ECOLINES viedoklis par licences nepagarināšanu 81

 
Ecolines | 11.janvāris 2005 10:16

ECOLINES preču zīmes dibinātājas firmas "Norma-A" valdes priekšsēdētāja Andra Podgornija viedoklis par medijos publicēto Ceļu policijas priekšnieka ierosinājumu nepagarināt pārvadājumu licenci:

Man nav izprotams šāds ierosinājums, jo ECOLINES nav pārkāpusi nevienu normatīvu, kas liegtu tai saņemt licences pagarinājumu.

ECOLINES ir lielākā pasažieru starptautisko pārvadājumu ar autobusiem firma Latvijā un ir arī līderu vidū Baltijas tirgū, tā darbojas tirgū jau kopš 1993.gada un ir izveidojusi veiksmīgas pasažieru starptautisko pārvadājumu tradīcijas Latvijā. ECOLINES stingri ievēro starptautisko konvenciju normas par pasažieru pārvadājumiem, kā arī veic likumīgu uzņēmējdarbību. ECOLINES pirmā Latvijā saņēma starptautisko pārvadājumu licenci darbam Eiropas savienībā. Tā derīga līdz 2009.gadam.

Man nav zināmi anonīmo zvanītāju viedokļi, ko saņēmusi Celu policija, taču varu teikt, ka ne reizi šo 11 darbības gadu laikā uzņēmums nav sodīts par ātruma pārsniegšanu. 2004.gadā firma veica 11 428 reisus, no kuriem, diemžēl divi izraisīja ceļu satiksmes negadījumus. Diemžēl viens no tiem bija traģisks, kāds ECOLINES darbības vēsturē noticis pirmo reizi.

Domāju, ka intensīvas konkurences apstākļos Baltijas tirgū, nepatiesas informācijas izplatīšana Latvijas medijos notiek apzināti, lai mazinātu ECOLINES reputāciju un labo slavu.

Atsaucoties uz presē publicēto ierosinājumu pārbaudīt šoferu izraisīto ceļu satiksmes negadījumu skaitu pirms pieņemšanas darbā, varu teikt, ka to vērtēju ļoti atzinīgi, taču, diemžēl, nav likumīgu iespēju firmai nedz pašai iegūt šādu informāciju, nedz pieprasīt to iesniegt šoferiem. Ierosinu šo piedāvājumu izvērtēt valsts pārvaldes līmenī un mainīt Latvijas likumdošanu.

 
Visi komentāri
 
154253. viesis 11.janvāris 2005 10:26
0 0 Atbildēt

Noteikti kaadam ir vajadziiga shii iesildiitaa vietinja :(

154254. viesis 11.janvāris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

Turklaat shinii gadijumaa es personiski uzskatu ka autobusa vadiitajs NAV VAINIGS!

te ir labs piemeers kaa funkcionaari uz muusu dzivibu reekina noraksta liidzekljus lai palielinaatu savus ienaakumus! Atrakstijaas zhurnaalaa ka celjsh nokaisiits un pagriezaas uz otriem saaniem :(

Vai tad gadijumaa CSN nav rakstiits ka vadiitajam ir tiesiibas cereet ka pareejie satiksmes dalibnieki utt. ieveros noteikumus?

154257. viesis 11.janvāris 2005 10:45
0 0 Atbildēt

bļa, lohi tādi, sacēla troksni.

labi, nevar jau teikt, ka ECOLINES brauktu bez pārkāpumiem, taču neviens nav perfekts. smagie autopārvadātāji, vieglie - visi tak taisa šmuces. jā, autobusiem atbildība ir daudz lielāka... taču der parēķināt, cik viņi ir pārvadājuši tautas, un cik procentuāli maz pasažieriem kaut kas ir noticis.... manuprāt, privātajā transportā bojāgājušo skaits uz tikpat nobrauktajiem kilometriem ir daudz daudz lielāks.

respect ecolines servisam, zemajām cenām un sakarīgajiem maršrutiem un to izpildes tempiem. lai sekmīga cīņa ar korumpēto un nepretimnākošo Latvijas Republiku!

154259. viesis 11.janvāris 2005 10:50
0 0 Atbildēt

Ecolines attieksme vien ir ko veerta.. OK, juridiski varbuut arii var neko nepiesiest vinjiem.

154260. viesis 11.janvāris 2005 10:51
0 0 Atbildēt

Nu tas ka konkurence nesnauzj tas jau pilnigi logjiski, bet tas ka 2 autobusi avaree, ir vai nu baigaa neveiksme, vai arii tipiska firmas aattieksme pret autobusu vadiitaajiem, kas liek vienmeer buut laikaa, taapat kaa ieksh TTP, kad vieniigais par ko vaditaajs domaa ir videejaa aatruma ietureeshana. Jaa LV celju (ne)dienestiem vajadzeetu kaartiigi pa ausiim - atbildiibu nahnren nekaadu nenes un tik graabj pikji. Vot vajadzeetu vinjus vienreiz panjemt pie pakaljas un aizvilkt uz tiesu, un kaadrezi likt arii samaksaat skaadi.

154261. viesis 11.janvāris 2005 10:52
0 0 Atbildēt

nu tak kaadam to4na gribas ienaakt tirguu!!!!

154262. viesis 11.janvāris 2005 10:52
0 0 Atbildēt

Pilnīgs sviests, kā var atņemt licenci pēc kautkāda anonīma zvana, piezvanīšu uz policiju un pateikšu, ka X ministrs regulāri pārkāpj ātrumu, lai vinjam ņem nost tiesības.

Man personīgi ir ļoti žēl tā autobusa vadītāju.

154263. viesis 11.janvāris 2005 10:53
0 0 Atbildēt

Pilniigi esu par Ecoline, da celjsh ir celjsh, tur neko nevar paredzeet un da jebkuram var gadiities iipashi pie taadiem celju apstaakljiem, ceru ka tos celjiniekus riktiigi taga padraaziis, lai padomaa kad var un kad nevar ieekonomeet....

154264. viesis 11.janvāris 2005 10:54
0 0 Atbildēt

uzņēmumu jau arī nekad nesoda par ātruma pārsniegšanu. soda autovadītāju - šoferi.

to ka ECOLINES autobusu vadītāji acīmredzami bieži pārsniedz atļauto braukšanas ātrumu, man liekas, var apliecināt katrs otrais autovadītājs Latvijā. man personīgi ne vienu vien reizi braucot ar ātrumu 100 km/h garām ir gājis ECOLINES autobuss gan Latvijā, gan Polijā. kāpēc CP nesoda autobusu vadītājus jājautā CP?

kāpēc šie šoferi pārsniedz ātrumu, vai tā ir viņu pašu izvēle vai uzņēmuma vadības noteiktie braukšanas grafiki? tas lai paliek uz viņu sirdsapziņas.

154265. viesis 11.janvāris 2005 10:56
0 0 Atbildēt

vareetu anoniimi pasuudzeeties iekshlietu ministram, ka Zivtinsh sit sievu un beernus, nez vai uzsaaktu izmekleeshanu un atstaadinaatu sho uz izmekleeshanas laiku?

valsts policija nodarbojas ar neapstiprinaatas informaacijas izplatiishanu, taadaa veidaa celjot neslavu firmai. Par to vinjus vajadzeetu iesuudzeet tiesaa

154267. viesis 11.janvāris 2005 10:58
0 0 Atbildēt

Man personīgi ir pie vienas vietas tas Ecolines, bet man interesē cita lieta. Ja esmu pareizi sapratis, tad tas autobuss tak bija kārtīgs, Eiropas normatīviem piemērots, sertificēts utt. buss? Cik varēja redzēt TV un preses fočenēs, tad busam viss tas otrais stāvs tak bija pilnīgi plakans saspiests. Līdz grīdai! Tur arī sēdēja visi bojāgājušie. No kā viņi tos autobusus ražo, nolāpīts? No presēta kartona un pīļu mēsliem? Vai tad tām stoikām nav kaut kāda slodze arī jāiztur? Jeb tās ir domātas tīri dekoratīvu un lai būtu pie kā stiklus piestiprināt?

154268. viesis 11.janvāris 2005 10:59
0 0 Atbildēt

Es uzskatu, ka licenzes atnemsana ir pamatota un ka firmai ir jaanes atbildiiba par savu shoferu riiciibu(kas dotajaa gadiijumaa ir prasiijusi jaunu cilveeku dziiviibas)

Personiski esmu maniijis daudzas situaacijas uz cela, kad Ecolain autobusi paarkaapj aatrumu un rada avaarijas situacijas!

Soryy - tie kas saka ka shoferis naf vainiigs ir tomeer logiski neespeejigi spriest lautini - kas tad ir vainiigs - koks celsh utt? vadiitaajs nes atbildiibu par pasazieru dziiviibaam ! vinsh ir atbildiigs uz vina dveeseles ir cilveeku dziiviibas!

Sorry - bet ecolain vajadzeetu atnemt licenzi

PS Protams esosajaa situaacijaa, kad ir asa konkurence paarvadaajumu tirguu (piemeeram rinair lido aatraak leetaak nekaa faking buss tiek uz vaaciju ) bet firmai ir jaanes atbildiiba par saviem darbiniekiem .

154269. viesis 11.janvāris 2005 11:01
0 0 Atbildēt

to 154264. viesis

Tad jau es laikam buushu tas katr pirmais autovadiitaajs :) kursh ir daudz tureejis gan aiz busiem gan pirms busiem - esu noveerojis ka busi iet ar kruiizkontrooli es arii to fiichu ciitigi izmantoju - rezultaataa briidii kad tev paiet garaam buss paskaties vai tikai tavvs aatrums nav nokrities uz 80 kmh :P

Braucot ar kruizkontroli baigi labi var redzeet kaa paareejaa tauta raustaas pa celju ta atraak ta leenaak nu nevar aiz vinjiem pabraukt :(

154271. viesis 11.janvāris 2005 11:05
0 0 Atbildēt

2 MAD DOG

nu tad vainiigs vadiitaajs vai firmaa???

viena rindkopa vainiigs vaditaajs, otraa firmaa...

154272. viesis 11.janvāris 2005 11:06
0 0 Atbildēt

to MAD - DOG :

Taatad ja tavaa firmaa apkopeeja uz kopeejamaas mashiinas uzgazh pukju vaazi ar uudeni un noraujas pa nagiem kads klients, tad arii tavai firmai buutu jaaliedz straadaat?

154273. viesis 11.janvāris 2005 11:07
0 0 Atbildēt

un starp citu, vai kaads no jums zina ka vadiitaaj sanjem sodu, kad atgriezas no reisaa un saibaa ir redzams ka vinjs parkaapa atrumu????

154274. viesis 11.janvāris 2005 11:09
0 0 Atbildēt

Cik no visa saprotu, tad sadiem busiem, kuri kursee pa Eiropu, ir jabut aprikotiem ar šaibaam (tahogrāfiem). Paņem šaibu, apskaties un viss ir skaidrs - kad braucis, cik ilgi, ar kadu atrumu. Kadas problemas?

154276. viesis 11.janvāris 2005 11:09
0 0 Atbildēt

Kur tad mēs nonāksim? Par pusaudža nosišanu-nosacīts sods, par 9 cilvēku nogalināšanu-nekas? Šoferis nes atbildību par to, ko viņš dara. Tur varēja būt kaut ledus, tas nenozīmē, ka var močīt un neko neredzēt.

Par licences atņemšanu-nepiekrītu, vispirms to vajag izmeklēt un pierādīt, ka uzņēmums nav atbilstošs licences nosacījumiem. Ne jau ministrs to noteiks.

154277. viesis 11.janvāris 2005 11:10
0 0 Atbildēt

Starp citu, ne jau firma sēž pie autobus stūres, bet šoferis, līdz ar to arī 100 gadu laikā firmu nesodīs par ātruma pārsniegšanu, bet sodīs tikai un vienīgi šoferi, pilnīgs sviests, viņi paši ir izlasījuši ko uzrakstījuši ?!

154278. viesis 11.janvāris 2005 11:16
0 0 Atbildēt

irlabi, vismas negonkos vairtāa.....esmu pats piedzīvojis, ka ap 120 km/h garām aiziet rīga-maskava reisa autiņš

154279. viesis 11.janvāris 2005 11:21
0 0 Atbildēt

to Deksters:

Konkreetajaa gadijumaa sods pienaakaas tiem kas bija atrakstijushies par to ka celjsh ir nokaisiits. Tu taksh arii esi no tiem cilveekiem kas vairs neatceras kad pie stuures pirmo reizi pieseedaas - tad tev vajadzeetu zinaat ko noziimee saanuvejsh! Jaa tadam autobusam ir baigaa bura, regulaari buraa iepush vejsh, pieregulejam trajektoriju un minam taalaak, pekshnji pakalja aiziet uz malu un tu esi novaakojis auto. Konkreetajaa kustiibas modelii ir pie kaajas kads bija tavs braugshanas aatrums. Jo pie berzes neesamiibas iznakums ir viens, jautajums ir tikai cik dzilji tu ielidosi kokos. Un ja vel njem veeraa autobusa masu 22t un vajpraatigi augsto smaguma centru, tad nemaz daudz nevajaga lai ar riteni aizkjeroties pret kupenu buss butu uz jumta .

154281. viesis 11.janvāris 2005 11:29
0 0 Atbildēt

RHINO, ja bus ir 22 tonas tad jebkura kupena ir pie kaajas, bet saaunveejsh tik tieshaam ir nopietna lieta, un principaa biezjaak uz saaniem dabu vaagjus gadiijuma ja berze ir pietiekama, bet auto ir par augstu samguma centrs + veel vadiitaajs neveiksmiigi strauji meegjina pretdarboties saanuveejam, tad ir elliigi viegli vaagji dabut uz saana, un ja nav kur atblstiities un tuuliit saakas graavis, tad arii uz jumta. Ja sliid, tad tikai deelj graavja var apgazties vai peekshnji atjaunojushaas sakjeres taja pusee uz kuru sliid.

154282. viesis 11.janvāris 2005 11:31
0 0 Atbildēt

Ar ecolines esmu braucis tik vienreiz, bet tas nav svarīgākais. Svarīgākais, ka stjuarte bija vienkārši nenormāli laba meiča :)

154283. viesis 11.janvāris 2005 11:32
0 0 Atbildēt

bullshits. vienreiz ar ECOLINIES braucu uz Lietuvu. šoferis nesās kā negudrs, apdzina visus pēc kārtas, radīja avārijas situācijas uz ceļa. tāda nu tā dzīve ir.

154284. viesis 11.janvāris 2005 11:32
0 0 Atbildēt

to RHINO:

es parasti braucu (pa Rīgas ceļu) tā ap 12-140. Normālos apstākļos. Ja redzu, ka ir sniegs, ledus, ātrums tiek samazināts. Tas autobusa šoferim BIJA jāņem vērā! Un jāapzinās, ko viņš ved aiz savas muguras. Esmu vadājis cilvēkus ar GAZ66 medībās , zinu to sajūtu, ka esi atbildīgs par citiem.

Ja es braucu viens mašīnā, atļaujos pārmērības uz tukša ceļa, lai neapdraudētu citus. Esmu piesprādzējies, zinu, ar ko riskēju.

Par sānvāju. Tur nez vai bija sānvējš, apkārt mežs.

P.S. Protams, tīri cilvēcīgi saprotu, ka šoferim ir ļoti smagi to pārdzīvot, neba viņš tīšuprāt taisīja to ķezu. Taču atbildība bija uz viņa pleciem...

154285. viesis 11.janvāris 2005 11:34
0 0 Atbildēt

RHINO [?] 11.01.2005 11:06

ja tas klients aiziet bojaa - jaa atbildiibu nes firma jo darba deveejam ir jaaizstraadaa darba droshiibas instrukcija apkopeejai un ir firmai jaaseko liidzi par to ka apkopeeja ieveero instrukciju!

RHINO [?] 11.01.2005 11:21

Shoverim ir jaareekinaas ar to tavu saanveeju un buru jo vinsh ved nevis malku bet cilveekus!

RHINO [?] 11.01.2005 11:21

Tu gadiijumaa nestraadaa Ecolainaa?

Fizikas likumu var atrast arii situaacijaa , kad rikosheta deel lode nogalina cilveeku un naf vainiigs skeerslis, kas bija lodei celaa - un ne tas cilveeks , kas gadiijaas jaunajaa trajektoriijaa, bet shaaveejs - ja kas - kaa Tu runaatu, ja Tavi draugi, jeb radi buutu aizgaajushi bojaa - teiktu arii- ka celsh vainiigs?

padomaa reaali! tik pat labi var vainot celu konstruktorus, kas izveido celu ar liikumu - (nepaaredzamu utt ) tad arii ir vainiigi visi tikai ne shoferis?

vai arii tad ja mashiinai ir sliktas riepas un norauj vaaku - tad arii ir vainiigs riepu razotaajs? - vainiigs ir shoferis, kas nespeeja izreekinaat un apzinaaties riepu iespeejas!

154286. viesis 11.janvāris 2005 11:51
0 0 Atbildēt

Jopsh kura laika Ecolainam ir laba slava???? arii pirms avaarijaam neko labu netiku dzirdeejis par sho kompaaniju.

154287. viesis 11.janvāris 2005 11:54
0 0 Atbildēt

Diez vai ir tik traki, ka uzreiz uz spēles jāliek licence. Šajā gadījumā patiešām izskatās pēc konkurentu uzdarbošanās (vai lobēšanas) ...

154288. viesis 11.janvāris 2005 11:58
0 0 Atbildēt

Rīga -Daugavpils 3.30 pēc šī kunga un ecolines datiem. Nu nevar, ar 90 kmh to dabūt gatavu, nevar. 229 km. Tajā skaitā uz 50 kmh Salaspils, Ogre, Ķegums, Lielvārde, Dzelmes, Skrīveri, Koknese, Jēkabpils, Līvāni, vēl pāris sīkie ciemi. Plus izkulties laukā no Rīgas, plus iebraukt Daugavpilī.

P.s. Ne jau velti kalnu ceļos ar trīsasīgajiem busiem brauc tikai tādi kā no Latvijas un kaimiņzemēm. Tām 22 tonnām uz trim asīm saķere ir vēl mazāka nekā nekā vieglākam vienstāva divasniekam.

154289. viesis 11.janvāris 2005 12:00
0 0 Atbildēt

Nee es nestraadaju Ecolainaa! - mana pirmaa reakcija bija liidziiga taveejai. Bet uzzinot paris faktus mans vidoklis mainijaas. Es nesaku ka autobusa vadiitajs nav vainiigs! Es meeginu paveer acis paareejiem uz konkreeto situaaciju:

1. tahograafs raadija 90kmh

2. policijas am notikuma vietaa nespeeja apstaties un aizsliideja 100m garaam!

3. aatro medikji nevareeja paiet pa celju, njeemaas kaa piiles pa ledu!

4. ap plkst 12tiem filmeeshanas grupa gandriiz izniicinaja kameru operatoram novelkot uz aciim!

5. apgalojums ka celjsh bija nokaisiits!

p.s. pirms spriezhu meeginu ievaakt infu!

154296. viesis 11.janvāris 2005 12:23
0 0 Atbildēt

tik un taa tas neataisno shoferi!

nestriidos, ka celsh bija ******* bet shoveris nes atbildiibu!

protams celu paarvalde iesuukaa bet ko padariisi - vainot vinus trageedijaa - ir nepamatoti!

peace man! mees ar shiim runaam nevienam nepaliidzam

154298. viesis 11.janvāris 2005 12:29
0 0 Atbildēt

Viennozimigi vainigs ir tas busa vodjila! Nav svarigi nekadi grafiki, firmas rikojumi un cita laza. Ja tu ved ntos cilvekus tu nes par to atbildibu. Un fuflo ir tas ko Rhino gvelz par slideno celu... seit ir Latvija un nevis Egipte un bija decembris, tobish ziema, ar visam izejosam no ta sekam, kadas tas ir bijusas gadu simtus un cerams ka bus ari turpmak... un ja tas pauts pie busa stures to nesaprot tad tagad ir pilniba nopelnijis pasedet cietuma!

154299. viesis 11.janvāris 2005 12:34
0 0 Atbildēt

MAD-DOG rakstija:

protams celu paarvalde iesuukaa bet ko padariisi - vainot vinus trageedijaa - ir nepamatoti!

Tas ir pilniigi pamatoti ( pec reaalas situaacijas uz celja ) vinjiem shoreiz paraadit ka 9 cilveeku naave ir uz vinju sirdzapzinjas!

Tur jau taa lieta ka celjinieki var pofigaa norakstiit musu naudinju un sabaazt savaas kabataas nesodiiti! - To taa nedriikst atstaat!

154300. viesis 11.janvāris 2005 12:37
0 0 Atbildēt

rhino

Tu esi totali stulbs, tos 9 cilvekus veda viens mudaks, kurs nenema vera to ka ziema uz cela medz but ledus un katram busam pa prieksu nevar noorganizet kaisitaju!

Tada sajuta, ka pec pakakasanas tu ari esi dusmigs, ka pakala netira...

154301. viesis 11.janvāris 2005 12:42
0 0 Atbildēt

Varetu padomāt, ka MAD_DOG un Romiqe shofera vietā ziemas laikā ar busu nekad nepārsniegtu max 50km/h dēļ ipesardzības un atbildības..

Bet ko darīt, ja ir noteikts konkrēts grafiks, cik ilgā laikā ir jānonāk galā, a to vari iet no darba prom?

154302. viesis 11.janvāris 2005 12:44
0 0 Atbildēt

Kiber

Soreiz neiet runa par grafiku, bet cilveka dzivibam - ta bija apzinata slepkaviba un basta!

Ja tu kavesi uz lidmasinu, tu leksi lauka pa devita stava logu, lai atrak tiktu uz lidostu?

154304. viesis 11.janvāris 2005 12:47
0 0 Atbildēt

to Romiqe:

Es velreiz atkartoju - busa shoferis ir atbildiigs par notiekosho!

ja busa vadiitajs buutu parsniedzis aatrumu vai neieveerojis kadu no csn punktiem. Vinjsh buutu vainiigs! - jaa nu protams muuzhiigais punkts ka jaizveelas pareizais aatrums bet kaa es ieprieksh gvelzu par fiziku tad arii 50kmh rezultaats tajaa vietaa butu bijis identisks!

firma buutu vainiiga ja busa tehniskais stavoklis neatbilstu noteikumiem! bet taa nav!

Jums visiem laikam liekas normaali ka ievelkot kjekiiti kladee var norakstiit kaudzi naudas un par to nesanjemt sodu!

Es neatbalstu shoferi - Es gribu lai KNAB un parejie tiesibsargajoshie organi paarbaudiitu to kas ir uz papiira un kas ir dabaa! Tas nav normaali ka papiiros ir nokaisits celjas bet uz vinja nav ne garama saals vai grants!!!!!!!!!!!!!

154305. viesis 11.janvāris 2005 12:47
0 0 Atbildēt

nu common tauta, cik var breekt par grafikiem...!!!!!!!

tas buss nebija reisa buuss!!!!!!!!!

AL

154306. viesis 11.janvāris 2005 12:50
0 0 Atbildēt

Te tauta domaa pofig vadjila ieliksim aiz resteem un basta! Tie kas man te oponee laikam nemaxaa nodokljus ja vinjiem ir pie kaajas ka sali iegazh graavii nevis uz celja.

154308. viesis 11.janvāris 2005 12:55
0 0 Atbildēt

Brr atkal jau uz beztolku velk !!!

Shinii gadijuma 100% piekriitu RHINO, ka ja celjs bija tik slidens ka avinsh raxta tad 99.9% gulstas uz celju apsmainiekotaaj/uztureetaaja pleciem. Kaa jopcik teiksim es varu pateikt ka aiz liikuma teiksim buus slidotava, ja ieprieksh ja pa 50 metri es to neredzu, un neviens celju uztureetaajs tur nav uzvaazis ziimi slidens celjsh, piemeeram !!! OK es braucu piesardziigaak, un to liikumu izbraucu normaali, bet tikpat piesardziigi( Im mean ar tadu pashu aatrumu) aiz manis naak fuura ar puspiekabi teiksim tukshu, un taa puspiekabe izsliid un nones diviem viegaljiem jumtus kopaa ar paaris cilveeku skalpiem. KO tad peec juusu domaam tadaa gadiijumaa vajadzeetu vainot ??? Shioferi kursh neparedzeeja ka aiz liikuma kaac daunis nau vareejis traapit uz celja smiltis, vai varbut vinjam taas aptruukushaas. Come on, vechi neesat tachu pashi ari gaishregji.

154309. viesis 11.janvāris 2005 12:55
0 0 Atbildēt

rhino

Pareizi Alex saka, tam busam nebija grafika, vinam pat bija teikts nesteigties, jo tiem krieviem tik agri Riga tik pat nebija kur likties...

Un nav taisniba, neticu, ka ja tas iblis butu braucis atbilstosi laika apstakliem butu notikusi sada shaize...

Un beidz te gvelzt par to sali gravi, nav iespejams, katra mudaka vaditam transporta lidzeklim prieksa nolikt kaisitaju un pakala atro palidzibu ja nu kas... Ar galvu ne pakalu jadoma!

154310. viesis 11.janvāris 2005 12:55
0 0 Atbildēt

Es saku-vajag kriminālatildību par savu pienākumu nepildīšanu (ceļa nekaisīšanu) un netiešu 9 cilveku slepkavību! PUNKTS!

154311. viesis 11.janvāris 2005 12:57
0 0 Atbildēt

Es atkal uzskatu ka busa vodjilam vajag sodu par tisu, apzinatu slepkavibu. PUNKTS!

154313. viesis 11.janvāris 2005 12:59
0 0 Atbildēt

rest in peace... Romiqe

154314. viesis 11.janvāris 2005 13:00
0 0 Atbildēt

te asvaltpleeseji laikam nav iistu lauku ledu redzeejushi! Pat stavosha mashiina slid nost no celja.

154315. viesis 11.janvāris 2005 13:04
0 0 Atbildēt

Starp citu atljaushos piebilst, ka shii bija suudiigaaka ziema pedeejo 5 gadu laikaa ko atceros, gan no celju apledojuma viedoklja, gan no cleju uztureeshanas viedoklja.

1) parktiski nebija kupenu kas ljooti biezji speej izglaabt.

2) pietiekoshi daudz bija melnaa ledus pie taa visa klaat.

3) parasti Oranzjas kaisiitaaj mashinas redzeeju tieshi taja laikaa, kad lielaaka dalja tautas brauca maajas uz laukaiem vai tamliidziigi t.i peec 17.00 - ko vinji jopcik dariija pirms tam ???

4) ja jau taa skaitaas tada dabas stihija varbuut vareeja aizsuutiit uz visiem Radio zinjojumsu, ka vot tajaa un taja rajonaa esam bijushi baigi pakaljs un taadus un taadus celjus nesam kaisiijushi brauciet praatiigi vai arii izveelaties citus celjus.

154316. viesis 11.janvāris 2005 13:06
0 0 Atbildēt

Ak jaa toties no celju uztreetaaju viedoklja, shi gan noteikti bija ideaala ziema, t.i. vinjiem nebija nekaadas vajadziibas katru dienu kaisiit celjus !!! Noteikti laba ekonomija sanaaca.

154318. viesis 11.janvāris 2005 13:08
0 0 Atbildēt

to Romique:

Tam mudakam bija ap 25 gadu autobusa vadiitaja stazhs - takaa nedonaaju ka vinjam kads visus shos gadus buutu ar smilshu maisinju pa priekshu skraidijis!

154319. viesis 11.janvāris 2005 13:11
0 0 Atbildēt

to WALA:

pareizi re kaa Riiga pirmajaas divaas naktiis visu budzhetu izkaisija :p

154322. viesis 11.janvāris 2005 13:16
0 0 Atbildēt

RHINO 120t sāls

154323. viesis 11.janvāris 2005 13:17
0 0 Atbildēt

RHINO [?] 11.01.2005 13:08

Nu un ko tas maina, vienam fortuna smaida 25 gadus otram 1,5... tam sobrid nav nekadas nozimes, jo uz ta mudaka sirdsapzinas ir 9 cilveki.

Labi man pietiek, tiem, kas pasi savarijusi sudus vienmer, ka padomju laikos skries meklet vainigo tapat netaps skaidrs, ka katrs par savu ricibu konkretos apstaklos atbild pats... soreiz tavs cienitais ecolines veterans ar savu neapdomigo ricibu nolaida no kajas 9 krievus... diemzel sevi ne...

154325. viesis 11.janvāris 2005 13:24
0 0 Atbildēt

2 Romiqe [?] 11.01.2005 13:17

ne sudite, da ne sudimi budite!!!!

154326. viesis 11.janvāris 2005 13:26
0 0 Atbildēt

Romique,

man nekas nav iebilstams pret to ka shoferi sodiis, bet nu stulbi ka vienu cilveeku pataisa par greekaazi un visiem atkal labi, neviens secinaajumus neizdara par to ka mees te tipa pilniiga beztolkaa maskaaajam nodokljus un akcizes naudinjas arii staigaa diivainus celjus. Tad jau efektiivaak man liekas buutu sho akciizi atstaat pashiem cilveekoiem lai tad piebuuvee auto priekshaa kaisiitaajus, un tur kur vajag lai pakaisa sev pa priekshu smiltinjas.

Es gan shoferi neapskauzju sadziivot ar domu ka 9 esi piebeidzis. Domaaju ka pat ja vinsh tiktu nesodiits valja pie stuures vinjsh droshi ilgi nevareetui pabraukt ( nenjemot veera to ka vinju droshi tur neviens nelaistu).

154329. viesis 11.janvāris 2005 13:30
0 0 Atbildēt

ROMIQUE - veelos buut tavs un tev liidziigo deputaats! Fiksi vien tiktu pie vairakam savrupmaajam, kugjiem, lidmashinaam, un HVZ vel pie kautkaa veertiiga - bet jus pashi sevii izniiksiet, jo es bazishu kabataas pikji bet par to sedees cietumaa citi!

154330. viesis 11.janvāris 2005 13:32
0 0 Atbildēt

WALA [?] 11.01.2005 13:26

Nu par tiem lidzekliem ta jau cita basnja, sini reize es gribeju uzsvert to, ka cilvekam par savu ricibu jaatbild...

Ta jau katram slepkavam var atrast blakus apstaklus, kas vinu stimuleja uz noziegumu - grutu bernibu, koka rotallietas pie griestiem pienaglotas, niknu audzinataju bernudarza... asociativi sini gadijua ar neesosu grafiku, nekaisitiem celiem u.t.t.

154331. viesis 11.janvāris 2005 13:35
0 0 Atbildēt

RHINO [?] 11.01.2005 13:30

Nu nejauc pirkstu ar pim**

Labi, pietiek bazaret, jastrada!

154332. viesis 11.janvāris 2005 13:37
0 0 Atbildēt

to Romiqe [?] 11.01.2005 13:32

Vai tu nesaproti vai kas ar tevi ir?

Neviens te nevelk laukaa shoferi! Bet negrib pieljaut ka vietejais pagasta vecis savu pakalju glaabjot nogremdee autobusu firmu!

154333. viesis 11.janvāris 2005 13:42
0 0 Atbildēt

Nu bet es tak saku, ka avarija nav vainojama firma, ne celjs - vodila ir soreiz vienigais uz ka gulstas atbildiba...

Jopcik popcik es tak saku, ka ne grafiks (kura saja gadijuma pat nebija), ne nekaisits celjsh nevar but par iemeslu tam, ka losis apdzen smago ar sotaku uz plika ledus.... ta ir slepkaviba.

Par firmam runajot manuprat, ta ir karteja mediju uzpusta un kultiveta tendence meklet vainigos, tas vareja notikt gan ar ecolines, gan catu vai nordeku... no idiotiem neviens kantoris nav pasargats!

154335. viesis 11.janvāris 2005 13:47
0 0 Atbildēt

Saja gadijua ar so aziotazu ap licenci visi,kuriem zhurnaljugas var klupt virsu celinieki, menti, pasvaldiba, manuprat piesedz savas pakalas. Bet so burbulu izpusanu provoce tiesi zhurnaljugas...

154336. viesis 11.janvāris 2005 13:52
0 0 Atbildēt

Romique - no kurienes tev tada infa a?

losis apdzen smago ar sotaku uz plika ledus...

KADS SMAGAIS? KADS SOTAKS? tu ko te gvelz?

154338. viesis 11.janvāris 2005 14:07
0 0 Atbildēt

RHINO, ko tik citigi vinus aizstavi? Es regulari braukaju pa Riga-Daugavpils soseju, ja es atrumu nolaizu zem 120km/h dzeltenie neoplani iet garam un kadas avarijas situacijas vini izraisa, kads te sakars ar kruizkontroli, piektdienas par to var aizmirst! Uz sosejas masinai paterins parsniedz pilsetas. Viena apdzisana un bremzesana. Ieteiktu pasedet aste Ecolines busam, saubos - vai tu sadi rakstitu!

154339. viesis 11.janvāris 2005 14:08
0 0 Atbildēt

Pedejais manis, rakstitais.

154340. viesis 11.janvāris 2005 14:09
0 0 Atbildēt

Labi te Delfos ir rakstiits ka shoferis ir piecreiz jau iepriekš ticis sodīts par ceļu satiksmes negadījumiem.

Biki informacijas truukums manaas ausiis - bet tas nemaina celjinieku vainu shajaa gadijumaa, plus vel tahograafs kas raada ar kadu atrumu ir braucis autobusa vadiitajs!

154341. viesis 11.janvāris 2005 14:09
0 0 Atbildēt

Palasiijos komentus izdomaaju ar ko piemest kopeejaa spama juuraa...:)

Personiigi domaaju ka lielaakoties ir vainiigs shoferis jo vinjsh neizveerteeja celja staavokli un liidz ar to tam visam bija nepiemeerots aatrums(pat ja 90) un notika negadiijums.

Taadeelj ka firmas viens shoferis izraisiija negadiijumu firmai nevajag atnjemt parvaadaashanas licenci, tad jau riigas TTP sen jau to vajadzeeja atnjemt :) Un ja atnjems licenci latvijas kantorim tajaa vietaa fiksi buus kaut kaadi smirdiigi lietuvieshi vai igaunji un maas latvieshi atkal vareesim teikt ka nu redz latvieshi nekaa nemaak nevar utt...

Taa kaa mans viedoklis ir sodiit shoferi, ja ir iespeeja sodiit celja uztureetaajus, a kantori likt mieraa, tikai paturot to noveeroshana tipa cik paarkaapumu, cik avaariju tuvaakaa gada laikaa... i viss.

154344. viesis 11.janvāris 2005 14:13
0 0 Atbildēt

Bet nu uznemuma vadiba, soferus vareja stingrak pie dziesmas panemt. Brauc vini loti pargalvigi!

154345. viesis 11.janvāris 2005 14:28
0 0 Atbildēt

to Crash:

Respect! vienkarshi un saprotami :)

Bet pa vodjilas vainas lielumu lai spriezh tiesa! - un lai neaizmirst tos celjiniekus uzmaukt!

154351. viesis 11.janvāris 2005 15:11
0 0 Atbildēt

"Pārkāpumus izvērtēs individuāli"

Publicēts: 11.01.2005

Autors: A. Kalveits

Autotransporta direkcija (ATD) pagaidām nelems par pasažieru pārvadājumu licences nepagarināšanu Ecolines preču zīmes īpašniecei SIA Norma A, jo ceļu policijas priekšnieka vēstule nesatur konkrētas ziņas par pārkāpumiem. ATD nav saņēmusi arī tahogrāfa vai darba laika uzskaites fiksētos datus par Ecolines divstāvu pasažieru autobusa avāriju pagājušā gada nogalē pie Stirnienes, tādēļ turpinās pasažieru pārvadājumu uzņēmumu pastiprinātu kontroli, bet par iespējamo uzņēmējdarbības licences apturēšanu Norma A varētu lemt, ja tiks konstatēti kādi pārkāpumi. Db (10.01.) jau rakstīja, ka pasažieru pārvadājumu nozares uzņēmēji ceļu policijas priekšnieka lūgumu nepagarināt pasažieru pārvadājumu licenci Ecolines uzskata par nepamatotu.

--------------------------------------------------------------------------------

Šis dokuments izdrukāts no biznesa informācijas portāla www.db.lv

154352. viesis 11.janvāris 2005 15:14
0 0 Atbildēt

"Neatkarīgā Rīta Avīze"

www.nra.lv/zinas/novados/

Ita CĒRMANE, Daiga KALNIŅA, Sandris VANZOVIČS, LETA

2005-01-11

Ecolines sodīt nav pamata. ATD valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns informēja, ka Ceļu policijas priekšnieka Edmunda Zivtiņa vēstule par uzņēmuma Norma-A (Ecolines) darbību nesatur konkrētu informāciju par konstatētiem pārkāpumiem.

Ecolines sodīt nav pamata. Autotransporta direkcijā (ATD) valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns informēja, ka Ceļu policijas priekšnieka Edmunda Zivtiņa vēstule par uzņēmuma Norma-A (Ecolines) darbību nesatur konkrētu informāciju par konstatētiem pārkāpumiem. ATD nav saņēmusi tahogrāfa vai darba laika uzskaites fiksētos datus par divstāvu pasažieru autobusa avāriju pie Stirnienes, tomēr ņems vērā to, ka Jēkabpils rajona policijas pārvalde turpina izmeklēšanu ierosinātajā krimināllietā. Direkcija turpinās sāktās pārbaudes. Par iespējamo uzņēmējdarbības licences apturēšanu varētu lemt, konstatējot pastāvošās likumdošanas neievērošanu.

154353. viesis 11.janvāris 2005 15:17
0 0 Atbildēt

"Neatkarīgā Rīta Avīze"

Aija LULLE

2005-01-07

"Ecolines autobusa avārijā cietušie nav vērsušies tiesā"

Latvijā traģiskākās pasažieru pārvadājumu avārijas, kas notika 31. decembra rītā, cietušie un deviņu bojā gājušo tuvinieki vēl nav vērsušies tiesā, lai prasītu ne tikai apdrošināšanas, bet arī morālo kompensāciju.

Latvijā traģiskākās pasažieru pārvadājumu avārijas, kas notika 31. decembra rītā, cietušie un deviņu bojā gājušo tuvinieki vēl nav vērsušies tiesā, lai prasītu ne tikai apdrošināšanas, bet arī morālo kompensāciju. Visiem cietušajiem tiek solīta apdrošināšanas atlīdzība.

"Neviens no cietušajiem pie mums nav griezies. Vismaz pagaidām ne," Neatkarīgajai sacīja autobusu pārvadājumu firmas Ecolines sabiedrisko attiecību pārstāve Daiga Konošonoka. Viņa teica, ka firma izmaksās apdrošināšanas kompensācijas cietušajiem un bojā gājušo radiniekiem. Par morālo kompensāciju Ecolines nemin ne vārda.

Visi Krievijas pilsoņi, kas atradās autobusā, bija apdrošināti. Krievijas apdrošināšanas kompānijas INKO un RK Garant jau sākušas apmaksāt izdevumus, kas saistīti ar cietušo nogādāšanu slimnīcās un pēc tam Krievijā, kā arī segs izdevumus par neatliekamo medicīnisko palīdzību.

Šomēnes arī kompānija Balta, kas bija apdrošinājusi Ecolines, sāks atlīdzības izmaksu cietušajiem pasažieriem un piederīgajiem. Par apdrošināšanas izmaksām un nepieciešamajām formalitātēm pasažieri saņems individuālas konsultācijas gan Latvijā, gan Krievijā.

Neatkarīgā jau rakstīja, ka 31. decembra rītā uz šosejas Rīga–Rēzekne pie Stirnienes Jēkabpils rajonā avarēja firmas Ecolines divstāvu pasažieru autobuss, kurā atradās 62 pasažieri, visi Krievijas pilsoņi, kuri no Maskavas devās uz Rīgu sagaidīt jauno gadu. Avārijā gāja bojā deviņi cilvēki, vairāk nekā trīsdesmit guva ievainojumus.

154365. viesis 11.janvāris 2005 16:19
0 0 Atbildēt

atnaca Bumbarashs un nolika visus pie vietas!

respect!

154375. viesis 11.janvāris 2005 18:44
0 0 Atbildēt

pilniigi atbalstu Ecolines. Lai labi lidojas!

154378. viesis 11.janvāris 2005 19:06
0 0 Atbildēt

tipiska Latvijas "darboņu" rīcība

tiklīdz kautkas notiek vajag steidzīgi "atņemt licenci", "aizliegt", "nepieļaut" un vispār pavicināties ar lozungiem - ķipa mēs taču strādājam....

tas pats bija arī ar gāzes kantori pie tirgus - kāds ir dzirdējis vai tagad regulāri notiek pārbaudes visos kantoros uuutttttt..

154384. viesis 11.janvāris 2005 21:47
0 0 Atbildēt

Teiksim tā - no vienas puses es šādu lēmumu atbalstu, bet no otras puses - nē. Tad licenze būtu jāatņem vēl vairākām pasažieru pārvadājumu kompānijām, to skaitā Ecolines un Nordeka. Arī citās kompānijās ir autobusu šoferi kas brauc pilnīgi bez smadzenēm un letāls iznākums ir tikai laika jautājums. Tas ka šie šoferi nav sodīti ir tikai mūsu CP nopelns, kuri masu medijos bazūnē ka viss tiek kontrolēts, bet reāli uz ceļa sastapt CP ekipāžu nav iespējams. Vienkārši uz ceļiem nav kas soda.

Un vēl, sodīts par CSN pārkāpumiem tiek autovadītājs nevis kompānija kurai pieder autobuss. Pieļauju pat domu ka autovadītājs reisa laikā var tikt sodīts (kas ir visai apšaubāmi jo ne reizi neesmu redzējis ka CP apturētu autobusu), bet kompānija tā arī par to neko neuzzin.

Es pats personīgi esmu redzējis kā konkrēti Ecolines autobuss veic tik pārgalvīgus manevrus uz Daugavpils šosejas ka ne visiem "maziņa IQ" īpašniekiem tas būtu pa spēkam ar saviem megarulziem. Ceru ka toreiz tās fūras autobusu nenoķēra un šoferim galvaskausu neielauza. Ja vienas fūras šoferis nebūtu savu piekrauto šalandu norāvis uz apmales tad būtu saskrējušās 3 piekrautas fūras un 1 pasažieru autobuss pie ātruma ~110-120 km/h. Kas var pailkt pāri no cilvēka ja saskrienas pretājos virzienos braucošas ~80-100 tonnas dzelžu (kopā ar kravu)? Sadursmes ātrums ~180-200Km/h. Līķu būtu bijis kreitni vairāk nekā asiņainajos ziemassvētkos.

Es noteikti atbalstītu grozījumus likumdošanā lai autopārvadāšanas kompānijas drīkstētu pieprasīt no policijas (vai CSDD) ziņas par autovadītāja pārkāpumiem pirms to pieņemt darbā. Protams tas neizslēgs iespēju ka kāds duriks izraisīs avāriju iesaaistot autobusu, bet es neloloju ilūzijas par autobusu šoferu uzvedību uz ceļa. Tā ir tāla no jebkādām pieklājības un drošības normām.

154385. viesis 11.janvāris 2005 21:49
0 0 Atbildēt

Tfu, sajaucu. Licenze būtu jāatņem arī Eurolines.

154388. viesis 11.janvāris 2005 23:18
0 0 Atbildēt

firmas vadības vaina ir tad, ja reisa izbraukšanas un atgriešanās laiki ir neadekvāti nobraucamajam gabalam un laika apstākļiem. tātad ,ja reism Rīga- Maskava ir paredzēts ceļā pavadīt 9 stundas (piemēram) ,tad nevar gribēt ,ka buss pārvietosies pa ceļu zem 120 km/h. ja firma nepieļauj reisa kavēšanos dēļ sliktiem ceļa apstākļiem ,tad atvainojiet, atkal firma vainīga . Savukārt, ja šoferis neatšifrēja slapjo asfalta spīdumu kā plānu ledus kārtiņu, tad vainīgs vien pats . Tā ka šite jautājums tik pat sarežģīts, kā visa mūsu dzīve.

katrā ziņā man vienmēr pār muguru šermuļi pārskrien ,redzot divstāvīgos nesamies pa šoseju , līgojas jau konkrēti . un lēni viņi nebrauc.

154394. viesis 12.janvāris 2005 7:45
0 0 Atbildēt

Labāk licenzi atņemt ceļu tīrītājiem :-))))

154416. viesis 12.janvāris 2005 12:05
0 0 Atbildēt
154419. viesis 12.janvāris 2005 12:15
0 0 Atbildēt

Taa jau taa kaa nevareetu buut sagadiishanaas, un arii tas ka vadijitaaji visi buut kaut kaadi padulli palikushi arii nevar buut. Man rodas aizdomas par to ka tas ir firmas darba stils, kursh "dushii" shoferiishus - un tas vairs nav nopietni - tad licence ir 100% jaanjem nost.

154421. viesis 12.janvāris 2005 12:21
0 0 Atbildēt

Shodien uz rigas-jelgavas shtraases ECOLINES pagaaja garaam uz 120... It kaa nekas, bet manupraat paarkaapums:)

154423. viesis 12.janvāris 2005 12:30
0 0 Atbildēt

Mjaa, chota tur naf normali. Es ari saku apdomat, savu attaisnojoso nostaju ieprieks, pret firmu...

Tad jau, lai nak leisi vai igauni, vai da jebkas, bet nu, lai nav tadi dushegubi...

154425. viesis 12.janvāris 2005 12:35
0 0 Atbildēt

:( -laikam buus jaapiekriit tam ka vinji paarkaapj noteikumus :(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

55 600 eiro: modernizētais Audi S3 saņem 333 Zs (+ FOTO) 6

Modernizētais Audi S3 kļuvis spēcīgāks, jaudas ziņā panākot Golf R un pietuvojoties saimes līderim Audi RS 3. Lasīt vairāk

 

Kā aizvest četrus trīsasu vilcējus (+ VIDEO) 3

Interesanta tehnoloģija, kas ļauj uz puspiekabes platformas izvietot četrus, nebūt ne mazus pēc saviem gabarītiem, trīsasu kravas vilcējus. Lasīt vairāk

 

Speciālisti: No šādas avārijas varēja izvairīties (+ VIDEO) 19

Ātruma pārsniegšana, agresīva braukšana un nepareiza bremžu izmantošana. Tā vakarvakarā Rīgā uz Akmens tilta motocikla avāriju vērtē motosporta eksperti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti