Visi komentāri - 600 Zs Pogea Audi TT Calistto individuālistiem

600 Zs Pogea Audi TT Calistto individuālistiem 12

 
23.janvāris 2007 0:14

Pogea tūningotāji prezentējuši savu jaunāko darinājumu – 600 Zs Pogea Audi TT Calistto, kas būvēts uz pirmās paaudzes Audi TT bāzes ar 1,8 litru turbodzinēju.



600 Zs noslēpums meklējams īpašā kompresorā, kas ļauj radīt pietiekošu jaudu jau pie nelieliem apgriezieniem, kā arī modificētajā turbo dzinējā, kam pārprogrammētas vadības bloka elektroniskās fāzes un modernizēta ieplūdes un izplūdes sistēma.



Papildus dzinēja modifikācijas programmai ateljē piedāvā sportisku izplūdes sistēmu, kas izgatavota no augstas kvalitātes tērauda un aprīkotu ar sporta katalizatoriem ar lielāku caurlaidības spēju.



Kā Pogea Audi TT Calistto optiska rozīnīte noteikti jāatzīmē tā ar speciālieim šarnīriem atverošās durvis, kas akcentē auto individualitāti un ekskluzivitāti.



Tāpat arī izceļas izteiksmīgais auto priekšgals un apjomīgā aizmugure ar oglekļa šķiedras antispārnu un difuzoru.



Pogea Audi TT Calistto dinamiku stabiizēt uzticēts sportiskai, cietākai piekarei un jaudīgai bremžu sistēmai, ko veido astoņu virzuļu bremžu supporti no Lamborghini Gallardo un bremžu diski priekšējai asij no Porsche GT2.



Pogea Audi TT Calistto iekšpusē valda «dinamika», par ko vēsta sportiskie Recaro sēdekļi un dārgā audio sistēma. Apdarē izmantota alkantra un āda, kā arī oglekļa šķiedras aplikācija.
 
Visi komentāri
 
223622. viesis 23.janvāris 2007 0:27
0 0 Atbildēt

600ZS ??!! Viņš tak uz priekšu netiks, griezīsies ap savu asi un spēcīgi dūmos! :)

223624. viesis 23.janvāris 2007 0:29
0 0 Atbildēt

interesanti kāds būs griezes moments... ;) vai bez uzkurināšanas līdz 4000rpm vispār spēs izkustēties no vietas?

koroče kārtējais praidistu auto.... krāsa arī atbilst ;) :P :D :D :D :D

223638. viesis 23.janvāris 2007 9:23
0 0 Atbildēt

tieshaam kautkaa tie 600Zs izklausaas superdaudz prieksh 1,8 motora. Nu F1 tomeer laikam vairaak ir taa litru/zirgu proporcija, bet turpat jau vien ir.

223682. viesis 23.janvāris 2007 11:54
0 0 Atbildēt

KROLLIS NE AUTO :p

223741. viesis 23.janvāris 2007 15:11
0 0 Atbildēt

Vini laika aizmirsa uzrakstīt ka shim 1.8T motoritim darba apgriezieni ir no 6500 līdz 15000 :)

UBJU

223750. viesis 23.janvāris 2007 15:52
0 0 Atbildēt

miskaste

223784. viesis 23.janvāris 2007 20:28
0 0 Atbildēt

Izklausas jau neko uz papira,bet $aubos vai tas 600zs 1.8 dzinejs pukstes ilgi,nemaz nerunajot par atrumkarbu un sajugu,kuru pa$iem Audi $obrid nav,runaju par manualajam,kuras brivi spej sadzivot ar 600zs! Taka Audi pieder Lamborghini,vinji varbut ari ir izstradaju$i ko kopigi,bet $aubos $ini gadijuma,jo $is nav kautkads TT RS,bet kautkada kantora garadarbs. Butu mana sapra$ana aprobezoju$ies ar daudz pieticigaku jaudu,teiksim 400zs,izklausitos realak. Parlasiju$i ta to Audi,kad beigas nepalicis naudinjas pari labai krasai,vai varbut ari grib ar $o pardot turigiem homoseksualiem frizieriem!!???!!!:):):)

223808. viesis 24.janvāris 2007 10:26
0 0 Atbildēt

kruta mogene

223831. viesis 24.janvāris 2007 11:56
0 0 Atbildēt

Butu mana sapra$ana aprobezoju$ies ar daudz pieticigaku jaudu, teiksim 400zs, izklausitos realak. Parlasiju$i ta to Audi, kad beigas nepalicis naudinjas pari labai krasai, vai varbut ari grib ar $o pardot turigiem homoseksualiem frizieriem! !???! !!

-

parēcu ar :)

Noslēpums jau ir tās turbīnas, jo parastai turbīnai vajag , lai apgriezieni ir, bet šai laikam īpašas lāpstiņas vai arī to gaisu jau iepriekš saspiež un uzkrāj rāvienam.

Varbūt skābekļa membrānu ielikuši, ja kas, Latvijas ideja.

223858. viesis 24.janvāris 2007 14:38
0 0 Atbildēt

nu nu.. 1.8l 600zs, vai tad kad slidina sajuugu un nenormaali gaazee!? vai tad kad sajuga pedaali atlaiz!?:D

nez kaa tad vini liek turbiinei sakakjaa tik daudz atmosfeeras, ka motors tikai 1.8l, vai turbiinei vel el.motors:)

223884. viesis 24.janvāris 2007 20:57
0 0 Atbildēt

Cik noprotu trešdaļa no šeit komentējošiem ir inženieri ar trīs maģistratūrām...

Smieklīgi!

224186. viesis 26.janvāris 2007 17:15
0 0 Atbildēt

Tak rakstīts, ka NAV turbīna, 600 Zs noslēpums meklējams īpašā kompresorā!, būvēts tik izmantojot 1.8 t motoru, a kompresora uzbūve ir pavisam savādāka, a zs un Nm jau sajūgs tiks galā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 29

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Līdz 2027. gadam - Ķīnas Changan Eiropas tirgū ar elektroauto zīmoliem Avatr un Nevo 1

Ķīnas autoražotājs Changan nākamo divu gadu laikā plāno uzsākt savu elektroauto zīmolu Avatr un Nevo tirdzniecību Eiropā. Lasīt vairāk

 

Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem 32

No rītdienas, 11. decembra, Valsts policija uzsāks automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem, neapturot transportlīdzekli, tādiem kā – pārvietojamie un stacionārie fotoradari, 360 grādu kameru sistēmas un vidējā ātruma kontroles radari. Lasīt vairāk

 

Great Wall Motor piedāvā Haval 6 5

Ķīnas autobūves uzņēmums Great Wall Motor papildina Eiropas tirgū pieejamo modeļu klāstu ar Haval H6. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti