Lasītāja pārdomas: Vai gājēju pārbrauktuves? 65

 
7.janvāris 2005 11:46

Jau vairākkārt iauto un citur ir ticis rakstīts par to, ka bīstami ir izvietot neregulējamas gājēju pārejas vietās, kur atļauts braukt ar 70 km/h un ātrāk. Diemžēl situācija īpaši nemainās un diez vai tuvākajā laikā mainīsies.

Šorīt pašam gandrīz nācās kļūt par divu jaunu meiteņu potenciālu slepkavu. Braucot pa Ulmaņa gatvi virzienā uz Salu tiltu gabaliņu aiz "Spices", vēl tumsiņā no rīta, ātrums ap 75 km/h, aptuveni 20 m attālumā uz gājēju pārejas man priekšā izgāja divas meitenes.

Paldies meitenēm - viņas saprata, ka es diez vai slīdēdams pa slapjo ceļu, paspēšu apstāties un pakāpās atpakaļ. Šoreiz traģēdija nenotika. Bet ir cilvēki, kuri nepamana, nepaspēj, vai vecuma dēļ nespēj izvairīties...

Grūti ir tumsā, lietū un intesīvā satiksmē savlaicīgi pamanīt pie neapgaismotas gājēju pārejas cilvēkus. Manā gadījumā nobremzēt vai izvairīties no sadursmes bija praktiski nereāli. Laikam satiksmes organizētāji to nesaprot, jo uz mūsu ceļiem ir daudz šādu būtībā gājēju pārbrauktuvju.

bb, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
153965. viesis 7.janvāris 2005 11:50
0 0 Atbildēt

nesatraucies, vairaak par 10 gadiem nebuutu jaaseezh!

153966. viesis 7.janvāris 2005 11:53
0 0 Atbildēt

pavezlo!

153967. viesis 7.janvāris 2005 11:55
0 0 Atbildēt

UZ ATRGAITAS IELAM GAJEJU PAREJAS LIKVIDEJAMAS! VIENIGAIS-VAI PAREJA DAZADOS LIMENOS, VAI LUKSOFORS!

153968. viesis 7.janvāris 2005 11:56
0 0 Atbildēt

Pirms gājēju pārejas ir jāsamazina ātrums jebkurā gadījumā. Un ATĻAUTS braukt ar 70 nebūt nenozīmē, ka OBLIGĀTI JĀBRAUC tik ātri.

153969. viesis 7.janvāris 2005 11:59
0 0 Atbildēt

153968. viesis

kurā csn punktā rakstīts, ka jāsamazina jebkurā gadījumā?

153970. viesis 7.janvāris 2005 12:00
0 0 Atbildēt

Vienīgais, ko ar šādiem rakstiem panāks rakstītājs ir, ka tiks ierobežots ātrums, tāpat kā tas tika izdarīts Maskavas ielā un mani tas bessī! :| Rakstītājam ieteiktu braukt lēnāk pašam, nav jau jācenšas izspiest max+.

Protams, ka vienīgais risinājums tādās vietās vajadzētu uzstādīt luksoforus ar pogu - visi būtu apmierināti

153971. viesis 7.janvāris 2005 12:00
0 0 Atbildēt

Ja tu brauc lietū, tumsā, tad

-nepārkāp atļauto ātrumu,

-samazini ātrumu zem maksimāli atļautā

-pirms gājēju pārejas samazini ātrumu, jo potenciālos bojāgājējus neredzi.

Tad nevajadzēs žēloties par satiksmes organizāciju un kļūt par potenciālu vai reālu slepkavu.

153972. viesis 7.janvāris 2005 12:02
0 0 Atbildēt

to viesis 153968

Bieži to zīmi var pamanīt tikai tad, kad brauc viņai garām, nevis kaut 50m iepriekš, tā ka nevajag te muldēt par lēnāku braukšanu, pietiek jau ar to ka jātur visu laiku sasprindzinājumā redze, lai apbrauktu kārtējo "grāvi".

153973. viesis 7.janvāris 2005 12:04
0 0 Atbildēt

Jā, mani ar tracina šitās tumšās gājēju pārejas, es katru rītu braucu gar ulbrokas kapiem, kur ir daudz šādu pāreju, bet ir tik tumšs uz viņām.

Kad tuvojas kāda no šīm pārejām maksimāli koncentrēju uzmanību uz tām, lai varētu kaut ko saredzēt.

Mans priekšlikums būtu vismaz apgaismot šīs gājēju pārejas, jo tumšā laikā, lietū tās praktiski ir epārredzamas

Vienīgais, kas ir darīts lietas labā uz ceļa gar ulbrokas apiem, ir noņemta zīme, kas atļāva tur braukt ar 70km/h tajā posmā, kur ir gājēju pārejas, bet ar to nepietiek - vajag gaismas!

153974. viesis 7.janvāris 2005 12:09
0 0 Atbildēt

man besi tiesi pasi gājēji, jo vini iedomājas, ka ir visuvarenie un neskatoties iet pāri ielai, protams uz gājēju pārejas, bet kā ir jāpāriet šī gājēju pāreja? nu protams, ka ir jāpārliecinās, vai a/m viņus redz un apstājas , lai palaistu viņus, bet kas notiek uz ielām? cilvēki metas pat skriešus uz ielas, jo redz viņi ir uz gājēju pārejas, un viniem ir PO *** ko dara a/m . pasi cilvēki ir jāaudzina

153975. viesis 7.janvāris 2005 12:10
0 0 Atbildēt

Manuprāt ļoti labi ir izdevušās gājēju pārejas Imantā Kurzemes prospektā (starp Abavu un Reālu). Tā naktīs tiek izgaismota no augšas. Ir speciāli tam virs gājēju pārejas uzstādītas lampas, kas izgaismo tieši pārejas zonu. Tādām vajadzētu būt visām neregulejamām pārejām. Iauto varētu aizbraukt naktī un pavērot, cik pārskatāma ir pati pāreja un blekus esošā zona. Tur gājējus var pamanīt laicīgi.

153976. viesis 7.janvāris 2005 12:13
0 0 Atbildēt

un kas buus ja iauto aizbrauks un paskatiisies?! he

153980. viesis 7.janvāris 2005 12:26
0 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu par gājāju pāreju apgaismošanu, taču vai ar to pietiks braucot uz 90km/h Jelgava - Rīga var jau būt. Mans ierosinājums apgaismota pāreja un kautkāds lusofors, kas bridinā par gājēja atrašanos uz pārejas (gājējs pieiet pie luksofora nospiež pogu parādās siluets kas brīdina vadītājus).

153982. viesis 7.janvāris 2005 12:30
0 0 Atbildēt

Būtu tomēr jauki, ka cilvēki lietotu atstarotājus, un ne tikai ārpus apdzīvotām vietām..

153992. viesis 7.janvāris 2005 12:51
0 0 Atbildēt

ātrums jāsamazina jebkurā gadījumā jau tuvojoties pārejai:

159. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.

153995. viesis 7.janvāris 2005 13:01
0 0 Atbildēt

Ļoti vienkārš risinājums: zīme - gājēju pāreja - jāuztver analoģiski kā - dot ceļu - un viss.

Erbijs

153997. viesis 7.janvāris 2005 13:07
0 0 Atbildēt

laba doma!

153998. viesis 7.janvāris 2005 13:10
0 0 Atbildēt

bet ja nav zīmes, bet ir tikai zebra, kā tad laicīgi samazināt ātrumu vai uztvert kā dot ceļu?

153999. viesis 7.janvāris 2005 13:12
0 0 Atbildēt

pie beberu ciemata taaas parejas ir vaks,tur vakaros tiesaam nevar pamaniit neko,jo sanak 3 joslas,tur tik japaljaujas uz gajeju godpratibu.es uzskatu ka vajadzetu ierikot apgaismojumu taam parejaam tad nebuutu nekadu probleemu,jo gajejiem tomer kautkur pari ir jaiet

154000. viesis 7.janvāris 2005 13:14
0 0 Atbildēt

kāds varētu izrakt ES normatīvus par to kādas ir minimālās

prasības gājēju pāreju izveidošanai ???? esmu 100% pārliecināts, ka reti kura pāreja atbilst jebkādām prasībām.

tas varētu būt labs veids kā izdrāzt valsti. ja tas panestos caur tiesām, tad momentā atrastos līdzekļi un viss pārējais.

154001. viesis 7.janvāris 2005 13:15
0 0 Atbildēt

Manuprāt šini stāstā bija labs teiciens "NEAPGAISMOTĀS". Rīgā diemžēl ir rihtīgi daudz šādu vietu.

154003. viesis 7.janvāris 2005 13:17
0 0 Atbildēt

Kāpēc tā jāskrien uz 75 km/h? Manuprāt pietiktu 50m pirms gājēju pārejām izvietot zīmi 50 vai pat 40, lai tak tās mašīnas tā neskrien. Ar to arī problēma būtu atrisināma.

154005. viesis 7.janvāris 2005 13:30
0 0 Atbildēt

153992. viesis

:)) izlasi vēlreiz paša rakstīto, sekojot Tavai loģikai un teikuma uzbūves izpratnei vislabākais ir apstāties pilnībā vienmēr, kad ieraugi gājēju pāreju, ir tā tuvumā kāds vai nav.

154009. viesis 7.janvāris 2005 13:48
0 0 Atbildēt

Šajā vietā arī man gadās bieži braukt un gadās ka braucot pa otro joslu aiz lielākas un necaurredzamas mašīnas nevar saprast kāpēc tā bremzē un tad parādās DROSMĪGAIS GĀJĒJS AR SAVU PĀRLIECĪBU - MAN PRIEKŠROKA , kurš pat neskatās vai pa otro joslu braucošais var nobremzēt , vai nevar .

Labas apgaismotas pārejas parādijušās Imantā , Kurzemes prospektā - tur gājēja nodomu šķērsot ielu var redzēt pa gabalu .

154015. viesis 7.janvāris 2005 14:14
0 0 Atbildēt

Piegriezies lasiit shitos atsaldeetos komentus. kameer juus neiemaaciisieties pilniigi apstaaties pie paarejas, kuras tuvumaa ir gaajeejs, tikmeer gaajeeju liikhu kaudzes nemazinaasies. Vai nav vienalga ko tas gaajeejs dara pie taas paarejas. Tas ir tikai juusu pashu interesees tam neuzbraukt. Bet manupraat te ir maz taadu, kuri to saprot. Tak aizbrauciet uz eiropu un paskatieties kaads tur gaajeejs ir "dievs" uz celha...a jums tik kachaat savas pravas...

154016. viesis 7.janvāris 2005 14:15
0 0 Atbildēt

Kad beidzot pirms gājēju pārejām uzliks ātrumu ierobežojošās zīmes? Katrā ziņā jāapziņo visas vietas, kur Latvijā ir gājēju pārejas vietās, kur nav ātruma ierobežojumi un jāizliek šīs zīmes. Lai gājēju pārejām transports tuvotos ne ātrāk kā 50 km/h.

154017. viesis 7.janvāris 2005 14:16
0 0 Atbildēt

aizej pie acu aarsta tad ieraudziisi varbuut ziimes...

154019. viesis 7.janvāris 2005 14:23
0 0 Atbildēt

nu fakts, bet tādēļ jau nevajag piesavināties manis izgudroto zebras nosaukumu. "gājēju pārbrauktuve" ir man tuvo leksikā vismaz pāris gadu

vova

154020. viesis 7.janvāris 2005 14:30
0 0 Atbildēt

Citēejot viesi 14:14 - piegriezies lasīt šitos atsaldētos rakstus. Piekrītu apaljajam busam - sk. komentu 12:00.

Nekad neesmu redzējis, ka gājējs uz brauktuves parādītos "pēkšņi" vai no "nez kurienes". Autovadītāja pienākums ir koncentrēties ne tikai uz atļautā ātruma nepārsniegšanu vairāk kā par 10 km/h (piemēram), bet arī uz ceļmalu pie gājēju pārejas u.tml.

154021. viesis 7.janvāris 2005 14:46
0 0 Atbildēt

tikai zebra bez ziimes NAV GAAJEEJU PAAREJA, vispaar latvijaa ir ljoti maz gaajeeju paareju, jo to kraasojums neatbilst standartam LVS bla bla bla, bet gaajeeju paareja ir vieta, kas apziimeeta ar n-to celjaziimi un m-to celja apziimeejumu

labs koments, ka gaajeeju paareja=dod celju

vienmeer un visur nav jaabrauc ar Vmax+5, turklaat par gaajeeju paareju informee ziimes, ja taas neredz, tad vispaar nedriikst piedaliities celju satiksmee. laiciigi pirms ziimes sabremzeejies liidz 40 kmh un nebuus probleemu

154022. viesis 7.janvāris 2005 14:51
0 0 Atbildēt

to 154021.viesis

a kāpēc tad zebra diez nav gājēju pāreja bez zīmes? man gan ar tā likās, bet CSN nosaka citādi:

1.21. gājēju pāreja − brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 530. un 531.ceļa zīmi un (vai) 931.ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;

tātad ir 3 varianti-

1) ar ceļazīmi un zebras apzīmējumu

2) ar ceļazīmi

3) ar zebras apzīmējumu

154027. viesis 7.janvāris 2005 15:02
0 0 Atbildēt

izeja ir - luksofors ar pogu, tas liks apstāties autovadītājiem un disciplinēs arī gājējus, jo tad viņi tomēr šķērsojot brauktuvi salasīsies grupās, nevis kā tagad, nepaskatās ne pa labi, ne kreisi un tik slāj pāri, redz viņam esot priekšroka, protams, tātad arī priekšroka tikt nobrauktam

154028. viesis 7.janvāris 2005 15:05
0 0 Atbildēt

es veel dziivoju peec vecajaiem noteikumiem, kad tas mistiskais (vai) nebija

bet korekti buutu nevis "un (vai)", bet tikai un, kas noziimeetu, ka vajag gan ziimi, gan zebru, vai arii tikai vai, kas noziimeetu 3 augstaakmineetos variantus

ar cienju

154031. viesis 7.janvāris 2005 15:25
0 0 Atbildēt

Man turpat šorīt līdzīga situācija. Pilnīgi melnā tērpies puišels žvidzināja pāri ;((( Bet es jau pirms tām nometu vismaz uz 50 km/h

154038. viesis 7.janvāris 2005 16:19
0 0 Atbildēt

Tas ir noziegums, ka ir neapgaismotas pārejas.

154042. viesis 7.janvāris 2005 16:27
0 0 Atbildēt

Interesanti ka tie agresīvākie diskitētāji piesaka sevi anonīmi .

154048. viesis 7.janvāris 2005 17:00
0 0 Atbildēt

blja ka besii tie gajeji kas apstajas pie gajeju parejas un sak sist bazaru,vai arii staav pie tas un ker businju,veel labaak ka tiesi blakus ir pietura,tad vienkarsi var nostaveet visu dienu,jo redz tu jau nezini kuraa bridii vins maita izleks,blin:(

154049. viesis 7.janvāris 2005 17:03
0 0 Atbildēt

viess to Qued

Tad jau tev veicas vai tu nebrauka tur kur ir tas parejas. Man ta ir bijis piemeram uz Viestura prospekta pie ostas ielas, kad gajejs tiesam nez no kurienes uzrodas, kaut atrumu pirms tas parejas vienmer samazinu dazkart par lidz 40. Paldies pasvaldibai, kad sakoties akcijai bojagajejs ta ieraka zeme vienu lampu un nu si gajeju pareja ir labi parredzama vismaz no centra puses braucot. Diemzel daudzas citas vietas ta nav. Kaut vai taja pasa krastmala gaismas ielas mala nevelk pari tam trim joslam un gajejs uz slapja cela pretimbraucoso ugunu fona tiesam ielas vidu ir neredzams tas. Gan jau labi zini ka ir kaut vai fotografet pretgaisma - cik daudz detalu var redzet, acs reage tapat.

Protams atliek tikai samazinat atrumu lidz vismaz lidz 30 kmh ik pa parsimts 100 metrim:)....

154050. viesis 7.janvāris 2005 17:08
0 0 Atbildēt

To:

153974. viesis (IeM) 07.01.2005 12:09

Laikam jau tu esi viens tiem idiņiem, kuri nopīpina un nolamā gājējus, kuri iet pāri gājēju pārejām. Un arī nogriežoties krustojumā gājējus nolamā!

154051. viesis 7.janvāris 2005 17:11
0 0 Atbildēt

75Km/h šajā posmā jau ir pārkāpums. Ņemot vērā ceļa apstākļus raksta autoram bija jāizvēlas "drošs braukšanas ātrums atbilstoši ceļa apstākļiem" un tas ir - ~30km/h. Tieši pie šāda ātruma var apstāties uz slapja asfalta 20 metros.

30 km/h pa Jūrmalas šoseju, Ulmaņa gatvi, Salu tiltu, Vanšu tiltu... Piedodiet, bet tā jau ir utopija. Diemžēl autovadītājs ir apkārtējo bezatbildības (nevērības pret savu veselību un dzīvību) ķīlnieks. Ja tās "kalnu kaziņas" nebūtu laikā attapušās tad 99% vainīgs būtu raksta autors jo nebrauca ar 30Km/h. Vienīgais veids kā tikt cauri sveikā - nebremzējot notriekt gājējus tā lai tie uz vietas beigti un CP paziņot ka gājēji pēdējā brīdī izlekuši priekšā. Kārtējā utopija.

Starpcitu, pie rakstā aprakstītās situācijas sadursme būtu neizbēgama arī ceļa posmā kurā atļautais braukšanas ātrums ir 50km/h, būtu laba redzamība un asfalts būtu sauss. Apstāšanās ceļš pa sausu asfaltu no 50Km/h ir ~30 metri. Pēc 20m šļūciena trieciens joprojām būtu pietiekoši liels lai gājējam klātos plāni.

Esmu pēdējā laikā manījis ka policija "piesienas" gājējiem kas pāriet krustojumu pie sarkanā. Bet tas tomēr ir par maz, un krustojumi nav tās briesmīgākās vietas. Vieglāk ir pataisīt autovadītāju par grēkāzi.

P.S. - Pie gājēju pārejas esmot jāpiebremzē un vienmēr jābūt gatavībā apstāties. Ja gājējs tiek notreits uz gājēju pārejas - autovadītājs vainīgs.

154052. viesis 7.janvāris 2005 17:16
0 0 Atbildēt

storms........

gribu redzeet kaa tu uz 30 velcies pa celju kur 70,nevajag te tagad stastiit sitadas tulbibas,labak tad sedi majas un nevelcies nemaz nekaa traucee citiem braukt,un gajejiem ir janesaa atstarotaji,tad vaditaji vares pamaniit ka vinji stav pie parejas un palaidiis

154054. viesis 7.janvāris 2005 17:32
0 0 Atbildēt

Marchiks: un to visu tu dari kaa minimums 2. josla !!!

154056. viesis 7.janvāris 2005 17:45
0 0 Atbildēt

Rashns [?] 07.01.2005 17:16

CSN nekur nav teikts, ka gājējiem, kas stāv pie pārejas jābūt ar atstarotāju!!!

CSN 19. .... gājējiem, kas pārvietojas pa brauktuvi vai nomali, jālieto gaismas atstarotājs ...

Diez vai tu pats autobraucējs, vēlā vakarā izkāpis no auto, pārejot ielu sev uzkabināsi atstarotāju.

154059. viesis 7.janvāris 2005 18:26
0 0 Atbildēt

To Marchiks Klau,ja tu tā uzmanīgāk būtu papētijis CSN ,tad tur šis tas par tīšu satiksmes kavēšanu,kā arī sodi par to pašu.Tas ir viens ,otrs ir ka pa šitādu izdarīšanos var arī atrauties.Bez apvainojumiem.

154062. viesis 7.janvāris 2005 18:51
0 0 Atbildēt

gaajeeju paarbrauktuves "rullee"...

nav jaabuut rakjeshu zinaatniekam, lai saprastu, ka notriecot vairaak gaajeejus tagad, statistika uzlabosies veelaak. :)

154086. viesis 8.janvāris 2005 0:35
0 0 Atbildēt

Eu , bet baigi incanti - 2/3 VIESU agjitee par aatruma izveeli zem max atljautaa , par OBLIGAATu bremzeeshanu pirms galjas paarvilktuves ,o piedoshanu - bojaagaajeeju gatavotavas utt kuinju . MOSH EJIET KA D>RST daargie viesi ar saviem padomiem . Deelj taadiem ''suukaataajiem'' braukt ir neiespeejami ''normaalajiem'' ne paargalviigajiem autovadiitaajiem , delj taa pasha iemesla kaajaamgaajeejs nevar saprast vai ''suukaataajs'' apstaasies vai vinsh ''pa dziivi suukaa'''un noteikti nepstaasies .

Viens vieniigs bardaks turpinas deelj nekonkreetiibaas . ir noteiktais aatrums 50/90/110 un viss nekaadu apstaaklju !!! Ir apziimeetas un konkreetas vietas kuraas kaajaamgaajeejs driikst skjeersot brauktuvi un viss - nekaadas ''redzamas/neredzamas/perpendikulaaras..............'''utt kunjas .

P.S. shodien norulleti 400km , bija iespeejas , bet netika realizeetas 3 frontaalaas sadursmes , 1 saani , 5 BOJAAGAAJEEJI . Vai nav bishkji par daudz 400kilometriem ,100kilometru radiusaa ap Riigu ????.

Fuu izkliedzos , vieglaak palika .

154087. viesis 8.janvāris 2005 0:37
0 0 Atbildēt

P.S.S. Marchik Tu esi ''suukaataajs'' ????

154094. viesis 8.janvāris 2005 9:30
0 0 Atbildēt

;DDD Saliidzinaasim sho situaaciju ar gaajeeju paarbrauktuveem uz pleskavenes, kur v-max ir 90, bet v-real 100-120... +lietus, sniegputenis... vairaakas paarbrauktuves - liidz Siguldai kaadas 3-4, visas paari pa divaam joslaam, tad sadalene, tad vell divas joslas.

154095. viesis 8.janvāris 2005 9:53
0 0 Atbildēt

to TDI - tikko pieleca - tie, kas agjitee par aatruma izveeli zem max atljautaa, patiesiibaa ir CP agjenti, kas noriikoti, lai ar ceturtaas varas starpnieciibu, ievirziitu sabiedriibas apzinju pareizajaas sliedees.

154114. viesis 8.janvāris 2005 17:34
0 0 Atbildēt

www.tvnet.lv/resources/hum...ate=2002-12-10 Jābuve citaadaakas paarejas:)

Redaktors 8.janvāris 2005 18:50
0 0 Atbildēt

Hmm, laba doma!

154158. viesis 9.janvāris 2005 14:04
0 0 Atbildēt

RAKSTA AUTORS-MALACIS!!!

154164. viesis 9.janvāris 2005 16:27
0 0 Atbildēt

:)) zjeel nepieteicu autortiesiibas uz textu "gaajeeju paarbrauktuves un gaajeeju nobrauktuves" reiz gadiijaas ieraxtiit cp protokolaa tieshi taadaa formaataa :))

kindzulis

154172. viesis 9.janvāris 2005 21:27
0 0 Atbildēt

Manas paardomas - tev ir taisniiba attieciibaa uz neapgaismotajaam gaajeeju paarejaam. Tur liidz tikai divas lietas - 1) apgaismot gaajeeju paareju, 2)novietot luksaforu ar pogu... Un tev nav taisniiba - tev jaanoveertee situaacija uz celja, un jaasamazina braukshanas aatrums, ja juuti, ka vajadziibas gadiijumaa nespeesi nobremzeet...

154174. viesis 9.janvāris 2005 22:26
0 0 Atbildēt

aatrums pirms gaajeeju paarejaam NAV jaasamazina JEBKURAA GADIIJUMAA, bet TIKAI GADIIJUMAA, lai DOTU CELJU GAAJEEJIEM, KAS SHKJEERSO BRAUKTUVI PA GAJEEJU PAAREJU VAI IZIET UZ TAAS.

Ja neredzi gaajeeju, kas sleepjas tumsaa, znachit no tavas perspektiivas gaajeeja tur nav. Savukaart, gaajeejs ofic redz tachku, jo gaismaam ir JAABUUT IESLEEGTAAM JEBKURAA GADIIJUMAA. Rezultaataa - gaajeejam buutu jaagaida, vai jaapiekarina atstarotaajs, lai to gniidu vareetu redzeet, nevis skriet paari tumshai paarbrauktuvei.

154175. viesis 9.janvāris 2005 22:27
0 0 Atbildēt

ieprieksheejais manc.

154180. viesis 10.janvāris 2005 1:19
0 0 Atbildēt

1) gajeju parejas ir jaapgaismo obligati.

2) kapec raksta autors nevareja apbraukt meitenes ljaunakajaa gadijumaa ?

154190. viesis 10.janvāris 2005 9:20
0 0 Atbildēt

to white trash

notonee prieksheejo stiklu vai uzliec tumshas saulesbrilles, tad vispaar gaajeeju paarejas pazudiis, jo neredzeesi ne zebru, ne ziimes

forsha logjika: ja neredzu, taatad nav; ja nemaaku, taatad nav iespeejams...

154203. viesis 10.janvāris 2005 11:52
0 0 Atbildēt

Būtībā, "gājēju izlaišanā" ir jāvaino CP darbinieki, kuri ar stingrām sankcijām, ir zināmā mērā ir panākuši, ka autovadītāji gājējus uz zebrām palaiž. Nenoliedzami, pozitīvs efekts ir panākts autovadītāju audzināšanā, bet tajā pašā laikā, no "grafika" ir būtiski atpalikusi gājēju "audzināšana". Liela daļa gājēju nu ir pieraduši,ka šoferi viņus palaiž, tagad praktizē šķērsot "zebru" neskatoties ne pa labi, ne kreisi - nebaidoties pat no "titānika" tēlam līdzīgā draudīgā ātrumā braucoša trolejbusa...Diemžēl, dazš labs gajējs pēc tam ar realitātes teoriju aprod pēc tam gulēdams jau slimnīcas gultā. Labākajā gadījumā... Atcerējos komandējumu Minskā, kad brašs'milicis mani sodīja pie regulējamas gājēju pārejas par to, ka ka biju sācis PĀRIET ielu pie dzeltenās gājēja gaismas. No, comment.

Turpat Minskā, miliči pie parastajām gājēju pārējām, vero gan mašīnas, gan gājējus. Ja , gājējs uz pārejas IZGĀJA , pirms tam nepārliecinoties ar savu drošību, tika bargi sodīts ar naudas sodu. Ja attiecīgi gājēju nepalaida šoferis, sodīts tika viņš. Bet, mūsējie CP, diemžēl - neprot savu darbu organizēt, strādā pēc principa: no vienas galējības otrā....var to nosaukt arī : no viena grāvja otrā grāvī....!

154208. viesis 10.janvāris 2005 12:21
0 0 Atbildēt

Atbalstu

154233. viesis 10.janvāris 2005 17:35
0 0 Atbildēt

Kārtējais idiots! Pirmkārt, tu pārkāpi CSN - pārkāpi atļauto braukšanas ātrumu, otrkārt - tu pārkāpi CSN punktu par gājēju pārejām:

159. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, ja

tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.

Tātad ieraugot gājēju pārejas zīmi, tev bija jāsamazina braukšanas ātrums un jāskatās vai kāds gājējs negatavojas šķērsot ielu, nevis jāturpina nesties un urbināt degunu! Jo citādi nevaru izskaidrot kā apgaismotā posmā gājēju pāreju un cilvēkus var pamanīt tikai 20 m attālumā.

Tikko atgriezos no Norvēģijas, kur slidenas, sniegotas ielas ir ziemas ikdiena pāris mēnešus un tur autovadītājs vēro ceļu un pirms katras gājēju pārejas piebremzē (kuras tur nav mazums), bet ja tuvumā ir gājējs, tad bez jautājumiem uzreiz apstājas. Un tur vadītājiem tas liekas normāli!

Pamatcēlonis negadījumiem Latvijā ir braukšanas kultūras TRŪKUMS! :(

154249. viesis 11.janvāris 2005 1:18
0 0 Atbildēt

154190. viesis 10.01.2005 09:20, tikai nevaig chiiksteet!!! ok? :) Nav man jaastaajas nost pirms katras paarejas, lai paarliecinaatos, ka vieteejaa mezhaa negulj kaads bomzis, kas taisaas raapot paari celjam. ;) Nepiekriitu, ka autovadiitaajam tumsaa buutu jaapleesh d|rsu (lasiit - jaapiepuulaas tik ljoti, ka tas traucee braukshanas komfortam), lai noskaidrotu gaajeeja esamiibu vai neesamibiu. :) Nav atstarotaaja... nav ko teelot partizaanu uz gaajeeju paarbrauktuves. :P

154373. viesis 11.janvāris 2005 18:24
0 0 Atbildēt

Un ko jus varat bilst par uzbraukshanu gajejam gaisha dienas laika uz garaas gaajeeju parejas pie Hotel DeRome? Vai tiesham gajejam butu jajutas vainigam, ka vinsh tur nestaav pusi dienas, kamer visi autobrauceji aizbrauc? Bezshaubam, saprotu autovaditajus- tur sanak dudinaat leenaa garaa, lai kadam neuzbrauktu- bet atrodas ari individi, kas uznem atrumu ar domu izbliezt cauri shim posmam... Tapar uz Raina bulvara- otraa josla praktiski nekad nestaajas... tapec, piemeram, es izvelos skersot ielu tur, kur NAV gajeju parejas, jo varu sagaidit bridi, kad auto nav un iet pari, nevis palauties uz augstakiem sopekiem, ka uz shis paarejas kads mani nonesiis.

154376. viesis 11.janvāris 2005 18:48
0 0 Atbildēt

pie hotel deRome ir iipasha paareja, kas stiepjas, ja nemaldos, kaadu 5 automashiinu korpusu garumaa... gaajeejus tur laizh, bet arii tam ir sapraata robezhas - ja laistu visus gaajeejus, kas tur kaato, tad, iznjemot naktis, ljoti agrus riitus vai briivdienas, tur neviena mashiina nevareetu tikt paari. Tas ir galvenais iemesls, kaapeec celju policija tur nemeedz staaveet un kjert par gaajeeju nelaishanu.

154383. viesis 11.janvāris 2005 21:34
0 0 Atbildēt

Tieshi ta- tapec manuprat, tur nav runa par to, ka auto stav un laizh visus leni kustoshos individus, bet lenam virzas uz priekshu, ja vajag- mazliet piebremzee, bet lielakoties jau cilveeki pashi redz, kad var iet, kad apstaties. Un ta tas ir bijis vienmer, lidz reizei, kad kads individs uzneema aatrumu... Un te nu es esmu ar smadzenu satricinaajmu un ko tik veel ne. Meginu saprast, ko ES izdariju nepareizi?!!

Delvira

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti