Lasītājs: pastum malā, ja auto neiet!!! 58

 
12.decembris 2005 9:40

Šorīt nedaudz pirms plkst. 8 uz Mūkusalas ielas pirms Salu tilta apļa bija izveidojies īpašs sastrēgums. Un ne jau tāpēc, ka mašīnu būtu bijis vairāk. Nē.

Kā izrādījās, iemesls bija pavisam elementārs - otrajā joslā, vairāk uz vidu, apstājusies un stāvēja VW Jetta. Protams, vadītājiem, nācās šo šķērsli apbraukt - kā nu kurš mācēja. To varēja izdarīt, iegriežot pirmajā joslā, bet tad nācās izlūgties pa pirmo joslu braucošo iejūtību. Varēja arī apbraukt pa kreiso pusi - ar kreisajiem riteņiem pa zālīti. Kā varēja redzēt, mašīnā sēdēja kāds vīrs, kas saspringti runāja pa telefonu.

Vai tiešām šim kungam neienāca prātā, ka viņa dēļ sastrēgums bija izveidojies līdz pat Bauskas ielas krustojumam? Kā atrisināt šo situāciju? Elementāri - šis kungs varēja izkāpt no auto un vismaz piestumt auto pie brauktuves malas. (Nereti var izmantot arī startera palīdzību pat neizkāpjot.) Nebija ieslēgti ne avaārijas uguņi, ne arī izlikts avārijas trijstūris. Tā bija vienkārši bezatbildība no šī vadītāja puses. Ja auto būtu stāvējis pie brauktuves malas - kaut vai kreisās - citiem autovadītājiem nebūtu problēmu šķērsli apbraukt un neveidotos sastrēgums.

Vai tiešām grūti padomāt?

iAuto lasītājs, Kristaps
 
Visi komentāri
 
188108. viesis 12.decembris 2005 9:47
0 0 Atbildēt

Man arī besī šitie idiņi, kuri nevar pastumt malā!!!

188109. viesis 12.decembris 2005 9:47
0 0 Atbildēt

Šausmas!!!

188110. viesis 12.decembris 2005 9:48
0 0 Atbildēt

tajau dikti "nopietns" onka bij iekshaa, ne? ka jau neviens no megakorkjii staavoshajiems nepiegaaja aprunaaties. autoram ar bij jaasteidzas iauto paraudaat/pasuudzeeties.

188111. viesis 12.decembris 2005 9:48
0 0 Atbildēt

Nesen te bij raksts, ka viens ar savu krāniņu bija smago vilcis kaut kur pa USA. Nu mūsējiem slabo :D

188112. viesis 12.decembris 2005 9:50
0 0 Atbildēt

Nu bet ko tu gribi? Tas taču bija WV šoferis. Un galvā viņam noteikti bija kepka. Varu derēt, ka bija!

188116. viesis 12.decembris 2005 9:53
0 0 Atbildēt

A ja nu šim ātrumkloķis ieklemējies ātrumā... Bet ja nopietni tas arī baigi kaitina - nu noslāpis kādam, nobeidzies, nu pastum biški malā, vai kādā šķērsieliņā ar mazāku satiksmi. Vairākas reizes ir gadījies, ka stāv auto pie paša krustojuma, otrajā joslā, kur jāizdara kreisais pagrieziens, nu tad sākās tādi brīnumi... Vienkārši bīstami un bezatbildīgi.

Vienīgi ja pie stūres sieviešu cilvēks, tad nu vajadzētu pakustināt savu pakaļu un palīdzēt nodabūt to dzelzi no ceļa.

Pašam vienreiz gadījās palik ceļa malā naktī, kad nobeidzās visa elekrībā, nekādi uguņi nedeg - galīgi neomulīgi, labi, ka bija tas trīsstūris līdz.

188118. viesis 12.decembris 2005 9:54
0 0 Atbildēt

Arii paseedeeju shai streedzienaa, tikai tad jau bija evakuators, kursh bija sho joslu aiznjeemis un ceela auto virsuu. A ko dariit, kam negadaas... Bet pastumt pastumt pietupties tieshaam vareeja.

188119. viesis 12.decembris 2005 9:54
0 0 Atbildēt

pastum gan, ka pa abaam malaam paareejie gudrinieki uz 100 km/h vaalee garaam...

188120. viesis 12.decembris 2005 10:09
0 0 Atbildēt

Parasti jau visi lielie stuumeeji kameer jaavelkaas liidz tam stumjamajam, bet, kad tiek jau klaat un var pabraikt garaam, tad visiem po, nu ja man vairs netraucee :)

188121. viesis 12.decembris 2005 10:12
0 0 Atbildēt

a ko dariit, ja visi traucas garaam ar atljautais +20 un dazhi veel piedevaam steidz kljauzas raxtiit ieksh iauto, neviss aptureet savu auto lai citiem netraucee un beedaa nokljuvushajam onkam paliidzeet nostumt to jettu malaa... latvietis latvietim draugs :D

-DeaDMoroZZZ-

slinkums logoties

188124. viesis 12.decembris 2005 10:20
0 0 Atbildēt

nu tādu "Jettu" jau var arī pats nostumt malā, ja vien nav galīgs vājinieks

188128. viesis 12.decembris 2005 10:23
0 0 Atbildēt

Atkal jaacepaas un jau pasaa pirmdienas riitaa :)

188129. viesis 12.decembris 2005 10:28
0 0 Atbildēt

R99 [?] 12.12.2005 10:20

teoreetiski, fiziski, jaa - mieriigi var to jettu vienatnee pa staavlaukumu pastumdiit, bet ne jau paarbliiveetaa satiksmee... taa vien gaidi ka kaads supersteidziigais kljauzinikes ja ne tevi pashu, tad durvis nonesiis, kaameer tu nabags stumsi to savu dampi...

-DeaDMoroZZZ-

188130. viesis 12.decembris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

Pie mums, autovadītājiem, joprojām bezatbildīga attieksme pret pārējiem: vot, esmu salūzis - varu stāvēt kur un cik gribu ?! Arī "zaļie draudziņi" - CP, īpašu uzmanību šiem nepievērš: NAV mūsu darīšana, dies nedod, vēl palīdzību sāks prasīt !?... BET, tā nevar viss, jo salūzis auto traucē citiem. Daudzās ārvalstīs, (piem. Vācijā, Beļģijā, Francijā) pilsētā uz joslas salūzušu auto nekavēkoties malā "evakuē" citi autovadītāji vai garāmgajēji-studenti. Protams, ja tam auto nolūzis ritenis , tad jāgaida specializēta palīdzība. Bet citos gadījumos, tomēr visiem spēkiem jācenšas nostumt maliņā vai uz ietves. Pēc tam jau var meklēt radus, draugus,SOS palīdzības dienestus cik vien katram laika un lustes...

188131. viesis 12.decembris 2005 10:30
0 0 Atbildēt

nu tas onka kas iekshaa seedeeja nekaads distrofikjis nebija un savu jettu jau nu pats vareeja nostumt malaa... esmu stuumis malaa 5-bembi viens pats un nekas taakaa jettu jau nu noteikti viens pats pa asfaltu var nostumt malaa...

188133. viesis 12.decembris 2005 10:36
0 0 Atbildēt

šitādiem šrotiem vajadzēja uzreiz atņemt TA uzlīmi un ar evakuatoru uz šrotu

papildus vadītājam sodu xxxLs par katrām 10 minūtēm sastrēguma

188134. viesis 12.decembris 2005 10:41
0 0 Atbildēt

Man bija identiska situaacija piektdien pie Muitas un Krasta ielu krustojuma- pik stundaa Focusam nobeidzaas gjenerators.

Un tur, neskatoties uz krustojumu, neviens iipashi piesardziigi nebrauca, turklaat es esmu sieviesha cilveeks (matu kraasai shoreiz nav noziime), man mazliet par iisu nostumt malaa taadu verkji, kuram pie shiis vainas arii stuures pastiprinaataajs nestraadaa.

Kaadi ieteikumi ne iipashi uzkachaatam sieviesha cilveekam riikoties shajaa situaacijaa, kad peec aktiivo komenteetaaju domaam uzreiz ir jaizveic sekojoshas darbiibas, turklaat visas kopaa un reizee: jaastumj, jaastuuree, jaaskataas, vai kaads nenesaas garaam pa abaam puseem (staaveeju kreisajaa joslaa ar domu griezties pa kreisi uz Krasta ielu), apbrauca pa kreiso pusi arii (to, kas preteejaa josla).

Jaa, Ok, bija patumshs aaraa, bet Focusam nav toneetu logu, turklaat es pat biju izkaapusi laukaa- DOMAAJAT KAADS PIETEICAAS PALIIDZEET??!!

Pilnam komplektam viens Renault Laguna kjirshusarkanaa kraasaa taa panesaas garaam pa kreiso pusi, ka aizkjeera spoguliiti. Paldies Dievam, viss beidzaas labi, lai gan lieki piebilst, ka Renault vadiitaajam pat neienaaca praataa paarliecinaaties, ka tas, ko aizkjeera, bija spogulitis... Taa, luuk. Pirms gudri visus apdi...shat, piedomaajiet mazliet par savstarpeeju cienju un iespeejamu paliidziibu otram, jo neba nu tie vadiitaaji ar sapliisushajaam mashiinaam pashaas labaakajaas vietaas un laikos juutas paarlaimiigi, tur seedeedami. Un var jau buut, ka aprakstiitajam onkam bijusi tikko kaada operaacija vai kaadas citas veseliibas probleemas, ka vinjsh fiziski nevareeja neko izdariit lietas labaa. Shaubos, ka taa bija vinja ljaunpraatiiga riiciiba un cinisks prieks par veidojoshos sastreegumu!!!

Paldies, ka uzklausiijaat :)

188137. viesis 12.decembris 2005 10:48
0 0 Atbildēt

******* tam kroplim vajadzeja! ble,nevaru izturet sadus mudakus

188138. viesis 12.decembris 2005 10:49
0 0 Atbildēt

Nu, ja runā par mašīnas nostumšanu, tad viens to var izdarīt, ja mašīna atrodas uz līdzena ceļa, ja ir kaut mazākais slīpums kurā jāstumj, tad ir jābūt īpaši spēcīgam, lai pakustinātu mašīnu. Principā esmu redzējis, ka Jettu nostumj no ceļa viena pati sieviete, pie tam tik veikli, ka pat nepaspējām piesteigties palīgā.

188139. viesis 12.decembris 2005 10:53
0 0 Atbildēt

kaapeec nevarejii piedaavaat paliidzeet nostumt malaa?

188144. viesis 12.decembris 2005 11:02
0 0 Atbildēt

ja ir slīpums, tad takš stumt ir pat vieglāk!

188146. viesis 12.decembris 2005 11:06
0 0 Atbildēt

Nē, nu di...ēji vienkārši fantastiski! Sākot ar autoru, beidzot ar vēl dažiem prātvēderiem.. Kā jūs zināt, ka tam onkam nebij kādas tīri fiziskas problēmas??

188147. viesis 12.decembris 2005 11:07
0 0 Atbildēt

Un tāpēc auto jāatstāj pa vidu ceļam (brauktuvei) ?

188149. viesis 12.decembris 2005 11:15
0 0 Atbildēt

A slabo bija izkaapt un piedavaat palīdzēt pastumt malā vai aiztransportēt / aizvilkt līdz stāvvietai, vai vēl kautkur? Vai visi tik steidzas uz darbu, ka nevar pat 10 min nokavēt?

Es pirms mēneša arī biju nobeidzies čas pik stundā uz slu tiltā kreisajā joslā virzienā uz centru un kas? Neviens pat neuzprasīja vai man nevajag palīdzību? Pat menti pabrauca garaam ieslēdzot migalkas Nostavēju stundu ar kapeikām kamēr man neatbrauca pakaļ.. Burvīgi...

Zverjok

P.S. Redaktors liecinieks!

188150. viesis 12.decembris 2005 11:15
0 0 Atbildēt

Gribētu redzēt ka tu pensijas gados stumdīsi savu spēkratu..... vai teiksim ka būs tev aizliegts ko smagu cilāt un stumdīt, iejūtības nekādas pret apkārtējiem , Jo esam Latvieši , kas gatavi viens otru noknābāt.....(būtu izkāpis un palīdzejis auto pastumt)

Redaktors 12.decembris 2005 11:27
0 0 Atbildēt

Zvērs! Manu telefonu nezini? Būtu tad piezvaījis, būtu apgriezies un aizbraucis Tev pakaļ.

Un šis onka pats varēja izkāpt un pajautāt pēc palīdzības. Kam tad īsti vajag???

188154. viesis 12.decembris 2005 11:40
0 0 Atbildēt

Hmm, nu parasti ja cilveeks neuzprasaas ( tevi nestaadina) es nemeedzu staaties lai paliidzeetu ( tas neattiecas uz avaarijaam, vai ja kaads ir iesliideejis graavii ziemas laikaa).

NU ja man tas vaagjis patieshaam traucee celja viduu tad gan iespeejams ka "uzmaakshos" vadiitajam vai nevajag kaut ko liidzet lietas labaa.

188155. viesis 12.decembris 2005 11:51
0 0 Atbildēt

Ir gadiijies staaveet ar shleifi rokaa ar izstieptu pirkstu. Nu minuutes 15 paiet, kameer kaads ir ar mieru ievilkt. Vienam sajuugs sliid, otram aakjis luuzt nost utt...

188159. viesis 12.decembris 2005 12:21
0 0 Atbildēt

Kritap, njem piemeeru no manis:

www.iauto.lv/article.php?s...t=0&id=10&str=

Artis, zlobnijs paliidzeetaajs....

188160. viesis 12.decembris 2005 12:39
0 0 Atbildēt

Visu cieņu arsham!

188168. viesis 12.decembris 2005 13:33
0 0 Atbildēt

šorīt līdzīga situācija bija uz VEF tilta. Audis bija nosprādzis pirmajā joslā, dēļ kā korķis līdz Teikai.

Protams, ka pārējiem vadītājiem vajadzētu būt atsaucīgākiem un palīdzēt nelaimīgo pārviklt vismaz pāri tiltam, bet arī pats varēja būt aktīvāks palīgā saucējs, redzami stopējis garāmbraucošos, lai spēj noorientēties un apstāties, lai nepabrauktu garām ar domu, ka ehh, vajadzēja apstāties un aizvilt šo (kā sanāca arī man).

188169. viesis 12.decembris 2005 13:34
0 0 Atbildēt

Autors točna pats varēja pie onkas pieiet un vismaz pajautāt, vai palīdzēt nevajag (pie reizes potenciālās problēmas noskaidrot), pirms te aplikt to onku. mazums defekti, kad vispār to auto pastumt nevar, mazums potenciālas veselības problēmas, nevis gudri apgalvot "jā, jā, viņš varēja pastumt".

Es saprastu šādu rakstu, ja būtu piedāvājies palīdzēt, a viš pasūtījis... a tagad tukša skaņa šim rakstam.

188170. viesis 12.decembris 2005 13:48
0 0 Atbildēt

Ar koleegji apspriedu sho situaaciju - vinja piemeers:

Ieraudziijis uz Vanshu tilta "nospraagushu" auto, izdomaaja pliidzeet. Diezgan neveikli paarkaartojies uz vajadziigo joslu, izraisiijis vairaakas avaarijas situaacijas, beidzot nostaajies aiz cietushaa, iesleedzis avareikas un gaajis runaaties. Izraadaas, ka "nospraagushaisauto bij bikuc dabuujis pa pakalju no kaada cita autinja, kas gala rezultaataa aizmucis (numuru gan piefikseejis cietushais). Tagad gaida mentus. Pa to laiku menti piebraukushi, gribeejushi jau manu pazinju formeet kaa vainiigo. Kad apstaaklji noskaidrojushies, tad veel nevaaji uzbraukushi par staaveeshanu ar avareikaam bez trijstuura. Negatiivas emocijas pietiekoshi!!!

188172. viesis 12.decembris 2005 14:25
0 0 Atbildēt

tie ir gariigie invaliidi.

diemzeel taadiem tiesiibas tiek izdotas....

188180. viesis 12.decembris 2005 15:25
0 0 Atbildēt

Vai tiešām grūti padomāt?

Tadu domājošo pilni Latvijas ceļi:-)))

188182. viesis 12.decembris 2005 15:28
0 0 Atbildēt

Esmu redzējis, kā ne tas būdīgākais vecis stumj ZILiņu pa Brīvības ielu un reizē stūrē.

Visbiežāk sprāgušajiem neienāk galvā atbrīvot brauktuvi. Vai arī, nez kādēļ, šķiet, ka viņi ir pārāk vāji vai apkārtējie pārāk agresīvi, lai to izdarītu.

Vienreiz braucu pa Brīvībeni, tur nosprādzis opelis taisa sastrēgumu, iekšā būdīgs vecis apsarga formā. Tā kā, pateicoties viņam, korķis kustējās ļoti lēni. Nu un tad atvēru logu un pateicu viņam, ko par to domāju un ieteicu aizvākt drazu. Viņš bija tik pārsteigts, ka man nācās noparkoties ielas malā un parādīt viņam, cik vienkārši tas darāms.

Neviens vecis un gandrīz neviena vecne nav tik tizli, lai nespētu savu vāģi pastumt. Tur daudz spēka nevajag. Parasti tā ir vienkārši nevēlēšanās. Un, ja nu tiešām esi tik tizls vai esi nopircis 3t lūzni, tad dejo pa jumtu, meties ceļos, taisi grimases, bet nostopo 5min laikā kādu, kas Tevi palīdz aizvākt.

188183. viesis 12.decembris 2005 15:30
0 0 Atbildēt

To Zverjok

Ko tad ar savu mirstosho auto mekleeji kreisajaa joslaa? Varbuut vinsh tev apstaajaas kaa miets, ka nepaspeeji paarkaartoties uz labo? Vai arii Tu principaa brauc tikai pa kreiso joslu neatkariigi no paarvietoshanaas aatruma?

188187. viesis 12.decembris 2005 15:44
0 0 Atbildēt

To 188183

Sorry, bet Tu laikam ar mani nekad neesi braucis?

Autiņš paņema un nomira un viss...

Red. Man jau brauca pakaļ. Bet jabkurā gadijumā: Paldies!

Zverjok

188188. viesis 12.decembris 2005 15:47
0 0 Atbildēt

Dzīvniek, a ko nestūmi auto malā?

188192. viesis 12.decembris 2005 16:14
0 0 Atbildēt

188183. viesis 12.12.2005 15:30

Tu taču vispār droši vien vainu neesi braucis ar lietotu mašīnu, vai arī vispār neesi braucis...

188193. viesis 12.decembris 2005 16:23
0 0 Atbildēt

Jancīgi uzrakstīts, bet šī problēma tiešām pastāv! Pats esmu palidojis garām tādiem un nobrīnījies, ko tas lohs sēž iekš auto un nestumj to malā vai neprasa palīdzību!? Vājās meitenes un nespējīgie kungi, kur problēma izkāpt ārā, izlikt trijstūri un ar pavicināties ar rociņu, lūdzot pēc palīdzības neijūtīgajiem garāmbraucējiem?

Šādi gudrimeļi taisa ne tikai sastrēgumus, bet arī apdraud sevi, jo parasti trijstūri neizliek, bet gaida, kad kāds ienesīsies pakaļā! Pāris reizes esmu nožēlojis, ka nepaspēju apstāties un palīdzēt, jo jāsteidzas, bet tā kā tie parasti ir veči, kam pašiem būtu jāspēj sev palīdzēt, sirdsapziņas pārmetumus nejūtu! Divreiz esmu stājies palīdzēt dāmām - viena uzreiz atšuva un neļāva palīdzēt, lai gan stāvēja 2.joslā uz Lielvārdes ielas, tipa "ždu muža" :O, otra arī teicās sazvanījusi savu čali, bet līdz tam kopīgiem spēkiem to viņas auto mēs nostūmām zālītē, lai netraucētu citiem, -tā kā tas bija automāts un nebija vadu, nevarēju palīdzēt ar piešķilšanu:).

Vienreiz gan atteicos ievilkt čali, kas bija šmigā un stopēja pie sava sprāgoņa uz pleskavas šosejas.

188200. viesis 12.decembris 2005 17:04
0 0 Atbildēt

Nu toš blondīne ar focus'u brauca, ģenerātors nomirst, bet aķis tad vel ir, noteikti puss dienu riņī braukāji bez ģenerātora. Ir nācies no Rīgas uz Jelgavu pa tumsu ar aķīti vien vilkt!

Bet ja tā, tad tiešām ne visiem ir iekšā kādam lūgt palīdzību, bet ja piedāvājas, tad neatsakas. Vienkāši jāapjautājas, redzēsiet neateiks un pieņems palīdzību.

188201. viesis 12.decembris 2005 17:11
0 0 Atbildēt

To: Cartman _626

Aga, pameegini tur pastumt, kad visi liido uz 70-90...

Zverjok

188204. viesis 12.decembris 2005 17:58
0 0 Atbildēt

Da redzeeju es to keksu bet vinjsh jau bija labajaa joslaa un ar visu trisstuuri :) - un izskatijaas ka pastumt nevar tapeec ka balto dubljonku negrib nosmeereet :)

188209. viesis 12.decembris 2005 19:14
0 0 Atbildēt

Audit - laikam neko nezini par Fordiem, turklaat Focus- mitrs laiks un Focus elektriiba nav savienojami jeedzieni. Un meedz gadiities arii situaacijas, kad visa elektriiba mashiinai nobruuk. To, ka var braukt tikai ar akumulatoru zinu ljoti labi- esmu braukusi ar Golfinju no Akmens tilta liidz Mezjciemam un veel uz servisu- viss normaali, bet, redz, ne visi auto ir vienaadi, taapat kaa nav slikti vai labi visi vienas tautiibas cilveeki. Taa, luuk! Domaa, ja taa mashiina buutu pielekusi, es turpinaatu tir dirneet? Vai tik Tev pasham nav gaisha galvinja? :))

188215. viesis 12.decembris 2005 20:44
0 0 Atbildēt

A shitaa ir izplatiita probleema, reizes 3 pac esmu kaapis aaraa un paliidzeejis nostumt malaa. Kaut vecis uz liidzena asfalta var malaa nostumt dajebkaadu vieglo. &)(&)(@####**!! vinjiem :> galvenais, ka tas tak tieshaam nav nekas gruuts. Mashiinas ta palaidiis no pirmaas joslas, ja redzees ka hunjaks

188216. viesis 12.decembris 2005 20:47
0 0 Atbildēt

Nu Kristap tu gan pats vari dedzināt starteri. piekrītu, ka vajadzēja izlikt trīstūri. bet stumt malā priekškam, lai pēc tam sodītu. mani šitā vienreiz sodīja, jo biju nostūmis malā, izrādās, tur kur nedrīkst stāvēt un avārijas gaismas nepalīdzēja - izrakstīja kvīti tā, ka maz nelikās.

188217. viesis 12.decembris 2005 21:10
0 0 Atbildēt

Cik garš tik plats - ja palīdzību nepalūdz, neviens arī nepalīdz. Pats esmu kādreiz palīdzējis, nostumt vai aizvilkt, ievilkt vai piepīpēt. Tai pat laikā esmu arī bijis liecinieks tam ka labāk no autiņa ārā nelīst un nemēģināt stumt, jo nez kāpēc visiem kuru josla tev jāšķērso ir nu ļoti steidzīgi un domā ka tas kas viņiem aiz muguras lūzni palaidīs. Un tad nu spiežas garām. A tu tad gulies zem riteņa lai apturētu iekustināto tonnu dzelžu... :)

Jebkurā gadījumā, lai Jums nekad tā negadās un esiet saprotoši un izpalīdzīgi

sašs

188228. viesis 13.decembris 2005 8:36
0 0 Atbildēt

šitādi blondīņi un blondīnes ir čupām - es jau vairs nebrīnos ; tikai vēl nekādi nesaprotu, kā jamiem nepieliec , ka šie vispirms sevi čakarē un ir tik elementāri izdarīt pašas vienkāršākās lietas ; pašam labi un pārējiem ar

188241. viesis 13.decembris 2005 10:05
0 0 Atbildēt

Šādi gan viens mans rada gabals aizgāja pie tēviem (mašīnu viens pats bija iedomājies pastumdīt). Protams, nebija nekāds jaunais, bet ja neesat vairs pirmā svaiguma cilvēks, pārāk ar šādiem vingrinājumiem nodarboties neieteiktu, labāk sēdiet vien otrajā joslā.... Kamēr ir gluda virsma, viss ok, taču jebkura bedrīte vai uzkalniņš var tādu slodzi sirdij uztaisīt, ka maz neliksies.

Redaktors 13.decembris 2005 10:09
0 0 Atbildēt

Šodien uz Mūkusalas ielas pie Trodeksa otrajā joslā pirms 8 stāvēja Passat bez gaismām un avārijas pazīmēm.

188263. viesis 13.decembris 2005 11:51
0 0 Atbildēt

"Šodien uz Mūkusalas ielas pie Trodeksa otrajā joslā pirms 8 stāvēja Passat bez gaismām un avārijas pazīmēm"

par to gan pa aci vajadzētu :// reāla avārijas situācija!

188277. viesis 13.decembris 2005 15:20
0 0 Atbildēt

Tik idiotiskus komentārus sen nebiju lasījusi.

Piekrītu komentāram 188134. viesis 12.12.2005 10:41

188371. viesis 14.decembris 2005 14:01
0 0 Atbildēt

Ljoti biezi naakas saskarties ar shaadu shoferu radiitiem sastreegumiem!!!

188384. viesis 14.decembris 2005 16:48
0 0 Atbildēt

Pamēģiniet palūgt to palīdzību, kad visi joņo garām, cik ātri vien var. Laikam jau cer, ka kāds cits palīdzēs. Ja satiksme nav intensīva, tad vēl var cerēt. No malas viss izskatās vienkārši.

Vēl man interesanti šķiet secinājumi, ko cilvēki izdara, pat nenoskaidrojot situāciju. Nobrauc garām onkas mašinai un viss skaidrs. Kā jau rakstīja, ja onkam būtu piedāvāta palīdzība un viņs būtu pasūtījis, tad komentāri vietā. Citādi - vai jums dzīvē negadās lietas, par kuram varat teikt:"Neticētu, ka tā var būt, ja tas nebūtu noticis ar mani pašu"?

188396. viesis 14.decembris 2005 22:32
0 0 Atbildēt

RAKSTA AUTOR ! A ko ta pats nepiestāji un nepalīdzēji, ko a ??? Tā jau viegli pabraukt garām, lai arī ar grūtībām...

būtu pašam kas noticis, nez vai būtu gadrāk rīkojies..

kad pašam pletīzers rūc, tad jau komentēt gudri !

Redaktors 14.decembris 2005 23:12
0 0 Atbildēt

Ja kādam vajadzīga palīdzība, tas izkāpj un dod ziņu, ka tam nepieciešams helps. Tādiem, kas vienkārši sēž mašīnā nospļaujoties par apkārtējiem, nekas vairs nepalīdzēs.

191452. viesis 23.janvāris 2006 21:41
0 0 Atbildēt

Daudzi biezie magnāti ir jau tādi idioti

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti