«Audi Q7» testa braucieni 5

3.augusts 2005 8:54

“Audi Q7 tiek testēts visskarbākajos pārbaudījumos, kadus vien autovadītājs var iedomāties,” apgalvo Martins Bernds (Martin Brand), Audi AG jauno automobiļu izturības testu nodaļas vadītājs.

Arī Franciskus van Mīls (Franciscus van Meel), tehnisko projektu vadītājs, ir pārliecināts, ka “vēl nekad neviens auto nav ticis pakļauts tik vispusīgam un smagam pārbaudījumu kompleksam”. Pirms pirmie sērijveida modeļi nakošā gada pavasarī tiks piegādāti klientiem, Audi Q7 automobiļi testa braucienos būs pārvarējuši miljoniem kilometrus.



Audi Q7 testi notiek Volkswagen Group koncerniem piederošajos izmēģinajumu poligonos, aiz polāra loka –35°C, Āfrikas svelmainajos tuksnešos, uz Floridas ātrgaitas šosejām un Eiropas, Āzijas, Brazīlijas un Centrālamerikas putekļainajiem grants ceļiem, kā arī leģendārājā Nordšleifē (Nordschleife) Nirburgringas trasē Vācijā. Tāpat auto izturība tiek pārbaudīta arī uz klusiem un līkumainiem lauku ceļiem, uz autobāņiem un satiksmes pārblīvētās pilsētās. Jau vairāk nekā divus gadus maskēti Audi Q7 automobiļi ir tikuši testēti ne tikai uz autoceļiem, bet arī ekstremālos apstākļos visattālākajos zemes nostūros.

Īpaši jāpiemin Audi korozijas izpētes centra INKA (Ingolstädter Korrosions- und Alterungstest, Ingolstadt Corrosion and Ageing Test) tests, kas simulē auto 12 gadu dzīvesciklu 6 mēnešu laikā. Hidropulsācijas ierīces iedarbojas uz automobili stindzinošā aukstumā, un uzreiz pēc šī pārbaudījuma auto nonāk klimata kamerā, kur tiek imitēta spēcīga saules svelme, kam seko stundām ilga sālsūdens strūklu iedarbība. Arī dubļu un sālsūdens maisījuma pārvarēšana un akmens šķembu tests uz grants ceļa ļauj savlaicīgi atklāt rūsas iespējamās rašanās vietas.



Automobilis tiek testēts off-road trasēs ar stāvām nogāzēm un dziļa ūdens pārvarēšanas nepieciešamību, kā arī īpašās putekļu trasēs un lietus kamerās, kas spēj imitēt gan sīku smidzināšanu, gan musonu lietus periodu. Audi Q7 daļu “slīpējuma” ir ieguvis arī Nirburgringas Nordšleifes trasē, kur Audi inženieri un mehāniķi jauno SUV automobili testēja 14 nedēļas. Īpaša uzmanība tiek pievērsta visas elekronikas, ar ko aprīkots automobilis, rūpīgai pārbaudei. Netiek aizmirsts arī par interjera materiāliem un auto aprīkojumu. Augsti standarti ir izvirzīti vadītaja un pasažieru komforta nodrošināšanai dažādās situācijās.

Audi Q7 testēšanas laikā ir pabijis arī 4300 metrus augstajā Pikes Peak virsotnē (ASV), kā vārdā tika nosaukts konceptauto, kas uzskatāms par Audi Q7 pirmssākumiem. Pikes Peak konceptauto pirmizrāde bija 2003. gada Detroitas autoizstādē.

Pirmā Audi Q7 atrādīšana plašākai publikai notiks šī gada septembrī Frankfurtes autoizstādē. Klienti pirmos automobiļus saņems nākamā gada pavasarī.

Joprojām visi interesenti tiek aicināti reģistrēties Audi Q7 Globe online mājas lapā www.audi.lv/q7globe

 
Visi komentāri
 
174354. viesis 3.augusts 2005 9:31
0 0 Atbildēt

"Floridas ātrgaitas šosejām" hihi :) max ātrums ir 120km/h. būtu labāk testējuši uz Vācijas ātrgaitas ceļiem, kur nav ātruma ierobežojuma.

174415. viesis 3.augusts 2005 13:30
0 0 Atbildēt

ahūnākā reklāma

174418. viesis 3.augusts 2005 14:06
0 0 Atbildēt

Baigi slavinošs raksts...

Taču kāda jēga tam visam - biezie nobrauks pāris gadus un mainīs uz nākamo autiņu.

174438. viesis 3.augusts 2005 16:52
0 0 Atbildēt

Pa Latvijas celjiem nav meegjinaajusji shpuures, paarbrauktuves,mironjgalvu brugjis,utt.

174610. viesis 5.augusts 2005 1:42
0 0 Atbildēt

veči ne pa jokam piegājuši pie lietas...es runāju par mārketinga nodaļu

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ:Škoda Octavia RS-vairāk komforta, nezaudējot sportisko tvērienu (+VIDEO) 4

Jaunā Škoda Octavia RS būs īsts atradums tiem, kam nepatika iepriekšējā modeļa pārlieku cietā balstiekārta. Šeit saglabāts sportiskais tvēriens, bet piekare ir blīva, nevis cieta. Tā ir atšķirība. Lasīt vairāk

 

Interesants eksperiments – seši e-auto brauc līdz galam 10

Lielbritānijā veikts eksperiments, kura gaitā seši elektroautomobiļi ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem „brauc līdz galam”. Puse no šiem auto zināmi arī kā Latvijas Gada auto 2021 konkursa dalībnieki. Lasīt vairāk

 

No šodienas automašīnām jābūt obligāti aprīkotām ar ziemas riepām

No šodienas līdz 2021.gada 1.martam visiem automobiļiem vai autobusiem, kura pilna masa nepārsniedz 3,5 tonnas, jābūt aprīkotiem ar riepām, kas paredzētas braukšanai ziemas apstākļos, aģentūru LETA iepriekš informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅU "Atmiņu klade": Muzejā, kurā ar eksponātiem drīkstēja izbraukt (+VIDEO)

Kad autoindustrija raušas ārā no kārtējās bedres, tā labprāt atceras aizgājušo gadu spozmi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti