Sandero - Renault rada auto īpaši Dienvidamerikai 2

 
25.septembris 2007 9:09

Renault pirmo reizi radījis modeli, kas nav paredzēts Eiropas tirgum – Renault Sandero. Jaunais Sandero ir veidots uz tās pašas B0 platformas kā Logan, un tas tiek ražots Ayrton Senna rūpnīcā Curitibā, Brazīlijā.

Šis auto būs paredzēts Dienvidamerikas tirgum – jau šā gada decembrī Sandero būs nopērkams Brazīlijā, bet nākošā gada sākumā – arī Argentīnā.



Sandero ir Renault Technologies Americas un Brazīlijas Reģionālā Inženieru Centra sadarbības produkts, un tas ir maksimāli pielāgots Dienvidamerikas iedzīvotāju vēlmēm. Šim piecdurvju hečbekam piemīt visas tās pašas kvalitātes, kas jebkuram auto, veidotam uz B0 platformas bāzes : tas ir ietilpīgs, robusts un ar lielu bagāžas nodalījumu. Sandero tiks ražots Brazīlijā, un tas būs pieejams ar trīs gadu garantiju. Sandero apliecina Renault apņemšanos radīt auto, kas būtu ideāli piemērots atsevišķiem tirgiem.

Sandero ir moderns hečbeks, kas apvieno dinamiskumu un robustumu. Radot Sandero, inženieri papildu uzmanību pievērsuši tā dizainam, veidojot to vienlaikus modernu un praktisku. Sandero garums ir 4.02 metri, bet tā bagāžas nodalījuma ietilpība – 320 litri, auto veidots kā ļoti ietilpīgs un ērts, bet cena – viena no zemākajām savā klasē. Papildu uzmanība pievērsta arī drošības tehnoloģijām. Runājot par aktīvo drošību, jāmin jaunākās paaudzes Bosch 8.0 ABS bremžu sistēma, ar ko aprīkotas arī Megane II un tagad arī Clio II. Pasīvās drošības tehnoloģijas atbilst visām Eiropas regulācijas prasībām.



Argentīnā Sandero būs pieejams gan ar benzīna (1.6 16V), gan dīzeļa (1.5 dCi) dzinējiem, savukārt Brazīlijā lielākoties ar FlexFuel dzinējiem, kas domāti biodegvielai – 1.0 16V, 1.6 16V un 1.6 8V FlexFuel dzinēji. Papildu uzmanība pievērsta arī akustiskajam komfortam.

Jāatzīmē, ka Sandero priekšrocība ir ne tikai tā demokrātiskā cena, bet arī nelielās ekspluatēšanas un servisa izmaksas. Domājams, ka arī Sandero, līdzīgi kā Logan, nākotnē parādīsies starptautiskajā tirgū. Eiropā modelis, kas būs atvasināts no Sandero, paplašinās Dacia klāstu 2008.gadā.
 
Visi komentāri
 
243603. viesis 25.septembris 2007 10:37
0 0 Atbildēt

Šis dižpārdoklis jau izskatās tīri glīši...

243845. viesis 27.septembris 2007 4:31
0 0 Atbildēt

Raksts iauto noteikti ir tāpēc, lai pēc 5 gadiem latvieši nebrīnītos, kas tie par nezināmiem šrotiem tiek ievesti :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti