Gar Daugavas krastu visā tā garumā plāno izveidot veloceliņu 30

 
17.maijs 2007 0:10

Organizācija «Daugavas savienība» nolēmusi gar Daugavas krastu visā tā garumā Latvijas teritorijā izveidot veloceliņu. Paredzēts, ka veloceliņš pārmaiņus varētu vest gar abiem Daugavas krastiem.

Viens no iecerētā veloceliņa posmiem varētu būt jau patlaban izveidotais celiņš riteņbraucējiem no Naujienas līdz Krāslavai, kura projektu savulaik virzījusi viena no «Daugavas savienības» valdes loceklēm Ilze Stabulniece.

Kā uzsvēra Īvāns, patlaban svarīgi sameklēt cilvēku, kurš varētu «apstrādāt» šo ideju un izveidot projektu ar veloceliņa maršrutu, lai būtu skaidrs, cik liels finansējums būs nepieciešams šī celiņa izveidošanai un kas varētu būt finansējuma avots.

Viņaprāt, šī celiņa izveidošanā varētu iesaistīt «Daugavas savienībā» esošās pašvaldības - tās, kuras atrodas Daugavas krastā. Arī pārējie savienības locekļi atbalstījuši priekšlikumu, taču vēl nepieciešamas pārrunas ar pašvaldību vadītājiem.

Politiķis informēja, ka Naujienas-Krāslavas veloceliņa izveidošanā piesaistīts arī Eiropas Savienības finansējums, par kuru ierīkotas norādes pie celiņa, kā arī atpūtas vietas.

Par iespējamo projekta finansējumu «Daugavas savienība» spriedīs septembrī, kad tā pēc vasaras pārtraukuma sanāks uz nākamo sēdi.

«Šī iecere varētu labi izdoties, jo gar Daugavas krastu ir ļoti daudz vecu ceļu, ko varētu pārveidot par riteņbraukšanai piemērotiem celiņiem,» sacīja Īvāns.

Viņš informēja, ka Lielvārdes pašvaldības pārstāvis Aivars Troska «Daugavas savienībā» paudis ieceri veloceliņu šajā rajonā veidot no Rīgas hidroelektrostacijas līdz Ikšķilei gar elektrostacijas dambi. Varētu veidot arī iebraukšanu pa to Doles salā.

No Rīgas līdz Jēkabpilij veloceliņš varētu vest gar Daugavas labo krastu, stāstīja Īvāns, norādot, ka savulaik runājis ar Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta direktoru Pēteri Stranci, ka pie Dārziņu rajona Rīgā varētu veidot riteņbraucēju promenādi.

Savukārt kreisajā krastā iecerētā veloceliņa posms varētu būt no Bolderājas līdz Rīgas centram, kuru paredzēts izveidot tuvākajā laikā.

Veloceliņa izveidošanā gar Daugavas krastu varētu iesaistīt arī nevalstiskās organizācijas. Īpašu interesi izrādījis Vides aizsardzības klubs.
 
Visi komentāri
 
234176. viesis 17.maijs 2007 0:16
0 0 Atbildēt

No tēmas par 8. Pasaules brīnumu?

234177. viesis 17.maijs 2007 0:16
0 0 Atbildēt

:D ideaali... taa vietaa lai streebtu savu putru jams njem un velocelinjus fantazee...

buutu esoshos CELJUS izpratojis kaa uztureet...

234184. viesis 17.maijs 2007 1:46
0 0 Atbildēt

tjipa liidz pat Belarusijai!? nu tad jau tagad varees gaazeet uz nebeedu :D

234187. viesis 17.maijs 2007 4:24
0 0 Atbildēt

Velocelinji protams i neslikti, bet izskatas, ka pedeja laika kadam ik pa laikam gribas pekshnji tadu kkur uzveidot.. Veleshanas kkadas tuvojas

127.0.0.1 212.93.97.206

SEC-SGHC100G/1.0 UP.Browser/5.0.5.1 (GUI)

234188. viesis 17.maijs 2007 7:58
0 0 Atbildēt

Gribās redzēt kā caur biezo īpašumu ies veloceliņš,viņam po uz tauvas joslu un žogs līdz upei.Drīzāk tas saucas ,veloceliņš gar D-pils šoseju.

234190. viesis 17.maijs 2007 8:37
0 0 Atbildēt

Vērtīga lieta, tik nez tik kas tur brauks. Cik saprotu, saskaņā ar Rīgas vadības idejām, galvenais būtu visus cilvēkus kā siļķes sastūķēt sab. transportā, tāpec veloceliņi tiek būvēti mistiskos virzienos "atpūtai". Rezultātā, protams, tādi nevienam nav vajadzīgi un īstenībā ir tukša naudas izsviešana. Un jāpiekrīt, ka vajadzētu sākt ar normālu esošā (viena) uzturēšanu, nevis jāturpina mistisku plānu taisīšana.

234191. viesis 17.maijs 2007 9:02
0 0 Atbildēt

Finansēt,varētu ziedotāji,kuru vārdus varētu sarakstīt uz kilometru stabiem,līdzīgi kā tajā slavenajā Liepājas sienā!

Īvān,cik jāmaksā,lai mans vārds tiktu iedrukāts stabā?

234193. viesis 17.maijs 2007 9:05
0 0 Atbildēt

vai nevarētu vienkārši sākt pie ceļu remontiem izbūvēt veloceliņus - nu kāpēc atjaunojot vienības gatvi nav paredzēts veloceliņš ?

Kāpēc nav paredzēts veloceliņš uz jaunā tilta (varbūt ir , neredzēju projektā ) Kāpēc nav vloceliņa gar jauno saulkrastu šoseju ?

utt...

kaut kāds grandiozuma komplekss,vai nevar sākt lēnām un konsekventi ?

234194. viesis 17.maijs 2007 9:11
0 0 Atbildēt

Urrā! Beidzot mans 1990. gada diplomdarbs virzīsies uz priekšu.Toreiz I. Ziedoņa lolojums bija viedot ainavisku atpūtas ceļu gar Daugavu.Nu re pēc 17 gadiem attcerējās.Tātad vēl pēc 17 varēsim lasīt atkal to pašu.

234196. viesis 17.maijs 2007 9:27
0 0 Atbildēt

hihi - man ar pirmaa asociaacija bij ar to 8.pasaules briinumu.

234203. viesis 17.maijs 2007 10:02
0 0 Atbildēt

Tās "gaišās" galvas laikam visas ir durvīs saspiestas!!! Ju nezin pie kā ķerties lai sarausto naudu atmazgātu! KO ta tik viem kā nieka veloceliņš??? Labāk uzreiz kādu tiltu, tuneli vai nezi ko uz Mēnesi!!! Un par šitādiem mūdžiem mēs esam balsojuši??!!

234206. viesis 17.maijs 2007 10:46
0 0 Atbildēt

nebūtu slikti tāds celiņš

234207. viesis 17.maijs 2007 10:50
0 0 Atbildēt

lašiem būt.. veļļukiem būt.. pasaule garākajam dinķa simbolam arī būt!! super!!

234208. viesis 17.maijs 2007 11:17
0 0 Atbildēt

Vai kāds no idejas autoriem ir kautko dzirdējis par tādu lietu kā PRIVĀTĪPAŠUMS?

234213. viesis 17.maijs 2007 11:47
0 0 Atbildēt

anonīmais viesi, esi kaut ko dzirdējis par tauvas joslu?

234214. viesis 17.maijs 2007 11:57
0 0 Atbildēt

tauvas joslā nebūt nevar iet jebkurš tūdaliņš un kaut ko būvēt.

234216. viesis 17.maijs 2007 12:38
0 0 Atbildēt

ak jā gribēju atvainoties - apskatoties rūpigāk projektā ir divi veloceliņi pār dienvidu tiltu - tā ka viss ir OK

234218. viesis 17.maijs 2007 12:44
0 0 Atbildēt

vīziju kalēji, b l j . e.

ja viņi realizētu kaut 1/3 no tiem fantastiskajiem plāniem un solījumiem, tad mēs dzīvotu austrumeiropā krutākajā valstī.

234220. viesis 17.maijs 2007 13:22
0 0 Atbildēt

to deksters: jebkurš nevar,bet ar piķi var.:))) Pavēro labo krastu braucot pa kreiso krastu,tad sapratīsi,ari kreisā krastā gar stāvkrastu lielākoties netiksi pat tuvumā.

234221. viesis 17.maijs 2007 13:34
0 0 Atbildēt

piemēram, Ogrē vai Ciemupē gar Daugavu ir nereali ne kājām ne ričuku..

234230. viesis 17.maijs 2007 16:56
0 0 Atbildēt

to turbopiile [?]

Tauvas josla nenozīmē automatiski, ka tur var būvēt šoseju. Velo celiņam vajag asfaltu. Kurš atļaus ar to sacakarēt Daugavas krastu? Un vispār termins "gar" Daugavu nebūt nenozīmē, ka tas veloceliņš ir jābūvē burtiski gar Daugavu. Arī atkāpe līdz 5 km var nozīmet "gar Daugavu".

234231. viesis 17.maijs 2007 17:25
0 0 Atbildēt

priekš veloceliņa nebūt nav avjadzīgs asfalts.. ja pasākuma organizatori būtu paskatījušies kā tur izskatās dabā, tad zinātu, ka, piemēram, no saulkalnes līdz Ogrei jau var normāli aizbraukt ar ričuku.. no Ogres līdz ķegumam nevar, bet ne jau tāpēc, ka tur nav velobānis, bet dēļ tam, ka ir žogi!!!!

234232. viesis 17.maijs 2007 17:26
0 0 Atbildēt

Es ierosinu būvēt veloceļu ne tikai gar Daugavu Latvijas teritorijā, bet visā upes garumā sākot no iztekas!

234233. viesis 17.maijs 2007 17:28
0 0 Atbildēt

Vo tas gan būtu vienreizīgi!!!

234239. viesis 17.maijs 2007 19:10
0 0 Atbildēt

kurš dos veloceliņam labo zemi daugavas krastā? smieklīgi.

234242. viesis 17.maijs 2007 21:35
0 0 Atbildēt

gar vienu krastu, gar otru krastu... Ko tur niekoties, vajag upei pa vidu peldošu. Piestums pie kura krasta vajag un žogi arī netraucēs.

234244. viesis 17.maijs 2007 22:20
0 0 Atbildēt

Jaa,jaa,jaa-man te gar maajaam nevar gadiem noasfalteet,a vini te velocelinus buuvees!!!

234282. viesis 18.maijs 2007 10:49
0 0 Atbildēt

tas buutu ok

234291. viesis 18.maijs 2007 15:41
0 0 Atbildēt

plāno vai sapņo? Ja sapņo, tas ir tikai cilvēcīgi, bet ja plāno - tad šodienas ekonomiskos apstākļos varbūt tas pat būtu krimināli sodāmi.

234349. viesis 21.maijs 2007 14:56
0 0 Atbildēt

Te Bonas , te velocelinjs/ Pa ko es nodoklju smaksaaju !!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti