Sagatavoti ieteikumi sastrēgumu problēmu risināšanai 23

 
11.oktobris 2007 9:10

Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Jānis Dinevičs Vakar, Rīgas domes koalīcijas partneru tikšanās laikā, Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Jānis Dinevičs (LSDSP) piedāvāja savus ieteikumus tūlītējai Rīgas pilsētas satiksmes sastrēgumu problēmu risināšanai.

„Jāapzinās, ka Rīga jau tagad ir un būs metropole. Ir jāsāk iedalīt pilsētas dzīvi divos režīmos – dienas un nakts. Nakts stundas būtu piemērotākās tiem darbiem, kuri šobrīd traucē satiksmi dienā,” ierosina vicemērs, proti, „atkritumus izvest nakts stundās, t.i. no plkst. 23.00 līdz 5.00, lai atslogotu ielas no atkritumu apsaimniekotāju transportlīdzekļiem. Arī preču piegāde veikaliem un bāzēm būtu jāveic nakts stundās. Nakts darbalaiks būtu jāattiecina arī uz ceļu remonta veicējiem,” uzsver J.Dinevičs, kā labu piemēru minot, šovasar 11.Novembra krastmalā veiktos remontdarbus.

„Ja mēs kardināli nemainīsim pašreizējo sistēmu darīt visus darbus dienā, tad mazināt sastrēgumu problēmas ir praktiski neiespējami,” uzskata J.Dinevičs.

„Šobrīd efektīvs risinājums būtu palielināt Pašvaldības policijas pilnvaras. Atsevišķu autovadītāju agresīvais braukšanas stils un tīša satiksmes noteikumu pārkāpšana, rada atgriezenisku efektu. Tas ne tikai bremzē transporta plūsmu, bet arī rada ilūziju citos šoferos, ka šāda braukšana ir vienīgais veids kā pārvietoties Rīgā. Tam savukārt seko vēl lielāki sastrēgumi” saka J.Dinevičs.  

Vicemēra ieteikums ir palielināt Rīgas Pašvaldības policijas pilnvaras, kas ļautu pašvaldības policijas darbiniekiem regulēt satiksmi Rīgas pilsētā, kā arī sodīt agresīvos autovadītājus par tīšiem noteikumu pārkāpumiem.
 
Visi komentāri
 
244739. viesis 11.oktobris 2007 9:39
0 0 Atbildēt

virsraksts neatbilsts rakstam. Rakstā ir nevis ieteikumi, bet konceptuālās idejas, kuras izsaka vicemērs.

244742. viesis 11.oktobris 2007 9:54
0 0 Atbildēt

Urrā slava vicemēram :D

ar tādiem ieteikumie sastrēgumi tiešām izzudīs :D :D :D

244743. viesis 11.oktobris 2007 9:59
0 0 Atbildēt

lol, Dinēvičs nerubī nekā!

Ja kāds apbrauc rindu un aizbrauc pirmais, viņš tikai samazina korķi un nekā agresīva tur nav! Vienkārši tā nav ilūzija un tas ir vienīgais veids kā kaut kur nokļūt nenokavējot vairāk par stundu!

244745. viesis 11.oktobris 2007 10:22
0 0 Atbildēt

Šajā rakstā vajadzētu uzsvērt piedāvājumu, ka policija regulēs satiksmi, tas tiešām būtu svētīgi. Pašreizējā situācijā policisti nevis rūpējas un organizē satiksmi vājajās vietās, bet tieši otrādi sēž aiz stūra un gaida, kad varēs kādu sodīt par pārkāpumu. Vairāk policistu ielās, kas patiešām organizētu satiksmi krustojumos un citās problēmsituāciju vietās un sastrēgumu un agresīvo braucēju problēmas tiktu samazināts (tikai samazināts, bet ne novērstas).

244746. viesis 11.oktobris 2007 10:40
0 0 Atbildēt

Nu, tas, ka pašvaldības policistiem ļaus kaut ko regulēt uz ceļa, ir riktīgi drausmīgi. Vāāks tas ir. Tā tikai vēl trūka.

244747. viesis 11.oktobris 2007 10:56
0 0 Atbildēt

aha...........

vēl varētu lielveikalos iepirkties tikai naktī, ātro palīdzību izsaukt tikai naktī, sabiedrisko transportu laist tikai pa nakti, uzņēmumi, kuri sākas ar patskani lai braukā pa dienu, kas ar līdzskani pa nakti, utt. murgs kautkāds ar tiem domes domatajiem.

244750. viesis 11.oktobris 2007 11:05
0 0 Atbildēt

vajadzētu diferencēt vadītajus arī pēc bērnu skaita - kam trīs bērni vecumā, kad jāved uz dārziņu vai skolu, atļaut braukt 8-10 un 16-19, bet pārējos iedzīt mikriņā pie Koļas.

244751. viesis 11.oktobris 2007 11:08
0 0 Atbildēt

Visnotaļ saprātīgi, beidziet vaukšķēt.

Man pilnīgi šķita, ka tas vīrelis driģenes saēdies, ka pēkšņi pamanījis kas notiek ielās un ieraudzīja, ka arī bez miljoniem var kaut ko izdarīt. ;-) Priekš RD negaidīti aktuāls un realistisks viedoklis, parasti tie muld bezsakarā...

Šāda programma mūs neglābs, bet atvieglot braukšanu uz kādu laiku varētu.

244762. viesis 11.oktobris 2007 12:07
0 0 Atbildēt

1. Raksta autoram atkārtot pamatskolas latviešu valodas gramatiku.

2. Atkritumu izvešanu naktīs neatbalstu - jau pa dienu tas viņu sarīkotais troksnis ir dzirdams, naktī tā būs īsta kakofonija.

3. Manis pēc remontēt var arī pa dienu, ja *reāli* kāds tur arī ne tikai strādā vispār, bet dara to raiti.

4. Remontdarbu vietās kāds varētu arī piedomāt pie izmaiņām satiksmes organizācijā - pašlaik luksofori un galvenie ceļi paliek pa vecam.

244763. viesis 11.oktobris 2007 12:24
0 0 Atbildēt

Jautājums ir tikai viens, vai ar patreizējo situāciju darba tirgū un zemo apmaksu darbu veicējiem, būs tādi strādnieki, kas remontēs ceļus naktī, kas izvadās preces naktī, kas izvedīs musoru nakts stundās? Galugalā ja izved preces naktīs, naktīs jābūt arī cilvēkiem, kas pieņem tās preces!

Manuprāt tas viss nobremzēsies, jo darba devēji tak negribēs maksāt trīskārši tiem darbiniekiem, lai tikai viņi strādā naktīs!

Bet pēc darba kodeksa nakts darbs tiešām jābūt atalgots parastā stavka * 3.

Te ir par ko domāt, jo tā ir tukša muldēšana, nebūs cilvēku, kas strādā naktīs.

244767. viesis 11.oktobris 2007 14:22
0 0 Atbildēt

Atkritumu izvešana naktīs, tas gan būs interesanti. Ir redzēts, ka gar māju noteiktā laikā brauc miskastes mašīna, cilvēki iziet ārā un izmet savu atkritumus tieši mašīnā. Gribētu redzēt, kā šis pasākums norisinātos, piemēram, 2 naktī.

Preču vešana veikaliem jau tagad notiek agri no rīta.

Remontdarbi - tie gan reāli traucē satiksmi, galvenokārt dēļ sliktās satiksmes un darbu organizācijas remonta laikā.

CP šobrīd nevis palīdz autobraucējiem, regulējot satiksmi, un citādi rūpējoties par drošību uz ceļa, bet gan traucē satiksmei, kārtējo reizi noturot kādu ātruma pārkāpēju tur, kur tas traucē satiksmei un veido sastrēgumu.

Tāpat slikti ir izveidotas gājēju pārejas, kas bieži izraisa avārijas un no tā seko sastrēgumi.

Un visliktākais ir tas, ka vienīgais ko attiecīgās institūcijas dara ir - vaino vadītāju agresīvo braukšanas stilu. Par ko godīgi sakot jāraud, jo rezultātā šim slidenajam CSN punktam tiek pievērsta pastiprināta uzmanība un sodīti autovadītāji, kas iespējams pārkāpj noteikumus, tomēr tiek sodīti pārāk bargi, par itkā agresīvu braukšanu, lai arī tikai izdarījuši neatļautu pagriezienu, vai šķērsojuši nepārtraukto līniju.

Kamēr nemainīsies atbildīgo institūciju attieksme (tai skaitā CP), tikmēr visas nereālās idejas paliks nereālas, sastrēgumi turpinās palielināties un liela daļa autovadītāju CP turpinās uzskatīt par "sliktiem cilvēkiem", nevis par autovadītāja palīgu, draugu.

244769. viesis 11.oktobris 2007 14:29
0 0 Atbildēt

varbūt visiem jāsadalās un jāsāk strādāt maiņās? vienu nedēļu pa dienu, otru nedēļu pa nakti. sastrēgumi uz pusi mazāki.

teiksim RD nākošo nedēļu strādā no 20:00-4:00 bez pusdienslaika :D pa dienu lai guļ un netaisa vēju

skolas tāpat, pa nedēļai, lai jaunā paaudze pierod pie darba nakts maiņās :D

244774. viesis 11.oktobris 2007 15:03
0 0 Atbildēt

Par darba laiku UZSĀKŠANU Rīgas iestādēs varētu padiskutēt. Šīs problemas lidzsvarošaba varētu arī samazināt sastrēgumus. Uzskatu, ka padomjlaikos itin veiksmīgi darbojās vairāki darblaiku režīmi, kas izslēdza pikus satiksmē un transportā :

6 - 7.00 darbu uzsāka fabriku strādnieki. 8.00 - 8.30 darbs sākās fabriku inženierpersonalam un kantoriem. 9.oo darbu sāka skolas, med.iestādes, vias valsts kantoru iestādes.

Sobrīd , faktiski ir situacija, kad vairums VISU kantoru uzsāik darbu laikā no 8.30- 9.00, kādēl tieši sajā laikā ir vislielākie satiksmes korķi. Domāju, ka šo laiku sadalot četrās zonās : 1) 7.00 darbu būtu jāuzsāk visu veidu uzņēmējdarbības un valsts iestāžu ražotnēm, noliktavām, bāzēm utt. 2) 8.00 - 8.30, slimnīcām, veikaliem, valsts tiesībaizsardzības iestādem 3)9.00 - visiem valsts iestāžu kantoriem, birojiem,saloniem utt. 4) 10.00 - visām skolām un socialajām iestādēm. Esmu pārliecināts, ka satiksmē un transportā situacija uzlabotos. Šobrīd jau nu ir totālais haoss. Tramvajos jau iekšā reali netiek to pastāvīgie braucēji - ja vēl daļa autovadītāju sāks izmantot tramvajus un citu sabiedrisko - situacija kļūs kritiska.

244779. viesis 11.oktobris 2007 16:01
0 0 Atbildēt

->IkdienasViesis :par tiem laikiem varētu būt sakarīga doma.Mums darbā jau daži ir pielāgojušies ar to , ka sāk agrāk, un beidz darbu arī agrāk, lai netrāpītu pīķa stundā.

244781. viesis 11.oktobris 2007 16:16
0 0 Atbildēt

beizdot dašlo, ka tās stāvošās braucamkastes no kurām krauj ārā vai iekšā visādus mēslus reāli traucē. tā pat kā asfalta urbinātāji dienas laikā.

244782. viesis 11.oktobris 2007 16:19
0 0 Atbildēt

A es daru otrādāk - sāku vēlāk un beidzu darbu ātrāk, lai netrāpītu tajās pīķa stundās!

Visiem rekomendēju!

244792. viesis 11.oktobris 2007 17:18
0 0 Atbildēt

par tiem darba laikiem gluzhi manas domas. veel vajadzetu taas valsts iestaades arevideet un dazhas labas no taam izmest aaraa no riigas centra. un ja veel nevajadzeetu skraidiit no kantora uz kantori peec hrenovaam izzinjaam, arii mazinaatos sastreegumi un atslogotos centrs.

ar darba laikiem ir tikai viens miinuss: kursh vediis uz skolu 7 straadaat saakusho beernus?

244797. viesis 11.oktobris 2007 17:45
0 0 Atbildēt

jā, ideju par differencētiem darbalaikiem jau pasen propagandēju (ar ekstrēmu pesonisko piemēru, gy).

bet arī, te galvenais ņe pereboršikj. uzsākot darbu pārāk vēlu, sanāk jau turpceļā trāpīt vakara propkā :D

244803. viesis 11.oktobris 2007 18:27
0 0 Atbildēt

Graberim un Ikdienas viesim pamati labas idejas, bet tās ir tikai ieteicoša rakstura, piemeram privātaja nozarē nevar normēt darba sākuma/beigu laiku valsts.

Dinevica k-gam: sāksim ar to, ka piemerām pie vicemēra dzīvesvietas, lai gan pieļauju ka tā neatrodas Rīgā, varētu ekspermentālā kārtā uzsākt remonta darbus ar pneimatisko āmuru vai pat trijiem, un skaļi rūcošu kompresoru :D

P.S. Salabojiet āgrāk Rīgas HES un tiltu caurplūsma pamatīgi atbrīvosies, to saku kā ilggadējs HES šķērsotājs, bet jau kopš otrās darbu veikšanas nedēļas tur nerādos, bet izvēlos Salu tiltu, lai gan jānokļūst Maskavas forštatē, gaidu 11.11.2007., kad tiek solītas remontu beigas.

244804. viesis 11.oktobris 2007 18:33
0 0 Atbildēt

a berni gadijumā paši nevar uz skolu aizbraukt? manejie katru otro dienu tagad pashi brauc :D

244808. viesis 11.oktobris 2007 21:54
0 0 Atbildēt

Vajag skaidri un gaiši pateikt, ka MAšīNU rīGAI IR PAR DAUDZ.

Un, kamēr nebūs stāāvietas pie dzelzceļa, trambuļa utt pieturam ar 1000 viewtam aktrā, tikmēr nekas nebūs. KATRS, KURš DOMā , KA TO MASU VAR SAPRATīGI ORGANIZēT, NEDOMā VISPAR.

244909. viesis 12.oktobris 2007 21:32
0 0 Atbildēt

Hmmm. Rīgas dome izsniegs papildus līdzekļus veikaliem un bāzēm, kā arī piegādātājiem papildus līdzekļus nakts darba apmaksai!? cik zināms - tad nakts darba apmaksājās plus 50% pie algas...nu ko uz priekšu, ā jā piedodiet, laikam bij viņiem doma, ka preci piegādā no plkst 5.00-7.00 (diemžēl tās vairs nav nakts stundas) Murgs kaut kāds, to līdzekļus, ko taisās ieguldīt gaismas pilī, izmantotu jaunu ceļu un satiksmes reorganizēsanai (cik pēdējo 15 gadu laikā jaunas ielas ir izveidotas, laikam var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt), nevis kaut kādas muļķības izdomāt, šodien brauc Pēteris, rīt Jānis, un tā joprojām.

244929. viesis 14.oktobris 2007 12:24
0 0 Atbildēt

Smagajam transportam, preču piegādātājiem no 7.00 līdz 20.00 centrā un uz tiltiem nav ko darīt. Pieņemot stingru likumu, tas liks pārdomāt vai daudzās noliktavas un ražošanas uzņēmumi centrā un tā tuvumā ir izdevīgi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti