Jaunais Audi A4 ir sportisks automobilis, kas apvieno lielisku dizainu un dinamiku, lielu jaudu un augstu efektivitāti. Gan TDI, gan benzīna dzinēji ir aprīkoti ar tiešo degvielas iesmidzināšanas sistēmu.
Dinamiskā ritošā daļa un jaunākās tehnoloģijas, kas tieši pārņemtas no lielo automobiļu klases, liecina par Audi zīmola pārākumu tehnikā (Vorsprung durch Technick).4,70 metrus (4703 mm) garais un 1,83 metrus (1826 mm) platais automobilis uz ceļa izskatās pārliecinoši un iespaidīgi, piedāvājot saviem pasažieriem plašu un gaišu salonu. Apdare ir tipiska Audi – kvalitāte bez kompromisiem. Vadīšanu var papildināt ar uzlabojumiem, ko sniedz novatoriskās palīgsistēmas un multimediju sistēma. Arī drošības jomā ir veikti uzlabojumi: optimizēta saskaņotā drošības gaisa spilvenu un priekšējo sēdekļu drošības jostu spēka ierobežotāju darbība aizsargā pasažierus vēl efektīvāk.
Salīdzinot ar iepriekšējo modeli, Audi A4 proporcijas ir sportiskākas. Virsbūves priekšējā pārkare ir saīsināta; garāki kā agrāk ir gan dzinēja pārsegs, gan riteņu bāze. Automobiļa transmisijā spēka pārvadā diferenciālis ar pusasīm ir apmainīti vietām ar sajūgu (vai griezes momenta pārveidotāju), ļaujot pabīdīt priekšējo asi par 154 milimetriem uz priekšu. Šis novatoriskais risinājums nodrošina ideālu slodzes sadalījumu uz asīm. Jaunais Audi A4 ir sportiskākais automobilis savā klasē: tas ir raits, viegls un precīzi vadāms. Pilnīgi jauns dizains ir izstrādāts arī automobiļa dinamiskajai piekarei, kurā vairums sastāvdaļu ir izgatavotas no svaru taupošā alumīnija.
Rezultāti ir iespaidīgi: ārkārtīgi dinamisks sniegums uz ceļa un precīza vadība bez jebkādas piepūles. Jaunās augsto tehnoloģiju iespējas padara Audi A4 braukšanas pieredzi vēl aizraujošāku: Audi drive select sistēma maina dzinēja, automātiskās ātrumkārbas, stūres un piekares amortizācijas īpašības, lai tās jebkurā brīdī būtu atbilstošas vadītāja vēlmēm. Audi dinamiskā stūres sistēma savu pārnesuma koeficientu maina saskaņā ar automobiļa ātrumu un, ar nelielām, gandrīz tūlītējām izmaiņām stūrēšanas leņķī, nodrošina jaunajam Audi A4 stabilitāti, izmantojot visas automobiļa priekšrocības. Amortizatoru kontroles sistēma individuāli katram ritenim maina amortizācijas īpašības, apvienojot sportisku braukšanas prieku ar maksimālu drošību uz ceļa.
Jaunais Audi A4 tiek piedāvāts ar piecu dzinēju izvēli, kuru jaudas diapazons svārstās no 105 kW (143 ZS) līdz 195 kW (265 ZS). Četru cilindru benzīna dzinējam tāpat kā dīzeļdzinējiem ir turbīna, bez tam abu veidu dzinēji ir aprīkoti ar tiešās degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Visi dzinēji ar teicami uzlaboto jaudas plūsmu padara braukšanu A4 automobilī par baudu, un ņemot vērā to augsto efektivitāti, patērē ievērojami mazāk degvielas kā dzinēju iepriekšējās versijas. Pieejamas dažādas pārnesumkārbas - sešu ātrumu manuālā, tiptronic automātiskā un multitronic pastāvīgi mainīgā. Tās ir nodrošinātas ar priekšējo riteņu vai quattro pastāvīgo četru riteņu piedziņu.
Latvijas un Lietuvas tirgū jaunais Audi A4 sagaidāms 2007. gada beigās. Tā bāzes komplektācijas cena Vācijā ir aptuveni no 26 000 eiro.
garlaicīgākais auto pasaulē. ar audi iekš lv braukā tikai lauku veči, ka arī pensionāri.