CSDD atgādina, ka no 1.decembra automobiļiem un autobusiem, kuru pilna masa nepārsniedz 3,5 t, un to piekabēm jābūt aprīkotām ar riepām, kas paredzētas braukšanai ziemas apstākļos (ar vai bez radzēm).
Tomēr arī tad, kad transportlīdzeklis aprīkots ar ziemas riepām, CSDD aicina būt uzmanīgiem uz ceļa, jo krītošās lapas, salna, lietus, sniegs un apledojums padara ceļu slidenu. Tādēļ autovadītājiem jābūt piesardzīgiem, izvēloties laika apstākļiem drošāko braukšanas ātrumu, pietiekamu distanci un intervālu.
CSDD Sabiedrisko attiecību daļa
Vispār jau nedaudz pārsteidz daudzu autovadītāju vieglprātīgā attieksme riepu maiņas jautājumos. Pēdējās dienās, staigājot pa pilsētu, pievērsu lielāku uzmanību auto riepām. Un secināju, ka vēl ĻOTI daudzi braukā ar vasaras riepām. Pārsteidz, ka VASARAS riepu cienītāju vidū ir īpaši daudz dārgo auto īpašnieku, kuri nesteidz superplatās un zemās vasarenes nemainīt pret atbilstošām laika apstākļiem riepām. Šorīt no rīta pie lidostas viadukta nobrauktuves redzēju, ka viens "vasarnieks" s-klases mersī ar 100% platajām zemprofilenēm nespēja "paņemt" nobrauktuves pagriezienu - labi, ka bez smagām sekām. Un netrūkst arī 700-to BMW, dažādu džipu, daudzo sportisko japaniešu īpašnieku, kuri vēl itin droši jūtas braucot ar nepiemērotām riepām. Netrūkst arī to autovadītāju, kuru riepas gan apzīmetas ar "nepieciešamajiem" M+S burtiem, bet riepas protektors nodilis. Diez vai labas riepas, labs akumulators, labs logu skalojamais šķidrums, kvalitatīvas logu tīrītāju slotiņas būtu lietas, uz ko autovadītājam ziemas laikā ietaupīt. Ja ir problemas, tad drošāk un labāk ir auto nolikt uz ziemas guļu.
Neticu, ka CP "kungi" ar saviem resnajiem punčiem, jebkad atļausies pieliekties pie apturētajiem auto, un uzmest aci riepu stāvoklim - "par daudz no viņiem tiekot prasīts" , tāda parasti ir CP atbilde interesentiem un autožurnalistiem .... Protams, ka pēc CRACHA , kad auto jau guļ ar riteņiem gaisā, auto riteņus apskatīt ir vienkāršāk....bet, tāds jau ir tas CP darbs.