Sandero - Renault rada auto īpaši Dienvidamerikai 2

25.septembris 2007 9:09

Renault pirmo reizi radījis modeli, kas nav paredzēts Eiropas tirgum – Renault Sandero. Jaunais Sandero ir veidots uz tās pašas B0 platformas kā Logan, un tas tiek ražots Ayrton Senna rūpnīcā Curitibā, Brazīlijā.

Šis auto būs paredzēts Dienvidamerikas tirgum – jau šā gada decembrī Sandero būs nopērkams Brazīlijā, bet nākošā gada sākumā – arī Argentīnā.



Sandero ir Renault Technologies Americas un Brazīlijas Reģionālā Inženieru Centra sadarbības produkts, un tas ir maksimāli pielāgots Dienvidamerikas iedzīvotāju vēlmēm. Šim piecdurvju hečbekam piemīt visas tās pašas kvalitātes, kas jebkuram auto, veidotam uz B0 platformas bāzes : tas ir ietilpīgs, robusts un ar lielu bagāžas nodalījumu. Sandero tiks ražots Brazīlijā, un tas būs pieejams ar trīs gadu garantiju. Sandero apliecina Renault apņemšanos radīt auto, kas būtu ideāli piemērots atsevišķiem tirgiem.

Sandero ir moderns hečbeks, kas apvieno dinamiskumu un robustumu. Radot Sandero, inženieri papildu uzmanību pievērsuši tā dizainam, veidojot to vienlaikus modernu un praktisku. Sandero garums ir 4.02 metri, bet tā bagāžas nodalījuma ietilpība – 320 litri, auto veidots kā ļoti ietilpīgs un ērts, bet cena – viena no zemākajām savā klasē. Papildu uzmanība pievērsta arī drošības tehnoloģijām. Runājot par aktīvo drošību, jāmin jaunākās paaudzes Bosch 8.0 ABS bremžu sistēma, ar ko aprīkotas arī Megane II un tagad arī Clio II. Pasīvās drošības tehnoloģijas atbilst visām Eiropas regulācijas prasībām.



Argentīnā Sandero būs pieejams gan ar benzīna (1.6 16V), gan dīzeļa (1.5 dCi) dzinējiem, savukārt Brazīlijā lielākoties ar FlexFuel dzinējiem, kas domāti biodegvielai – 1.0 16V, 1.6 16V un 1.6 8V FlexFuel dzinēji. Papildu uzmanība pievērsta arī akustiskajam komfortam.

Jāatzīmē, ka Sandero priekšrocība ir ne tikai tā demokrātiskā cena, bet arī nelielās ekspluatēšanas un servisa izmaksas. Domājams, ka arī Sandero, līdzīgi kā Logan, nākotnē parādīsies starptautiskajā tirgū. Eiropā modelis, kas būs atvasināts no Sandero, paplašinās Dacia klāstu 2008.gadā.
 
Visi komentāri
 
243603. viesis 25.septembris 2007 10:37
0 0 Atbildēt

Šis dižpārdoklis jau izskatās tīri glīši...

243845. viesis 27.septembris 2007 4:31
0 0 Atbildēt

Raksts iauto noteikti ir tāpēc, lai pēc 5 gadiem latvieši nebrīnītos, kas tie par nezināmiem šrotiem tiek ievesti :D

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Autobuss zaudē vadību, divi cilvēki - dzīvības (+ VIDEO) 2

Lietus laikā autobusa vadītājs zaudē kontroli un viņa stūrētais spēkrats uztriecas virsū pasažieru busiņam, kurā iet bojā divi cilvēki. Lasīt vairāk

 

Bez tiesībām un 4,7 promiļu reibumā - Salacgrīvā iedzīvotāji ziņo par šoferi, kas iebraucis grāvī 2

Salacgrīvas novadā pēc iedzīvotāju ziņojuma par kāda autovadītāja aizdomīgo braukšanas stilu, viņa automašīna atrasta nobraukusi no ceļa, turklāt šoferis bijis 4,7 promiļu reibumā, informēja Valsts policijas (VP) Vidzemes reģiona pārvaldes vecākā speciāliste Zane Vaskāne. Lasīt vairāk

 

Volkswagen gatavo sportisko Golf ar vēsturē tīrāko dīzeļdzinēju 6

Ženēvas autoizstādē Volkswagen parādīs sportisko Golf TGD. Uz Golf 8 bāzes izveidotais modelis iegūs kompānijas vēsturē „zaļāko” dīzeļdzinēju. Lasīt vairāk

 

Linkaits uzskata, ka Latvijai jākoncentrējas braukšanas vidējā ātruma radariem 36

Satiksmes drošības uzlabošanā Latvijai būtu jākoncentrējas uz braukšanas vidējā ātruma radaru ieviešanu, un finansējumu šim mērķim varētu ņemt no VAS "Latvijas Valsts ceļi" budžeta, aģentūrai LETA atzina satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti