Eiropas auto Nr. 1 – Audi A6 8

 
4.marts 2005 10:55

Vēl viena trofeja lielajam uzvarētājam: Audi A6 ir ieguvis Eiropas "Auto1" 2005 titulu. Audi limuzīns pārspēja pārējos deviņus finālistus un pierādīja savu pārākumu, izcīnot balvu. Prof. Dr. Martins Vinterkorns, Audi AG Vadības padomes priekšsēdētājs, to saņēma Ženēvas autoizstādes laikā. Šī balva ir Audi A6 jaunākais sasniegums, kas seko neskaitāmām uzvarām Vācijā un citās Eiropas valstīs, kā arī titula "Pasaules gada auto" ("World Car of the Year") iegūšanai.

Ikgadējo sacensību par "Auto1" titulu organizē vācu autožurnāls "Auto Bild" un tā māsasizdevumi kopumā 21 Eiropas valstī. Pirmajā kārtā lasītāju balsojums izšķīra katras valsts uzvarētāju. Audi A6 bija līderis piecās valstīs, tajā skaitā arī Vācijā, kas ir lielākais autotirgus Eiropā, un Latvijā.

Arī saskaitot visu Eiropas "Auto Bild" lasītāju balsis, Audi A6 bija pārliecinošs līderis.

Labāko 10 automobiļu fināla vērtēšana bija ekspertu žūrijas rokās – 35 inženieri, autosportisti un autožurnālisti tos testēja auto izmēģinājuma poligonā Vizolā (Vizzola), Itālijā pēc visaugstākajiem standartiem. Audi A6 pārliecināja žūriju gan gaitas īpašību un dinamikas, gan komforta un luksus klases aprīkojuma ziņā, ka ir labākais.


Informāciju sagatavoja Laura Jaunromāne, "Moller Auto Baltic" komunikācijas un sabiedriskās attiecības
 
Visi komentāri
 
159186. viesis 4.marts 2005 11:41
0 0 Atbildēt

Man ar tas auto patīk...tik jāiet zagt, lai viņu nopirktu:D

159196. viesis 4.marts 2005 12:16
0 0 Atbildēt

njaa, maybe arii ir labaakais peec viskautkaadiem parametriem, bet cena, cena ... :) taapee par labaako gada auto LV tika atziiti 2 un 3 golfi :)

159197. viesis 4.marts 2005 12:20
0 0 Atbildēt

Kaut līdz šim neesmu bijis Audi fans, jāatdzīst, ka šobrīd konkrētajā klasē šis JAUNAIS auto ir vislabākais. Gan pēc izskata, gan pēc pārējiem rādītājiem. Jaunais 500-tais bembis,domāju, būtu jāuzskata par neizdevušos "japaniešu mutantu" , savukārt e klases mersis arīi diez vai spēj izraisīt LIELU automīļu interesi. Smagnējs un neinteresants, pārāk līdzīgs priekšģājējam. Man no visiem meršu modeļiem vislabāk gan patīk 91.gada 140-tais modelis. Ja pašam atļautu līdzekļi un iespējas, nenoliedzami šobrīd izvēlētos jauno A6.

159212. viesis 4.marts 2005 13:27
0 0 Atbildēt

A ko te reklāmās klārē par Mazda 6 kā līderi AutoBild testos vai kur tur? Sviests... katram žurnālam savs labākais auto un tad nu ražotāji to cenšas izcelt cik tik var -- tiec nu gudrs!... Bet tiešām -- vai tik viss ar to Mazda 6 / Audi A6 un AutoBild ir tīrs...

Mizx

159227. viesis 4.marts 2005 14:57
0 0 Atbildēt

es gan joprojām uzskatu, ka 20gadīgs audi ir LABĀKS

159244. viesis 4.marts 2005 19:33
0 0 Atbildēt

Tiešām šis modelis ir izdevies labs un arī iepriekšējie A6 modeļi nebija slikti..... Cena tiešām paaugsta, bet tas tikai priekš ierindas latviešiem, jo citu valstu algām un arī mūsu zagļiem tā es domāju nav nereāla summa....

159252. viesis 4.marts 2005 21:35
0 0 Atbildēt

To Pirmais:

Ir o.k., bet tās durvju ručkas... Zem katras kritikas... :(

193302. viesis 22.februāris 2006 16:42
0 0 Atbildēt

normāls auto

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti