Brāļu Šimkus piedzīvojumi rallijā «RS Rally 2004» 9

 
26.jūlijs 2004 9:47

Igaunijas prestižākais rallijs "RS Rally 2004", kurš iepriekš bija pazīstams kā "E.O.S. Rally", šogad notika 23. un 24. jūlijā. Šis rallijs notiek Otepas pilsētas apkaimē, kur caur mežiem un kalniem vijas neskaitāmi viltīgi un līkumaini ceļi.

Rallijā "RS Rally 2004" Latviju pārstāvēja tikai divas ekipāžas – Kaspars Šimkus / Armands Šimkus no "Honda Racing Latvia" komandas ar savu Honda Civic Type-R un “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” ekipāža Andis Neikšāns / Māris Jēkabsons ar Lada Samara. Brāļi Šimkus rallijā turpināja cīņu par Igaunijas rallija čempionāta punktiem, kurā pirms "RS Rally 2004" viņi bija F2 ieskaites līderi.

Uz starta "RS Rally 2004" stājās 64 ekipāžas no Igaunijas, Somijas, Latvijas, Lietuvas, Krievijas un Ukrainas. Trīs somu ekipāžas uz starta stājās ar WRC klases automašīnām. Kā jau iepriekš bija paredzams, ekipāža Jouni Ampuja / Miko Markula ar Ford Focus WRC 01 automašīnu bija ātrākā visos ātrumposmos un rallijā ieguva pirmo vietu absolūtajā vērtējumā un savā klasē A6 (starptautiski A8). Cīņā N3 (starptautiski N4) klasē par ātrāko ekipāžu kļuva Krievijas sportisti Aleksandrs Dorošinskis / Aleksandrs Korņilovs.

"Honda Racing Latvia" ekipāža Kaspars Šimkus / Armands Šimkus startēja klasē N2 (starptautiski N3), kura Igaunijas čempionā iekļauta F2 ieskaitē kopā ar visām A un N grupas viena tilta piedziņas automašīnām. Jau rallija pirmajā dienā kļuva skaidrs, ka ekipāža Arvo Ojapervs / Martu Ojapervs ar savu A5 (starptautiski A7) klases Nissan Almera ir kļuvuši nenotverami ar N2 klases sporta automašīnu. Šīs klases atšķiras ar tehniskajos noteikumos atļauto pārbūvi – N grupas automašīnas faktiski ir standarta ielas automašīnas, kuras aprīkotas ar speciāliem sporta amortizatoriem, ātrumkārbām, motora vadības blokiem un drošības aprīkojumu. Savukārt tehniskie noteikumi A grupas automašīnām pieļauj nozīmīgu dzinēju, piekares un ritošās daļas pārbūvi.
Pēc Rīvo Pappela / Urmasa Roosima ekipāžas avārijas 4. ātrumposmā kļuva skaidrs, ka brāļiem Šimkus nāksies cīnīties tikai ar Marko Virkojas / Jāna Poldsepa ekipāžu. Pēc pirmās dienas igauņi bija priekšā, bet pēc nākamās dienas otrā ātrumposma brāļi Šimkus tos apsteidza, ieņemot 1. vietu N2 klasē un 2. vietu F2 ieskaitē. Pirms rallija 10. ātrumposma tiesneši pārlika startu pirms brāļiem Šimkus startējošai ekipāžai un brāļiem deva startu ar vienas minūtes intervālu, nevis divu minūšu kā visā rallijā. Tas izsita Kasparu Šimkus no ritma, jo vietām ātrumposmā bija daudz putekļu. Kādā no līkumiem Kaspars un Armands apmeta kūleni, bet turpināja ceļu. Ātrumposma finišā izrādījās, ka vietā, kur piedzīvota avārija, no mašīnas ir izkritusi kontrolkarte, kas ir rallija ekipāžas galvenais dokuments. Gaidot, kamēr šo kontrolkarti atradējs nogādās līdz finišam, tika zaudēts daudz laika, par ko "Honda Racing Latvia" ekipāža saņēma divu minūšu sodu.
Pēdējos divos ātrumposmos Kaspars un Armands Šimkus centās atgūt zaudēto laiku, bet uzliktais divu minūšu sods darīja savu, un brāļi Šimkus "RS Rally 2004" finišēja 2. vieta klasē un 4. vietā F2 ieskaitē, kas ir pietiekami, lai ar divu punktu pārsvaru saglabātu līdera pozīcijas Igaunijas čempionātā.

Otrai Latvijas ekipāžai Andim Neikšānam / Mārim Jēkabsonam pirmajā dienā gadījās neliela avārija, kuras sekas tiem neizdevās novērst līdz otrajai dienai, dēļ kā radās pārāk liels kavējums un viņiem rallijs bija beidzies.

Sīkāku informāciju par ralliju "RS Rally 2004" iespējams atrast internetā www.auto.ee/rsrally/

Nākamais rallijs – Latvijas čempionāta 6. posms rallijs "Aukštaitija 2004" Lietuvā, Ukmerģē no 13. līdz 16. augustam.

 
Visi komentāri
 
133730. viesis 26.jūlijs 2004 9:56
0 0 Atbildēt

Liekas ka igaunji cjakaree muuseejos peec pilnas programmaas, ar savaam diivainiibaam.

133734. viesis 26.jūlijs 2004 10:18
0 0 Atbildēt

Kaadaa sakaraa ?

133794. viesis 26.jūlijs 2004 12:34
0 0 Atbildēt

Hmm, nesapratu, kaa var izmainiit starta intervaalu, resp . samazinaat. Ja pienaacaas divas minuutes, tad pienacaas, nekaada samazinaashana nav atljauta peec noteikumiem, palielinaashana jaa, bet ne otraadi. Vispaar jau vasaraa pa putekljiem 1 min un 2 min atshkjiras kaa nakts no dienas, puteklju deelj :-(

133805. viesis 26.jūlijs 2004 13:07
0 0 Atbildēt

Braalji Šimkus labaakie!!! Malachi!!!

133880. viesis 27.jūlijs 2004 9:58
0 0 Atbildēt

Ruu, nevar buut taada situaacija, ka, piemeeram, pirmajiem 30 starta nummuriem starta intervals ir 2min, taalaak pa 1min, un Shimkusi saaka braukt ar, 29. starta nummuru, bet peec regrupinga vinji jau bija 32. mashiina uz starta, liidz ar to 1min peec ieprieksheejaa auto...

133887. viesis 27.jūlijs 2004 10:48
0 0 Atbildēt

incanti,kaa shai gadiijumaa tulkojas abreviatuura RS?

rallyeSport rally - imho taa kaa pastulbi skan...;)

133890. viesis 27.jūlijs 2004 10:55
0 0 Atbildēt

kaadeej visam buutu kaut kaa jaatulkojas?

133927. viesis 27.jūlijs 2004 14:10
0 0 Atbildēt

vinji starteja 34. un pec regrpinga bija 30.!

133947. viesis 27.jūlijs 2004 16:02
0 0 Atbildēt

Brāļi visu ralliju startēja ar 2min intervālu, bet tikai tajā dopā tas tika samazināts.

RS rally - RS ir saīsinājums no rallija organizātora nosaukuma Racing Service

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti