Senso: Rinspeed «spēlē uz jūtām» 13

 
22.decembris 2004 0:02

Šveiciešu auto dizaineru kompānijas Rinspeed un Bayer MaterialScience speciālisti nākošā gada 1. martā sola pasaules mēroga prezentāciju - viņu jaunāko ideju un iztēles objekts ir iemiesojies jaunākās paaudzes konceptauto vārdā "Senso".



Koncepta izstrādē galvenais akcents likts, paturot prātā cilvēka maņu orgānu labsajūtu - ne velti Rinspeed Senso vārds tulkojumā nozīmē "just". Auto patiesi "jūt" vadītāju un piemērojas tam. Īpaši svarīgi tas ir ekstremālās situācijās, jo auto un vadītāja "sadarbība" būtiski mazina avārijas risku.



Konceptauto ir aprīkots ar sarežģītu devēju sistēmu, ko izstrādājusi Šveices un Insbrukas universitāte. Smart Surface Technology sistēma, elektroluminiscējoša kompānijas Bayer MaterialScience plēve un Šveices kompānijas Lumitec elektronika fiksē biometriskos rādītājus un citu informāciju, tālāk izskaitļojot vadītājam vispiemērotāko apgaismojuma intensitāti.

Senso darbojas ar dabasgāzi, tādēļ tas ir īpaši draudzīgs apkārtējai videi.

 
Visi komentāri
 
152418. viesis 22.decembris 2004 3:07
0 0 Atbildēt

WTF?!?

152421. viesis 22.decembris 2004 8:06
0 0 Atbildēt

Kautkas izteikti diivains. Ja priekshu vareetu nosaukt pa modernu, tad aizmuguri ir gruuti raksturot...

152423. viesis 22.decembris 2004 8:31
0 0 Atbildēt

Vai tad par tādu brīnumu izveidošanu kādam arī maksā algu ???

152424. viesis 22.decembris 2004 8:43
0 0 Atbildēt

Galīgi nesmuks un bezgaumīgs auto, plus vēl tas ka paļauties uz sensoriem 100% nekad nevar - tie var melot un iziet no ierindas. Jāpaļaujas uz sevi nevis uz tehnoloģijām, tās mēdz pievilt.

152425. viesis 22.decembris 2004 8:48
0 0 Atbildēt

Nefiga nesapratu... :( Ko tās universitātes tur ir samudrījušas? Kas tur ko fiksē? Kapēc autiņā kaut kas jāfiksē ar luminiscējošu plēvi? Ja tai plēvei liksies, ka man tagad gribas palasīt grāmatu, tad ieslēgs salona apgaismojumu? Jebšu ekonomēs man tuvo uguņu lampiņas izslēdzot tās ikreiz, kad es neskatos uz ceļu, bet, piemēram, uz spidometru? Nu, un tas pēdējais teikums arī reāli rullē...

152431. viesis 22.decembris 2004 9:59
0 0 Atbildēt

To seal25: Tad ar zemuudeni braucot vajag pa lodzinju luureet, lai kur neieskrietu? :)

152441. viesis 22.decembris 2004 11:18
0 0 Atbildēt

Dizains nav organisks...

152449. viesis 22.decembris 2004 12:57
0 0 Atbildēt

Dizains vienkāršs - otrādi apgāzta motorlaiva. :)

152459. viesis 22.decembris 2004 16:32
0 0 Atbildēt

Dizaineris vēl nav plinībā apguvis datorprogrammu, bet priekšnieks jau prasija rezultātus.

152465. viesis 22.decembris 2004 17:43
0 0 Atbildēt

Vējstikla tiešām nebūs? Ko ta darīs - pa Raiņa parku bērnus vizinās vai?

152538. viesis 23.decembris 2004 20:54
0 0 Atbildēt

seal25

aga - protams - ābēes arī nav vajadzīgs :):):)

152559. viesis 24.decembris 2004 0:15
0 0 Atbildēt

Tad jau labaaks ir 67 gada mustangs, vai moskvich, kur gandriiz viss ir mehaanisks, kur viss ir atkariigs no vadiitaaja, bet shitas ir sviests. Mans domaa, ka driiz tiks radiiti jauki datorviirusi, kas shitaas "juutu lamatas" aatri izvediis no ierindas un aparaats fiksees kaa vadiitaajs nervozee un ar prieku pluuks pa kokiem :))))))))

153018. viesis 28.decembris 2004 16:26
0 0 Atbildēt

Kaada jeega no sensora, kursh tikai apgaismojumu regulee??

T

Kaarlis

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti