Sandero - Renault rada auto īpaši Dienvidamerikai - iAuto

Sandero - Renault rada auto īpaši Dienvidamerikai 2

 
25.septembris 2007 9:09

Renault pirmo reizi radījis modeli, kas nav paredzēts Eiropas tirgum – Renault Sandero. Jaunais Sandero ir veidots uz tās pašas B0 platformas kā Logan, un tas tiek ražots Ayrton Senna rūpnīcā Curitibā, Brazīlijā.

Šis auto būs paredzēts Dienvidamerikas tirgum – jau šā gada decembrī Sandero būs nopērkams Brazīlijā, bet nākošā gada sākumā – arī Argentīnā.



Sandero ir Renault Technologies Americas un Brazīlijas Reģionālā Inženieru Centra sadarbības produkts, un tas ir maksimāli pielāgots Dienvidamerikas iedzīvotāju vēlmēm. Šim piecdurvju hečbekam piemīt visas tās pašas kvalitātes, kas jebkuram auto, veidotam uz B0 platformas bāzes : tas ir ietilpīgs, robusts un ar lielu bagāžas nodalījumu. Sandero tiks ražots Brazīlijā, un tas būs pieejams ar trīs gadu garantiju. Sandero apliecina Renault apņemšanos radīt auto, kas būtu ideāli piemērots atsevišķiem tirgiem.

Sandero ir moderns hečbeks, kas apvieno dinamiskumu un robustumu. Radot Sandero, inženieri papildu uzmanību pievērsuši tā dizainam, veidojot to vienlaikus modernu un praktisku. Sandero garums ir 4.02 metri, bet tā bagāžas nodalījuma ietilpība – 320 litri, auto veidots kā ļoti ietilpīgs un ērts, bet cena – viena no zemākajām savā klasē. Papildu uzmanība pievērsta arī drošības tehnoloģijām. Runājot par aktīvo drošību, jāmin jaunākās paaudzes Bosch 8.0 ABS bremžu sistēma, ar ko aprīkotas arī Megane II un tagad arī Clio II. Pasīvās drošības tehnoloģijas atbilst visām Eiropas regulācijas prasībām.



Argentīnā Sandero būs pieejams gan ar benzīna (1.6 16V), gan dīzeļa (1.5 dCi) dzinējiem, savukārt Brazīlijā lielākoties ar FlexFuel dzinējiem, kas domāti biodegvielai – 1.0 16V, 1.6 16V un 1.6 8V FlexFuel dzinēji. Papildu uzmanība pievērsta arī akustiskajam komfortam.

Jāatzīmē, ka Sandero priekšrocība ir ne tikai tā demokrātiskā cena, bet arī nelielās ekspluatēšanas un servisa izmaksas. Domājams, ka arī Sandero, līdzīgi kā Logan, nākotnē parādīsies starptautiskajā tirgū. Eiropā modelis, kas būs atvasināts no Sandero, paplašinās Dacia klāstu 2008.gadā.
 
Visi komentāri
 
243603. viesis 25.septembris 2007 10:37
0 0 Atbildēt

Šis dižpārdoklis jau izskatās tīri glīši...

243845. viesis 27.septembris 2007 4:31
0 0 Atbildēt

Raksts iauto noteikti ir tāpēc, lai pēc 5 gadiem latvieši nebrīnītos, kas tie par nezināmiem šrotiem tiek ievesti :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 29

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Līdz 2027. gadam - Ķīnas Changan Eiropas tirgū ar elektroauto zīmoliem Avatr un Nevo 1

Ķīnas autoražotājs Changan nākamo divu gadu laikā plāno uzsākt savu elektroauto zīmolu Avatr un Nevo tirdzniecību Eiropā. Lasīt vairāk

 

Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem 32

No rītdienas, 11. decembra, Valsts policija uzsāks automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem, neapturot transportlīdzekli, tādiem kā – pārvietojamie un stacionārie fotoradari, 360 grādu kameru sistēmas un vidējā ātruma kontroles radari. Lasīt vairāk

 

Great Wall Motor piedāvā Haval 6 5

Ķīnas autobūves uzņēmums Great Wall Motor papildina Eiropas tirgū pieejamo modeļu klāstu ar Haval H6. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti