Esmu Audi fans no laika gala! Gribu uzreiz pateikt, ka esmu totāls Quattro piekritējs. Mans pirmais auto bija Audi Coupe Quattro '85 2.2, ko es uzskatu par īsto Audi Quattro ar ko bija vislielākais kaifs braukt, tad man bija Audi 80 B4 '95 1.6 priekšas piedziņa.
Kādu laiku pabraucot, sapratu: ja vienreiz esi piesēdies pie Quattro stūres, tad viss cits liksies galīgi garām . Tādēļ arī nākošā a/m bija Audi Coupe Quattro '92 2.6 V6 - laba mašīna, bet ne sportiskai braukšanai, kas man tik ļoti patīk, tādēļ izdevīgi iegādājos AudiS2 Coupe '91 2.2 turbo Quattro.
Audi S2
Nu šī mašīna rullē, ideāls izskats, quattro, Audi, jaudīgs dzinējs, ērts salons. Vienīgais mīnuss ir pārlieku lielais svars. Tjūnings: Ārpuse: Audi RS2 bampers priekšā ar Porsche migliniekiem un pagriezieniem; Pārveidots aizmugurējais bamperis; Priekšā dekoratīvie spārniņi bamperim; Aizmugurē EVO spoleris uz bagāžnieka; priekšā Audi RS2 lampas ar xenonu (pats iebūvēju); tonētās lampas aizmugurē; DTM stila taisnais izpūtējs; Aizmugures numurs novietots bamperī un numura vieta aiztaisīta; tonētie stikli; RH diski '17 collām (bija uz '18 bet baigi dauzīja uz mūsu ceļiem) Tehniskā daļa: Bilstein amartizātori un cietās atsperes; motors uztjūnēts uz 285 bhp (standartā 220 bhp); sporta bukses. Maksimālais ātrums: 285 km/h (izprovēts), Ieskrējiens: 0-100 km/h 5,9 sec. Patēriņš: 12l (pie normālas brauk?anas) 16l (pie sportiskas gonkošanas)
Tā kā man patīk sportiska braukšana, esmu sācis piedalīties Latvijas Auto Rallija Čempionātā kā 0-lītes ekipāža ar nodomu nākotnē piedalīties jau profesionālā līmenī, bet nu to vēl rādīs laiks.
Rallijā braucu ar Audi A4 Quattro 1.8 turbo standarta automašīnu (150 hp). Sanāk tā, ka pa ielu braucu ar gandrīz 2x spēcīgāku mašīnu nekā rallijā. : )
Coolberg (Coolberg@one.lv
ibio vo shitas jau ir IIISTS TUUNINGS, nevis kautkaads kakashka, bamperiishi plastmasinji... vot to es saprotu.