Ar jaunā Peugeot 308 salonu, piesakot sevi vidējā izmēra automašīnu klasē, Peugeot ir apkopojis visus vajadzīgos elementus, lai piesaistītu pēc iespējas lielāku klientu skaitu.
Tā daļēji paceltā arhitektūra veido ietilpīgu, gaismas piepildītu interjeru, un nodrošina lielisku redzamību. Lai sasniegtu pēc iespējas augstākus mērķus, 308 apvieno sevī tādus elementus kā elegantu stilu, augstu kvalitātes līmeni, izcilu vadāmību un videi draudzīgu dzinēju, kā arī modelis ir veidots tā, lai sasniegtu optimālu drošības līmeni.EuroNCAP vadītāja un pieaugušo pasažieru aizsardzības testā 308 piešķirtais vērtējums ir 5 zvaigznes, un pasažieru-bērnu aizsardzības testā tas ir saņēmis 4 zvaigžņu vērtējumu, bet gājēju aizsardzības testā - 3 zvaigžņu vērtējumu. Šie rezultāti apstiprina automašīnas daudzpusīgo struktūras efektivitāti, kas projektēta ar mērķi vislabāk izturēt, absorbēt un izkliedēt enerģiju, kas rodas frontāla vai sānu trieciena rezultātā, kā arī tuvās aizsardzības ierīces (gaisa spilveni, drošības jostas, sēdekļi...), kas piedāvā maksimālu drošību, atbalstu un aizsardzību tiem, kas šo automašīnu izmanto.
Lai sasniegtu šos rezultātus, automašīnas priekšējā daļā ir iestrādāts trīskāršs trieciena ietekmes sadalītāju kanāls. Līdz ar to, papildu parastajam augšējam kanālam ir pievienots arī apakšējais kanāls (veidots pēc tāda paša tehnoloģiskā principa kā 407), savukārt virs priekšējā riteņa arkas atrodas trešais kanāls, kas nodrošina optimālu trieciena ietekmes sadali. Līdz ar to, frontālās sadursmes gadījumā, 3/5 no trieciena enerģijas tiek aizvadītas pa galveno kanālu, 1/5 - pa apakšējo kanālu, un 1/5 - pa trešo kanālu. Lai nodrošinātu pēc iespējas augstāku vadītāja un pasažieru aizsardzības līmeni gadījumā, ja notiek sānu sadursme, centrālais balsts ir konstruēts atbilstoši “vairāku līmeņu” ražošanas tehnoloģijai. Centra durvju balsts ir izgatavots no trim dažādu biezumu tērauda sloksnēm, divām no tām ir raksturīga īpaši augsta elastības pakāpe (UHEL- Ultra High Elastic Limit). Durvis ir aprīkotas ar alumīnija armatūru un stiprinājumiem. Visbeidzot, automašīnas bagāžnieka apmales līmenī ir iestrādāta alumīnija sakausējuma plāksne, kas absorbē triecienus un samazina to ietekmi uz automašīnas korpusu.
Roku rokā ar automašīnas korpusa aizsardzības īpašībām, tajā ir iestrādātas papildu ierīces, kas palielina vadītāja un pasažieru drošību, un pasargā tos no ievainojumu gūšanas riska:
- Līdz pat 9 gaisa spilveniem: priekšējie un sānu gaisa spilveni ir paredzēti, lai aizsargātu automašīnas pasažieru krūšu un gurnu daļu, bet gaisa spilvens, kas atrodas zem stūres, ir paredzēts, lai pasargātu automašīnas vadītāja kājas, sānu drošības aizkari, lai pasargātu priekšā un aizmugurē sēdošo pasažieru galvu, aizmugures sānu drošības spilveni.
- Priekšējo sēdekļu galvas balsti "kabatas portfeļa” formā. To konstrukcija ir saskaņota ar sēdekļa konstrukciju, un tie samazina aizmugures trieciena ietekmes rezultātu. Šī sistēma trieciena gadījumā nodrošina to, ka sēdeklis paliek vietā, un joprojām paliek piestiprināts grīdas pamatnei.
- Drošības jostas ar piesprādzēšanas un atsprādzēšanās kontroles mehānismu.
Lai būtu iespējams mašīnā ievietot bērnu sēdeklīšus, 308 ir izveidots tā, ka tajā ir trīs Isofix atrašanās vietas (katra ar 3 piestiprināšanas punktiem): viena – uz priekšējā pasažiera sēdekļa, un divas – uz aizmugurējiem sānu sēdekļiem. Šīs pasīvās vai sekundārās drošības sistēmas papildina automašīnas izcilās drošības īpašības. Būtībā 308 uzbūves stingrā struktūra, darbības ātrums un elektroniskās palīgierīces dod ieguldījumu tajā, lai šis modelis būtu labākais savā klasē. 308 aprīkojumā var iekļaut arī citas augsto tehnoloģiju ierīces, piemēram, joslas maiņas brīdinājuma signāla (LDW) sistēmu vai dubultos ksenona priekšējos lukturus kā papildu braukšanas palīglīdzekļus, kuri spēj palielināt potenciālo automašīnas vadīšanas kontroli.
Lai vadītājs justos pilnībā drošs uz ceļa, "Peugeot palīdzības avārijas gadījumā" dienests ir savienots ar automašīnas RT4 telemātikas sistēmu, un tas ir pieejams vairākās Eiropas valstīs, šī sistēma nodrošina terciāru drošību iekļūstot ceļu satiksmes negadījumā, dodot iespēju gan manuāli, gan arī automātiski noteikt automašīnas atrašanās vietu, un veikt attiecīgā palīdzības dienesta izsaukumu.
Detlavs universitātē teica " ir labi, ja cilvēki lieto svešvārdus, bet vēl labāk ir tad ja viņi zina, ko tas nozīmē"
telemātika, tas skaidrs (vismaz man ar telekomunikācijām un datoriem saistītam cilvēkam), ... bet kurš man izskaidros vārda "terciārs" nozīmi šajā teikumā. un vispār kāds var šito teikumu atstāstīt saviem vārdiem vienkāršos paplašinātos teikumos....
"Lai vadītājs justos pilnībā drošs uz ceļa, "Peugeot palīdzības avārijas gadījumā" dienests ir savienots ar automašīnas RT4 telemātikas sistēmu, un tas ir pieejams vairākās Eiropas valstīs, šī sistēma nodrošina terciāru drošību iekļūstot ceļu satiksmes negadījumā, dodot iespēju gan manuāli, gan arī automātiski noteikt automašīnas atrašanās vietu, un veikt attiecīgā palīdzības dienesta izsaukumu."
es pats tiku tikai šitik tālu:
terciārs radies no latīņu valodas - "tāds, kas veido vienu trešdaļu"
tātad sistēma dod nevis pilnu (vai varbūt trīskāršu) drošības sajūtu, bet gan tikai trešdaļu drošības.... un to pašu tikai vairākās eiropas valstīs, visticamāk tajās, kur telekomunikācijas nodrošina sasaisti ar "bāzi"