Ja vajag, tad var! Vismaz sievietes... (+ foto) 130

 
28.oktobris 2004 7:23

Tāds jocīgs un smieklīgs notikums atgadījās ar iAuto lasītāju Robertu. Viņš, novietojis savu auto stāvvietā Bruņinieku ielas, devies darīšanās. Pēc kāda laika atgriezās, lai dotos tālāk...

... bet mašīnas (tumšais Audi) izbraukšana no stāvvietas bija pilnībā "nobloķēta". Iemesls: tai aizmugurē absolūti tam neparedzētā veidā "noparkots" kāds Mitsubishi automobilis.



Pēc kāda laika parādījās arī vaininieks, kas bija ieskrējis pagraba veikaliņā iepirkties... Nevar būt, iesauksieties! Nē, var gan! Varat vienu reizi minēt: kas spēj izdomāt tādu parkošanās veidu - sieviete vai vīrietis? Pareizi! Uzminējāt.



Mīļās dāmas! Nevienu neuztrauc tas, ka jums steidzami vajag nokļūt šajā vai tajā veikaliņā! Auto ir jānovieto vismaz tā, lai tas netraucētu citiem! Padomājiet, pirms apturat savu auto pie kārtējās bodītes.

 
Visi komentāri
 
145605. viesis 28.oktobris 2004 7:55
0 0 Atbildēt

Nu, jāsaka, nav tas atkarīgs no dzimuma, bet gan no "tupuma" vai nerēķināšanos ar citiem braucējiem, "out of comments"

145607. viesis 28.oktobris 2004 8:05
0 0 Atbildēt

Labi, ka nesāki raudāt.

145608. viesis 28.oktobris 2004 8:12
0 0 Atbildēt

Incesanci, cik ILGI tad nabaga Roberts dabūja gaidīt? just curious

145609. viesis 28.oktobris 2004 8:19
0 0 Atbildēt
145610. viesis 28.oktobris 2004 8:37
0 0 Atbildēt

ehh... nabaga sievietes akal dabus taiosnoies :P

145611. viesis 28.oktobris 2004 8:42
0 0 Atbildēt

ne jau tikai sievietes taa parkojas, po

145612. viesis 28.oktobris 2004 8:46
0 0 Atbildēt

stulbs raksts (:

145615. viesis 28.oktobris 2004 8:52
0 0 Atbildēt

:DDD

145617. viesis 28.oktobris 2004 8:57
0 0 Atbildēt

ah kas pa parkaapumu .. visi tik svariigi,tik aiznemti .. tizls raksts

145620. viesis 28.oktobris 2004 9:01
0 0 Atbildēt

kuciite

145622. viesis 28.oktobris 2004 9:03
0 0 Atbildēt

Atkal kāds ir smagi apbižots - un viņu apbižojušas ļaunās, egoistiskās, teroristiskās sievietes :-D

Par ko pārvērtusies Latviešu tauta - kaut kāda žēlabainu nīkuļu varza - viens apbižojas par to, ka viņam policists nenodzied vārdu, uzvārdu un aizturēšanas iemeslu, cits par to ka aizturēts uz pāris minūtēm ....

145626. viesis 28.oktobris 2004 9:10
0 0 Atbildēt

to apaļais, tev laikam nekas nebūtu pret ja es aizietu uz tavu māju un pietaisītu virtuvi. Tu nemaz nejustos apbižots!

145630. viesis 28.oktobris 2004 9:17
0 0 Atbildēt

Nu, tikai kamēr iepērkas-- sievietei to var piedot--( redz tak,ka nav kur likt :)) cita lieta, ja uz vairākām stundām...

145631. viesis 28.oktobris 2004 9:21
0 0 Atbildēt

"ribo [?] 28.10.2004 09:10

to apaļais, tev laikam nekas nebūtu pret ja es aizietu uz tavu māju un pietaisītu virtuvi. Tu nemaz nejustos apbižots! "

Oho tā gan ir problēmas eskalēšana !!!! - laikam vajadzīgs ļoti erudīts prāts, lai izveidotu loģisku ķēdi no nepareizi novietotas automašīnas radītas neērtības līdz virtuves pietaisīšanai.

Kas tevi manis rakstītajā tai aizskāra ????

145633. viesis 28.oktobris 2004 9:23
0 0 Atbildēt

apaljais_buss , šeit jau neiet runa par to, ka kāds ir aizkavēts uz piecām minūtēm, bet par cilvēku attieksmi, pret citiem. Redz tas, ka kādam ir jāpameklē stāvvieta piecas minūtes ir nepieļaujami, bet cits tāpēc var pagaidīt.

145635. viesis 28.oktobris 2004 9:25
0 0 Atbildēt

Nez kā aičiks pats justos, ka tam kāds šitādā veidā aizbrauktu priekšā.

145636. viesis 28.oktobris 2004 9:26
0 0 Atbildēt

nju man ar ir gadijies ta nolikt autinju bet tas ir ljoti ljoti reti un tad ja man kautkur jaanogaadaa prece un tieshaam nav kur nolikt mashiinu, bet es kautkaa iemetu lapinju logaa ka uz 5 min aikaveeshu kaadu un no cikiem es tur staavu. pagaidaam gan nav gadijies neviens kas man buutu to ciniigi paarmetis, bet tas ar gadaas ljoti reti

145638. viesis 28.oktobris 2004 9:33
0 0 Atbildēt

To: uculs [?] 28.10.2004 09:23

Nē runa neiet par to - cilvēku nerēķināšanos ar citiem nevar izārstēt ar rakstiem iauto. Runa iet par to, ka rakstītājs nespēj sagremot sīkas dzīves neērtības - par tādām lietām rakstus neraksta.

145640. viesis 28.oktobris 2004 9:38
0 0 Atbildēt

Kāda kuram tā sāpe. Citam sīkums, kam nepievērš uzmanību, citam aizvainojums līdz sirds dziļumiem un gribas kliegt pa visu pasauli.

Ja man tā pieliktu priekšā, tad domāju, ka konkrēti šis šoferīts vairāk tā nekad nedarītu. Tas ir neatkarīgi no tā vai es steidzos vai nē. Man nepatīk, ja pret mani ir tāda attieksme un attiecīgi arī rīkojos.

145642. viesis 28.oktobris 2004 9:40
0 0 Atbildēt

tak tas micuks tur regulari metajas. biezhi tur nebraucu, bet reizes tris jau to tur esmu redzejis. nez ko *******i teiktu kad kads cits steidzigais vel pieparkotos otra un tresha josla.

145643. viesis 28.oktobris 2004 9:45
0 0 Atbildēt

Shitos vislabaak ir chetrataa aiznest kur taalaak un nolikt... Teiksim krustojuma viduu :) Evakuatoru dabuus + veel saimnieka izbiilis iznaakot no veikala...

145644. viesis 28.oktobris 2004 9:51
0 0 Atbildēt

Man ar vienreiz nolika Ford fiesta priekšā (ātrumā atstātu) - pasmējos, aizstūmu tālāk un braucu savās darīšanās

145645. viesis 28.oktobris 2004 9:54
0 0 Atbildēt

Sitas statja janem araa, nav tas BMW!

145646. viesis 28.oktobris 2004 10:01
0 0 Atbildēt

NU UN? kas baigaa saape, ka uz 3 min autinsh shitaa atstaats un ir zem saimnieka acu kontroles? Daudzi taa autinjus parko uz darba dienu, atstaajot mob numuru vai viziitkarti logaa. Un nekas.

145647. viesis 28.oktobris 2004 10:01
0 0 Atbildēt

to apaljais_buss:

Peec taviem komentiem spriezhot tu esi viens no shiem iibljiem kas regulaari nereekjinaas ar citiem cilveekiem un shaada pat stilaa atstaaj mashiinu pamestu kur pagadaas...

145650. viesis 28.oktobris 2004 10:11
0 0 Atbildēt

to PiepZz [?] 28.10.2004 10:01

Nu bet tad atstaaj to nummuru... un nebuutu shitaa raksta...

Ar sheim tupakiem kas nevar atstaat nummuru logaa esmu saskaaries Kad pret vaartiem nomet autinju uz ieskrien uz "3 min" veikalaa... a tur rinda un nevar izveeleeties utt utjp. Un tas ievelkas uz ~ 20 min. A man pie klienta jaabuut... njem hotj taksi...

145652. viesis 28.oktobris 2004 10:13
0 0 Atbildēt

Roi [?] 28.10.2004 10:01

Netrāpīji - es esmu no tiem iibljiem, kas cenšas lieki nesaspringt par lietām, kuras nav to vērtas, vai kuras mainīt nav manās iespējās. Es esmu no tiem iibljiem, kuri saprot ka manas garīgais līdzsvars ir svarīgākais, un nelienu visus ārstēt, bet šūmējos par nopietnām lietām.

145653. viesis 28.oktobris 2004 10:27
0 0 Atbildēt

Neviens nav abizhots.

Var redzet, ja nepasaka lidz galam, tad dazhi labi nevar izdomat par ko ir stasts. :))

P.S. ... un pec tam sudzas par korkiem pilsetas centra.

Man nav pretenziju par to, ka nevareju 5 min doties talak, bet gan par to, ka tiek noshtopeta iela.

145654. viesis 28.oktobris 2004 10:28
0 0 Atbildēt

To apaljais_buss [?] 28.10.2004 10:13

---------

Izskatās gan ka Tu visvairāk šeit šūmējies.

;)

Tā ir autora paša darīšana likt šādu rakstu vai nē. Es pilnīgi saprotu, ka kamēr dāmīte iepirkās viņam nebija kur likties un varēja mierīgi staigāt apkārt un fotografēt. Pēc tam raksta publicēšana aizņēma mazāk laika nekā Tavu komentāru kaudze. Protams, ka šāds raksts nemainīs cilvēku attieksmi, bet nez vai kādam būs pārāk patīkami ja šādi tiks atpazīta viņa mašīna. Varbūt ka Tu tāpēc tā nervozē...

;)

Man pašam arī pirms pāris gadiem bija viens tamlīdzīgi atstājis mašīnu priekšā (protams ka tieši tad kad man bija jāsteidzas). Gan taurēju gan uzsitu pa to mašīnu lai signalizācija nostrādā, nelīdzēja... Kad pēc minūtēm 15 vadītājs parādījās, viņa texts bija tāds - es taču šeit pat blakus kafejnīcā pusdienoju, varēji atnākt un pasaukt...

Viens noliek mašinu stāvvietā, otrs vārtu rūmē, varbūt nākošreiz kāds trōlejbusa vadītājs arī varētu atstāt trolejbusu ar visiem pasažieriem šķērsām pāri krustojumam un aiziet piemēram uz frizētavu...

145655. viesis 28.oktobris 2004 10:30
0 0 Atbildēt

Piekrītu apaļajam busam. Visi tikai žēlojas! Tā var darīt nevajag. Bet nekas traks taču!

145657. viesis 28.oktobris 2004 10:35
0 0 Atbildēt

es arii skrietu tajaa veikalaa, ja man ljoti vajadzeetu un nebuutu kur noparkoties. kad man vajadzeeja pazinjam slimniicaa vienu mantinju atdot, tad arii taa atstaaju tajaa pashaa vietaa. a ko dariit? rinkjot pa rajonu un mekleet vietinju kameer shis pidzamaa staav uz ielas un salst? :)

145659. viesis 28.oktobris 2004 10:42
0 0 Atbildēt

Besī, ka šitā parkojās, tai kucei vajadzēja riepas sadurt. Mazums kādam jāsteidzās.

to viesis 28.10.2004 10:35 tu esi duraks, tur mazliet tālāk ir slimnīcas stāvvieta.

Es saprotu, ka var tā pieparkoties, bet ja vadītājs paliek mašīnā, lai vajadzības gadījumā pabrauktu malā.

Un nevajag te tagad dir..., ka 5min utt. Tikpat labi viņa varēja uz 5 min šķērsām pār ielu noparkoties.

145661. viesis 28.oktobris 2004 10:44
0 0 Atbildēt

Tā ir čistākā necieņa pret citiem. Viens kekss arī nolika savu auto pretim vārtiem uz 20 min., un kad prasa, vai pēc viņa domām tas netraucē citiem, tad atbilde ir gandrīz "kāda man tur daļa?"

145663. viesis 28.oktobris 2004 10:48
0 0 Atbildēt

ir tik pat tupa vecene no AB bankas kas pie raatsnama arii katru dienu liek priekshaa mashiinam un nejjutas nemaz vainiiga! S arkanu mazdu323F nu tieshaam briiziem veelme izdurt riepas taadiem

145664. viesis 28.oktobris 2004 10:49
0 0 Atbildēt

Marchiks_: a ja man uz to slimiicu bija TV jaanogaadaa? nu nekaadi ar sabiedrisko. Nekauniibas pakaape arii jaasakataas no konkreetaas situaacijas. 5 min neviens nenospraags un trakot saaks tikai vaajnervnieki, kam uz celja vispaar nebuutu ko raadiities. tie jau arii tauree uz prieksheejiem, kas pie zaljaa kaadu sekundi aizkaveejas vai netiishaam noslaapst. ir jau lietas par ko aardiities, bet ir lietas par kuraam nav jeega muti dzeseeet.

145665. viesis 28.oktobris 2004 10:50
0 0 Atbildēt

paskataas pie krasta minimaksimas, pie kraajbankas, tur divaas rindaas mashiinas saliek priekshaa, bet tur situeishn citaads gan :)

145666. viesis 28.oktobris 2004 10:51
0 0 Atbildēt

>viesis (RCC) 28.10.2004 10:48

doma ar ritenju durshanu bus lidzets ?

Un stavesi tu 20 min vieta 3 stundas, kamer atbrauks kads kas vinai tos ritenjus nomaina

145668. viesis 28.oktobris 2004 10:54
0 0 Atbildēt

>viesis (RCC) 28.10.2004 10:48

... un vel "sveshas mantas bojashanu" norautos -

ar galvu domat vajag nevis ar galvinju.

145670. viesis 28.oktobris 2004 10:59
0 0 Atbildēt

to Robchiks tik daudz jau es arii saprotu vienkaarshi paarnnem reaalas dusmas par to vinna galvenais ir izfunktiereejusi ka vinna tur var likt nereekkinoties ar paarejiem! taada sherpa daamiite! menti pateica ka vinni taadaa gadiijuma varot tikai sodiit par nepareizu novietoshanu!

145671. viesis 28.oktobris 2004 11:01
0 0 Atbildēt

marchik - cik ilgi tev vajdzeetu uz to evakuatoru gaidiit?:)

kaapeec man buutu jaagaida sastreegumaa ar 5cilveeku pilnu mashiinu, ja man pa priekshu maisaas 5 1cilveeka mashiinas? a? taa pat arii ar taam staavvietaam. 5 "resnie" atbraukushi un aiznjeemushi 5 staavvietas kameer es ar savu fiestu atvedis 5 cilveekus un aiznemu tikai 1? diskusijas veerta teema, kam lai zvana, kam lai suudzas?

145672. viesis 28.oktobris 2004 11:03
0 0 Atbildēt

Nu raudi vai neraudi, bet korekti tas nav. Lai kaa man negribeetos apbizjot baabas, ja agraak taas baruca kaa skolnieces, tad peedeejaa laikaa taas vispaar brauc arvien trakaak, briizjiem stulbi un nekauniigi(sevishkji taas kuras jau kaadu laiku brauc).

2 redaktors. Vai nevajadzeetu neregistreetajiem "viesiem" liegt iespeeju piedaliities diskusijaas, citaadi raksta visaadus tekstus bez jebkaadas atbildiibas

145674. viesis 28.oktobris 2004 11:10
0 0 Atbildēt

vajaddzetu viesiem apaksha kabinat IP un precizu laiku brovzeri un ko tur vel tipa mon izshkirtspeju,

tapat ka WAPam

145675. viesis 28.oktobris 2004 11:14
0 0 Atbildēt

Tieši to pašu varētu teikt arī par vīriešiem...Mīļie vīrieši pirms parkošanās parskatieties vai kādam netraucējat un pirms graužat sievietes paskatieties paši savā sirdsapziņā vai nav gadījumā kāds smilšu graudiņš arī tur....

145676. viesis 28.oktobris 2004 11:16
0 0 Atbildēt

Ja man tā nobloķētu izbraukšanu, es vienkārši pastumtu to klamu malā. Jo man ir hammers ar buldozera lāpstu :)

145678. viesis 28.oktobris 2004 11:18
0 0 Atbildēt

nu man domaat ka ja ir iemesls kapeec uz 5 min. aiskjeersot tev celju tad nav ko aardiities bet nu veikals jau n u nav tas kapeec buutu cilveeki jaaaizkavee veikali neveraas ciet 16:00 taaka var paspee tarii stajanku atrast. cita lieta ja pie aptiekas piemeeram vai fig nu steidzamas lietas bet arii vismaz telefonu atstaat ja nu kas un cilveekam tieshaam pasham ar jaasteidzas. shajaa situaacijaa daamiitei nebij tiesiibu tur aizkaveet bet ir situaacijas kad tas ir piedodams protams nejau uz 20 min :)

145680. viesis 28.oktobris 2004 11:20
0 0 Atbildēt

Jā un vienmēr viņām attaisnojums ir:

"Bet man vajadzēja šitajā veikalā, un visas stāvietas bija aizņemtas" un bieži viņu balsīs ir tāds tonis it kā es būtu vainīgs ka viņas man patraucēja.

145685. viesis 28.oktobris 2004 11:29
0 0 Atbildēt

INCANTI, CIK ILGI ROBERC GAIDIIJA?

145686. viesis 28.oktobris 2004 11:34
0 0 Atbildēt

Nu virietis gan laikam padomatu pirms to dara jo tomer viriesu gadijuma vins rekinas ka vinam kads par to var tiesi un konkreti uzprasit - naxrena??? Bet sievietes gadijuma pietiek ar nevainigu plakstu plikskinasanu un jautajumu - vai tad es kadam tiesam pamaisiju.....un es tacu tik atri....! Un vel cita sieviesu kategorija protams uzgrauktu cilvekam kurs izmisigi megina tikt ara ar domu - kur tev ir jasteidzas, pagaidit nevari?!

Diemzel seit nav austrumzemju nesteidzigais laika ritejums un ir savadak.....

145690. viesis 28.oktobris 2004 11:38
0 0 Atbildēt

nu taa reggistreejos lai Pans nesaak raudaat:)

145691. viesis 28.oktobris 2004 11:44
0 0 Atbildēt

2 chechens

velkomizeets:))

145695. viesis 28.oktobris 2004 11:50
0 0 Atbildēt

Man ar shitaa gadaas izdariit, nu ne tieshi shitaa bet taa ka tam otram krietni jaaiesviist lai tiktu aaraa. Bet tas tikai tad ja esmu prom uz max 5 min.

145700. viesis 28.oktobris 2004 12:02
0 0 Atbildēt

Neredzu nekādu problēmu... Nu vajadzēja tam meitukam ieskriet veikalā... Kas tur tik traks??? Stresot vajag mazāk. Īstenībā pats šad tad tā daru. Man autiņā lapiņa ar manu tel. Nr. Uzlieku pie priekšējā stikla, ja kādam jāskrien, lai uzzvana... Mazāk satraucieties, un ilgāk dzīvosiet... :)

145704. viesis 28.oktobris 2004 12:51
0 0 Atbildēt

eu, ko jūs te visi stresojat ????

nav taču zināms cik ilgi bija jāgaida un vai tiešām maz bija tuvumā kāda brīva vieta.

ja tas skuķis ieskrēja uz 2-3 min. tajā veikalā tad viss ir ok.

varbūtība ka kāds no tām 2 automašīnām gribēs tieši šajās 2-3 min. ļoti steidzīgi aizbraukt nav liela.

īpaši šīs 2-3 min. nav nekas īpašs ja salīdzina cik laika vajag lai

p*stos riņķī ap kvartālu lai atrastu kur to autiņu nomest.

tā kā nav ko te verbāli d*rst ja nav nekas konkrēti zināms par šo gadījumu.

145705. viesis 28.oktobris 2004 12:58
0 0 Atbildēt

Ko var njemties-Eiropā visi tā dara un neviens nesatraucas!

Esmu bijis un redzējis,un starp citu neviens lidmašīnu tāpēc nav nokavējis,jo tas tiešām ir labāk nekā pusstundu riņķot pa kvartālu gaidot brīvu vietu.

145707. viesis 28.oktobris 2004 12:59
0 0 Atbildēt

Par to telefona ielikšanu logā ir OK! Mums pat pie mājas ne1 nesatraucās, ka atkal kāds ir atstājis mašīnu tā ka citi ārā netiek, jo vienmēr tad ir telefons logā - uzzvani un ceļš tiks atbrīvots!

145708. viesis 28.oktobris 2004 13:00
0 0 Atbildēt

Blin, busu rupjs, bet man ari ir gadijies lidzigi, un dama (drizak jau teiktu tante) nekadi nespeja saprast kur ir problema.

/viess/

145711. viesis 28.oktobris 2004 13:07
0 0 Atbildēt

Galvenais nenoblokejiet sadi autobusus... Tad iespejamiba atrast savu auto interesanta vieta un stavokli ir loti liela... Vel nesen nacas vienu tadu parvietot - un kartejo reizi pieradijas, ka sparni sada gadijuma "mazliet" deformejas :)

145712. viesis 28.oktobris 2004 13:15
0 0 Atbildēt

Te Bumbulics.

Autor! Visu cieņu par šito rakstu! Neņema galvā šito baru dirrsēju: apbižots, aizkavēja uz 5ām minūtēm.... bla, bla bla!

Pilnīga taisnība te vienam komentētājam, ka neiet runa par to, ka aizkavēja tur uz sekukdi vai stundu. Runa ir par attieksmi!

Un pareizi izdarīji, ka nopublicēji to mitseri ar redzamiem numuriem. Deļ šitādiem izgājieniem es neesmu gatavs sevi aizkavēt kaut vai uz ½ sekundi!

145713. viesis 28.oktobris 2004 13:16
0 0 Atbildēt

Vistiiraakaa necienja. Tas patiesiibaa ir principa jautaajums. Galvaa taadiem vajag dot un viss.

145715. viesis 28.oktobris 2004 13:22
0 0 Atbildēt

Taa ir ne tikai satiksmes noteikumu paarkaapshana, bet arii necienja pret tiem cilveekiem, kurus noblokjee. Miermiiliigaakais risinaajums buutu uzmaniigi piebraukt un ar bamperi to autinju leeniiteem nostumt malaa! Par agresiivaakiem risinaajumiem domaajiet pashi :)!

145721. viesis 28.oktobris 2004 14:19
0 0 Atbildēt

hehee :) pazvaniitu munjikiem atlidotu roleriitis un 20 latinji daamai garanteeti :) domaaju kadi padomaatu naakam reiz

145724. viesis 28.oktobris 2004 14:50
0 0 Atbildēt

Uz elizabetes ielas regulaari taa kaads ir noparkojies.

145725. viesis 28.oktobris 2004 14:51
0 0 Atbildēt

Ko var nemties, sievietem tacu ne tas vien tiek piedots :) Jeb vai tiesam tikai savam?

145728. viesis 28.oktobris 2004 14:57
0 0 Atbildēt

No kurienes iz izrauts, ka taa bija sieviete, vai es atkal palaidu kautko garam?

145730. viesis 28.oktobris 2004 14:59
0 0 Atbildēt

artis146, slikts mineetaajs:)

Pēc kāda laika parādījās arī vaininieks, kas bija ieskrējis pagraba veikaliņā iepirkties... Nevar būt, iesauksieties! Nē, var gan! Varat vienu reizi minēt: kas spēj izdomāt tādu parkošanās veidu - sieviete vai vīrietis? Pareizi! Uzminējāt.

145731. viesis 28.oktobris 2004 14:59
0 0 Atbildēt

nu man arī reiz pretī vārtiem bija bēmēvē ātrumā atstāts - normāli izstūmām ielas vidū lai čakarējas citi (kas redzējis lidostu sapratīs) un viss - ta ta nu problēma :)

145732. viesis 28.oktobris 2004 14:59
0 0 Atbildēt

Vot bābas:)

145733. viesis 28.oktobris 2004 15:13
0 0 Atbildēt

Mok transvestits :D

145754. viesis 28.oktobris 2004 16:52
0 0 Atbildēt

telefonbudina

145756. viesis 28.oktobris 2004 16:58
0 0 Atbildēt

Sievietei vienkārši sākās sliktās dienas, un vajadzēja iepirkt ekipējumu..

145758. viesis 28.oktobris 2004 16:59
0 0 Atbildēt

marchik, tev ar galvu viss kārtībā?

145759. viesis 28.oktobris 2004 17:01
0 0 Atbildēt

Tā mašīna arī traucēja satiksmei. Viņa bloķēja veselu joslu.

145761. viesis 28.oktobris 2004 17:03
0 0 Atbildēt

Kurva! Ko vairak lai saka!

145762. viesis 28.oktobris 2004 17:08
0 0 Atbildēt

To viesis::

Kāda telefonbūdiņa? Neredzēji, kas notiek manā rakstā par telefona būdiņu?

Bet vispār tās vecenes sist, p**t un badā mērdēt. Man vakar uz Krastenes paralēlielas pirms mola no DUS izlidoja priekšā vecene ar Accordu 2ja joslaa a es lidoju uz 90-100. Pa nazjiem, tāalaas skanjas signaals utt, a tai po. Uce

145764. viesis 28.oktobris 2004 17:12
0 0 Atbildēt

Vispaar pedeejaa laikaa cilveece iet ciet. Telefonbuudaas seedeet nevar, tramvaji arii pieteikushi karu be em we un veel sievietes saliek rulzus kur grib. Kas bus talak.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

145765. viesis 28.oktobris 2004 17:14
0 0 Atbildēt

Viagri pa to paraleelielinju uz 50 jaabrauc ja kas.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

145766. viesis 28.oktobris 2004 17:15
0 0 Atbildēt

Vēlreiz:

Neredzu nekādu problēmu... Nu vajadzēja tam meitukam ieskriet veikalā... Kas tur tik traks??? Stresot vajag mazāk. Īstenībā pats šad tad tā daru. Man autiņā lapiņa ar manu tel. Nr. Uzlieku pie priekšējā stikla, ja kādam jāskrien, lai uzzvana... Mazāk satraucieties, un ilgāk dzīvosiet... tās 2-3 min. neko traģisku neizdarīs...

Labāk pasaki tam cilvēciņam paldies, ka ļāvi pavērot viņa mašīnu 3 min.. Ja cilvēks normāls, tad nokaunēsies un efekts būs lielāks, ja kaut kāds slimnieks, tad tāpat nekas nepalīdzēs. Kapēc bojāt sev nervus? :)

145768. viesis 28.oktobris 2004 17:18
0 0 Atbildēt

Raksta autors ir reds.

No maniem vardiem pierakstits gandriz pareizi. :)

ir viena niances, kad Es kapu a/m tur shis mitsuks vel nestaveja.

Piespradzeju bebi iedarbinju auto skatos spoguli a tur shitas spoks. Nu vienkarshi apbrinojami....

/Robchiks/

145773. viesis 28.oktobris 2004 17:51
0 0 Atbildēt

Nu blin pisec! Žetons dāmai! Nākošreiz liec uz sliedēm! Tramvajam 3 min. vēl mazāk izsaka! ...

145775. viesis 28.oktobris 2004 17:53
0 0 Atbildēt

Mosh sho bilde RPPCL jeb municipaliem nosutit?;) A? 20 ls par staveshanu otra rinda!

145776. viesis 28.oktobris 2004 18:00
0 0 Atbildēt

Pirms paaris gadiem bija kautkas liidziix..(ja vien atminja nevilj) Toreiz gan dzheks uz pusminuuti gribeeja kioskaa ciigas nopirkt un atstaaja autinju uz sliedeem... Kautkaada sirdsleekme vai kas cic, un tas autinjsh tur staaveeja vairaak kaa 4h, un taa kaa uz sliedeem, tad tramvaju kustiiba bija paralizeeta...

Taa luuk ar tiem.. pametiishu uz pusminuuti, lai citi pacieshas...

145789. viesis 28.oktobris 2004 21:49
0 0 Atbildēt

Es jebkurā gadījumā iezīmētu šitādu lūzni, ar nagliņu...

145791. viesis 28.oktobris 2004 22:07
0 0 Atbildēt

Vaidzeej vienk. ar eļļas krāsas bunžiņu uzrakstīt kaut ko rupju uz priekšējā un aizmugures stikla - " I'm a bit.ch" vai vel ko tēlainu i vot būtu pazors pēctam braukt pa pus pilsētu ar tādu uzrakstu :) :) :)

145795. viesis 29.oktobris 2004 1:04
0 0 Atbildēt

ja domāšana nav viņai stiprā puse, tad viņa vienkārši nedomā...

145805. viesis 29.oktobris 2004 10:08
0 0 Atbildēt

Kuce paliek kuce,neko ar taam baabaam pie stuures nepadariisi. Ne velti statistikas dati liecina,ka 95% sievieshu savu mashiinu nopelna sniedzot intiimpakalpojumus. Ir dzirdeeti gadiijumi,ka sieviete pusgadu nenjem viiriesha locekli no mutes aaraa,lai nopelniitu sevis noskatiito mashiinu.

145825. viesis 29.oktobris 2004 11:02
0 0 Atbildēt

es vienreiz tadam gudriniekam nolaidu riepas :))) un izbraicu pa priekshu pa trotuari araa :)

145834. viesis 29.oktobris 2004 12:03
0 0 Atbildēt

Cik ir redzēts, tad vīrieši šādi 'grēko' daudz biežāk kā sievietes...Bet es gan domāju, ka tāds parkošanās stils drīzāk liecina par cilvēka attieksmi pret sabiedrību (citiem cilvēkiem, satiksmes noteikumiem, elementāru pieklājību, ētiku utt.), nevis raksturo kaut kādas konkrētas sieviešu vai vīriešu dzimumam raksturīgās pazīmes. Rakstiņš tāds tendenciozs, it kā vienīgi sievietes šādi darītu.

145871. viesis 29.oktobris 2004 15:28
0 0 Atbildēt

Nu un kas tur liels???

Robciks nokaveeja tiksanos un Ls 10 000 lielo preemijas izmaksu?

145872. viesis 29.oktobris 2004 15:29
0 0 Atbildēt

Tur, ja kas, var pa trotuaaru izbraukt :)

145881. viesis 29.oktobris 2004 17:08
0 0 Atbildēt

viesis 29.10.2004 10:08

Intelekts, intelekts...kultūras līmenis :((

145892. viesis 29.oktobris 2004 17:33
0 0 Atbildēt

Nu nevajag jau tik traki uzreiz!!!:) Vai tad viirieshim ta negaadas? Es piekriitu ka daamas ir savadaakas neka stiprais dzimums. Bet nevajag ta novilkt striipu...Gadas arii tadas meitenes kas brauc ljoti labi:) Vai tad taa nav????

145910. viesis 29.oktobris 2004 18:52
0 0 Atbildēt

kāda starpība vīrietis vai sieviete, nebūtu savas mašīnītes žēl, varētu tādam sānā iebraukt, lai zin, kā jāparkojas.

145924. viesis 30.oktobris 2004 1:31
0 0 Atbildēt

Jā! Jāaaaa.... JĀĀĀĀĀ!!!!....

145945. viesis 31.oktobris 2004 21:22
0 0 Atbildēt

Varētu padomāt, ka gabals nokritīs, ja meitene biki iepirksies. Vienkārši skauž, ka meitene var atļauties nopirkt labāku auto.

145969. viesis 1.novembris 2004 9:23
0 0 Atbildēt

es arī tā parkojos, ja vajag kaut kur centrā fiksi ieskriet, teiksim, papīrus parakstīt un vsjo.. tas gadījumā, ja ir līdzbraucējs, kas jebkurā brīdī var padzīt bik nost.. ja nav, tad gan braucu visriņķī apkārt, kamēr atrodas brīva vieta.

145978. viesis 1.novembris 2004 9:50
0 0 Atbildēt

Lord_RedFord [?] 31.10.2004 21:22

.....

Tātad noteikumus drīkst traktēt dažadi atkarībā no mašinas?

Piedāvāju izmaiņas CSN:

Mašīnas, kas vecākas par 10 gadiem vispār nedrīkst parkoties.;

3-10 gadi, drīkst parkoties tikai pēc noteikumiem, pie nosacījuma, ja tuvumā nav jaunāku mašinu;

0-3 gadi, drīkst neievērot zīmes un parkoties otrā rindā (ja pirmā rindā nestāv šī vai augstāka ranga mašīnas);

Jauns Mersedes, BMW, Jaguar - papildus iepriekšējam drīkst parkoties arī nelielos krustojumos vai šķērsām negalvenajām ielām;

Ferrari, Lamborgini, Hummer - drīkst parkoties arī uz tramvaja sliedēm, šķērsām ielai un jebkuros krustojumos...

;)

145979. viesis 1.novembris 2004 9:51
0 0 Atbildēt

Noveerota sitoaacija ik pa laikam uz ielaam shur tur :) Katrs parkojas kaa maak. :(

145982. viesis 1.novembris 2004 10:03
0 0 Atbildēt

oh kā man patika viesis 29.10.2004 10:08 koments

izrādās valsts statistikas pārvalde vai arī kautkāda socioloģisko pētījumu firmele ir veikusi nopietnu megapētījumu cik % no sievietei piederošās mašīnas viņa ir nopelnījusi ņemto naudu par to lai "ĪSTIEM VEČIEM sniegtu intīmpakalpojumu" :)

a vai tev nav pokuj kā sieviete nopelna savam autiņam??? ja tu māki nopelnīt autiņu 3 mēnešos, tad uz priekšu - neatceros savā dzīvē gadījumu, kurā es maksātu par locekļa atrašanos kādā mutē, bet šim viesim es pat būtu ar mieru kādus 5ls arī samaksāt.

146070. viesis 1.novembris 2004 13:33
0 0 Atbildēt

Veikaliņā biju tikai 4 minūtes. Vairāk komentāru nav.

146247. viesis 2.novembris 2004 8:48
0 0 Atbildēt

BOBAS PALIEK BOBAS. KAD TU BŪSI BOBA TAD ZINĀSI, JA SĀK PĒKŠŅI TECĒT, TAD VSJO...

146290. viesis 2.novembris 2004 11:25
0 0 Atbildēt

Eu nu, skuķi nekad neieskrien veiklā uz 2...3 minūtēm. žēl protams, ka autors neminēja cik minūtes viņš gaidīja. Vēl protams jāsaka, ka ne tikai sieveites tā dara, bet kā teica neitralais 28.10.2004 11:34 - "viriesu gadijuma vins rekinas ka vinam kads par to var tiesi un konkreti uzprasit - naxrena??? Bet sievietes gadijuma pietiek ar nevainigu plakstu plikskinasanu un jautajumu - vai tad es kadam tiesam pamaisiju... un es tacu tik atri... ! Un vel cita sieviesu kategorija protams uzgrauktu cilvekam kurs izmisigi megina tikt ara". Starpcitu, nesen redzēju kā viens vecis no pagalma nevarēja tikt kādas minūtes 15 ja ne vairāk. Pīpināja visu laiku, bet nekā. Un kad šis jau gribēja pa trotuāru braukt, izlien viena vecene - vienas auto ipashniece. Bet tur bija neskaidra situācija, jo nebija mašīna šķērsām, bet gan 2 mašīnas saliktas pārāk tuvu un nevarēja zināt kurš savu novietojis pēdējais.

146293. viesis 2.novembris 2004 11:36
0 0 Atbildēt

Kā jau teikts iepriekš - klaja citu cilvēku necieņa. Un tie kas tādus vēl te aizstāv, paši regulāri neciena citus. Ja būtu lapiņa ar telefonu logā, būtu vismaz redzams, ka cilvēks domā ar galvu, nevis ar p$$$$ (konkrētajā gadījumā). Lapiņu ar numuru var principā kā atvainošanos uzskatīt... un pilnībā piekrītu par to, ka mērkaķiem, kas rīkojas kā redzams bildē, vajadzētu švīku atstāt. Ja kāds man tagad teiks, ka pats noraušos, vari necensties rakstīt. Ja nu pārvērtēsi savas mega spējas :)

146297. viesis 2.novembris 2004 11:49
0 0 Atbildēt

Lord_Reford, pastāsti kur Tu parko savu auto, mēs pārbaudīsim vai Tev nenokritīs kāds gabals. Atradīsim kādu traktoru, ar ko nobloķēt Tavu auto :) Un visi pārējie, kas aiztāv šitādus, arī piesakās... a to vārdi, vārdi... P.S: tie, kas atstāj tel. num. logā, ir ok.

146328. viesis 2.novembris 2004 14:34
0 0 Atbildēt

Thunder [?] 02.11.2004 11:36

Piekritu - ka lapina ar telefona nr. loga butu varejusi sutuaciju mainit - jo vairak vai mazak katam ir mobilais un var pazvanit. Bet dotaja gadijuma ta patiesam ir neciena.

PS Pats esmu ta atstajies - bet loga atstaju vizitkarti kur irtel. numuri. Un esmu redzejis ari citus ta daram - un nav vispar nekadu problemu vai stresu.

Respect kulturai un savstarpejai cienai!

146341. viesis 2.novembris 2004 15:34
0 0 Atbildēt

muhahaha

146556. viesis 3.novembris 2004 18:25
0 0 Atbildēt

to HIPPY [?] 29.10.2004 15:28

speciali prieksh tevis varu pachukstet neko es nenokaveju :)

/Robchiks/

146692. viesis 4.novembris 2004 17:43
0 0 Atbildēt

Trīsreizes var minēt, kuri savus auto noparko uz ietvēm vai to malām !

146938. viesis 7.novembris 2004 1:37
0 0 Atbildēt

Nu ko riktīga ZOSS labi ka es tur nestāvēju tad jau tas Mičuks būtu palicis bez kādas lampas:)))) Kaitina tādas duras!!!

146945. viesis 7.novembris 2004 12:29
0 0 Atbildēt

Ko tur var teikt? Neko ...sievietes!

147986. viesis 15.novembris 2004 9:17
0 0 Atbildēt

Idiņi ir gan sievietes, gan vīrieši. bet aprobežotie komentāri ir vēl smieklīgāki un idiotiskāki. padomajiet paši - tepat nav tālu jāmeklē.

148154. viesis 15.novembris 2004 15:20
0 0 Atbildēt

A tā novietotam auto nav kāds sods piemērojams?

148156. viesis 15.novembris 2004 15:23
0 0 Atbildēt

man liekas, ka sievietes var braukt pie stures pat labak neka viriesi.Ir tadi gadijumi, kad sievietes izmanto savas zinasanas un izradas, ka vinjam ir taisniba.

150841. viesis 4.decembris 2004 4:02
0 0 Atbildēt

sūkāt, tikai sūkāt un vēlreiz sūkāt satiksmes noteikumus, nevis

kotaktlēcas taču vajagaaaaa!

155372. viesis 22.janvāris 2005 2:15
0 0 Atbildēt

Jaaaaaaaa, Roberts ir pa...laa, bet buus jau labi, jo driiz buus sniegs un paari dariitaaju aizshkjuureess............

156854. viesis 7.februāris 2005 15:57
0 0 Atbildēt

Riebiigi, ka viirieshu kaartas shoferi savaa acii baljkji neredz. Konkreetais gadiijums arii mani tracinaatu, jo tas ir izcili truli. Tachu biezhi vien mani shokeejusi viirieshu kaarta shoferu braukshanas un automashiinas novietoshanas kultuura. Nu par dazhiem visu izsaka tas, ka bembis ir, a uma njenado. Ir cilveeciigi kljuudiities, tachu kljuudas diez vai pastiprina fakts, ka esmu sieviete vai dies pasarg, ja man ir blondi mati.

158641. viesis 27.februāris 2005 23:00
0 0 Atbildēt

Piekrītu jjj

159119. viesis 3.marts 2005 21:44
0 0 Atbildēt

bet es tachu visiām dāmām saku ka ir jāstūrē nevis jāturas pie stūres:D

160161. viesis 13.marts 2005 16:29
0 0 Atbildēt

Es varu teikt tā: mīļie kungi... un turpinājums, kas rakstā. Tā kā, ir arī kungi ar tādu netikumu. Brīžiem jāpabrīnās, kā par otru nedomā...

160163. viesis 13.marts 2005 16:41
0 0 Atbildēt

Vispār, muļķīgi šeit viena otra komentāri. Vietas nav, veikalā vajadzēja utt. Tad jau drīz par to, ka man kaimiņš to un to izdarīja un es šo šauju nost, vai kādai gāžu pa aci, ka viņa pirms manis pēdējo blūzīti nopirka, ko MAN VAJADZĒJA, tad arī man par to nekas nebūs, jo blūzīte tak pēdējā... utt. :))) Noteikumi, mīļie, visiem vienādi. Un nav ko attaisnoties.

160452. viesis 15.marts 2005 21:39
0 0 Atbildēt

beidziet apcelt sievietes, takaa pashi taa nekad nebuutu dariijushi!

165286. viesis 20.aprīlis 2005 15:00
0 0 Atbildēt

Nu bet, ja nav vietas nekur citur...;) Taisni Chicago un citu lielpilseetu stilaa. Tik der avaarijas gaismas atstaat mirkshkjinoties :)

165876. viesis 26.aprīlis 2005 20:53
0 0 Atbildēt

Prieks, ka vismaz reizeem kads atbalsta rai sievieshu stureshanas maakslu. Lai ari pati esmu sieviete bet biezhi izbesi sieveites pie stuures. Brauc kaut kads velkonis vai sviests, paskatos - jaa, sieviete. Brrrr. :) Sievietes - tirieties! :)

167464. viesis 14.maijs 2005 0:14
0 0 Atbildēt

na tanke nado ezditj

182969. viesis 22.oktobris 2005 22:45
0 0 Atbildēt

es nopirksu mithsubisi

185534. viesis 15.novembris 2005 22:18
0 0 Atbildēt

normaali :D

186303. viesis 23.novembris 2005 17:53
0 0 Atbildēt

Nav tak slinkums tā ņemties par sīkumiem... es jau domāju notikusi traģēdija...:)

190139. viesis 8.janvāris 2006 11:39
0 0 Atbildēt

Stulbā kaza!!! Bet tā jau nedara tikai sievietes...

190987. viesis 17.janvāris 2006 22:41
0 0 Atbildēt

Normāla parādība! Nesen arī uz Baznīcas ielas tādā pat veidā pameta savu džipu un aizgāja. : )

199525. viesis 26.aprīlis 2006 19:43
0 0 Atbildēt

Laps! Blondīīi..

220473. viesis 11.decembris 2006 15:35
0 0 Atbildēt

Sieviešu loģika,ierauga veikalu un vis,viņai tur vajag!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti