Likumprojekts par auto nodokli un auto reģistrāciju 122

 
8.marts 2007 11:01

Lasītājs: Es vēlos pievērst autovadītāju uzmanību uz šito samērā lielā slepenībā un steigā pieņemto likumprojektu. Vajag turēt acis vaļā.

MK piņēmis dramatisku likumprojektu, kā rezultātā autovadītājiem varētu nākties maksāt desmitiem reižu lielāku vecuma nodokli!

Līdzīga drāma ir ar pirmreizējās reģistrācijas nodevām. Es ceru ka Saemā šito murgu nepieņems, bet , ja pieņems, tad LV būs lielākie nodokļi ES - urā atkal pirmie!

Skatieties šeit »»
Precīzāk 2. un 3. pielikums

Šito es izkopēju no likumprojekta MK mājaslapā, bet tur ir vēl :)

Likumprojekts paredz mainīt nodokļa piemērošanas sistēmu, nodokļa aprēķināšanā izmantojot divus papildus kritērijus – automobiļa motora tilpumu un automobiļa radīto oglekļa dioksīda (CO2) emisiju daudzumu. Atkarībā no automobiļu motora tilpuma paredzēts noteikt trīs dažādas papildu nodokļa likmes – automobiļiem, kuru dzinēja tilpums ir 2000 – 2999 kubikcentimetri – 0,15 lati par cm3, automobiļiem, kuru motora tilpums ir 3000 – 3999 kubikcentimetri – 0,30 lati par cm3, un automobiļiem, kuru motora tilpums ir 4000 kubikcentimetri un lielāks – 0,50 lati par cm3. Otra nodokļa papildus komponente tiek aprēķināta atkarībā no vieglā automobiļa radīto CO2 izmešu daudzuma uz vienu kilometru.
...

staar, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
228329. viesis 8.marts 2007 11:12
0 0 Atbildēt

Ārprāts, mēs visi mirsim! Cik noprotu, parastiem automobiļiem (

228332. viesis 8.marts 2007 11:17
0 0 Atbildēt

jaa, par 5.7litru v8 naaksies gan 'biku' piemaksaat... :D

buus vairaak 1998cc turbo mashiinu ielaas

228343. viesis 8.marts 2007 11:29
0 0 Atbildēt

Nu bet tas tak tikai iebestajiem autinjiem pie pirmaas regjistraacijas

228344. viesis 8.marts 2007 11:32
0 0 Atbildēt

Gan jau ka neviena arii no parastajam 2L masinitem neiekljausies 2000cc apjomaa jo gan jau ka teh pasee bus kubatura 2019cc un cau maksaa tik ragaa tos papildus 300Ls..:)

228345. viesis 8.marts 2007 11:35
0 0 Atbildēt

nu īstenībā visiem 2.0 L motoriem parasti ir aptuveni ~1990cc

228346. viesis 8.marts 2007 11:35
0 0 Atbildēt

btw, nez kaa shie CO meeriis 10 gadus vecajiem auto? peec tehdatiem vai reaalo? :D ja peec datiem, ta kaada jeega, jo vecam auto katalizators var buut izraveets nafig laukaa? ;)

228353. viesis 8.marts 2007 11:53
0 0 Atbildēt

Nemaz jau tas nenotiek tā pa kluso, Dienas Biznesā tas viss arī bija sarakstīts.

228355. viesis 8.marts 2007 11:54
0 0 Atbildēt

Es saprotu ka ziimuljus varbuuut arii vajag mazliet ierobezjot( bet maz ticams ka tas ir paveicams shaadi) , tachu teiksim dzjipam vai mikroautobusam vajag normaalu motoru, un kameer muusu $%^$%^ celji nekljuus labaaki, bet kaa tagad tikai sliktaaki es ar saaku domaat vai tikai neizveeleeties dzjipu par ikdienas paarvietoshanaas liidzekli.

228362. viesis 8.marts 2007 12:19
0 0 Atbildēt

Smaids to Super Zigi!

Idiņ mūsdienu 2 litru motori, kuru patiesā kubatūra ir 1,990 un aptuveni ap to sasniedz jaudu lidz 200 zirgiem!!!

Un Tu ar savu 10 g.v. šrotu vari varbūt dabūt ārā lielāku jaudu, bet šaubos vai tavs šrots ir aprīkots ar drošības sistēmām u.t.t., kas palīdz uz ceļa! Bieži šie šroti nav Tex kārtība!!!!!!!

Un vēl ietaupi uz patēriņu un nopērc jaunu autiņu ar 2 litru motoru, kura patŗiņš ir 6 litri nevis 12 litri! Mēnesī pie 4000km nobraukuma ietaupīsi ap 130Ls , bikiņ piemetīsi klāt un līzī sanāks labs auto!

Pats braucu ar šā gada dīzeli 2litri un 140 zirgi, zini pietiek!:):) arī apdzīšanai!

228364. viesis 8.marts 2007 12:26
0 0 Atbildēt

meenesii 4k km nobraukums? dienaa paari par 100km jaarullee, psec :)

228365. viesis 8.marts 2007 12:27
0 0 Atbildēt

Kaapeec es miilu sho valsti !!! Te tachu taadas neierobezhotas iespeejas njirgaaties par cilveeku. Kur veelcitur var niicinaat aaraa tautsaimnieciibu. Shis pasaakums ir veersts itkaa uz inflācijas ierobezhoshanu, bet gudrie ekonomisti ar TURIIBAS diploomiet to tikai var izdomaat. Sleegt ciet ruupniicas un pacetlet nodokljus. Shobriid imports paarsniedz par 1000% eksportu un nekaadaa valsts politika nav uznjeemeejdarbiibas veicinaashani. Kur ir valsts pasuutiijumu- celju buuvee, slimniicu, skolu, beernudaarzu buuvees? Tai vietaa pansionaati, kuri ir dramatiskaa stavoklii tiek nodedzinaati ar visiem cilveekiem!!! Shobriiid ap 200 000 LV pilsonju vairs nedziivo Latvijaa. Truukst darba roku, jo palik slaisti vai tie, kuri dziivo te ar gjimeneem un nevar pamest sho zemi. Visaa visumaa rodas iespaids, ka muuseejie kaarteejo reizi paardevushies Briselei pa 30 Juudas grashiem lai atbriivotu vietu melnajiem un tiem, kuriem ir tuvas pretlatviskas veertiibas.

228367. viesis 8.marts 2007 12:33
0 0 Atbildēt

Pēdējais viesi, par taksistu strādā, ka tāds nobraukums!

Un neteiksim, ka mūsdienu 2.0 motoru standarta jauda ir 200zs.

Un zin ir pat 90-o gadu atmosfēriskie, kas pie 2.0 tilpuma sniedz 240zs. Vot kā ir!

A pac sēdies savā VW Gruppe produktā un rullē laimīgs. Vai tik nav Škoda???????????????????

228368. viesis 8.marts 2007 12:37
0 0 Atbildēt

Atvar, tev te ir hujovo? Tad brauc prom! Man te affigenno patīk. Ko var gausties!?

228369. viesis 8.marts 2007 12:38
0 0 Atbildēt

228362. viesis 08.03.2007 12:19

gudrjibeli , piem TypeR ir 200zs , tu vinju piedaavaa izmantot kaa gjimenes auto ?? A mosh CVar 3,3 buutu tomeer piemeerotaaks a , gudriit ??

Vot taadus 200+zs auto vajadzeetu lobiit ar nodokli , nevis pieklaajiigus

228370. viesis 8.marts 2007 12:42
0 0 Atbildēt

Visā visumā pareizi ir. Dauzlitru dzinēju ipasnieki maksas bisku vairak. Vareja ieviest vel papildus nodevu par auto svaru. Lai dziperi maksatu vel vairak, ja reiz vizina savu dibenu ar 2-3t smagu begemotu. Vienīgi, ka mani vairāk uztrauc, vai iegūtā naudiņa tiks izlietota ceļu uzlabošanai, nevis birokrātu algu palielināšanai uz citām nejēdzībām.

228371. viesis 8.marts 2007 12:42
0 0 Atbildēt

228362. viesis 08.03.2007 12:19

vispār jau taisnība, ziga šrotam nav šterna :D:D:D:D

228373. viesis 8.marts 2007 12:46
0 0 Atbildēt

Hesus naf prob. dienaa 100km norulljaat Juurmala-Riiga-Juurmala . nau tur jaabuut taxistam :)

228374. viesis 8.marts 2007 12:52
0 0 Atbildēt

Idiotisms ir ka mēra pēc motora tilpuma, jo motora tilpums tieši nepasaka, cik auto ēdīs degvielu vai piesārņos gaisu. Ja mērītu pēc izplūdes gāzu daudzuma, tad es šo atbalstītu, jo labums būtu mums visiem - gaiss kļūtu nedaudz tīrāks. Tad vismaz būtu interese tiekties uz ekoloģiskāku auto, lai bērneļi nedzīvo tik štruntīgā gaisā. Bieži ir tā, ka 1.3 nomocīts motorelis ēdīs degvielu un piesārņos gaisu daudz vairāk, kā moderns 3.o dzinējs!!! Šādas normas ir Vācijā, uz kuru mums tik ļoti patīk atsaukties - jo Tavs auto nodara mazāk ļaunuma videi, jo mazāki nodokļi un tas ir pareizi.

Ar inflāciju gan tam visam mazs sakars!

228375. viesis 8.marts 2007 12:55
0 0 Atbildēt

Tas vecuma cenzs ir galīgi garām, jo it kā stimulē pirkt 10gadus vecas mašīnas :( Man domāt, ka jauna mašīna jebkurā brīdī būs tehniski ideālā stāvoklī, jaunākās tehnoloģijas no jebkura aspekta būs progresīvākas, drošākas, ekoloģiskākas utt Kāpēc jaunām nelikt 0 Ls par reģistrāciju? Un savukārt tad ar katru gadu ar vien lielāku?

228376. viesis 8.marts 2007 12:58
0 0 Atbildēt

BMW 740 registracija 2500 LS =)

228378. viesis 8.marts 2007 13:00
0 0 Atbildēt

Ja reiz valdība nav spējīka cīnīties ar aplokšņu algām , ēnu ekonomiku utt....tad nu beidzot veiksmīgi atrada izeju, kā mazu kumosiņu no visas tās padarīšanas ielikt savā kabatā. Savākt piķi pie reģistrācijas, tas taču tik elementāri. Laikām nebus variantu, nāksies ņemt valsti doļā :)

228379. viesis 8.marts 2007 13:02
0 0 Atbildēt

Inflaciju nemaz neietekmes papildus slogs uz uznemumu transportu (kravas businus) ka zinams tiem motori parasti ir virs 2000cc. Gudra valsts, nav ko teikt.

228380. viesis 8.marts 2007 13:04
0 0 Atbildēt

POH@#$Y!

Pie tādiem cipariem:

Ievedam auto no DE ar ~5l darba tilpumu. Implantējam 2.0 dzinēju un braucam reģistrēties. Tālāk - atgrieztā secībā.

Un nevajad kakāt, ka šis projekts neskarts 2.0l klasi... lasīt mākat, vai kā? Nodokļis "par vecumu" (

228386. viesis 8.marts 2007 13:15
0 0 Atbildēt

pareizaak buutu meeriit zs un nm uz tonnu auto dziivsvara :D

228388. viesis 8.marts 2007 13:24
0 0 Atbildēt

Lai jau BIEZIE maksā ! Vai tad mums viņi ir jāaizstāv ? Parastais vidusslāņa iedzīvotājs reti kad iegādājas auto ar litrāžu virs divi. Nu, varbūt vēl 2,3 -2,4. Tas sanāks nedaudz dārgāk. Un tie jau 75% gadījumu ir arī potenciālie griesti. Virš trim litriem jau parasti sākas dārgās klases auto , un to pircējiem jau tie 3-4 tūkstoši eiriku viņu dzīvītē neko neizmainīs.

228390. viesis 8.marts 2007 13:31
0 0 Atbildēt

ok, ta kaa buut ar dzipiem un busiem? ar tiem ta brauc arii parastie, a normaalam busam normaals 3l motors

228392. viesis 8.marts 2007 13:36
0 0 Atbildēt

Rukša kungs un citi nosacīti biezie jūt, ka sāk iekļauties normālajā vidusslānī, līdz ar to, nav uz kā zīmēties, tāpēc tās mašīnas apliek ar nodokļiem, bet vēl jau nekas nav noticis, vēl ir kāds 1/2 gads laika, lai paņemtu kredītu, Baltezerā nopirktu zemi ar māju, iegādātos RS6 un pieliktu sev pie algas, to visu var paspēt un pēc tam kaut ūdensplūdi - pēc tāda principa vadās mūsu MK un 100 gudreļi :)

228395. viesis 8.marts 2007 13:49
0 0 Atbildēt

Ļoti vienkārši - kādreiz, kad bija mazliet citi, bet tik pat stulbi noteikumi, cilvēki sāka braukāt ar LT reģistrētiem auto. Tagad būs tas pats, piereģistrēs kaut kur ne LV auto un rukās uz nebēdu.. Varbūt vajag uztaisīt kādu offshore nevis bankas pakalpojumiem, bet gan auto reģistrācijai???

228398. viesis 8.marts 2007 14:13
0 0 Atbildēt

Inflācijas apkarošanai ir nepieciešams cilvēka svara nodoklis un plaušu tilpuma nodoklis. Tad uz ielām parādīsies vairāk tievo skeletu un tā varēs vairāk cilvēki satilpt sabiedriskajā transportā līdz ar to mazāk resu vajadzēs noteikta daudzuma cilēku pārvadāšanai. No kā būs labums - autobuss ar 1.8 l motoru varēs izkustēties no pieturas, un mazāk reisu veiks aiz kā gaiss būs tīrāks.

Man jau liekas ka ideja ir ekonomiski pamatota vēl vairākos aspektos.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

228399. viesis 8.marts 2007 14:16
0 0 Atbildēt

Priekšlikums inflācijas apkarošanai - ieviest reņģu nodokli. Tad pensionāriem būs dārgāk jāmaksā par reņģēm un viņi vairs nevarēs spekulēties ar nekustamajiem īpašumiem.

228401. viesis 8.marts 2007 14:19
0 0 Atbildēt

Zigi, ja tu saki, ka nav normālu valsts iestāžu vadītāju, tad ko neej pieteikties darbā?

228403. viesis 8.marts 2007 14:26
0 0 Atbildēt

Man dzipam 4.0 taadat nodoklis 2000LS...Nu vienkaarsi SUPER!!!

228406. viesis 8.marts 2007 14:35
0 0 Atbildēt

tas gadījumā nav attiecībā uz auto no ārvalstīm un uz jaunaujiem autiņiem tikai attiecināms nodoklis! Respektīvi veicot pirmreizējo reģistrāciju?????

a es varbuut gribu vecu autinju ar lielu dzineeju, kura veertiiba nav augsta, nah man maksaat taa itkaa es buutu biezais?

Ja es buutu biezias tad piedraazt, maksaatu ar, bet nafig

228407. viesis 8.marts 2007 14:36
0 0 Atbildēt

Man ir "pusautobuss" ar 3,3L motoru, ne man tā māšīna ātri iet ne es arī ālējios pa ielām. Manuprāt normāls ģimenes auto un ko tagad būs jāmaksā 990 Ls?

228408. viesis 8.marts 2007 14:37
0 0 Atbildēt

manuprāt vajadzētu ieviest nodokli mazlitrāžām, jo viņas nav tik dārgas ekspluatācijā un degvielā!

Otrkārt viņas traucē satiksmi, mazās jaudas dēļ nevar iekļauties satiksmē un rada bīstamas situācijas!

228409. viesis 8.marts 2007 14:39
0 0 Atbildēt

pedajais viesa koments rulz

228410. viesis 8.marts 2007 14:45
0 0 Atbildēt

Tauta ejam ielu grautiņos un ar mēslu dakšām mēžam arā Saeimu un Ministru kabinetu!

Vienkāršie ierēdņi mirst badā, policisti, ārsti, skolotāji mirst badā. Tikai mazai ierēdņu daļai ir "normālas" algas.

Valdība vispār ir sagājusi tūtā.

Aizklapējot ciet ražotnes u.t.t. tāda sajūta, ka drīz būsim tikai Eiroaps Centrāltisgus, kur tik visus ES mēslus pirksim IBIO!

Vai tiešām 100 gaišajām galvām, nav ne mazākās kripatiņas patriotisma un cieņas pret vēlētājiem!

Protams šitite nodokļi biezos netraucēs, taču normālai ģimienei iecirtīs smuku robu budžetā + samazinās jaunu autiņu ieplūšanu, palielinās auto vērtību.

Varu derēt uz visu kas man pieder, ka ne lats no šīs naudas neaizies ceļos.

Godīgi sakot pat nezinu par ko vēlēšanās baldot. Kreisie nepatīk, taču labējie savākušies tādi padumji!

Tiešām kapēc nevar būt cilvēki kuri grib darboties latvijai labvēlīgi nevis slīkt taukos un tīrīt ES, RU tupeles?

Es ja būtu deputāts nevarētu mierīgi naktīs gulēt, jo būtu kauns vēlētāju priekšā.

Ar katru gadu sāk gribēties vairāk un vairāk prom lo LV, jo Valsts paliek arvien sviestaināka un sviestaaināka:( Skumji bet fakts.

228411. viesis 8.marts 2007 14:50
0 0 Atbildēt

Un piebilstot par šo projektu. Sāk likties ka tiek lobētas atsevišķas Auto markas. jo reāli labāk braukt ar 2.5L dzinēju, kuram motora resurs būs 100% ilgāks nekā kautkādam 1.4 getsam! Man ir MB ar 340K KM noskrējienu 2.5L dīzelis. Protams šis tas motoram ir ticis mainīts. Taču gribētu zināt vai kāds 1.4 1.6 l motoriņš var vispār 300k izturēt?

228412. viesis 8.marts 2007 14:52
0 0 Atbildēt

es labāk braucu vecākā, bet autiņā kas ir komfortabls, labi iet uz priekšu (bez 200 zirgiem neviens neiet un nestāstiet pretējo..) un ir drošs. Un nevis mazs, ekonomisks (relatīvi)! Mazajam dzinējam ir liela slodze un vidēji uz viena darba litra patēriņs ir lielāks!

228413. viesis 8.marts 2007 15:00
0 0 Atbildēt

Jopcik, toch par plineru buus jaabalso :D

228414. viesis 8.marts 2007 15:01
0 0 Atbildēt

Un taukmuulis veel piedevaam sev algu paceela uz 3000 cik tur Ls, taadaa valstii dziivojam!

228415. viesis 8.marts 2007 15:02
0 0 Atbildēt

bet tas taču attiecās tikai uz pirmreizējo reģistrāciju! Nu fakts jaunu negribās pirkt un no DE arī negribās vest autiņu! nu ir *******!

228419. viesis 8.marts 2007 15:11
0 0 Atbildēt

likumprojektā rakstīts:

"Likumprojekts ierobežo lielākas jaudas un dārgāku vieglo automobiļu iegādi, veicinot pievēršanos ekonomiskākiem un lētākiem automobiļiem, tādējādi samazinot gan patērētāju izdevumus dārgāku transportlīdzekļu iegādei, gan degvielas iegādes izdevumus."

Es tak esmu latvietis nevis viegli ietekmējams eiropeietis!!! Ja es gribu lielu motoru es pirkšu lielu motoru, mani nepārliecinās pirkt mazlitrāžu! rezultātā ņemšu lielāku iazdevumu un beigās būs tikai pretējs efekts tam kas aprakstīts pēdiņās!

Debīlisms tas likumprojekts, nekāda loģiska pamatojuma tur aprakstītajam!

Vai tad kašķīgais letiņš to pieļaus? būs tak ziepes un grautiņi! tfu velns

228422. viesis 8.marts 2007 15:12
0 0 Atbildēt

Vai necelsies cenas tiem auto, kas jau ir LV ievesti un tiek eksplutēti..."Tikko no Vācijas" būs reāli dāgāks....

228424. viesis 8.marts 2007 15:15
0 0 Atbildēt

Iepeerciet lietotos auto - peec pusgada paardosiet par 1K dargaak kaa nopirkaat. Normaala spekulaacija uz ministru aspraatiibaam.

A es nevareeju saprast ko pie manas maajas shroti saradushies?

Biznesu taisa opifaaciji.

228425. viesis 8.marts 2007 15:19
0 0 Atbildēt

Cik es saprotu vecuma nodoklis ir tas, ko maksā katru gadu, jo projektā viens pielikums ir par pirmreizējo reģistrāciju un otrs par vecuma nodokli .

Tā pamatštelle ir tā, ka šitie grozījumi reāli skars minivenu un busiņu īpašniekus un kā zināms šitos braucamos ir iecienījušas ģimenes ar bērneļiem, manuprāt, tas ir pat vairāk kā rupji.

Tāpat, kas attiecas uz pirmreizējo reģistrāciju, tad vedīs iekšā krietni pajaunus auto. rezultātā pat tiem kurus pilnīvbā apmierinātu auto līdz 4 štukām un kuri negrib dēļ auto ņemt kredītu, tagad būs spiesti ņemt kredītus un pirkt jaunākus auto. Tad kā ir ar invlācijas apkarošanu?????? Vaitad viņi paši neteica, ka inflācijas viens no cēloņiem ir tas, ka visi dzīvo uz kredīta???

Beļģijā par kritēriju ņem motora KW, tā rezultātā busiņi un miniveni braukā, bet poršikus un hammerus gan nemana.

228426. viesis 8.marts 2007 15:20
0 0 Atbildēt

veicinot pievēršanos ekonomiskākiem un lētākiem automobiļiem, tādējādi samazinot gan patērētāju izdevumus dārgāku transportlīdzekļu iegādei, gan degvielas iegādes izdevumus

Nu vienkārši Idiotisks burtu salikums. Tak sen zināms, ka pat jauni 1.4l japānīši ēd tik pat cik 2.0l vācietis. + pēc pāris gadiem japānīts grabēs vairāk + vērtība būs daudz vairāk kritusies+ braukšanas konforts būs zems. Taču ja visus 100% novirzītu ceļiem varētu pat atbalstīt šo pasākumu. aču sapņo vien, ka varēsi pārvietoties pa ceļu, nevis bedri.

P.S. Vajadzētu jaunu terminu. Latvijā ir bedres pa kurām pārvietojas mašīnas, dažos bedru posmos ir arī pa kādam ceļam :D

228428. viesis 8.marts 2007 15:28
0 0 Atbildēt

Palabosim.

Mēs pārvietojamiems pa vienu lielu bedri kur pa retam patrāpās kāds ceļa vai asfalta gabaliņš.

228429. viesis 8.marts 2007 15:30
0 0 Atbildēt

He He valdiiba vel domaa kapeec visi izbrauc no latvijas....

Cuukdelfiins sev algu pieliek,bet pa tautu un veleetajiem nedomā...

Driiz latvija vsp aizies pilnigaa sviestaa... :@:@:@

228431. viesis 8.marts 2007 15:36
0 0 Atbildēt

pareizi vien ir: Kalvītis tautu nobarotu tikai tad, ja gribētu to apēst!

228432. viesis 8.marts 2007 15:36
0 0 Atbildēt

He he tikko sanaca smiekli:) lasijos komentarus Cilveki jums lielajam vairumam nav cienjas vienam pret otru kaut visi esam autovaditaji un visi vienada situacija ne bet vienam otru ir jaapliek ko jus gribat no valdibas domajat vinjiem ta cienja bus vinji ari ir latvieshi!!! :)

228434. viesis 8.marts 2007 15:39
0 0 Atbildēt

228432. viesi kuram nav cieņa pret otru?

Mēs te runājam par mašīnām, nevis par mašīnu šoferiem.

228436. viesis 8.marts 2007 15:44
0 0 Atbildēt

Man nav skaidrs! CSDD ir tāds plaukstošs uzņemums. Viņiem maksājam pat tādu kā "Nodoklis par nodokļa iekašēšanu" - vispār stulbums!

Kapēc vēl jāceļ maksas, ja grib samazināt inflāciju, tad lai samazina reģistrācijas utt maksas!

228437. viesis 8.marts 2007 16:03
0 0 Atbildēt

Visi brīnās kāpēc tik daudz džipu. Atbilde vienkārša - sliktie ceļi.

Arī pats esmu pārdevis savu VW Golf, lai pirktu RAV4, CRV vai kaut ko tamlīdzīgu.

228438. viesis 8.marts 2007 16:10
0 0 Atbildēt

neaizmirsīsim par apdrošinātājiem, kuriem pļņa sasniegs pasakainus apmērus, ja lielākā daļa auto būs cenā no 6k latu un ar kuriem pa latviju bez kasko nepabrauksi, tas nozīmē vēl daži simtiņi no katra autovad;ītāja. nenovērtējiet apdrošinātāju lobiju par zemu. ASV apdrošinātāju lobijs ir otrajā vietā aiz farmācijas.

228439. viesis 8.marts 2007 16:14
0 0 Atbildēt

Kāda starpība no tā ka visiem tas nepatīk?!

Tāpat karts pie sevis nububinās, uzrakstīt komentāru ka Kalvītis ir cūkdelfīns un aizies maksāt nodokli. Vai tad Latvijā ir problēmas? Ak jā - geji un lezbietes! Vot tad gan var iet demonstrācijās, protestēt un apmētāt ar kakām!

A valdība dara visādas daudz nejaukākas lietas par vidusmēra geju vai lezbieti un nevienu patiesībā tas nerausta.

Ja tur tie mūsu vēlētie onkas kaut mazliet baidītos, ka viņiem kāds iemestu ar svaigu sūdu - tad tikai kaut kas reāli varētu mainīties. Bet nu latvieši ir tādi kādi ir - vairāk besīsies pa forumiem, nekā kaut ko reāli pasāks ;)

228440. viesis 8.marts 2007 16:23
0 0 Atbildēt

viesi 228439!

Priekšlikumi? Reāli priekšlikumi, ko latvietis, kas tagad besās pa forumiem, varētu pasākt?

228443. viesis 8.marts 2007 16:35
0 0 Atbildēt

Es besos un kā vel besos par tām idiotiskajām izdarībām valdībā.Būtu lieka nauda varētu kautko darīt. Bet lai ielīstu valdībā un mēģinātu kautko darīt vajag kādus 100K LS, kur man tādus traut? Vēl vajaga īstos cilvērkus, kuri [b]GRIB[/b] strādāt un darīt visu valsts labā. Taču tagad pie varas ir cilvēki, kuri izmanto savu varu personīgu mērķu vadīti. Saprotu, katrs grib nopelnīt, taču vajag ēst normāli, nevis rīt, kā trakam!

Žēl, ka nemākam domāt par citiem.

P.S. esmu ar mieru līst valdībā un darīt visu, kas manos spēkos, taču:

1. netiktu, jo nav naudas un neesmu pazīstams

2. Viens neko neizdarītu, ja tiktu 51 cilvēks, kurš tiešām darītu visu labi 4 gadus, nevis 6 mēnešus pirms vēlēšanām sāktu domāt par tautu.

3. Viens nav cīnītājs.

Vispār jādara, ka senajā Romā. Vadīt valsti bija prestižs, ko darija bez maksas. Labi saprotu, ka jāmaksā, lai kautko darītu, taču valdība ir kā uzņēmums un visos uzņēmumos par sliktu strādāšanu, bezdarbību atlaiž!

P.S. man 19gadi.

228444. viesis 8.marts 2007 16:41
0 0 Atbildēt

...228403. viesis (Turība) 08.03.2007 14:26

Man dzipam 4.0 taadat nodoklis 2000LS... Nu vienkaarsi SUPER! !!

Turībā arī dauņi studē? Tu savu dzipu taisies izvest no valsts, lai vēlreiz ievestu un reģistrētu?

228445. viesis 8.marts 2007 16:46
0 0 Atbildēt

Man ir daži jautājumi! Pēc kā tiks noteikts motora tilpums un CO izmešu daudzums? Piemēram, ja autiņš nāks no Francijas vai ASV (līdz 2001.g.)? Ne visos franču papīros ir norādīta kubatūra, par amīšu taitliem nerunāsim. Un kā noteiks CO? Aparāts būs uz robežas vai CSDD nr. salīdz. boksā vai kur? Vai tas būs bezmaksas vai atkal kāds papildus jāsponsorē?

228449. viesis 8.marts 2007 17:13
0 0 Atbildēt

to 228440...

eh... izlasi vēlreiz ko es lasiju....

nu kaut vai: ...ka viņiem kāds iemestu ar svaigu sūdu - ...

var tak kustināt smadzenes ir daudz civilizēti veidi kā pilsoņi mēdz protestēt pret valdības lēmumiem - protesta akcijas, boikoti, streiki un galu galā nekārtības.

Un galu galā - kāpēc tu no manis prasi kaut kādus priekšlikumus - es tikai saku, ka dotie likumi, kas, it kā nevienam nepatīk, patiesībā nav nekāda problēma, jo izraisa tikai virkni komentārus internetā, kurus valstvīri diez vai mēdz lasīt un apdomāt.

228451. viesis 8.marts 2007 17:29
1 0 Atbildēt

:D :D :D

varu iedomaties - tie kuri dzīvo parastās deviņstāvēnēs un braukā ar krutām BMW.... ja šiem būs neizdevīgi pirkt krutākas BMW - šie sāks pirkt labākus dzīvokļus.... ;) :D :D :D :D un tad šī programma būs vispār nekam nederīga.... banānu valsts liktenis - 718i BMW... :D :D :D :D :D :D

228452. viesis 8.marts 2007 17:50
0 0 Atbildēt

vamansches cik ta man pa 6.5 bus jamaksa ???

228455. viesis 8.marts 2007 18:16
0 0 Atbildēt

Viņš nav nekāds cūkdelfīns bet Šreks! un diez vai cien. viesis ja tiktu valdībā nesamaitātos un nepaliktu tāds pats kā citi?

228456. viesis 8.marts 2007 18:23
0 0 Atbildēt

228436. viesis 08.03.2007 15:44

Man nav skaidrs! CSDD ir tāds plaukstošs uzņemums. Viņiem maksājam pat tādu kā "Nodoklis par nodokļa iekašēšanu" - vispār stulbums!

Kapēc vēl jāceļ maksas, ja grib samazināt inflāciju, tad lai samazina reģistrācijas utt maksas!

Šitas laps, es ar vienmēr ierēcu par to CSDD kvīti"Nodoklis par nokokļa iekasēšanu" :)))

228457. viesis 8.marts 2007 18:31
0 0 Atbildēt

i kaa ar dieselmobiiljiem? ar tas pats viss?

SZ pieraxti mani ar pie Jakova atbalstiitaajiem :D :D

228458. viesis 8.marts 2007 18:51
0 0 Atbildēt

Spānijā vai kādā citā karstasinīgākā valstī, tauta jau dedzinātu autobusus, bet Latvijā tik paburkšķēs un viss! Un valdība to zin!

Latvieši ir vienmēr bijuši vergi saviem kungiem, bet ar to vēl nepietiek! - kas var būt vel patīkamāks, kā sariebt savam tautietim?!

228463. viesis 8.marts 2007 19:42
0 0 Atbildēt

Kas, jūs te stulbi vai izliekušies ?

Es braucu ar 2 l tojotu avensi. 147 Zs, varu gan apdzīt, gan iekrāmēt iekšā sievu un 2 bērnus. Domāju ka auto ir pietiekoši drošs un uzticams. Arī nodokļos nekas nebūs jāpiemaksā. Normāla vidusšķiras mašīna. Un kas tur slikts ka ja kādam ar tādu ir par maz, tad būs daži simti jāpiemaksā ? Nu dažiem jau liekas ka 320 mersis ir tipiska vidējā latvieša mašīna. Nu nav gan !

klasē līdz 2 l var atrast gan pasātu, gan mondeo, gan škodu, gan acordu, gan vektru, un vēl veselu plejādi franču, itāļu un korejiešu. Pilnīgi pietiekamas mašīnas.

Kā mans vectētiņš teica: par lepnību ir jāmaksā... Ja kādam arto trūkst - lai maksā, man pof...

Valstij kaut kā ir jābremzē šis bezsaturīgais patēriņš. Un pareizi dara - pie mums atļautā braukšanas ātruma attīstīšanai 130 - 160 zs (kas nāk no tradicionāla 2 l motora) ir vairāk nekā pietiekami.

Niks

228465. viesis 8.marts 2007 19:55
0 0 Atbildēt

e-nazi, precīzi teikts. Vot šitas mani izrubī, valdība vienkārši kāš uz galvas, jo zina, ka liela daļa jūtās pārāk kruti un grib parādīt, ka 500- 600 lati nodoklītis gadā viņiem ir sīknauda, bēdīgi.

Nevajag nemaz spāniju, jebkurā no eiropas valstīm autovadītāji izietu ielās, ja viņiem mēģinātu kādu nodokli paaugstināt kaut vai uz pusi nerunājot par desmit reizēm un vairāk. Nav runa iekš tā vai ir nauda vai nav, runa ir par to, ka naturāli kāš uz galvas. Un domājiet ka tagad ceļus taisīs utt????? nafig viņiem pūlēties, ja naudu var ielikt radinieku projektiņā vai kautkā savādāk naudu piesabāčīt.

Vajadzētu sākt ar ceļu kvalitātes kontroli utt, bet kurš muļķis sev dzīvi sarežģīs. Lielākā daļa jaunuzcepto ceļu jau pēc diviem gadiem ir beigti. Neticu ka nemāk, vienkārši, ja uztaisīs labu ceļu, tad nebūs pēctam ko darīt. Arī pēdējais joks, ka valdība gvelž par naudas taupīšanu un inflācijas novēršanu, bet nākošā dienā dubulto sev algas, johaidī, pretīgi paliek!!!! Laikam tiešām esam pelnījuši šitādu dzīvi.

228466. viesis 8.marts 2007 20:01
0 0 Atbildēt

Bac, man tada c*******, ka driz ne vien par mulkiem pataisitie skolotaji, arsti un pensionari piketes, bet skiet, ka driz vidusmera pilsonim bus jamekle skjuni dakshas ar ko pakutinat resno kroplju mikstumus... un diez vai polichi vinjus aizstaves, jo cik esmu dzirdejis neviens vidusmera policis nav apmierinats ar bardainas fosilijas aktivitatem...

228467. viesis 8.marts 2007 20:08
0 0 Atbildēt

Man buus *******... 4.6... Un 1994. gada... Prieks ar miiljo auto buut LV. Buus jaaatgriezhaas pie Getza, no kura pirms meenesha izlecu vemdams... ZaaliC.

228471. viesis 8.marts 2007 20:54
0 0 Atbildēt

Te var noskatities vakardienas ''kas notiek latvija?". Interesanti. Neviens ierednis no ministrijam nespeja sakarigi argumentet, kapec japacel nodoklis par auto.

www.youtube.com/watch?v=_hRsd49OXKM

www.youtube.com/watch?v=wY52pgZT7jY

228472. viesis 8.marts 2007 21:04
0 0 Atbildēt

viesi, kas ar koujotu brauc, piekrītu, ka vieglais ar 2 litru motoru ir normāls dinamsisks auto, pats braucu ar vēl mazāku 1,6 mazda 3. Ar diviem bērniem varbūt var kautkur aizbraukt ar tavām pieminētajām automašīnām, bet ja bērni ir 3 un vairāk, vai viens no tiem ir tik mazs, ka viņam vajadzīgi rati utt. tad ko darīt??? Man bračkam ir kupla ģimene un pats arī tāds darbīgs un viš pirms laika atteicās nu bussa un pārsēdās uz pasātu, rezultātā pēc gada pārdeva pasātu un atkal nopirka busiņu, jo pasātā bija krietni pa šauru. Tagad visi jaunākie busiņi sver pie divām tonām, kā rezultātā ar 2,5 dīzeli tā vien pietiek. un zirgi arī tikai ap simtu, takšto nav runa tikai par mersistiem un bembistiem. Un ja tev liekas, ka ģimenēm ar 3 un vairāk bērniem vajadzētu sadārdzināt dzīvi, vai visus sastuķēt pasātos utt, tad sory, bet tev nepiekrītu.

228473. viesis 8.marts 2007 21:25
0 0 Atbildēt

Nez kas i videi kaitgks, 1.8 turbo vai 3.0 atmosferiskais Zirdzinji ta apm. vienadi laikam.. Tok japerk buus mazlitrazas biturbo nitro xe xe..

127.0.0.1 212.93.97.206

SEC-SGHC100G/1.0 UP.Browser/5.0.5.1 (GUI)

228474. viesis 8.marts 2007 21:50
0 0 Atbildēt

228471. viesis

Paldies par linku! Pilnīgi pārliecinājos ar kuru no divām ķermeņa daļām mūsu likumdevēji pieņem lēmumus!

228476. viesis 8.marts 2007 21:58
0 0 Atbildēt

a es nopirku auto un registresu igaunija uz savu frimu un ta latvija lai iet nar saviem nodokliem.....

228478. viesis 8.marts 2007 22:16
0 0 Atbildēt

Autors manāmi iebremzējis un krietni saputrojies. Izmaiņas bija zināmas jau 2-3 dienas atpakaļ un tas attiecas tikai uz pirmo reģistrāciju LV. Par ikgadējo ceļa nodokli nekur nekas nav minēts. Tā kā no lielām naudas summām būs jāšķiras tikai tiem kas maina mašīnas kā zeķes un mīl lielus motorus.

Otra lieta - vecuma nodoklis vecām mašīnām jau ir zaudējis jēgu, jo nu jau labu laiku kā šāda vecuma mašīnas vairs neieved, jo pirmkārt Vācijas šrotos tādu ir palicis maz un otrkārt to vešana neatmaksājas.

Tā kā autoram par nepamatotas panikas sēšanu žetons... starp acīm.

228479. viesis 8.marts 2007 22:19
0 0 Atbildēt

Normāls likums lai kaut cik ierobežotu negausīgās patērēšanas māniju. Uz katra stūra var sastapt prātotāju kurš uzskata, ka lielāks ir labāks. CV ir ģimenes auto? Cik tad ir tās daudzbērnu ģimenes, kurām reāli vajag tādu busu? Lielākā daļa CV tiek izmantota pārmērīgi uzbarotu punču un to turpmākai pieštopēšanai nepieciešamo pārtikas krājumu pārvietošanai no lielveikala uz migu.

2006 gadā pārdoti: 4437 mazā, 6193 kompaktnieki, 4323 vidējā un 1237 lielā klase. Jauni apvidnieki ir pārdoti veseli 5056!!! Cik daudz mums ir turīgu laucinieku, kuri nepietiekami uzturēto lauku ceļu pārvarēšanai var atļauties jaunus apvidus auto. Lielākai daļai no šiem Latvijas sliktajiem ceļiem piemērotajiem visurgājējiem nebūs jāpārvar nopietnāks šķērslis par guļošo policistu pie skolas.

228482. viesis 8.marts 2007 23:07
0 0 Atbildēt

Rupicii pilniigi nepiekriitu tavam teksatm.kur tad laucinieki prks mašiinas ja ievestās ir viss letākas.

228483. viesis 8.marts 2007 23:08
0 0 Atbildēt

1) Storms, izkatās ka ar kultūras līmeni tev ir kā ir un nenolaidīšos līdz tavam līmenim lai ar tevi te kasītos, bet paņem briļukus un palasi vairāk par to, no kurienas šāda ideja nāk un atceries, ka tas ir projekts kura teksts var izmainīties. 2) es vienkārši pievēršu uzmanību un izņemot tevi te visi vēl apbrīnojami mierīgi. Tapēc iedzer nomierinošu tējiņu un ej gulēt, rīt uz skolu.

228486. viesis 8.marts 2007 23:59
0 0 Atbildēt

Niks -> staaram

Nu es gan kaut kā neesmu redzējis jaukos mikroautobusus, piestūķētus pilnus ar jautri čalojošiem bērneļiem. Pārsvarā ar CV vizinās aptaukojušies vīreļi vai tādas pat bābas ķemmē lielveikalus.

Un ģimenes vajadzībām ir arī atrodami normāli busi: VW Transporter/caravele; sharan, Opel vivaro (tas pac nissans) ir pieejami ar 1,9 l dīzeli. Citroen jumpy, Fiat scudo, doblo, ford c un s-max, galaxy; toyo verso modeļi; 800 pegijs... Galu galā arī zafira un espace ir 7 vietas. Visiem šiem auto nav problēmu ar ietilpību, un uz tiem arī neatiecas jaunais nodoklis. Ja kādam ar šeit nosauktajiem modeļiem ir par maz - lai maksā. Man liekas ka šajā paletē var atrast da jebko - ietilpību, dinamiku, gaitu.

Es ceru, ka tiem kas piestūķējuši savus papelacus ar 4 bērniem nevajag lai auto būtu M3 dinamika... Neredzu motīvu ģimenes auto iebāzt 3,3 l motoru un pēc tam staipīt gunāriņu. Ja kāds bez tā nevar dzīvot - lai iet uz kasi, man pof...

Arī paaugstinātas caurgājamības auto, tiesa gan ne tik plašā gammā, ir atrodami zem 2 l robežas, vai arī minimāli pāri tai. Man nu asariņa nenobirs par 4,4 l kruizera pircēja nomaksāto nodoklīti. Normālai ikdienas lietošanai tādam auto neredzu pamatojumu. Un par luksa precēm vienmēr ir bijis jāmaksā vairāk.

Vienīgie kas pa īstam cieš no ši nodokļa ir īstie meža veči - tiem patiešām pajeras vai nisani nav mazāki kā 2,5 td. Un tikai tādi arī darbam mežā tiek pirkti. Pārējās [lielās] modifikācijas ir tīrs ponts, un par to [pontu] arī ir jāmksā. Loģiski un pareizi.

Puņķaini puikas kas par TunM piķi taisās iepirkt nojātus "status cārus" lai cepjās veseli. daži māxlinieki pāris raxtus atpakaļ jau izpildijās. Varbūt papildus nodoklis liks karstajiem prātiem racionāli padomāt pirms iepirkt auto, kura spējas krietni apsteidz paša meistarību un finansiālās iespējas nopirkt da kautvai normālas riepas.

228487. viesis 9.marts 2007 0:01
0 0 Atbildēt

228471. viesis 08.03.2007 20:54

Tā bāba Domburšovā vispār spārda:D:D:D Kas notiek??? Kurš ir atbildīgs par to, ka tajās komisijās tiek saaicināti pilnīgie analfabēti??? Pati atzīst, ka niuhja nerubī tēmā, taču labprāt par to "gudri" izsakās:D

228491. viesis 9.marts 2007 1:10
0 0 Atbildēt

Да примут такие налоги будем ездить с литовскими номерами! Какие проблемы! Они уже не знают как с населения бабло состригать! Лучше бы делом занялись и разобрались с утечкой кадров за границу!

228492. viesis 9.marts 2007 1:22
0 0 Atbildēt

prieksh kam nodarboties ar taadiem siikumiem? labaak izstraadaasim projektu kaa ievest te leeto darbaspeeku ;)

par leishu nr ... nju bet pareizi Viitols arii teica.. panjem LT uztureeshanaas atljauju ... regjistree autosu LT un brauc te bez beedu :) atkriit debiilaas sertificeeshanas(lielaa meeraa) TA 1x 2os gados.. nodolki utttttttt

te nu sak prasiities peec automobilju lietotaaju asociaacijas :)

228517. viesis 9.marts 2007 9:43
0 0 Atbildēt

Nav jāizgudro otrreiz velosipēda- pēc motora tilpuma nodokļi ir arī citās valstīs, piemēram Anglijā, jautājums ir tikai par to, kādi ir parametri par ko un cik lieli, protams, ņemot vērā arī auto tipu (piemēram buss, furgons utt.) loģiski, ka Bentley Continental un Maserati un citi lai arī maksā par to. Tādēļ jau svarīgi noteikumos iestrādāt, ka vidusmēra LV iedzīvotājus tas neietekmē. Piedāvāju nevis "aplikt" šo ideju, bet koriģēt un precizēt.

228520. viesis 9.marts 2007 9:55
0 0 Atbildēt

Nesaprotu par ko šeit dīc lieljaudas šrotu un ASV volgu brauceji,

tagad ir sērijā WV 1,4 divu turbīnu dzinējs ar liekas 140 ZS, vai 170 ZS - uz to nekādi jaunie nod neaatiecas, ja nu vienīgi piemaksa par izmešiem var sanākt. Vai ar to nepietiek ;)))

228524. viesis 9.marts 2007 10:20
0 0 Atbildēt

i cik tad njammaa tas jaukais izturiigais un visnotalj citaadi slaveejamais motoriic ? :P un resursinjsh? un remonta izmaxas kad taas 2as turbiiniites atstiepsies?

228530. viesis 9.marts 2007 10:50
0 0 Atbildēt

ok atrast var visvisadus piemerus kaa palist zem tiem 2iem litriem! bet rodas jautajums--->nafig tas ir vajadzigs? priekshkam jasarezgii jau taa sarezgitaa dzive? Starp citu noskatoties to raidijumu kas notiek Latvijaa....sapratu ka sito likumprojektu nepienems....parak daudz pretrunu!

228532. viesis 9.marts 2007 10:59
0 0 Atbildēt

Ai bļāviens ļautiņi kas par murugu!!! Tas nekas ka ir auto kam ir ekonomiski motori motori ar divam turbinam un litrāžu zem diviem litriem. Ja Tev patik tad perc!!! Bet cik daudz cilvēku tik dažādas gaumes. Visi tak nevar braukt ar vienadam mašīnām citiem patik amerikāni ar komfortu un jaudu. Citiem patik vēl kas cits nevar ta ka padomju laikos visiem vienu. Visi ed vienu desu. dzer vienu pienu un brauka ar vienu auto!!!

228534. viesis 9.marts 2007 11:03
0 0 Atbildēt

Likumprojektam ir liels pamats būt pieņēmtam. Laivaikā vidēji svērtai iauto lietotājam neliktos - ar >2 litru motoru 99% dzīves gadīgumu ir līdz acīm pietiekami. Tad, ja CV no 3.0 litru motora nespēj noņemt cienīgu jaudu ir tikai un vienīgi CV kietotāju un ražotāju iekšējā problēma (ir pietiekami daudz > 2.0 alternatīvu šim lielajam un mazjaudīgajam dampim). Moderns 1,6, pat nerunājot par 1,8 un 2,0 motors lieliski uzvedas līdz 120 km/h (apdzīšanai tākā vajadzētu pietikt, jo atļautais ātrums lielākoties uz šosejas ir 90 km/h), ja gribi kādu apdzīt, kas brauc 120 km/h - moš tad vēl sodus atcelt par braukšanu līdz +50 km/h.

Te lasīju - 320 mersis vidusmēra latvieša mašīna - gandrīz apraudājos no smiekliem! Pat vācijā, kur tos ražo TĀ NAV vidusmēra vācijas iedzīvotāja mašīna. Tāpēc principiālu iebildumu pret šādu likumprojektu nav. Varbūt tikai nelielas korekcijas - komerctransportam cita pieeja (kravas busiņi) utt, kaut gan MB Sprinteris ar 1,9 tīri feini griežas - neteiktu, ka lido, bet kur ar tādu jālido???

Derētu vēl ieviest OCTA kā lielbritānijā, ka 19 gadīgam puņķēdājam octa par M3 ir jāmaksā 2-3 REIZES lielāka, nekā 40-gadīgam pilsonim ar lielisku CSN vēsturi. Tad mazāk būs piemāru par uz Krastenes novākotiem M3 utt.

228535. viesis 9.marts 2007 11:04
0 0 Atbildēt

Gribi atšķirties - lūdzu, maksā!

228538. viesis 9.marts 2007 11:07
0 0 Atbildēt

Pag, bet vai tad kaut kur ir teikts, ka likums attieksies arī uz kravas un komerctransportu? Gan jau, ka kravas busiņi, mikroautobusi (>9 sēdvietas) un mežsargu pikapi ar nodokli aplikti netiks, tikai vieglās pasažieru.

228539. viesis 9.marts 2007 11:07
0 0 Atbildēt

DACIA logan ir transportlīdzeklis, 130 BMW ir krāna pagarinājums.

Opel Zafira ar kādu 1,7 dīzeli - ģimenes auto, CV ar 3,3 un 4x4 mazvērtības kompleksu aizsegs (cik ta bieži ar to vāģi tiek visa gīmene vizināta?) Es saprastu, ka tāc 3,3 litru CV tiek darbināts pa brīvdienām, bet ikdienā lietots cits, ekonomiskāks dampis. 90% gadījumu lilie izmēri un lielājauda netiek izmantota, jo tā ar atļāuto ātrumu pārvadā 1nu dibenu no un uz darbu...

228541. viesis 9.marts 2007 11:10
0 0 Atbildēt

Vai ta 3,3 ir Voyagerim mazākais motors? Vai tik pat nebija arī 2,0. 2,4 toč bija.

228543. viesis 9.marts 2007 11:12
0 0 Atbildēt

Nu tas ir stulbums.Ja saprotams par masinam virs 3L tas varetu piemerot,bet auto no 2L tas nav saprotams. Parsvara auto ir no 2L lidz 2.5L. Ta saucama: "Vajag naudu - panem no auto vaditajem."

228545. viesis 9.marts 2007 11:13
0 0 Atbildēt

Un tiem, kas te tik ļoti uztraucas par drošību, sak, mazās mašīnas neesot drošas.

Bremzes viņām ir? Ir! Stūre darbojas? Darbojas! Kopā turās? Jaunas turās! Pārējā drošība jau ir atkarīga tikai no blīves starp stūri un sēdekli. Normālam cilvēkam 10 airbagi nav vajadzīgi, normāli šoferi cenšas airbagus neizmantot :)

228550. viesis 9.marts 2007 11:17
0 0 Atbildēt

un atceraties, ka tas, ka maki spaidit bremzi, NEVIENMER izglabs, jarekjinas ar ari ar daunjiem, kas tev var ieskriet sanos kaut ar samosvalu !

228553. viesis 9.marts 2007 11:25
0 0 Atbildēt

to Urlans_Cinga

Pārbaudīju, Voyagera īsajai versijai patiešām mazākais dzinēja tilpums ir 2,0. Ar tādu braucis neesmu, bet pieļauju, ka, ja tā satiksme ir uz publiskajiem ceļiem, tad vajadzētu iekļauties.

Krāniņu jau nav aizliegts pagarināt, bet maksā :)

228554. viesis 9.marts 2007 11:26
0 0 Atbildēt

Tiem, kam liekas ka mazas mašīnas ir nedrošas - video:

www.youtube.com/watch?v=ju6t-yyoU8s

Tiem, kam liekas ka lielas mašīnas ir izturīgas - video:

www.youtube.com/watch?v=zCrHwqGfkYs

228555. viesis 9.marts 2007 11:30
0 0 Atbildēt

Nu tajā II Golfiņa gadījumā jau tieši blīve nenostrādāja. Var jau būt, ka MB vai Volvo būtu mazliet palielinājis izredzes izdzīvot, bet labāka blīve būtu nosargājusi ne tikai pie Golfa, bet arī Matiza stūres.

228560. viesis 9.marts 2007 11:49
0 0 Atbildēt

Latvijā ir vidusslānis? Vai par tiem Tu sauc tos, kas dzīvo pāri saviem līdzekļiem?

palūri vācijā vidēji statistisko auto, un tad sāc stāstīt, kas ir vidusslānis! Ibiopeso!

bet īstenībā - Latvijā vidusslānis ir daudz gudrāks un biezāks par vācijas vidusslāni, kā arī sastāda procentuāli lielāko sabiedrības daļu... :D Kā tad!

228561. viesis 9.marts 2007 11:57
0 0 Atbildēt

Mhm - latvijā vidusslānis ir tie, kas pērk jaunu C-klasi 320, bmw 3/5-er, lexus utt, vismaz ar 2,5 litru motoru... muahaha

228563. viesis 9.marts 2007 12:06
0 0 Atbildēt

Niks - > iepriekšējais viesis:

ko tu te spīdi ar kaut kādiem encap rezultātiem. Skaidri redzams ka tos taisijuši idijoti. Latvietis praktiskais ir gājis skolā, un zina ka liels = drošs. Un pat ja ir skaidri redzams ka apņirgtajam getzam ir nožēlojamas 4 zvaigznes, bet lielajam, skaistajam bmw (3 sērija, no '97 gada) ir vesela 1 1/2 zvaigne. Tas taču kaut ko nozīmē ?

Latvietis praktiskais iet pa pasauli ar plaši aizvērtām acīm, un tikai sitiens ar brūnu koku vai rubli spēj to pamodināt.

Sviestainajam Vītolam domburšovā bija jāsāk braugt augumā FM tantei (viņa auto markās bija pilnīgi nekompetenta, tas tiesa) par to ka nabaga latvim pērkot audi a6 (ak vai, lētākā un mazākā iespējamā mašīna kurā latvis var ielocīties) būs jāmaksā vairāk, jo audi motori lūk sākās no 2,4 l. It kā nebūtu arī 1,9 TDI ... Un it kā audi būtu iztikas minimums, bez kura latvis dzīvot nevar. Pēdējais vispār sviesc - par normālu VIDUSŠĶIRAS MB E 320 būs jāpiemaksā 1000 ls. Kur vēl var aizdir$ties...

Da manis pēc nodokļa pieaugums var būt kaut vai 3000 ls. Ja māte daba apveltija ar mazu krānu un vēl mazākām smadzenēm, tad būs jāmaksā, ko lai citu pasaka. Man pietiek ar 2 l toyo avensi, mani darbenieki braukā ar 1,6 l corollām, un ir apmierināti kā lāči.

Noteikti nabaga potenciālie hummeru pircēji ir pilnīgā frustācijā pēc šāda lēmuma :)

un Urlan, tu esi drusku par daudz sacepies. Es esmu savā biznesā, māku skaitīt naudu (varbūt :)), un nav man nekāda sakara ar FM. Bet šos grozijumus atbalstu. Jo tās nenormālības, kas notiek uz mūsu ceļiem ir jāizbeidz

228568. viesis 9.marts 2007 13:06
0 0 Atbildēt

228563. viesis 09.03.2007 12:06

atbalstu, pareizi pateici. smiekls naak, ja ieks LR, kur max atrums ir 90 (dazviet vasaraa 100) km/h nevar drosi apdziit, ja motors "tikai" 2litri. man gan liekas, ka aatrums uz sosejaam ir ap 110-120 un arii tajaa es ar savu veco 1.8 japaani nejuutos apdalits un varu apdziit, ja to vajag dariit. bet kaa jau tautas teicienaa ir teikt - sliktam dejotaajam ...x traucee, taapat arii par brauceejiem, kuriem 2 litriigi motori pa mazu. ha, ha. lai arii nedomaaju, ka hammeru un taml. pirceeju loks ar sho samazinaasies, tachu ceru, ka mazie "urlas" vairs negribees pirkt 90 gadu vidus bmw vai taml ar lielajiem dzineejiem un celju kultuura uzlabosies.

228570. viesis 9.marts 2007 13:20
0 0 Atbildēt

neesi idiots, superzigi?

pat visaam sportiniekiem (evo, sti, t5) motors ir liidz 2,5

ar ko tad tu pats brauc? ar 1984.g. 300D bez turbiinas?

228587. viesis 9.marts 2007 14:14
0 0 Atbildēt

tad tagad vairs tādas iespējas - dzīvot labāk - nebūs. punkts! :D

Vidusmērs atradies ar 12 un 14 gadīgiem meršiem...

228619. viesis 9.marts 2007 15:49
0 0 Atbildēt

Urlan, nepalaid muti ! Varu iedomāties afigenno pacanu, kuram naudas mb coupe pietika, bet nu 300 Ls nodoklis pērkot jaunu vecu šrotu būs problēma :) Vari jau pavīpsnāt par mani, stulbu mietpilsoni - hipotekārais kredīts uz 20 gadiem par dzīvokli centrā, kura vērtība 3 gadu laikā ir dubultojusies... Arī avensis ir ņemts PILNA servisa līzingā, katru mēnesi maksāju 460 eur, un tā būs jāmaksā vēl 2 gadi... Un man nav NEKĀDU problēmu ar šo auto (un nekas neliecina, ka būs nākotnē). Tā vietā lai kniebtos servisos un meklētu kurā šrotā var nopirkt lētāku izpūtēju, es varu pavadīt vairāk laiku ar saviem bērniem :)

Saprātīgi izvēloties auto šīs nodokļu izmaiņas nevienu neskars, gribēsi zīmēties - proti maksāt.

Edgariņa raxc ir tīra sviesta kulšana. Mūsdienu autobūvē var atrast tik exotiskus modeļus, kuri izkritīs ārā no jebkuriem rāmjiem. Vēl jau varēja salīdzināt lotus elise ar gaz 24. 100 % dabā nepastāv, nav iespējams uztaisīt perfektu likumu, kurš visiem patiktu. Domāju, ka savu galveno mērķi likums saniegs. Pumpainiem puikām ar eMkām nav jābrauc. Un nopietniem onkām tie lati nebūs iemesls braukt uz lietuvu pēc uzturēšanās atļaujas.

Niks

228634. viesis 9.marts 2007 17:15
0 0 Atbildēt

Jaunākās ziņas high output šrotmobilistiem un ASV typeGAZ faniem - iespējams ka nodoklis par tilpumu visdrīzāk būs tikai no 3000cc, par CO2 nebūs vispār

Tā ka nebūs jums jāiepērk WV 1,4 ar 170 ZS:))

228642. viesis 9.marts 2007 17:33
0 0 Atbildēt

nu tas ir sviests lobeet neekonomiskus amurikaanju suudus ar mega kubatuuru - veel Mosh atljaut nemainiit sarkanos pavarotnjikus? un kaapeec pirmreizeejai registraacijai lobeet arii vecas un/vai jaunas Volgas?

228658. viesis 9.marts 2007 18:18
0 0 Atbildēt

Lasu un domāju, par ko mēs te visi cepamies.

Šāds vai tāds pirmreizējās akcīzes nodoklis ir visās EU valstīs. Kam no jaudas, kam no tilpuma. Attiecīgi tirgus specifikai dažādi ražotāji piedāvā pat dažādus dzinējus - kur tilpums - tur motori ar turbīnām, kur jauda, tur "deforsētus" dzinējus...

Tāds nodoklis ir VISUR.

Vienīgais, kam varētu piekrist ir U_C viedoklim par naudas izlietojumu un sistēmas caurspīdīgumu - vai nauda iekasēta un kur tā ir izmantota.

Tas, ka nav braucamu mažīnīnu zem 2 litri nepiekritīšu. Ir. Arī ģimenes auto ir.

Vairāk tas izklausās pēc strīda - ja laulības gredzens būs vienkārš, nodokļa nau, ja būs ar brjuļiku mazu - tad mazs, ja ar vienu lielu vai daudziem maziem - tad liels nodoklis.

Un te puse bļauj - man patīk gredzeni ar 3 mazmazītiņiem brjuļikiem - kāpēc man jāmaksā nodoklis...

228660. viesis 9.marts 2007 18:51
0 0 Atbildēt

Ko nu ievēlējām ar to nu jādzīvo...

Pr bitēm un/vai Plineru es nez vai jelkad balsošu, bet pagaidām reālus darbus (lai arī ne visai populārus) esmu redzējis tikai vienas valdības īsajā mūžā... Patika/nepatika viņa valdīšanas virziens, tas ir katra personiskais jautājums, bet ar slotu pret birokrātiju gan atvēzējās... Tas daudziem citiem patreiz pie varas esošajiem taukmūļiem nepatika... Vot i nolinčoja jamo...

Kur būtu viņa vadībā valsts nonākusi - var spriedelēt par tēmu - ja tantei būtu riteņi...

Reiz pa TV rādīja kādu atmodas laiku video. Sēdēja tur pie gara galda tālaika tautas priekštāvji, tādi labi baroti un galda malā tāc izstīdzējis studentiņš, kas toreiz varēja zināt, ka šitāds Šreks izaugs...

228671. viesis 9.marts 2007 22:10
0 0 Atbildēt

228619. viesis 09.03.2007 15:49 aka Niks:

ooluh.. ko tu njemies ar savu avensi un darbinieku mazlitraazjaam? taa vietaa lai glupiibas raxtiitu.. mosh toch aizej liidz mazajiem un meegjini jau no shodienas ieaudzinaat tieksmi peec vazeliina un izljurkaatas pakaljas :P taapat kaa teetukam..

jaabuut taadam kas redz raxtiito un labpraat tam pakljaujaas :) un tad buus jauki.. supaa dupaa miskaste avensha izskataa (negraabju to no zila gaisa.. pasham dabaa 2x taadas ir.. arii corollas ar 1.6 unikaali ekonomisko motoriiti) dziivokliitis liizee uz paardesmit gadinjiem...jo papucis saveejo buus sen nopaardevis ..panjeemis liizi uz lielaaku... un tanii briidii ariii bankroteejis :)

koroch.. ej ka tu...

228698. viesis 11.marts 2007 13:09
0 0 Atbildēt

Niks -> kindzulim

Nu īsti nesapratu, ko tu ar to gribēji teikt. es esmu stulbs, tāpēc ka esmu nopircis dzīvokli kredītā ? Vajadzēja būt "brīvam utu vanagam" un joprojām maksāt īri ? Lai jebkurš namsainieks var mani drātēt BEZ VAZELĪNA ?

Un avensis ir ļoti nepareiza izvēle ? Jo visi pareizie pacani brauc tikai ar īstu āriešu piebezdētām emkām, un tagad, kad nodoklī būs jāmaksā 1000 ls vairāk, pacani nevarēs nopirkt xenona/diožu lampočkas (jaunas riepas pērk tikai pilnīgi mana tipa idiņi)...

Es šo likumprojektu atbalstu, jo ceru ka tas palīdzēs novākt no ielām pumpainus puņķēdājus, kuru auto šobrīd ir vairāk jaudas nekā meistarības. Mani šīs nodevas neskar, un domāju ka normāli domājošam vidusmēra iedzīvotājam šajā kontekstā nav par ko satraukties.

Un par mani neuztraucies, gan es pats ar sevi tikšu galā.

228701. viesis 11.marts 2007 16:14
0 0 Atbildēt

nikam: gribeeju pateikt tikai to ka esi prasts mietpilsonis kas taalaak par savu kraanu neredz :) un par taadiem uztraucos tik deelj taa iemesla...ka jamie muuzjiigi piesmirdina visur un visu ar savu debiilo pareizumu...

ataa mullja :)

228710. viesis 11.marts 2007 23:43
0 0 Atbildēt

Urlans_Cinga: un krāns no tiem diskiem par cik cm garāks kļuva? Nejūties apčakarēts, būtu pa to naudu kaur vai avensi nopircis.

228714. viesis 12.marts 2007 1:02
0 0 Atbildēt

Niks -> Urlanam

Laikam neuzrakstiju, ka to "srano toyo" pirku jaunu. Pie tikšanās parādīsi man diskus par 15.000 Ls. Neesmu redzējis. Ja vari to atļauties, tad tev noteikti metamais pa zemi velkās :o

Mani darbinieki jau ir izbraukājušies un sapratuši, ka nekāda medusmaize TUR nav. Te viņiem ir normāli darba un sadzīves apstākļi, JAUNA, DROŠA dienesta mašīna, 40 st/nedēļa, alga - pieklājīga, bonusi. Es nemēģinu pacelties uz savu darbinieku rēķina, lai gan pilnīgi droši varēju tos 2 corollu 26.000 Ls pārdalīt "brālīgi", lai darbiniekiem sanāk vecs mersis un pašam - spīdīgs landkruizers. Pieļauju, ka šāds viedoklis te nev īpaši populārs, bet nu pof :) Muļāšos vien tālāk.

Un par "pumpainajiem" - kaut vai šodien. Uz Gulbenes šosejas, vietā kuru varēt jau saukt par sabrukušu šoseju (pie gaujas). Es "nometu" no kruīza 110 uz 80 km/h, un mani apdzina m5 (iepriekšējās paaudzes) ar vismaz 150 km/h. Man nav žēl, lai teš kā grib, kamēr tas mani neskar. Bet es pieturos pie uzskata, ka nobrieduši cilvēki tā nebrauc. Pat ja tās emkas šoferim bija 60 gadi, es viņu saukšu par idiotu. Suicīds nav atbilde...

kindzulim - nu chegevaras krekliņu vairs nenēsāju, tas tiesa (ja tu saprati ko es ar to gribēju teikt) :)

Man tev nekas nav jāppierāda, gan jau dzīve tevi izmācīs. Tu vari sēdēt un niknoties uz valdību, saimu, policistu, skolotāju, mammu, lietu, šļūdoni... No tavām dusmām nekas nemainīsies. Bet vari arī būt veiklāks savā prātā, piemēroties jaunajiem apstākļiem un savu enerģiju tērēt lietderīgi - saskaņā ar jaunajiem spēles noteikumiem, radīt kaut ko jaunu, un veiksmes gadijumā ar to nopelnīt.

Visu labu tev,

nezaudē pacietību un nesaukājies ! :)

Līdz nākošajai svētdienai...

228798. viesis 12.marts 2007 12:19
0 0 Atbildēt

Labi, nenoturējos un pusdienlaikā ielīdu te pačalot :) Par visu pēc kārtas.

1. lobē mazauto - kurus konkrēti ? Cik zinu, visiem ražotājiem ir ko piedāvāt arī zem 2l kategorijā. un kompaktā un vidējā klase ir saprātīga izvēle. Visa eiropa tā brauc. Mums tikai vajag slāvu glamūru...

2. standarta cilvēciņš var nopirkt arī 1,9 TDI un tas ir pilnīgi pietiekami atļautajiem 90 km/h (pac ar A4 esmu nobraucis ap 100.000 km). Ja gribi braukt ātrāk - proti maksāt.

3. kam vajag "status car", bet statusa (un $$$) nav - lai reģistrē kaut ķīnā. Man pof.

Jauns avensis salonā tā arī maksā (ar pvn :)). Es rīt braucu uz pirmo apkopi - 15.000 km. Pēc 3 gadu'pilna servisa līzinga termiņa beigām, protams paskatīšos ko ar to auto darīt. Varbūt izpirkšu līdz galam, un pārdošu tālāk, varbūt nometīšu servisa pagalmā. Pats gan noteikti braukšu ar jaunu mašīnu.

Man neskauž bmw, mb, lexy. Es arī to varu atļauties, bet runa nav par to. Es vnk negribu lai man kāds pumpainais uzkrīt uz galvas un vēlāk citiem būtu jāorganizē asins nodošanas akcijas...

Un man ir tiesības kopš '91 gada. Viens punkts bija, bet nu jau ir dzēsies. Visu cieņu tev, ja spēj tik savaldīgi braukt, lai 9 gadu laikā neiekultos nepatikšanās. Man pāris izsistas lampas ir gadijušās (93-97 gados)...

Un tomēr es palieku pie uzskata ka Latvijas apstākļos dārgu un jaudīgu auto patēriņš ir jāierobežo. Tāpat kā ir jācīnās ar "lidojošajiem zārkiem"

233603. viesis 9.maijs 2007 20:01
0 0 Atbildēt

Par grozījumiem likumā "Par vieglo automobiļu un motociklu nodokli"

Šodien tika iesniegta vairāku organizāciju parakstīta atklāta vēstule Valdībai par paredzamo nodokļu paaugstināšanu vieglajām automašīnām un motocikliem.

Latvijas Republikas Saiemai

Jēkaba 11, Rīga, LV1811

Valsts Kancelejai

Brīvības bulv. 36, Rīga, LV1520

Latvijas Republikas Finanšu ministrijai

Smilšu 1, Rīga, LV1919

Masu medijiem

Atklātā vēstule.

16.03.2007

Par grozījumiem likumā "Par vieglo automobiļu un motociklu nodokli"

Ministru kabinets 2007. gada 6. martā ir atbalstījis finanšu ministra Oskara Spurdziņa vadītās darba grupas izstrādāto pasākumu kopumu inflācijas ierobežošanai, kas paredz veikt virkni pasākumu daudzās tautsaimniecības jomās, tai skaitā arī transporta līdzekļu pirmās reģistrācijas nodokļu lieluma izmaiņas atkarībā no dzinēja tilpuma. Šīs darbības, cenu kāpuma apkarošanai, nemaz neliecina par konsekvenci auto tirgus biznesā. Taču ar nožēlu jākonstatē, ka izstrādātās izmaiņas cenu kāpuma apkarošanai ilgstošā laika periodā var radīt neparedzamas sekas LR jau tā novecojušā autoparka attīstībai. Tam nav nekāda sakara ar kopējā valsts pieprasījuma samazināšanos un inflācijas bremzēšanu. Tieši pretēji - uz nodokļu rēķina cenu kāpums tiktu tikai veicināts un līdz tā ieviešanai auto tirgus piedzīvotu tikai papildus ažiotāžu un iedzīvotājiem nāktos vien tērēt papildus summas auto iegādei, jo pēc tam tas vispār lielākajai daļai nebūs iespējams. Latvijā ir vairāk kā 400 lietoto auto tirgotāju, kuri godīgi maksā nodokļus, taču nodokļu paaugstinājums var stipri ietekmēt šo tirgotāju darbību.

Kādas sekas mūsuprāt būtu šādām izmaiņām?

Ņemot vērā 1999. gada 1. aprīlī pieņemto lēmumu aplikt ar papildus nodokli automašīnas, par pamatu ņemot dzinēja tilpuma lielumu, sekas bija katastrofālas Latvijas auto tirgotājiem un ar auto saistīto blakus pakalpojumu sniedzējiem - daudzi stabili strādājošie auto tirdzniecības uzņēmumi, pārvadātāju kompānijas un autoservisi bankrotēja - it sevišķi rajonos;

Latvijā masveidā sāka parādīties automašīnas ar Lietuvas reģistrācijas numuru zīmēm.

Kādas sekas ir šādam reģistrācijas veidam, ja tas tiek pielietots Latvijas iedzīvotāju īpašumā esošajiem auto, lai samazinātu izmaksas auto ekspluatācijai un reģistrācijai?

netiek maksāti ceļa nodokļi, OCTA, u.c.;

viss, kas saistīts ar sodiem un identifikāciju (iespējama bezatbildība un viltošana);

auto tiek pirkti labvēlīgāku nodokļu valstī līdz ar to, protams, samazinās imports, bet nauda pārvietojas uz kaimiņvalstīm, kuras nebaida naudas ieplūšana viņu budžetos;

aizplūst auto tirgotāju peļņa, sociālie nodokļi par algām un citi saistītie ienākumi;

jau 2000. gadā tika konstatēts nevis ieņēmumu pieaugums budžetā, bet gan to iztrūkums miljonos latu;

pazaudējām arī lietoto auto tirgu, kurš pašlaik Lietuvā ir sasniedzis gandrīz 4 miljonus gadā;

pagāja trīs gadi, kamēr atjaunojās normāls auto skaita pieaugums valstī un līdz šim brīdim bija novērojama situācijas stabilizēšanās un kopējā auto parka atjaunošanās.

Ņemot vērā pašreizējo situāciju, kad Latvija ir ES ar vairāk vai mazāk atvieglotām pārvietošanās iespējām gan pilsoņiem, gan viņu līdzekļiem un īpašumam uzskatam, ka sekas būs vēl ļaunākas un zaudējumi lielāki jo arī Igaunijā reģistrēšanas nosacījumi ir daudz labvēlīgāki. Arī attiecībā uz PVN priekšnodokli Lietuva ir sapratusi savu kļūdu un ar 2007. gada 1. septembri atceļ aizliegumu izmantot PVN maksājumu kā priekšnodokli, lai Lietuvas uzņēmēji nedarītu to Latvijā vai Igaunijā reģistrētajos uzņēmumos. Bet Latvija domā par iespēju atcelt šādu kārtību, luksus auto reģistrāciju kompāniju pamatlīdzekļos. Tas būs nākošais lielais grūdiens sākt domāt par auto reģistrāciju kaimiņvalstīs .Un vispār - jēdziens "luksus auto" ir ļoti strīdīgs, jo ir ļoti dārgi automobiļi ar neliela tilpuma dzinējiem un ir lēti, vidusmēra pircējam pieejami automobiļi ar lielāka tilpuma dzinējiem. Te vairāk izsaka cena, taču tādus automobiļus, kuru cena pārsniedz vismaz (!) 60 tūkstošus latu, Latvijā gada laikā ieved un reģistrē tikai dažus desmitus.

Varbūt tomēr der atcerēties, ka automašīnas un nauda nav nekustamais īpašums un ir iespēja brīvi pārvietoties Eiropas Savienības teritorijā. Un, ja šāda veida nodokļus pieņemam, tad varbūt to vajadzētu darīt kopā ar pārējām ES valstīm, lai nesanāk tā, ka valsts ar vienu no mazākajām teritorijām un iedzīvotāju skaitu izsludina visnelabvēlīgāko nodokļu nastu un sagaida, ka visi brauks maksāt nodokļus uz Latviju. Jau šobrīd nodokļi LR pirmreizējai automašīnas reģistrācijai ir vairākkārtīgi augstāki nekā Lietuvā un Igaunijā, tāpēc mēģinājums tos vēl vairāk palielināt novedīs pie haosa šobrīd sakārtotajā auto tirgū. Lūdzam neveikt nekādas izmaiņas uz atstāt pašreizējo nodevu apmērus. Atbildi lūdzam nosūtīt uz Lietoto auto tirgotāju asociāciju Biķernieku ielā 58, Rīgā, LV1006.

Ar cieņu:Lietoto auto tirgotāju asociācija Uģis Vītols

SIA Amerikas auto Aldis Sāmītis

SIA Atlas Motors Dāvis Maksiņš

SIA Ameira Edgars Kreicšteins

SIA Auto Statuss Raimonds Īlenāns

SIA Goldauto Agris Kārkliņš

SIA E&S auto Raivo Saļms

Biedrība Amerikāņu auto klubs Dins Ziemelis

Biedrība Latvijas Volvo klubs Ieva Šķēle

Biedrība Latvijas SAAB klubs Normunds Kalvāns

Biedrība Latvijas BMW klubs Jānis Kārkliņš

Biedrība MB Club.lv Valdis Grīnbergs

Biedrība Latvijas Chrysler Voyager klubs Jānis Gaņģis

233604. viesis 9.maijs 2007 20:02
0 0 Atbildēt

Nodokļus automašīnām piemēros pēc motoru tilpuma [ 8 ]

LETA

Trešdiena, 09. maijs (2007) 17:31

N

odokļi automašīnām un motocikliem tiks piemēroti, ņemot vērā to motora tilpumu, šodien nolēma Saeimas Budžeta un finanšu komisija, pirms galīgā lasījuma izskatot grozījumus likumā «Par automašīnu un motociklu nodokli».

Šie grozījumi iekļauti inflācijas apkarošanas plānā.

Grozījumi likumā paredz nodokli automašīnām un motocikliem turpmāk aprēķināt ne tikai pēc auto vecuma, bet arī pēc motora tilpuma.

Nodokli par dzinēja tilpumu rēķinās tikai no trīs litru dzinēja tilpuma, lai vairākām vidējās klases automašīnām nepiemērotu paaugstināta nodokļa likmi.

Komisija nolēma izstrādāt savu priekšlikumu, kas paredzētu automašīnām ar motora tilpumu virs 3000 kubikcentimetru piemērot fiksēto papildu nodokli. Tas būs ievērojami mazāks nekā Finanšu ministrijas piedāvātajā variantā.

Jau iepriekš valdība grozījumos likumā «Par automašīnu un motociklu nodokli» nolēma neņemt CO2 izmešu apjomu par kritēriju nodokļa lieluma aprēķināšanā, jo šis ir objektīvi grūti izrēķināms rādītājs. Tomēr valdība pilnībā neatsakās iekasēt nodokļus no CO2. Ar laiku varētu izstrādāt tiesību aktu grozījumus, lai piemērotu šo nodokli arī lietotajām automašīnām.

Šodien Saeimas komisijas sēdē Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) pārstāvis Imants Paeglītis norādīja, ka CO2 izmešu apjomu var noteikt tikai jaunām automašīnām, kas ir aptuveni 25% no CSDD reģistrēto automašīnu skaita.

Komisija nolēma, ka par automašīnām ar motora tilpumu no 3000 līdz 3500 kubikcentimetriem būs 300 latu nodokļa likme, no 3500 līdz 4000 kubikcentimetriem - 400 lati, bet no 4000 līdz 4500 kubikcentimetriem - 500 lati. Transportlīdzekļiem ar motora tilpumu lielāku par 4500 kubikcentimetriem likme būs 600 lati.

Saeimas komisija vēl precizēs priekšlikumus likumam nākamnedēļ.

233605. viesis 9.maijs 2007 20:05
0 0 Atbildēt

Protesta akcija-nost ar jaunajiem auto nodokļiem miniveniem --,braucam 18.maijā,tiekamies TC mols,pl 15.00,tas ir piekdien---

Tas ir uzbraukums kārtīgām, kuplām Latviešu ģimenēm, kurām nepietiek ar ''golfiņu''un tam līdzīgiem ērmiem.

Mūs tāč ir daudz un mēs varētu sarīkot iespaidīgu akciju,var būt pat oficiālu un saskaņotu ar instancēm,vai arī kā savadāk, jebkurā gadījumā varētu piesaistīt uzmanību!

Pilnigi piekritu protesta akcijai ,sākuma varetu savakties liels daudzums auto kas ir lielaki par 3 litri un pabraukaties pa Rigas ielam .Diez vai patiktu ja paris simtu masinu kolona rinkotu pa Rigu ,ja ar to bus par maz noblokesim paris ielas Riga . Es domaju ka uz akciju atsauksme butu liela tikai vajag kadu kas piesaka oficialu streiku ,tas ir organizetajuDomāju ka vajag bloķēt ceļus tā mēs vairāk pievērsīsim sev uzmanību .Es piedalos! Būšu ar savu Dodžu.

300 voyagerus buutu gruuti pamaniit???

Bet vajadzeetu tieshi sastreeguma stundaa un ap paris kvartaaliem,noblokeejot un paralizeejot satiksmi!(tad shie padomaas)ap Salu tiltu-Krasta ielu kaut kur.

braucam 18.maijā,tiekamies TC mols,pl 15.00,tas ir piekdien

236526. viesis 20.jūnijs 2007 14:14
0 0 Atbildēt

233605. viesis ;)))) NO SAKUMA SAGRABINIET NAUDU BENZINAM.....A seviski attapigajam ;) nodoklis bus tikko ievestam masinam ,ta ka vari atslabt !!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti