Visi komentāri - Volvo S80 un V70 tiks pie jauna divlitru dzinēja

Volvo S80 un V70 tiks pie jauna divlitru dzinēja 14

 
27.augusts 2007 10:21

Kompānija Volvo apņēmusies paplašinā dzinēju klāstu sedanam S80 un universālam V70 uz jaunā divlitru četru cilindru benzīna dzinēja rēķina.

Auto ar šādu spēka agregātu jau tuvākajā laikā varēs pasūtīt. Zviedru kompānija pieļauj, ka galvenais pieprasījums pēč šāda auto būs korporatīvo klientu vidū.

Jaunā dzinēja jauda ir 145 Zs, bet tā maksimālais griezes moments ir 185 Nm. Vidējais degvielas patēriņš auto ar šādu spēka agregātu ir 8,1 litrs uz simts ceļa kilometriem (universālam par divām litra desmitdaļām vairāk). Dinamiskie rādītāji, kā arī transmisijas varianti vēl nav zināmi.

Turkāt S80 un V70 tiks piedāvāts arī tāda paša tilpuma 136 Zs jaudas turbodīzeļdzinējs. Tā maksimālais griezes moments 320 Nm. Vidējais degvielas patēriņš sedanam ar šādu dzinēju - 5,9 litri, universālam – 6 litru uz simts ceļa kilometriem.
 
Visi komentāri
 
241500. viesis 27.augusts 2007 10:30
0 0 Atbildēt

"transmisijas varianti vēl nav zināmi". Tas taču tāpat ir skaidrs.

Tādai "govij" kā V70 2.0 benzīnnieks ir pieļaujams tikai komplektā AWD un automātisko ātrumkārbu - savādāk tas auto būs par strauju un nevaldāmu.

241503. viesis 27.augusts 2007 10:41
0 0 Atbildēt

Dzinējs - raķete. Nemaz nezināju, ka mūsdienās tik maz zirgus no 2 L bīdeļa vēl kāds pamanās nosmelt

241505. viesis 27.augusts 2007 10:59
0 0 Atbildēt

241503. viesis 27.08.2007 10:41 - ejgatavoties pirmajam septembrim.... BMW 320 no 2 litriem noņem 150Zs... kas tikai par 5 Zs vairāk.... 8)

241507. viesis 27.augusts 2007 11:01
0 0 Atbildēt

ja kas, divlitrinieki ruulz, un ja vēl uzliek kādu turbīnu, tad vispār topā - ir jauda, ir patēriņš mazs

241510. viesis 27.augusts 2007 11:38
0 0 Atbildēt

izklausaas peec kautkaa pliekana un neinteresanta

241513. viesis 27.augusts 2007 11:45
0 0 Atbildēt

2 litru motori-priekš motocikliem.Tādiem sundukiem vajag V8>5litri.

241524. viesis 27.augusts 2007 13:48
0 0 Atbildēt

Laikam abi divi(gan bendžas,gan dīzeļa) motori Forda,vismaz nesen provēju jauno Mondeo ar tieši tādas jaudas un R4 benzīnnieku,bet 2.0 dīzeli jau kādu laiku liek uz mazākajiem Volvo modeļiem.Mātes uzņēmums kā nekā,loģiski ir vēlme,daudz netērējoties,paplašināt dzinēju gammu.

241526. viesis 27.augusts 2007 14:19
0 0 Atbildēt

UUSA: "Laikam abi divi (gan bendžas, gan dīzeļa) motori Forda (...) Mātes uzņēmums kā nekā (...)"

Tieši tā, 2.0 benzīnnieks ir Forda, savukārt 2.5 benzīnnieks iekš jaunā Mondeo ir Volvo motors, kas jau iepriekš likts iekš Focus ST un S-Max.

Jaunā Mondeo dīzeļi gan ir PSA grupas ražojums.

241532. viesis 27.augusts 2007 15:40
0 0 Atbildēt

Nevaru iedomāties, kā to lielo kasti tas divlitrīgais motorelis pacels ? Nesen braucu ar darba kolēģes jauno Sonatu 2,0 , likās - ka tas motors neuzvilks pat uz uz vantinieka. Dikti jau nu švaks, nevar pat salīdzināt ar 2,4 motoru. Brīnos - ko tur var ieekonomēt ?

241534. viesis 27.augusts 2007 16:37
0 0 Atbildēt

Gondas Taipers no 2,0 nosmelj 200zs un izkabina visu ko redz :) tai pat laikaa 150zirdziigais 2litrinieks Cirvii waj Akordaa .... nuu neee , iztikt jau var ,bet prieka nikaada :) a taadam pasmagam volvikjim , da ar 145zs , da tie zirgi aiz EURO4 normaam iesleepti , nu fsec da i toljko .

241535. viesis 27.augusts 2007 16:46
0 0 Atbildēt

2 TDI:

Nu nezinu, vai Taipera 2.0 šitādam "reprezentatīvam" Volvim "piestāvētu". Iedomājies - S80, uz priekšu daudzmaz iet, bet tikai režīmos virs 5krpm. Tipa Volvo S80 ar viduvēju dinamiku (nu masa biku lielāka nekā Taiperam jāvelk), bet skaņa (no ārpuses) kā reālam strītfaiterim.

241536. viesis 27.augusts 2007 16:58
0 0 Atbildēt

2Gasjs: apvienojumaa ar AWD un automaatu , viss buutu kedaa :)

241543. viesis 27.augusts 2007 21:36
0 0 Atbildēt

90.gadu sākuma Passatam 90 zirgu 1,8 litru benzīnnieks bija OK. Tad jau arī šie Volvo 2 litru motori būs varen baudāmi. Nafig tik daudz zirgspēkus? Latvijā tos nevajag, jo tāpat nekur ātrāk par 100 km/h nevar braukt.

241545. viesis 27.augusts 2007 23:21
0 0 Atbildēt

ja nepamanijat tas nav trases masina, bet gan gimenes-koplietosanas celam domata un ar tadu jaudu pilnigi pietiek:) un galvenais, ka baigi ekonomiski;), jo tas naw swediwnas auto;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 29

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Līdz 2027. gadam - Ķīnas Changan Eiropas tirgū ar elektroauto zīmoliem Avatr un Nevo 1

Ķīnas autoražotājs Changan nākamo divu gadu laikā plāno uzsākt savu elektroauto zīmolu Avatr un Nevo tirdzniecību Eiropā. Lasīt vairāk

 

Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem 32

No rītdienas, 11. decembra, Valsts policija uzsāks automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem, neapturot transportlīdzekli, tādiem kā – pārvietojamie un stacionārie fotoradari, 360 grādu kameru sistēmas un vidējā ātruma kontroles radari. Lasīt vairāk

 

Great Wall Motor piedāvā Haval 6 5

Ķīnas autobūves uzņēmums Great Wall Motor papildina Eiropas tirgū pieejamo modeļu klāstu ar Haval H6. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti