Pārdrošs vadītājs, par to nenojaušot, izraisa CSN (+ foto) 109

 
3.septembris 2004 9:01

Vakar, 2. septembrī ap plkst. 17 uz Valdeķu un Saulkalnes ielu krustojuma virzienā uz Salu tiltu notika ceļu satiksmes negadījums. Negadījums nebija tik nopietns, cik kuriozs, jo tajā "piedalījās" 40-tā maršruta Solaris autobuss un autoskolas "Mustang" mācību automašīna Mercedes Benz.



Pats interesantākais notikuma moments bija tas, ka autobuss bija - teiksim tā - „ieskrējis mersedesam pakaļā”.

Pie Mercedes Benz stūres bija sieviete, kura tobrīd bija šoka stāvoklī un, iekrampējusies automašīnas stūrē, nebilda ne vārda un skatījās vienā punktā. Pēc instruktora vārdiem, viņš un skolniece bija braukuši pa Valdeķu ielu virzienā uz Salu tiltu. Tā kā autoskolas "Mustang" instruktoriem esot strikts princips radināt savus audzēkņus pie refleksa ievērot gājēju pārejas, tad instruktori liek saviem audzēkņiem piebremzēt pirms gājēju pārejās neatkarīgi no tā vai pie tās ir gājējs vai nē. Tādējādi instruktors zināja teikt, ka pārbraucot gājēju pāreju uz Valdeķu ielas pie Valdeķu un Saulkalnes ielu krustojuma, automašīnas Mercedes braukšanas ātrums nebijis lielāks par 30 kilometriem stundā.



Pārbraucot gājēju pāreju instruktors pamanīja, ka no Salu tilta puses pa Valdeķu ielu braucoša automašīna, kura grasījās nogriezties uz Saulkalnes ielu. Minētās mašīnas vadītājs negrasījās samazināt ātrumu un līdz ar to tas radīja ceļu satiksmes negadījuma bīstamības situāciju. Cenšoties no iespējamās situācijas izvairīties, automašīna Mercedes strauji samazināja jau tā nelielo braukšanas ātrumu, taču tajā brīdī aiz automašīnas Mercedes braucošais 40-tā maršruta autobuss ietriecās automašīnā Mercedes.



Spriežot pēc instruktora vārdiem varēja secināt, ka ceļu satiksmes negadījuma iemesls bija autobusa vadītāja distances līdz priekšā braucošajai automašīnai neievērošana, kā arī iespējama nepareiza braukšanas ātruma izvēle, jeb, vienkāršā valodā runājot, autobusa vadītāja neuzmanība.



Instruktors arī uzsvēra to, ka ne velti uz mācību automašīnas jumta ir uztādīta zīme, ka tā ir mācību automašīna un, ka apkārtējiem autovadītājiem ir jāievēro lielāka piesardzība, taču acīmredzot autobusa vadītājs bija citās domās.

Mēģinot uzzināt autobusa vadītāja domas un viedokli par notikušo, tika saņemta visnotaļ asa un sausa atbilde no Rīgas satiksmes pārstāvja, kurš jau bija ieradies, lai novērtētu situāciju un pierakstītu visu un vēlāk to iesniegtu policijai, ka neko par notikušo nekomentēšot, un ka visu varēšot uzzināt no policijas. Autobusa vadītājs ar bezpalīdzīgu sejas izteiksmi pa to laiku sēdēja autobusā kā pasažieris.



Protams, nevaram objektīvi vērtēt notikušo, taču skaidrs ir tas, ka ne vienmēr tieši mācību automašīnas ir tās, kas izraisa bīstamas ceļu satiksmes situācijas, kas nereti noved pie ceļu satiksmes negadījumiem, bet gan parasti ierindas autobraucēji, kuru darbības sekas dotajā gadījumā nobiedēja autoskolas "Mustang" audzēkni, kura kopā ar instruktoru, mēģinot izvairīties, kļuva par upuri autobusa vadītāja neuzmanībai.



Kā liecina novērojumi, tad "parastie" autovadītāji, sastopoties uz ielas ar mācību automašīnu, it īpaši, ja tā brauc pa priekšu, kļūst nervozi, jo vairumā gadījumu šīs mācību automašīnas bremzē satiksmi. Šī iemesla dēļ parastie autovadītāji par katru cenu cenšas šos mācību auto apdzīt, apbraukt vai apsteigt par katru cenu, taču tas nereti noved pie bīstamām situācijām, jo nervozitāte jebkuru cilvēku padara neuzmanīgu.



Grūti spriest, kurš no autovadītājiem pēc ceļu policijas domām būs izrādījies vainīgs, jo patiesais šī ceļu satiksmes negadījuma vaininieks visticamāk par šo negadījumu neko pat nenojauš - tas ir vadītājs, kurš "nobiedēja" pie mācību auto stūres sēdošo sievieti.

Taču Jums, dārgie iAuto lasītāji, novēlam būt uzmanīgiem un mazliet iecietīgākiem pret mācību automašīnām, jo atceraties, ka kādreiz arī jūs bijāt pie šīs mācību automašīnas stūres, un paši bijāt tik pat nedroši un apjukuši, kā tagad tie, kuri jūsuprāt ir visu jūsu nelaimju cēloņi uz ielām, un varbūt tieši tas Jūs un apkārtējos pasargās no nepatīkamām un bīstamām situācijām uz ielām.

Laimīgu un drošu Jums ceļu vēlot,
iAuto redakcija
 
Visi komentāri
 
138384. viesis 3.septembris 2004 9:06
0 0 Atbildēt

Nu pats gan esmu mācību auto sēdējis pie stūres divreiz - valts eksāmenā un vienreiz autoskolā, tā kā SORRY !

138386. viesis 3.septembris 2004 9:08
0 0 Atbildēt

zb jau tie kropliishi - autoapmaaciitaaji. ja nu vinji ir taadi idioti,ka cilveekiem neiemaaciijushi kaa naakas,bez noslaapshanas izkusteeties no vietas,jau pa riigu dzenaa t. sk sastreegumstundaas,tad kaadu veel rezultaatu var gribeet? imho citiem par biedu vaidzeetu to mustangu aizklapeet ciet....neskatoties uz visaam vinju instruktora dailjruniibaam shai rakstaa - ibo protams,ka vinsh muldees kaa var,neies tak teikt ka deelj pasha skaidugalvas taa avaarija notikaas....:P

138387. viesis 3.septembris 2004 9:09
0 0 Atbildēt

...patiesais šī ceļu satiksmes negadījuma vaininieks visticamāk par šo negadījumu neko pat nenojauš - tas ir vadītājs, kurš "nobiedēja" pie mācību auto stūres sēdošo sievieti.

Ja taa, tad nervi jaaarstee, nevis jaabaidaas no mashiinaam.

138390. viesis 3.septembris 2004 9:11
0 0 Atbildēt

Nu gan Jūs veči dir*at - pašiem slikti nepaliek?

138391. viesis 3.septembris 2004 9:13
0 0 Atbildēt

Heijā!

Beidzot uzzināju, kas es esmu - parastais autovadītājs!

Bez zaļām bumbiņām.

Priex, līxme šampāniec!

audifans

138392. viesis 3.septembris 2004 9:15
0 0 Atbildēt

atkal tas pats secinājums jau no dažiem komentiem;

bardaks būs vēl kādu laiku diemžēl....

Ja citi šoperīši būtu to mācībauto pamanījuši un padomājuši

pāris gājienus un iespējas uz priekšu, ja autobusa šoperītis

būtu tāpat parēķinājis nedaudz uz priekšu, tad viss būtu ok.

BET diemžēl uz ceļiem rēķināt uz priekšu, nerunājot nemaz par to, ka varētu padomāt arī par citiem braucējiem - nu tas nu pilnīgi nav cieņā uz šīs zemes ceļiem

138393. viesis 3.septembris 2004 9:16
0 0 Atbildēt

a kur teikts, ka kāds nobaidīja, vai ir kādi pierādījumi? varbūt lācis izskrēja? mācībnieki bremzē kur vajag un kur nevajag, gan kad ir galvenais ceļš, gan kad jādod ceļš... un vispār - asi bremzē nejau tie kas mācās, bet parasti to dara tieši instruktors...

138394. viesis 3.septembris 2004 9:17
0 0 Atbildēt

nobiedēja - vainīgs. ha

Tikpat labi skanošais radio pēkšņi var apklust un no tā tāds vadītājs var sabīties - nu un radio tad būs vainīgs...u.t.t.

ja bail ir uz ceļa no ikdienišķām standart situācijām tad naf ko pie stūres darīt...

vainīgs vienozīmigi it kā ir autobusa vadītājs (tikai un vienīgi viņš) par distances neievērošanu....

138395. viesis 3.septembris 2004 9:21
0 0 Atbildēt

njaa, btw 'par katru cenu' nav tik biezhi jaalieto!

138396. viesis 3.septembris 2004 9:22
0 0 Atbildēt

ai,mani vienreiz sabiedeeja zemu lidojoshs zvirbulis,vai kas tamliidziigs! koroch "paardroshs zvirbulsi,to nenojaushot, gandriiz izraisa briesmiigu avaariju" !

iauto izskataas, ka no "mustanga" kaapostinju sanjeemusi,ka shitaads te raxts tapis ;)

Redaktors 3.septembris 2004 9:26
0 0 Atbildēt

draco atkal kaut kādas naudiņas skaita, droši vien kāds Tev maksā, lai Tu iauto par revidentu strādātu.

138400. viesis 3.septembris 2004 9:31
0 0 Atbildēt

vienkaarshi raxts ljoti jau nu aizstaav to mustangu imho.

kas,pasham maz sanaak aiz maaciibniekiem pabraukt? tu pats ta uzskati,ka taadus "brauceejus" riigaa maz var laist iekshaa? tie tak ir avaarijas situaaciju iemiesojumi un provoceetaaji. taads iespaids,ka rumbulas lidlaukaa un citaas nomaljaas vietaas,kur tos brauktgribeetaajus var iemaaciit elementaaraam lietaam nevienu neapdraudot, sho autokolu instruktori nemaz neraadaas. nu kaatad - tas tak nau kruta! vot uz briiviibenes sastreegumstundaa maaciit baabai,kaa no vietas jaasaak braukt,pa starpai 4 reizes noslaapstot - tas gan ir cool! bezpridels kaukaads...

138401. viesis 3.septembris 2004 9:35
0 0 Atbildēt

Draco

.....tu noteikti mācijies braukt pa meža stigu ar noslāpušu moskābeli, kuru stūma vectēvs-instruktors.....

138404. viesis 3.septembris 2004 9:38
0 0 Atbildēt

sodam paargalviigo autobusa shoferi un nedi?sham lieku!

138407. viesis 3.septembris 2004 9:41
0 0 Atbildēt

maaciijos pa rumbulas lidlauku ar m2140. instruktors bija teevs.

sakaraa ar to autoskolaa peec pirmaas braukshanas instruktors pateica,ka veel pirms valsts eksaamena vajadzeetu mazliet pa bauskasielas rajonu pabraukaat,lai apstiitos tameejo obstanovku,un viss. a gadu pirms tam,kad milichiem pa nakti bez tiesiibaam uzraavos,shie man pateica " jaa,braukt tu proti,bet tiesiibaam taapat jaabuut. kaut vai pirktaam" :) nu-tas peec tam,kad es ar vienu no vinjiem savaa pepelacaa biju atbraucis maajaas. paareejie ar savu moskaabeli un akm astee seedeeja :)))

vai publikai ir veel kaadi jautaajumi attieciibaa uz mani? jeb veel kaads uzskata,ka elementaaru iemanju ieguushanai ar rumbulas lidlauku nepietiek,vajag riigas centru ?

138409. viesis 3.septembris 2004 9:42
0 0 Atbildēt

Jaa nu instruktori noteikumu nianses zin ljooti labi, taaka vainiigi ir parasti citi ;) Bishku palej tekstinju par likuma punktiem + veel tas ka esi neaizsargaats maaciibnieks....

138410. viesis 3.septembris 2004 9:43
0 0 Atbildēt

draco

nu tieshi kaa es teicu!:O

jaut. nav.

138411. viesis 3.septembris 2004 9:43
0 0 Atbildēt

No seerjas viena tante teica... driizaak jau jaunaa shoferiite pedaaljus sajauca :)

138412. viesis 3.septembris 2004 9:45
0 0 Atbildēt

kārtējais cartmans izraisa avāriju, domādams, ka viņš ir kruts.

138413. viesis 3.septembris 2004 9:45
0 0 Atbildēt

vaidzeej tik mochiit taisni... macibniekam tak bij priekshroka!

Tā mācībnmiece tagad stabili vairs negribees pie stuures seesties, zinu tādus variantus!

138416. viesis 3.septembris 2004 9:48
0 0 Atbildēt

Buutu ar Ikaurusu saskreejies, Ikarusam 15 cm ruusas nost. :)

138420. viesis 3.septembris 2004 9:49
0 0 Atbildēt

un tagad es BLJAUSHU! Jop tvai kocinj - Nahren likt tos M burtus uz tam mashiinaam - ja vinju ir vairaak kaa parasto! Tas buutu tas pats kas Mandariinu kastee likt iecietigi iztureeties pret tiem mandariiniem kas aplimeti ar MAROC uzliimi - Atvainojiet kungi bet es jau sen nepamanu M burtus - jo dzivoju es aagenskalmaa - berns skolaa iet pie bauskas ielas - un pac es straadaaju uz zakjusalas - Un visu dienu muljaaties starp Miishiem ir necieshami! - Un tas ka uz viadukta Miishi staav - tas pats vanags! tas ka vinji neieveero ziimi dodiet celju un kiegjeljus kas ir pilna zakjusala un tas ka masinaas parasti ir tadi kursanti kas pat stuureet neprot - Katru dienu man ir konkreeta probleema ar maciibniekiem - es laikam driiz vijus saakshu dauziit un dziit no celja nost !

138421. viesis 3.septembris 2004 9:50
0 0 Atbildēt

gruuti noteikti to autobusa masu dabuut mieraa, pieljauju ja buutu nesies kaads vieglais vinsh to MB pakalju iznestu veel kapitaalaak. skarbi

138424. viesis 3.septembris 2004 9:53
0 0 Atbildēt

Kaut kāda nervoza te tā publika nolasījusies - bail paliek :(

138426. viesis 3.septembris 2004 9:53
0 0 Atbildēt

Cyberghost

Es domaaju ka no taa visi buus tikai ieguveeji :D

138427. viesis 3.septembris 2004 9:54
0 0 Atbildēt

Manupraat tas EERGLIS ( lasit vanags ) ir aizbraucis no notikuma vietas ! Pazors ta kaads - pats nezin noteikumus un te spreegaa!

138428. viesis 3.septembris 2004 9:55
0 0 Atbildēt

2 draco ja neesi ridzinieks tad ieskaties karte kur atrodas valdeku iela savadak rodas aizdomas ka tu nemaz nezini kur ir bauskas iela

127.0.0.1 212.93.97.204

SEC-SGHC100G/1.0 UP.Browser/5.0.5.1 (GUI)

138429. viesis 3.septembris 2004 9:55
0 0 Atbildēt

zvirbulis? aizlidojis? nu,aizlidoja vish riktiigi....par savu provokaaciju samaksaaja ar dziiviibu :) labi,ka stikls neieplaisaaja...

138430. viesis 3.septembris 2004 9:57
0 0 Atbildēt

2robchiks: ko tu ar to gribi teikt? ka valdekju iela pieliidzinaama rumbulas lidlaukam peec kustiibas intensitaates un pigoru taisiishanas iespeejaam nevienu neapdraudot?

138432. viesis 3.septembris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

Man gan patīk, tāds pozitīvs, objektīvs rakstiņš - teju vai neparasts iauto. Žetoniņš Redaktoram.

138434. viesis 3.septembris 2004 10:02
0 0 Atbildēt

Taadi *******i saradusies ar draco prieksgalaa,kad gaaju likt tiesibas es sevi ar uzskatiju par megakingu uz celja un braukt maceju tapat kaa eest..labi:P,neiiet runa par auto slaapesanu vai nemacesanu uzsaakt,tas nu gan ir jamaak vai ari uz ielas nava ko dariit,bet kad pirmo reizi apsedos pie jauna auto stuures un veel kad izstruktors vislaik maca ko dariit un pilnas ielas debiliku kuri megina tevi nospiest no celjas,es ar pirmas paris reizes pastresoju(protams bez avarijas). Nu nevar iemacities peldeet,ja neiielksi udenii,un nevar iemacities skarbos clju noteikumus ja neizbrauksi uz ielas.Tu vari buut kings lidalukaa bet uz ielas vienalga ir savadaak.

138436. viesis 3.septembris 2004 10:07
0 0 Atbildēt

Man taads jautaajums: Vai pastaav arii taads CSpaarkaapums, kaa CSN-avaarijas izraisiishana vai celju satiksmei biistamas situaacijas radiishana, piem., strauji nobremzeejot uz Briiviibas ielas intensiivas satiksmes apstaakljos otrajaa joslaa TAAPAT VIEN, vot gribeejaas aizmuguree braucoshajam pa "purnu sadot"- ne no kaa ne no shaa kaartiigi noliku pa meemajiem i vsjo???? Vainiigs jau laikam buus tas, kuram sadoshu "pa purnu". Kaa tur iisti ir ar shito?

138438. viesis 3.septembris 2004 10:10
0 0 Atbildēt

ellnino

CSN 74.3., 74.4.

138439. viesis 3.septembris 2004 10:12
0 0 Atbildēt

Qued, kur to "pantu" atshifreejumus var atrast? Maate gogle nepaliidz ???

138441. viesis 3.septembris 2004 10:14
0 0 Atbildēt

VAinīgs nebūs autubusa šoferis! 100%jo viņiem spēcīgi juristi, turklāt sabiedriskajam visur priekšroka! Kaut kas tā būs!

138443. viesis 3.septembris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Spriežot pēc 1.bildes - vainīgs ir "mācībnieks", jo autobuss brauca pa galveno, bet mācībnieks pa mazākas nozīmes ceļu ... un kas tad instruktoram savas bremzes vairs nav ?!

138444. viesis 3.septembris 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Jāmācās nevis mākslīgos apstākļos, bet reālā dzīvē t.i. arī pilnās ielās. Re, pats draco atzinās, ka vel pirms autovadītaja apliecības iegūšanas braukājies pa ielām... tātad, starp lidlauku un eksāmenu bija arī reālas ielas... Es "M" zīmi uztveru vairak ka brīdinājumu, ka auto brauks piesardzīgi, varbūt mazliet haotiski, iespējams, ka noslāps vai laikus nesāks braukt. Un tas pats bija savulaik ar "80-niekiem" -- svaigs braucējs, kurš šādus jokus var pēkšņi atkārtot. Pats pēc tiesību iegūšanas šādu zīmi izmantoju braukājot ar mehānisko kārbu, bet automātam man ta likās bezjēdzīga -- stūri grozīt protu, pedāļus nejaucu, tātad nevienam nevajadzētu ienākt prātā, ka tādas trūkst. Arī CP neiebilda.

138445. viesis 3.septembris 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Vot, vot, taa taas avaarijas rodas, ja neseko liidzi tam ka noteikumi mainiijushies. Jaunajos CSN sen jau nav taadu 74.3., 74.4.

Noprotu, ka runa ir par 118.3 un 118.4. :)

138446. viesis 3.septembris 2004 10:22
0 0 Atbildēt

ellnino:

118. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:

118.1. pārsniegt transportlīdzekļa izgatavotāja noteikto maksimālo braukšanas ātrumu;

118.2. pārsniegt braukšanas ātrumu, kāds saskaņā ar šo noteikumu 263.punktā minētajām prasībām norādīts pazīšanas zīmē uz transportlīdzekļa;

118.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;

118.4. strauji bremzēt, ja tas nav nepieciešams ceļu satiksmes drošībai.

138447. viesis 3.septembris 2004 10:22
0 0 Atbildēt

ellnino

CSN atrodami www.csdd.lv normatīvajos dokumentos.

Atšifrējums:

----------------------

74. Vadītājam aizliegts:

(...)

74.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;

74.4. strauji bremzēt, ja tas nav nepieciešams ceļu satiksmes drošībai.

---------------------

Tajā pašā laikā:

---------------------

75. Vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

---------------------

138448. viesis 3.septembris 2004 10:23
0 0 Atbildēt

Šeit gandrīz neviens nepamana to, ka vadoties pēc Mersedesa atrašānās vietas uz ceļa visticamāk tas nemaz nebija noslāpis sadursmes brīdī. Galu galā arī instruktoram ir sajūga pedālis, ne tikai apmācāmajam.

Šeit iAuto neaizstāv nedz Mustangu, nedz Rīgas satiksmi. Varēja tik pat labi aizsmērēt visus numurus un nosaukumus ciet un visu tekstu pārtaisīt par "vadītājs x saskrējās ar vadītāju y" tad gan būtu interesants teksts.

Izsktās, ka vispārējā tautas nostāja ir tāda, ka mācibniekam vajadzēja dot grīdā, lai tas kas no salinieka brauca mauc tik sānos??? Esmu gatavs saderēt, ka ikviens braucējs šādā situācijā piebremzētu it īpaši, ja tobrīd brauktu ar 30 km/h!

Morāle šim tekstam nav aizstāvēt mācībniekus, bet gan aicināt visus ierobežot savu nervozitāti un būt uzmanīgākiem, bet kā jau parasti - padomus atceras tad, kad pats ir iekļuvis analoģiskos s*dos...

138449. viesis 3.septembris 2004 10:24
0 0 Atbildēt

Ei, viiri, tak dodiet padomu, kur shajos internaata tiimekljos var atrast tos CSN ??? PLZ

138450. viesis 3.septembris 2004 10:24
0 0 Atbildēt

Sorry, Qued, veel nebija tavs posts paraadiijies :)

138451. viesis 3.septembris 2004 10:25
0 0 Atbildēt

Abi ir vilkuši pa Valdeķeni no Ziepniekkalna puses - tas ir skaidri redzams tālākajās bildēs. Un vainīgs ir buss, jo iepēra tam mācībniekam pakaļā. Ja notikumi atbilst aprakstam, tad loģiski ir, ka mācībnieks uzbremzēja, ja redzēja, ka kāds priekšā tam lec pāri krustojumam - to darītu arī ikviens cits šoferis. Visumā nesaprotu, ap ko te ir jezga...

138454. viesis 3.septembris 2004 10:28
0 0 Atbildēt

2mizx: pa pilseetu nebraukaajos. braucu no dz. stac. gaisma rajona uz daarzinjiem.

bet ne par to staasts - staasts ir par to,ka uz ielaam vispaar var raadiities,tik kad cilveeks maak braukt,bremzeet un pagriezties,un nemulst no zvirbuljiem....a pie mums pirmaa braukshanas reize - davai,piljii [pa centru.

tas pats,kas maaciit peldeet iemetot salaspils HES uudenskraatuves vidu,un veel palaist uudensmotociklistis,kas 5 cm attaalumaa velk garaam...

138455. viesis 3.septembris 2004 10:30
0 0 Atbildēt

Barbarosa - 1 bilde un tev jau viss skaidrs :) - jauki.

ellnino - tepat iauto portālā pirmajā lapā pie CSN sadaļas ir jaunie CSN

Qued - vecos CSN lasi - labāk gan būtu vadījies pēc jaunajiem:(

viesis 10.23 - a kurš teica ka mašīna noslāpa??? Tur vairāk vai mazāk viss ir skaidrs un nevajag klausīties tajos kas te gaužas par Mcībniekiem.

Šī ir bijusi standarta CSNg situācija, kuras notiek katru dienu. Tāpēc nevajag te lielu jezgu taisīt!

138458. viesis 3.septembris 2004 10:33
0 0 Atbildēt

Nu, bet, kursh tad buus vainiigs, ja es bez taa iemesla nometiishu pa bremzeem uz, piem., Briiviibenes intensiivas satiksmes apstaakljos??? Kursh tad ljauj ieveerot distanci, liidzko tukshums - tur ne viens vien meegjina iespraukties, un vairs no distances ne minjas:(?

138459. viesis 3.septembris 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Bocis

Paldies par norādi, man tiešām bija saseivots veco noteikumu pdfs.

138460. viesis 3.septembris 2004 10:40
0 0 Atbildēt

ellnino - tu gibi teikt ka uz brīvības ielas intensīvā satiksmē - ātrums 20km/h tu nepaspēsi nobremzēt?

Ja tev ar tādā lietām ir porblēmas tad ielās nav ko darīt :)

138463. viesis 3.septembris 2004 10:43
0 0 Atbildēt

Kapee 20km/h, nu vismaz 50

138464. viesis 3.septembris 2004 10:44
0 0 Atbildēt

Atkal tie agresiivie BMW! Izraisa avaariju un aizlaizas.

138469. viesis 3.septembris 2004 10:50
0 0 Atbildēt

Bet Mersis toch ir aizbraucis no notikuma vietas! uz asvalta nav nekadu atziimju - tas noziimee ka Mersis nav apstajies notikuma vietaa vai autobuss ir iedevis taa pa pakalju ka mersis aizlidojis divus korpusus uz priekshu!

138472. viesis 3.septembris 2004 10:53
0 0 Atbildēt

ellnino - nu tad distancei vajag būt vismaz kādiem 20-30m

138474. viesis 3.septembris 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Varu teikt, ka mersiitis tika cauri diezgan viegli. Reiz seedeeju mashiinaa (VW Passat veel vecais pikaps), kurai debenpusee ieskreeja tieshi taads pats autobuss. Autobusa shofera darbiibas rezultaataa no Pasaata bija izveidojies diezgan taa nekas Golfs!!! Milziigais FUI sabiedriskajam transportam!

138477. viesis 3.septembris 2004 11:18
0 0 Atbildēt

He, man arī pāris dienas atpakaļ gadījās līdzīgi uz vienibas gatves pirms pargrieziena uz jelgavas ielu. Mācībnieks kas knapi kustēja pa vidējo joslu momentā apstājās tikko zaļā gaisma 1.x nomirkšķināja, es tajā brīdī arī pārkārtojos no malējās joslas, kas paredzēta lai nogrieztos uz jelgavas ielu, uz vidējo lai brauktu taisni, un tā kā luksoforā līdz tam bija zaļais nekādi nevarēju paredzēt ka mācībnieks varētu apstāties mirkšķinošas zaļās gaismas.

Paldies dievam izglāba ABS un es apstājos sturis pie stura iesturejis pretējā joslā. Tā nu ur no mācibniekiem jāturas pa gabalu!!!

/viess/

138478. viesis 3.septembris 2004 11:20
0 0 Atbildēt

Atnāca Krancis un visus norēja pie vietas >:o)

138480. viesis 3.septembris 2004 11:29
0 0 Atbildēt

Tas ir p dzet tajaa rajonaa braukt ! Tā kā braucu katru dienu pa to pusi - man jau ir izveidojies riebums pret tiem mācībniekiem !

No vienas puses jau var saprast vinus , bet KāPēC TIK DAUDZ VIENā RAJONā!!!! ?????

138481. viesis 3.septembris 2004 11:35
0 0 Atbildēt

melnix - nu būtu jautri, ja viņi mācītos braukt gar Brīvības pieminekli :D

Viņi tur mācās braukt, tādēļ, ka tur iet 95% CSDD eksāmenu maršruti un tos viņi ierīkojuši tādēļ, ka Pārdaugavā ir visvairāk iespējamo ceļu, krustojumu variāciju kur pārbaudīt zaļos mācībniekus.

138483. viesis 3.septembris 2004 11:47
0 0 Atbildēt

To: melnix [?] 03.09.2004 11:29

------

No vienas puses jau var saprast vinus, bet KāPēC TIK DAUDZ VIENā RAJONā! !! ! ?????

Tāpēc, ka tieši tur tiek likti eksāmeni.

Tāpēc, ka visas autoskolas dempingo cenas.

Tāpēc, ka tagad pietiek (neesmu 100% pārliecināts par ciparu) ar 8 stundām praktiskās braukšanas.

Tāpēc, ka autoskolas neievēro "214. Sākotnējai mācību braukšanai jānotiek norobežotos laukumos (autodromos). 215. Mācību braucieni pa ceļiem drīkst notikt tikai apmācītāja transportlīdzekļa vadītāja) klātbūtnē un tikai tad, kad mācāmā persona ir pietiekami labi apguvusi vadīšanas iemaņas. Mācāmajai personai jāzina un jāievēro šo noteikumu prasības."

IMHO normāli būtu, ja apmācību pirmajās (vismaz 4) stundas notiktu slēgtās teritorijāsm, kur apmācāmais iemācītos vienmērīgi uzsākt braukt, pārslēgt ātrumus, ievērot joslas, apstāties, noparkoties u.t.t. Tikai tad drīkstētu braukt nomaļākās ieliņās un pēctam jau arī normālās ielās. Bauskas ielas rajonā, kur notiek eksāmeni, mācību mašinu braukšana jāizliedz pilnībā. Tas taču nav normāli, ja iemācās braukt tikai pa noteiktiem maršrutiem, kurus zin no galvas...

138484. viesis 3.septembris 2004 11:50
0 0 Atbildēt

Raimondo - pa 8 mācību stundām var iemācīties visus maršrutus no galvas? - Nezināju :)

138488. viesis 3.septembris 2004 11:56
0 0 Atbildēt

Piekriitu Raimondo!

ir jaaizliedz maacities braugt pa ielaam kuraas ir jaakarto eksaameni! Savaadak no shitiem kas prot braugt pa konkreetu marshrutu jau ir pieriebushies - kaa uztaisa kaadu apvedcelju ta tik briinumi saakas :(

138489. viesis 3.septembris 2004 11:59
0 0 Atbildēt

A par ko bija raksts?!

Atkal par to, ka mācībnieki visiem traucē? Nu cik var par vienu un to pašu?!

BTW, kur Rīgā ir aprīkots(!) apmācības laukums, tāds, kāds kādreiz bija pie CSDD(kur tagad apskates laukums)? Kur var iebraukt boksā, apstāties slīpumā?

138496. viesis 3.septembris 2004 12:08
0 0 Atbildēt

To: Krancis [?] 03.09.2004 11:50

--------

Vai pa 8 stundām vispār var iemācīties braukt?

Cik man ir nācies runāt ar tiem, kas tagad mācās braukt, tad tieši tā arī notiek apmācība (ja to vispār tā var saukt). No pirmās dienas cilvēki, kas vispār pirmo reizi sēžas pie stūres, braukā pa tiem maršrutiem un instruktors rāda visas zīmes, kas ir maršrutā un kam jāpievērš uzmanība...

138498. viesis 3.septembris 2004 12:08
0 0 Atbildēt

Pie avārijas ir vainīgs instruktors kurš liek bez jēgas bremzēt pirms gājēju pārejām, kur jau tāpat tas mācībnieks velkas uz 30!! Loģiski, ka citi vadītāji besījas ārā dēļ tādiem murmuļiem! :((( Lai braukā pa klusajām ieliņām, kamēr iemācās, un kad tiek uz normāla ceļa, brauc tā, lai iekļautos satiksmes plūsmā!!!

N-tās avārijas situācijas rodas ne jau dēļ braucējiem, kas pārsniedz ātrumu, bet dēļ liekiem manevriem, kas jāveic citiem braucējiem, lai apbrauktu mudakus, kas bremzē satiksmi!!!

138500. viesis 3.septembris 2004 12:11
0 0 Atbildēt

To: Labucis [?] 03.09.2004 11:59

------

Un cik Rīgā ir autoskolas?

Vai tiešām autoskolas nevar "samesties" un uzbūvēt normālu mācību laukumu? Protams, ka visi grib tikt cauri "pa lēto", bet šādas apmācības rezultāti braukā pa ielām un izraisa avārijas...

138505. viesis 3.septembris 2004 12:21
0 0 Atbildēt

stulbs raksts... nabaga autoskolas un instruktori.... soda punktu kādu nevar piešķirt par satiksmes čakarēšanu un kavēšanu, traucoties uz 30 km/h.....

138506. viesis 3.septembris 2004 12:21
0 0 Atbildēt

Lasot komentarus rodas iespaids,ka musu mazaja Latvija ir daudz nakoso pasaules cempionu 1 formula, tikai vel jaatrod sponsors un jaiztur testa braucieni. Tiesi tada sajuta rodas lasot sos puiselu, ja tiesi puiselu komentarus, un diemzel ari pec vairums brauceju uzvedibas ielas. :((

Neaizmirstieit ludzu vienu visi Jus esiet macijusies braukt,un atcerieties ,ka veicas lidz kluvat par "assiem" :)

Diemzel piekritu ,ka daudzi instruktori taisa ziepes uz celiem,bet tadu nav daudz, nu mazliet vinus vajadzetu panemt prieksa. Diemzel ari daudzi instruktori ir vaji sava profesija. Katrs instruktors maca ta,ka brauc vins pats. Nekas labs nevar but ,ja pirms tam ir bijis piemeram barmenis.

Instruktoriem ir jaizvirza augstakas prasibas. Seit darba laucins Csdd.

Busim korekti viens pret otru uz celiem un problemu nebus. Viena komentara izskaneja tas ,ko visiem vajag darit braucot skatities domat, domat ! Laimigus celus!

138508. viesis 3.septembris 2004 12:26
0 0 Atbildēt

Gan jau ka instruktors pats pie visa bija vainīgs un nevietā strauji nodeva pa mēmajiem.

Latvijā diemžēl šādos gadījumos vainīgs tas, kas iebrauc mācībnieka aizmugurē - jo neievēroja distanci.

Īstenībā muļķigs PR, būtu jel tas instruktors stāvējis klusu.

P.S. Nez kapēc Rīgas ielās tik bieži var redzēt mācību auto ar iebuktētu aizmuguri. Varbūt vajadzētu izdarīit secinājumus

138514. viesis 3.septembris 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Tiesības dabūju 1999 g. Mācījos braukt CSDD autoskolā Bauskas ielā un teoriju man mācīja Aigars Tomiņs, kau visi pasniedzēji būtu tādi. Visiem skaidroja kamēr pielec un nevienam nekādas atlaides nebija- kamēr skolas teorijas eksāmenu nenokārtoja bez nevienas kļūdas, tikmēr uz CSDD eksāmenu nemaz netika.

Un braukšana bija pie Vitālija Nosova - bija ok. instruktors. No sākuma padzenāja pa ziepniekkalna dārziņiem, kad redzēja ka braukt māku, tad pa mazajām ieliņām un tālāk jau pa visu rajonu... Personīgi man nekad nelika vilkties uz 40 ko reizēm var redzēt uz ceļa un arī pirms gājēju pārejām nelika bez jēgas bremzēt. Mācīja braukt, lai netraucētu citiem un jāsaka iemācīja - līdz šim nevienu avāriju neesmu izraisījis, tpu tpu tpu. :))

138515. viesis 3.septembris 2004 12:39
0 0 Atbildēt

par autoinstruktoriem:pēc maniem novērojumiem, autoinstruktori NELIETO drošības jostas! apmācāmais ir piesprādzējies, bet autoinstruktors ne! un tie, kas sēž autiņā aizmugurē, arī ne! nu kur vēl tālāk! ja pat mācoties braukt, tiek praksē parādīts, ka nav jāsprādzējas!

138518. viesis 3.septembris 2004 13:07
0 0 Atbildēt

Tā iet, ka sieviete pie stures! Baidas no visiem apkart esosajiem braucamajiem.

138519. viesis 3.septembris 2004 13:16
0 0 Atbildēt

Formāli autubusa vadītājs ir vainīgs,taču esmu parliecināts,ka avārijas situaciju ar savu neizlēmigo un nedrošo braukšanu izraisija mācību AUTO.

138521. viesis 3.septembris 2004 13:18
0 0 Atbildēt

Njāā kādi te ir "kruti" braucēji. Atliek vienam ar M pārrpināt pār gājēju pāreju uz 30 kad šiem jau krāns spiež!!! Labi ka iemāca to, nevis spiest uz 70 pār gājēju pāreju.

Paši stiepjot savu krānu uzbrauksiet kādam gājējam uz pārejas - kaut vai kāju salauzīsiet viņam un jau varēsiet sēdēt 2X2m kastē!

Kruto stiepēju bars zb!

Izlasiet par ko ir raxts un tad davai muldēt uz priekšu.

Atsaldēto muļļu bazars sanāk no Jums.

138526. viesis 3.septembris 2004 13:50
0 0 Atbildēt

Nupataas tika ieveerteets atgadiijums pie Salu tilta, kur MX3 bij iepirdis Gross (?) maaciibniekam pakaljaa, arii pie gaajeeju paarbrauktuves.. :)

138530. viesis 3.septembris 2004 14:03
0 0 Atbildēt

Besii jau man tie maaciibnieki ,bet iecietiigs esmu.

Patc jau laikam nebiju labaaks kad maacijos.

138532. viesis 3.septembris 2004 14:07
0 0 Atbildēt

To: Krancis [?] 03.09.2004 13:18

---

Nav jau problēma, kad kāds brauc ar 30. Problēma ir, ja pēkšņi, bez redzama iemesla "nomet pa mēmajiem". Tikai tāpēc, ka vadītājs vēl nav iemācījis normāli spaidīt pedāļus, bet instruktors ir pateicis piebremzēt... Neviens jau nesaka, ka nav jāmācās, bet jāmācās ir tā lai neapdraudētu citus...

138534. viesis 3.septembris 2004 14:27
0 0 Atbildēt

Raimundo - izlasot šo rakstu es pieļauju ka redzi ka šis nebija bezjēdzīgas bremzēšanas gadījums.

Diemžēl dzīvē man gadījās ka uz slapja ceļa krustojumā pie pirmā mirgojošā zaļā nomet pa mēmajiem un es nepaspēju sabremzēties. Pie stūres bija resna govs, kurai būtu noderējusi kāda zīme kas liecinātu par viņas stulbumu logā, tad es būtu ar to rēķinājies. Priekš tam jau ir tās M zīmes!

138536. viesis 3.septembris 2004 14:44
0 0 Atbildēt

To: Krancis [?] 03.09.2004 14:27

----

1) Pieņemu, ka rakstot manu niku tā ir tikai drukas kļūda.

2) Izlasot šo rakstu nevaru būt pārliecināts ne par vienu ne otru. Vienīgais, kas ir zināms ir instruktora stāsts par mistisko agresīvo braucēju... tas man nedod 100% pārliecību, ka nav bremzēts bez vajadzības...

138547. viesis 3.septembris 2004 16:21
0 0 Atbildēt

--> Kranci

Nepiesienies ...

no 1. bildes (NO PIRMĀS bildes) kur ir apzīmējums ceļu sadalījumam, galvenais, negalvenais ...

un galu galā - man po, par vienu duru mazāk uz ceļa !

138548. viesis 3.septembris 2004 16:30
0 0 Atbildēt

Instruktori nedrīkst dzīt negatavus braucējus intensīvas satiksmes vietās.

Sastrēguma stundās vajadzētu aizliegt apmācīt jaunos šoferus.

Ziepniekkalns nav vienīgā vieta pasaulē, kur mācīt jaunos šoferus.

Par nepamatotu satiksmes kavēšanu vajadzētu sodīt smagāk nekā par ātruma pārkāpšanu.

138558. viesis 3.septembris 2004 20:17
0 0 Atbildēt

man ta savlaik paveicaas ar brauksanas instruktoru, samais taisni otraadi dariijaas - 'nu ko tu p$#*%, padod padaaljus` un spole krustojumaa :D

138560. viesis 3.septembris 2004 21:13
0 0 Atbildēt

ta jomajo, autobusu soferi - tagad tirie Fisikellas, uztaisa manevru un paliek savaa poziicija! Zel meitenes, iespejams atteiksies no va liksanas :(

138561. viesis 3.septembris 2004 21:21
0 0 Atbildēt

kad es maaciijos (89),triis meenesus pa poligonu un tikai tad uz celu

138562. viesis 3.septembris 2004 21:35
0 0 Atbildēt

oij, visi nu ir macijusies tikai laukos nevienam netraucejot :(((

138563. viesis 3.septembris 2004 22:03
0 0 Atbildēt

Vainīgs ir un paliek autobusa vadītājs,rezultāts distances neievērošana.Sods 10Ls. un (viens soda punkts):)

138564. viesis 3.septembris 2004 22:09
0 0 Atbildēt

Vēlos iemest akmeni autoskolu dārziņā...Ikdienā nākas dzīvoties pa pārdaugavu,nu un šajā rajonā,ir ļoti daudz(ja ne nenormāli) mācību mašīnu.Jutājums. Vai instruktori māca reālu braukšanu,vai arī iemāca maršrutus?Jo šajā rajonā dzīvojošie,tik tiešām,lielās mācību mašīnu koncentrācijas dēļ ir iedzīti mērenā stresā.Visiem kārojas iemācīties braukt-bet ja no rīta viens pēc otra,šajā krustojumā atrodas septiņas!!!(redzēju) mācību mašīnas,tad kur lai vēl ņem to slavēto mieru?

138565. viesis 3.septembris 2004 22:19
0 0 Atbildēt

Es arii uz 10km saskaitiju 8 PVD valsts dotetas masinas, ******* pasu apzinigakos ierednus eiropaa!

138567. viesis 3.septembris 2004 23:27
0 0 Atbildēt

Es nekad pie mācību auto stūres nebiju nedrošs un apjucis, bet instruktors lamājās, ja braucu lēnāk nekā plūsma un bremzēju satiksmi. 30 km/h tiešām ir visbīstamākais ātrums, it sevišķi darba dienās, kad cilvēki steidzas un ir pilnas ielas. Tad lai brauc pa tādu ielu, kur var braukt 30, iemācās braukt ātrāk un pēc tam pamazām lien uz lielākām ielām!

138568. viesis 3.septembris 2004 23:43
0 0 Atbildēt

Lai ko Jūs neteiktu,vainīgs būs autobusa šoferis,distances neievērošana un cauri! Runājot par primāro apmācību jāuzsver,ka likumā ir minēts,ka tai jānotiek slēgtā teritorijā (autodromā), bet vai kāds var parādīt tādu,kas ir speciāli tam sagatavots,diemžēl,tādu Rīgā nav un tas neuztrauc arī CSDD! Tākā būs vien jāpacieš šie ''MĀCĪBNIEKI''! Un esmu pārlicināts,ka diezvai 80% šo prātvēderu varētu atkārtoti nokārtot braukšanu-tā ir sausa mūldēšana,puišeļi! :)

138569. viesis 3.septembris 2004 23:52
0 0 Atbildēt

viesis 03.09.2004 23:43 visu cienu!

138570. viesis 4.septembris 2004 0:13
0 0 Atbildēt

Hm,Mustang,viena no lielakiem pec reklamas un butibas skolam, bet vini halavjat un visu laiku megina apzagt:) Es sanemu tiesibas Mustanga,teorijas psniedzejs 70% no visiem stundam bija piedzeris,pec "peregara":)! Pat man nebija CSDD stavlaukuma,ka citas skolas! Koroch Mustang ir vainigs,nefik bremzet, es domaju, ka ta bija bistama braukshana un satiksmes bremzishana! 2 punkti:)

138571. viesis 4.septembris 2004 0:14
0 0 Atbildēt

Mosh sieviete un instrktors kaut komashina darija:))) Jo vini nepamanija tadu mazu "businu" spogulos,:) xe

138572. viesis 4.septembris 2004 1:48
0 0 Atbildēt

Es visam piekriit, tik jautaajums kaapeec visu laiku cileeki kuri neko nesaprot no auto vadiishanas atrodas kopeejaa satiksmee ???

manupraat tam ie paredzeeti apmaaciibu laukumi itt......

138595. viesis 5.septembris 2004 14:03
0 0 Atbildēt

a kaa tu laukuma vari apmacit braukt satiksmee?! agraka vai velak tapat vinjiem ir jasak braukt pa ielam.

138614. viesis 6.septembris 2004 0:13
0 0 Atbildēt

blin, kaa man patiik iauto divkosiiba. ja ments - tad paljubomu vainiigs, sodaams, nopeljams u.c. nozakaajams (protams, pa kluso, jo uz IeM suutiit suudziibu ir bail vai patiesiibaa nav pamatojuma), bet visi civilie ir attaisnojami. nu PSC kaads kukuljnjeemeejs - nesaku ne pieci, ka mustangs iedeva kjepaa.

Redaktors 6.septembris 2004 8:40
0 0 Atbildēt

izskatās, ka yakuza pats nesaprot, ko raksta... ko gribēji ar to teikt?

138622. viesis 6.septembris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

Yakuza, tu debils esi vai tikai vakar piedzimis? iauto ne vienu vien suudziibu iesniedzis, rakstiijis par to un uzvareejis...

da lohs tu esi!

138623. viesis 6.septembris 2004 9:59
0 0 Atbildēt

yakuza - tad jau taa nav divkosiba, bet gan konsekvence :) (zini, kas tas ir?)

138663. viesis 6.septembris 2004 10:55
0 0 Atbildēt

Labi, ka es dabūju tiesības krievu laikos. Tad nebija tādu problēmu, mācijos tehnikumā braukt varēja daudz un tas neko nemaksāja nekāda stresa un satraukuma.

Ja nākas pa vienu joslu pārvietoties ar mācībnieku mēģinu apdzīt vai braukt pa citu ceļi, nekad nebraucu aiz mācību mašīnas vai taksometra, jo tiem piemīt tendence bramzēt nevietā un nelaikā un arī tāpēc, ka redzēju, kā mana sieva brauca kad mācijās.

138685. viesis 6.septembris 2004 11:37
0 0 Atbildēt

Jāaizliedz izbraukt uz ielas mācību automobīļiem kuru vadītājiem nav iemācīts izkustēties no vietas, pareizi izbraukt pagriezienus, ienemt pareizi joslas. IR JĀMĀCA ŠĪŠ LIETAS AUTODROMĀ, VIENU TĀDU LIKVIDĒJA CSDD Antenas ielā. Instruktoriem, kas atļaujas stāvēt ar automobīli krustojumā un tur lasīt lekcijas, vajag atņemt licenzes. Nepieciešams regulēt mācību automobīļu skaitu. Mēs visi esam mācījušies, bet tas kas notiek tagad ir....

138737. viesis 6.septembris 2004 15:34
0 0 Atbildēt

Es uzkatu ka uz ielaam nav jaalau braukt maaciibniekiem kameer tie nejuutas pilniibaa droshiibaa poligonaa, jo kad es maaciijos tas bija pirms 3 gadiem mani uz pilseetu nelaida kemeer nebiju kaartiigi iemaaciijies poligonaa apstaaties un aatri uzsaakt laviereet pa joslaam es maaciijos Jelgavaa un tur pilseetaa ir mazaaka satiksme nekaa riigaa un tikun taa nelaida uz pilseetu kameer instruktors nebija paarliecinaats par manu reakciju un braukshanas prasmi.

138756. viesis 6.septembris 2004 17:03
0 0 Atbildēt

Pievienojos visiem, kas gāna M-niekus. Ļoti gaidu, kad kāds izdomās izmainīt vadīšanas eksāmenu kārtošanu un izbeigsies šī debīlā Ziepniekkalna rajona apgūšana. Eksāmena dienā vajadzētu izvilkt biļeti grupai ar rajona nosaukumu un tad aidā, kārtot braukšanu. Mandomāt, ja pie pašreizējās situācijas, kāds inspektors paziņotu - Liekam eksāmenu Purvciemā, tad tai dienā nenoliktu 99% tā saucamo braucēju.

Pats mācījos tālajos 80-tajos un pirms eksāmena izbraukājām visu Rīgu. Protams satiksmes intensitāte un vispārējais debīlisma līmenis bija pavisam cits...

138775. viesis 6.septembris 2004 21:47
0 0 Atbildēt

(tā kā vairāk draco mērķēts) ....a es uz valsts exāmenu uz "saviem riteņiem" atripoju, pārējiem no "mana kursa" aš žokļi atkārās kad es viņiem deguna priekšā izkāpu....

Nu, labi, labi - autoskolā es arī dabūju pēc pilnas programmas ar to veco žiksi izbraukties (kuram instuktors vēl visu laiku maisijumu par vāju turēja (ar čoku) - tobiš, lai speciāli slāptu, un uz krusta būtu riktīgi jāgāzē). Tipa, no sākuma tā kā biš' gabarītus nejutu, nu bet ar pārējo viss tā kā bij okei, jau no paša sākuma, un nekur bez vajadzības bremzēt satiksmi arī nevajadzēja - praktiski visu laiku pa Rīgu uz +10 - +15 močijām. Kopš tiem laikiem man arī tas 65 par defaultu pielipis... Vairākas reizes esmu mentiem atsprēgājis atpakaļ ka man tas ir defaultais ātrums, pie kura es varu izpildit pilnīgi visas tās pašas prasības ko vajag pie 50, un šie neko...

P.S. Kā tur ir ar to Rumbulu - tur tā "cilvēkus no malas" laiž virsū (kā nekā aktīvs lidlauks) - gribētos tā kā ziemā aizbraukt "pavizināties".

138786. viesis 7.septembris 2004 1:10
0 0 Atbildēt

Iemācaties runāt un precīzi definēt savu sakāmo,pirms sākat runāt par to,kā jamācās un kā jāmāca braukt!!!

139287. viesis 9.septembris 2004 23:22
0 0 Atbildēt

> viesis 06.09.2004 21:47

tu parto aktivo lidlauku domaji sestdienu un svetdienu kad notiek autotirgus ?

139520. viesis 14.septembris 2004 0:05
0 0 Atbildēt

Tieši tāda pat situācija man bija uz Ulmaņa gatves un Liepājas ielas krusta. Kāds mudak... taksists izmauca kreiso un aizbrauca, bet trīs mašīnas palika krustā viena otrai pakaļā(viens no tiem es). Policista kungs paskaidroja vienkārši, ka tam kurš pārrāva kreiso var piešūt tikai avārijas situācijas izraisīšanu laikam līdz 200ls, bet vainīgs palika smagais man aiz muguras, kurš fiziski tik ātri nevarēja nobremzēt savu lielo kasti. Tā ka taisnība rullē, ne pirmais ne pēdējais tāds gadījums.

Dainis

141562. viesis 28.septembris 2004 17:32
0 0 Atbildēt

NORMĀLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

141563. viesis 28.septembris 2004 18:04
0 0 Atbildēt

vispār šitādās situācijās tas rīgas satiksmenieks atbrauc un par vainīgiem cenšas satīsīt pilnīgi visus, izņemot autobusus

244882. viesis 12.oktobris 2007 13:57
1 0 Atbildēt

es lasu jussu visu komentaarus un man taa vien liekas,ka juus visi kaa piedzimaat taa uzreiz maaceejaat braukt!esat tak normaali-juus arii kaut kad maaciijaaties braukt,padomaajat vai nebojaajaat garastaavokli citiem celju satiksmes daliibniekiem!!!atradusies gudrinieki,veemiens rauj!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti