Ivars Vasaraudzis rallijā «Cēsis 2007» izcīna trešo uzvaru 14

 
18.jūnijs 2007 13:51

Rallija komandas "Skandi Auto Rally Team" ekipāža Ivars Vasaraudzis / Valdis Spredzis rallijā "Cēsis 2007" kārtējo reizi demonstrēja pasaules līmeņa rallija automobili un augsta līmeņa braukt prasmi, kas papildināta ar izcilu mehāniķu darbu servisa parkā un kompāniju "Parex Līzings", "Baltijas Apdrošināšanas Nams", "Pata AB" un "Vianor" atbalstu, ļāva tai sasniegt uzvaru kopvērtējumā trešo ralliju pēc kārtas.

Pirms rallija "Cēsis 2007" Ivars Vasaraudzis apmeklēja treniņu sesiju Somijā, kur ar telemetrijas sistēmas palīdzību centās saprast nianses savā braukšanas stilā, kuras iespējams uzlabot, lai sasniegtu vēl augstākus rezultātus. Lai arī pats pilots atzīst, ka jauniegūto prasmju ieviešana dzīvē nenotiek tik ātri, viņa stūrmanis Valdis Spredzis pārmaiņas tomēr saskata:

"Pirmkārt mums ir izmainījusies stenogramma, tajā ir daudz precīzāka informācija un nav nekā lieka. Savukārt Ivars ir sācis braukt savādāk. Jo sevišķi pirms asākiem līkumiem. Vismaz man ir tāda sajūta, ka tagad no līkumiem izbraucam ar daudz lielāku ātrumu."



Arī komandas darbs ar "Mitsubishi Motorsports Ltd." mehāniķiem, kas katrā rallijā "Skandi Auto Rally Team" ekipāžai ļauj mācīties un pilnīgāk saprast Mitsubishi Lancer WRC uzbūvi, ir nesis zināmus panākumus.

"Šajā rallijā mēs turpinājām izmēģināt dažādus WRC automašīnas piekares regulējumus, un rezultāts ir tāds, ka sākam jau saprast kā izmainās automašīnas uzvedība trasē, ja izmainām kādu no piekares regulējuma parametriem," stāsta Valdis Spredzis

Rallijs "Cēsis 2007" līdzīgi gan kā "Sigulda 2007", gan kā "Talsi 2007" neiztika bez neliela satraukuma mirkļa rallija ekipāžai.



"Rallija piektajā ātrumposmā bija viens līkums, kuru jau pamanīju iepazīstoties ar trasi, un par kuru daudz domāju. Tomēr, kad sacensībās nokļuvu līdz tam, mans ātrums bija par lielu, lai to izbrauktu. Centos labot situāciju un nedaudz nogriezt līkuma iekšmalu, bet tajā bija kāds šķērslis, kas sagrieza manu automašīnu. Man izdevās izvairīties no ieslīdēšanas grāvī. Apstājāmies šķērsām uz šaura meža ceļa, kas radīja problēmas ātri sagriezties braukšanai vajadzīgajā virzienā. Šajā vietā mēs zaudējām vairāk kā divpadsmit sekundes, un arī uzvaru šajā ātrumposmā,” pēc rallija finiša par piedzīvoto stāsta Ivars Vasaraudzis.



Jautāts par sava snieguma vērtējumu rallijā "Cēsis 2007", Ivars Vasaraudzis atzīst: "Manuprāt vēl ir daudz jāmācās, un no braukšanas stila jāizskauž pāris kļūdas. Man pašam personīgi patika mans sniegums rallija pirmās dienas ātrumposmos, otrās dienas pirmajā un jo sevišķi pēdējā ātrumposmā. Septīto ātrumposmu mums izdevās nobraukt tā kā vajadzētu braukt visu laiku, un man pašam bija par to gandarījums."



Pēc rallija "Cēsis 2007" rallija komandas "Skandi Auto Rally Team" ekipāža Ivars Vasaraudzis / Valdis Spredzis atrodas pārliecinošās LMT Latvijas atklātā rallija čempionāta un kausa izcīņas A-Plus ieskaites līderu pozīcijās. Tuvākie sekotāji Mārtiņš Svilis / Aivis Aizsilnieks atpaliek par 20 punktiem. Arī "Skandi Auto Rally Team" rallija komanda ir līdere čempionāta komandu kopvērtējumā.

Fotogalerija "Cēsis 2007"
Nākamais LMT Latvijas atklātā rallija čempionāta un kausa izcīņas posms būs rallijs "Kurzeme 2007", kas 13. un 14 jūlijā notiks Liepājas apkaimes ceļos. Tajā pateicoties kompāniju "Parex Līzings", "Baltijas Apdrošināšanas Nams", "Pata AB" un "Vianor" atbalstam, visiem rallija līdzjutējiem atkala būs iespēja sekot līdzi rallija ekipāžai Ivars Vasaraudzis / Valdis Spredzis, kas rallijā piedalīsies ar Mitsubishi Lancer WRC rallija automobili.

Foto: www.iauto.lv
 
Visi komentāri
 
236168. viesis 18.jūnijs 2007 14:29
0 0 Atbildēt

vienu lietu es nesaprotu - kaapeec shim evo wrc bija jaabuut taadam kroplim vizuaali? Taas neproporcionaalaas prieksheejaas arkas, tas debiili novietotais aizmugureejais spaarns... Kaads var "sniegt kaadus paaris centus"? :)

236180. viesis 18.jūnijs 2007 18:09
0 0 Atbildēt

ibio, man liekas ka runaa ko nezini, arkas nau nemaz tik lielas, taadas pashas kaa citiem sporta auto, tikai vinjas taa izskataas jo ir izbidiitas uz aaru, liidz ar to auto ieguust iespeeju ieguut iipashiibu ko rallija pasaule sauc par "wide track".

236181. viesis 18.jūnijs 2007 18:20
0 0 Atbildēt

Man patīk šis stils-aprakstīt smalki uzvarētāju,bet vispār nepieminēt 2. un 3. vietu ieguvējus(kopvērtējuma 2.vieta gan minēta),varbūt viens pats Vasaraudzis cīnījās par uzvaru?

Redaktors 18.jūnijs 2007 19:20
0 0 Atbildēt

Nu vispār tā ir komandas preses relīze...

236186. viesis 18.jūnijs 2007 20:12
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 18.06.2007 19:20

Nu vispār tā ir komandas preses relīze...

:D:D:D bet neko par pārējiem rallija dalībniekiem Tu nevarēji uzrakstīt,ne? Jo tad ir JĀRAKSTA ;)

Redaktors 18.jūnijs 2007 20:16
0 0 Atbildēt

Droši vien danielam ir redzes problēmas.

Atver sporta sadaļu un izlasi kopīgo relīzi, kas arī šodien publicēta - tur ir par visiem uzrakstīts.

Es relīzes par to nerakstu - pietiek ar to, ka fotografēju.

Redaktors 18.jūnijs 2007 20:17
0 0 Atbildēt
236189. viesis 18.jūnijs 2007 20:18
0 0 Atbildēt

Daniel-rebus! Tev reizem pasham nepaliek kauns, ka atkal esi izradijies par losi?

236202. viesis 18.jūnijs 2007 23:04
0 0 Atbildēt

Dopu skaits bija "ļoti" liels .... un to garums likās "kosmisks" ..., lai nu kā, bet konkurencei vajadzēja Vorobjovam arī ar WRC braukt, tad Vasariņam būtu reāls konkurents , skatītājiem būtu interesantāk. N4 grupa ir ļoti labi pārstāvēta, par to gan prieks.

236203. viesis 18.jūnijs 2007 23:09
0 0 Atbildēt

Nu dopu garumi nemaz nebija nekādi mazie, ja liec "liels" pēdiņās, tad droši vien neesi rakstījis/braucis 27km dopus... Tas tiešām ir daudz.

236205. viesis 18.jūnijs 2007 23:20
0 0 Atbildēt

Nu jā..ir, ļoti atvainojos. UUSAs komentu izlasiiju un tā sanāca. Nolohojos, karoče.

236230. viesis 19.jūnijs 2007 9:54
0 0 Atbildēt

Katr;a gadījumā kolosāli ir tas, ka ir raksts par rallija rezultātiem un vēl atsevišķi katrsas komandas lielīšanās par to. Kur LMT komandas ''preses relīze''?

Laikam jau nav ko rakstīt, Copy-Paste pogas nav stipri nodilušas? :D

236249. viesis 19.jūnijs 2007 11:40
0 0 Atbildēt

Ja tā ir komandas preses relīze,tad tā arī beigās norādiet,blakus tam,ka iauto ir fotogrāfs.

236290. viesis 19.jūnijs 2007 21:31
0 0 Atbildēt

To : 236203. viesis 18.06.2007 23:09

Ja daži dopi tiešām bija 27km, vienīgie, kas atgādinaja par to ka tas ir rallijs ....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti