Satiksmes drošības kampaņas „Nāvīgi ieradumi!” ietvaros sākušies pasākumi Rīgā un Latvijas lielākajās pilsētās. Kampaņas tēls „Nāvīte” izies ielās.
Pie lielveikaliem, tirdzniecības centriem un Statoil benzīna uzpildes stacijās kampaņas simbols – Nāvīte ar saviem palīgiem skaidros autovadītājiem un viņu pasažieriem nāvīgo ieradumu bīstamību.Izplatītākie no bīstamajiem ieradumiem pie stūres ir ēšana, dzeršana, strīdēšanās ar pasažieriem, transportlīdzekļa iekārtu regulēšana, kā arī izklaidīga apkārtnes vērošana, lūpu krāsošana vai pat avīžu lasīšana.
Kampaņas laikā ar speciāli veidotiem koordinācijas un uzmanības testiem cilvēkiem demonstrēs, ka viņi nespēj kvalitatīvi veikt vairākas darbības vienlaikus. Informatīvo pasākumu laikā tiks dalīti arī bukleti, kuros uzsvērts, cik reizes palielinās risks iekļūt ceļu satiksmes negadījumos, ja vadot transportlīdzekli autovadītājs runā pa mobilo telefonu, sūta īsziņu, ēd, dzer vai smēķē.
Kampaņas interaktīvie pasākumi risināsies Rīgā, kā arī lielākajās Latvijas pilsētās - Valmierā, Ventspilī, Jūrmalā, Liepājā, Bauskā, Jēkabpilī, Rēzeknē, Daugavpilī, Jelgavā un Dobelē. Sīkāka informācija par aktivitātēm reģionos atrodama CSDD interneta mājas lapā.
Atgādinām, ka 18.aprīlī Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) sadarbībā ar Satiksmes ministriju, Iekšlietu ministriju un Valsts policiju uzsāka jaunu kampaņu „Nāvīgs ieradums!”. Tās nolūks ir mainīt sabiedrības ieradumus un pierādīt, ka nevar vienlaikus braukt ar transportlīdzekli un nodarboties vēl ar ko citu.
Kampaņa tiek finansēta no OCTA līdzekļiem. Kampaņas radošo risinājumu izstrādāja aģentūras „Alfa centrs”, bet pasākumus organizē „Ideju institūts”.
Da jau ar to akciju ZB, un PN. Kaa brauca un runaaj ap mob telu, taa arii runaas -nafig ta jams izdomaac. Vieniigais ko nevar eerti dariit bez brivroku sisteemas ir slegaat robus. Citaadi arii ar visu briivroku sisteemu tas viss noveersh uzmaniibu ka maz neliekas.