Renault Modus ar jauno TCE 100 zirgspēku dzinēju 1

 
18.jūnijs 2007 9:02

Renault Modus šobrīd ir pieejams ar jauno TCE (Turbo Control Efficiency) 100 zirgspēku benzīna motoru, ar kuru jau ir aprīkoti arī Clio III un jaunā Twingo GT modeļi.

Šim 1,4 litru modelim ir 1,6 litru motora jauda, bet degvielas patēriņš atbilst 1,2 litru motoram. Jaunais Modus ir kļuvis par standartu šādas jaudas automašīnām degvielas patēriņa un snieguma ziņā, turklāt CO2 izplūdes daudzums nepārsniedz 140g/km. Francijā Modus cena ir sākot no 15,300 EUR.

Jaunais motors ir veidots uz 1,2 16V 75 zirgspēku motora bāzes, un ir aprīkots ar zemas inerces turbo, kas nodrošina minimālu kavēšanos, pateicoties nelielajam turbīnas un kompresora diametram. Nelielais motora tilpums apvienojumā ar mazas inerces turbo ļauj panākt lielu jaudu pie maziem motora apgriezieniem. Jaunajā motorā ir apmēram 30% jaunu komponentu, kas nav iepriekšējā 75 zirgspēku motorā, un tas piedāvā vairākas priekšrocības, piemēram, īpaši nātrija dzesēti vārsti, kas ir sevišķi izturīgi pret karstumu. „Četri vienā” izpūtējs ir speciāli veidots tā, lai optimizētu izplūdes gāzu daudzumu un maksimāli palielinātu enerģijas piegādi turbīnā. Tajā pašā laikā kūleņveida gaisa kustība cilindros veicina degkameras efektivitāti un stabilitāti tukšgaitā.

Jaunais, nelielais motors palīdz Modus, jaunajam Twingo un Clio III sasniegt degvielas patēriņa rekordu, samazinot to līdz 5,9 l/100km, pateicoties zemajiem apgriezieniem tukšgaitā (650 apgriezieni minūtē). Tas padara šīs automašīnas gan ekonomiskas, gan videi draudzīgas.

Ar „CAFE 2008” Renault kompānija ir apņēmusies līdz 2008. gadam pārdot vienu miljonu automašīnu, kam CO2 izplūdes gāzēs nepārsniedz 140g/km. Jaunais TCE 100 zirgspēku motors palīdzēs šo apņemšanos pildīt. Jaunais benzīna motors ir radīts, reaģējot uz prognozēto pieprasījuma pēc maziem benzīna motoriem pieaugumu, kad stāsies spēkā Euro5 standarti.

Kompānija Renault TCE 100 zirgspēku motora radīšanā un attīstībā ir ieguldījusi 80 miljonus Eiro, un tas tiek ražots Francijā – Duvrinas rūpnīcā, kura spēj saražot 13,500 1,2 litru motorus nedēļā.
 
Visi komentāri
 
236197. viesis 18.jūnijs 2007 21:52
0 0 Atbildēt

a kur tur taa baisaa ekonomija sanaak? mana vecaa bora 1,6l pie tikpat zirgiem eeda videeji 7l

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti