Elektromotocikls «evDaytona» 17

 
5.jūlijs 2007 8:58

Amerikāņu kompānija "GoWheel" piedāvā elektromotociklu, kurš, lai arī maksā nepieklājīgi daudz, brauc kā īsts sporta rīks.



"evDaytona" par bāzi ņemts "Triumph Daytona", taču tam standarta 3 cilindru benzīna motora vietā iebūvēta litija jonu akumulatoru paka. Atkarībā no tā, cik daudz akumulatorus vēlaties, motocikla svars palielinās par 45 līdz 86 kilogramiem, taču braucamrīks tāpat spēj 100 km/h sasniegt 3 sekundēs.



Kā jau visiem transporta līdzekļiem ar elektropiedziņu, arī "evDaytona" ir viens būtisks trūkums – krietni ierobežots darbības rādiuss. Proti, braucot ar ātrumu 150 km/h, pa šoseju iespējams veikt 230 kilometrus garu ceļu. Savukārt, ja motocikla potenciāls tiek izmantots pēc pilnas programmas, piemēram, metot līkločus sacīkšu trasē, tad ar akumulatoru rezervēm pietiek vien 79 kilometriem.



Kā jau minēts iepriekš, elektriskais motocikls maksā nepieklājīgi daudz – "GoWheel" par šāda braucamrīka izgatavošanu prasa 77 000 ASV dolāru.

Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
 
Visi komentāri
 
237780. viesis 5.jūlijs 2007 9:12
0 0 Atbildēt

Starp citu, braucot ar benzīnu vidējā motocikla darbības rādiuss (protams, ja tas nav tūreris ar palielināta tilpuma bāku) ir tie paši 230 kilometri.

237787. viesis 5.jūlijs 2007 9:43
0 0 Atbildēt

:) un augsta cena ir tikai konkurences truukuma deelj.

237791. viesis 5.jūlijs 2007 9:49
0 0 Atbildēt

Bet fakts kaa taads: ideaali! Elektromobilji nav speejiigi uz vairaak kaa pusi no taada attaaluma. Aizvelc uz darbu Riigaa visu nedeelju un briivdienaas liec laadeeties :)

237793. viesis 5.jūlijs 2007 9:58
0 0 Atbildēt

:D:D:D izbrauc ar shito pa riigu peec lietus.. un nekaadas viagras nebuus vajadziigas... visa straava kulee iekshaa gan :D

237807. viesis 5.jūlijs 2007 11:58
0 0 Atbildēt

Šāds attālums nebūtu nekas traģisks, tikai kāds ir uzlādes laiks?

237817. viesis 5.jūlijs 2007 12:40
0 0 Atbildēt

Vispaar jau izskatas ka pamatiiga lazja - nafig likt elektromotoru un pec tam piedziit ar kjeedi, pie tam ar taadu paarnesumu. Ta jau varbuut vispaar vareej

a uztaisiit mega paarnesumu un ielikt motoreli no radiovadaamaajaam maashiiniiteem. Karoch prieksh taas cenas tas verkjis ir peedeejais suuu. Un neshaubos ka tikpat "nostraadaatu" elektro dampi speej izrazjot jebkursh "lauku" tuuninga speciaalists.

P.S. Principaa nau jau obligaati likt 120+ V spriegumu shaadam aperaatam, var piemeram ielikt kaut vai UPShu 12 V baterijas ( kuraam ir vienmeeriiga straavas atdeve pretstataa auto/moto akjiem.

237819. viesis 5.jūlijs 2007 13:09
0 0 Atbildēt

Taa nav. Vispirms jau elektriiba ir noizoleeta un lielais paarnesums ir taapeec, ka mazs motors ar lieliem apgriezieniem ir mazs un viss.

237820. viesis 5.jūlijs 2007 13:26
0 0 Atbildēt

A kas tajā bākā?

237827. viesis 5.jūlijs 2007 14:11
0 0 Atbildēt

Upšu baterijas ir tās īstās. spriegumam nav jābūt līelākam par autoindustrijas marazmu - 12V (toties kādus apmperus var sasniegt - pie 30kw veseli 2500). Lieli apgriezieni elektromotoram vispār ir hīts, it sevisķi komplektā ar 12V.

237838. viesis 5.jūlijs 2007 15:47
0 0 Atbildēt

Domāju, ka tml. aparātiem nākotnē ir perspektīva. Motocikletiem jau ir priekšrocība - salīdzinoši nelielais svars. Jaunās paaudzes baterijas arī ir salīdzinoši vieglas un ātri uzlādējamas.

237839. viesis 5.jūlijs 2007 15:53
0 0 Atbildēt

jebkura mašīna 1 eksemplārā maksās daudz. kāds var atbildēt uz jautājumu - kāpēc viss, kas ir elektro...., tiek izķēmots? nu kāpēc tam mocim ir vajadzīgs tik muļķīgs stikls? :)

237846. viesis 5.jūlijs 2007 17:16
0 0 Atbildēt

benzīniekam arī darbības rādiuss 230km, tikai uzpilde 3.minūtēs. un varēja ne tikai motora bet arī bākas vietā sabāzt bačas, sanāktu vēl lielāks rādiuss. un priekškam tas nevājais vējstikls???

237848. viesis 5.jūlijs 2007 18:08
0 0 Atbildēt

Un kā tev liekas, kas tad ir bākas vietā? Domāji - tvertne kādam šķidrumam? Limonādei?

237850. viesis 5.jūlijs 2007 19:07
0 0 Atbildēt

nezinu kas ir bākas vietā - rakstīts ka bačas ir motora vietā, par bāku ne vārda.

237851. viesis 5.jūlijs 2007 19:37
0 0 Atbildēt

Te vēl daži dati www.evdaytona.com/ tikai tāpat nav datu, cik ātri uzlādējās, tipa ātri. Bet cik tas ir - 5 min vai 1h vai 3h?

237885. viesis 6.jūlijs 2007 10:21
0 0 Atbildēt

Economy riding mostly means no full throttle, gradual starts, and steady speeds at 55mph or below. We're attempting to get 100 mile range at 70mph with the fewest batteries. So far, it takes 220 pounds of batteries from EV-Battery.com to do it, but we hope to lower battery poundage soon. If you only need city range, you can lower the purchase price quite a lot, and still have outstanding performance. We can do 0 to 60 in 2.7 seconds with 30 pounds of batteries. When we did full throttle starts and stops continuously, we shortened range by 50%. If we take it easy and do 0 to 60 in 6 seconds and steady speeds, we get 15 miles range between charges with the same 30 pounds of batteries. That means you could have a spare pack of batteries waiting at your destination, or carry them for the extra range. They charge from empty to full in less than 10 minutes if you have an expensive charger, or in a few hours with economy chargers.

238011. viesis 9.jūlijs 2007 15:17
0 0 Atbildēt

Man jau arī liekas, ka konstrukcija tizla. Ja jau elektromocis, tad varēja taisīt savādāku.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti