«Forsāža» piedāvā - dragreiss «Battery Drag Meeting 2007» 10

 
11.aprīlis 2007 10:37

22. aprīlī Biķernieku sporta kompleksā pulcēsies Latvijas ātrākās automašīnas, lai sacenstos šīs sezonas pirmajās oficiālajās dragreisa sacīkstēs „Battery Drag Meeting 2007”.



Pilnīgi jaunu dragsteru sacensību apmeklētājiem apsolījis nodemonstrēt arī Igaunijas čempions Lauri Kuriks, kura auto līdz 100 km/h ieskrienas pusotrā sekundē!

Dalībnieki sacensībām varēs pieteikties jau no 13. aprīļa interneta portālā www.getaway.lv, un tā būs kā garantija dalībai sacīkstēs, ja reģistrācijas laikā pieteiksies pārāk liels skaits dalībnieku. Reģistrācija un auto tehniskā apskate notiks gan iepriekšējā dienā (no plkst. 17.00 līdz 21.00), gan arī 22. aprīlī (no plkst. 8.30 līdz 11.30). Dalībnieku kvalifikācijas braucienu sākums un skatītāju ierašanās no plkst. 14.00, bet sacensību atklāšana – plkst. 17.00.

Automašīnu iedalījums pa klasēm: A klase – 5000 ccm un vairāk, B klase – no 3001 līdz 4999 ccm, C klase – no 2001 līdz 3000 ccm, D klase – no 1601 līdz 2000 ccm, E klase – līdz 1600. Dīzeļdzinējiem papildus koeficients 0.7. Automašīnas ar turbo, nitro sitēmu vai rotordzinēju darba tilpumu reizina ar koeficientu 1.7.



Lai gan skatītāju uzmanība vairāk tiek veltīta lielo klašu braucieniem, kur sacenšas jaudīgākas automašīnas ar iespaidīgiem dzinēja resursiem, šogad paredzama spriedze arī mazajā klasē, jo ir jau zināms, ka daudzu sacīkšu uzvarētājam Xenon CRX ir gaidāmi vairāki ļoti nopietni konkurenti.

Skatītājiem un dalībniekiem par prieku uz sacensībām „Battery Drag Meeting” apsolījis ierasties pirmais Igaunijas čempions Outlaw klasē un vairāku rekordu sasniedzējs ¼ jūdzē Lauri Kuriks. Baltijā un Skandināvijas valstīs populārā autosportista rekords ¼ jūdzē ir 9,614 sekundes (2005), un paātrinājuma brīdī tika sasniegts ātrums – 237,42 km/h. Rīgā Kuriks ieradīsies ar pilnīgi jaunu dragsteru, kas ir uzbūvēts uz Pontiac Trans Am bāzes un ir aprīkots ar speciālu bremzēšanas izpletni. Automašīnas svars ir tikai 1150 kg, dzinēja tilpums – 8,9 l; 1000 zirgspēku jauda plus NOS; 1300 Nm, ieskrējiens no 0 līdz 100 km/h – 1,5 sekundē! Lauri ar savu jauno auto, iespējams, sasniegs jaunu Latvijas rekordu 1/8 jūdzē!



Sacīkšu starplaikos notiks arī drifta paraugdemonstrējumu šovs, kurā uzstāsies Latvijas drifta meistari Gvido Elksnis un Kristaps Blušs (HGK Motorsport). Savukārt pēc dragreisa – ap plkst. 21.00 – notiks tradicionālais riepu kūpināšanas šovs, kura uzvarētājs saņems vērtīgas balvas no „Pirelli”.

Žurnāls „Forsāža” sacensības rīko jau trešo gadu. Pirmo reizi „Forsāža Baltic Drag Meeting” notika žurnāla gada jubilejā 2005. gada maijā. Dalībnieku pozitīvās atsauksmes mudināja darbu turpināt, un nākamajā gadā tika sasniegts gan braucēju rekordskaits oficiālo dragreisu vēsturē, gan arī bija daudz vairāk skatītāju.

Sacensības „Battery Drag Meeting 2007” atbalsta: getaway.lv, auto.delfi.lv, Yokohama, bmwclub.lv, motors24.lv, TV5, Yota, iauto.lv, xenon.lv, bmwpower.lv, Pirelli, Rīgas Dizains, autonews.lv un EVO bārs.
 
Visi komentāri
 
231828. viesis 11.aprīlis 2007 10:52
0 0 Atbildēt

1.5sek līdz 100km/h!!!!! tad jau šitam pat veyrons ar savām 2.5sek netiek līdzi:)

231829. viesis 11.aprīlis 2007 10:59
0 0 Atbildēt

neieshu uz turieni, shitie shovi ir pedejais kreps

231830. viesis 11.aprīlis 2007 11:04
0 0 Atbildēt

veyrons jau ielas auto - dragsters ir cita padarīšana..

šovi kā StreetRace party nebūs, šeit galvenā prioritāte ir SACESNĪBAS. Protams skatītāju priekam arī šis tas notiks no šoviem, tikai ne tā kā citiem!

231832. viesis 11.aprīlis 2007 11:26
0 0 Atbildēt

njefiga sebe gandriiz 9l biideli zem haubes iemaaniit ... nez no kurienes taadu biideli izrakushi?!?

231841. viesis 11.aprīlis 2007 12:23
0 0 Atbildēt

Sveetdienaa :D

231867. viesis 11.aprīlis 2007 14:08
0 0 Atbildēt

kā parasti par ieejas biļešu cenām ne vārda:(((

231907. viesis 11.aprīlis 2007 17:55
0 0 Atbildēt

jā jā jā, cik ieeja?

231913. viesis 11.aprīlis 2007 19:28
0 0 Atbildēt

$ie mezonigo motoru dampji labi rauj,esmu redzejis tos darbiba Santa Pod trase Anglija.........atrakie dragsteri pasaule ir ar rake$u dzinejiem,bet daudzas valstis tadi sen jau aizliegti-delj negadijumiem un parliekas slodzes uz pilotu. Varetu aizbraukt ar savu sunju vedamo auto,bet zel karteja sajuga(tas ir jauns atkal)-haha!!!!

231920. viesis 11.aprīlis 2007 20:29
0 0 Atbildēt

Jā kāds nezin kas tas tāds ir Poņķiks Trans AM, tad var apskatīties iepriekšējo postu "KITT uz pārdošanu".... :)

232041. viesis 12.aprīlis 2007 17:26
0 0 Atbildēt

bāc a cik tiketi maksās..?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti