Milzis 2004 - dažiem čempionu tituli jau nodrošināti 9

 
6.septembris 2004 8:33

Sestdien Cēsīs notika Latvijas standartauto rallija čempionāta priekšpēdējais 6. etaps rallijs “Milzis 2004”. Pilnpiedziņas klasē savu pirmo uzvaru izcīnīja Raimonds un Jānis Dūči, grupā virs 1620 kub.cm. uzvaru svinēja Jānis un Andris Kārkliņi (“Honda Integra Type-R”), bet mazajā klasē ātrākie bija Andris Andiņš/Māris Ešmanis (“VW Golf II”), tādējādi nodrošinot pirmo vietu kopvērtējumā.

Fotogalerija ir šeit (370 foto) »»
Izcīnot otro vietu pilnpiedziņas grupā, čempionu titulu sev garantēja arī Jānis Meiers/Jānis Krastiņš (“Subaru Impreza”). Arī komandu vērtējumā jau kļuva zināma šīs sezonas čempione -- “Verners – V4 Motors”. Pēdējais meistarsacīkšu etaps paredzēts 24. un 25. septembrī Vīlandē Igaunijā.

110 ekipāžas sestdienas rītā startēja rallijā „Milzis 2004”, kas vienlaicīgi bija gan Latvijas, gan arī Igaunijas čempionāta etaps. Diemžēl no gaidītajām 40 Igaunijas ekipāžām ieradās tikai 25, tomēr jauns rekords dalībnieku skaita ziņā tika sasniegts.

Pilna rezultātu tabula ir šeit »»
Pilnpiedziņas klasē, sākot sacensības ar labāko rezultātu pirmajā ātrumposmā “Auciema” paralēlā slaloma trasē, pretenzijas uz uzvaru pieteica brāļi Raimonds un Jānis Dūči, kuri šoreiz startēja ar “Audi Coupe”. Nākamie “dopi” apstiprināja, ka panākums pirmajā ātrumposmā” nebija nejaušība un brāļi, būdami ātrākie arī divos no atlikušajiem pieciem „dopiem”, izcīnīja savu pirmo uzvaru standartauto rallijā. Ārkārtīgi saspringta cīņa izvērtās par nākamajām vietām – četras ekipāžas satilpa 3,5 sekundēs! Pārāki “fotofinišā” izrādījās Jānis Meiers/Jānis Krastiņš (“Subaru Impreza”), uzvarētājiem piekāpjoties 6,5 sekundes. Ar šo rezultātu Meieram/Krastiņam, kuri kopā startē pirmo sezonu, pietika, lai priekšlaicīgi nodrošinātu čempionu titulu. Trešo vietu izcīnīja šāgada neveiksminieki Roberts un Normunds Vuguļi (“Audi S2”), tikai par 0,3 sekundēm apsteidzot Mārtiņu Petrovicu/Aleksandru Grigorjevu (“Subaru Impreza”). Ātri trasē bija arī Andis Neļķe/Jānis Keterlinš (“Audi Coupe”), kuri, atrēķinot saņemto 10 sekunžu sodu par kavējumu uz laika kontroli, sasniedza tieši tādu pašu rezultātu kā līderi. Pirms pēdējā etapa uz godalgotajām vietām cerības vēl saglabā trīs ekipāžas – brāļi Vuguļi (30 punkti) un Dūči (21), kā arī Aivars Maļvkins/Aivars Šilabrits (30, “Audi 80”), kuri “Milzī” ierindojās sestajā pozīcijā.

Atšķirībā no pilniedziņas klases, kurā nestartēja igauņi, abās viena tilta piedziņas grupās uz starta, esot favorītu lomā, stājās arī spēcīgākās Igaunijas ekipāžas. Lielajā klasē virs 1620 kub.cm. sacensību pirmā daļa pierādīja šī apgalvojuma pareizību, jo pēc veiktajiem 5 ātrumposmiem vadībā atradās Kalju un Madis Holcbergi (“Seat Ibiza”), kuri bija ātrākie četros „dopos”. Tomēr igauņu cerības uz uzvaru laupīja tehnisks defekts un tam sekojošā izstāšanās. Šādu pavērsienu savā labā izmantoja 13 gadus vecais Jānis Kārkliņš kopā ar tēvu Andri Kārkliņu (“Honda Integra Type-R”), kuri uzrādīja labāko rezultātu pēdējā ātrumposmā „Tepera” kompleksā un izcīnīja otro uzvaru šosezon. Cīņā par otro vietu veiksmīgāki izrādījās igauņi Jans Ounaste/Jarno Talve („Nissan Sunny”), finišējot 4,3 sekundes aiz uzvarētājiem, bet par 12,5 sekundēm apsteidzot Māri Freibergu/Itaru Siliņu (“Opel Kadet”). Augsto ceturto vietu izcīnīja Rolands Lebedoks/Edmunds Biša („Opel Vectra”). Pirms pēdējā etapa tikai divas ekipāžas saglabā izredzes uz pirmo vietu – Freibergam/Siliņam ir 44 punkti, Kārkliņiem 37. Sīva solās būt cīņa par trešo pozīciju, uz kuru pretendē trīs ekipāžas -- Andrim Berķim/Vilnim Vitkovskim („Milzī” palika 7., „VW Golf”) un Raivo un Andrim Pikkēm (8., „VW Golf”) pa 25 punktiem, bet Edgaram Poriņam/Ģirtam Roļskim (izstājās, „Opel Kadet”) 28.

Aizraujoša cīņa risinājās klasē līdz 1620 kub.cm. – četri dažādi uzvarētāji sešos „dopos”! Vispārliecinošāk sacensības sāka Rolands Mūsiņš/Jānis Liepiņš („VW Golf”), izvirzoties līderpozīcijās, taču pēc ceturtā ātrumposma ekipāža bija spiesta izstāties. Vadību pārņēma Andris Andiņš/Māris Ešmanis (“VW Golf II”), un, atlikušajos divos „dopos” un sinhronās regularitātes posmā palielinot pārsvaru pār sekotājiem, svinēja kārtējo uzvaru. Līdz ar to varam apsveikt ventspilniekus ar izcīnīto čempionu titulu. Otrajā vietā „Milzī” ierindojās igauņi Kristo Subi/Hanno Tamtiks („Toyota Corolla”), kuriem par vienu sekundi izdevās apsteigt Ivo Sāviču/Ģirtu Blumbergu (“Peugeot 205”), kuri nodrošinājuši sev vicečempionu godu. Nākamās trīs vietas ieņēma igauņi, bet trešā labākā Latvijas ekipāža Ojārs Ošāns/Gatis Fjodorovs („Toyota Corolla”) ierindojās septītajā pozīcijā. Bronzas medaļu ieguvējs tiks noskaidrots Ošāna/Fjodorova un Edgara Trūpa/Jāņa Čaunes („Milzī” 13. vieta ,”Rover GTi BT”) savstarpējā cīņā pēc trim nedēļām Vīlandē Igaunijā, kur risināsies meistarsacīkšu pēdējais etaps.

Brīvajā klasē ātrākie bija cēsinieki Agris Upītis/Agris Kārkliņš („Audi 80”), savukārt amizantajā „Moskvič” kausa izcīņā septiņu Igaunijas ekipāžu vidū uzvarēja Maidu Lempu/Andress Kaspers ar „IZ 412”. Komandu vērtējumā, izcīnot sesto uzvaru šosezon, čempiones nosaukumu nodrošināja “Verners-V4 motors” (Jānis Meiers/Jānis Krastiņš, Māris Freibergs/Itars Siliņš, Roberts Vuguls/Normunds Vuguls). Otro vietu kopvērtējumā garantējusi „Kurzeme”, bet trešās pozīcijas liktenis izšķirsies starp “AFT Rally team Rīga” un „444”.

Latvijas standartauto rallija čempionāts
6.etaps, rallijs “Milzis 2004”, Cēsis

Pilnpiedziņas klase
R. Dūcis/J. Dūcis (“Audi Coupe”)11:59,8, J. Meiers/J. Krastiņš (“Subaru Impreza”) +6,5 sekundes, R. Vuguls/N. Vuguls (“Audi S2”) +8,3, M. Petrovics/A. Grigorjevs (“Subaru Impreza”) +8,6, A. Neļķe/J. Keterliņš (“Audi Coupe”) +10,0, A. Šilabrits/A. Maļavkins (“Audi 80 Quattro”) +28,4, K. Bētiņš/ E. Bergmanis (“Toyota Celica 2.0T”) +42,8, D. Blūms/A. Rencis (“Mitsubishi Galant”) +43,0.
Klase virs 1620 kub.cm.
J. Kārkliņš/A. Kārkliņš (Latvija, „Honda Integra”) 12:27,1, J. Õunaste/J. Talve (Igaunija, „Nissan Sunny”) +9,4, M. Freibergs/I. Siliņš (Latvija, „Opel Kadett GSI”) +10,4, R. Lebedoks/E. Biša (Latvija, „Opel Vectra”) +11,3, E. Kasari/H. Kuusmaa (Igaunija, „Nissan Sunny”) +17,0, A. Balodis/R. Räägels (Igaunija, “Ford Escort”) +22,1, A. Berķis/V. Vitkovskis (Latvija, “VW Golf”) +28,2, R. Pikke/A. Pikke (Latvija, “VW Golf II”) +29,6.
Klase līdz 1620 kub.cm.
A.Andiņš/M. Ešmanis (Latvija, “VW Golf II”) 12:47,1, K .Subi/H. Tamtiks (Igaunija, “Toyota Corolla”) +9,4, I. Sāvičs/Ģ. Blumbergs (Latvija, “Peugeot 205”) +8,3 , K. Repnau/O. Peebo (Igaunija, “VW Golf”) +8,6, J. Minkovski/K. Kalmu (Igaunija, “LADA Samara”) +10,0, R. Verliins/V. Viders (“VW Golf II”) +28,4, O.Ošāns/G. Fjodorovs (Igaunija, Latvija, “Toyota Corolla”) +42,8, Z. Kalniņš/Ģ. Dombrovskis (Latvija, “VAZ 2108”) +43,0.
Brīvā klase
A. Upītis/A. Kārkliņš (“Audi 80”) 12:13,1.
Komandas
“Verners-V4 motors” (R. Vuguls/N. Vuguls, J. Meiers/J. Krastiņš, M. Freibergs/I. Siliņš), “AFT Rally team Rīga” (R. Dūcis/J. Dūcis, E. Trūps/J. Čaune, L. Aizderdzis/V. Freijs), “Kurzeme” (A. Andiņš/M. Ešmanis, K. Volanskis/G. Zass, M. Meldrājs/G. Vītols).

Kopvērtējums pēc 6. (no 7) etapa
Pilnpiedziņas klase
J. Meiers/J. Krastiņš 52*, A. Maļavkins/A. Šilabrits 30, R. Vuguls/N. Vuguls 30, R. Dūcis 21. Klase virs 1620 kub.cm.
M. Freibergs/I. Siliņš 44, J. Kārkliņš/A. Kārkliņš 37, E. Poriņš 28, A. Berķis/V. Vitkovskis 25, R. Pikke/A. Pikke 25.
Klase līdz 1620 kub.cm.
A. Andiņš/M. Ešmanis 56*, I. Sāvičs/Ģ. Blumbergs 48, E. Trūps/J. Čaune 31, O. Ošāns 24.
Komandas
“Verners-V4 motors” 108*, “Kurzeme” 76, “AFT Rally Team – Rīga” 42, „444” 32.

* nodrošināts čempionu tituls.

 
Visi komentāri
 
138618. viesis 6.septembris 2004 9:17
0 0 Atbildēt

A rezultaatus no SRparty vispaar kaut kur ir iespeejams apskatiit Jeb tur bija taads bardaks beigaas ka rezultaatus taa arii nekad neredzeesim.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (05.02) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

138620. viesis 6.septembris 2004 9:31
0 0 Atbildēt

Sveicam duuchus :) Redaktor izlabo audi coupe pret audi quattro :) Biku tomeer ir starpiiba :)

138621. viesis 6.septembris 2004 9:46
0 0 Atbildēt

Ļoti slikti noorganizēts pasākums, nekādu infu par sacensību gaiti, rezultātiem un trasi.

Bet priecē lielais dalībnieku skaits, bija vērts paskatīties.

Kāds var pateikt varbūt kādēļ, pirms finiša kur zemes trase pāriet uz asfaltu 5 a/m pārsita labās puses riepas. ( priekšu)

138646. viesis 6.septembris 2004 10:31
0 0 Atbildēt

Ļ. cien. Raxta autors jau nu gan vareetu paintereseeties preciizaak, peec kura dopa izstaajaas Mūsiņš un kaa ar laikiem dopos gaajis Kaarklinjiem... :(

138683. viesis 6.septembris 2004 11:34
0 0 Atbildēt

Elmaar!? Nemaz jau tik shausmiigi trakas taas bildes nava. ;) Es domaaju, ka buus shausmiigaak, bet tomeer dazhas ir baudaamas... :) Paldies Dievam, ka taa... :)

138705. viesis 6.septembris 2004 13:01
0 0 Atbildēt

ir ir normaalas

autinju aizvedi?

138765. viesis 6.septembris 2004 18:32
0 0 Atbildēt

Jaa, aizvedu. Tuuliit gaaziishu pakalj, bet NEKO nemaxaashu!!! :)

138767. viesis 6.septembris 2004 19:23
0 0 Atbildēt

To markss:

Mees gan nomaucaam kreiso prieksheejo riepu. Ideja sekojosha - auto ar lielu aatrumu ielec iekshaa izfreezeetajaas shpuurees (sliedees) un parastai riepai (sporta riepaam retaak) aareeja mala tiek atspiesta no diska malas un gaiss aaraa. Taalaak jaabrauc gandriiz km ar disku, kurai riepa kaa veca lupata veljas apkaart.

Labaas riepas tika mauktas nost, naakot ljaa no kalna uz L4, tur bija baigaas bedres izsistas, kreisaas visticamaak raava nost, vai nu naakot iekshaa uz krosa trasi, vai priekshpeedeejaa krosa trases K6.

Taa ir normaala paraadiiba rallijaa, nomaukt riepas, mees riskeejaam un to arii apzinaajaamies, braucot ar asfaltam paredzeetaam riepaam. Pirmajaa reizee tas pat attaisnojaas, pieljaujut 1 rupju kljuudu sanaaca pat 2:24. Otrajaa reizee gaajaam uz visu banku, jo bija ~ 6 sek deficiits, taapeec arii vairaak riskeejaam un zaudeejaam, taads ir autosports . . .

138768. viesis 6.septembris 2004 19:25
0 0 Atbildēt

Sajaucu labo ar kreiso - aprakstaa par taam riepaam un liikumiem, kuros taas nost maucamas, neesmu stuurmanis, tas ir piedodami :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti