Iepazīstieties – jaunais «Honda CR-V»! 19

 
9.janvāris 2007 10:15

13. un 14. janvārī, „Bensons Auto” salons rīko atvērto durvju dienas, kurās aicina iepazīties ar 2007. gada svarīgāko jaunumu „Honda” automašīnu klāstā – trešās paaudzes „Honda CR-V”.

Šajās dienās visi interesenti varēs ne tikai apskatīt jauno „Honda CR-V”, bet arī veikt testa braucienus, pārliecinoties par šā modeļa priekšrocībām un teicamajām braukšanas īpašībām. Sestdien, 13. janvārī, „Bensons Auto” salons būs atvērts no plkst. 9 – 18, bet svētdien, 14. janvārī, – no plkst. 10 – 16.

Eiropas „Honda CR-V” modelis aizvadīto 11 gadu laikā pārdots 11 miljonos eksemplāru, un kļuvis par vienu no populārākajiem SUV (Sport Utility Vehicle) modeļiem Eiropas, arī Latvijas, auto tirgū. Trešās paaudzes CR-V, kas nupat nonācis arī Latvijā, saglabājis SUV automobiļu praktiskumu, taču, atsaucoties uz patērētāju interesēm, ieguvis vieglajām automašīnām līdzīgāku dinamiku un stilu, izsmalcinātāku interjeru un sniedz lielāku komfortu.

Jaunā CR-V papildaprīkojumā iekļautas trīs tehnoloģijas, kas ir unikālas šajā segmentā – adaptīvā kruīzkontrole (ACC) , kas regulē automašīnas braukšanas ātrumu un distanci ar priekšā braucošajiem auto, triecienu slāpējoša bremzēšanas sistēma (CMBS), kas brīdina vadītāju, ja distance ar priekšā braucošo automobili ir pārāk tuva, bet, ja situācija kļūst kritiska, sistēma veic bremzēšanu un nospriego drošības jostas. Trešā tehnoloģija – adaptīvā priekšējā apgaismojuma sistēma (AFS), kas ļauj mainīt apgaismojuma leņķi līdz 15°. Visas trīs šīs tehnoloģijas tiek izmantotas arī luksusa klases sedanā „Honda Legend”.

Aprīkojumā ieviestas sistēmas, kas ļauj braukšanu ar šo auto padarīt vēl patīkamāku - audio skaņas līmeņa izmaiņa atkarībā no braukšanas ātruma, balss komandas atpazīstoša navigācijas sistēma un augstākās kvalitātes skaņu sistēma.

„Honda CR-V” izskats kļuvis elegantāks, ko paspilgtina kupejas stila sānu logu profils un līdzīgi kā jaunais „Honda Civic”, arī jaunais CR-V būs pieejams ar stikla panorāmas jumtu, ko varēs aizsegt ar diviem automātiskiem saulsargiem, kas veidoti no tāda pat materiāla, kā automašīnas apdare savukārt masīvie bamperi, platāka bāze un 17 collu diski saglabā automobilim SUV klasei raksturīgās apvidus automašīnu iezīmes.

2007. gada „Honda CR-V” modelis tiks aprīkots ar diviem jaudas agregātiem – jaunu 2.0 l benzīna dzinēju un 2,2 litru dīzeļdzinēju, ko jau iepazinuši arī „Honda” īpašnieki Latvijā. Pateicoties jaunajam aerodinamiskajam risinājumam, par 12% ir samazināts jaunā CR-V degvielas patēriņš. Benzīna dzinējs būt aprīkots ar jaunu transmisiju – sešpakāpju manuālo vai piecpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Uzlaboti ir arī automobiļa dinamikas rādītāji – jaunais CR-V ar manuālo transmisiju līdz 100 km/h „ieskrienas” 10,2 sekunžu laikā (iepriekšējais modelis – 10,8 sek.), bet ar automātisko pārnesumkārbu – 12,2 sekunžu laikā (13,1 sek).

Jaunais „Honda CR-V” tiek piedāvāts četrās dažādās komplektācijās – Comfort, Elegance, Elegance Plus un Executive, kopumā, atkarībā no dzinēja un pārnesuma tipa un aprīkojuma, pieejami 13 dažādi modeļi. Cenas - sākot no 15 760 Ls.

Vēl info »»
 
Visi komentāri
 
222368. viesis 9.janvāris 2007 10:29
0 0 Atbildēt

Un veel galvenais - cena :) , taa buus lielaaka kaa ieprieksheejam modelim , bet vienalga labaaka kaa japaanju konkurentiem un pietiekami laba lai nepirktu korejas megapaardokljus .

222369. viesis 9.janvāris 2007 10:41
0 0 Atbildēt

Forsha bilde :D

222370. viesis 9.janvāris 2007 10:43
0 0 Atbildēt

kroplīgs priekšgala smejošas vardes dizains :D

222371. viesis 9.janvāris 2007 10:50
0 0 Atbildēt

aizmugure pēc Volvo XC80 izskatās

222372. viesis 9.janvāris 2007 10:51
0 0 Atbildēt
222373. viesis 9.janvāris 2007 11:03
0 0 Atbildēt

un bilde .....

nez vai šis izturēs lielo konkurenci tirgū, neviens parametrs nav īpaši izceļams....

222378. viesis 9.janvāris 2007 11:33
0 0 Atbildēt

suucs

222385. viesis 9.janvāris 2007 11:46
0 0 Atbildēt

aga briesmiigs , xdajs un kijaa kudii smukaaki , peerkiet tos , mazaak uz ielaam buus ''slikto'' Hondu

222427. viesis 9.janvāris 2007 18:46
0 0 Atbildēt

Biju salonā, pasēdēju, paraustīju jauno CR-V. Man patika... Sakotnēji bildēs nu tā, ne visai, bet dzīvē ir OK. Es domāju, ka būs nopietns pretinieks pārējiem parketniekiem, tieši tāpat kā gan pašreizējais, gan iepriekšējais CR-V.

222429. viesis 9.janvāris 2007 18:57
0 0 Atbildēt

šitas jau nepabrauks vairs par parketu, tikai pa laminatu, laminātu vien. Kapēc bļin, bija klīrens vēl mazāks kā iepriekšējam jātaisa.. Laminātnieks.

222430. viesis 9.janvāris 2007 19:15
0 0 Atbildēt

Honda māk tikai mopēdus taisīt, nevar 4x4 auto uztaisīt, vājinieki

222431. viesis 9.janvāris 2007 19:21
0 0 Atbildēt

esmu iesmirdis viesis - Nr.XXXXXX , man ZZ kartee paaragri beidzies avanss un mamma nedod Ls1 atjaunoshanas kartei , tamdeelj nevaru pieregjistreeties , bet zinu ka ir taads laminaatnieks un vinjsh ir suuc , vieniigais speeks ir zjigaa :)

222436. viesis 9.janvāris 2007 21:02
0 0 Atbildēt

AutoBildaa bija apraksts

222438. viesis 9.janvāris 2007 21:30
0 0 Atbildēt

mednieki atradušies!!

222447. viesis 9.janvāris 2007 23:27
0 0 Atbildēt

RAV4 vai CR-V, automāti? Kungi, lūdzu komentārus. Paldies.

222458. viesis 10.janvāris 2007 7:36
0 0 Atbildēt

luudzu kungs :

www.iauto.lv/mansauto.php

veel ir iepirkc CR-V diizels , bet peec 3kkm , veel nau veerc komenteet un arii ''tomaats'' vish nau .

TDI

222460. viesis 10.janvāris 2007 9:04
0 0 Atbildēt

Diemzheel naakas secinaat, ka nolaadeeto bedraino celhu deelh ir jaapeerk mazliet lielaaks un noturiigaakiem ritenhiem auto par parasto kompaktklasi. Un naakas vien iet uz shitiem parketniekiem.

Braucu ar vienu CR-V jau triis pilnus gadus - 130'000 km .

globaalaakaas probleemas:

1) gultnhi nav nopietni aizsargaati pret muusu dubļiem un uudens laamaam- garantijas laikaa;

2) pakalheejais reduktors - mainiits garantijas laikaa;

3) pie 130'000 jau muusu bedrainie celhi paraada, ka driiz buus jaamaina piekares elementi;

4) zemes celhi piedzen pilnus diskus un rada probleemas supportiem.

A taa ruuc un griezhas

222463. viesis 10.janvāris 2007 9:32
0 0 Atbildēt

P.S. bij iespeeja palietot 4gadiigu ar 300kkm , lietoc LV neriigaa , ''laminaatnieku'', kaa te viens ''exoerc''izteicaas , nu nebij ne vainas tehnikai un vizuaalajam skatam . Peec taa ''testa'' arii panesaas mani ''cirvju iepirkumi'' . A augstaakpiemineeto reduktoru & vikomufi ir jaalieto praatiigi - tak jau ''laminaatnieks'' :) Incanti kaa , shaadaa situaacijaa , buutu ar ''5 gadu garantijaam'' Xdajam vaj Kijai :)

TDI

222490. viesis 10.janvāris 2007 12:25
0 0 Atbildēt

A v nutri vrodi krasivo no grubovato i deševo!

Un vai tiešām pie el. vadāmiem krēsliem ir nenormāli sarežģīti pielikt atmiņu?

Āda raupja gan uz krēsliem gan uz stūres. Pat Vectra ir maigāka āda un kur nu vēl Lexus. :(

Mazliet vilšanās.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti