Visi komentāri - Novērš «melno punktu» Astras un Dzelzavas ielu krustojumā

Novērš «melno punktu» Astras un Dzelzavas ielu krustojumā 14

 
3.decembris 2007 10:24

Satiksmes drošības paaugstināšanai Gunāra Astras ielas un Dzelzavas ielas krustojumā tuvāko dienu laikā tiks pabeigta krustojuma rekonstrukcija.

Dzelzavas ielas un Gunāra Astras ielas krustojums līdz šim bija viens no tā sauktajiem „melnajiem punktiem” Rīgā, kur pēdējo trīs gadu laikā katru gadu reģistrēti vairāk nekā 30 ceļu satiksmes negadījumi: 2004.g.- 41 satiksmes negadījums ar 7 cietušajiem; 2005.g.- 38 negadījumi ar 6 cietušajiem; 2006.g.- 31 satiksmes negadījums ar 8 cietušajiem.

Galvenais satiksmes negadījumu cēlonis bija kreiso pagriezienu manevri.

Tāpēc, lai novērstu potenciālās transportlīdzekļu sadursmes iespējas un paaugstinātu satiksmes drošību, rekonstrukcijas laikā Dzelzavas ielā ir izbūvētas atsevišķas apgriešanās vietas. Tā rezultātā bīstamā kreisā pagrieziena vietā autovadītājiem turpmāk būs iespēja vajadzīgajā virzienā aizbraukt pa speciāli izbūvētajām apgriešanās vietām ārpus krustojuma Dzelzavas ielā un droši šķērsot Gunāra Astras ielu.

Minētā krustojuma rekonstrukcija veikta saskaņā ar CSDD veiktā audita norādījumiem.
 
Visi komentāri
 
248228. viesis 3.decembris 2007 10:33
0 0 Atbildēt

Bet lielākajai daļai tāpat pokuj, mauc pa kreisi tā kā prieks!

248230. viesis 3.decembris 2007 10:39
0 0 Atbildēt

Nu sini krusta nevajadzeja parbuvi bet parvilkt linijas un uzlikt papildsekcijas luksaforiem un viss. Tagad ir iztereta nauda un kads bus rezultats vel nezin, cerams ka labs.

248231. viesis 3.decembris 2007 10:52
0 0 Atbildēt

Esmu ieveerojis, ka tagad tur baigaas probkas veidojas , ap 17-18 . Vismaz pa G . Astras ielu.

248233. viesis 3.decembris 2007 10:59
0 0 Atbildēt

IMHO "Melnais punkts" pēc definīcijas bija vieta, kur NEZINĀMU apstākļu dēļ notiek avārijas. Nepārdomāti ierīkotu krustojumu nez vai var uzskatīt par melno punktu. P.S. IMHO sastrēgumi rodas tāpēc, ka krietni samazināts luksofora laiks pa Astras ielu braucošajiem. Atliek tikai cerēt, ka tas tiks pārregulēts...

248238. viesis 3.decembris 2007 11:12
0 0 Atbildēt

Varēja vienkārši aizliegt kreisos pagriezienus. Tālāk ir vairākas apgriešanās vietas.

248239. viesis 3.decembris 2007 11:18
0 0 Atbildēt

Es a tur paskatījos. Lai veiktu kreiso pagriezienu, jāieņem LABĀ josla, bet parasti jau laicīgi ieņem kreiso joslu. Nu tad lielā spraukšanās un mīcīšanās. Un puse tāpat pa tiešo taisa kreiso. Sviests kaut kāds. Bet izskatās skaisti.

248248. viesis 3.decembris 2007 12:26
0 0 Atbildēt

Vajadzētu policijai padežūrēt un paskatīties kā visi joprojām griežas pa kreisi, kaut arī šis pagrieziens vairs nav atļauts. Sastrēgums uz Teikas pusi ir divreiz lielāks nekā bija pirms tam...

248258. viesis 3.decembris 2007 13:37
0 0 Atbildēt

Stirnu un dzelzavas krustojumu labāk būtu sakārtojuši.

248279. viesis 3.decembris 2007 17:13
0 0 Atbildēt

248258. viesis 03.12.2007 13:37

Stirnu un dzelzavas krustojumu labāk būtu sakārtojuši.

Pilniigi manas domas! Tas krustojums ir potenciaali daudz biistamaaks, kaut situaaciju var atrisinaat elementaari, uzliekot papildsekciju pa kreisi arii no otras (meebeljnieka) puses! Ja tagad kaads draashu transpotrliidzeklis aizsedz ekraanu, tad iespeejas atrauties pa bamperi ir visai lielas. Savukaart no Stirnu ielas gala puses korekti veikt braukshanu taisni, arii ir visai apgruutinoshi, jo traucee rindaa uz kreiso staavoshie, bet maleejaa josla ir tikai pa labi.

248288. viesis 3.decembris 2007 19:13
0 0 Atbildēt

njaaa var just ka CSDD audits veikts...

izgruuz milziigu pikji, taisa balagaanu un rezultaataa sastreegums tur kur nebija.....

248301. viesis 3.decembris 2007 22:58
0 0 Atbildēt

sākuma budžets bija pus ļimons

248312. viesis 4.decembris 2007 10:21
0 0 Atbildēt

Astras ielas luksoforā uz zaļo jāgaida 2 min. - sviests kaut kāds. Kāda mārrutka pēc ir vajadzīgas papildsekcijas labajam pagriezienam, ja pa labi nogriežas labi ja četras, piecas mašīnas pie zaļā signāla no Teikas puses?

Nu drošāks viņš būs - un lēnāks x2 arī, bet nu pies ar visu, var jau pastāvēt.

248524. viesis 7.decembris 2007 10:38
0 0 Atbildēt

Nu ok! Varbuut buus labaak>>>

Kaut ko liidziigu vaidzeetu izdariit Slokas un Kurzemes pr. krustojumā - arii sviestaina vieta

249704. viesis 27.decembris 2007 13:47
0 0 Atbildēt

Vai praatiigaak nebuutu bijis uztaisiit apli? Vietas tachu tur pietiktu...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 29

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Līdz 2027. gadam - Ķīnas Changan Eiropas tirgū ar elektroauto zīmoliem Avatr un Nevo 1

Ķīnas autoražotājs Changan nākamo divu gadu laikā plāno uzsākt savu elektroauto zīmolu Avatr un Nevo tirdzniecību Eiropā. Lasīt vairāk

 

Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem 32

No rītdienas, 11. decembra, Valsts policija uzsāks automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem, neapturot transportlīdzekli, tādiem kā – pārvietojamie un stacionārie fotoradari, 360 grādu kameru sistēmas un vidējā ātruma kontroles radari. Lasīt vairāk

 

Great Wall Motor piedāvā Haval 6 5

Ķīnas autobūves uzņēmums Great Wall Motor papildina Eiropas tirgū pieejamo modeļu klāstu ar Haval H6. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti