Šlēgelmilha pirmā F3 Euroseries sezona vērtējama pozitīvi 2

 
23.oktobris 2007 9:10

Pērn Haralds Šlēgelmilhs izcīnīja čempiona titulu Formula 3 Vācijas un Austrijas čempionāta „rooky” klasē, šogad nolēma doties soli tuvāk mērķim un startēt F3 Euroseries. 14. oktobrī sezona noslēdzās – finiša līniju Haralds šķērsojis 19 braucienos no 20, izcīnīta viena uzvara, 8 punkti un 14.vieta kopvērtējumā.

F3 Euroseries 2007.gada sezonā, kas Haraldam ir pirmā, izcīnīti 8 punkti (8.vieta 13.posmā un uzvara 14.posmā), un tas viņu ierindo 14.pozīcijā kopvērtējumā. Stabilitāte rezultātos un finiši 19 no 20 braucienos pierāda, ka Haralds ir ātrs un konkurētspējīgs pilots vienā no prestižākajiem jauno talantu formulu seriāliem. Jāatzīmē, ka arī komandai HS Technik, kuru pārstāv Haralds, šis bija pirmais gads F3 Euroseries seriālā, un tas izpaudās pieredzes trūkumā, nespējot atrast pareizos regulējumus un citas detaļas, kas ir ļoti būtiskas laba rezultāta sasniegšanai.

„Gan Haralda, gan viņa pārstāvētās komandas HS Technik progress šīs sezonas laikā ir milzīgs. Uzskatu, ka stabilitātes ziņā līdzīgu Haraldam nav – viņš patiešām uzrāda ļoti stabilus rezultātus, turklāt rezultāti trasē minimāli atšķiras no teorētiskajiem, un tas ir fantastisks rādītājs. Arī fiziskā ziņā Haralds ir spēcīgs konkurents, jo veicis treniņus, kādus nav veicis neviens cits no konkurentiem. Viens no zīmīgākajiem šīs sezonas notikumiem nenoliedzami ir Haralda uzvara sacensību 14.posmā, kas nav palikusi bez ievērības gan lielāko autosporta žurnālos, gan ekspertu viedokļos. Protams, noteicoša loma ir arī tam, ka šī ir pirmā sezona gan Haraldam, gan viņa pārstāvētai komandai, un no tā ļoti daudz ir atkarīgs. Tagad Haralds gatavosies F3 Euroseries nākošajai sezonai – jau ir ieplānoti vairāki treniņi un testu braucieni,” atklāj Vladislavs Šlēgelmilhs, Haralda tēvs, menedžeris un treneris vienā personā.

 „ Šī gada sākumā Haralds ieguva balvu „Latvijas autosporta cerība” par saviem panākumiem līdz 2007.gadam. Nenoliedzami, starts F3 Euroseries seriālā bija jauns izaicinājums un kāpiens pa smagajām autosporta karjeras kāpnēm. Tomēr Haralda sniegums 2007.gada sezonā pilnībā attaisnoja gada sākumā iegūto balvu – uzvara vienā no F3 Euroseries posmiem ir uzskatāms par vienu no augstākajiem Latvijas autosporta sabiedrības līdzšinējiem panākumiem. „Latvijas Automobiļu federācija” uzskata, ka Haralds un viņa ģimenes mērķtiecība ir paraugs citiem jaunajiem sportistiem un viņu atbalstītājiem, ka talants apvienojumā ar smagu darbu un mērķtiecīgu rīcību var soli pa solim tuvināt pasaules autosporta elitei, šajā gadījumā, F1 sabiedrībai. Mēs arī ceram, ka vietēji uzņēmēji novērtēs iespējas, kuras rodas, atbalstot Haralda cīņu par vietu pasaules autosporta elitē,” atklāj Latvijas Automobiļu federācijas prezidents Dainars Dambergs.

Lai gan F3 Euroseries 2007.gada oficiālā sezona ir noslēgusies, no 15. – 18.novembrim „Circuito Da Guia” trasē Makau norisināsies otrs neoficiālais F3 Pasaules čempionāts, kurā Haralds tomēr nepiedalīsies. „Tas ir budžeta jautājums,” atzīst Vladislavs Šlēgelmilhs. Pirmajā neoficiālajā F3 Pasaules čempionātā „Zandvort Masters of F3”, kas norisinājās augusta sākumā, 39 dalībnieku konkurencē Haralds izcīnīja godpilno 8.vietu, apsteidzot Lielbritānijas F3 čempionāta ilggadējo līderi igauni Marko Asmeru un tikai par 15, 356 sekundēm zaudējot sacīkšu uzvarētājam – vācietim Niko Hulkenbergam.

Salīdzinājumam var minēt, ka pirmās sezonas F3 Euroseries seriālā bijušas gana grūtas arī šodienas F-1 pilotiem. Tā, piemēram, F-1 jaunais ģēnijs Lewis Hamiltons (Lewis Hamilton) 2004.gada sezonā finišēja 5.vietā, bet 2005.gada sezonā dominēja sērijā. Šīs sezonas BMW – Sauber pilots polis Roberts Kubica (Robert Kubica) 2003.gada sezonā finišēja 12. vietā, bet 2004.gadā - 7.vietā. Šodienas F-1 Spyker komandas pilots Adrians Sutils (Adrian Sutil) 2004.gada sezonā finišēja tikai 17.vietā, bet jau 2005. gadā ierindojās otrais - tūlīt aiz Hamiltona. Williams pilots Niko Rosbergs (Nico Rosberg) savā pirmajā sezonā F3 Euroseries ierindojās 8.vietā, bet nākamajā pakāpās līdz 4. vietai sezonas kopvērtējumā. Šodienas Toro Rosso komandas talants Sebastians Vettels (Sebastian Vettel) 2005. gada sezonā finišēja 5. bet 2006. gadā izcīnīja vicečempiona titulu. Interesanti, ka 2007. gada čempions, talantīgais francūzis Romen Grosžēns (Romean Grosjean) arī finišēja tikai 13. vietā.

Jāpiebilst, ka pērn Latvijas Automobiļu federācijas un Hansa Līzings rīkotajā Latvijas autosporta čempionu godināšanas pasākumā Haralds izcīnīja titulus „Populārākais autosporta čempions 2006” un „Latvijas Autosporta cerība”.


LAF preses dienests
 
Visi komentāri
 
245597. viesis 23.oktobris 2007 12:26
0 0 Atbildēt

Man jau patīk ka uzraksta par jaunajiem un viņu sasniegumiem, bet kapēc iAuto nebilda ne vienu vārdu par Štālas jaunkundzi, kurai manuprāt ir daudz nozīmīgāks sasniegums šosezon?

Varbūt esmu ko palaidis garām, bet nemanīju nevienu rakstiņu.

Redaktors 23.oktobris 2007 12:31
0 0 Atbildēt

Vispār tikai šodien plkst. 12 sākās preses konference par šiem notikumiem. Pagaidi nedaudz... :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 20

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti