Šogad Rīgā ir paredzēts uzsākt vairāku pilsētai stratēģiski svarīgu objektu būvniecību. Ir paredzēts uzsākt satiksmes pārvada pār dzelzceļa līniju Rīga-Skulte ar pievadceļiem būvniecību, Brīvības gatves un Juglas ielas divu līmeņu šķersojuma izbūvi, kā arī turpināt A.Deglava ielas rekonstrukciju posmā no Baltinavas ielas līdz Lubānas ielai.
Tāpat šogad ir plānots renovēt Akmens tilta labā krasta satiksmes pārvadu un tiltu pār Pilsētas kanālu Maskavas ielā, kā arī veikt rekonstrukciju 16 citu ielu posmos un atjaunot ielas segumu 18 ielu posmos, veikt veloceliņa Centrs- Mežaparks un t.s. Zaļā veloceliņa jeb atpūtas veloceliņa gar Mārupīti izbūvi.Satiksmes pārvads pāri dzelzceļa sliežu ceļiem Rīga-Skulte ir būtisks satiksmes plūsmas uzlabošanai pie dzelzceļa pārbrauktuves Tvaika ielā, kā arī stratēģiski svarīgs ātrgaitas ielu tīkla sakārtošanai. Šis pārvads nodrošinās autotransporta un dzelzeļa satiksmi divos līmeņos, kā rezultātā dzelzceļš vairs nekavēs autotransporta satiksmi un iedzīvotājiem vairs nebūs jāstāv sastrēgumos abpus dzelzceļa pārbrauktuvei. Nākotnē šis pārvads savienos Austrumu maģistrāli ar Tvaika ielu, tādējādi sniedzot iespēju novadīt kravu transportu no pilsētas centra.
Brīvības gatves un Juglas ielas divu līmeņu šķērsojuma izbūves mērķis ir mazināt sastrēgumu veidošanos Juglā, iebraucot Rīgā un izbraucot no pilsētas. Šis šķērsojums nodrošinās satiksmi divos līmeņos tiem transportlīdzekļiem, kas brauc taisni, un tiem, kas veic kreiso pagriezienu no Brīvības gatves uz Juglas ielu. Tādējādi abas šīs satiksmes plūsmas neaizkavēs viena otru, kas ir viens no galvenajiem sastrēgumu veidošanās cēloņiem Rīgas iebrauktuvē šobrīd.
Savukārt A. Deglava ielu rekonstrukcijas turpinājuma laikā ir paredzēts izbūvēt pa jaunu trasi gar Dreiliņu mikromasīvu līdz Lubānas ielai, kur būs izveidots rotācijas aplis.Tādējādi kādreizējās šaurās brauktuves vietā no Andreja Saharova ielas līdz Lubānas ielai būs plaša brauktuve, lai nodrošinātu raitu satiksmes plūsmu no Rīgas centra uz pilsētas apvedceļu.
Tāpat šogad Rīgā tiks turpināta luksoforu sistēmas modernizācija, jaunu luksoforu objektu izbūve un sakaru līniju būvniecība. Šogad ir plānots izbūvēt luksoforus 19 krustojumos, tostarp gājēju pārejās, uzstādīt gājēju drošības barjeras 2400 metru apjomā, lai gājēji nešķērsotu ielu vietās, kur tas ir bīstami; 4 vietās plānots izbūvēt gājēju drošības saliņas, 8 gājēju pārejas aprīkot ar papildus apgaismojumu un izbūvēt 20 ātrumvaļņus.
Lai uzlabotu sabiedriskā transporta kustību pilsētas centrā, vairākās pilsētas ielās šogad ir paredzēts ierīkot sabiedriskā transporta joslas. Piemēram, šādu joslu pašreizējo stāvvietu vietā ir paredzēts ierīkot Raiņa bulvārī, posmā no K. Valdemāra ielas līdz 13.janvāra ielai, kur ik dienas ir ļoti blīva satiksme un sastrēgumi ievērojami kavē sabiedriskā transporta satiksmi.
Tāpat šogad tiks uzsākta pilsētai nozīmīgu satiksmes infrastruktūras objektu projektēšana: tramvaja tunelim zem dzelzceļa posmā no Kr. Barona ielas līdz Brīvības gatvei, Dienvidu tilta 3.kārti (Bauskas iela-Ziepniekkalna iela), Austrumu maģistrāles posmam no Ieriķu ielas līdz Vietalvas ielai, Kr. Valdemāra ielas un Daugavgrīvas ielas satiksmes mezglam, Latvijas Nacionālās bibliotēkas un Akustiskās koncertzāles rajonā esošo ielu infrastruktūrai, gājēju pārvada pāri K. Ulmaņa gatvei Beberbeķos, lietus ūdens sūkņu staciju un kolektoru rekonstrukcijai, tilta pār Baltezera kanālu Jaunciema gatvē renovācijai u.c.
Khmm, kad sāks risināt transporta stūķu problēmu, Akments tilta galā daugavas kreisajā pusē? Dēļ tā katru vakaru ir stūķis uz Akmens tilta un Daugavas labajā pusē visos virzienos?