Dzērājs pie stūres - «A mums vienalga» 79

 
18.decembris 2006 10:03

Lasītājs matro: Svētdienas vakarā, braucot mājās pa Daugavpils šoseju Rīgas virzienā pirms Ciemupes, pamanīju sev pa priekšu braucot mikroautobusu «Latvija», kura vadītājs, maigi izsakoties, izskatījās mazliet iedzēris.

Mikroautobuss pārvietojās, kā jau īsti piedzērušamies autovadītājam pienākas: te iebrauc pretējā joslā, kurā gandrīz ietriecas pretimbraucošajā automobilī, te atkal nobrauc no ceļa... Pirms Ciemupes vinš atļaujas braukt ar ātrumu 50km, bet iebraucot apdzīvotā vietā, tur jau, protams, jābrauc ne mazāk kā uz 90, bet varonīgi tomēr turpina ceļu Ogres virzienā.

Mēs tā ar savu draugu padomājam un nolemjam pazvanīt Ogres policijai, saruna izskanēja apmēram šādi:
mēs sakām: labvakar! mēs jums zvanam sakarā ar to, ka mums pa priekšu brauc ***** un apdraud citu nevainīgu cilvēku dzīvības
policijas atbilde: ziniet, mums tikai viena ekipāža un tā pati formē avāriju
mēs sakām: un ko lietas labā jūs varat darīt?
policijas atbilde: ...a mums vienalga...
Tālāk ar viņiem runāt neuzskatījām par vajadzīgu.
Vienīgais ceru, ka tā Latvija aizbrauca normāli līdz galam un neviens necieta, tāda ir tā mūsu policija.

matro, iauto lasītājs

iAuto redakcijas piebilde: ja tiešām saruna notika šādā veidā, tad tas "lieliski saskan" ar pēdējā laikā saasināto cīņu pret nelaimēm uz ceļa...
 
Visi komentāri
 
221031. viesis 18.decembris 2006 10:13
0 0 Atbildēt

A kam nav vienalga ?

221042. viesis 18.decembris 2006 10:32
0 0 Atbildēt

Vai tad tās sarunas jebkurā gadījumā netiek ierakstītas? No mentiem vajag pieprasīt atbildēt par šo gadījumu...

221044. viesis 18.decembris 2006 10:40
0 0 Atbildēt

Vai ta kaads veel gaida paliidziibu no muusu policijas? :D

221047. viesis 18.decembris 2006 10:49
0 0 Atbildēt

to var atrisināt pieckāršojot maksu par stāvēšanu rīgas centrā!

viņš noteikti brauca uz vecrīgu tusēt :D

221048. viesis 18.decembris 2006 11:01
0 0 Atbildēt

Стукач ты

221049. viesis 18.decembris 2006 11:02
0 0 Atbildēt

Re, urlas arī šito lasa (221048)

221052. viesis 18.decembris 2006 11:14
0 0 Atbildēt

Tā Latvijas policija cīnās (jeb precīzāk necīnās) ar dzērājiem....protams ka seedeet kruumos ar feenu rokaa ir daudz vienkaarshaak kaa dzeeraajus ķerstiit. Nožēlojama iestaade.

221053. viesis 18.decembris 2006 11:19
0 0 Atbildēt

Policijas atbilde licinaaja tikai to, ka vareejaat droshi atvilkt liidz Riigas rajonam.

221055. viesis 18.decembris 2006 11:29
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka policijai jāņemās ar avārijas protokolu rakstīšanu, pat par nieka izsistu lukturīti, jo auni nemāk vai negrib rakstīt saskaņotos paziņojumus!!!

221058. viesis 18.decembris 2006 11:37
0 0 Atbildēt

Nu a tev p**** visvairāk vajag? Skaties ka pac aiz sevis visu normāli atstāj! Čista- stukačs......

221061. viesis 18.decembris 2006 11:45
0 0 Atbildēt

vot vajadzeja tev telefona to sarunu ieraxtit un tad zivtinjam un godmanim atsaknot.......

221066. viesis 18.decembris 2006 11:55
0 0 Atbildēt

man 2 x ir gadījies, ka redzu, ka kāds normālā šmigā iekāpj mašīnā un brauc - abas reizes piezvanīju policijasi, nezinu kas tur tālāk notika, bet pa telefonu policistibaigi rūpīgi visu pierakstīja, gan mašīnas aprakstu, gan nmuru un teica, ka tulīt sūtīs ekipāžu pārbaudīt.. likās jau viss baigi ok!!!

221067. viesis 18.decembris 2006 12:02
0 0 Atbildēt

es pirms paaris meeneshiem uz Bauskas shosejas vienu aizdomiigo ieraudziiju, kas laikam bija kunga praataa. sazvaniiju Bauskas CP, noinformeeju par auto marku, v/n un turpinaaju braukt liidzi- sanaaca pa celjam. taa arii noripojaam liidz Bauskas mentenei, aiz kuras viirs nogriezaas, lieki teikt, ka nevienu CP ekipaazhu taa arii nemaniiju un neviens man neatzvanija.

221068. viesis 18.decembris 2006 12:04
0 0 Atbildēt

Pirms pāris gadiem Ogres rajonā līdzīga situācija, tikai zigzagoja fūra. Jau no Ikšķiles neviens neriskēja to apdzīt. Labi ka Pārogrē nogriezās. Atbilde no policijas bija līdzīga.

221072. viesis 18.decembris 2006 12:13
0 0 Atbildēt

Vai tad policijai visas sarunas neierakstās?

221073. viesis 18.decembris 2006 12:19
0 0 Atbildēt

A, kur palika personīgā inicatīva? Varējāt paši provēt ,, neitralizēt,, potenciālo noziedznieku. Nekā , vai ne. Parādītu pilsoņu apzinīgīumu varbūt tikti nominēti ,, Latvijas lepnumam,, .Bļaut mēs tikai mākam un sūdzēties par CP nevarīgumu. Paši ko darīt - nē tas taču nav mans pienākums, es tikai paraudāt varu , sak CP tāda un šada. Nu ir viņi lohi , par tādu algu jebkurš būs *******ists.Jā es savā pagalmā no autiņa izrauju nopuņķojušos tīni galīgā šmigā ,tapēc ka tas daunis iedomājis streetracingu taisīt tur kur mani bērni spēlējās un piedevām iedodu pa muti tam kovbojam ar novēlējumu lai nekad te nerādās tad varbūt tas dalbojobs padomās , ka nākamreiz ,kad viņu vilks uz varoņdarbiem, uzradīsies vēl viens tāds papucīts un zobu mutē nepietiks.

221074. viesis 18.decembris 2006 12:20
0 0 Atbildēt

viena ekipāža vai vairākas - kāda starpība, atbilde "a mums vienalga" nav pieļaujama. Ar tādu attieksmi sabiedrībai rodas viedoklis ka ar policiju varam vispār nerēķināties, jo viņiem taču viss vienalga, tāpēc labāk turpmāk netraucēsim....

221075. viesis 18.decembris 2006 12:23
0 0 Atbildēt

A, kur palika personīgā inicatīva? Varējāt paši provēt ,, neitralizēt,, potenciālo noziedznieku. Nekā , vai ne. Parādītu pilsoņu apzinīgīumu varbūt tikti nominēti ,, Latvijas lepnumam,, .Bļaut mēs tikai mākam un sūdzēties par CP nevarīgumu. Paši ko darīt - nē tas taču nav mans pienākums, es tikai paraudāt varu , sak CP tāda un šada. Nu ir viņi lohi , par tādu algu jebkurš būs pofigits.Jā es savā pagalmā no autiņa izrauju nopuņķojušos tīni galīgā šmigā ,tapēc ka tas daunis iedomājis streetracingu taisīt tur kur mani bērni spēlējās un piedevām iedodu pa muti tam kovbojam ar novēlējumu lai nekad te nerādās tad varbūt tas muļķis padomās , ka nākamreiz ,kad viņu vilks uz varoņdarbiem, uzradīsies vēl viens tāds papucīts un zobu mutē nepietiks.

221079. viesis 18.decembris 2006 12:30
0 0 Atbildēt

to meils

interesanti zinaat kaa neitralizeet pa shoseju bracucoshu noziedznieku pasha speekiem? taraneet sho, vai meegjinaat iekost riepaa?

221084. viesis 18.decembris 2006 12:41
0 0 Atbildēt

to Vilks Nē labāk ir raudāt un šausmināties nekā padomāt kā to var izdarīt , bet izdarīt var tici man.Tev galva uz pleciem ir domātā ne jau lai tikai cepuri nēsātu .

221086. viesis 18.decembris 2006 12:58
0 0 Atbildēt

to Marchiks Protams un mēs turpināsim neko nedarīt redzot kā kāds galīgā šmigā izlienot no kroga sēstas pie stūres , kā kāds ar lielu ātrumu nēsājās pa pagalmiem sabraucot mūsu bērnus,kā kaimiņu čalīts beaz tiesībām sēstas pie biezā papucīša autiņa stūres un pēcāk avarējot nosit tavu māsu, nedarīsim neko. Zvanīsim policijai , sūdzēsimies iAuto, šusmināsimies , raudāsim . Bet varbūt tava ,, pašdarbība,, būtu varējusi novērst traģēdiju un izpaliktu nekrologi avīzēs , krusti ceļmalās.Padomā.

221087. viesis 18.decembris 2006 12:59
0 0 Atbildēt

Vairāk izklausās pēc sarunas pa telefonu šādā vīzē: - Labdien. Zdrastvuijķe. Valdi varētu? Ņet, Valdisa ņet! Bet kur viņš ir? A Kurviņš un nas voobšče ņe rabotajet! :DDD

221088. viesis 18.decembris 2006 13:04
0 0 Atbildēt

meils

negribaas jau dikti striideeties, bet meegjinot nodarboties ar pashdarbiibu, var sataisiit taadus suudus, ka pats beigaas seedeesi. tikpat labi aizdomaas turamais nemaz nav paalii, bet piemeeram brilles meklee pa mashiinu.

menti jau arii uzreiz netaranee un neshauj riepaas.

bet nu tas ir labi, ka mums ir taadi varonji kaa tu :)

221090. viesis 18.decembris 2006 13:16
0 0 Atbildēt

Ta viņiem vis vienalga, a ka vajag pa kauko piečakarēties tad ir pirmie klāt!

221092. viesis 18.decembris 2006 13:20
0 0 Atbildēt

221058. viesi, morals kroplis esi? Kada veel stuciishana? Ja tev kadu radnieku nobrauks, arii turpinasi uzskatit ka zinot pa dzerajiem pie stuures ir stuciishana? Jeb prata tik talu aizdomaties nav?

221094. viesis 18.decembris 2006 13:36
0 0 Atbildēt

Ar pašdarbību jau labāk tomēr nenodarboties - sabiedrība un CP šo "varonību" diez vai jebkad pratīs novērtēt. Ziepes vien sanāks. Mans paziņa, profesionals apsargs, džudo specialists,reiz "noņēma" no līnijas vienu bembistu- dragreisistu, kurš apdraudēja vietējos iedzīvotājus Kauguros . Nu, izsauca CP, bet šie tik rokas vien plāta : mēs neko nezinām,neredzējām, šmigā nav,TA ir - sveiki... A, džeks pēc tam prokuroram sūdzību uzrakstīja, apsargam knapi no kriminalprocesa izdevās tikt vaļā. Lai jau nu CP paši tiek galā ar rakstā aprakstīto varoņu tipažīem, viņiem par to algu maksā.

221099. viesis 18.decembris 2006 13:55
0 0 Atbildēt

Esi gatavs pashdarbiibai ?

Pameeghini apdziit ! VInhiem parasti nervi netur un metas liidzi jau naakamajaa liikumaa izlidojot.

Taa man sieva pie Kronhauces kaadus 4 gadus atpakalh apdzina. Vinhi brauca taa uz 70 un jau miga ciet. Pirms tam gan bija muus apdzinushi 10 min atpakalh uz vismaz 130.

Rezultaats labs - nobrauciens no celha . Un kuulenis. Diemzheel gan aizkheera pirms tam pretim braucosho BMW. Chetri chalhi riktiigaa kheemaa. Cik zinu, viens tagad uz ratinhiem.

Shaut riepas nedriikstam.

Bet apdziit gan.

Lai veicas!

221100. viesis 18.decembris 2006 13:58
0 0 Atbildēt

221099. viesis

nu ja neierakstoties liikumaa var traapiit preteejaa joslaa uz forntaalo, un tad tev, apdzineejam buus visu muuzuh jaasamierinaas, ka izprovoceeji dzeeraaju un sariikoji lielas beeres.

221101. viesis 18.decembris 2006 14:01
0 0 Atbildēt

wow!!! nopietns sods - dzeeraaja izprovoceeshana. Par ko juus te fantazeejat? :)

221102. viesis 18.decembris 2006 14:05
0 0 Atbildēt

Es to nenozheeloju ne mirkli ....

Un arii nedariishu

Ataa

221109. viesis 18.decembris 2006 15:31
0 0 Atbildēt

To Vilks: Nu nez kā ar tiem mentiem, bet manos laukos pirms kādiem 15g viens šķielējošs zemessargs ar brīdinājuma šāvieniem ļoti veikli nogalināja vienu iereibušu vīru, kas, pamanījis negaidīto potenciālo kontroles iespēju, nogrieza no lauku ceļa un laidās pāri pa laukam pa iebraukātu ceļu uz tuvējām kaimiņu mājām... Šķielējošais zemessargs laikam ar kalašu bija apgādāts.

221110. viesis 18.decembris 2006 16:00
0 0 Atbildēt

Visas sarunas tiek ieraxtiitas, var tak luugt izskaidrot situaaciju policijas vadiibai.

221111. viesis 18.decembris 2006 16:01
0 0 Atbildēt

to meils:

un kurš atbildēs par to, ja tu viņu pārbiedēsi ar savu pašdarbību un šis kādu baru nonesīs no ceļa līdz kapiem? ja runā, tad apjēdz vismaz, ko runā!

221112. viesis 18.decembris 2006 16:02
0 0 Atbildēt

Ja ieskatamies vēsturiskos procesos, tad jāatceras, ka 90-to sākumā zemessardzes vienības vispār bija vienīgās, kas uzdrošinājās cīnīties ar skūtajiem bandjugām trenūzenēs un krosenēs, kuri vispār neievērojot nekādus CSN pārvietojās ar tolaik pajauniem un dārgiem bembjiem, skorpjiem un meršiem.

Toreizējie CP vispār bija ieņēmuši attieksmi - vispār skūtajiem nepievērst nekādu uzmanību - pat crachu gadījumos vienkāršajiem autovadītājiem atteica savu palīdzību, iesakot "problemas" atrisināt pašiem... Zemessargi savukārt ar skūtajiem cīnijās visā nopietnībā, ja nekļudos, iespējams, kādu simtiņu skūto bandītu tolaik arī apšāva. Cauri Tukuma rajonam, kur saimniekoja Grīga zemessargi, skūtie vispār braukt baidījās. Spēcīgas zemessargu vienības bija arī Ōgres rajonā. Valsts iestādes , prokuratyra, reali jau cīņu ar org.noziedzības grupām jau uzsāka tikai 1994.gadā. Šobrīd, cik zināms, pēc gandrīz 10 gadu pārtraukuma, zemessardzes vienības atkal tiks aktivizētas un pakapeniski iesaistītas cīņā ar noziedzību. Cerams, ka šis vienības nākotnē tiks norīkotas arī CP reidos - būs reala iespēja uzlabot CSN statistiku.

221113. viesis 18.decembris 2006 16:37
0 0 Atbildēt

Pāris gadus atpakaļ bija jautrs notikums:braucu no laukiem atpakaļ uz Rīgu,vasarā,tā ap septiņiem vakarā.Aiz Ķekavas noķēru traktoru,taisījos apdzīt,bet priekšā zīme un nepārtraukta līnija,neko darīt,vilkos šim astē.Vecis,liekas,vēl nebija beidzis Jāņus svinēt,brauca ta pa grāvi,ta pa līniju,un uz kādiem trīsdesmit.Zinu to vietu ļoti labi,pārliecinājos,ka pretī neviena nav,un apdzinu,aiz manis bija izveidojusies jau laba rinda,bet no traktora sāka birt ārā kaut kādi mēsli,tas arī pamudināja uz manu ''neapdomīgi'' rīcību.Tūlīt aiz manis parādījās mentu mašīna,nolika mani mierā,visu apgaismoja.Es šamajiem saku,ka re kur viens daudz labāks par mani brauc,lai šo arī pie reizes paņem,bet šie ne un ne!Piebrauca džeks,kas aiz manis brauca,sak;beidziet d.....s,tur viens šmiga tiko ielidojis grāvī-izrādās tas pats traktoriņš.Tā nu šie uztaisīja mēmās rožas un palaida mani.Redz kā gadās:ka es pārkāpu pamanīja,bet konkrētu šmigu nē.Vēl man mēģināja piešūt,ka ne pirmo reizi ar mani tiekoties,kaut gan man tā bija pirma,un līdz šim,vienīgā saskarsme ar jautrajiem/zaļajiem vingrotājiem!!!

221114. viesis 18.decembris 2006 16:38
0 0 Atbildēt

Pirms pāris mēnešiem braucu uz leišiem pēc autiņa. Izbraucu ap 3 naktī un uz Bauskas štrāses viens ar vecu eskortu kaut kā līdzīgi brauca. Piezvanīju uz CP, šie mani uzklausīja, solīja aizbraukt, bet vai to izdarīja, kas to lai zina.

221137. viesis 18.decembris 2006 17:56
0 0 Atbildēt

šādos gadījumos iesaku zvanīt uz 112. Viņi gan uzreiz vēlēsies nosaukt rajona policijas nodaļu (šai gadījumā Ogres) vai ar to savienot, bet tad vajag tā arī paskaidrot, ka uz 112 jūs zvanāt tādēļ, ka tur (Ogrē) neviens nereaģē un Jums ir zināms, ka visus 112 svanus ieraksta (standarta procedūra, līdzīgi, ka 01, 02, 03), tādēļ Jūs lūdzat viņus šo jautājumu nokārtot.

Pēc šādas uzrunas 112 Jums nevarēs atteikt, vēl vairāk, faktiski viņu pienākums ir ziņot policijas iekšējās drošības dienestam, kas nozīmē dienesta izmeklēšanu Mūrnieka vadībā.

Jebkurā gadījumā, šāda zvanu shēma efektīvi strādā, pat spēj izraut no gultas slinku rajona inspektoru, lai tas iet ķert savus čomus - meža zagļus.

221144. viesis 18.decembris 2006 18:14
0 0 Atbildēt

Fiksaa ej noteikumus iemacies, apdzīt drīkst ja apdzenamā ātrums ir mazāks vai vienāds ar 30km/h , šādi driveri parasti arī taisa tusiņus aiz traktoriem. "UBJU"

221158. viesis 18.decembris 2006 21:16
0 0 Atbildēt

Komentārus nemaz nelasīju...tik gribēju teikt...

Zivtiņu,bļe,studijā...ar duncīti pa puncīti,mazliet ar sālīti un uz šņorītes kaltēties...:D :D :D

221160. viesis 18.decembris 2006 21:38
0 0 Atbildēt

izlasīju arī komentārus...:D

kā viņu tur? mails???

Latvijā arī ir McGaiveri...:D

221161. viesis 18.decembris 2006 21:50
0 0 Atbildēt

Ja tā dežurdaļā runāja pieņemot ziņojumu, tad tādu dežurantu vajag triekt, negrib strādāt , lai nestrādā-ielieciet par šo incidentu infu www.vp.gov.lv, visi zvani ierakstās , tā kā vainīgo dabūs rokā, saprotu, ka viena ekipāzā, bet ir tak dežurmašīnas, jeb tā arī bija izsaukumā

221162. viesis 18.decembris 2006 21:57
0 0 Atbildēt

Ikdienas viesim Tu saspiedies vai? par tiem zemessargiem 100 bandītus apšāvuši, Tukumā visspēcīgākie zemessargi :)))interesanti kur tad nošāva sievieti autovadītāju ar super biezo a/m Moskvich, ja ne Tukumā, zemessargi nevienam riktiigam skūtajam klāt nelīda, jo baidījās, terorizēja 91.gadā tikai parastos mirstīgos. Nesaku to par visiem tā laika zemessargiem...

221173. viesis 18.decembris 2006 23:46
0 0 Atbildēt

Vilks [?] 18.12.2006 12:30

to meils

interesanti zinaat kaa neitralizeet pa shoseju bracucoshu noziedznieku pasha speekiem? taraneet sho, vai meegjinaat iekost riepaa?

---------------------------------------------------------------------------

meils [?] 18.12.2006 12:41

to Vilks Nē labāk ir raudāt un šausmināties nekā padomāt kā to var izdarīt, bet izdarīt var tici man.

Ticu, meils, ka esi duraks! Peec atbildes spriezhot pats esi punjkjains tiinis.

221178. viesis 19.decembris 2006 0:27
0 0 Atbildēt

Mentenē visas sarunas ierakstās!

Kā nu būtu, ja tevis sniegto info pārbaudītu???

Tev nekas daudz nav jāizdara, kā vienīgi jānosauc datums un aptuvenasi laiks cikos zvanīji.

Līdz pusei likas ticami, bet par to, a mums vienalga, tu blefo.

Sensacionālu rakstu esi sacerējis. :D :D :D :D :D

221206. viesis 19.decembris 2006 10:43
0 0 Atbildēt

Marchika un 162 viesa viedokļiem nepiekrītu. Protams, "mežabrāļiem" līdzīgi atsevišķi elementi vienmēr ir bijuši sastopami, bet tie varēja būt tikai atsevišķi gadījumi. Kurš katrs pienapuika un punķutapa ar bandītiskām ievirzēm tolaik nemaz par zemessaargu nevēlējās kļūt, jo zemessardzei bija daudz pienākumu, bet par dalību tur nevienam neko nemaksāja. Zemessaargu pirmie vadošie komandieri Latvijā bija cienījami cilvēki, kā kristovskis,gorbunovs, ābols,grīgs un vēl daudzi citi, jau sirmi vīri, kuru mērķis bija Brīva Latvija . Latvijas patrioti. Visādi švabraki,divkoši, bandītiski elementi tur netika uzņemti. Piekrītu, ka sliktāka situacija zemessardzē iestājās ap 1993-95.gadu, kad pārejas posmā ši struktūra sāka nīkuļot. Bet tad jau itin fiksi arī zemesardzei ieroči tika atņemti un funkcijas minimalizētas. Piebildīšu,, ka tolaik strādāju augstākajās valsts izmeklēšanas struktūrās, kādēļ šos procesus labi atceros.

221214. viesis 19.decembris 2006 11:06
0 0 Atbildēt

...tikai viena piebilde-Ogres raj.ir krietni vairāk par vienu CP auto...un to,ka visas viņas būtu izsaukumos...kaut kā neticās...mani arī patiesi māc šaubas par raksta autora patiesumu,jo mūsu rajons jau nu šķiet ir viens no retajiem kur poliči šmigas tversta tā,ka maz neliekās...

221222. viesis 19.decembris 2006 11:37
0 0 Atbildēt

jocīgi, ka iauto publcē šitadus rakstus, nepapūloties vveltīt minūtim zvanam un noskaidrojot vai šāds zvans patiešām ir bijis..

221224. viesis 19.decembris 2006 11:58
0 0 Atbildēt

Lidonis!!!!!!!!!!! Esmu zvanījis divas reizes uz Jūrmalas policiju, par to, ka pa Jūrmalas apvedceļu brauc viens psihs un apdzen, pa labo pusi!

Braucu uz Rīgu un protams nemanīju, ka šis te trakais būtu aiztuirēts (autiņam bija lauku tūnigs un to arī poličiem pa telefonu pateicu), tas nekas, ka policjas postenis ir iebraucot Jūrmalā un poličiem būtu bijušas vajadzīgas tikai dažas minūtes, lai šo mūlāpu sagaidītu pie uzbrauktuves uz Jūrmalas šosejas! Tāpat arī Rīga viens sadzēries trakoja policis atbildēja lauzītā latviešu valodā, ka viņiem ir svarīgākas lietas! Stulbums vecai ministrs un policijas šefs mudināja ziņot pa psihajiem un dzērājiem uz šosejas, bet kad to dari jūties vinīgs, ka zvanīji!

Kamēr poličiem nebūs 1000Ls algas un policijas personāls nomainīts par 99% tikmēr nekas nemainīsies! Jo kā smejies ja nemāki ar lāpstu strādāt un ja ir tikai viena rieva, tad jāiet uz policiju tur paņems!

221226. viesis 19.decembris 2006 12:06
0 0 Atbildēt

nu ne jau es neticu, ka šādas situācijas gadas.. tikai man šķiet, korekti būtu piezvanīt un pajautāt vai tiesam notika, ko ši saka par šādu faktu. utml..

221228. viesis 19.decembris 2006 12:14
0 0 Atbildēt

Lidonis to turbopīle!

Es ticu, jo točen man ir gadījies zvanīt par trakajiem uz ceļa 0 reakcijas, tikai vēl parasa tavu vārdu uzvārdu un telefona numuru, bet reakcija nekāda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jā un tās sarunas ------------- Gan jau ir atstrādātas metode, ka šīs sarunas pazūd! Tāpat nēsmu saskāries ar polici kurš neņemtu uz ēpas par ātruma pārsniegšnau!

Neko nesaku par ātruma pārsniedzējiem bet ja sāk apdzīt pa labo pusi vai brauc no vienas ceļa malas uz otru un izdara vēl dažus pigorus uz ceļiem nu par tādiem ir točna jāziņo un tādi ir jāķer!

221236. viesis 19.decembris 2006 12:59
0 0 Atbildēt

to 221228. viesis 19.12.2006 12:14 "Lidonis to turbopelīte"

Tāda ir dežurdaļas darbinieka procedūra, pieņemot zvanus noskaidrot iespējami maksimāli visu par notiekumu un fiksēt informācijas iesniedzēju, lai fufeļa gadījumā kāds, kam būtu interese varētu zvanītāju dupsī izčakarēt.

Kas attiecās uz tavu apgalvojumu - "Tāpat nēsmu saskāries ar polici kurš neņemtu uz ēpas par ātruma pārsniegšnau!", nez' ko tu dziedāsi pēc tam, kad tomēr būsi saskāries ar kādu, kurš tomēr neņem? 100%, ka būs cita dziesma, lai apdir... šos kā savādāk. :D

221241. viesis 19.decembris 2006 13:20
0 0 Atbildēt

Ja godiigi, tad medz gadiities ka polici tikai pienjem sadus zinojumus, bet neko talak nedara. Man ar bija viens tads atgadiijums - vecuks ar Ford Transit businu no rigas lidz Lielvardei ta aizbrauca, bet zinots jau bija par to pirms Ogres. Nekadas reakcijas, kameer Lielvardee sis neuztaisiija avariju, ielika purna pretimbraucosajam. Tada ir ta realitaate. Bet tas notika pirms 2 gadiem un ar toreiz gribeja masu medijos so gadiijumu pastastiit, tik pardomaaju.

221245. viesis 19.decembris 2006 13:47
0 0 Atbildēt

Redaktor ? kāpēc nenoskaidro vai info ir patiess ?

es gribu zināt vai tā ir patiesība , un neviens es droši vien.

man arī ir svarīgi zināt vai iauto nopublicētajai informācijai es varu ticēt!

Redaktors 19.decembris 2006 13:49
0 0 Atbildēt

Šo rakstu rakstīja lasītājs. Man nav pamata uzreiz uzskatīt, ka viņš melo - galu galā viņš pats atbild par to, ko rakstījis. Info par to, vai tas bija patiesībā, es uzzināšu, bet atgādināšu, ka iauto nekontrolē policijas darbu - to dara likumā paredzētas organizācijas un šajā sarakstā iauto portāla nav :)

221250. viesis 19.decembris 2006 14:21
0 0 Atbildēt

ne jau par to ir runa... man šķiet, ka šis raksts būtu daudz interesantāks, ticamāks un arī iedarbīgāks, ja būtu pievienots viens teikums par policijas komentāru..

žurnālistika tā saucas. ;) nevis copy paste no kā pamatā sastāv šis portals..

221251. viesis 19.decembris 2006 14:31
0 0 Atbildēt

neviennozīmīgs gadījums

nav viens vainīgais

221275. viesis 19.decembris 2006 16:39
0 0 Atbildēt

221055. viesis 18.12.2006 11:29

viss jau ir atkarigs kurs "neika" lukturis ir izsists :)

221280. viesis 19.decembris 2006 17:15
0 0 Atbildēt

Jā, es arī piekrītu viedoklim, ka neslikts būtu variants, ja iauto redakcijai izdotos izveidot diplomatiskas attiecības kaut vai ar to pašu Zivtiņu , kurš atsevišķos gadījumos par svarīgākajiem rakstiem varētu sniegt īsus bet oficialus komentārus. Pieļauju, ka mūsdienās tas nebūtu nekas neiespējams. iauto ir populars arī pašu CP darbinieku aprindās, to man pavisam nopietni apstiprināja viena rajona CP amatpersona. Pieļauju, ka rakstam par kādu gadījumu, kur iesaistīta CP, ar paša Zivtiņa komentu - būtu pavisam cita intriga. Atceros, ka iepriekšējais CP šefs Puķīte savulaik pozitivā nozīmē kļuva populars, kad ik nedēļu sniedza komentārus radio SWH.

221288. viesis 19.decembris 2006 18:13
0 0 Atbildēt

To joop [?] 19.12.2006 11:06

... tikai viena piebilde-Ogres raj.ir krietni vairāk par vienu CP auto... bet ja tu nezināji, viņiem (ceļu policistiem) ir arī brīvdienas, tāpēc nereti gadās, ka uz visu rajonu ir tikai viena ekipāža ;)

221289. viesis 19.decembris 2006 18:30
0 0 Atbildēt

Ogres rajona menti kadreiz vairak pavadija laiku kada no Lielvardes bariem,spelejot biljardu sava starpa pat par 500Ls partija,neka rupejas par pienakumiem! Noteikti nokaveji zvanitaj polichu "pljaujas laiku".......................,jo vinju iztikas norma izklausas bija ievakta jau! Kad vajdzeja kadam rallistam pakaljdzities Ikskile,tad pat izsauca tris ekipazas,bet tapat nevienu nebija spejigi nokert,pat "nabagi" dazkart ludza M3 bembjus no Rigas paliga patrulet-haha! Sakiet tachu vinjiem maksat jedzigas algas-cilveki saks beidzot respektet,nevis ar rubliem uz celja metaties!!!!!!!!!

221291. viesis 19.decembris 2006 19:00
0 0 Atbildēt

No darba brīvajā laikā katrs var darīt to, ko sirds vēlas, t.sk. spēlēt bārā biljardu ;)

221292. viesis 19.decembris 2006 19:02
0 0 Atbildēt

Polarlacis: kāpēc viņiem ir jāmaksā jēdzīgas algas ka viņi ideoloģiski neko nedara un negrib darīt. KADRI ir jāmaina!!! Ogrēniešiem papildus ienākumi ir točku un narko bizness. Maksāsi liekāku algu, viņš arī nestrādās, bet domās kā kur to naudu ieguldīt. Paskat kādas Ogres pcistiem mājas tapušas un top...

Priecē ka daļai jauno kas nāk strādāt arī ir pieriebušās šitās patvaļas un anarhija. Jaunie ņem priekšā pēc likuma VISUS, nešķirojot, kaut pat savu tēvu! Pac zinu pilsētu kur tā bija, līdz jauno kāds no augšas pieklusināja. Bet kārtība ar to tagad vēljoprojām ir. Dzēruši nebrauc, neālējas... cepuri nost!

221293. viesis 19.decembris 2006 19:07
0 0 Atbildēt

A kur tad pārējās trīs ekipāžas??? Vispŗ Ogrē un Ogres raj. esot nokomplektētas sešas ekipāžas. Trīs pilsētas + rajons, un trīs tikai rajons..... Labi, teiksim divām brīdiena, bet "mums tikai viena"??? - neiet tā aritmētika....

221294. viesis 19.decembris 2006 19:36
0 0 Atbildēt

Divos vardos maz tai zemei vel nakotnes!!!!!!!! Protams polichi NEMA UN NJEMS kukuljus,jo vinju priek$nieki ta ir dzivoju$i un dzivos,tikai to kukulju apmers nav dazi simti latu uz celja,bet figuras tuksto$os par vienu parakstu! Nav jabrinas kad tik daudz izglitoti jaunie$i atstaj Bananu Republiku,jo cilvekam ar godigu darbu un karjeru tur NAV KO DARITTTTTTTTTTTTTTTT,kamer izmirs Krievu laiku DINOZAURI pie varas eso$ie!!!!!!

221406. viesis 20.decembris 2006 19:15
0 0 Atbildēt

*******iestukači visapkārt

221416. viesis 20.decembris 2006 23:38
0 0 Atbildēt

lasa jau to iauto . tqas tiesa

221486. viesis 21.decembris 2006 13:01
0 0 Atbildēt

221144. viesis 18.12.2006 18:14

Fiksaa ej noteikumus iemacies, apdzīt drīkst ja apdzenamā ātrums ir mazāks vai vienāds ar 30km/h, šādi driveri parasti arī taisa tusiņus aiz traktoriem. "UBJU"

---------------------------------------------------------------------------

Pats aizej izlasi noteikumus, jo Fiksaa rakstīja: "taisījos apdzīt, bet priekšā zīme un nepārtraukta līnija", paskaidroju kas rakstīts CSN par nepārtraukto līniju:

317. 920. un 921.ceļa apzīmējuma līnijas šķērsot aizliegts, izņemot 920.ceļa apzīmējuma līniju gadījumos, kad tā lietota, lai apzīmētu stāvvietas robežas, vai sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas, lai atgrieztos savā braukšanas virziena pusē.

P.S.

Ļoti bieži uz ceļa sūdus sataisa tieši tādi idioti kā tu, kuri iedomājušies, ka visu zin un visu māk.

221582. viesis 22.decembris 2006 13:39
0 0 Atbildēt

Ir gadījies saskarties ar līdzīgu attieksmi....un Zivtiņš vēl gudri iemuld par nepalikšanu vienaldzīgiem:D Kā tad lai tu nepaliec vienaldzīgs, ka policijas parstāvis atļaujas pajautāt kā Jūs zināt ka viņš ir oiedzēries - pats bieži tāds esat????? ..........Pat aprāvos!

221584. viesis 22.decembris 2006 14:24
0 0 Atbildēt

skaidraa brauc tikaj ************************************************!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

221585. viesis 22.decembris 2006 14:26
0 0 Atbildēt

SKAJDRAA BRAUC TIKAJ ****!!!!!!!

221636. viesis 23.decembris 2006 21:36
0 0 Atbildēt

vajadzeeja uz Rīgas CP pakōlot..

221645. viesis 24.decembris 2006 2:40
0 0 Atbildēt

Jā - par zemessargiem IkdienasViesim pilnīga taisnība. Pats tajā laikā kā zemessargs nodarbojos ar bandītu savaldīšanu (dežūrējām vietās, kur strādāja CP ekipāžas un piesedzām viņus. Tiesa gan, reizēm viņiem nu ļoooti nepatika, ka kāds skatās uz pirkstiem ;)) Tika daudz ieroču bandītiem atņemts... Gadījās arī uz grauda pastāvēt, kad civilā un bez ieročiem pie savas mājas sēdāmies autiņā, lai dotots uz kārtējo tuvcīņas treniņu :) Toreiz gan laikam nejēgā paveicās, jo banģušņiks nezināmu iemeslu dēļ izšāva gaisā un aizmuka...

221667. viesis 25.decembris 2006 17:51
0 0 Atbildēt

....bija man viens liidziigs gadijums celjaa uz Ventspili,kad pretii naaca purns purnaa VAZ,knapi savaacos un noleemu VAZ vadiitaaju paarmaaciit,ilgi nebija jaagaida kad tas tizlenis apstaajaas un ko es ieraudziju......VAZ vadiitaajs pilniigaa tuutee ar liidzbrauceeju liidziigaa kondiicijaa,vieniigais ko vareeju dariit lietas labaa bija atnjemt auto atsleegas kuras izmetu peec kaadiem 5 km uz lauka!!!

221682. viesis 26.decembris 2006 18:25
0 0 Atbildēt

uuuuuuuuuuuuuuttui

221689. viesis 27.decembris 2006 11:10
0 0 Atbildēt

a zel ka tev tas mikrins nenotrieca.butu par vienu ideotu mazak uz zemes.

222172. viesis 4.janvāris 2007 17:42
0 0 Atbildēt

esmu taa dariijis un tieshi ogres rajonaa, abas reizes ekopaazhas noreagjeeja perfekti. pirmo reiz gan iznaaca realitaates shova cieniigs pasaakums, kur braucu no muguras un skatiijos, kaa dzeeraajs taranee CP ekipaazhu un tad laizhaas. vinjiem naacaas pielietot shaujamierochus bet rezultaataa to alkaanu savaacaa. vinjsh nebija speejiigs nostaaveet kaajaas.

222808. viesis 15.janvāris 2007 5:42
0 0 Atbildēt

ko lai saka, tie idioti kas te lej lazhu par to ka stuchiit nevajag, u.t.t. ceru vinji driiz nositiiesies, un buus miers....

226790. viesis 20.februāris 2007 12:53
0 0 Atbildēt

...Vienīgais ceru, ka tā Latvija aizbrauca normāli līdz galam un neviens necieta, ...

Ir gadījies sēdēt tādā busiņā, bet pirmais ko konstatēju, ka stūres brīvgājiens bija mežonīgi liels (kādi 45-90 grādi uz katru pusi). Es pat nezinu vai tādu mašīnu spētu uz ceļa noturēt. Attiecīgi no malas izskatījās ka tā Latvija staigā pa visu joslu tā itkā pie stūres būtu kāds piedzēries.

nezinu, varbūt šajā gadījumā tā tiešām bija.

bet no policijas neko īpaši citu i nebūtu gaidījis...

227888. viesis 6.marts 2007 1:34
0 0 Atbildēt

Nuu, ja Ciemupe, tad taa rajona ekipaazhas rulle :) Panjeema mani uz 69(tur kur pretim no Riigas puses pie izbrauklshanas atljauts 70). Es taa zheelabaini saku, bljin, maku aizmirsu, nav ko iedot, shie saka, jaa zheel ka tev nau naudas (patiesi liidzjuutiigi nevis uzspeeleeti), buus jaaraksta protokols :D

Te komentaari lieki, kaadi veel zvani. Kam kaads prasiis komentaarus? Taa sisteema caur un cauri ir sapujusi, SIA CELJU POLICIJA.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti