Jaunās inovatīvās riepas «Eagle F1 Asymmetric» izraisa sensāciju 7

 
19.februāris 2007 0:00

Goodyear jaunās riepas – Eagle F1 Asymmetric, kas paredzētas lieliem ātrumiem un kurās izmantoti vairāki inovatīvi risinājumi, rada pilnīgi jaunu standartu augstas klases riepām. Eagle F1 Asymmetric riepām ir uzlabota vilkme kā uz mitra, tā arī uz sausa asfalta.

To garantē jauns asimetrisks protektora zīmējums, ātrumsacīkšu iedvesmots protektora gumijas sastāvs, kā arī Goodyear tehnoloģija “Active Cornergrip Technology”. Riepas paredzēts piedāvāt strauji augošajam augstas klases automašīnu lietotāju segmentam.

Pēc daudziem augstākās klases riepu Eagle F1 GS-D3 veiksmes gadiem un lieliskiem testa rezultātiem, Goodyear ievieš vēl labākas un pilnīgi savādāk ražotas riepas – Goodyear Eagle F1 Asymmetric. Jaunās riepas paredzētas braukšanai lielā ātrumā, un tās uzstāda jaunu standartu augstākās klases riepām.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric riepu priekštecis uzstādīja standartu tādām vadošajām automašīnām kā Audi, BMW, Porsche, Ferrari un Mercedes, kā arī pārspēja savus konkurentus daudzu gadu garumā daudzos žurnālu un organizāciju veiktajos testos visā Eiropā. Jaunās Goodyear riepas salīdzinājumā ar to priekšteci ir pārākas gandrīz pēc ikviena kritērija.

Jauninājumi palielina riepas vilkmi uz ceļa

Viena no būtiskākajām izmaiņām ir asimetriskais protektora zīmējums. Iekšpusē esošais atvērtais protektora zīmējums un dziļās rievas palielina ūdens dispersiju, kamēr nepārtraukts centra protektora zīmējums nodrošina stabilitāti pie liela ātruma. Plati un blīvi protektora bloki riepas ārmalās nodrošina maksimālu saķeri līkumos. Minētās protektora īpašības pastiprina īpašs protektora gumijas maisījums, kā ražošanai iedvesma gūta no riepām, kas tiek izmantotas ātrumsacīkšu automašīnām. Tā rezultātā, braucot pa mitru segumu, tiek garantēta vēl labāka saķere.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric riepās papildus asimetriskajam protektora zīmējumam ir arī jauns asimetrisks aramīda šķiedru atbalsts riepas iekšmalā, kas, savukārt, garantē lielāku stabilitāti un optimālu līkumu izbraukšanu. Šāda riepas uzbūve nodrošina spiediena sadali pa visu kontaktvirsmu, palielinot saķeri līkumos. Jauno tehnoloģiju ir izstrādājis Goodyear un tā atpazīstama pēc nosaukuma - “Active Cornergrip Technology”.

Ar jaunizstrādāto protektora gumijas maisījumu, kura ražošanai iedvesma gūta ātrumsacīkšu trasēs, Eagle F1 Asymmetric riepu saķere ar ceļu, braucot pa mitru segumu, ir vēl labāka. Iekšējie testi ir pierādījuši, ka, braucot pa mitru ceļa segumu ar ātrumu 80 km/h un bremzējot, jauno riepu bremzēšanas ceļš ir par 10% īsāks nekā šo riepu priekštecim Eagle F1 GSD 3. Pēc tā var secināt, ka šīs riepas ir dabiska izvēle tiem autovadītājiem, kuri brauc ar augstas klases automašīnām un pieprasa, lai, braucot lielā ātrumā, uz mitra ceļa riepām būtu vislabākā saķere un sniegums.

Pārliecība, izbraucot līkumus

Transportlīdzeklim, izbraucot līkumu, riepas saskares vietā ar ceļu iedarbojas liels spēks. Automašīnas smaguma sadale pārvirzās uz riepas ārmalu, līdz ar to palielinās arī spēks uz ārējo protektoru. Turpretī riepas iekšmalā spēks samazinās. Jaunās Eagle F1 Asymmetric riepas unikālā “Active Cornergrip Technology” tehnoloģija palielina riepas kontaktu ar ceļu kontaktzonas iekšpusē, tādējādi visā līkumā garantējot labāku saķeri. Pateicoties riepās izmantotajai “Active Cornergrip Technology” tehnoloģijai – ar aramīda šķiedru stiprinājumiem riepas iekšmalā – izbraucot līkumu samazinās izslīdēšanas iespēja un spiediens vienmērīgāk tiek sadalīts pa visu saskarsmes virsmu, attiecīgi garantējot labāku saķeri.

Labāka saķere uz slapja ceļa

Saskaņā ar Goodyear veikto tirgus pētījumu, droša braukšana pa slapjiem ceļiem ir viens no galvenajiem autovadītāju minētajiem faktoriem. Pateicoties “Active Cornergrip Technology” tehnoloģijai un īpašam ātrumsacīkšu protektora gumijas maisījumam, jauno Eagle F1 Asymmetric riepu sniegums, braucot pa slapjiem ceļiem, ir īpaši labs.

Goodyear veiktie plaša spektra testa rezultāti pierāda, ka riepu sniegums ir izcils; šī riepas atstāj aiz sevis jebkuru konkurentu, gan salīdzinot sniegumu braucot pa slapju ceļu, gan bremzējot.

“Riepas patērētājam sniedz to, ko tas patiešām vēlas: augstu pārliecinātības līmeni – lielisku saķeri līkumos un ļoti labu braukšanas sniegumu,” skaidro Ludvigs Naukhofs (Ludvig Nauckhoff), Goodyear Dunlop Nordic komercdirektors.

Zems trokšņu līmenis

Jauno Goodyear Eagle F1 Asymmetric riepu komforts ir pārbaudīts plaša spektra testos, kas veikti uz dažādiem ceļa segumiem, kā arī dažādās ātrumsacīkšu trasēs Eiropā. Viens no mērķiem bija radīt klusas augstas klases riepas, kas ilgos pārbraucienos sniegtu maksimālu komfortu. Riepu dizaineri sasniedza vairāk kā bija cerēts. Iekšējos testos tika pierādīts, ka, braucot ar ātrumu 80 km/h, šīs riepas ir par 25% klusākās nekā to priekšteces. Tas ir ievērojams sasniegums, kā rezultātā Goodyear Eagle F1 Asymmetric riepas izvirzās augstas klases riepu ar zemu trokšņa līmeni priekšgalā.

Jauna revolucionāra tehnoloģija uzstāda jaunu standartu augstas klases riepām

Vadoties pēc pašreizējiem augstākās klases transportlīdzekļu pārdošanas apjomiem var prognozēt, ka nākamo piecu gadu laikā pārdošanas apjomi šajā tirgus segmentā pieaugs par 800,000 vienībām. Skatoties uz šo pieaugumu, jāpiemin, ka augstas klases riepu pārdošanas skaits kopš 2000. gada Eiropā ir jau vairāk kā dubultojies. Goodyear Eagle F1 Asymmetric riepas ir tieša atbilde uz strauji augošo pieprasījumu pēc inovatīvām augstas klases riepām.

“Patērētāji pieprasa, lai riepas būtu drošas, komfortablas un tām būtu labs sniegums,” apgalvo Ludvigs Naukhofs.

“Eagle F1 Asymmetric riepas vēlreiz apliecina Goodyear kā kompānijas izcilās pozīcijas riepu ražotāju vidū. Tas ir uzņēmums, kas vada riepu ražošanas industriju un ar aizvien jaunu un inovatīvu risinājumu palīdzību apmierina patērētāju vajadzības pēc izciliem un uzticamiem produktiem.”

Pieejamas dažādos izmēros

Goodyear Eagle F1 Asymmetric riepas ir pieejamas 24 izmēros, sākot no 17 collām līdz 20 collām, un no 50. sērijas līdz 25.sērijai. Gandrīz visam šo riepu klāstam ir paredzētas versijas ar papildu slodzi, lai tās būtu piemērotas lielākajai daļai mūsdienu augstākās klases automašīnu.


Goodyear ir pasaulē lielākais riepu ražotājs. Tā galvenais birojs atrodas Akronā, Ohaio štatā, ASV. 28 valstīs, vairāk kā 90 rūpnīcās uzņēmums ražo riepas, tehnoloģiskus gumijas izstrādājumus un ķimikālijas. Uzņēmumam ir tirdzniecības filiāles gandrīz katrā pasaules valstī un kopumā Goodyear nodarbina vairāk kā 80 000 darbinieku visā pasaulē.

Goodyear Dunlop Nordic ir organizācija, kas pārstāv astoņas valstis – Ziemeļvalstis un Baltijas valstis. Tā vadošais birojs atrodas Stokholmā. Goodyear Dunlop Nordic nodarbināto skaits sasniedz aptuveni 120, un daļa produktu testēšanas iestāžu atrodas Somijas ziemeļos un Zviedrijā.
 
Visi komentāri
 
226619. viesis 19.februāris 2007 10:17
0 0 Atbildēt

Kārtīga reklāma.

226623. viesis 19.februāris 2007 11:48
0 0 Atbildēt

Reklaamas raksts salkans, bet kas tad ir taa sensaacija? Taa arii neiebraucu...

226628. viesis 19.februāris 2007 12:12
0 0 Atbildēt

sensaaciju izraisa tas, ka pat riepas protektora bilde rakstam nav pievienota.

226629. viesis 19.februāris 2007 12:13
0 0 Atbildēt

A kur riepas LV ceļiem, kas nodorošina papildus stabilitāti, braucot pa risēm, un, *******, berdēm ? :D

226635. viesis 19.februāris 2007 12:56
0 0 Atbildēt

šitas bija jāliek rubrikā "reklāmraksti"

226645. viesis 19.februāris 2007 13:34
0 0 Atbildēt

tjipa ''baba maja znajish, ah ne znajish - nu takoj krasavica , vot takaja zjopa ....'' nafig apraxc ja nau bildes.

226685. viesis 19.februāris 2007 17:30
0 0 Atbildēt

sensācia... sensācija.... latviešu ķieģeli amsterdamā.... sensācia... sensācija....

uztaisam prastas riepas, bet tikai dārgajos izmēros, pieliekam riepām ceņņiku = konkurentu parastais * 2 pareklamējam, ka tepat aiz stūra tādas var dabūt vēl dārgāk.... un bizness plaukst....

p.n.

jauns virsnieks nolaidis dibenā plaukstošu uzņēmumu.... :D:D:D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti