Pirms pāris gadiem no konveijera Meksikā noripoja pēdējais īstais VW markas auto, kuru patiešām varēja dēvēt par tautas automobili – klasiskā vabolīte.
Notikumi pēdējos gados lika domāt, ka "Volkswagen" atmetuši kompānijas pirmsākumos ieviestās tradīcijas un uz visiem laikiem pievērsušies salīdzinoši dārgu, tiesa, arī kvalitatīvu auto ražošanai.Tomēr tagad izskatās, ka nekas vēl nav zaudēts, jo Frankfurtes auto izstādē, kas notiks septembra vidū, ražotājs plāno prezentēt ideju par mūsdienu tautas vāģi.
Volfsburgiešu cēlās idejas pamatā ir vēlēšanās izlaist īstu "Volkswagen", kas gatavā veidā nemaksātu vairāk par 8000 eiro.
Ņemot vērā augstās darbaspēka izmaksas Eiropā, ideja izskatās kā no gaisa pagrābta, taču, tā kā "Volkswagen" rīcībā ir ražotnes Ķīnā un Meksikā, tuvāko gadu laikā apgrozībā patiešām varētu nonākt plašām autobraucēju masām pieejams automobilis ar VW logo uz radiatora režģa.
Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
Khe,khe - augstaas darba izmaksas EU - nu nu incanti cik lielu dalju no augstajaam darba izmaksaam sastaada augstaakaas vadiibas algas un cik veel procentinji tur i klaat par markas prestizju.