SEAT Cupra R- ātrākie «golfi» pasaulē 67

 
19.februāris 2002 10:15

Firma SEAT savu imidžu veido ar sportiska gara automašīnām. SEAT ir izveidojis Cupra R sēriju, kuru pārstāv modificēti Seat Ibiza un Seat Leon. Abi šie modeļi ietilpst tā sauktajā "golfa" klasē un ir ātrākie un jaudīgākie šajā kategorijā, tātad- Seat Ibiza Cupra R un Seat Leon Cupra R...

Firma SEAT jau labu laiku ražo nikno Seat Ibiza Cupra R hečbeku ar 1,8 litru turbomotoru un 180 zirgspēkiem. Cupra R ir otrs ātrākais automobīlis savā klasē (tūlīt pēc Leon Cupra R): līdz 100km/h tas ieskrienas 7,2 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 225km/h. Salīdzinot ar parasto Ibizu, šai automašīnai ir cietāka piekare, klīrens samazināts par 6mm, vieglmetāla OZ Racing diski "apauti" ar Pirelli P Zero 205/45 R16 riepām. Standarta aprīkojumā ietilpst: ABS, ESP, traction control, četri drošības gaisaspilveni, klimata kontrole un audio sistēma ar CD-mainītāju. Seat Ibiza Cupra R ir izlaista ierobežotā partijā- 200 automašīnu. Seat Leon Cupra R- pats jaudīgākais SEAT automobīlis visā firmas pastāvēšanas vēsturē! Līdz ar to- šī ir pirmā automašīna Volkswagen koncernā ar 210 zirgspēku jaudīgo 1,8T 16V turbomotoru, 6-pakāpju mehānisko ātrumkārbu un tikai priekšējo riteņu piedziņu. Bez iespaidīgajiem spoileriem ir arī 17 collu riteņi. Cupra R atšķiras ar jauno piekari- Agile Chassis Concept (ACC), kuru izstrādājuši speciālisti no Seat Sport nodaļas. ACC- tās ir daudz cietākas atsperes un amortizatori, kā arī stingrāki šķērssijas stabilizatori. Maksimālais ātrums- 237km/h, ieskrējiens līdz 100km/h aizņem 7 sekundes. Sagatavots pēc AvtoRevju Iesūtījis Bimmer
 
Visi komentāri
 
12672. viesis 19.februāris 2002 10:59
0 0 Atbildēt

Kā tad ar Audi S3, kam ir 215 Zs?

12673. viesis 19.februāris 2002 10:59
0 0 Atbildēt

es gribētu sef Ibizu Cupru, bet ne Leon.... žēl tik ka naf $ priekš tāda aparāta :(

12688. viesis 19.februāris 2002 12:56
0 0 Atbildēt

interesants info...

bet visvairaak mani izbriivaa shii raksta iesuutiitaajs...

Ar cienju,

Mefisto

12689. viesis 19.februāris 2002 12:56
0 0 Atbildēt

ups, izbriina...

12701. viesis 19.februāris 2002 14:16
0 0 Atbildēt

Aatraakie un jaudiigaakie??? Kautkaads sviests!

12702. viesis 19.februāris 2002 14:27
0 0 Atbildēt

Upizz: Nu tad pasaki, kurš sērijveida "golfs" ir vēl jaudīgāks un vēl ātrāks? :E

Helis: Vai tad S3 ietilpst "golfu" klasē un vai tad to vēl ražo???

12704. viesis 19.februāris 2002 14:42
0 0 Atbildēt

To Redaktors: Lūdzu, Nevajag publicet vecus ziņus. Tas bija novembri 2001. gada.

www.autoreview.ru/new_site/year...news/news1.htm

To Bimmer: Ja S3 ir "Golf" klasē un domāju ka vel ražo. Un S3 ir jaudīgāks un ātrāks. :)www.autoreview.ru/tests/audi_0500/audi1.htm

12707. viesis 19.februāris 2002 14:47
0 0 Atbildēt

To Bimmer: Android pateica visu manā vietā!

12712. viesis 19.februāris 2002 15:03
0 0 Atbildēt

To Bimmer: Starp citu ja interese jauns S3 (225 zs) tad lūdzu: www.avtoinform.ru/news/?date=2002-01-23&num=2

12713. viesis 19.februāris 2002 15:03
0 0 Atbildēt

S3 ir 210PS

Nautilus IR vieta!!!

12720. viesis 19.februāris 2002 15:39
0 0 Atbildēt

Bima sapnis! :))))))) Un realitāte -15gadi! :))))))

12733. viesis 19.februāris 2002 16:18
0 0 Atbildēt

Tā, veči, nedaudz jūs esat iebraukuši auzās ar to savu Audi S3, ja nezinājāt, tad tam auģikam ir PILNPIEDZIŅA, bet šitiem Seat Leon un Ibiza Cupra R ir PRIEKŠPIEDZIŅA, ja jau jūs pēc tāda prinicpa vērtējat, tad arī BMW 325ti ir ātrāks, bet tikai to grūti iemīcīt "golfa" klasē un tam ir pakaļējā piedziņa, kā raxtā bija minēts, tad starp priekšpiedziņas rulziem tas ir nepārspējams "golfa" klasē...

Par to, ka ziņa ir veca... Jā, raxtā arī ir minēts, ka šos rulzus ražo jau labu laiciņu, varbūt piekrītu, ka šo raxtu vajadzēja publicēt citā sadaļā, bet pilnīgi pieļauju, ka jūs ne sūda nezinājāt par tādu Cupra R sēriju arī novembrī....:E

Iebāziet to savu S3 ziniet kur, jo tā cena neatbilst iegūtajam, pretstatā šiem Cupra R, kuri ir par saprātīgu cenu un maximālu ieguvumu... paskatieties kaut vai uz parastajiem Audi A3, kuri maksā tikpat, cik BMW kompaktnieki, bet reāli tiem sūkā izpūtēju, sorre, ka man jāatgriežas pie šīs lexikas, bet jūs jau citādāk nerubījat :E

12738. viesis 19.februāris 2002 16:40
0 0 Atbildēt

Nu starp Golfiem nav slikti raadiitaaji, bet kopumaa: !@#$%^&* :))))

12740. viesis 19.februāris 2002 16:48
0 0 Atbildēt

Nu, nu, vecais, 17" collu diski nevar smakot, kā arī sportiskā piekare, ādas apdare, Recaro utml. arī ne...:) Jā, varbūt brends tik labi nesmaržo, bet nekas, par Auģuku toč labāks.

12741. viesis 19.februāris 2002 16:55
0 0 Atbildēt

to Bimmer:

Kāpēc Tev Audi tā nepatīk (ok, ok liela cena!), uz kājas uzbrauca vai? ;-)

12742. viesis 19.februāris 2002 17:04
0 0 Atbildēt

Baigi uzpūsts, patiesībā kautkāda grabaža vien ir.

12743. viesis 19.februāris 2002 17:07
0 0 Atbildēt

Man nepatīk Audi, jo

1) cena neatbilst ieguvumam;

2) dzinēji nav tik labi, kā BMW (kāpēc pirkt sūdu, ja var dabūt, ko labāku);

3) Audi nav Driver's car (vismaz līdz galam ne) un nav īsts Status car (amīši čihajet uz šito brendu);

4) nav klasiskās piedziņas, quattra sūkā, jo nedod 'diving plesure', vismaz uz asfalta;

5) turbīnas...

6) pārlieku lielā brālība ar VW saimes mašinām (A6=Passat utt.)

7) nav sportvāgenu ar klasisko (pasaki kaut vienu leģendāru sporta auto ar FWD);

8) performace stipri iepaliek BMW...

9) utt.

Galu galā- kāpēc par to pašu naudu pirkt sūdu (Audi), ja var arī gūt augstāku lietderīgumu- BMW

12748. viesis 19.februāris 2002 17:16
0 0 Atbildēt

Argumenti beidzas un sakas emocijas. :))))

12749. viesis 19.februāris 2002 17:16
0 0 Atbildēt

tieshi taa :D

ps. buus laps fleiminjsh.

12750. viesis 19.februāris 2002 17:18
0 0 Atbildēt

mans comments bija domaats par bimmera raxtiito :), bet atbilst arii taalaakajam ;)l

12763. viesis 19.februāris 2002 17:38
0 0 Atbildēt

to Bimmer 2002-02-19 17:07:10:

pārdomas par Tevis uzskaitītajiem punktiem:

1) tas ir attiecināms uz jebkuru high brandu (Audi, BMW, MB, Jaguar, Lexus)

2) un 5) dzinējs+turbīna vs atmosfēriskais, paliec nu pie savas pārliecības, taču ar turbīnu dzinēji sanāk ievērojami vieglāki/kompaktāki - rezultātā mašīna vieglāka/balansētāka!

3) Angļu žurnālisti domā krietni savādāk, A4 un A6 katrs savā gadā ieguva tieši tādu apzīmējumu Driver's car.

4) diving pleasure - niršanas prieku!?! ;-)

Labi, labi sapratu, ka gribēji rakstīt driving pleasure - cik tad Latvijā ir tā tīrā, sausā, taisnā, līdzenā asfalta? Biķernieki? Nē, uz Latvijas vienmēr slapjajiem un smilšainajiem ceļiem FWD vai Quattro ir labāks, nu no satiksmes drošības viedokļa, nu 100%. Kad būsi paaudzies un Tev būs ģimene, bērni, tad Tu, iespējams, to sapratīsi. Status car - to nodrošina brands, ASV MB un BMW, protams, ir populārāki.

6) Jā, tas tiešām grauj Audi branda svaru, tādēl jau ir izsludināta, tā dalīšana Audi+Seat un VW+Co.

7) Senāk visas mašīnas bija RWD! Un patiesi labām sportmašīnām (Lotus, Ferrari, Porsche) dzinējs ir aizmugurē, t.i. nekā kopēja ar klasisku RWD masveida autiņu. Nu un ja iet runa par rallija autiņiem, tad pēdējo 20 gadu laikā tur visi ir AWD, kurš iegūts no sērijveida FWD.

8) un 9) ;-) 8-) S-]

12766. viesis 19.februāris 2002 17:46
0 0 Atbildēt

Nu gan sakomentējuši , es tikai paliku neziņā- cik tad šitā mantiņa galu beigās maksā? Un arī cenas salīdzinājums ar līdzīgu VWGolf.

12768. viesis 19.februāris 2002 17:52
0 0 Atbildēt

tur jau taa lieta, ka cena ir ljoti konkureetspeejiiga...

12769. viesis 19.februāris 2002 17:54
0 0 Atbildēt

Par to cenu, protams, es tev piekrītu, bet par to pašu naudu BMW ir labāks par Audi...

Jā, turbīna dod tos efektus, ko tu norādīju, bet zūd daudzas atmosfēriskā dzinēja priekšrocības- elastīgums, kā arī vienmērīga dinamika, jo turbīna to rāvienu nodrošina diezgan šaurā apgriezienu diapozonā, labi, vienam svarīgi ir pārvietoties no mājām uz veikalu, bet otram izbraukt no garāžas un gasēt pa štrāsi bieži vien bez noteikta mērķa galamērķa... otrajā variantā atmosfēriskais nepārspējams... tās tevis minētās turbīnas priekšrocības lieti noder tiem, kas tup mājā ar kalkulatoru un rēķina, cik pag. ned. benzīnā nobraucis (tas ir tas pats, kas nākamā rītā pēc kodiena rēķināt, cik nauda šņabim iztērēta :D)

Par tiem AWD un FWD... labi, var teikt, ka L-jas apstākļiem šamie labāki, bet tici man, es jauna Audi Quattro vietā labāk izvēlos rulzīgu lietotu BMW un rulzīgu lietotu Jeep Grand Cherokee Limited (gadienā, ja jābrauc sēņot :D)

Starp citu, priekšpiedziņa bija jau divdesmitajos gados, bet, redz, tā nebija tik kruta, lai izkonkurētu RWD, piekrītu Ģ. Timrotam, kurš teica, ka auto ar RWD ir komfortablāks uz ceļa un arī drošāks.

Labi, pietiks te strīdēties par to, kas nav pierādāms, ka Audi būtu labāks par BMW...:p

12770. viesis 19.februāris 2002 18:04
0 0 Atbildēt

Nu nau man sajēgas- es gribu zināt cik konkrēti kilo USD tas maksā. Pļus minus.

12774. viesis 19.februāris 2002 18:10
0 0 Atbildēt

Mixa- ļoti aptuveni ir 12 000Ls, kaut kur biju to dzirdējis par vienu Leon modeli, nezinu, vai tas ir tieši tas Cupra R vai arī tas ar 4WD, bet tūlīt pamaklēšu i-netā, gan jau būs..

12775. viesis 19.februāris 2002 18:12
0 0 Atbildēt

to Bimmer:

Par turbomotoru dinamiku - komentos augšā Android ir ielicis vienu linku par S3, tur tu vari iepazīties ar viena turbomotora raksturojumu.

Tiem, kam slinkums meklēt:

darba tilpums - 1.8 L;

jauda - 225 Zs;

griezes moments - 370 Nm, diapazonā no 2200RPM līdz 5500RPM.

12776. viesis 19.februāris 2002 18:14
0 0 Atbildēt

Bimmer: paldies, tiešām nau pa kabatai :(

12777. viesis 19.februāris 2002 18:15
0 0 Atbildēt

Labi, S3 vairāk vai mazāk ir niknais Audi, bet es te runāju par tiem standarta 1,8T (150Zs) un arī vecajiem turbomotoriem.

P.S. Tevis norādītais dzinējs (tieši tas pats) ir iekš Leon un Ibiza Cupra R, tikai ar attiecīgi 210Zs un 180Zs jaudu.

12778. viesis 19.februāris 2002 18:16
0 0 Atbildēt

Mixa- tu cerēji par kādiem $ 3000 ??? :)

12779. viesis 19.februāris 2002 18:19
0 0 Atbildēt

Bimmer- AHA ;o)

12781. viesis 19.februāris 2002 18:24
0 0 Atbildēt

Tikko i-netā atradu SEAT Leon 2,8 V6 Cupra 4 (tas ir ar pilnpiedziņu) un maxā aptuveni 15000Ls :)

12784. viesis 19.februāris 2002 18:32
0 0 Atbildēt

Tā, atradu precīzas cenas- Igaunijas dīleris Leon Cupra R piedāvā par 9'307 Ls (259'990 EEK) un Leon 2,8 V6 Cupra 4 par 13'960 Ls (389'990 EEK)

12789. viesis 19.februāris 2002 20:34
0 0 Atbildēt

mixa, saliidzini ar Golf 4motion... galiigi pienjemamas cenas... taa tam arii jaabuut - VW sen vairs neatbilst lozungam 'tautas auto' ;). taadeelj jau ir Škoda un Seat.

12790. viesis 19.februāris 2002 20:37
0 0 Atbildēt

Ibiza Cupra R maxā ap 30 000 Dem, naf slikts autiņš, bet...........

Bimmer cik tef gadi? tavs muždienīgais pamatojums ir "tā ri labāk, jo man tas tā vairāk patīk" atmodies, es 8. klasē tā nedomāju vairs jau....

12796. viesis 20.februāris 2002 8:48
0 0 Atbildēt

a diski man patik !

12830. viesis 20.februāris 2002 12:31
0 0 Atbildēt

Perf- es gan "Skoda" un "Seat" vienā teikumā nelietotu... :)

Audiman- Kas tev i'? Patīk man vai ne, bet Audi ir un paliek... pats zini... :p

Epilator- B)

12836. viesis 20.februāris 2002 12:49
0 0 Atbildēt

sasi *******

12839. viesis 20.februāris 2002 13:26
0 0 Atbildēt

nezinu gan :|

12847. viesis 20.februāris 2002 14:21
0 0 Atbildēt

Audiman- pateikt? :p

12863. viesis 20.februāris 2002 15:56
0 0 Atbildēt

12864. viesis 20.februāris 2002 16:01
0 0 Atbildēt

Interesnti - cik tādiem motoriem ir darba resurs???

Pirmie 50 000 km - 100% jaudas

No 50 000 km - 100 000 km - 80% jaudas

Līdz 200 000 km - 75% jaudas

Un tad jau tas ir parasts auto ar 150 Zs motoru

12865. viesis 20.februāris 2002 16:04
0 0 Atbildēt

Tad jau to pašu var teikt par Audi TT, kurš no tā paša 1,8T motora pamanījies izspiest 225Zs...

12866. viesis 20.februāris 2002 16:13
0 0 Atbildēt

Hmm, nu i nihilists tas Bimmers :-))) bet nu vaaji argumenteets ...

1. Ko noziimee "neatbilst ieguvumam" - auto sastaav no leeruma visa kaukaa un cenu vedo visi shie komponenti dazhaadaas kombinaacijaas. Jaamaksaa jau arii par zinaatni, kas sagruusta tai kjerraa :-)

2. Nu ja jaarunaa par tiem rindas seshiniekiem, kas ir mironji (diizeljus iznemot!) "apakshaa" un bez nezheeliigas gaazeeshanas neiet ne sitami (toties komfortabli gan shie ir, kaa jau visi R6), kuriem ir iedzimti konstruktiivi defekti - diezi vai taa viennoziimiigi visus jamos par krutajiem nosaukt :-)

3. Drivers Car esiiba ljoti lielaa meeraa atkaraajas no Driver`a Performances, cilveeks , kursh laaga nemaak braukt, nu nekaadi nevar spriest par sho jautaajumu ...pameegjini apbraukt ar auto lietus laikaa apkaart visai Vecaas Gjertruudes bazniicai stabilaa saansliidee, tad arii vareesi spriest :-)

4. Sasaucas ar ieprieksheejo, lai guutu pleziiru ar Q, vajag pietiekamu dzineeja jaudu un pietiekamu brauktprasmi :-)

5. Vot taas turbiinas arii nodroshina to, ka dzineejs ir lietojams vismaz 4000 rpm diapazonaa, nevis jaakrukjii kaa kafijas dzirnavas ! Veel labaaks ir mehaaniskais pievedkompresors, jauda ir suuds, griezes moments ueber alles!

6) Nu tur veel vareetu papeetiit, kursh kuram tur censhas liidzinaaties, katraa gadiijumaa par sliktu tas nenaak!

7) Mini Cooper S, legjendaars rallijauto, kuram BMW diemzheel blakus nestaaveeja :-) Nu un veel un veel - sorry, bet BMW laiki sportaa ir pagaajushi, dzineejus vinji veel var uztaisiit prieksh F1, bet tas arii buus viss ...un ir veel leerums legjendaaru auto ar FWD.

8., 9. nav uzmaniibas veerti, taapat kaa nobeigums "galu galaa" :-)

12869. viesis 20.februāris 2002 16:49
0 0 Atbildēt

augsheejam viesim

1. 'neatbilst ieguvumam' nav jaasaprot tik tieshi, bet vienkaarshi BMW 'is more of a car' tieshajaa noziimee saliidzinot ar konkurentiem. tieshaam iecheko to bimmera iesuutiito topiku, gan "Kas to BMW kodīs, ja ne BMW pats? (2.daļa)" (www.iauto.lv/viewtopic.php...=296&forum=6), gan arii to gadu veco pirmo dalju.

2. nu sorre, rindas seshinieki biiemdabljuu izpildiijumaa ir visai asi un ljauj dariities kaa pienaakas :P.

3. nee... manupraat Tu iisti neizproti sho terminu, ja domaa ka tur ur kaads sakars ar pashu vadiitaaju ;).

4., 5. labi, zb, uz laiku negribaas atkal kjidaat sho teemu... ja gribi dzirdeet manas, domas, tad willkommen - www.iauto.lv/viewtopic.php...rum=6&start=50 , tur ur taads garsh commentinjsh.

6. jaajaajaa. :P

7. vot buus minji coopeŗ :), kad Alpina uzlix savas shtelles uz shamaa. un parastais cooper iz BMW arii naf nemaz tik shvax.

8., 9., 'galugalaa'. jaa, tur pie bimmera neko nevar piebilst ;).

ps. priecaajos, ka tiek biidiits normaals bazars, nevis taakaa... :)

12872. viesis 20.februāris 2002 16:58
0 0 Atbildēt

Attieciibaa par turbo.

Vai kaads var izskaidrot to ka WRC raalijos kur var buut dzineejs liidz 3.5 itriem, visi tomeer liek 2.0 Turbo kas ir ekvivalents 3.5 litriem atmosfeeriskaa dzineeja. Manupraat tas tomeer noraada uz Turbo priekšrociibaam jo sevišķi Driver's caros.

12873. viesis 20.februāris 2002 17:02
0 0 Atbildēt

Man slinkums raxtīt garu textu tagad, bet neko jaunāku un labāku par Perfa teikto es neuzraxtītu...

BMW rulez

12875. viesis 20.februāris 2002 17:10
0 0 Atbildēt

Es jau nesaku BMW nerulz. Vieniigi cilveekam kurs grib guut baudu no iistas brauksanas (es seit nedomaaju kondicionieri, miikstus benkus un elektriskos logus) tas ir piekaajas. Un BMW (Itseviski jaunaakie modeli) tagad ir paarveertusies par daargiem vipendron auto nevis driver's car. Starpcitu par taadiem tos uzskata arii pasi Vaciesi.

12879. viesis 20.februāris 2002 17:33
0 0 Atbildēt

Vecīt, tad jau tu laikam nemaz nezini, kādi "+" ir rindas un plakanajiem (jeb "pļitas" jeb "grilla") motoriem... tie ir novietoti maksimāli tuvu salonam, kā arī zemei, tādejādi smaguma centru pārvietojot maksimāli tuvu automašīnas centram un zemei, kas nodrošina stabilumu jeb 'pielipšanu asfaltam' un nodrošina stabilu 'ierakstīšanos līkumos'. To nevarētu teikt par V-veida motoriem...

Cik saprotu, tad ar Driver's Car tu saproti pašu braukšanu, bet patiesībā Driver's Car ir radīts tieši auto vadītājam (piemēram, viduskonsole pagriezta pret vadītāju), nevis raženai ģimenītei, kurai svarīgs bagāžnieka tilpums, vieta aizmugurē utt. Tāpēc tu nekad neredzēsi pat BMW Touringus ar jumta reliņiem...

12884. viesis 20.februāris 2002 17:44
0 0 Atbildēt

Ar draiver's car es saprotu auto kurs ir uzbuuveets tiesi vadiisanai nevis barauksanai vai vadiitaaja eertiibaam. Ja jau Draiver's car nosaka paec vadiitaaja eertiibaam, tad jau lielaakaa dala jauno auto ir draiver's cari.

12885. viesis 20.februāris 2002 17:47
0 0 Atbildēt

Tiešām nevar dabūt BMW ar jumta reliņiem? A kur tad lai uzliek vējdēli, slēpes, mountinbaikus...? Laikam, man tomēr nekad nebūs BMW. :-(

12886. viesis 20.februāris 2002 17:48
0 0 Atbildēt

A.. un vel, nau jau noziimes cik cilindru (4 vai 6), lai to vareetu novietot maksimaali tuvu salonam un zemei, pietam masiinas izsvarojums nasastāv tikai no motora novietojuma. Un veel pticom tur V veida motori, par tiem vispaar nau runa, runa ir par turbo.

12889. viesis 20.februāris 2002 18:01
0 0 Atbildēt

BMW taisni izceljas ar to , ka savos auto novieto dzineeja smaguma centru (pareizaak sakot visa speeka agregaata, dzineeja + aatrumkaarbas) AIZ prieksheejaas ass, praktiski vieniigais RWD kantoris, kas taa dara. Tas ir galvenais, kas ietekmee mashiinas izsvarojumu un uz jamaa principa BMW arii veido vadaamiibu saviem dzelzhiem. Tiesa, vairaakiem modeljiem ir bijushas probleemas ar "lielajiem" dzineejiem un salona ietilpiibu, proti , sienu starp salonu un motortelpu...

Bimmer, viduskonsolei nav nekaada sakara ar Driver`s Car, tajos visbiezhaak ir paaris kontrollampu un raadiitaaju - galvenais ir speeks, kaifs, ko guust no braukshanas ! Un galvenais - minimums dazhaadu pastiprinaataaju un citu komforta elementu! Mazinjsh rodsteriitis ar jaudiigu dzineeju, luuk Drivercaars, a konsole lai ir pagriezta kaut nafig - shaados auto tiem ierastajos rezhiimos neviens uz priboriem i neskataas :-)

12891. viesis 20.februāris 2002 18:05
0 0 Atbildēt

Nu beidzot viens normaals Driver's car formuleejums!

12894. viesis 20.februāris 2002 18:09
0 0 Atbildēt

To Viesis-

Bļāviens, nu nav visi jaunie auto Driver's Car, piemēram, kaut vai tie paši auģuki un mērces, nu nav tie nekādi Driver's Car, varbūt tikai atsevišķš modelis no šīm markām, atšķirībā no BMW, kur visi modeļi ir Driver's Car, to pašu var teikt par Saab (esi redzējis kādu lietotu 9000 bez 'kožas', labi, ja pāris)? XJ Džagus nezinu, vai pieskaita pie D-Cariem. DC filozofijā ir pajāt, ka, piemēram, blakussēdētājs neredz kādus datčikus vai nevar nospiest kādu knopku, galvenais, ka vadītājam nav jāatrauj mugura no sēdekļa, lai 'operētu', atšķirībā no kaut kādiem Pegsučiem un Opeļ, Audsukšiem, kur pogas līdz pat bardačokam izmētātas un vadītājam varbūt pat jāatsprādzējas, lai pieliektos un nospiestu to knopku :D, labi, tas tā...

V-veida dzinējs nav tik kompakts, lai to novietotu tik tuvu salonam, lai smaguma centrs būtu a/m vidū, labākā gadienā tie 'spiež' uz priekšējo asi, bet tas tā, šinī ziņā rindinieki un plakanie nepārspējami, tas ir toč'. Par turbīnām neesmu labās domās, jo besī, ka pie kaut kādiem 2000rpm tā iedarbojas ar nepatīkamu 'lēcienu' vai 'rāvienu' kaut gan tas nemaz nebūtu vajadzīgs (piemēram, braucot ar konstantu ātrumu pa šoseju). Kā zināms, tad turbīnas lāpstiņu, ja vajag mainīt, jāpēr jaunu (mega $$$), bet tās, kas šrotu atvilknēs mētājas ir tādas pašas, jo ar tām tā mētāties nevar (ķipa kaut kas tur nopi$as, ja tā netiek saudzīgi glabāta (detaļu veidā) vai lietota (turbīnā)). Atmosfēriskā dzinēja teh. stāvokli var noteikt, bet, piemēram, turbīno motoram tas jau ir grūtāk, tu nezini, vai iepriekšējais saimnieks dzinēju pēc mega 'gasēšanas' parasti izslēdzis uzreiz vai ļāvis tai 'atvilkt elpu', kā tas ir nepieciešams, lai turbīna labi kalpotu.

No turbīnām atbalstu tikai tās, kas darbojas pie visiem apgriezieniem (kaut vai pie 50rpm (laikam tās skaitījās augstpiediena)), bet vajadzību pēc turbomotora neizjūtu, jo man pieņemamāks ir rindienieks un plakanais, tā kā sorre...

To Speciālists-

BMW piedāvā kā papildaprīkojumu (varbūt pat kā "BMW Accessories") tos jumta bagāžniekus un felleru turētājus, bet paši reliņi nav (varbūt, ka var dabūt arī tos papildaprīkojumā, jo esmu redzējis tādus pāris Touringus)...

Personīgi es pats nesaprotu, kam ir vajadzīgs BMW 540i Touring? :p Tātad, pat BMW Touringi nav ģimenes auto, bet gan Driver's Car, ar kuru aizbraukt uz Jūrmalas hatu un kaimiņiem parādīt, kas rulz un kas ne, pie reizies līdzi paņemot TV un suni :)

12896. viesis 20.februāris 2002 18:12
0 0 Atbildēt

To Kolenvals-

Es jau nesaku, ka Driver's Car noslēpums slēpjas tajā viduskonsolē, tā ir tikai viena no šīs 'filozofijas' sastāvdaļām, protams, arī tas, ko tu minēji, bet ne tikai, bet pēc tevis teiktā sanāk, ka pat Opel Astra Coupe Turbo ir Driver's Car... :)

12898. viesis 20.februāris 2002 18:15
0 0 Atbildēt

Ko tu saproti ar plakano motoru. Cik es zinu ir Rindinieki (plakani un netik plakani), V-veida, Boxertipa (cilindri horizontaali, Subaru, Porsche, ZAZ). Jeb tu domaa ka "Dvigatel plita" pamatuzbuve ar kautko atskiras no rindinieka.

12899. viesis 20.februāris 2002 18:17
0 0 Atbildēt

Driver's car jau nu galiigi nav atkariigs no markas, arii Opel var buut Driver's car, kaut tikai uz iisu laiku, bet tomeer.

12920. viesis 20.februāris 2002 21:50
0 0 Atbildēt

opel astra turbo nu toch ir drivers car.

12927. viesis 21.februāris 2002 8:24
0 0 Atbildēt

Bet sportam gatavotie auto ir vai nav driver car, kur visas liekas pogas nonjemtas, liekas detaljas izceltas, palicis tikai tik lai atarka tiktu uz priekshu?

12936. viesis 21.februāris 2002 9:45
0 0 Atbildēt

Mja, gruuti striideeties ar Neziniishiem, azh skumji paliek...VISI BMW buutu DC? To var nosapnjot tikai visdrausmiigaakajos murgos. No savas pieredzes varu teikt, ka Z1 taads ir, izteikti turklaat, bet lai kaut kaads 520 vai 728 buutu DC, tev patieshaam nav pat miglainas nojautas, Bimmer, par DC buutiibu un suutiibu, tad nu vismaz nepropagandee to :-)

Un par tehniku labaak nerunaa, tajaa tu orienteejies tik vaaji , nu pamaacies tachu! Tavi spriedeleejumi par turbiinaam ir auzas, kuplas, bez tam, vai tad labaaks ir dzineejs (visi R6 BMW), kursh liidz 3500 ...4000 ir "lahme Ente" (paralizeeta piile) un tad peekshnji iesleedzas "otrs" motors. Ja tev tas ir gaajis secen, taatad tu praksee BMW dzineejus (un citus, protams) stipri vaaji paziisti un balsties uz kaut kur sagraabstiitiem zinaashanu fragmentiem. Nav jeegas kaut ko pieraadiit cilveekam, kursh operee ar plikiem lozungiem, bez teoreetiskaas baazes sho lozungu radiishanai.

Paliec sveiks savaa ticiibaa, ja tas tevi dara laimiigu!

12965. viesis 21.februāris 2002 14:09
0 0 Atbildēt

Eu, viesi, nu tu jau dajošs... tad tu gribi teikt, ka DC ir tikai bembuki ar dzinēja tilpumu virs 3,0??? Arī 316 ir ieturēts DC stilā, kaut arī motors dažam par to liek šaubīties... Nav konkrētu rāmju, kur varētu definēt, kad DC sākas un kur beidzas... Tavs DC loks ir ārkārtīgi šaurs, tajā varētu ietilpināt tiešām tikai pāris auto, starp kuriem būtu rodsteri, sporta kupejas utt., bet ne sērijveida vid. klases luxusi utml. Un par tiem dzinējiem tu jau tur baigi garām izteicies, laikam jau nezini, kurš dzinējs 2001. gadā ir vislabākais pēc "Engine Awards of Year 2001"... Tātad varu tevi informēt, ka tas bija BMW 3,2 R6 (iekš M3, Mroadster), otrais labākais dzinējs pasaulē ir BMW 1,8 Valvetronic un kaut kur sestajā bija BMW 3,0 R6 dzinējs, kur tad ir tie tavi dzinēju karaļi, kas tos BMW dzinējus tā pi$, ko???? Neviena turbomotora (benzīna) nebija tajā listē, vismaz starp kaut kādiem 40 motoriem augšgalā...Pat vislielākie BMW (kā automašīnas) nīdēji atzīst, ka labākos motorus ražo BMW...

12966. viesis 21.februāris 2002 14:21
0 0 Atbildēt

Klausies bimmer, tu vispaar rubi peec kaadiem parametriem veerteeja sos dzineejus. Nejauc dazaadas lietas! DC ir plniigi pie ekonomiski ekologiskie apsveerumi, kuri savukaart ir galvenie tevis nosauktajaa " Engina awards". Vai tu vispaar vari kaut uzmirkli saprast ka autobuuve nesastaav tikai no BMW. Neviens tacu nesaka ka tas ir slikts auto, tikai tas nau vieniigais. Tavs DNK laikam sastaav tikai no BMW ziimiiteem.

12980. viesis 21.februāris 2002 16:37
0 0 Atbildēt

Nee, Bimmer, es negribu teikt, ka DC jaabuut bembim virs 3.0 ltr, tieshi otraadi, Z1 ir 2.5 ltr, bet M3 (E30), kursh ir iists DC, ir tikai 2.3 ltr :-)Konkreetu raamju patiesi nav, tikai ne jau no BMW vien un pat ne pamataa sho auto loks tiek (aptuveni) noteikts, nee!

Un par tiem dzineejiem viesim 14-21-18 taisniiba : tur primaaraas lietas bija ekologjija, komforts, servisa intervaali starp citu :-) Neaizmirsti, kas to Endzhiinu Awardu taisa :-)))))) Un es nebuut nenoliedzu, ka BMW razho labus motorus, kaapeec noliegt visiem zinaamu faktu, bet ka vinji buutu ideaali , to nu nenjemsies apgalvot neviens. Vismaz to, ka R6 dzineeji ir spraagonji liidz videejiem apgriezieniem - toch nee, drusku to lietu labo visaadi Vanosi, Valvetronici utt. , bet fizika ir fizika :-)

Var sho truukumu labot ar cilindru tilpumu - vot i jaalien paari 3 ltr, lai noliidzinaatos ar 2 ltr 4cyl motoru. Bet neskumsti, sapnii redzeesi sevi krutaakajaa bembii un pamodiisies laimiigs! Toch!

12999. viesis 21.februāris 2002 18:15
0 0 Atbildēt

augsheejam baigikrutam viesim.

klau... esi braucis ar BMW 528i R6 apmeeram 97' gada? vai tieshaam negribi atziit ka arii tas tomeer IR driver's car..?

un par to R6... lapi, mosh veelaak uzraxtiishu savu apskaidrojienu :), bet tagat nevelk.

visas Z seerijas ir drivers car (Z1, Z3, Z5 buus), ja protams nenjemam taadu meeslu kaa Z3 ar kaukaadu 1.9 litru purkshkji, bet, ja kaadam interesee kaadeelj tie mazie dzineeji ieksh taa Z3 bija vajadziigi ja tik ljoti pieprasa tagat lielos, ir ljoti vienkaarsha - tur apakshaa ir maarketings, kad BMWNorthAmerica izdomaaja ka visi jenjkji sapirksies tos siikos Z3, tad shamie ar lielu buukshkji iemet tirguu krutaas versijas ar citiem apriikojuma liimenjiem un pilniigi citiem performances raadiitaajiem, un daudzi kuri tikko bija nopirkushi jau atkal mainiija uz jaunaaku Z3 ar lielo motoru... mmm tas bija labiniex kaa jenjkjiem sakaara makaronus ausiis. :P

jaa, jaapiekriit ka 728i gan nav drivers car, tomeer masa par lielu prieksh taa mazlitraazhas 2.8nieka, nemaz nerunaajot par taadu pasaakumu kaa 725tds ;))...

13066. viesis 22.februāris 2002 11:40
0 0 Atbildēt

To Bimmer: esmu braucis, ar 528i `98, 535i un M5, Maskavas apgabalaa, Dmitrovas poligonaa, saliidzinosho izmeegjinaajumu laikaa. M5 bija sameeraa OK, vieniigi lielais svars traucee , vajadziigs padaudz vietas rezervee, uz slapja celja arii tie mazmotori speej izcelt, tikai nu visu laiku jaatur apgriezienos virs 3500 un degvielas pateerinjsh aktiivi braucot zem 25-30/100 nav dabonams, sorry, bet taa ir.

Par R6 - tev nav mazaakaas sajeegas par iekshdedzes dzineeju teoriju , taa ir visa pamataa jau 100 gadus, par cik balstaas veel uz Njuutona laiku fiziku , tad tajaa nekas nemainaas. Kad izlasiisi kaadu chupinju motorteorijas graamatu, kaa arii praktisko literatuuru par dzineeju tjuningu un trendiem, tad arii vareesi spriest. BMW ljaudis (ar vinju shefmotoristu, BMW F1 dzineeju konstruktoru savulaik esmu ticies un parunaajies) shiis patiesiibas zin no galvas, par to liecina vinju pielietotaas metodes.

725 tds ir teicams "long distance cruiser" , diizeljversiju uzdevums nav buut par "sportiskiem auto" , starp citu Vaacijaa 5 un 7 biimerus ar diizeljiem peerk pamataa tie, kas gadaa nobrauc 60 un vairaak tuukstoshus kilometru. man arii ieksh DE ir pazinja, kursh 2x nedeeljaa veic celju no Hamburgas piepilseetas liidz Ingolshtatei Bavaarijaa, tiesa, ar diizeljmersi, bet vinjsh (Hanss Stuck, ja zini taadu ex-saciikshbrauceeju) saka, ka uz ietaupiitaas degvielas reekjina vien esot peedeejos 10 gados nevaaji uzvaariijies :-)

13148. viesis 22.februāris 2002 15:57
0 0 Atbildēt

Hanss Stuck??? no comments... taa neko esi 'galus' savaacies :)).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti