. Tādu stresu neatceros kādreiz piedzīvojis - likās mašīna nenormāli ātri brauc (reāli bija 35-40km/h), filtrēju apmēram kādus 30% no apkārt notiekošā, lai arī smadzenes griezās ārkārtējos ātrumos, spoguļos vispār bail skatīties - nenormāli daudz mašīnu brauca visrsū visādos dīvainos neizprotamos leņķos:)

Bet labs stresa treniņš. Tagad atceros ar smaidu, bet toreiz likās, ka nupatās ir vāks.

126868. viesis 18.maijs 2004 19:20
0 0 Atbildēt

Fakts nu tāds ir , ka šī šūmēšanās rodas tādēļ , ka M ir SĒRGA Rīgas ielās , it sevišķi Pārdaugava. Ir TĀĀĀDI kadri palisti uz ceļiem... Un nevajag te stāstīt , ka pašiem bija M balabala...Mūs vispirms iemācīja braukt poligonā un ārpus pilsētas , tikai tad laida pilsētā. Tas gan bija 1987.gadā , tagad komercija valda , kam nav slinkums , tas instruktors. Un pareizi ir , ka saka M- tas maniaks...

126884. viesis 18.maijs 2004 21:58
0 0 Atbildēt

viesis 18.05.2004 18:13

Saprotu arī tos instruktorus, kas 1.nodarbībā liek jau braukt pa ielu. Man bija tā, ka instruktors aizveda uz Zaķusalu, parādīja, kur pedālis, kur spoguļi un davai ved mani atpakaļ pāri Salu tiltam uz centru. Tādu stresu neatceros kādreiz piedzīvojis......

=============

Un kaads stress bija paareejiem vadiitaajiem?

IMHO shaads izgaajiens ir analogjisks ar tadu, ja gaajeejam aizsietu acis, aizvestu uz nezinaamu vietu un palaistu vazaaties pa brauktuvi, aizsietaam aciim...

126885. viesis 18.maijs 2004 22:12
0 0 Atbildēt

Nu mans viedoklis ir, ka nevajag jaunos uzreiz laist uz ielas. Manam draugam bij taads piemeers vins nesen like un veel liek, bet vinsh, kad aizgaaja pirmo reizi uz brukshanu nebija pa pilseetu vairaak nekaa 2 reizes braucis un tad arii novaartee kaut kur. Iznaaca taa, ka vinju instruktors izliek plkst. 5 vakaraa uz chakenes un vinsh pirmajaa reizee gandriiz BMW ielika, tad nu briinums, ka tie M ir taaadi, vajag no saakuma, kur mieriigaak pabraukt un tad laist uz celha ble.

Un veel pirms paaris dienaam manam draugam bij taa, ari no Mustanga, ka vinjam vispaar instruktors neatvilkaas.

P.S.

Nevajag jaunos uzreiz iemest lielajas Riigas ielaas un tad varbuut, kaut kas uzlabosies.

126886. viesis 18.maijs 2004 22:44
0 0 Atbildēt

man kaa izbiusham M brucejam tracinaja, ka visadi *******i ar bmw, mercedes e klasse pipinaaja, mirskinjaaa ar lukturiem, tipa lai palaizhu, un bez iemesla. respectu kaa taadu sagaiditi ir gruuti un pat neiedomajami. visi skataas uz sho toposho vaditaju grupu ljoti skeptiski. es nobraucu 3 gadi ar M.! Un jutos piedodied '' gudraks"' par dazhu labu 80 zimes ipashniku, kas ir jau izbijis fakts. ir jaabut protams normam, ko shaiem driixt dariit, bet visi maacaaas.

126893. viesis 19.maijs 2004 0:38
0 0 Atbildēt

Tie kas dusmojas (piipina, mirkshkjina, utt) uz M vispaar ir ar shauraam pieriiteem. Kas sarp citu ieksh Iauto nav nekads retums.

126895. viesis 19.maijs 2004 0:49
0 0 Atbildēt

labi tas viss ir skaidrs, ka visi kadreiz ir macijusies un visadi brinumi jau uz celiemir redzeti sakara ar "m" braucejiem, bet saja gadijuma man liekas, ka tam instruktoram visi nebija majas vai ari vins pats vienkarsi nerubi noteikumus.

nu kaa var maciit braukt, ja tiek izpildits pilnigs stulbums - apstaties uz sliedem 2min !

126907. viesis 19.maijs 2004 9:58
0 0 Atbildēt

viesis 19.05.2004 00:38

Tie kas dusmojas (piipina, mirkshkjina, utt) uz M vispaar ir ar shauraam pieriiteem. Kas sarp citu ieksh iauto nav nekads retums.

============

Pirmām kārtām skaņas signāla lietošana ne vienmēr ir dusmu vai agresivitātes izrādīšana, bet gan liidzeklis avārijas novēršanai. Pašam ir nācies "uztaurēt" M braucējam, kad tas vienvirziena ielā no labās puses mēģināja griezties pa kreisi, gandrīz taranējot manu mašīnu. ko tad man vajadzeeja darīt? Aizvērt acis un gaidīt sitienu?

Otrām kārtām atkārtoti citēju CSN:

158. Sākotnējai mācību braukšanai jānotiek norobežotos laukumos (autodromos).

159. Mācību braucieni pa ceļiem drīkst notikt tikai apmācītāja (transportlīdzekļa vadītāja) klātbūtnē un tikai tad, kad mācāmā persona ir pietiekami labi apguvusi braukšanas iemaņas. Mācāmajai personai jāzina un jāievēro šo noteikumu prasības.

126915. viesis 19.maijs 2004 10:41
0 0 Atbildēt

Latvijā ir tik daudz lohu ka mācību braukšana it kā ir logisks risinājums viņu apmācībai. Bet diemžēl apsalūti bezjēdzīgs, jo uz ielas tāpat haoss un bezpridels.

raimondo

Pabraukā pa bruņinieku ielu un tu sapratīsi, ka tādu lohu kas vienvirziena ielā izdara savu pagriezienu no otras ielas puses ir katrs terešais. Man jau sen apnika taurēt un citādi brīdināt viņus es to pieņemu kā neizbēgamu realitāti.

126922. viesis 19.maijs 2004 10:56
0 0 Atbildēt

Tā nu viņš ir. dzīvojam mēs tādā valstī,kur nav izkoptas satiksmes tradīcijas. Par laimi ja salīdzina ar Krievijas satiksmi mēs esam tikuši daudz tālāk :). Kas attiecās uz M mēs visi esam tur bijuši, un daudzi vēl būs un atsaldēto netrūks ne starp braucējiem ne starp instruktoriem, kaut gan pret viņiem būtu jābūt visaugstākajām prasībām. Es tiesības nokārtoju šā gada janvārī, bija labs skolotājs/instruktors, kas iemācija korekti uzvesties uz ielas. Jau pirmajā braukšanas reizē, pēc tam kad tika apmierinoši izpildītas visas figūras autodromā es tiku izstumts uz ielas. pāris reizes noslāpu krustojumos (ne vairāk kā 3 reizes, izraisīju dusmas pret M burtu, dabiski. bet kur lai liekas, jo vide sākumā tur ir izteikti stresaina, jo nav pārliecības par savu prasmi. kautkur jau ir jāiemācās vadīt automobili satiksmē, kāda viņa mēdz būt reālā situācijā. Manuprāt, lielais uzsvars ir jāliek tieši uz konkrētu gadījumu ar konkrētu indivīdu, jo diezgan nepamatoti vispārējais priekštats par lietām paliek balstoties uz spilgtākajiem piemēriem - viens dranķīgs braucējs izraisot vienu avārijas situāciju pēc otras var radīt krenķus daudziem cilvēkiem un visiem likt domāt, ka visi (jeb lielākā daļa) autobraucēju ir āži. tāpēc teikšu kā mans skolotājs DOMĀ, nedari tā citiem, kā negribi lai tev darītu. domā un dari visu lai būtu labi ne tikai tev bet arī citiem, tas ka tur viens ar skarbu autiņu aizvālēja neievērojot satiksmes noteikumus nav pamats lai tu darītu tāpat, jo ja gribi ņemt piemēru kāpēc gan tev nepaņemt piemēru no kāda cietumnieka recidīvista? Lai radītu drošu satiksmi ir jāsāk pašam ar sevi.

126978. viesis 19.maijs 2004 12:31
0 0 Atbildēt

Kad pirms trim gadiem saaku maaciities Vanagaa, instruktors arii mani jau otrajaa reizee izdzina uz ielaam pie Uzvaras parka... Aatrumus sleegt nemaaceeju, knapi atskjiiru pedaaljus... Gandriiz nomiru no shausmaam, turklaat tas kjeems no instruktora veel lamaajaas, ka es shim mashiinu salauziishot!!! Nu, peec tam vinjsh vairs nebija mans instruktors... atmetu ar roku tai skolu padariishanai, mutere kaa reiz bija vecu opeli iegaadaajusi - un peec vienas vasaras es jau braucu eleganti bez kaadiem instruktoriem... Tas kaa dazhi instruktori shancee, ir vispaar NOZIEGUMS! Kad saduushojos uz tiesiibu likshanu, saaku ar to, ka caur pazinjaam ievaacu infu par konkreeto instruktoru...

127006. viesis 19.maijs 2004 14:47
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 19.05.2004 10:41

....

raimondo

Pabraukā pa bruņinieku ielu un tu sapratīsi, ka tādu lohu kas vienvirziena ielā izdara savu pagriezienu no otras ielas puses ir katrs terešais. Man jau sen apnika taurēt un citādi brīdināt viņus es to pieņemu kā neizbēgamu realitāti.

==========

Nu Bruņinieku iela ir īpašs gadījums...

;)

127014. viesis 19.maijs 2004 15:31
0 0 Atbildēt

158. Sākotnējai mācību braukšanai jānotiek norobežotos laukumos (autodromos).

Skan jau skaisti, bet vai kāds man var pateikt kur (un kurai autoskolai) ir šāds norobežots laukums? Pat obligātās figūras:

- parkošanos;

- apgriešanos ierobežotā laukumā;

- iebraukšanu garāžā;

- kases automātu

tikai viena autoskola Rīgā veic savā speciāli aprīkotā laukumā (starp citu, tas ir tieši "Vanags"). Pārējie šīs figūras izpilda "pa kaktiem" vai pat uz ielas reālas satiksmes apstākļos.

Īstenībā par šāda laukuma esamību būtu jāparūpējas mūsu varasvīriem, jo katrai autoskolai atsevišķi ņemot tādu iekārtot un uzturēt izmaksās Oi-oi-oi! kādu $$$. Agrāk (70 - 80 gados) Rīgā šāds laukums bija tagadējā Uzvaras parka teritorijā. Risinājums varētu būt ar likumu noteikt, ka katra autoskola no katra kursanta iemaksātās naudiņas obligātā kārtā nelielu daļiņu iemaksātu īpašā fondā, kas tad arī rūpētos par mācību laukumu iekārtošanu un uzturēšanu kā arī sekotu līdzi tam kā šis laukums tiek izmantots.

127029. viesis 19.maijs 2004 17:33
0 0 Atbildēt

par to parku - veel ziemaa pie uzvaras parka..pret Kokles ielas pusi bija...?kur iet 10 tram. tu ir placis, ar visaam figuuram un visi brauc un apmaacaas :)

127037. viesis 19.maijs 2004 18:06
0 0 Atbildēt

Zinu, ka ir pie Uzvaras parka un ir Zaķusalā

127060. viesis 19.maijs 2004 22:30
0 0 Atbildēt

visi mes kadreiz esam kko macijushies. esat kadreiz kadam macijushi braukt? cilveki parsvara macas no savam kljudam. stasti vinjam cik gribi bet tikai kad pats izbaudis uz savas adas tad iemacisies. varbut tas instruktors jau ieprieksh visu bija apstastijis ka jauzvedas uz parbrauktuvem un kaa satiksmes situacija janovertee. protams ka tos kursantus parak atri izlaiz ielas. pats pirms 3 gadiem liku tiesibas. jau pirmaja reize instruktors mani palaida braukaties satiksmee. ieprieksh tikai lika izbraukt apliti lai parliecinatos ka jedzu pedaljus spaidit. katru reizi kad prieksha redzu M tad atceros ka pats macijos un kad rodas korekta iespeja atri vien apdzenu. necieshu tos kuri ka redz M ta par katru cenu megina apdzit radot avarijas situacijas. interesanti ko tas kursantinsh padomas ka piemeram krustojuma nogriezoties pa kreisi kads vinjam paskries garam un nogriezis celju vai nostasies pie sarkana prieksha. tad mes brinamies kur rodas duriki ar mazu IQ... busim iecietigi pret sevi un citiem. :)

127107. viesis 20.maijs 2004 9:13
0 0 Atbildēt

Es pilniigi piekriitu visiem, kas ir pret to, ka ar maaciibu auto uz ielaam laizh cilveekus, kuri pat nevar normaali uzsaakt braukshanu. Pati pashlaik maacos braukt un mani instruktors jau no pirmaas reizes izdzina ielaas, lai gan man ir probleemas ar sajuuga atlaishanu un gaazes uzspieshanu. Mugura slapja, acis aaraa no orbitas, bet davai tik brauc. Teicu, ka neesmu gatava veel braukt ielaas uz ko instruktors atbildeeja - a kad tad Tu trenneesies? Es biju uz pakaljas. Taa nu cieniijamie auto brauceeji, es jau ieprieksh ljoti atvainojos, ja kaadu izvediishu no pacietiibas ar savu braukshanas nemaaceeshanu. Nu nelaizh mani patrenneeties norobezhotaa autodromaa :(

127152. viesis 20.maijs 2004 10:01
0 0 Atbildēt

Godīgi sakot nesaprotu tādu instruktoru motivāciju, pēc iespējas ātrāk dzīt cilvēkus ielās. Var takš kaut mēnesi pa placi braukāt par to takš klients maksā.

127337. viesis 20.maijs 2004 15:46
0 0 Atbildēt

manupraat vajadzeetu aizliegt asstreegumstundaas "M" mashiinaam liizt uz ielas. vai arii sadaliit pa solaam - paara datumos no taadas skolas var braukt, nepaara no shitaadas, utt.

citaadi - dziivoju netaalu no bauskas ielas, kad no riita jaabrauc uz darbu, muzhiigi asstreegumi. pie vainas parasti kaadi 4-5 "M" peec kaartas, kuri veel nemaak pietiekoshi veikli izgriezties no negalvenaa celja, kad gadas shkjirbija.

tieshi tas pats ar fuureem - sastreegumstundaas fuures buutu jaaizliedz!

127566. viesis 21.maijs 2004 16:40
0 0 Atbildēt

99% no visiem kas macas nav pilnigi nekada saprasana par CSN un par auto vadisanu ka tadu... tas nav nekads parspilejums jo reali noklustot Pardaugava, ipasi Bauskas ielas rajona loti bieza ir situacija kad auto ar M zimi parvietojas 30 - 40 km/h - tas nav normali!!! Ja ari es macijos bet ja nevar ieklauties plusma tad uz ielas nav ko meklet.

Skarbi bet patiesi....

Anarhists

127568. viesis 21.maijs 2004 16:45
0 0 Atbildēt

Ideala situacija - no pieredzes M pirmo reizi palaiz nevis laukuma bet pa taisnu celu - Uz Kekavu????? Kur instruktoram ir smadzenes????? Jo rezultats 60 km/h un loti gara rinda....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti