Atļauts kreisais pagrieziens no Ganību dambja uz Tvaika ielu 18

 
16.augusts 2007 10:00

Lai mazinātu satiksmes sastrēgumus Ganību dambja un Tvaika ielas krustojumā, no 15.augusta ir atļauts kreisais pagrieziens no Ganību dambja uz Tvaika ielu.

Rīgas domes Satiksmes departaments aicina autovadītājus sekot ceļa zīmju izmaiņām uz ielām.
 
Visi komentāri
 
240884. viesis 16.augusts 2007 10:04
0 0 Atbildēt

Nu tad beidzot... Zaļajiem vīriņiem beigsies pļaujas laiks vismaz šajā vietā.. :)) Godīgā ceļā izbraukt to ikvakara ārprātu bija diezgan bezcerīgi..

240889. viesis 16.augusts 2007 10:11
0 0 Atbildēt

Apsveicami! Vieta bija pretīga un tas kreisais tik bīstams nemaz neliekas. It sevišķi, ja pārbrauktuve ciet un pretī neviens nenāk.

240893. viesis 16.augusts 2007 10:26
0 0 Atbildēt

hahahah ...

uzlika luxoforu aiz sliedēm ... luxofors rada papildus korķi .. un tagad domā kā to papildus korķi samazināt ...

vot duriki !!!!

240906. viesis 16.augusts 2007 11:01
0 0 Atbildēt

Kāpēc šī info atkal bez shēmas, vai tas ir tik grūti pielikt kādu krustojuma bildi, lai tā paliek lasītāju redzes atmiņā?

www.uzkartes.lv/?dd=&query1=T...bj=street&bb=B

240916. viesis 16.augusts 2007 11:21
0 0 Atbildēt

Normaala dabas paraadiiba...

aizliegts pagrieziens bija tik dazhus gadus, ja mani atminja nevilj, tad agraak driiksteeja griezties...

Sataisam kuinju, tad nošausminaamies, un saliekam atpakalj kaa bija, tikai ar pompu...

240927. viesis 16.augusts 2007 11:56
0 0 Atbildēt

Vaajpraats, kaadi idioti!

Taa vietaa, lai atziitu, ka ar to luksoforu viss ir salaists tuutaa (bet to tachu nevar, jo ir "gudrie"praati darbojushies, naudu izteereejushi) tagad atljauj kreiso pagriezienu tur, kur agraak nedriiksteeja, jo skaitiijaas biistami.

Ko, tagad vairs nav biistami? Jeb lai neatziitu savu stulbumu SatDeps ir gatavs iziet uz jebkuru citu idiotismu?

Un var padomaat, ka taa otra paarbrauktuve Ezermalas ielaa ir vienmeer valjaa. Ir gadiijies tur seedeet pusstundu veesaa mieraa.

Ja buutu iespeejams, tad es piespiestu tos idiotus no SatDepa katru dienu tur seedeet paarmainjus autobusaa, un automashiinaa bez kondicioniera.

240928. viesis 16.augusts 2007 11:59
0 0 Atbildēt

Labi ka tā, vismaz ir kāda alternatīva.

240934. viesis 16.augusts 2007 12:17
0 0 Atbildēt

2 Robciks....

vairs nav biistami, jo viss staav un nekas nekustaas...:D:D:D

tas paarbrauktuves luksofors ir totaals sviests, tagad korkji ir jau tad, kad agraak nebija...

un kas saaks dariities ar 1.septembri:?:|

240939. viesis 16.augusts 2007 12:28
0 0 Atbildēt

Ozz

Viss nestaav, tramvaji turpina kurseet, un tas tieshi ir tas biistamaakais. Vinji ir lieli un smagi, un parasti iipashi nebremzee.

240940. viesis 16.augusts 2007 12:30
0 0 Atbildēt

robchix

Tramvajs jau nav Getz ko nevar pamanit.

240946. viesis 16.augusts 2007 13:30
0 0 Atbildēt

Ozz

2 Robchiks..

man vinji nekad nav trauceejusi...kur probleema tramvaju palaist garaam , it iipasi ja njem veeraa, ka jamie iet reizi 20 minuutees:D:D:D

240951. viesis 16.augusts 2007 13:48
0 0 Atbildēt

Nevienam jau tramvaji parasti netraucee, un visi jau vinjus redz, tikai bezmaz katru dienu tramvajs kaadu redzeetaaju nones.

Vispaar man par to pagriezienu PO, diemzhel taapat ir jaatiek paari paarbrauktuvei, caur Ezermalas paarbrauktuvi liikums baiss.

Bazars jau nav par tramvaju, bet par to, ka peekshnji atljauj to, kas bija aizliegts, jo citaa vietaa nespeej atziit ka ir salaists viss sviestaa.

240953. viesis 16.augusts 2007 13:58
0 0 Atbildēt

intresanti, tos kurus šajā vietā noštrāpēja, par šo kreiso, reabilitēs? un vēl morālo atmaksās?

240962. viesis 16.augusts 2007 15:24
0 0 Atbildēt

ibio

Ja es dziivoju aiz paarbrauktuves kaadus 800m uz Viestura prospekta, kaadi 300 metri. Savi 6 kilometri apmeeram, neesmu preciizi meerijis, ja brauc apkart pa Ezermalas paarbrauktuvi.

Domaa vispaar, ko raksti, un izlasi ko raksta citi.

240967. viesis 16.augusts 2007 16:57
0 0 Atbildēt

Zjeel man tos zaljos viirinjus tagad. Vinjiem tik laba slauktuve bija tas kreisais pagrieziens :)

Bet nu tur tas posms vispaar ir tirsaa galiigaa.

240971. viesis 16.augusts 2007 17:20
0 0 Atbildēt

Ozz

2 Robchiks..

man vinji nekad nav trauceejusi... kur probleema tramvaju palaist garaam, it iipasi ja njem veeraa, ka jamie iet reizi 20 minuutee

kaa tad, reizi 20 minuutees.. kaut ko nejauc ? varbuut domaaji elektricku?

241014. viesis 17.augusts 2007 18:13
0 0 Atbildēt

Nesaprotu šīs atļaujas jēgu.

Braucot pa Ganību dambi, pārbraucam pāri tiltam, nogriežamies pa labi, pēc pārsdesmit metriem ir apgriešanās vieta, apgriežamies un braucam uz Tvaika ielu. Tai posmā ir divas joslas kuras nedaudz pārplāno.

Šobrīd dēļ šī kreisā pagrieziena atļaušanas tramvaji stāvēs vēl ilgāk sastrēgumos, un galu galā, kas ir svarīgāks viens (varbūt divi indivīdi) vienā transpotlīdzeklī, vai 100-200 idivīdi vienā transpotlīdzeklī, kuram jūs dotu priešroku?

241032. viesis 18.augusts 2007 13:44
0 0 Atbildēt

241014. viesis

laikam nesi nekad braucis, taapeec neredzi jeegu... pusstundu staaveet rindaa , lai tiktu liidz tevis piemineetajai apgriesanaas vietai., lai gan turpat blakus ir krustojums. jaasaka, iipashi gudrs tu neesi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti