Vairāk kā 50 gadus Renault ir noteicis automobiļu drošības standartu. Lai izveidotu produktus, kas ir pielāgoti reālām situācijām uz ceļiem katrā no pasaules mērķa tirgiem, tiek veikta satiksmes negadījumu analīze.
Turklāt tiek ņemts vērā klientu viedoklis, lai gādātu par to, ka savos automobiļos droši jūtas gan vadītāji, gan pasažieri. Renault no pārējiem konkurentiem atšķir tā centieni izvēlēties labākās aizsardzības, korekcijas un drošības tehnoloģijas un izmantot tās visā savā jauno piedāvājuma klāstā. Dažādi praktiski drošības tehnoloģiju piemēri tika izstādīti Frankfurtes autošovā.Labākās tehnoloģijas katram
Pateicoties savai mašīnbūves pieredzei, Renault var izstrādāt vislabāko aprīkojumu, kas noderīgs reālās situācijās uz ceļa.Frankfurtes autošovā tehnoloģiju izlase tika demonstrēta šim nolūkam speciāli iekārtotā zonā. Apmeklētājiem ar interaktīvu prezentāciju palīdzību tika piedāvāts visaptverošs ieskats šo sistēmu darbībā un priekšrocībās. Izstādīto priekšmetu vidū bija arī divi nozīmīgi jauninājumi drošības jomā:
• Jaunajā automobilī Laguna pirmo reizi pasaulē ir redzams dubults sānu trieciena sensors, kas iedarbina automobiļa drošības sistēmas divreiz ātrāk nekā parastajam automobilim un nodrošina izcilu aizsardzību stipra sānu trieciena gadījumā;
• Trešās paaudzes Renault Nospriegošanas un Aizsardzības Sistēma (SRP), kas tika ieviesta 2001.gadā. Šī unikālā spriegošanas sistēma apvieno dubultos priekšspriegotājus (nostiprinot sēdvietas un krūšu drošības siksnas, pasažieris tiek stingri noturēts vietā, nepieļaujot strauju ķermeņa kustību uz priekšu, t.i. izslīdēšanu), svara ierobežotāju (kas samazina spiedienu, ar kādu drošības josta iedarbojas uz krūšu apvidu) un pielāgojamu dubultās kameras gaisa spilvenu (kas darbojas kā galējais trieciena slāpētājs).
Izstādes apmeklētāji varēja iepazīt vai atklāt no jauna arī citas tehnoloģijas, piemēram:
• Isofix stiprinājumi bērnu drošībai;
• Avārijas Bremžu Vadības sistēma (EBA), kas darbojas saskaņā ar ABS, lai piedāvātu braucējam vislabāko iespējamo drošības līmeni. Tā uztver avārijas apstāšanās reizes, palielina spiedienu uz bremzēm un uzlabo ABS sniegumu jau no brīža, kad vadītāja kāja nospiež bremzes pedāli;
• Elektroniskā Stabilitātes Programma (ESP), kas iedarbojas uz automobiļa riteņiem, palīdzot vadītājam saglabāt iecerēto trajektoriju, gadījumā, ja auto strauji novirzās no ceļa vai ir spiests pēkšņi pagriezties.
…un tas viss, nemaz nepieminot citas funkcijas, piemēram, ātruma ierobežotāju, riepu spiediena kontroles sistēmu, Xenon lukturu tehnoloģiju un drošības jostu atgādinājuma signālu – šīs vadītāja palīgsistēmas ir radītas, lai ļautu labāk atpazīt un paredzēt riskus, kā arī novērst bīstamas situācijas.
Marketinga blefs. Nekad neticesu, ka renuari drosaki par, piemeram, volvo.