Audi A4 - jaunas iespējas un kvalitāte 33

 
31.augusts 2007 9:59

Jaunais Audi A4 ir sportisks automobilis, kas apvieno lielisku dizainu un dinamiku, lielu jaudu un augstu efektivitāti. Gan TDI, gan benzīna dzinēji ir aprīkoti ar tiešo degvielas iesmidzināšanas sistēmu.

Dinamiskā ritošā daļa un jaunākās tehnoloģijas, kas tieši pārņemtas no lielo automobiļu klases, liecina par Audi zīmola pārākumu tehnikā (Vorsprung durch Technick).



4,70 metrus (4703 mm) garais un 1,83 metrus (1826 mm) platais automobilis uz ceļa izskatās pārliecinoši un iespaidīgi, piedāvājot saviem pasažieriem plašu un gaišu salonu. Apdare ir tipiska Audi – kvalitāte bez kompromisiem. Vadīšanu var papildināt ar uzlabojumiem, ko sniedz novatoriskās palīgsistēmas un multimediju sistēma. Arī drošības jomā ir veikti uzlabojumi: optimizēta saskaņotā drošības gaisa spilvenu un priekšējo sēdekļu drošības jostu spēka ierobežotāju darbība aizsargā pasažierus vēl efektīvāk. 

Salīdzinot ar iepriekšējo modeli, Audi A4 proporcijas ir sportiskākas. Virsbūves priekšējā pārkare ir saīsināta; garāki kā agrāk ir gan dzinēja pārsegs, gan riteņu bāze. Automobiļa transmisijā spēka pārvadā diferenciālis ar pusasīm ir apmainīti vietām ar sajūgu (vai griezes momenta pārveidotāju), ļaujot pabīdīt priekšējo asi par 154 milimetriem uz priekšu. Šis novatoriskais risinājums nodrošina ideālu slodzes sadalījumu uz asīm. Jaunais Audi A4 ir sportiskākais automobilis savā klasē: tas ir raits, viegls un precīzi vadāms. Pilnīgi jauns dizains ir izstrādāts arī automobiļa dinamiskajai piekarei, kurā vairums sastāvdaļu ir izgatavotas no svaru taupošā alumīnija.



Rezultāti ir iespaidīgi: ārkārtīgi dinamisks sniegums uz ceļa un precīza vadība bez jebkādas piepūles. Jaunās augsto tehnoloģiju iespējas padara Audi A4 braukšanas pieredzi vēl aizraujošāku: Audi drive select sistēma maina dzinēja, automātiskās ātrumkārbas, stūres un piekares amortizācijas īpašības, lai tās jebkurā brīdī būtu atbilstošas vadītāja vēlmēm. Audi dinamiskā stūres sistēma savu pārnesuma koeficientu maina saskaņā ar automobiļa ātrumu un, ar nelielām, gandrīz tūlītējām izmaiņām stūrēšanas leņķī, nodrošina jaunajam Audi A4 stabilitāti, izmantojot visas automobiļa priekšrocības. Amortizatoru kontroles sistēma individuāli katram ritenim maina amortizācijas īpašības, apvienojot sportisku braukšanas prieku ar maksimālu drošību uz ceļa.



Jaunais Audi A4 tiek piedāvāts ar piecu dzinēju izvēli, kuru jaudas diapazons svārstās no 105 kW (143 ZS) līdz 195 kW (265 ZS). Četru cilindru benzīna dzinējam tāpat kā dīzeļdzinējiem ir turbīna, bez tam abu veidu dzinēji ir aprīkoti ar tiešās degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Visi dzinēji ar teicami uzlaboto jaudas plūsmu padara braukšanu A4 automobilī par baudu, un ņemot vērā to augsto efektivitāti, patērē ievērojami mazāk degvielas kā dzinēju iepriekšējās versijas. Pieejamas dažādas pārnesumkārbas - sešu ātrumu manuālā, tiptronic automātiskā un multitronic pastāvīgi mainīgā. Tās ir nodrošinātas ar priekšējo riteņu vai quattro pastāvīgo četru riteņu piedziņu.

Latvijas un Lietuvas tirgū jaunais Audi A4 sagaidāms 2007. gada beigās. Tā bāzes komplektācijas cena Vācijā ir aptuveni no 26 000 eiro.
 
Visi komentāri
 
241930. viesis 31.augusts 2007 13:30
0 0 Atbildēt

garlaicīgākais auto pasaulē. ar audi iekš lv braukā tikai lauku veči, ka arī pensionāri.

241931. viesis 31.augusts 2007 13:37
0 0 Atbildēt

teica BMW draivers

241933. viesis 31.augusts 2007 14:15
0 0 Atbildēt

to 241930 viesis

Nu tad uztaisi no savas rūsaskastes lowraideri un lēkā putēdams! :) Būs jautrības bez gala, pirmais puisis pilsētā.

Ku māk gudri d... , cik tad tādu pa laukiem braukājas? Pašam sētā neviena pat desmitgadīga nav, tāpēc arī tāds prātvēdrs :)

241935. viesis 31.augusts 2007 14:29
0 0 Atbildēt

Man jau likās- vai ta neviens neko neietirsīs...:)

241936. viesis 31.augusts 2007 14:47
0 0 Atbildēt

Nu tak Latishi :D un veel 5diena

241937. viesis 31.augusts 2007 14:56
0 0 Atbildēt

he he.....pirmais komentaars ir interesants! :D:D

gan jau ka pats komentetaajs nemaz nebuutu dusmiigs, ja garaazhaa staaveetu jaunaakais, teiksim, A8 vai A5...........un tad vareetu sheit ''gudri'' rakstiit ka BMW suukaa! :D peec tam, kad komentaari piekakaati, ar gandariijuma un apmierinaajuma sajuutu dotos uz tusinjiem ar saviem korišiem ''pensionaariem'', kam brillem stikli biezaaki par inkasatoru darba auto bruņustikliem.... :D

P.S. es atvainojos par ''skarbo tekstu'' - nekaada naida vai meeginaajuma aizvainot pensionaarus sheit nav! noveelu, lai vecajiem ljauzhiem laimiigas vecumdienas......cik nu laimiigas taas var buut sheit Latvijaa.

241938. viesis 31.augusts 2007 15:08
0 0 Atbildēt

dizains man baigi patīk.

241939. viesis 31.augusts 2007 15:10
0 0 Atbildēt

gastello [?]

Pensionārs?

241940. viesis 31.augusts 2007 15:18
0 0 Atbildēt

škiet. ka A4 Latvijā nekad nekāds BUMa braucamais nav bijis. Ne pārāk veiksmīgs savulaik ļoti populārā ziepjutrauka audi 80 mantinieks . Pats nekad audists neesmu bijis, bet mana krustmeita jau kopš 1999.gada ir audi fane. Zinu, ka viņa ar 88.gada audi 80 "ziepjutrauku" vispār bez teh.problēmām nobrauca līdz 2004. gadam, kad sadomāja nopirkt jaunāku - 1996.gada A4. Nu, tad tik sākās DĀRGAS teh. problemas, kuras turpinās jau trešo gadu. Šovasar dzinēja elektronikas problemas sasniedza tādu "līmeni", ka bija jāaizdod viņai braukšanai savs "ziemas" mondeo, kurš starp citu erudītai audi fanei ļoti patika. Tagad krustmeita noskatījusi maiņai pret neveiksmīgo A4 90.gada veco "cigāru", kurš neskatoties uz lielo vecumu ripo bez problemām. Tas auto sevi tomēr Latvijā apliecinājis sevi ar daudz labākiem rezultātiem , nekā visi jaunās paaudzes auģiki. Ari paskatoties uz bildē redzamo jauno A4 modeli, nekādas sajūsmas trīsas un ģīboņa pazīmes organismā nav jūtamas. NEMAZ.

241943. viesis 31.augusts 2007 16:31
0 0 Atbildēt

Taada sajuuta, ka tas apraksts ir tulkots no vaacu valodas ar kautkaadu tulkosanas robotu vai letaakais tulkotaas to tulkojis.

Pats A4 gan smuks, gribu taadu.

241944. viesis 31.augusts 2007 17:37
0 0 Atbildēt

Tava krusmeita droši vien ir tik pat izteikta kapeikas jājēja kā Tu pats, IkdienasViesi! Viņā ar, droši vien tāpat kā tu iet akmens tiltam pāri ar kājām, lai tikai ietaupītu kādu santīmu! Par to, cik mēģina ietaupīt uz remontiem pat nemēģināšu iedomāties. Ja mašīnai ir jamaina kāda svira, tad tas ir jadara, nevis kaut kas japietin ar drāti, un tā katru nedēļu! Tad nevajadzēs nodzīvoties līdz Mondeo.

Vienvārdsakot nojāja vienu vecu šrotu, tagat nojāj nākamo, līdz ar to rodas pilnīgi ačgārns viegdoklis par auto pašai, un pārējiem "tuviniekiem".

241945. viesis 31.augusts 2007 18:07
0 0 Atbildēt

to 241944. viesis

taadam audi toch vaig pietiit ar draati, jo tie B5 bruka ik pec 2-3g visaa pasaulee...

241946. viesis 31.augusts 2007 18:14
0 0 Atbildēt

Ja kas man ir A100 cigaars bet kundzei A4 - nu ne jau tads ka sis bet vienu modeli atpakalj.Un teiksu godiigi masiina ir ljoti laba prieks kompaktklases - prieks braukt.Un vispar sis divas masinas nevar salidzinat, jo A4 2005 gada ir pilniigi cita psihologija un tehniskais izpildijums.ps.kaut ari pec logikas man vajadzetu teikt, ka cigaars ir labaaks ;-) Ta ka komentos te ka..ka visadi sikie, kam NAV.

241947. viesis 31.augusts 2007 18:24
0 0 Atbildēt

241944

Tev ir kaut kāda problēma ar uztveri, jo tajā, ko teica Ikdienas viesis pilnīgi un galīgi neiebrauci!

ideoc!

241948. viesis 31.augusts 2007 18:33
0 0 Atbildēt

lidz 100k km:

* cerams logu tiritaju slotinjas nebus sarusejusas

* cerams visas elektronika stradas (ieskaitot logu sledzus uz vaditaja puses podlokotnika)

* cerams alu piekare iztures rigas ielas/latvijas celus

* cerams neviens vinju nenospers

itka jau varetu ari nopirkt.

241952. viesis 31.augusts 2007 23:32
0 0 Atbildēt

*slotiņas sarūsēs, jo normālā pasaulē cilvēki nevar iedomāties, ka uz ceļa ziemā var bērt sāļu, sērskābes maisījumu

*slēdži strādās, ja lietus laikā neatstāsi vaļā logu un nemēģināsi izpētīt konstrukciju

*piekare izturēs, būs laba

*nespers

Noteikti var pirkt, ārējais izskats superīgs arī dabā, salons - gaumes lieta (man patīk)

241953. viesis 31.augusts 2007 23:42
0 0 Atbildēt

241952:

1) Kur tiek pielietots sērskābes maisījums????

2)sāls maisījums tiek lietots lielēkajā daļā eiropas, izņemot skandināvijas ziemeļus

3)Nevajag braukt Statoil moikās, tad slotiņu kronšteinu krāsojums saglabāsies ilgāk (pārbaudīts)

241954. viesis 31.augusts 2007 23:56
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis [?] 31.08.2007 15:18

Tas jau nav ziepjutrauks, bet muca :D Ziepjutrauks bija iepriekšējā paaudze :) Pats tagad cīnos ar savu mucu - autiņš jau nav slikts, pa šitiem 9 mēnešiem, kopš braucu, ir panākuši vaļā pakaļējie gultņi un stūres pirksti atdevuši galus. Toties ir vesela kaudze tehnisko problēmu, kas nākušas mantojumā - pēdējos 20 gados tas autiņš nav taupīts :D Bet nu ir doma uzcelt, muca ir muca, bet karburatormotoram ar gāzi vismaz nav problēmas ar šprici [toties man ir problēmas gan ar gāzes iekārtu, gan ar degvielas barošanu :D ]

241955. viesis 31.augusts 2007 23:57
0 0 Atbildēt

Saaliiti gan vinji maksaa :(

241957. viesis 1.septembris 2007 3:40
0 0 Atbildēt

aaaa

241958. viesis 1.septembris 2007 3:42
0 0 Atbildēt

Nju, nezinu gan. Kaut kā izklausās pēc reklāmas tekstiņa...

Jebkurā gādījumā, jebkurš brauks ar to autiņu, kas viņam patiks... izņemot tos pārdesmit procentus, kas ietekmējas no reklāmas... :)

241960. viesis 1.septembris 2007 9:09
0 0 Atbildēt

OOOO ir kā slimība, kas katram jāizslimo.

Man izdevās to izslimot pirms 10 gadiem,

Tagad pietuvojoties pensijas vecumam saku - neinteresants bez gala un apsverot jauna auto iegādi, šī marka pat netiek peiminēta.

241969. viesis 1.septembris 2007 21:53
0 0 Atbildēt

Par to auto jukšanu - ja tiek pirkts jauns auto un iepriekšējais lietotājs to autiņu jājis kā lo(h)s, tad tur nav ko brīnīties, ka viss jūk pēc kārtas. 9 mēnešos braukāju ar 97. gada A4 un nekādu problēmu, tikai jāmaina eļļa un jālej degviela. Toties 2001. gada A4 gan bija pajāts, nācās uztaisīt šerpāku sākumremontu. Toties, ja saudzēšu autiņu, tad dārgiem remontiem vairs nevajadzētu būt. Pie tam ir jāņem vērā - jo dārgāks/jaunāks autiņš, jo dārgāka uzturēšana.

Jaunais A4 šķiet ļoti smuks. Gaišs salons, varbūt arī šāda pati sarkana krāsa un kāds 2.6 TDI motors - braukšana zvērā! Būtu iespēja, ņemtu nedomājot.

241970. viesis 1.septembris 2007 23:17
0 0 Atbildēt

to arba

Desmit gados daudz kas ir mainijies un iesaku Tev pameginat jaunakus Audi tad redzesi atskiribu, ja nemsi kadu citu jaunu modeli. Protams cenu atskiribas ari jutamakas, bet, ja skatas uz jaunu mersi, BMW vai Audi, tad paliek tikai stila un gaumes jautajums, jo cenas daudz maz lidzigas.

241977. viesis 2.septembris 2007 11:13
0 0 Atbildēt

10 gados arī citas markas ir mainījšas, audi tieši vismazāk :)

Manā uztverē labāk 2 škodas, nekā 1 audi :)

241978. viesis 2.septembris 2007 11:43
0 0 Atbildēt

Arba

Pilnīgas muļķības :)

241980. viesis 2.septembris 2007 14:59
0 0 Atbildēt

"pārākums pār opeļiem" :)

241981. viesis 2.septembris 2007 15:01
0 0 Atbildēt

Man ir dazhus gadus pabraukts tagadeejais A4 modelis. Nobraukums tagad virs 100tk. Auto ir superiigs, labaaks par maniem vecajiem 80 un A4. Starp citu, peec braukshanas un fiichaam diezgan stipri atgaadina taa pasha gada BMW.

Nav jau taa, ka baigi pliist, bet nu shis tas gadaas un pikjis jaaieliek stipri lielaaks kaa 80. But then again, kaa maksaa taa brauc un kaa brauc ta maksaa. Taapeec, ja liidzeklji neljauj un gribi pa leeto, nepeerc jaunu Audi.

241982. viesis 2.septembris 2007 15:01
0 0 Atbildēt

arba - tajā vecumā jau nav brīnums, ka vecuma tuvošanos gribas notušēt ar auto, kam uz bleķiem spārdās kleperis vai vismaz dīdās čūska :)

241990. viesis 2.septembris 2007 21:59
0 0 Atbildēt

Hm,kuram auto ''uz bleķiem'' dīdās čūska?

241994. viesis 3.septembris 2007 7:46
0 0 Atbildēt

Tā bāzes komplektācijas cena Vācijā ir aptuveni no 26 000 eiro.

=================

Te nav kļūda????????

242077. viesis 3.septembris 2007 20:04
0 0 Atbildēt

Ko,kas par cuuskaam???

242081. viesis 3.septembris 2007 21:04
0 0 Atbildēt

audi bēzes komplektācija ir plika kā baznīcas žurka :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti