Rallijā «Milzis» var tikt noskaidroti pirmie čempioni 12

 
2.septembris 2004 8:51

Sestdien Cēsīs tiks aizvadīts Latvijas standartauto rallija čempionāta priekšpēdējais 6. etaps – rallijs „Milzis 2004”. Sacensību, kurās piedalīsies aptuveni 150 ekipāžas, starts tiks dots pl. 10.30 Lapsu ielā 17 SIA „VAR-C” teritorijā, bet pirmā ātrumposma sākums pl.10:53 Auciemā.

Kopumā 262,12 km garajā distancē paredzēti 6 ātrumposmi un 2 sinhronās regularitātes posmi. Divas reizes sportistiem būs jāveic „dops” Auciema paralēlā slaloma trasē. Šo ātrumposmu arī šogad var izmantot, pateicoties trases saimnieka Jura Leimaņa un viņa komandas uzņēmībai un entuziasmam. Aplis no iepriekšējā gada nav mainījusies, taču ir izveidota atsevišķa starta un finiša vieta rallija vajadzībām. Tāpat divkārt būs jāveic arī „Tepera” kompleksā Smiltenē izveidotais „dops”. Sadarbībā ar “Tepera” trases saimnieku Vairi Trallu šogad ir tapuši ievērojami uzlabojumi speciāli rallija vajadzībām – ir izbūvētas divas pārbrauktuves no kartinga apļa uz krosa trases asfalta stāvlaukumiem. Tas nozīmē, ka ir izveidojies ļoti interesants ātrumposms – sākums uz tīra asfalta (kartinga trase), kas pāriet netīrā asfaltā (stāvlaukums), tad krosa trase – protams, ka grants segums, tad atkal netīrs asfalts, un „dops” beidzas kartodromā. Kopējais garums – 2,8 km. Var teikt – standarta automašīnu braucēja sapnis. Vēl dalībniekiem būs jāveic divi grants ātrumpsomi – „Vecsuži” un „Puškinu karjers”.

Ļoti iespējams, ka pēc rallija „Milzis 2004” jau varēsim kronēt pirmos čempionus – pussoļa attālumā no zelta medaļu izcīnīšanas pilnpiedziņas klasē ir Jānis Meiers/Jānis Krastiņš (“Subaru Impreza”), bet komandu vērtējumā “Verners – V4 Motors”. Mazajā klasē līdz 1620 kub.cm favorītu lomā ventspilnieki Andris Andiņš/Māris Ešmanis (“VW Golf II”), savukārt ieskaites grupā virs 1620 kub.cm. situācija kopvērtējumā ir saspringtāka, tomēr uzvara Cēsu rallijā konkurentiem neaizsniedzamus padarīs Māri Freibergu/Itaru Siliņu (“Opel Kadett”).

Ielūkojoties rallija „Milzis” vēsturē, uzzinām, ka tas pēc pārtraukuma tika atjaunots 1996. gadā. Nosaukumu “Milzis” rallijs ieguva tālā pagātnē tā lielās distances garuma dēļ, kad to rīkoja Latvijas auto-moto biedrība -- tolaik trase bija pat līdz 600 km gara un sacensības risinājās vairākas dienas. 90. gadu sākumā šo ralliju rīkoja LAMB Cēsu nodaļa (tās vadītāja tolaik bija Ieva Jansone) ar aktīvu kolhoza “Piebalga” atbalstu.
No 1997. gada ralliju rīko SIA “Gaujas Kalns” (vadītājs Ilmārs Brants), bet šogad rīkotāju lomā autosporta klubs “TBM”. Ilggadīgi ralliju palīdz organizēt alus darītava “Piebalga” un personīgi Jānis Dūklava kungs. 2001. gadā, “Milža“ organizatoru aktīvas darbības rezultātā, uz ralliju ieradās pirmās četras Igaunijas ekipāžas. Tālāk sekoja kopīga sadarbība, kurā aktīvi iesaistījās LAF Standartauto komisja. 2002. gadā pirmo reizi viens no Latvijas čempionāta etapiem notika Igaunijā un Igaunijas čempionāta posms - Latvijā.
Arī šogad rallijs „Milzis” būs Igaunijas čempionāta posms, tāpēc trasē redzēsim pussimtu kaimiņu ekipāžu. Pagājušajā gadā pirmās trīs vietas izcīnīja igauņi, tāpēc sestdien papildu intrigu rada jautājums, vai Latvijas braucēji spēs revanšeties. Skatītājiem interesantus brīžus noteikti sagādās „Moskvič” klases braucēji, kuriem Igaunijā pat tiek rīkota atsevišķa kausa izcīņa!

Kopvērtējums pirms 6. etapa
Pilnpiedziņas klase
J. Meiers/J. Krastiņš 44, A. Maļavkins/A. Šilabrits 27, R. Vuguls/N. Vuguls 24, A.Ušakovs 18.
Klase virs 1620 kub.cm.
M. Freibergs/I. Siliņš 36, E. Poriņš 28, J. Kārkliņš/A. Kārkliņš 27, R. Pikke/A. Pikke 20.
Klase līdz 1620 kub.cm.
A. Andiņš/M. Ešmanis 46, I. Sāvičs/Ģ. Blumbergs 40, E. Trūps/J. Čaune 28, O. Ošāns 18.
Komandas
“Verners-V4 motors” 90, “Kurzeme” 66, “AFT Rally Team – Rīga” 39.

 
Visi komentāri
 
138270. viesis 2.septembris 2004 10:54
0 0 Atbildēt

Vai iAuto arii piedaliisies? Redzeeju aizvakar sarkano spridzekli pie EuroStop :)

Redaktors 2.septembris 2004 11:05
0 0 Atbildēt

Jā, pēc izlēkāšanās pa 11.septembrī paredzētajiem superīgajiem tramplīniem izbeidzās akumulators (sabira plates), nācās tur nopirkt jaunu...

Milzis? Protams, piedalīsimies, ja vien Gros Auto atgriezīs auto laikā. Atklājušās vairākas problēmas, kuras šobrīd, es ceru, tiek risinātas...

138284. viesis 2.septembris 2004 13:01
0 0 Atbildēt

nu tad lai izdodasVarbut brauksim skatities

127.0.0.1 212.93.97.204

SIE-C55/11 UP.Browser/5.0.3.3 (GUI)

138290. viesis 2.septembris 2004 13:21
0 0 Atbildēt

sviests - 6 Ps, no kuriem 2 ir riepu pleeshamie, jo jauktais segums.

138524. viesis 3.septembris 2004 13:48
0 0 Atbildēt

Kurš var pateikt, kur ir redzamas rallija atrumposmu kartes.

138582. viesis 4.septembris 2004 17:12
0 0 Atbildēt

Nju, ka tad iet iAuto komandai

127.0.0.1 212.93.97.204

SIE-S65/11 UP.Browser/7.0.0.1.c.2 (GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

138604. viesis 5.septembris 2004 21:01
0 0 Atbildēt

varbuut naakamreiz no katras klases (it iipashi 1,6) vajadzeetu paarbaudiit, vai nav blokja klaat esamiiba... jo veerojot karjeru un auciemu muusu draudziigajam kolektiivam radaas taadas aizdomas, ka... :D

138605. viesis 5.septembris 2004 21:02
0 0 Atbildēt

p.s. 1,6 un virs 1,6

138607. viesis 5.septembris 2004 21:33
0 0 Atbildēt

oj, njemagu! kaut kad veel shogad Teteris lieliijaas, ka vinsh jau nu paraadiishot, kas ir iists rallis - lai tik atbraucot, buushot visaadi briinumi.

es aizbraucu ar - a ko daliibnieki staasta? - nevienas PLK... pat nevienas distances kontroles. manaa acu priekshaa estinju zhigsis aizpeera pavisam pa citu celju uz dopu un - nekas...

sodu vispaar - nevienam gandriiz.

srs - nevajadzigi 26 km, kur, ja maak reekjinaat, visu var nodarit peedeejaa kilometraa.

kur tad paliek vecaas labaas rallija tradiicijas - rezhiims? tagad tik visi gasee ar saviem "standartauto" uz izdziivoshanu... iisti nepatika.

138608. viesis 5.septembris 2004 21:39
0 0 Atbildēt

regularitaates masveida varat braukt iauto pasakumos - sheit labi butu iederejusies kada rezhima sacensiba uz parbrauciena celja no karejera uz smilteni. shoseja gan bija pilniigs sviests - es pat gandriiz aizmigu - sturmanis njemas, kontrolee aatrumu utml, bet pilots gulj, braucot autopilotaa...:) vispar man nav isti saprotama kaitinosha izdabashana igaunjiem - ne plk, ne pdk, ne starta saraksts normals. redzeesiet - igaunji gan mums shadi neizdabas.

138609. viesis 5.septembris 2004 21:54
0 0 Atbildēt

aha - liishana ikaunju seenu peecpusees man ar besii :E

138610. viesis 5.septembris 2004 21:55
0 0 Atbildēt

Nu sis bija rallijs, kas jau parak pietuvinajies istajam rallijam. KUR palika PLK, distances kontroles utt.? Teteris aizmirsis, kaa to dara? Vai ari ielienam d****igauniem? Vini esot parak stulbi, lai saprastu, ka tas ir - braukt "ar videjo atrumu +10%", nevis stulbi spiest pedaliti grida... Un vel - igaunu LADA SAMARA (#50) bija standartauto?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ieķeras “gāzes” pedālis - Tesla aptur Cybertruck piegādes 3

Tesla uz vairākām nedēļām apturējusi Cybertruck pikapu piegādes klientiem, kamēr tiks novērsts ārkārtīgi bīstams defekts. Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO)

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

LTAB brīdina: izveidota viltus mājas lapa un sociālo tīklu profili, lai vāktu personu datus! 3

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (turpmāk – LTAB) brīdina, ka izveidota viltus interneta vietne, rīkojot konkursus un aicinot iedzīvotājus atstāt savus personas datus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti